Vil du være barselsvikar for vores GIS-specialist?

Vil du hjælpe med at drive og supportere vores GIS-værktøjer mens vores dygtige GIS-specialist er på barsel?

Dine opgaver:
Du bliver en del af GIS-teamet, som har ansvaret for gennemførelse af et antal GIS-projekter og opgaven med at drive en del af Vejdirektoratets GIS-platforme med tilhørende spatiale databaser og GIS-servere.

GIS-teamet har ansvaret for at drive Vejdirektoratets GIS-applikationer, digitalisering af Vejdirektoratets assets, udarbejdelse af avancerede GIS-analyser og laver andre forskelligartede opgaver med drift, support og udvikling af Vejdirektoratets GIS-værktøjer.

Din profil:
Du drives af at styrke og udfordre andre og på den måde hjælpe Vejdirektoratet til at nå sine mål.

Vi forestiller os, at du har en uddannelse som landinspektør, geolog eller ingeniør, eller at du på anden vis har tilegnet dig tilsvarende kvalifikationer. Du er udviklingsorienteret og har erfaring med anvendelse og konfiguration af GIS værktøjer.

I Vejdirektoratet danner Oracle og Postgres grundlag for mange af vores applikationer. Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring med script-sprog, SQL og databaser på superbruger-niveau.

Du er en god analytiker, systematisk og god til at kommunikere. Du trives i et miljø, hvor hverdagen indimellem er uforudsigelig. Du er selvstændig og initiativrig, men er samtidig god til at indgå i forskellige samarbejdsprojekter.

Om os:
Du bliver ansat i afdelingen Geodata, som sørger for at fremskaffe og vedligeholde geodata. Afdelingen bidrager på tværs i Vejdirektoratet med kortlægning, landmåling, ejendomsdata, arealerhvervelsesmateriale samt GIS og CAD. Derudover etablerer og udbreder afdelingen datastandarder og systemer til opbevaring, behandling og distribution af kort og geodata.

Afdelingen består af 33 medarbejdere, og vi lægger vægt på, at du som medarbejder får mulighed for at udvikle dig. Vi har flekstid, stor selvstændighed i opgaveløsningen, samt et godt arbejdsklima med gode kollegaer.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du ansættes som barselsvikar fra og med den 15. august 2019 til udgangen af juni 2020. Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Geodata, hvor du ansættes i Areal og Geodata på adressen Thomas Helstedsvej 11, 8660 Skanderborg.

Læs mere:
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Sanne Attermann på tlf. 7244 2321 eller sala@vd.dk.

Er du interesseret?
Send din ansøgning snarest muligt, dog ikke senere end mandag den 10. juni 2019. Vi afholder samtaler løbende og senest umiddelbart efter fristens udløb.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014796Phoenix-e5caadfa12019-05-01T00:00:00Vil du være barselsvikar for vores GIS-specialist?Vil du hjælpe med at drive og supportere vores GIS-værktøjer mens vores dygtige GIS-specialist er på barsel?

Dine opgaver:
Du bliver en del af GIS-teamet, som har ansvaret for gennemførelse af et antal GIS-projekter og opgaven med at drive en del af Vejdirektoratets GIS-platforme med tilhørende spatiale databaser og GIS-servere.

GIS-teamet har ansvaret for at drive Vejdirektoratets GIS-applikationer, digitalisering af Vejdirektoratets assets, udarbejdelse af avancerede GIS-analyser og laver andre forskelligartede opgaver med drift, support og udvikling af Vejdirektoratets GIS-værktøjer.

Din profil:
Du drives af at styrke og udfordre andre og på den måde hjælpe Vejdirektoratet til at nå sine mål.

Vi forestiller os, at du har en uddannelse som landinspektør, geolog eller ingeniør, eller at du på anden vis har tilegnet dig tilsvarende kvalifikationer. Du er udviklingsorienteret og har erfaring med anvendelse og konfiguration af GIS værktøjer.

I Vejdirektoratet danner Oracle og Postgres grundlag for mange af vores applikationer. Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring med script-sprog, SQL og databaser på superbruger-niveau.

Du er en god analytiker, systematisk og god til at kommunikere. Du trives i et miljø, hvor hverdagen indimellem er uforudsigelig. Du er selvstændig og initiativrig, men er samtidig god til at indgå i forskellige samarbejdsprojekter.

