Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du gerne udvikle dine salgskompetencer?

Interesserer du dig for salg? Og vil du gerne finde et sted at gøre karriere? Så er du måske vores nye kollega!

 

Hos Optimeo søger vi endnu en medarbejder til vores hold af mødebookere (Junior Erhvervsrådgivere) med opstart hurtigst muligt.

 

Din rolle bliver at indtræde i et læringsforløb på 6-12 måneder, hvor du vil blive grundigt oplært i at booke salgsmøder med erhvervsdrivende. Samtidig vil du blive coachet af Optimeos salgschef, hvorfor du efter læringsforløbet kan påtage dig rollen som Erhvervsrådgiver.

Din nye rolle bliver at afholde egne salgsmøder, hvor du skal skabe overblik- og udarbejde strategiske løsninger for potentielle kunder med budgetter på +100.000 kroner indenfor branding og markedsføring.

 

Det er dig vi søger hvis: 

  • Du har erfaring med kundekontakt (salg/service) enten fysisk eller telefonisk
  • Du drømmer om en karriere som kørende sælger på sigt
  • Du ønsker at bliv en del af Danmarks hurtigst voksende virksomhed indenfor branchen
  • Du interesserer dig for onlinemarketing

 

Vi tilbyder:

  • En stejl læringskurve med fokus på salg og onlinemarketing
  • Gode udviklingsmuligheder i virksomheden
  • Et ambitiøst og professionelt arbejdsmiljø
  • Fast løn og provision + frokostordning

 

Hvis det lyder som den rette udfordring for dig, så send din ansøgning og CV til Bjarke Poulsen på bap@optimeo.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939995Phoenix-5099208712019-01-10T00:00:00Vil du gerne udvikle dine salgskompetencer?

Interesserer du dig for salg? Og vil du gerne finde et sted at gøre karriere? Så er du måske vores nye kollega!

 

Hos Optimeo søger vi endnu en medarbejder til vores hold af mødebookere (Junior Erhvervsrådgivere) med opstart hurtigst muligt.

 

Din rolle bliver at indtræde i et læringsforløb på 6-12 måneder, hvor du vil blive grundigt oplært i at booke salgsmøder med erhvervsdrivende. Samtidig vil du blive coachet af Optimeos salgschef, hvorfor du efter læringsforløbet kan påtage dig rollen som Erhvervsrådgiver.

Din nye rolle bliver at afholde egne salgsmøder, hvor du skal skabe overblik- og udarbejde strategiske løsninger for potentielle kunder med budgetter på +100.000 kroner indenfor branding og markedsføring.

 

Det er dig vi søger hvis: 

  • Du har erfaring med kundekontakt (salg/service) enten fysisk eller telefonisk
  • Du drømmer om en karriere som kørende sælger på sigt
  • Du ønsker at bliv en del af Danmarks hurtigst voksende virksomhed indenfor branchen
  • Du interesserer dig for onlinemarketing

 

Vi tilbyder:

  • En stejl læringskurve med fokus på salg og onlinemarketing
  • Gode udviklingsmuligheder i virksomheden
  • Et ambitiøst og professionelt arbejdsmiljø
  • Fast løn og provision + frokostordning

 

Hvis det lyder som den rette udfordring for dig, så send din ansøgning og CV til Bjarke Poulsen på bap@optimeo.dk

2019-02-18T11:52:31.503 Interesserer du dig for salg? Og vil du gerne finde et sted at gøre karriere? Så er du måske vores nye kollega! Hos Optimeo søger vi endnu en medarbejder til vores hold af mødebookere (Junior Erhvervsrådgivere) med opstart hurtigst muligt. Din rolle bliver at indtræde i et læringsforløb på 6-12 måneder, hvor du vil blive grundigt oplært i at booke salgsmøder med erhvervsdrivende. Samtidig vil du blive coachet af Optimeos salgschef, hvorfor du efter læringsforløbet kan påtage dig rollen som Erhvervsrådgiver. Din nye rolle bliver at afholde egne salgsmøder, hvor du skal skabe overblik- og udarbejde strategiske løsninger for potentielle kunder med budgetter på 100.000 kroner indenfor branding og markedsføring. Det er dig vi søger hvis: Du har erfaring med kundekontakt (salg service) enten fysisk eller telefonisk Du drømmer om en karriere som kørende sælger på sigt Du ønsker at bliv en del af Danmarks hurtigst voksende virksomhed indenfor branchen Du interesserer dig for onlinemarketing Vi tilbyder: En stejl læringskurve med fokus på salg og onlinemarketing Gode udviklingsmuligheder i virksomheden Et ambitiøst og professionelt arbejdsmiljø Fast løn og provision frokostordning Hvis det lyder som den rette udfordring for dig, så send din ansøgning og CV til Bjarke Poulsen på bap@optimeo.dk11Jobnet50992087100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3432290Optimeo A/S11Richard Mortensens Vej 602300København SDKDanmark0
bap@optimeo.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691641JobNet492861449286141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50992087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=50992087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50992087&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50992087&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Optimeo A/S er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg360026527Bjarke Poulsenbap@optimeo.dkDKDanmarkDKDanmark330001338Salgskonsulent / kørende sælgerProfile Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer? Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team. Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.Kørende sælger til messer markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16. Jobbet er deltids. Det får du:Grundløn og høj realistisk provision uden loft.En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling. Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet. En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision. Løbende arrangementer og kursusser. Kørsel og hotel betalt ved afstand. Det ønsker vi:Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål. Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.Du er en team-player, men elsker konkurrence. Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.Om virksomheden:World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret. Send en ansøgning og CV til Isam via knappen Send ansøgning . Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07 . HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til. Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale. Se mere på vores ansøgersite: https: worldofcomfort.brandero.com
Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer?

Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team.  
Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:
  1. Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.
  2. Kørende sælger til messer/markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16.  
Jobbet er deltids.

Det får du:
  • Grundløn og høj realistisk provision uden loft.
  • En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet.
  • En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision.
  • Løbende arrangementer og kursusser. 
  • Kørsel og hotel betalt ved afstand.
Det ønsker vi:
  • Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.
  • Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål.
  • Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.
  • Du er en team-player, men elsker konkurrence.
  • Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.
Om virksomheden:
World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment; såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. 

Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret.

Send en ansøgning og CV til Isam via knappen "Send ansøgning".

Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07 .
HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til.

Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale.

Se mere på vores ansøgersite: https://worldofcomfort.brandero.com

ORS/Small/3619e43b_logo.pngWorld of ComfortOdense & Rødovre2019-04-26T00:00:002019-05-19T00:00:00
329978845Skab din egen fremtid - bliv specialist i content marketing med fokus på løsninger og salg!Robot I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der rør sig. Når du forstår de til tider komplekse sammenhænge i den branche du sidder med, er du klar til den sjove del: At skabe værdi for relevante kunder, og finansiere dit projekt! Du får 100 ejerskab over din udgivelse, har kontakt til journalister og redaktion og vigtigst, de kunder og virksomheder der kan komme ud med deres budskab gennem din cross-media kanal. Dine kunder er eksperter og det er derfor altafgørende at man har styr på sine ting, overholder sine deadlines, tør være nysgerrig og kan analysere sig frem til kundens behov. Sammen med kunden skal du finde lige præcis den løsning der giver mening for deres virksomhed eller produkt, for at sikre den størst mulige effekt. European Media Partner En del af noget større Alle virksomheder kan prale af, at de er noget særligt. Men hos European Media Partner bliver du en del af noget større. Vi er geografisk placeret i 5 storbyer rundt om i Europa. Du vil få over 100 kollegaer der sidder med præcis samme ansvar som dig, nemlig at skabe værdi for kunderne. Dine kollegaer er strukturerede, energifyldte og kaster en masse bolde i luften og griber dem også igen. Vi forventer at du på samme måde kan holde hovedet koldt, håndtere stressende situationer og samtidigt gøre hverdagen til en fest. Vi arbejder som team om at nå vores mål, men det er kun dig selv der kan gøre dit produkt til det fedeste i verden. Når du oplever succeser kan du være 100 sikker på, at dine kollegaer vil være der til at fejre det med dig. Vi går nemlig op i det gode arbejdsmiljø hvor der er plads til succeser og hvor vi hjælper hinanden når opgaverne bliver for uoverskuelige. Vi forventer af dig at du er arbejdsom, energisk og bevidst om dine egne evner. Du har måske relevant erfaring fra en lignende stilling eller en relevant uddannelse. Det er dog overhoved ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen. Det vigtigste er, at du kan håndtere stressede situationer og strukturere din tid, samt være bevidst med det ansvar du står op til hver morgen. Vi arbejder hver dag på at skabe tilfredse kunder og det er derfor vigtigt at du er villig til at yde en ekstra indsats og trives med komplekse arbejdsopgaver. Om du lige er blevet færdiguddannet fra gymnasiet, afsluttet din bachelor eller bare komplet autodidakt er for os underordnet, så længe du kan se dig selv i ovenstående og brænder for en tilværelse hvor du selv er med til at skabe din fremtid, er du velkommen til at sende os en ansøgning. Har du lyst til at høre mere eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores Junior Recruiter Andreas Nielsen, på telefon eller mail.

