Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være en del af Absalons studieadministration?

I Studieadministrationen på Absalon ser vi det som vores fornemste og primære opgave at servicere vores mange studerende, så de kan fokusere på deres uddannelse. Vi arbejder med at gøre studielivet, for Absalons studerende, så gnidningsløst og inspirerende som muligt.

Du kommer til at have en central rolle i forhold til de studerende i det daglige, ligesom du også er en vigtig medspiller i udviklingen af vores ydelser. Sideløbende med den daglige kontakt, udvikler vi kontinuerligt vores ydelser, så de er til gavn for både studerende og uddannelserne. Har du lyst til at være en del af det, så søger vi nu en dygtig administrativ sagsbehandler.

Din profil
Som administrativ sagsbehandler i studieadministrationen, forstår du, at de gode resultater kommer, når vi udvikler og indarbejder effektive administrative processer. Du skal derfor kunne genkende dig selv i følgende:

Du er i stand til at planlægge og følge op. Det betyder, at du som en selvfølge evner at arbejde selvstændigt, og altid går målrettet og løsningsorienteret til opgaverne. Du fungerer bedst med struktur og effektive tidsbesparende løsninger, hvilket også afspejler sig i din daglige opgaveløsning.

Solidt kendskab til systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med WISEflow og SIS/STADS eller EASY. Du er velbevandret bruger af Officepakken, og du forstår dig på LMS samt elektroniske dokument- og sagsbehandlingsværktøjer.

Erfaring med studieadministrativ sagsbehandling. Din erfaring som eksamensplanlægger og administrativ sagsbehandler giver dig de nødvendige værktøjer, og det påkrævede overblik til at varetage den administrative sagsbehandling. Dit anseelige kendskab til uddannelsessektoren og lovgivning giver dig et godt fundament at stå på, når du til daglig løser dine opgaver.

Derudover forventer vi os, at du:

  • har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra lignende stilling.

Dine arbejdsopgaver
Som administrativ sagsbehandler i Studieadministrationen på Absalon vil dine arbejdsopgaver primært være:

Daglige driftsopgaver. Din hverdag vil være præget af daglige driftsopgaver på kontoret. Driftsopgaverne kunne typisk være at afvikle prøver i systemet WISE-flow, indtastninger i vores studieadministrative system SIS, og at planlægge og indberette taksameterbaserede ydelser (STÅ). Desuden arbejder du hjemmevant, når du sagsbehandler studentersager i tæt samarbejde med studievejledere og uddannelsernes faglige koordinatorer. Det er ikke et problem for dig, hvis nogle af ovenstående opgaver foregår på engelsk.

Kommunikation er en del af hverdagen. Du vil opleve, at en del af din hverdag bliver præget af at kommunikere og servicere studerende, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, ex. censorer. Du vil opleve en livlig trafik omkring dig og ved dit skrivebord i løbet af en arbejdsdag. Dette kan du nemt håndtere, og du lader dig ikke slå ud af de mange afbrydelser i løbet af en dag.

Dine kollegaer
Du vil som administrativ medarbejder hos os blive tilknyttet Studieadministrationen i Roskilde, som er et velfungerende team på 12 medarbejdere, der primært servicerer de studerende og de uddannelser, der udbydes på Campus Roskilde.

Du vil opleve, at opgaver løses på tværs af uddannelser og campus i samarbejde med studieadministrative medarbejdere på vores øvrige lokationer. Derudover har vi et tæt samarbejde med studievejledere og medarbejdere i de øvrige fællesfunktioner.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Gitte Saltoft Christiansen på tlf. 7248 2996.
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25-26.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest 14. juni 2019.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030606Phoenix-626d2bf012019-06-04T00:00:00Vil du være en del af Absalons studieadministration?I Studieadministrationen på Absalon ser vi det som vores fornemste og primære opgave at servicere vores mange studerende, så de kan fokusere på deres uddannelse. Vi arbejder med at gøre studielivet, for Absalons studerende, så gnidningsløst og inspirerende som muligt.

Du kommer til at have en central rolle i forhold til de studerende i det daglige, ligesom du også er en vigtig medspiller i udviklingen af vores ydelser. Sideløbende med den daglige kontakt, udvikler vi kontinuerligt vores ydelser, så de er til gavn for både studerende og uddannelserne. Har du lyst til at være en del af det, så søger vi nu en dygtig administrativ sagsbehandler.