Om os:
Du bliver ansat i afdelingen Geodata, som sørger for at fremskaffe og vedligeholde geodata. Afdelingen bidrager på tværs i Vejdirektoratet med kortlægning, landmåling, ejendomsdata, arealerhvervelsesmateriale samt GIS og CAD. Derudover etablerer og udbreder afdelingen datastandarder og systemer til opbevaring, behandling og distribution af kort og geodata.

Afdelingen består af 33 medarbejdere, og vi lægger vægt på, at du som medarbejder får mulighed for at udvikle dig. Vi har flekstid, stor selvstændighed i opgaveløsningen, samt et godt arbejdsklima med gode kollegaer.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du ansættes som barselsvikar fra og med den 15. august 2019 til udgangen af juni 2020. Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Geodata, hvor du ansættes i Areal og Geodata på adressen Thomas Helstedsvej 11, 8660 Skanderborg.

Læs mere:
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Sanne Attermann på tlf. 7244 2321 eller sala@vd.dk.

Er du interesseret?
Send din ansøgning snarest muligt, dog ikke senere end mandag den 10. juni 2019. Vi afholder samtaler løbende og senest umiddelbart efter fristens udløb.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.
Vil du hjælpe med at drive og supportere vores GIS-værktøjer mens vores dygtige GIS-specialist er på barsel? Dine opgaver: Du bliver en del af GIS-teamet, som har ansvaret for gennemførelse af et antal GIS-projekter og opgaven med at drive en del af Vejdirektoratets GIS-platforme med tilhørende spatiale databaser og GIS-servere. GIS-teamet har ansvaret for at drive Vejdirektoratets GIS-applikationer, digitalisering af Vejdirektoratets assets, udarbejdelse af avancerede GIS-analyser og laver andre forskelligartede opgaver med drift, support og udvikling af Vejdirektoratets GIS-værktøjer. Din profil: Du drives af at styrke og udfordre andre og på den måde hjælpe Vejdirektoratet til at nå sine mål. Vi forestiller os, at du har en uddannelse som landinspektør, geolog eller ingeniør, eller at du på anden vis har tilegnet dig tilsvarende kvalifikationer. Du er udviklingsorienteret og har erfaring med anvendelse og konfiguration af GIS værktøjer. I Vejdirektoratet danner Oracle og Postgres grundlag for mange af vores applikationer. Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring med script-sprog, SQL og databaser på superbruger-niveau. Du er en god analytiker, systematisk og god til at kommunikere. Du trives i et miljø, hvor hverdagen indimellem er uforudsigelig. Du er selvstændig og initiativrig, men er samtidig god til at indgå i forskellige samarbejdsprojekter. Om os: Du bliver ansat i afdelingen Geodata, som sørger for at fremskaffe og vedligeholde geodata. Afdelingen bidrager på tværs i Vejdirektoratet med kortlægning, landmåling, ejendomsdata, arealerhvervelsesmateriale samt GIS og CAD. Derudover etablerer og udbreder afdelingen datastandarder og systemer til opbevaring, behandling og distribution af kort og geodata. Afdelingen består af 33 medarbejdere, og vi lægger vægt på, at du som medarbejder får mulighed for at udvikle dig. Vi har flekstid, stor selvstændighed i opgaveløsningen, samt et godt arbejdsklima med gode kollegaer. Dine løn- og ansættelsesvilkår: Du ansættes som barselsvikar fra og med den 15. august 2019 til udgangen af juni 2020. Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Geodata, hvor du ansættes i Areal og Geodata på adressen Thomas Helstedsvej 11, 8660 Skanderborg. Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Sanne Attermann på tlf. 7244 2321 eller sala@vd.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning snarest muligt, dog ikke senere end mandag den 10. juni 2019. Vi afholder samtaler løbende og senest umiddelbart efter fristens udløb. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.11jobnete5caadfa100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122384&DepartmentId=8263&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3517423Vejdirektoratet – Skanderborg11Thomas Helsteds Vej 118660Skanderborg72442321DKDanmark0
