Vil du overtage verden sammen med os, én glad kunde af gangen? Evermart søger en frisk kundeservicemedarbejder!

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du god til at løse problemer,  ønsker du at arbejde med mennesker og være en del af en iværksættervirksomhed med ambitioner om verdensherredømmet? Så er det dig vi mangler!

Vi har mega travlt og som følge af den store mængde ordrer vi sender ud til vores glade kunder, har vi behov for endnu en smilende medarbejder i vores kundeserviceteam på kontoret i Tilst!

Hvad skal du lave?

Som en del af Evermarts kundeserviceteam vil du have til opgave at hjælpe vores kunder igennem deres købsproces så gnidningsfrit som muligt.

Du vil have både skriftlig og telefonisk kontakt med kunder både før og efter køb, og hjælpe med at yde support, guide og vejlede.

Kort fortalt er det din opgave at hjælpe vores kunder med at få en fed oplevelse når de handler hos os!

Derudover vil der også være andre ad hoc-opgaver til de perioder på året hvor der er mindre run på vores kundeservice.

Dette indebærer:

  • Assistance til vores tekstforfatter team med hjælp til oprettelse af produkter, kategoritekster o. lign.
  • Generel assistance til vores andre afdelinger med administrative opgaver.

Stillingen vil (set over et år) være nogenlunde lige delt mellem kundeservice, og andre opgaver.

Hvorfor Evermart?

Evermart startede i 2014 i en lejlighed i Århus, og har siden vokset sig til en af Danmarks største webshops af tilbehør til forbrugerelektronik. Vores team består af et ungt hold af talenter, der ønsker at overtage verden, og vi har tårnhøje ambitioner for fremtiden. Gennemsnitsalderen på kontoret er omkring 25 år.

Vi har et super lækkert kontor i Tilst, med alle fornødenheder såsom:

  • ”EverBar” med kæmpe udvalg af drikkevarer (Sodavand, smoothies, juice, øl, vin osv.)
  • Lækker frokostordning fra MIB.
  • Massage hver 14 dag.
  • Sodavandsdispenser som man kender det fra restaurant.
  • Snackbar med diverse Müslibarer, nødder osv.
  • Poolbord, gaming computere, kæmpe udvalg af brætspil og andre ting til sociale aktiviteter.
  • Stort udvalg af kaffe og te produkter.

Vi byggede i 2019 et stort 2000 m2 lager og logistikcenter i Middelfart, hvor vi også har et skarpt hold, der søger for at alle pakker bliver sendt ud alle årets 365 dage.

En kundeservicestilling har for flere af vores kollegaer været en vej videre ind i virksomheden til andre stillinger såsom tekstforfatning, projektarbejde, indkøb osv. Det er derfor muligheder for udvikling, hvis du senere hen ønsker at skifte spor.

Hvem er du?

  • Du er frisk og kan lide at arbejde med mennesker.
  • Du har en grundforståelse for produkterne i vores produktsortiment. Du ved f.eks. hvad et HDMI kabel er og hvilken type oplader der bruges i en iPhone.
  • Du er god til at identificere og løse problemer.
  • Du er struktureret og kan følge op på opgaver.
  • Du kan håndtere ekstra pres i spidsbelastningsperioder.
  • Du er kick-ass!

Bemærk at denne stilling er tiltænkt som en ”entry-level” stilling.

Vi søger derfor udover de personlige karakteristika, kandidater der opfylder følgende kriterier:

  • Max uddannelsesniveau: Gymnasial, kort videregående uddannelse eller lign.
  • Max relevant brancheerfaring (kundeservice generelt, ikke nødvendigvis i webshop) : 2 år.
  • Max afstand fra vores kontor i Tilst: 30 min i bil.

Det skal nævnes at vi ikke søger kandidater der er på sabbatår, eller kandidater der har planer som kun tillader en kortvarig ansættelse på under 1 år.

Søg, søg, søg!

Er du interesseret i stillingen skal du sende en ansøgning og et cv til job@evermart.dk  - Mærk ansøgningen med ”kundeservicemedarbejder” i emnefeltet.

Bemærk at skabelonansøgninger vil blive valgt fra med det samme, du behøver ikke skrive en roman, men vi forventer en reel ansøgning til stillingen :)

Derudover bedes du også udforme en produkttekst med et produkt fra dit hjem, da en del af stillingen vil være tekstforfatning. Denne skal vedhæftes for sig selv i mailen.

Alle relevante dokumenter (Ansøgning, CV, Produkttekst o. lign) skal vedhæftes mailen i PDF format.

Jobbet er 37,5 timer og arbejdstiden er mandag til torsdag fra 8-16.30 og fredag 8-14.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Vil du overtage verden sammen med os, én glad kunde af gangen? Evermart søger en frisk kundeservicemedarbejder!