Din profil
Som administrativ sagsbehandler i studieadministrationen, forstår du, at de gode resultater kommer, når vi udvikler og indarbejder effektive administrative processer. Du skal derfor kunne genkende dig selv i følgende:

Du er i stand til at planlægge og følge op. Det betyder, at du som en selvfølge evner at arbejde selvstændigt, og altid går målrettet og løsningsorienteret til opgaverne. Du fungerer bedst med struktur og effektive tidsbesparende løsninger, hvilket også afspejler sig i din daglige opgaveløsning.

Solidt kendskab til systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med WISEflow og SIS/STADS eller EASY. Du er velbevandret bruger af Officepakken, og du forstår dig på LMS samt elektroniske dokument- og sagsbehandlingsværktøjer.

Erfaring med studieadministrativ sagsbehandling. Din erfaring som eksamensplanlægger og administrativ sagsbehandler giver dig de nødvendige værktøjer, og det påkrævede overblik til at varetage den administrative sagsbehandling. Dit anseelige kendskab til uddannelsessektoren og lovgivning giver dig et godt fundament at stå på, når du til daglig løser dine opgaver.

Derudover forventer vi os, at du:
  • har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra lignende stilling.

Dine arbejdsopgaver
Som administrativ sagsbehandler i Studieadministrationen på Absalon vil dine arbejdsopgaver primært være:

Daglige driftsopgaver. Din hverdag vil være præget af daglige driftsopgaver på kontoret. Driftsopgaverne kunne typisk være at afvikle prøver i systemet WISE-flow, indtastninger i vores studieadministrative system SIS, og at planlægge og indberette taksameterbaserede ydelser (STÅ). Desuden arbejder du hjemmevant, når du sagsbehandler studentersager i tæt samarbejde med studievejledere og uddannelsernes faglige koordinatorer. Det er ikke et problem for dig, hvis nogle af ovenstående opgaver foregår på engelsk.

Kommunikation er en del af hverdagen. Du vil opleve, at en del af din hverdag bliver præget af at kommunikere og servicere studerende, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, ex. censorer. Du vil opleve en livlig trafik omkring dig og ved dit skrivebord i løbet af en arbejdsdag. Dette kan du nemt håndtere, og du lader dig ikke slå ud af de mange afbrydelser i løbet af en dag.

Dine kollegaer
Du vil som administrativ medarbejder hos os blive tilknyttet Studieadministrationen i Roskilde, som er et velfungerende team på 12 medarbejdere, der primært servicerer de studerende og de uddannelser, der udbydes på Campus Roskilde.

Du vil opleve, at opgaver løses på tværs af uddannelser og campus i samarbejde med studieadministrative medarbejdere på vores øvrige lokationer. Derudover har vi et tæt samarbejde med studievejledere og medarbejdere i de øvrige fællesfunktioner.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Gitte Saltoft Christiansen på tlf. 7248 2996.
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25-26.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest 14. juni 2019.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

