Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du indgå i et stærkt team og sælge til det danske erhvervsmarked? Bliv salgskonsulent ved os!

Til vores callcenter i Aarhus leder vi efter flere spændende profiler til vores B2B-hold! Har du lyst til at indgå i et stærkt team og har du evnen til at nå ambitiøse salgsmål, samtidig med at du giver kunden en god og behagelig oplevelse? Så er det DIG vi leder efter!

Hvis du får en plads på vores professionelle B2B-hold er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har,med din indsats, nøgle til Telia's success på både kort og lang sigt. 

Arbejdsopgaven

Hvis du får en plads på vores B2B-team består din arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Derudover skal du sørge for at nå dine egne samt teamets salgsbudgetter og medvirke aktivt til, at Telia's brand altid bliver opfattet positivt. 

Som nyansat gennemgår du et skræddersyet forløb, hvor du bliver på klædt på til rollen og hvor du får et indgående produktkendskab og kendskab til forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil du også gennemgå løbende salgstræning.

Udover dygtige kollegaer og et fantastisk sammenhold får du også: 

  • En af landets bedste løn-modeller med fast timeløn og bonusordning uden loft 
  • Et tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte kan findes i huset 
  • Et grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus med åen som tætteste nabo 
  • Dygtige kollegaer og ledere, der altid står klar til at komme med inputs 
  • Lækker frokostordning med mad udefra
  • Sjove personale-arrangementer 
  • Faste arbejdstider
  • Hurtig opstart

Hvem er du?

For at blive en af de nye salgskonsulenter på vores B2B-hold, forventer vi at du: 

  • Du har lyst til, og trives med at arbejde i et callcenter, og du er udpræget resultat- og konkurrencedrevet 
  • Du er udadvendt og energisk 
  • Du har evnen til at spørge, lytte og forstå behov og omsætte dette til gode salg
  • Du trives med at være på, og brænder for at give kunderne god vejledning og service 
  • Du er veltalende og formår at skabe gode kunderelationer

Har du baggrund fra en branche som ligner vores, er det selvfølgelig en fordel, men ikke et krav. Vi forventer dog at du brænder for salgsbranchen og at du har lyst til at lære. 

Interesseret?

Så send din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende, og der er mulighed for snarlig opstart, da vi har opstartshold hver uge. Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker du at søge telefonisk? Kontakt da vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk eller 30270869. 

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329985020Phoenix-7391b4cf12019-03-27T00:00:00Vil du indgå i et stærkt team og sælge til det danske erhvervsmarked? Bliv salgskonsulent ved os!

Til vores callcenter i Aarhus leder vi efter flere spændende profiler til vores B2B-hold! Har du lyst til at indgå i et stærkt team og har du evnen til at nå ambitiøse salgsmål, samtidig med at du giver kunden en god og behagelig oplevelse? Så er det DIG vi leder efter!

Hvis du får en plads på vores professionelle B2B-hold er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har,med din indsats, nøgle til Telia's success på både kort og lang sigt. 

Arbejdsopgaven

Hvis du får en plads på vores B2B-team består din arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Derudover skal du sørge for at nå dine egne samt teamets salgsbudgetter og medvirke aktivt til, at Telia's brand altid bliver opfattet positivt. 

Som nyansat gennemgår du et skræddersyet forløb, hvor du bliver på klædt på til rollen og hvor du får et indgående produktkendskab og kendskab til forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil du også gennemgå løbende salgstræning.

Udover dygtige kollegaer og et fantastisk sammenhold får du også: 

  • En af landets bedste løn-modeller med fast timeløn og bonusordning uden loft 
  • Et tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte kan findes i huset 
  • Et grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus med åen som tætteste nabo 
  • Dygtige kollegaer og ledere, der altid står klar til at komme med inputs 
  • Lækker frokostordning med mad udefra
  • Sjove personale-arrangementer 
  • Faste arbejdstider
  • Hurtig opstart

Hvem er du?