I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der rør sig. Når du forstår de til tider komplekse sammenhænge i den branche du sidder med, er du klar til den sjove del: At skabe værdi for relevante kunder, og finansiere dit projekt!

 

Du får 100% ejerskab over din udgivelse, har kontakt til journalister og redaktion – og vigtigst, de kunder og virksomheder der kan komme ud med deres budskab gennem din cross-media kanal.

Dine kunder er eksperter og det er derfor altafgørende at man har styr på sine ting, overholder sine deadlines, tør være nysgerrig og kan analysere sig frem til kundens behov. Sammen med kunden skal du finde lige præcis den løsning der giver mening for deres virksomhed eller produkt, for at sikre den størst mulige effekt.

 

European Media Partner – En del af noget større

Alle virksomheder kan prale af, at de er noget særligt. Men hos European Media Partner bliver du en del af noget større. Vi er geografisk placeret i 5 storbyer rundt om i Europa. Du vil få over 100 kollegaer der sidder med præcis samme ansvar som dig, nemlig at skabe værdi for kunderne.

Dine kollegaer er strukturerede, energifyldte og kaster en masse bolde i luften – og griber dem også igen. Vi forventer at du på samme måde kan holde hovedet koldt, håndtere stressende situationer og samtidigt gøre hverdagen til en fest. Vi arbejder som team om at nå vores mål, men det er kun dig selv der kan gøre dit produkt til det fedeste i verden. Når du oplever succeser kan du være 100% sikker på, at dine kollegaer vil være der til at fejre det med dig. Vi går nemlig op i det gode arbejdsmiljø hvor der er plads til succeser og hvor vi hjælper hinanden når opgaverne bliver for uoverskuelige.

 

 

Vi forventer af dig…

at du er arbejdsom, energisk og bevidst om dine egne evner. Du har måske relevant erfaring fra en lignende stilling eller en relevant uddannelse. Det er dog overhoved ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen. Det vigtigste er, at du kan håndtere stressede situationer og strukturere din tid, samt være bevidst med det ansvar du står op til hver morgen. Vi arbejder hver dag på at skabe tilfredse kunder og det er derfor vigtigt at du er villig til at yde en ekstra indsats og trives med komplekse arbejdsopgaver.

Om du lige er blevet færdiguddannet fra gymnasiet, afsluttet din bachelor eller bare komplet autodidakt er for os underordnet, så længe du kan se dig selv i ovenstående og brænder for en tilværelse hvor du selv er med til at skabe din fremtid, er du velkommen til at sende os en ansøgning.

 

Har du lyst til at høre mere eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores Junior Recruiter Andreas Nielsen, på telefon eller mail.

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApSKøbenhavn K2019-03-15T00:00:002019-05-10T00:00:00
329974756Sælgende projektlederRobot Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen. Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen. Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder. Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa. European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber. Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund. Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing. Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser. Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https: issuu.com europeanmediapartner

Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager!

 

Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen.

 

Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen.

Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder.

 

Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa.

 

European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber.

 

Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing.

 

Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser.

Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https://issuu.com/europeanmediapartner

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApSKøbenhavn K2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329981308God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!Robot Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes. Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på. Kasper Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet. Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder ret flot hvis du spørger mig. Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 0 sygedage i 4 måneder 0 sygedage i 8 måneder 0 sygedage i 12 måneder En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper s fortid men derimod hans personlighed og potentiale. Oscar Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed. På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anderkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting: WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan) WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan) WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan) Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe. Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger! I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid. Hvilken udvikling søger du? Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for! Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv på mail eller via vores ansøgningsformular. Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger. Hvad laver en Account Manager hos os: Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger. Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked. Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter. Arbejdet vil foregå mandag - fredag den sidste lørdag i hver måned. Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend. Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetter Være en aktiv del angående opsætning af personlige salgs udviklingsmål. Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom. Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt.

Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned.

I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes.

Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på.

Kasper

Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet.

Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder – ret flot hvis du spørger mig.

Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen!  

  1. 0 sygedage i 4 måneder
  2. 0 sygedage i 8 måneder 
  3. 0 sygedage i 12 måneder

En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper’s fortid – men derimod hans personlighed og potentiale.

Oscar

Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed. 

På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anderkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting:

  1. WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)
  2. WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)
  3. WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)
  4. Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe.

Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger!

I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid.

Hvilken udvikling søger du?

Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for!

Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv på mail eller via vores ansøgningsformular. Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger. 