2019-06-15T01:00:04.093 I Studieadministrationen på Absalon ser vi det som vores fornemste og primære opgave at servicere vores mange studerende, så de kan fokusere på deres uddannelse. Vi arbejder med at gøre studielivet, for Absalons studerende, så gnidningsløst og inspirerende som muligt. Du kommer til at have en central rolle i forhold til de studerende i det daglige, ligesom du også er en vigtig medspiller i udviklingen af vores ydelser. Sideløbende med den daglige kontakt, udvikler vi kontinuerligt vores ydelser, så de er til gavn for både studerende og uddannelserne. Har du lyst til at være en del af det, så søger vi nu en dygtig administrativ sagsbehandler. Din profil Som administrativ sagsbehandler i studieadministrationen, forstår du, at de gode resultater kommer, når vi udvikler og indarbejder effektive administrative processer. Du skal derfor kunne genkende dig selv i følgende: Du er i stand til at planlægge og følge op. Det betyder, at du som en selvfølge evner at arbejde selvstændigt, og altid går målrettet og løsningsorienteret til opgaverne. Du fungerer bedst med struktur og effektive tidsbesparende løsninger, hvilket også afspejler sig i din daglige opgaveløsning. Solidt kendskab til systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med WISEflow og SIS STADS eller EASY. Du er velbevandret bruger af Officepakken, og du forstår dig på LMS samt elektroniske dokument- og sagsbehandlingsværktøjer. Erfaring med studieadministrativ sagsbehandling. Din erfaring som eksamensplanlægger og administrativ sagsbehandler giver dig de nødvendige værktøjer, og det påkrævede overblik til at varetage den administrative sagsbehandling. Dit anseelige kendskab til uddannelsessektoren og lovgivning giver dig et godt fundament at stå på, når du til daglig løser dine opgaver. Derudover forventer vi os, at du: har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra lignende stilling. Dine arbejdsopgaver Som administrativ sagsbehandler i Studieadministrationen på Absalon vil dine arbejdsopgaver primært være: Daglige driftsopgaver. Din hverdag vil være præget af daglige driftsopgaver på kontoret. Driftsopgaverne kunne typisk være at afvikle prøver i systemet WISE-flow, indtastninger i vores studieadministrative system SIS, og at planlægge og indberette taksameterbaserede ydelser (STÅ). Desuden arbejder du hjemmevant, når du sagsbehandler studentersager i tæt samarbejde med studievejledere og uddannelsernes faglige koordinatorer. Det er ikke et problem for dig, hvis nogle af ovenstående opgaver foregår på engelsk. Kommunikation er en del af hverdagen. Du vil opleve, at en del af din hverdag bliver præget af at kommunikere og servicere studerende, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, ex. censorer. Du vil opleve en livlig trafik omkring dig og ved dit skrivebord i løbet af en arbejdsdag. Dette kan du nemt håndtere, og du lader dig ikke slå ud af de mange afbrydelser i løbet af en dag. Dine kollegaer Du vil som administrativ medarbejder hos os blive tilknyttet Studieadministrationen i Roskilde, som er et velfungerende team på 12 medarbejdere, der primært servicerer de studerende og de uddannelser, der udbydes på Campus Roskilde. Du vil opleve, at opgaver løses på tværs af uddannelser og campus i samarbejde med studieadministrative medarbejdere på vores øvrige lokationer. Derudover har vi et tæt samarbejde med studievejledere og medarbejdere i de øvrige fællesfunktioner. Sådan ansøger du Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn. Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019. Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Gitte Saltoft Christiansen på tlf. 7248 2996. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25-26. Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side senest 14. juni 2019. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.11jobnet626d2bf0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://www.ucsj.dk/stillinger0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3533321Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o11Trekroner Forskerpark 44000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766753JobNet4994091499409110023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/1.jpgVil du være en del af Absalons studieadministration?12008491Dansk3Læse/ tale411514Personalesekretær30Human Resources361855391noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330092534Konsulent til Intern Vikarservice på Herlev og Gentofte HospitalRobot Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det et sted hvor det virkelig betyder noget! Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift af kendte opgaver og samtidig er med til at udvikle nye løsninger for driften? Så er du måske vores nye kollega! Vi søger en konsulent til en fast stilling på 37 timer uge. Om stillingen: Intern Vikarservice er en del af Organisationsenheden, en enhed der arbejder fokuseret med både drift- og udviklingsopgaver indenfor HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling - og som er stolt over sin høje faglighed og helhedsorienterede tilgang til opgaverne. Alle konsulenter arbejder med selvstændigt ansvar, stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsning. Enheden fremhæver selv det gode kollegaskab og mulighederne for at levere faglig kvalitet - samt det, at man anerkendes for sit arbejde. Intern Vikarservice vigtigste opgave er at levere vikarer til hospitalets kliniske afdelinger ved både planlagte og akut opståede behov. Intern Vikarservice har derfor stor betydning for understøttelsen af hospitalets ambition om Godt Behandlet . Du får et rigtigt tæt samarbejde med to andre konsulenter, hvor I sammen driver Intern Vikarservice (i dagtimerne) igennem tæt koordination med afdelingerne og de ca. 200 tilknyttede vikarer. Udover opgaverne i Intern Vikarservice, får du mulighed for at deltage i enhedens andre opgaver og det tværfaglige udviklingsarbejde indenfor enhedens arbejdsområde. Der er med andre ord mulighed for at lære nyt og bringe dine kompetencer i spil i vores mangeartede opgaver. Du samarbejder med hospitalets ledelser, medarbejdere og vikarer og har desuden samarbejdspartnere på tværs i regionen og på de øvrige hospitaler. Du refererer til chefen for Organisationsenheden. Hovedopgaver: Servicering af hospitalets afdelinger, herunder: daglig kontakt med hospitalets ledelser og vagtplanlæggere ift. afdækning af behov for assistance ved både planlagte og akutte behov booking af vikarer igennem elektroniske bookingsystemer Rekruttering og fastholdelse af vikarer, herunder: ansættelser (rekruttering) af nye vikarer samt introduktion og undervisning vejledning, fx omkring overenskomstforhold, arbejdstidsregler og retningslinjer og brug af IT-systemer rådgivning, fx omkring kompetenceudvikling og kursusdeltagelse samt ansættelsesmuligheder på hospitalet systematisering af vores dataindsamling, fx omkring vikardækning, kompetencebehov og arbejdsmiljødata mhp. at kvalificere, tilpasse og udvikle vores vikardækning opdatering af vikardatabasen trivsel- og sygefraværssamtaler og evt. konflikthåndtering lønadministration idéudvikling af nye fastholdelsesinitiativer Deltage i andre tværfaglige opgaver og projekter indenfor enhedens arbejdsfelt, herunder: bidrage til den igangværende implementering af et nyt bookingsystem deltage i netværksarbejde med andre vikarservices Kvalifikationer: Du: har meget gerne en sundhedsfaglig baggrund og indgående kendskab til den kliniske hverdag er udpræget serviceorienteret, men ikke overservicerende samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og vikarer, og du motiveres af at finde løsninger både langsigtede og de akut opståede arbejder målrettet og struktureret, så dine opgaver løses fuldt og indenfor aftalerne med dine samarbejdspartnere arbejder selvstændigt, i et lille team hvor I arbejder mod fælles mål og sammen tilrettelægger driften og opgaver har erfaring med flere af ovenstående opgaver, evt. fra lignende stilling har erfaring og flair for at arbejde med IT har evnen til at se opgaver i et bredt perspektiv og lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af enhedens arbejde har evt. erfaring med vagtplanlægning Vi tilbyder: en spændende og varieret stilling og hverdag med en bred kontaktflade på tværs af hospitalet et tværfagligt miljø og et tæt samarbejde med dedikerede kolleger, hvor der er plads til sparring i hverdagen mulighed for at lære nyt og involvere sig i andre typer opgaver, hvor du kan bringe dine forskellige kompetencer i spil en ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og mål med et ønske om at levere de bedste ydelser til de kliniske afdelinger et målrettet introduktionsforløb tilpasset dit behov Om os: Organisationsenheden er en del af afdelingen for Patientforløb og Organisation. Vi er 15 erfarne konsulenter, der arbejder med HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling. Derudover er hospitalets Interne Vikarservice forankret i enheden. Vi arbejder med udgangspunkt fra vores Gentofte lokalitet, men har også aktivitet på Herlev lokaliteten. Patientforløb og Organisation er en af hospitalets tre stabsafdelinger, der rådgiver Direktionen og understøtter udvikling og drift i de kliniske afdelinger. Afdelingen varetager derudover opgaver inden for kvalitet og patientsikkerhed, sikring af sammenhængende patientforløb, driftsmålsstyring, innovation, udvikling af forskningsaktivitet samt udvikling af simulations- og træningstilbud til hospitalet. Yderligere oplysninger: Stillingen er til besættelse 1. december 2019 eller efter aftale. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Kim Fischer Nørbjerg på telefon 38 67 30 46 eller konsulent Danielle Albrecht på telefon 38 67 77 38. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Upload din motiverede ansøgning, dit CV og evt. relevante bilag. Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Ansøgningsfristen er den 4. oktober 2019. Vi afholder første samtalerunde den 8. oktober og anden samtalerunde den 10. oktober 2019.Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det – et sted hvor det virkelig betyder noget!

Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift af kendte opgaver og samtidig er med til at udvikle nye løsninger for driften? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger en konsulent til en fast stilling på 37 timer/uge.

Om stillingen:

Intern Vikarservice er en del af Organisationsenheden, en enhed der arbejder fokuseret med både drift- og udviklingsopgaver indenfor HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling - og som er stolt over sin høje faglighed og helhedsorienterede tilgang til opgaverne. Alle konsulenter arbejder med selvstændigt ansvar, stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsning. Enheden fremhæver selv det gode kollegaskab og mulighederne for at levere faglig kvalitet - samt det, at man anerkendes for sit arbejde.

Intern Vikarservice vigtigste opgave er at levere vikarer til hospitalets kliniske afdelinger ved både planlagte og akut opståede behov. Intern Vikarservice har derfor stor betydning for understøttelsen af hospitalets ambition om ’Godt Behandlet’.

Du får et rigtigt tæt samarbejde med to andre konsulenter, hvor I sammen driver Intern Vikarservice (i dagtimerne) igennem tæt koordination med afdelingerne og de ca. 200 tilknyttede vikarer.

Udover opgaverne i Intern Vikarservice, får du mulighed for at deltage i enhedens andre opgaver og det tværfaglige udviklingsarbejde indenfor enhedens arbejdsområde. Der er med andre ord mulighed for at lære nyt og bringe dine kompetencer i spil i vores mangeartede opgaver.

Du samarbejder med hospitalets ledelser, medarbejdere og vikarer og har desuden samarbejdspartnere på tværs i regionen og på de øvrige hospitaler. Du refererer til chefen for Organisationsenheden.

Hovedopgaver:

Servicering af hospitalets afdelinger, herunder:

  • daglig kontakt med hospitalets ledelser og vagtplanlæggere ift. afdækning af behov for assistance ved både planlagte og akutte behov
  • booking af vikarer igennem elektroniske bookingsystemer
Rekruttering og fastholdelse af vikarer, herunder:

  • ansættelser (rekruttering) af nye vikarer samt introduktion og undervisning
  • vejledning, fx omkring overenskomstforhold, arbejdstidsregler og retningslinjer og brug af IT-systemer
  • rådgivning, fx omkring kompetenceudvikling og kursusdeltagelse samt ansættelsesmuligheder på hospitalet
  • systematisering af vores dataindsamling, fx omkring vikardækning, kompetencebehov og arbejdsmiljødata mhp. at kvalificere, tilpasse og udvikle vores vikardækning
  • opdatering af vikardatabasen
  • trivsel- og sygefraværssamtaler og evt. konflikthåndtering
  • lønadministration
  • idéudvikling af nye fastholdelsesinitiativer
Deltage i andre tværfaglige opgaver og projekter indenfor enhedens arbejdsfelt, herunder:

  • bidrage til den igangværende implementering af et nyt bookingsystem
  • deltage i netværksarbejde med andre vikarservices
Kvalifikationer:

Du:

  • har meget gerne en sundhedsfaglig baggrund og indgående kendskab til den kliniske hverdag
  • er udpræget serviceorienteret, men ikke ’overservicerende’
  • samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og vikarer, og du motiveres af at finde løsninger – både langsigtede og de akut opståede
  • arbejder målrettet og struktureret, så dine opgaver løses fuldt og indenfor aftalerne med dine samarbejdspartnere
  • arbejder selvstændigt, i et lille team hvor I arbejder mod fælles mål og sammen tilrettelægger driften og opgaver
  • har erfaring med flere af ovenstående opgaver, evt. fra lignende stilling
  • har erfaring og flair for at arbejde med IT
  • har evnen til at se opgaver i et bredt perspektiv og lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af enhedens arbejde
  • har evt. erfaring med vagtplanlægning
Vi tilbyder:

  • en spændende og varieret stilling og hverdag med en bred kontaktflade på tværs af hospitalet
  • et tværfagligt miljø og et tæt samarbejde med dedikerede kolleger, hvor der er plads til sparring i hverdagen
  • mulighed for at lære nyt og involvere sig i andre typer opgaver, hvor du kan bringe dine forskellige kompetencer i spil
  • en ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og mål med et ønske om at levere de bedste ydelser til de kliniske afdelinger
  • et målrettet introduktionsforløb tilpasset dit behov
Om os:

Organisationsenheden er en del af afdelingen for Patientforløb og Organisation. Vi er 15 erfarne konsulenter, der arbejder med HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling. Derudover er hospitalets Interne Vikarservice forankret i enheden. Vi arbejder med udgangspunkt fra vores Gentofte lokalitet, men har også aktivitet på Herlev lokaliteten.