sala@vd.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset752232JobNet4981491498149110001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e5caadfahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e5caadfahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e5caadfa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e5caadfa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/2.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Bygge og anlæg?169811311Dansk3Læse/ tale214802Landinspektør21Bygge og anlæg361634015Sannesala@vd.dkDKDanmarkDKDanmark330012653Landinspektør søges til Bonefeld & Bystrup, HorsensBasic Vil du være en del af Bonefeld & Bystrup? Har du erfaring med matrikulær sagsbehandling, lokalplaner, tinglysning og ejerlejlighedsopdeling? Har du som landinspektør fået din beskikkelse, eller er du interesseret i at få den inden for nærmeste fremtid? Er du fagligt stolt, omhyggelig og drevet af ansvar, medindflydelse og succesfuld forretning? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som landinspektør hos Bonefeld & Bystrup A S i Horsens. Om jobbet Som landinspektør i ejendomsafdelingen i Bonefeld & Bystrup A S får du ansvaret for den fortsatte positive udvikling inden for matrikulært arbejde, lokalplaner, tinglysning og ejerlejlighedsopdeling. I tæt samarbejde med 30 medarbejdere sikrer vi et høj fagligt arbejdsmiljø, høj kundetilfredshed og en hverdag med indflydelse og ejerskab på opgaverne. Med reference til og i samarbejde med landinspektør Jan Frederiksen bliver dine primære arbejdsopgaver rådgivning og matrikulært sagsarbejde, tinglysning og ejerlejlighedsopdeling. Herudover indgår du i et tværfagligt samarbejde med dine kollegaer på forskellige projekter. Hvem er du? Vi forestiller os, at du er uddannet landinspektør med beskikkelse, eller at du er tæt på at få din beskikkelse fra privatpraksis. Du har minimum 3 års erfaring fra branchen, gerne med et speciale. Du er fagligt stolt og sætter en ære i kvalitet, du er omhyggelig og drevet af ansvar og medindflydelse. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og du trives i en dynamisk hverdag, hvor to dage ikke er ens. Du er dygtig til at kommunikere på alle niveauer både skriftligt og mundtligt. Herudover er du IT-stærk, behersker MS-Pakken med lethed og har generelt let ved at sætte dig ind i nye systemer. Bonefeld & Bystrup tilbyder dig Et spændende, udfordrende og selvstændigt job, hvor du får lov til at sætte dit faglige og personlige præg. Du får med din handlekraftige og personlige karakter en høj grad af ansvar og indflydelse, og der vil være gode udviklingsmuligheder. Du får en hverdag i en velrenommeret virksomhed i Horsens med et stærkt fællesskab og nogle sunde værdier. Hertil kommer en aktiv personaleforening med et godt sammenhold og mulighed for flekstid. Bonefeld & Bystrup A S tilbyder en attraktiv løn inkl. pension. Vi ser frem til at høre fra dig JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg Stillingen nedenfor. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. 45 30 85 13 27 eller abt@jks.dk. Første samtale vil blive afholdt hos JKS. Om Bonefeld & Bystrup A S Landinspektørfirmaet Bonefeld & Bystrup A S er et aktieselskab, ejet af 7 landinspektører og 1 ingeniør i alderen 33-61 år. Vi har løbende foretaget generationsskifte i firmaet og er ikke blege for at udvide ejerkredsen med den rette person. Medarbejderstaben er på ca. 30 personer, fordelt på landinspektører, kort- og landmålingsteknikere, ingeniører, tekniske tegnere, målemedhjælpere samt administrativt personale. Landinspektørfirmaet Bonefeld & Bystrup A S beskæftiger sig med traditionelt landmålingsarbejde, matrikulære sager (udstykninger, ejerlejligheder mm.), men i vidt omfang også med rådgivningsarbejde i forbindelse med ejendomsdannelser, disponeringer, byggeri mm. Bonefeld & Bystrup A S er 100 ejer af søsterselskabet Land & Plan A S. Læs mere på: www.landplan.dk Tænker du på at flytte til smukke Horsens læs mere her: www.tilflytter.horsens.dkVil du være en del af Bonefeld & Bystrup? Har du erfaring med matrikulær sagsbehandling, lokalplaner, tinglysning og ejerlejlighedsopdeling? Har du som landinspektør fået din beskikkelse, eller er du interesseret i at få den inden for nærmeste fremtid? Er du fagligt stolt, omhyggelig og drevet af ansvar, medindflydelse og succesfuld forretning? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som landinspektør hos Bonefeld & Bystrup A/S i Horsens.
 