For at blive en af de nye salgskonsulenter på vores B2B-hold, forventer vi at du: 

  • Du har lyst til, og trives med at arbejde i et callcenter, og du er udpræget resultat- og konkurrencedrevet 
  • Du er udadvendt og energisk 
  • Du har evnen til at spørge, lytte og forstå behov og omsætte dette til gode salg
  • Du trives med at være på, og brænder for at give kunderne god vejledning og service 
  • Du er veltalende og formår at skabe gode kunderelationer

Har du baggrund fra en branche som ligner vores, er det selvfølgelig en fordel, men ikke et krav. Vi forventer dog at du brænder for salgsbranchen og at du har lyst til at lære. 

Interesseret?

Så send din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende, og der er mulighed for snarlig opstart, da vi har opstartshold hver uge. Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker du at søge telefonisk? Kontakt da vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk eller 30270869. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

2019-05-22T00:50:32.020 Til vores callcenter i Aarhus leder vi efter flere spændende profiler til vores B2B-hold! Har du lyst til at indgå i et stærkt team og har du evnen til at nå ambitiøse salgsmål, samtidig med at du giver kunden en god og behagelig oplevelse? Så er det DIG vi leder efter! Hvis du får en plads på vores professionelle B2B-hold er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har,med din indsats, nøgle til Telia s success på både kort og lang sigt. Arbejdsopgaven Hvis du får en plads på vores B2B-team består din arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Derudover skal du sørge for at nå dine egne samt teamets salgsbudgetter og medvirke aktivt til, at Telia s brand altid bliver opfattet positivt. Som nyansat gennemgår du et skræddersyet forløb, hvor du bliver på klædt på til rollen og hvor du får et indgående produktkendskab og kendskab til forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil du også gennemgå løbende salgstræning. Udover dygtige kollegaer og et fantastisk sammenhold får du også: En af landets bedste løn-modeller med fast timeløn og bonusordning uden loft Et tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte kan findes i huset Et grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus med åen som tætteste nabo Dygtige kollegaer og ledere, der altid står klar til at komme med inputs Lækker frokostordning med mad udefra Sjove personale-arrangementer Faste arbejdstider Hurtig opstart Hvem er du? For at blive en af de nye salgskonsulenter på vores B2B-hold, forventer vi at du: Du har lyst til, og trives med at arbejde i et callcenter, og du er udpræget resultat- og konkurrencedrevet Du er udadvendt og energisk Du har evnen til at spørge, lytte og forstå behov og omsætte dette til gode salg Du trives med at være på, og brænder for at give kunderne god vejledning og service Du er veltalende og formår at skabe gode kunderelationer Har du baggrund fra en branche som ligner vores, er det selvfølgelig en fordel, men ikke et krav. Vi forventer dog at du brænder for salgsbranchen og at du har lyst til at lære. Interesseret? Så send din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende, og der er mulighed for snarlig opstart, da vi har opstartshold hver uge. Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker du at søge telefonisk? Kontakt da vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk eller 30270869. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet7391b4cf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3494663KekSales Aarhus ApS11Åboulevarden 238000Aarhus CDKDanmark0
srdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent734406JobNet4965537496553710027-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7391b4cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7391b4cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7391b4cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7391b4cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSom Salgskonsulent hos KekSales Aarhus ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361176418Sofie Rex Dalbøl Rindomsrdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark3300649825R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgereProfile Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega. 5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere. Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere. Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder. I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter. Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser. I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år. Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivetDagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelserHar et modent team med et højt kompetenceniveauTilbyder variation og masser af ansvarTilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforholdHelt konkret tilbyder vi dig:Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebookingEt stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnereEt socialt fællesskab uden sidestykkeLandets bedste interne salgsuddannelse og -coachingFleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åenFast timeløn en stabil provisionEn ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udviklingEt stort netværk og et job der skaber din fremtidOm digVi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:Du er stabil og har høj etik og moralDu elsker at gøre en forskel for erhvervslivetDu er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejdeDu er generelt positiv og udadvendtDu har VINDERmentalitetDu elsker at lære og udvikle digEt job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange mulighederVi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger. Start din karriere - ansøg herHvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt. Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her: 5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker Se mere på vores ansøgersite: https: 5rmarketing.brandero.com
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega.

5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere.

Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn – også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere.

Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder.
I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter.

Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser.

I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år.

Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:
  • Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivet
  • Dagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelser
  • Har et modent team med et højt kompetenceniveau
  • Tilbyder variation og masser af ansvar
  • Tilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforhold
Helt konkret tilbyder vi dig:
  • Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebooking
  • Et stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • Et socialt fællesskab uden sidestykke
  • Landets bedste interne salgsuddannelse og -coaching
  • Fleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17
  • En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åen
  • Fast timeløn + en stabil provision
  • En ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udvikling
  • Et stort netværk og et job der skaber din fremtid
Om dig
Vi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:
  • Du er stabil og har høj etik og moral
  • Du elsker at gøre en forskel for erhvervslivet
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • Du er generelt positiv og udadvendt
  • Du har VINDERmentalitet
  • Du elsker at lære og udvikle dig
Et job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder
Vi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger.

Start din karriere - ansøg her
Hvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt.

Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her:


5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.
Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker

Se mere på vores ansøgersite: https://5rmarketing.brandero.com

ORS/Small/0013c38f_logo.png5R Marketing ApSAarhus C2019-08-06T00:00:002019-09-26T00:00:00
330054546Kan du skabe gode kunderelationer og vil du beskytte danske hjem mod indbrud og brand? Bliv salgskonsulent på vores Verisure-hold!Robot Da vi ønsker at udvide vores dygtige hold, leder vi efter 3 nye medarbejdere til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer for Europas førende alarmselskab Verisure. Hvad får du? Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi Danmarks mest aggressive og attraktive provisions-model, hvilket giver god mulighed for at øge din indkomst. Du får også: et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt godt på til opgaven fast timeløn provision uden loft med en target-løn på 27.000 kr om måneden - vi vil dog have dig til at tjene ENDNU flere penge! løbende salgstræning og coaching afholdt af vores dygtige ledere samt coaches fra Verisure et tæt og stærkt samarbejde med Verisure, der ofte er på besøg i huset dygtige kollegaere, der altid står parate til at komme med deres inputs gode udviklings- og karrieremuligheder, hvis du ønsker en fremtid inden for salgsbranchen Som sælger hos KEK Sales bliver du en del af et mangfoldigt, socialt og dynamisk team, hvor sammenhold og gode resultater går hånd i hånd. Hvem er du? For at få en plads på vores Verisure-hold forventer vi, at du: har en god og smittende energi godt humør er moden og ansvarsbevidst trives med at arbejde selvstændigt har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk er god til at skabe kunderelationer Erfaring med opsøgende salg af alarmløsninger til B2C-markedet vil være en fordel, men ikke et krav. Vi forventer dog at du brænder for salgsbranchen og at du gerne vil lære. Praktisk information Vi holder til i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne på Verisure-holdet er: Man-torsdag kl. 09:00-17:00 Fredag kl. 09:00-15:45 Er du vores nye sælger på Verisure-opgaven? Så send os endelig din ansøgning allerede i dag, da vi ansætter løbende! Din ansøgning sendes til srdr@keksales.dk. Har du yderligere spørgsmål, er du mere end velkommen til at give os et kald på 30270869. Vil du se mere til os? Så gå ind på vores Facebookside KEK Sales Aarhus, vores Instagram keksalesaarhus eller vores hjemmeside www.keksales.dk!

Da vi ønsker at udvide vores dygtige hold, leder vi efter 3 nye medarbejdere til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer for Europas førende alarmselskab Verisure. 

Hvad får du?

Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi Danmarks mest aggressive og attraktive provisions-model, hvilket giver god mulighed for at øge din indkomst. 

Du får også: 

  • et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt godt på til opgaven
  • fast timeløn + provision uden loft med en target-løn på 27.000 kr om måneden - vi vil dog have dig til at tjene ENDNU flere penge!
  • løbende salgstræning og coaching afholdt af vores dygtige ledere samt coaches fra Verisure
  • et tæt og stærkt samarbejde med Verisure, der ofte er på besøg i huset 
  • dygtige kollegaere, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • gode udviklings- og karrieremuligheder, hvis du ønsker en fremtid inden for salgsbranchen 

Som sælger hos KEK Sales bliver du en del af et mangfoldigt, socialt og dynamisk team, hvor sammenhold og gode resultater går hånd i hånd. 

Hvem er du?

