VIL DU MED PÅ KUNDESERVICEHOLDET?

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Job-id: 2183-3822

Vil du hjælpe kunderne, når de ringer med spørgsmål til virksomhedens produkter? Og finde ud af, om de har brug for andre produkter? Er du klar til at blive en del af et godt hold, som hygger sig sammen?  

Så skal du læse videre her: Vi søger flere kundekonsulenter på vegne af vores kunde. Vores kunde er en stor telekoncern i København, som tilbyder gode rammer for din arbejdsdag og din faglige udvikling. Jobopstart er snarest muligt.

Her bliver du forkælet: 

I denne virksomhed får du en hverdag med lækker frokostordning, kage om eftermiddagen, yoga- og løbeklub, zoneterapi og massage, fredagsbar, fester og meget mere.   

Du får en fast løn, og der er provisionsordning uden loft. Der er en god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Jobbet er på fuldtid (37 timer), og arbejdstiderne er mandag kl. 08:00-17:00, tirsdag til torsdag kl. 9:00-17:00. Fredag kl. 9:00-15:30. Du holder fri i weekender og på helligdage.  

Virksomheden ligger lige ved en metro- og S-togsstation. 

Mere om jobbet: 

Du bliver en del af virksomhedens kundeserviceteam. Teamet sørger for førsteklasses behandling, når det handler om kundeservice – fx spørgsmål til regninger, abonnementstjek og rådgivning omkring virksomhedens produkter. 

Det bliver din opgave at hjælpe virksomhedens eksisterende kunder, når de ringer ind med spørgsmål eller evt. skriver via mail. Her sikrer du dig også, at kunderne har de produkter og løsninger, de har brug for, når du har dem i røret. Når du sælger ekstra produkter, udløser det en bonus. En gang imellem ringer du også til kunderne for at følge op – som en ekstra service.  

Du bliver lært op, og virksomheden giver løbende mulighed for mere uddannelse. I denne virksomhed er der fokus på, at medarbejderne er godt klædt på til opgaverne.

Din baggrund: 

  • Du bliver motiveret af at give kunderne oplevelsen af god service
  • Du kan lytte til kunderne og sætte dig ind i deres spørgsmål
  • Du vil gerne sælge løsninger og hjælpe kunderne frem til de rette produkter
  • Du er klar på nye udfordringer og møder veloplagt op til dine vagter
  • Du er god til at kommunikere klart og tydeligt – både mundtligt og skriftligt
  • Din kontakt med kunderne foregår fint på både dansk og engelsk

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i jobbet, sender du dit CV og et par ord om dig selv via knappen "Send ansøgning". 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Anne Byskov hos Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80. 

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


VIL DU MED PÅ KUNDESERVICEHOLDET?

Job-id: 2183-3822

Vil du hjælpe kunderne, når de ringer med spørgsmål til virksomhedens produkter? Og finde ud af, om de har brug for andre produkter? Er du klar til at blive en del af et godt hold, som hygger sig sammen?  

Så skal du læse videre her: Vi søger flere kundekonsulenter på vegne af vores kunde. Vores kunde er en stor telekoncern i København, som tilbyder gode rammer for din arbejdsdag og din faglige udvikling. Jobopstart er snarest muligt.

Her bliver du forkælet: 

I denne virksomhed får du en hverdag med lækker frokostordning, kage om eftermiddagen, yoga- og løbeklub, zoneterapi og massage, fredagsbar, fester og meget mere.   

Du får en fast løn, og der er provisionsordning uden loft. Der er en god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Jobbet er på fuldtid (37 timer), og arbejdstiderne er mandag kl. 08:00-17:00, tirsdag til torsdag kl. 9:00-17:00. Fredag kl. 9:00-15:30. Du holder fri i weekender og på helligdage.  

Virksomheden ligger lige ved en metro- og S-togsstation. 

Mere om jobbet: 

Du bliver en del af virksomhedens kundeserviceteam. Teamet sørger for førsteklasses behandling, når det handler om kundeservice – fx spørgsmål til regninger, abonnementstjek og rådgivning omkring virksomhedens produkter. 

Det bliver din opgave at hjælpe virksomhedens eksisterende kunder, når de ringer ind med spørgsmål eller evt. skriver via mail. Her sikrer du dig også, at kunderne har de produkter og løsninger, de har brug for, når du har dem i røret. Når du sælger ekstra produkter, udløser det en bonus. En gang imellem ringer du også til kunderne for at følge op – som en ekstra service.  

Du bliver lært op, og virksomheden giver løbende mulighed for mere uddannelse. I denne virksomhed er der fokus på, at medarbejderne er godt klædt på til opgaverne.

Din baggrund: 

  • Du bliver motiveret af at give kunderne oplevelsen af god service
  • Du kan lytte til kunderne og sætte dig ind i deres spørgsmål
  • Du vil gerne sælge løsninger og hjælpe kunderne frem til de rette produkter
  • Du er klar på nye udfordringer og møder veloplagt op til dine vagter
  • Du er god til at kommunikere klart og tydeligt – både mundtligt og skriftligt
  • Din kontakt med kunderne foregår fint på både dansk og engelsk

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i jobbet, sender du dit CV og et par ord om dig selv via knappen "Send ansøgning". 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Anne Byskov hos Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80. 

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.