Hvad laver en Account Manager hos os:

  • Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.
  • Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.
  • Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.
  • Arbejdet vil foregå mandag - fredag + den sidste lørdag i hver måned. 
  • Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.
  • Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetter
  • Være en aktiv del angående opsætning af personlige salgs & udviklingsmål.
  • Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.
  • Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt. 
AM KøbenhavnKøbenhavn K2019-03-20T00:00:002019-04-29T00:00:00
329982992Multilingual street sales representatives for summer 2019Robot Red Buses Denmark is looking for part-time and full-time street sales representatives starting in April 2019. We can offer you a dynamic workday with a lot of smiles and happy tourists. Our brand is one of the largest providers of Hop on Hop off services in the Baltics, and our goal is to provide the good experience to all our guests. Job Description: Mobile sellers are positioned around the city and at cruise ships to welcome guests and offer our services Your job is to offer and sell our bus and boat tours to the thousand of guests that visit Copenhagen everyday. Customer care Service with a smile. We are looking for you if you: Speak English and one of the following languages: German, Italian, Spanish, Russian and French Want to work outdoors in in a fun filled Copenhagen during the spring summer. Are results-driven and sales oriented Are hardworking and enthusiastic! Can sell tickets for our sightseeing tours and other products. Can provide information and guidance in the right way, and always with a smile. Are minimum 18 years old. Have flexibility- Able to work weekends and weekdays Want to work outside in Copenhagen In summary, the ideal applicants will be both natural salespeople and professional in their approach to customer care. You will need to be highly articulate, confident and have an excellent sense of humour. If you have these attributes, then previous experience isn t essential as you will benefit from our in-house training. We offer you: Part-time hours Full-time hours We operate 7 days a week Training will take place in April. High season is from April-September. Professional training in sales and tourism. A job in an international environment An open working environment with great colleagues. Please send a CV and motivation letter in English to Sales Team Manager, Alex Rounis at alex.rounis@tourismgroup.com Please reference part-time winter seller application or full-time seller application in the subject line. We will be inviting candidates for interviews in the beginning of April.

Red Buses Denmark is looking for part-time and full-time street sales representatives starting in April 2019. We can offer you a dynamic workday with a lot of smiles and happy tourists.

Our brand is one of the largest providers of Hop on Hop off services in the Baltics, and our goal is to provide the good experience to all our guests.

 

Job Description:

  • Mobile sellers are positioned around the city and at cruise ships to welcome guests and offer our services
  • Your job is to offer and sell our bus and boat tours to the thousand of guests that visit Copenhagen everyday.
  • Customer care – Service with a smile.

 

We are looking for you if you:

  • Speak English and one of the following languages: German, Italian, Spanish, Russian and French
  • Want to work outdoors in in a fun filled Copenhagen during the spring/summer.
  • Are results-driven and sales oriented
  • Are hardworking and enthusiastic!
  • Can sell tickets for our sightseeing tours and other products.
  • Can provide information and guidance in the right way, and always with a smile.
  • Are minimum 18 years old.
  • Have flexibility- Able to work weekends and weekdays
  • Want to work outside in Copenhagen
  • In summary, the ideal applicants will be both natural salespeople and professional in their approach to customer care. You will need to be highly articulate, confident and have an excellent sense of humour. If you have these attributes, then previous experience isn't essential as you will benefit from our in-house training.

 

We offer you:

  • Part-time hours / Full-time hours – We operate 7 days a week
  • Training will take place in April. High season is from April-September.
  • Professional training in sales and tourism.
  • A job in an international environment
  • An open working environment with great colleagues.

 

Please send a CV and motivation letter in English to Sales Team Manager, Alex Rounis at alex.rounis@tourismgroup.com


Please reference “part-time winter seller application” or “full-time seller application” in the subject line.

 

We will be inviting candidates for interviews in the beginning of April. 

RED CITY BUSES DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-03-22T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent / kørende sælger

World of Comfort

Odense & Rødovre
Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer? Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team. Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret EL...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:19. maj 2019

Skab din egen fremtid - bliv specialist i content marketing med fokus på løsninger og salg!

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApS

København K
I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der ...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

Sælgende projektleder

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApS

København K
Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energi...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!

AM København

København K
Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid,...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Multilingual street sales representatives for summer 2019

RED CITY BUSES DENMARK ApS

København SV
Red Buses Denmark is looking for part-time and full-time street sales representatives starting in April 2019. We can offer you a dynamic workday with a lot of smiles and happy tourists. Our brand is one of the largest providers of Hop on Hop off ser...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019