For at få en plads på vores Verisure-hold forventer vi, at du:

  • har en god og smittende energi + godt humør
  • er moden og ansvarsbevidst
  • trives med at arbejde selvstændigt
  • har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • er god til at skabe kunderelationer 

Erfaring med opsøgende salg af alarmløsninger til B2C-markedet vil være en fordel, men ikke et krav. Vi forventer dog at du brænder for salgsbranchen og at du gerne vil lære. 

Praktisk information
Vi holder til i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne på Verisure-holdet er:

Man-torsdag kl. 09:00-17:00

Fredag kl. 09:00-15:45 

Er du vores nye sælger på Verisure-opgaven? Så send os endelig din ansøgning allerede i dag, da vi ansætter løbende! Din ansøgning sendes til srdr@keksales.dk.

Har du yderligere spørgsmål, er du mere end velkommen til at give os et kald på 30270869.

Vil du se mere til os? Så gå ind på vores Facebookside KEK Sales Aarhus, vores Instagram keksalesaarhus eller vores hjemmeside www.keksales.dk!

 

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-07-04T00:00:002019-08-29T00:00:00
330052921Vi leder efter flere udadvendte og resultatorienterede salgskonsulenter til vores salgsteam. Skal du have en plads på holdet?Robot Vi leder efter flere salgskonsulenter til vores dygtige B2C-hold. Det er netop DIG vi leder efter, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående: Du har talegaverne i orden og du elsker at tale din sag Du er resultat- og løsningsorienteret Du er udadvendt og energisk Du har vindermentalitet og trives i en stærk konkurrencekultur Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men vi forventer at du brænder for salgsbranchen og at du har mod på at lære en masse nye ting. Hvad tilbyder vi? Vi ønsker at danne grundlag for en tæt og langvarig relation med alle vores medarbejdere. Derfor har vi en af branchens allerbedste løn-modeller da vi både tilbyder en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning uden loft. Alle medarbejdere vil gennemføre et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor de vil tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe i hverdagen som salgskonsulent ved os og give en ballast for livet. For at sikre at du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent og person, vil du også modtage løbende salgstræning. Dét betyder at du hele tiden har de bedste forudsætninger for at klare dig godt og få en karriere i salgsbranchen! Vores uddannelsesprogram og løn-model er blot nogle af grundene til, at vi er en af Danmarks mest seriøse telemarketingvirksomheder. Vores callcenter har en central placering på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C, tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder. Lokalerne er topmoderne med det nyeste udstyr, så du har de bedste betingelser for, at få dine salg i hus. Alle vores medarbejdere og ledere er klar til, at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere som salgskonsulent i en af Danmarks bedste og mest seriøse salgsvirksomheder KEK Sales! Du får: En af branchens allerbedste lønpakker med fast grundløn og bonusordning uden loft Et skræddersyet uddannelsesprogram, så du bliver klædt godt på til rollen Løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig En fed arbejdsplads med dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker og billig frokostordning med mad udefra Gode muligheder, hvis du ønsker en karriere inden for salgsbranchen Praktisk information Vi holder til på Åboulevarden 23, 4., 8000 Aarhus C. Skal du have en plads på holdet og dermed blive en del af vores succes? Så send os en ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Du kan ansøge om en plads på holdet via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https: keksales.dk job eller ved at sende din ansøgning samt CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk. Du kan også telefonisk ved at ringe til Sofie på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter flere salgskonsulenter til vores dygtige B2C-hold. Det er netop DIG vi leder efter, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående:

  • Du har talegaverne i orden og du elsker at tale din sag
  • Du er resultat- og løsningsorienteret
  • Du er udadvendt og energisk
  • Du har vindermentalitet og trives i en stærk konkurrencekultur

Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men vi forventer at du brænder for salgsbranchen og at du har mod på at lære en masse nye ting.

Hvad tilbyder vi?

Vi ønsker at danne grundlag for en tæt og langvarig relation med alle vores medarbejdere. Derfor har vi en af branchens allerbedste løn-modeller da vi både tilbyder en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning uden loft.

