Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du hjælpe os med at ansætte de rigtige kolleger, så FE hele tiden har de rette kompetencer?

To af vores HR-partnere skal på barsel, og vi søger derfor en erfaren rekrutteringsmedarbejder, som vil yde en solid og konstant arbejdsindsats. Brænder du for at levere gode HR-løsninger, og vil du være en del af et effektivt hold af HR-partnere - så er dette barselsvikariat måske noget for dig.
Der er tale om et barselsvikariat i foreløbig et år, evt. med mulighed for forlængelse.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du bliver en del af et velfungerende team, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med HR-partnere fra de respektive sektorer. Din vigtigste opgave bliver at rekruttere, primært inden for it-området. Du får mulighed for at arbejde med hele ansættelsesprocessen fra start til slut. Det indebærer bl.a.:
• Afklare stillingsprofiler
• Skrive jobannoncer
• Screening af ansøgere
• Gennemføre ansættelsesinterviews
• Løbende koordinering med rekrutterende chefer
• Kontraktforhandling.
Derudover vil der være løbende personaleadministrativ sagsbehandling.
HR-sektionen består af 4 teams, der sammen løser et bredt spænd af opgaver inden for hele HR-paletten. Vores ambition er at være opsøgende og yde den bedst mulige service til kollegerne. Og sørge for, at der selv på en travl dag er plads til sjove bemærkninger, og til at den enkelte medarbejder bliver udfordret og udvikler sig.

Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger med meget forskellig baggrund, som alle brænder for HR-området.

Du og din baggrund er vigtig
Du har minimum 2 års erfaring med rekruttering, herunder med anvendelse af personlighedstest. Erfaring med andre dele af personaleområdet er et plus. Du er teoretisk velfunderet og værdsætter at arbejde efter faste procedurer. Du er vedholdende, driftssikker og god til at bevare overblikket i et til tider travlt miljø. Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt.

I samarbejdet med dine kolleger optræder du kompetent, imødekommende og troværdigt. Du trives med at give chefer og medarbejdere den bedst mulige rådgivning og service. Du værdsætter et godt samarbejde og ved, at gode løsninger ofte opstår i sparring med andre. Du har en sikker sans for kvalitet, præcision og effektivitet, og gennem dit studie- og arbejdsliv har du vist, at du arbejder struktureret og selvstændigt og når i mål med dine opgaver.

Sidst, men ikke mindst, bidrager du til det sociale liv og har et godt humør.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) er Danmarks udenrigsefterretningstjeneste og arbejder – hemmeligt og åbent – for at beskytte Danmark og danske interesser i en foranderlig verden.
Vi er ikke alene om at beskytte Danmark, men vi er den eneste myndighed, der har fået mandat til at udnytte helt særlige midler til at afdække, hvad andre stater og udenlandske aktører forsøger at holde hemmeligt. Det giver mening for os at bidrage til fred, tryghed og sikkerhed for danskerne, både i den analoge og i den digitale verden og det gør vi ved at afdække, vurdere, rådgive om og modvirke både aktuelle trusler og trusler under udvikling.
Vi værdsætter styrken i vores mangfoldighed med dybe fagligheder og specialister og vi er en helt speciel og operativt orienteret vidensorganisation, der har mange forskellige opgaver, men fælles for dem alle er det vidensgrundlag, som vores efterretningsarbejde skaber.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 26. januar.
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge uge 6 og stiler mod en ansættelse fra 1. marts. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores ”INDBLIK” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330155245Phoenix-83ad21ea12020-01-10T00:00:00Vil du hjælpe os med at ansætte de rigtige kolleger, så FE hele tiden har de rette kompetencer?To af vores HR-partnere skal på barsel, og vi søger derfor en erfaren rekrutteringsmedarbejder, som vil yde en solid og konstant arbejdsindsats. Brænder du for at levere gode HR-løsninger, og vil du være en del af et effektivt hold af HR-partnere - så er dette barselsvikariat måske noget for dig.
Der er tale om et barselsvikariat i foreløbig et år, evt. med mulighed for forlængelse.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du bliver en del af et velfungerende team, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med HR-partnere fra de respektive sektorer. Din vigtigste opgave bliver at rekruttere, primært inden for it-området. Du får mulighed for at arbejde med hele ansættelsesprocessen fra start til slut. Det indebærer bl.a.:
• Afklare stillingsprofiler
• Skrive jobannoncer
• Screening af ansøgere
• Gennemføre ansættelsesinterviews
• Løbende koordinering med rekrutterende chefer
• Kontraktforhandling.
Derudover vil der være løbende personaleadministrativ sagsbehandling.
HR-sektionen består af 4 teams, der sammen løser et bredt spænd af opgaver inden for hele HR-paletten. Vores ambition er at være opsøgende og yde den bedst mulige service til kollegerne. Og sørge for, at der selv på en travl dag er plads til sjove bemærkninger, og til at den enkelte medarbejder bliver udfordret og udvikler sig.

Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger med meget forskellig baggrund, som alle brænder for HR-området.

Du og din baggrund er vigtig
Du har minimum 2 års erfaring med rekruttering, herunder med anvendelse af personlighedstest. Erfaring med andre dele af personaleområdet er et plus. Du er teoretisk velfunderet og værdsætter at arbejde efter faste procedurer. Du er vedholdende, driftssikker og god til at bevare overblikket i et til tider travlt miljø. Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt.