Er du god til at løse problemer,  ønsker du at arbejde med mennesker og være en del af en iværksættervirksomhed med ambitioner om verdensherredømmet? Så er det dig vi mangler!

Vi har mega travlt og som følge af den store mængde ordrer vi sender ud til vores glade kunder, har vi behov for endnu en smilende medarbejder i vores kundeserviceteam på kontoret i Tilst!

Hvad skal du lave?

Som en del af Evermarts kundeserviceteam vil du have til opgave at hjælpe vores kunder igennem deres købsproces så gnidningsfrit som muligt.

Du vil have både skriftlig og telefonisk kontakt med kunder både før og efter køb, og hjælpe med at yde support, guide og vejlede.

Kort fortalt er det din opgave at hjælpe vores kunder med at få en fed oplevelse når de handler hos os!

Derudover vil der også være andre ad hoc-opgaver til de perioder på året hvor der er mindre run på vores kundeservice.

Dette indebærer:

  • Assistance til vores tekstforfatter team med hjælp til oprettelse af produkter, kategoritekster o. lign.
  • Generel assistance til vores andre afdelinger med administrative opgaver.

Stillingen vil (set over et år) være nogenlunde lige delt mellem kundeservice, og andre opgaver.

Hvorfor Evermart?

Evermart startede i 2014 i en lejlighed i Århus, og har siden vokset sig til en af Danmarks største webshops af tilbehør til forbrugerelektronik. Vores team består af et ungt hold af talenter, der ønsker at overtage verden, og vi har tårnhøje ambitioner for fremtiden. Gennemsnitsalderen på kontoret er omkring 25 år.

Vi har et super lækkert kontor i Tilst, med alle fornødenheder såsom:

  • ”EverBar” med kæmpe udvalg af drikkevarer (Sodavand, smoothies, juice, øl, vin osv.)
  • Lækker frokostordning fra MIB.
  • Massage hver 14 dag.
  • Sodavandsdispenser som man kender det fra restaurant.
  • Snackbar med diverse Müslibarer, nødder osv.
  • Poolbord, gaming computere, kæmpe udvalg af brætspil og andre ting til sociale aktiviteter.
  • Stort udvalg af kaffe og te produkter.

Vi byggede i 2019 et stort 2000 m2 lager og logistikcenter i Middelfart, hvor vi også har et skarpt hold, der søger for at alle pakker bliver sendt ud alle årets 365 dage.

En kundeservicestilling har for flere af vores kollegaer været en vej videre ind i virksomheden til andre stillinger såsom tekstforfatning, projektarbejde, indkøb osv. Det er derfor muligheder for udvikling, hvis du senere hen ønsker at skifte spor.

Hvem er du?

  • Du er frisk og kan lide at arbejde med mennesker.
  • Du har en grundforståelse for produkterne i vores produktsortiment. Du ved f.eks. hvad et HDMI kabel er og hvilken type oplader der bruges i en iPhone.
  • Du er god til at identificere og løse problemer.
  • Du er struktureret og kan følge op på opgaver.
  • Du kan håndtere ekstra pres i spidsbelastningsperioder.
  • Du er kick-ass!

Bemærk at denne stilling er tiltænkt som en ”entry-level” stilling.

Vi søger derfor udover de personlige karakteristika, kandidater der opfylder følgende kriterier:

  • Max uddannelsesniveau: Gymnasial, kort videregående uddannelse eller lign.
  • Max relevant brancheerfaring (kundeservice generelt, ikke nødvendigvis i webshop) : 2 år.
  • Max afstand fra vores kontor i Tilst: 30 min i bil.

Det skal nævnes at vi ikke søger kandidater der er på sabbatår, eller kandidater der har planer som kun tillader en kortvarig ansættelse på under 1 år.

Søg, søg, søg!

Er du interesseret i stillingen skal du sende en ansøgning og et cv til job@evermart.dk  - Mærk ansøgningen med ”kundeservicemedarbejder” i emnefeltet.

Bemærk at skabelonansøgninger vil blive valgt fra med det samme, du behøver ikke skrive en roman, men vi forventer en reel ansøgning til stillingen :)

Derudover bedes du også udforme en produkttekst med et produkt fra dit hjem, da en del af stillingen vil være tekstforfatning. Denne skal vedhæftes for sig selv i mailen.

Alle relevante dokumenter (Ansøgning, CV, Produkttekst o. lign) skal vedhæftes mailen i PDF format.

Jobbet er 37,5 timer og arbejdstiden er mandag til torsdag fra 8-16.30 og fredag 8-14.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.