Alle medarbejdere vil gennemføre et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor de vil tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe i hverdagen som salgskonsulent ved os og give en ballast for livet. For at sikre at du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent og person, vil du også modtage løbende salgstræning. Dét betyder at du hele tiden har de bedste forudsætninger for at klare dig godt og få en karriere i salgsbranchen!

Vores uddannelsesprogram og løn-model er blot nogle af grundene til, at vi er en af Danmarks mest seriøse telemarketingvirksomheder.

Vores callcenter har en central placering på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C, tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder. Lokalerne er topmoderne med det nyeste udstyr, så du har de bedste betingelser for, at få dine salg i hus. Alle vores medarbejdere og ledere er klar til, at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere som salgskonsulent i en af Danmarks bedste og mest seriøse salgsvirksomheder KEK Sales!

Du får:

  • En af branchens allerbedste lønpakker med fast grundløn og bonusordning uden loft
  • Et skræddersyet uddannelsesprogram, så du bliver klædt godt på til rollen
  • Løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig
  • En fed arbejdsplads med dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • Lækker og billig frokostordning med mad udefra
  • Gode muligheder, hvis du ønsker en karriere inden for salgsbranchen

Praktisk information

Vi holder til på Åboulevarden 23, 4., 8000 Aarhus C. 

Skal du have en plads på holdet og dermed blive en del af vores succes?

Så send os en ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart.

Du kan ansøge om en plads på holdet via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https://keksales.dk/job/ eller ved at sende din ansøgning samt CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk. Du kan også telefonisk ved at ringe til Sofie på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-07-02T00:00:002019-08-27T00:00:00
330052441Energiske sælgere søges til at åbne vores første Shop-in-Shop i et af nordens største centre!Robot Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic Sales Group i samarbejde med vores klient, Fullrate, nye sælgere! Vi har lavet en aftale med Bruuns Galleri, hvor vi kommer til at åbne en shop-in-shop. Denne skal være Fullrate s Shop-in-Shop og blive deres bedst performende salgsenhed i Danmark! Om Nordic Sales Group NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer virksomheder ud fra Aalborg og Aarhus. Vi har mere end 13 års erfaring i at håndtere salgsopgaver, med specialt indenfor Field Marketing, og kørende salgsopgaver. Vi vægter altid kvalitet frem for kvantitet. Vi er en virksomhed, som folk vælger for at fremme deres karriere. Vi tager ikke ejerskab over vores medarbejdere ja du hørte rigtigt! Vi gør vores bedste hver evige eneste dag for at dygtiggøre og udvikle vores medarbejdere til at kunne varetage større opgaver stillinger det gælder både internt i NORDIC, men også uden for NORDIC. - Vi er dit bedste springbræt til dit drømmejob! Hvordan bliver dit set-up i dit kommende job? Som sælger på projekt Fullrate, er din opgave at møde kunderne face2face med stor entusiasme, meget energi og masser af engagement. Her indleder du en spørgende dialog for at kortlægge mulighederne for, om kunden kan drage nytte af et leverandørskifte til Fullrate. Der er udelukkende tale om B2C løsninger. I en mere og mere digitaliseret verden, ser man flere marketingskampagner blive lavet efter det man kalder one-size-fits-all . Det betyder i sin simpelhed, at kampagnen skal fange og ramme så bredt som muligt, hvilket vi vil adskille os på ved netop at være personlig i vores salg. Det gør vi ved at gå ud og møde vores kunder face2face og i øjenhøjde. Vi søger 6 nye medarbejdere til denne opgave. Denne shop-in-shop bliver et selvstændigt team i virksomheden. 6 hurtige facts: Åbningstiderne er man-fredag fra 10-20 og lør-søndag fra 10-18. Der kommer til at skal være 2-3 sælgere i shoppen man-fredag og 2 sælgere lørdag og søndag. Vi går meget ind for frihed under ansvar og fleksibilitet. Derfor får vores medarbejdere også stor indflydelse på vagtplanen. - I NORDIC er vi fælles om tingene og derfor hjælpes vi også med at fylde vagterne ud. Være med til at sikre denne shop bliver den bedst performende salgsenhed i NORDIC på tværs af alle salgsdivisioner! Løn efter kvalifikationer - Både provision og bonusmodeller, som bliver udbetalt på månedlig plan Indflydelse på fremtidige kollegaer. Hvad tilbyder vi? Karriemuligheder indenfor salg og ledelse Hos NORDIC uddanner, udvikler og forfremmer vi fra egne rækker. Når vores shop-in-shop i Aarhus er oppe at køre på 110 , så vil der blive åbnet 1-2 shop mere i Jylland, 1 på Fyn samt 2-3 på Sjælland. Vi har ledere, der tænker på din succes og som alle er startet samme sted som dig. Du lærer alt, hvad du skal vide om personligt salg som du ikke kan læse dig til. Du vil få salgsredskaber, som du kan bruge i fremtidige jobs eller studier. Du bliver verdensmester i at skabe hurtige og effektive relationer. Du vil få endnu skarpere redskaber til at håndtere dialoger med mange forskellige kundegrupper. Du vil føle, at bruge og aflæse kropssprog, er lige så let som at cykle. Du vil få en naturlig tilgang til at være igangsætter både på job og i privaten. Du bliver en del af et team, hvor det sociale fylder meget månedlige arrangementer. Du vil komme til at se hvor energisk og fedt det er at være i en resultatorienteret virksomhed. En arbejdsplads hvor medarbejderne er hovedfokus i de daglige beslutninger. Skal du være med til at bygge vores nye Shop-in-Shop op? - Så send os en ansøgning og vi tager fat i dig hurtigst muligt!

Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic Sales Group i samarbejde med vores klient, Fullrate, nye sælgere! Vi har lavet en aftale med Bruuns Galleri, hvor vi kommer til at åbne en shop-in-shop. Denne skal være Fullrate’s Shop-in-Shop og blive deres bedst performende salgsenhed i Danmark!

Om Nordic Sales Group

NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer virksomheder ud fra Aalborg og Aarhus. Vi har mere end 13 års erfaring i at håndtere salgsopgaver, med specialt indenfor Field Marketing, og kørende salgsopgaver. Vi vægter altid kvalitet frem for kvantitet. Vi er en virksomhed, som folk vælger for at fremme deres karriere. Vi tager ikke ”ejerskab” over vores medarbejdere – ja du hørte rigtigt! Vi gør vores bedste hver evige eneste dag for at dygtiggøre og udvikle vores medarbejdere til at kunne varetage større opgaver/stillinger – det gælder både internt i NORDIC, men også uden for NORDIC. - Vi er dit bedste springbræt til dit drømmejob!

Hvordan bliver dit set-up i dit kommende job?

Som sælger på projekt Fullrate, er din opgave at møde kunderne face2face med stor entusiasme, meget energi og masser af engagement. Her indleder du en spørgende dialog for at kortlægge mulighederne for, om kunden kan drage nytte af et leverandørskifte til Fullrate. Der er udelukkende tale om B2C løsninger.

I en mere og mere digitaliseret verden, ser man flere marketingskampagner blive lavet efter det man kalder ”one-size-fits-all”. Det betyder i sin simpelhed, at kampagnen skal fange og ramme så bredt som muligt, hvilket vi vil adskille os på ved netop at være personlig i vores salg. Det gør vi ved at gå ud og møde vores kunder face2face og i øjenhøjde.

Vi søger 6 nye medarbejdere til denne opgave. Denne shop-in-shop bliver et selvstændigt team i virksomheden.

6 hurtige facts:

  • Åbningstiderne er man-fredag fra 10-20 og lør-søndag fra 10-18.
  • Der kommer til at skal være 2-3 sælgere i shoppen man-fredag og 2 sælgere lørdag og søndag.
  • Vi går meget ind for frihed under ansvar og fleksibilitet. Derfor får vores medarbejdere også stor indflydelse på vagtplanen. - I NORDIC er vi fælles om tingene og derfor hjælpes vi også med at fylde vagterne ud.
  • Være med til at sikre denne shop bliver den bedst performende salgsenhed i NORDIC på tværs af alle salgsdivisioner!
  • Løn efter kvalifikationer - Både provision og bonusmodeller, som bliver udbetalt på månedlig plan
  • Indflydelse på fremtidige kollegaer.

Hvad tilbyder vi?