 
 
 
Om jobbet  
Som landinspektør i ejendomsafdelingen i Bonefeld & Bystrup A/S får du ansvaret for den fortsatte positive udvikling inden for matrikulært arbejde, lokalplaner, tinglysning og ejerlejlighedsopdeling. I tæt samarbejde med 30 medarbejdere sikrer vi et høj fagligt arbejdsmiljø, høj kundetilfredshed og en hverdag med indflydelse og ejerskab på opgaverne. 
  
Med reference til og i samarbejde med landinspektør Jan Frederiksen bliver dine primære arbejdsopgaver rådgivning og matrikulært sagsarbejde, tinglysning og ejerlejlighedsopdeling. Herudover indgår du i et tværfagligt samarbejde med dine kollegaer på forskellige projekter. 
  
Hvem er du? 
Vi forestiller os, at du er uddannet landinspektør med beskikkelse, eller at du er tæt på at få din beskikkelse fra privatpraksis. Du har minimum 3 års erfaring fra branchen, gerne med et speciale. Du er fagligt stolt og sætter en ære i kvalitet, du er omhyggelig og drevet af ansvar og medindflydelse. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og du trives i en dynamisk hverdag, hvor to dage ikke er ens. Du er dygtig til at kommunikere på alle niveauer både skriftligt og mundtligt. Herudover er du IT-stærk, behersker MS-Pakken med lethed og har generelt let ved at sætte dig ind i nye systemer. 
  
Bonefeld & Bystrup tilbyder dig  
Et spændende, udfordrende og selvstændigt job, hvor du får lov til at sætte dit faglige og personlige præg. Du får med din handlekraftige og personlige karakter en høj grad af ansvar og indflydelse, og der vil være gode udviklingsmuligheder. Du får en hverdag i en velrenommeret virksomhed i Horsens med et stærkt fællesskab og nogle sunde værdier. 
Hertil kommer en aktiv personaleforening med et godt sammenhold og mulighed for flekstid. 
 
Bonefeld & Bystrup A/S tilbyder en attraktiv løn inkl. pension.   
  
Vi ser frem til at høre fra dig  
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg Stillingen nedenfor.    
   
Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.   
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. + 45 30 85 13 27 eller abt@jks.dk.   
Første samtale vil blive afholdt hos JKS.    
  
  
Om Bonefeld & Bystrup A/S 
Landinspektørfirmaet Bonefeld & Bystrup A/S er et aktieselskab, ejet af 7 landinspektører og 1 ingeniør i alderen 33-61 år. Vi har løbende foretaget generationsskifte i firmaet og er ikke blege for at udvide ejerkredsen med den rette person. Medarbejderstaben er på ca. 30 personer, fordelt på landinspektører, kort- og landmålingsteknikere, ingeniører, tekniske tegnere, målemedhjælpere samt administrativt personale. Landinspektørfirmaet Bonefeld & Bystrup A/S beskæftiger sig med traditionelt landmålingsarbejde, matrikulære sager (udstykninger, ejerlejligheder mm.), men i vidt omfang også med rådgivningsarbejde i forbindelse med ejendomsdannelser, disponeringer, byggeri mm. 
 
Bonefeld & Bystrup A/S er 100 % ejer af søsterselskabet Land & Plan A/S.
 
Læs mere på: www.landplan.dk 
  
Tænker du på at flytte til smukke Horsens – læs mere her: www.tilflytter.horsens.dk 
  
 
ORS/Small/fa0c575e_logo.pngJKS A/SHorsens2019-04-27T02:00:00.8432019-06-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Landinspektør søges til Bonefeld & Bystrup, Horsens

JKS A/S

Horsens
Vil du være en del af Bonefeld & Bystrup? Har du erfaring med matrikulær sagsbehandling, lokalplaner, tinglysning og ejerlejlighedsopdeling? Har du som landinspektør fået din beskikkelse, eller er du interesseret i at få den inden for nærmeste fremt...
Indrykket:27. april 2019
Udløbsdato:2. juni 2019