Gem job

Vil du med på kundeserviceholdet?

Job-id: 2183-3623

Vil du hjælpe kunderne, når de ringer med spørgsmål til virksomhedens produkter? Og finde ud af, om de har brug for andre produkter? Er du klar til at blive en del af et sjovt team og en større virksomhed, hvor din faglige udvikling bliver hjulpet godt på vej?

Så skal du læse videre her: Vi søger nogle kundekonsulenter på vegne af vores kunde – en stor telekoncern i København, som tilbyder gode rammer for din arbejdsdag og din udvikling. Jobopstart er snarest muligt, så ring eller skriv til os med det samme, hvis du er interesseret.

Dette job er for dig som:

  • Gerne vil levere super god kundeservice.
  • Bliver motiveret, når du sælger et ekstra produkt.
  • Har mod på nye udfordringer – det er vigtigere end din erfaring.
  • Har lyst til at blive en del af et team.

Der er tale om et fast job med fast løn og mulighed for at få bonus (uden loft) – plus en masse personalegoder og mulighed for videreuddannelse.
Jobbet er på fuldtid (37 timer), og vagterne ligger i dag tiden mandag til torsdag inden for tidsrummet kl. 8.00-17.00 og fredag kl. 8.00-16.00.

Mere om jobbet:
Du bliver en del af virksomhedens kundeserviceteam. Teamet sørger for førsteklasses behandling, når det handler om kundeservice – fx spørgsmål til regninger, abonnementstjek og rådgivning omkring virksomhedens produkter.

Det bliver din opgave at hjælpe virksomhedens eksisterende kunder, når de ringer ind med spørgsmål eller evt. skriver via mail. Her sikrer du dig også, at kunderne har de produkter og løsninger, de har brug for, når du har dem i røret. Når du sælger ekstra produkter, udløser det en bonus. En gang imellem ringer du også til kunderne for at følge op – som en ekstra service.

Du bliver lært op, og virksomheden giver løbende mulighed for mere uddannelse. I denne virksomhed er der fokus på, at medarbejderne er godt klædt på til opgaverne. Du bliver en del af et engageret og resultatorienteret miljø – og et sjovt miljø, hvor der holdes fredagsbar og sociale arrangementer.

Din baggrund:
  • Du vil gerne fremad og har mod på nye udfordringer.
  • Du formår at give kunderne en god serviceoplevelse.
  • Du kan lytte til kunderne og sætte dig ind i deres spørgsmål.
  • Du vil gerne sælge løsninger og hjælpe kunderne frem til de rette produkter.
  • Du vil gerne skabe resultater – selvstændigt og sammen med teamet.
  • Du er stærk til at kommunikere klart og tydeligt – både mundtligt og skriftligt.
  • Din kontakt med kunderne foregår fint på både dansk og engelsk.

Hvis du vil videre: 
Er du interesseret i jobbet, sender du dit CV og et par ord om dig selv via formularen herunder.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80.

I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Vil du med på kundeserviceholdet?

Job-id: 2183-3623

Vil du hjælpe kunderne, når de ringer med spørgsmål til virksomhedens produkter? Og finde ud af, om de har brug for andre produkter? Er du klar til at blive en del af et sjovt team og en større virksomhed, hvor din faglige udvikling bliver hjulpet godt på vej?

Så skal du læse videre her: Vi søger nogle kundekonsulenter på vegne af vores kunde – en stor telekoncern i København, som tilbyder gode rammer for din arbejdsdag og din udvikling. Jobopstart er snarest muligt, så ring eller skriv til os med det samme, hvis du er interesseret.

Dette job er for dig som:

  • Gerne vil levere super god kundeservice.
  • Bliver motiveret, når du sælger et ekstra produkt.
  • Har mod på nye udfordringer – det er vigtigere end din erfaring.
  • Har lyst til at blive en del af et team.

Der er tale om et fast job med fast løn og mulighed for at få bonus (uden loft) – plus en masse personalegoder og mulighed for videreuddannelse.
Jobbet er på fuldtid (37 timer), og vagterne ligger i dag tiden mandag til torsdag inden for tidsrummet kl. 8.00-17.00 og fredag kl. 8.00-16.00.

Mere om jobbet:
Du bliver en del af virksomhedens kundeserviceteam. Teamet sørger for førsteklasses behandling, når det handler om kundeservice – fx spørgsmål til regninger, abonnementstjek og rådgivning omkring virksomhedens produkter.

Det bliver din opgave at hjælpe virksomhedens eksisterende kunder, når de ringer ind med spørgsmål eller evt. skriver via mail. Her sikrer du dig også, at kunderne har de produkter og løsninger, de har brug for, når du har dem i røret. Når du sælger ekstra produkter, udløser det en bonus. En gang imellem ringer du også til kunderne for at følge op – som en ekstra service.

Du bliver lært op, og virksomheden giver løbende mulighed for mere uddannelse. I denne virksomhed er der fokus på, at medarbejderne er godt klædt på til opgaverne. Du bliver en del af et engageret og resultatorienteret miljø – og et sjovt miljø, hvor der holdes fredagsbar og sociale arrangementer.

Din baggrund:
  • Du vil gerne fremad og har mod på nye udfordringer.
  • Du formår at give kunderne en god serviceoplevelse.
  • Du kan lytte til kunderne og sætte dig ind i deres spørgsmål.
  • Du vil gerne sælge løsninger og hjælpe kunderne frem til de rette produkter.
  • Du vil gerne skabe resultater – selvstændigt og sammen med teamet.
  • Du er stærk til at kommunikere klart og tydeligt – både mundtligt og skriftligt.
  • Din kontakt med kunderne foregår fint på både dansk og engelsk.

Hvis du vil videre: 
Er du interesseret i jobbet, sender du dit CV og et par ord om dig selv via formularen herunder.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80.

I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.