  • Karriemuligheder indenfor salg og ledelse – Hos NORDIC uddanner, udvikler og forfremmer vi fra egne rækker. Når vores shop-in-shop i Aarhus er oppe at køre på 110%, så vil der blive åbnet 1-2 shop mere i Jylland, 1 på Fyn samt 2-3 på Sjælland.
  • Vi har ledere, der tænker på din succes og som alle er startet samme sted som dig.
  • Du lærer alt, hvad du skal vide om personligt salg – som du ikke kan læse dig til.
  • Du vil få salgsredskaber, som du kan bruge i fremtidige jobs eller studier.
  • Du bliver verdensmester i at skabe hurtige og effektive relationer.
  • Du vil få endnu skarpere redskaber til at håndtere dialoger med mange forskellige kundegrupper.
  • Du vil føle, at bruge og aflæse kropssprog, er lige så let som at cykle.
  • Du vil få en naturlig tilgang til at være igangsætter – både på job og i privaten.
  • Du bliver en del af et team, hvor det sociale fylder meget – månedlige arrangementer.
  • Du vil komme til at se hvor energisk og fedt det er at være i en resultatorienteret virksomhed.
  • En arbejdsplads hvor medarbejderne er hovedfokus i de daglige beslutninger.

Skal du være med til at bygge vores nye Shop-in-Shop op? - Så send os en ansøgning og vi tager fat i dig hurtigst muligt!

Nordic Sales GroupAarhus C2019-08-09T00:00:002019-08-27T00:00:00
330050351Vil du være med til at bygge et hold op? Bliv salgskonsulent på vores nyopstartede Call me-hold!Robot Vi har lige startet et helt nyt Call me-hold og vi er derfor på jagt efter flere salgskonsulenter, der vil være med til at bygge et hold op. Dine primære arbejdsopgave vil bestå i at sælge telefoni- og internetløsninger fra Call me til det danske privatmarked. Derudover vil dit arbejde også bestå i: Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Call me s brand altid bliver opfattet positivt Hvem er vi? Vi er en af landets mest erfarne og seriøse telemarketingvirksomheder. Vi ønsker at danne grundlag for et tæt og langvarig relation med alle vores medarbejdere. Det gør vi blandt andet ved et godt samarbejde og en af branchens allerbedste løn-modeller. Vi tilbyder både fast grundløn samt en attraktiv bonusordning uden loft. For at give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for, at klare jobbet godt vil de gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus. På dette kursus vil de tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe dem i deres job som salgskonsulent ved os og give dem en ballast for livet. For at sikre os at vores medarbejdere hele tiden udvikler sig modtager de også løbende salgstræning og coaching. Vores uddannelsesprogram og løn-model er blot nogle af grundene til, at vi er en af Danmarks mest seriøse telemarketingvirksomheder. Vores callcenter har en central placering på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C, tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder. Lokalerne er topmoderne med det nyeste udstyr, så du har de bedste betingelser for, at få dine salg i hus. Alle vores medarbejdere og ledere er klar til, at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere som salgskonsulent i en af Danmarks bedste og mest seriøse salgsvirksomheder KEK Sales! Hvad tilbyder vi? Hvis du får en plads på vores nye Call me-hold får du: En af branchens bedste løn-modeller med fast grundløn og bonusordninger uden loft Mulighed for at være en del af et seriøst salgsteam med meget dygtige kolleger og ledere Grundigt og skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du er sikret de bedste forudsætninger for at få salget i hus Ledere der altid står parate til at komme med deres inputs Frokostordning med mad udefra Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Uformel omgangstone med stort fokus på medarbejderes resultater og trivsel Hvem er du? For at blive en del af vores Call me-hold forventer vi, at du: Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk Har lyst til at sælge Er udadvendt og energisk Er selvkørende og ansvarlig Er mødestabil Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt Erfaring indenfor telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge! Praktisk information Vi holder til i hjertet af Aarhus (Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus). Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: Salg til det danske privatmarked (B2C): Mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45 Vil du være med til at bygge vores nye Call me-hold? Så send os din ansøgning CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Ansøgning og CV sendes til mail srdr@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https: keksales.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig! * Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Kasper Skovbo på: 88131900 3

Vi har lige startet et helt nyt Call me-hold og vi er derfor på jagt efter flere salgskonsulenter, der vil være med til at bygge et hold op. Dine primære arbejdsopgave vil bestå i at sælge telefoni- og internetløsninger fra Call me til det danske privatmarked. Derudover vil dit arbejde også bestå i:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Call me's brand altid bliver opfattet positivt

Hvem er vi?