Patientforløb og Organisation er en af hospitalets tre stabsafdelinger, der rådgiver Direktionen og understøtter udvikling og drift i de kliniske afdelinger. Afdelingen varetager derudover opgaver inden for kvalitet og patientsikkerhed, sikring af sammenhængende patientforløb, driftsmålsstyring, innovation, udvikling af forskningsaktivitet samt udvikling af simulations- og træningstilbud til hospitalet.

Yderligere oplysninger:

Stillingen er til besættelse 1. december 2019 eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Kim Fischer Nørbjerg på telefon 38 67 30 46 eller konsulent Danielle Albrecht på telefon 38 67 77 38.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Upload din motiverede ansøgning, dit CV og evt. relevante bilag.

Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfristen er den 4. oktober 2019.

Vi afholder første samtalerunde den 8. oktober og anden samtalerunde den 10. oktober 2019.



Herlev HospitalHerlev2019-09-19T00:00:002019-10-04T00:00:00
330092566Konsulent til Intern Vikarservice på Herlev og Gentofte HospitalRobot Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det et sted hvor det virkelig betyder noget! Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift af kendte opgaver og samtidig er med til at udvikle nye løsninger for driften? Så er du måske vores nye kollega! Vi søger en konsulent til en fast stilling på 37 timer uge. Om stillingen: Intern Vikarservice er en del af Organisationsenheden, en enhed der arbejder fokuseret med både drift- og udviklingsopgaver indenfor HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling - og som er stolt over sin høje faglighed og helhedsorienterede tilgang til opgaverne. Alle konsulenter arbejder med selvstændigt ansvar, stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsning. Enheden fremhæver selv det gode kollegaskab og mulighederne for at levere faglig kvalitet - samt det, at man anerkendes for sit arbejde. Intern Vikarservice vigtigste opgave er at levere vikarer til hospitalets kliniske afdelinger ved både planlagte og akut opståede behov. Intern Vikarservice har derfor stor betydning for understøttelsen af hospitalets ambition om Godt Behandlet . Du får et rigtigt tæt samarbejde med to andre konsulenter, hvor I sammen driver Intern Vikarservice (i dagtimerne) igennem tæt koordination med afdelingerne og de ca. 200 tilknyttede vikarer. Udover opgaverne i Intern Vikarservice, får du mulighed for at deltage i enhedens andre opgaver og det tværfaglige udviklingsarbejde indenfor enhedens arbejdsområde. Der er med andre ord mulighed for at lære nyt og bringe dine kompetencer i spil i vores mangeartede opgaver. Du samarbejder med hospitalets ledelser, medarbejdere og vikarer og har desuden samarbejdspartnere på tværs i regionen og på de øvrige hospitaler. Du refererer til chefen for Organisationsenheden. Hovedopgaver: Servicering af hospitalets afdelinger, herunder: daglig kontakt med hospitalets ledelser og vagtplanlæggere ift. afdækning af behov for assistance ved både planlagte og akutte behov booking af vikarer igennem elektroniske bookingsystemer Rekruttering og fastholdelse af vikarer, herunder: ansættelser (rekruttering) af nye vikarer samt introduktion og undervisning vejledning, fx omkring overenskomstforhold, arbejdstidsregler og retningslinjer og brug af IT-systemer rådgivning, fx omkring kompetenceudvikling og kursusdeltagelse samt ansættelsesmuligheder på hospitalet systematisering af vores dataindsamling, fx omkring vikardækning, kompetencebehov og arbejdsmiljødata mhp. at kvalificere, tilpasse og udvikle vores vikardækning opdatering af vikardatabasen trivsel- og sygefraværssamtaler og evt. konflikthåndtering lønadministration idéudvikling af nye fastholdelsesinitiativer Deltage i andre tværfaglige opgaver og projekter indenfor enhedens arbejdsfelt, herunder: bidrage til den igangværende implementering af et nyt bookingsystem deltage i netværksarbejde med andre vikarservices Kvalifikationer: Du: har meget gerne en sundhedsfaglig baggrund og indgående kendskab til den kliniske hverdag er udpræget serviceorienteret, men ikke overservicerende samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og vikarer, og du motiveres af at finde løsninger både langsigtede og de akut opståede arbejder målrettet og struktureret, så dine opgaver løses fuldt og indenfor aftalerne med dine samarbejdspartnere arbejder selvstændigt, i et lille team hvor I arbejder mod fælles mål og sammen tilrettelægger driften og opgaver har erfaring med flere af ovenstående opgaver, evt. fra lignende stilling har erfaring og flair for at arbejde med IT har evnen til at se opgaver i et bredt perspektiv og lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af enhedens arbejde har evt. erfaring med vagtplanlægning Vi tilbyder: en spændende og varieret stilling og hverdag med en bred kontaktflade på tværs af hospitalet et tværfagligt miljø og et tæt samarbejde med dedikerede kolleger, hvor der er plads til sparring i hverdagen mulighed for at lære nyt og involvere sig i andre typer opgaver, hvor du kan bringe dine forskellige kompetencer i spil en ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og mål med et ønske om at levere de bedste ydelser til de kliniske afdelinger et målrettet introduktionsforløb tilpasset dit behov Om os: Organisationsenheden er en del af afdelingen for Patientforløb og Organisation. Vi er 15 erfarne konsulenter, der arbejder med HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling. Derudover er hospitalets Interne Vikarservice forankret i enheden. Vi arbejder med udgangspunkt fra vores Gentofte lokalitet, men har også aktivitet på Herlev lokaliteten. Patientforløb og Organisation er en af hospitalets tre stabsafdelinger, der rådgiver Direktionen og understøtter udvikling og drift i de kliniske afdelinger. Afdelingen varetager derudover opgaver inden for kvalitet og patientsikkerhed, sikring af sammenhængende patientforløb, driftsmålsstyring, innovation, udvikling af forskningsaktivitet samt udvikling af simulations- og træningstilbud til hospitalet. Yderligere oplysninger: Stillingen er til besættelse 1. december 2019 eller efter aftale. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Kim Fischer Nørbjerg på telefon 38 67 30 46 eller konsulent Danielle Albrecht på telefon 38 67 77 38. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Upload din motiverede ansøgning, dit CV og evt. relevante bilag. Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Ansøgningsfristen er den 4. oktober 2019. Vi afholder første samtalerunde den 8. oktober og anden samtalerunde den 10. oktober 2019.Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det – et sted hvor det virkelig betyder noget!

Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift af kendte opgaver og samtidig er med til at udvikle nye løsninger for driften? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger en konsulent til en fast stilling på 37 timer/uge.

Om stillingen:

Intern Vikarservice er en del af Organisationsenheden, en enhed der arbejder fokuseret med både drift- og udviklingsopgaver indenfor HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling - og som er stolt over sin høje faglighed og helhedsorienterede tilgang til opgaverne. Alle konsulenter arbejder med selvstændigt ansvar, stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsning. Enheden fremhæver selv det gode kollegaskab og mulighederne for at levere faglig kvalitet - samt det, at man anerkendes for sit arbejde.

Intern Vikarservice vigtigste opgave er at levere vikarer til hospitalets kliniske afdelinger ved både planlagte og akut opståede behov. Intern Vikarservice har derfor stor betydning for understøttelsen af hospitalets ambition om ’Godt Behandlet’.

Du får et rigtigt tæt samarbejde med to andre konsulenter, hvor I sammen driver Intern Vikarservice (i dagtimerne) igennem tæt koordination med afdelingerne og de ca. 200 tilknyttede vikarer.

Udover opgaverne i Intern Vikarservice, får du mulighed for at deltage i enhedens andre opgaver og det tværfaglige udviklingsarbejde indenfor enhedens arbejdsområde. Der er med andre ord mulighed for at lære nyt og bringe dine kompetencer i spil i vores mangeartede opgaver.

Du samarbejder med hospitalets ledelser, medarbejdere og vikarer og har desuden samarbejdspartnere på tværs i regionen og på de øvrige hospitaler. Du refererer til chefen for Organisationsenheden.