I samarbejdet med dine kolleger optræder du kompetent, imødekommende og troværdigt. Du trives med at give chefer og medarbejdere den bedst mulige rådgivning og service. Du værdsætter et godt samarbejde og ved, at gode løsninger ofte opstår i sparring med andre. Du har en sikker sans for kvalitet, præcision og effektivitet, og gennem dit studie- og arbejdsliv har du vist, at du arbejder struktureret og selvstændigt og når i mål med dine opgaver.

Sidst, men ikke mindst, bidrager du til det sociale liv og har et godt humør.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) er Danmarks udenrigsefterretningstjeneste og arbejder – hemmeligt og åbent – for at beskytte Danmark og danske interesser i en foranderlig verden.
Vi er ikke alene om at beskytte Danmark, men vi er den eneste myndighed, der har fået mandat til at udnytte helt særlige midler til at afdække, hvad andre stater og udenlandske aktører forsøger at holde hemmeligt. Det giver mening for os at bidrage til fred, tryghed og sikkerhed for danskerne, både i den analoge og i den digitale verden og det gør vi ved at afdække, vurdere, rådgive om og modvirke både aktuelle trusler og trusler under udvikling.
Vi værdsætter styrken i vores mangfoldighed med dybe fagligheder og specialister og vi er en helt speciel og operativt orienteret vidensorganisation, der har mange forskellige opgaver, men fælles for dem alle er det vidensgrundlag, som vores efterretningsarbejde skaber.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 26. januar.
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge uge 6 og stiler mod en ansættelse fra 1. marts. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores ”INDBLIK” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

2020-01-27T00:54:06.490 To af vores HR-partnere skal på barsel, og vi søger derfor en erfaren rekrutteringsmedarbejder, som vil yde en solid og konstant arbejdsindsats. Brænder du for at levere gode HR-løsninger, og vil du være en del af et effektivt hold af HR-partnere - så er dette barselsvikariat måske noget for dig. Der er tale om et barselsvikariat i foreløbig et år, evt. med mulighed for forlængelse. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Du bliver en del af et velfungerende team, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med HR-partnere fra de respektive sektorer. Din vigtigste opgave bliver at rekruttere, primært inden for it-området. Du får mulighed for at arbejde med hele ansættelsesprocessen fra start til slut. Det indebærer bl.a.: • Afklare stillingsprofiler • Skrive jobannoncer • Screening af ansøgere • Gennemføre ansættelsesinterviews • Løbende koordinering med rekrutterende chefer • Kontraktforhandling. Derudover vil der være løbende personaleadministrativ sagsbehandling. HR-sektionen består af 4 teams, der sammen løser et bredt spænd af opgaver inden for hele HR-paletten. Vores ambition er at være opsøgende og yde den bedst mulige service til kollegerne. Og sørge for, at der selv på en travl dag er plads til sjove bemærkninger, og til at den enkelte medarbejder bliver udfordret og udvikler sig. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger med meget forskellig baggrund, som alle brænder for HR-området. Du og din baggrund er vigtig Du har minimum 2 års erfaring med rekruttering, herunder med anvendelse af personlighedstest. Erfaring med andre dele af personaleområdet er et plus. Du er teoretisk velfunderet og værdsætter at arbejde efter faste procedurer. Du er vedholdende, driftssikker og god til at bevare overblikket i et til tider travlt miljø. Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt. I samarbejdet med dine kolleger optræder du kompetent, imødekommende og troværdigt. Du trives med at give chefer og medarbejdere den bedst mulige rådgivning og service. Du værdsætter et godt samarbejde og ved, at gode løsninger ofte opstår i sparring med andre. Du har en sikker sans for kvalitet, præcision og effektivitet, og gennem dit studie- og arbejdsliv har du vist, at du arbejder struktureret og selvstændigt og når i mål med dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, bidrager du til det sociale liv og har et godt humør. Din nye arbejdsplads Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) er Danmarks udenrigsefterretningstjeneste og arbejder hemmeligt og åbent for at beskytte Danmark og danske interesser i en foranderlig verden. Vi er ikke alene om at beskytte Danmark, men vi er den eneste myndighed, der har fået mandat til at udnytte helt særlige midler til at afdække, hvad andre stater og udenlandske aktører forsøger at holde hemmeligt. Det giver mening for os at bidrage til fred, tryghed og sikkerhed for danskerne, både i den analoge og i den digitale verden og det gør vi ved at afdække, vurdere, rådgive om og modvirke både aktuelle trusler og trusler under udvikling. Vi værdsætter styrken i vores mangfoldighed med dybe fagligheder og specialister og vi er en helt speciel og operativt orienteret vidensorganisation, der har mange forskellige opgaver, men fælles for dem alle er det vidensgrundlag, som vores efterretningsarbejde skaber. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 26. januar. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge uge 6 og stiler mod en ansættelse fra 1. marts. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores INDBLIK og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.11Jobnet83ad21ea100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=128847&DepartmentId=7574&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3689985Forsvarets Efterretningstjeneste11Kastellet 302100København Ø33325566DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000883435JobNet5097984509798410010-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83ad21eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=83ad21eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83ad21ea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83ad21ea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgVil du hjælpe os med at ansætte de rigtige kolleger, så FE hele tiden har de rette kompetencer?12007971Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration363901553Jeannettenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK