Vil du projektlede Syd-sjællands stærkeste IT-forretning?

Det er nu du kan gøre en forskel!
Infrateam har leveret infrastruktur til virksomheder og myndigheder siden 2004. Vi står for det seriøse resultat leveret af kyndige hænder med dyb kompetence. Vi har med stor succes udviklet de medarbejdere der er startet hos os til et rigtigt solidt og velfungerende task-force.
Det betyder at flere og flere får øjnene op for de resultater vi kan lave, så kom og vær med i en spændende fremtid. Vi har en fast tro på vi kan lære alle hvad som helst, men vi kan ikke lave om på hvem du er. Så hvis du er ligesindet teknologi interesseret, og brænder for dit fag så er det her mulighederne er.

Eksempler på vort arbejde:
Hvidovre Hospital driftcenter, Komplet VMware baseret driftmiljø med livskritisk drift.
Københavns Trafiklys netværk. 4g opkoblede knudepunter med sharepoint logdrop.
Ørestads Kollegiets netværk. 100+ switche opkoblet i redundant 10G.
Kombit driftmiljø og serverpark. Tidskritisk serverplatform med 100+ VM.

Vore værdier:
Kvaliteten kommer først. Vi VIL levere et ordentligt stykke arbejde HVER gang. Det er faktisk det eneste der er værd at gøre i længden.
En glad medarbejder performer altid bedst. Vi har en flad organisation og træner via styrkebaseret ledelse i at få det bedste ud af dig.
Tæring før næring, vi har en solid økonomi uden gæld så vi kan klare udsvingene på markedet uden at skulle fyre og hyre efter konjukturer og kan satse langsigtet.

Stillingen:
Vi har netop vundet et stort udbud, der kæver forståelse for ITIL processer og stryktureret projektledelse. Vi er igang med at opbygge en mere struktureret samarbejdsform, under vort koncept "Virtuel it-afdeling". Det skal du være projektleder for. Der skal i dagligdagen håndteres et stort antal opgaver og projekter, som skal beskrives og koordineres med vort ticketsystem. Vi er igang med at udvikle en serie flows i Sharepoint til at underbygge dette, så hvis du har evner i den retning er det et stort plus.
Du skal arbejde sammen med vor account manager, for at sikre et optimalt flow af opgaverne.
Som person er du omhyggelig og elsker at være effektiv.
Du taler letforståeligt dansk og har kørekort og evt. bil.

Sæt dit mærke på os:
Det er ikke en drone fra sektor 27 vi søger. Du må gerne have dine meningers mod og ambitioner. Vi er klar til at indrette os på en mere systematisk og koordineret arbejdsform, vi er allerede tyvstartet. Du kan forvente vi vil sælge dine evner som projektleder til at styre mange af de projekter vi er involveret i - ude hos kunden. Det giver en spændende og afvekslende arbejdsdag med stor mulighed for karriere. Her er der ikke endeløse møder om detaljer, men en meget hands-on tilgang med tilhørende beføjelser.

Vi har din ryg:
Du kommer til at arbejde sammen med et særdeles kompetent team af konsulenter. Vi har styr på hvad vi laver og tager vort ansvar alvorligt. Virksomheden har meget lange relationer med kunderne og gensidig respekt. Det betyder også vi ikke skylder en krone væk og kan satse på sigt og klare selv større udfordringer uden at vakle.

Hvis du er på jagt efter et spændende arbejde hvor du kan udvikle dine kompetance så skriv til os i dag hellere end imorgen.
Ansøg via knappen "Send ansøgning".

Se mere på vores ansøgersite: https://infrateam.ofir.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

It-arkitekt til Arkitektur og Portefølje, Koncern IT

Region Sjælland

Sorø
Vil du være med til at designe og udvikle systemlandskabet i Region Sjælland og understøtte klinikernes arbejde? Kom med på holdet og brug din arkitektfaglige viden til at skabe effektive arbejdsgange på regionens sygehuse. Koncern IT er en professi...
Indrykket:23. marts 2020