Hovedopgaver:

Servicering af hospitalets afdelinger, herunder:

  • daglig kontakt med hospitalets ledelser og vagtplanlæggere ift. afdækning af behov for assistance ved både planlagte og akutte behov
  • booking af vikarer igennem elektroniske bookingsystemer
Rekruttering og fastholdelse af vikarer, herunder:

  • ansættelser (rekruttering) af nye vikarer samt introduktion og undervisning
  • vejledning, fx omkring overenskomstforhold, arbejdstidsregler og retningslinjer og brug af IT-systemer
  • rådgivning, fx omkring kompetenceudvikling og kursusdeltagelse samt ansættelsesmuligheder på hospitalet
  • systematisering af vores dataindsamling, fx omkring vikardækning, kompetencebehov og arbejdsmiljødata mhp. at kvalificere, tilpasse og udvikle vores vikardækning
  • opdatering af vikardatabasen
  • trivsel- og sygefraværssamtaler og evt. konflikthåndtering
  • lønadministration
  • idéudvikling af nye fastholdelsesinitiativer
Deltage i andre tværfaglige opgaver og projekter indenfor enhedens arbejdsfelt, herunder:

  • bidrage til den igangværende implementering af et nyt bookingsystem
  • deltage i netværksarbejde med andre vikarservices
Kvalifikationer:

Du:

  • har meget gerne en sundhedsfaglig baggrund og indgående kendskab til den kliniske hverdag
  • er udpræget serviceorienteret, men ikke ’overservicerende’
  • samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og vikarer, og du motiveres af at finde løsninger – både langsigtede og de akut opståede
  • arbejder målrettet og struktureret, så dine opgaver løses fuldt og indenfor aftalerne med dine samarbejdspartnere
  • arbejder selvstændigt, i et lille team hvor I arbejder mod fælles mål og sammen tilrettelægger driften og opgaver
  • har erfaring med flere af ovenstående opgaver, evt. fra lignende stilling
  • har erfaring og flair for at arbejde med IT
  • har evnen til at se opgaver i et bredt perspektiv og lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af enhedens arbejde
  • har evt. erfaring med vagtplanlægning
Vi tilbyder:

  • en spændende og varieret stilling og hverdag med en bred kontaktflade på tværs af hospitalet
  • et tværfagligt miljø og et tæt samarbejde med dedikerede kolleger, hvor der er plads til sparring i hverdagen
  • mulighed for at lære nyt og involvere sig i andre typer opgaver, hvor du kan bringe dine forskellige kompetencer i spil
  • en ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og mål med et ønske om at levere de bedste ydelser til de kliniske afdelinger
  • et målrettet introduktionsforløb tilpasset dit behov
Om os:

Organisationsenheden er en del af afdelingen for Patientforløb og Organisation. Vi er 15 erfarne konsulenter, der arbejder med HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling. Derudover er hospitalets Interne Vikarservice forankret i enheden. Vi arbejder med udgangspunkt fra vores Gentofte lokalitet, men har også aktivitet på Herlev lokaliteten.

Patientforløb og Organisation er en af hospitalets tre stabsafdelinger, der rådgiver Direktionen og understøtter udvikling og drift i de kliniske afdelinger. Afdelingen varetager derudover opgaver inden for kvalitet og patientsikkerhed, sikring af sammenhængende patientforløb, driftsmålsstyring, innovation, udvikling af forskningsaktivitet samt udvikling af simulations- og træningstilbud til hospitalet.

Yderligere oplysninger:

Stillingen er til besættelse 1. december 2019 eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Kim Fischer Nørbjerg på telefon 38 67 30 46 eller konsulent Danielle Albrecht på telefon 38 67 77 38.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Upload din motiverede ansøgning, dit CV og evt. relevante bilag.

Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfristen er den 4. oktober 2019.

Vi afholder første samtalerunde den 8. oktober og anden samtalerunde den 10. oktober 2019.



Gentofte HospitalHellerup2019-09-19T00:00:002019-10-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til Intern Vikarservice på Herlev og Gentofte Hospital

Herlev Hospital

Herlev
Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det et sted hvor det virkelig betyder noget! Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift af kendte opgaver og samtidig er...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Konsulent til Intern Vikarservice på Herlev og Gentofte Hospital

Gentofte Hospital

Hellerup
Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det et sted hvor det virkelig betyder noget! Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift af kendte opgaver og samtidig er...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019