Vi er en af landets mest erfarne og seriøse telemarketingvirksomheder. Vi ønsker at danne grundlag for et tæt og langvarig relation med alle vores medarbejdere. Det gør vi blandt andet ved et godt samarbejde og en af branchens allerbedste løn-modeller. Vi tilbyder både fast grundløn samt en attraktiv bonusordning uden loft. 

For at give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for, at klare jobbet godt vil de gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus. På dette kursus vil de tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe dem i deres job som salgskonsulent ved os og give dem en ballast for livet. For at sikre os at vores medarbejdere hele tiden udvikler sig modtager de også løbende salgstræning og coaching. 

Vores uddannelsesprogram og løn-model er blot nogle af grundene til, at vi er en af Danmarks mest seriøse telemarketingvirksomheder.

Vores callcenter har en central placering på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C, tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder. Lokalerne er topmoderne med det nyeste udstyr, så du har de bedste betingelser for, at få dine salg i hus. Alle vores medarbejdere og ledere er klar til, at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere som salgskonsulent i en af Danmarks bedste og mest seriøse salgsvirksomheder KEK Sales!

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du får en plads på vores nye Call me-hold får du: 

  • En af branchens bedste løn-modeller med fast grundløn og bonusordninger uden loft
  • Mulighed for at være en del af et seriøst salgsteam med meget dygtige kolleger og ledere
  • Grundigt og skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du er sikret de bedste forudsætninger for at få salget i hus
  • Ledere der altid står parate til at komme med deres inputs
  • Frokostordning med mad udefra
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • Uformel omgangstone med stort fokus på medarbejderes resultater og trivsel

Hvem er du? 

For at blive en del af vores Call me-hold forventer vi, at du:

  • Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • Har lyst til at sælge
  • Er udadvendt og energisk
  • Er selvkørende og ansvarlig
  • Er mødestabil
  • Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt 

Erfaring indenfor telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge!

Praktisk information 

Vi holder til i hjertet af Aarhus (Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus). Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: 

Salg til det danske privatmarked (B2C): Mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45 

Vil du være med til at bygge vores nye Call me-hold?

Så send os din ansøgning + CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Ansøgning og CV sendes til mail srdr@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

* Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Kasper Skovbo på: 88131900#3

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-06-28T00:00:002019-08-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere

5R Marketing ApS

Aarhus C
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske v...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Kan du skabe gode kunderelationer og vil du beskytte danske hjem mod indbrud og brand? Bliv salgskonsulent på vores Verisure-hold!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Da vi ønsker at udvide vores dygtige hold, leder vi efter 3 nye medarbejdere til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer for Europas førende alarmselskab Verisure. Hvad får du? Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med t...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Vi leder efter flere udadvendte og resultatorienterede salgskonsulenter til vores salgsteam. Skal du have en plads på holdet?

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi leder efter flere salgskonsulenter til vores dygtige B2C-hold. Det er netop DIG vi leder efter, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående: Du har talegaverne i orden og du elsker at tale din sag Du er resultat- og løsningsorienteret Du er ud...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:27. august 2019

Energiske sælgere søges til at åbne vores første Shop-in-Shop i et af nordens største centre!

Nordic Sales Group

Aarhus C
Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic Sales Group i samarbejde med vores klient, Fullrate, nye sælgere! Vi har lavet en aftale med Bruuns Galleri, hvor vi kommer til at åbne en shop-in-shop. Denne skal være Fullrate s Shop-in-Shop og blive de...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:27. august 2019

Vil du være med til at bygge et hold op? Bliv salgskonsulent på vores nyopstartede Call me-hold!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi har lige startet et helt nyt Call me-hold og vi er derfor på jagt efter flere salgskonsulenter, der vil være med til at bygge et hold op. Dine primære arbejdsopgave vil bestå i at sælge telefoni- og internetløsninger fra Call me til det danske pr...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019