Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være en del af Absalons studieadministration?

I Studieadministrationen på Absalon ser vi det som vores fornemste og primære opgave at servicere vores mange studerende, så de kan fokusere på deres uddannelse. Vi arbejder med at gøre studielivet, for Absalons studerende, så gnidningsløst og inspirerende som muligt.

Du kommer til at have en central rolle i forhold til de studerende i det daglige, ligesom du også er en vigtig medspiller i udviklingen af vores ydelser. Sideløbende med den daglige kontakt, udvikler vi kontinuerligt vores ydelser, så de er til gavn for både studerende og uddannelserne. Har du lyst til at være en del af det, så søger vi nu en dygtig administrativ sagsbehandler.

Din profil
Som administrativ sagsbehandler i studieadministrationen, forstår du, at de gode resultater kommer, når vi udvikler og indarbejder effektive administrative processer. Du skal derfor kunne genkende dig selv i følgende:

Du er i stand til at planlægge og følge op. Det betyder, at du som en selvfølge evner at arbejde selvstændigt, og altid går målrettet og løsningsorienteret til opgaverne. Du fungerer bedst med struktur og effektive tidsbesparende løsninger, hvilket også afspejler sig i din daglige opgaveløsning.

Solidt kendskab til systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med WISEflow og SIS/STADS eller EASY. Du er velbevandret bruger af Officepakken, og du forstår dig på LMS samt elektroniske dokument- og sagsbehandlingsværktøjer.

Erfaring med studieadministrativ sagsbehandling. Din erfaring som eksamensplanlægger og administrativ sagsbehandler giver dig de nødvendige værktøjer, og det påkrævede overblik til at varetage den administrative sagsbehandling. Dit anseelige kendskab til uddannelsessektoren og lovgivning giver dig et godt fundament at stå på, når du til daglig løser dine opgaver.

Derudover forventer vi os, at du:

  • har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra lignende stilling.

Dine arbejdsopgaver
Som administrativ sagsbehandler i Studieadministrationen på Absalon vil dine arbejdsopgaver primært være:

Daglige driftsopgaver. Din hverdag vil være præget af daglige driftsopgaver på kontoret. Driftsopgaverne kunne typisk være at afvikle prøver i systemet WISE-flow, indtastninger i vores studieadministrative system SIS, og at planlægge og indberette taksameterbaserede ydelser (STÅ). Desuden arbejder du hjemmevant, når du sagsbehandler studentersager i tæt samarbejde med studievejledere og uddannelsernes faglige koordinatorer. Det er ikke et problem for dig, hvis nogle af ovenstående opgaver foregår på engelsk.

Kommunikation er en del af hverdagen. Du vil opleve, at en del af din hverdag bliver præget af at kommunikere og servicere studerende, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, ex. censorer. Du vil opleve en livlig trafik omkring dig og ved dit skrivebord i løbet af en arbejdsdag. Dette kan du nemt håndtere, og du lader dig ikke slå ud af de mange afbrydelser i løbet af en dag.

Dine kollegaer
Du vil som administrativ medarbejder hos os blive tilknyttet Studieadministrationen i Roskilde, som er et velfungerende team på 12 medarbejdere, der primært servicerer de studerende og de uddannelser, der udbydes på Campus Roskilde.

Du vil opleve, at opgaver løses på tværs af uddannelser og campus i samarbejde med studieadministrative medarbejdere på vores øvrige lokationer. Derudover har vi et tæt samarbejde med studievejledere og medarbejdere i de øvrige fællesfunktioner.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Gitte Saltoft Christiansen på tlf. 7248 2996.
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25-26.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest 14. juni 2019.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030606Phoenix-626d2bf012019-06-04T00:00:00Vil du være en del af Absalons studieadministration?I Studieadministrationen på Absalon ser vi det som vores fornemste og primære opgave at servicere vores mange studerende, så de kan fokusere på deres uddannelse. Vi arbejder med at gøre studielivet, for Absalons studerende, så gnidningsløst og inspirerende som muligt.

Du kommer til at have en central rolle i forhold til de studerende i det daglige, ligesom du også er en vigtig medspiller i udviklingen af vores ydelser. Sideløbende med den daglige kontakt, udvikler vi kontinuerligt vores ydelser, så de er til gavn for både studerende og uddannelserne. Har du lyst til at være en del af det, så søger vi nu en dygtig administrativ sagsbehandler.

Din profil
Som administrativ sagsbehandler i studieadministrationen, forstår du, at de gode resultater kommer, når vi udvikler og indarbejder effektive administrative processer. Du skal derfor kunne genkende dig selv i følgende:

Du er i stand til at planlægge og følge op. Det betyder, at du som en selvfølge evner at arbejde selvstændigt, og altid går målrettet og løsningsorienteret til opgaverne. Du fungerer bedst med struktur og effektive tidsbesparende løsninger, hvilket også afspejler sig i din daglige opgaveløsning.

Solidt kendskab til systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med WISEflow og SIS/STADS eller EASY. Du er velbevandret bruger af Officepakken, og du forstår dig på LMS samt elektroniske dokument- og sagsbehandlingsværktøjer.

Erfaring med studieadministrativ sagsbehandling. Din erfaring som eksamensplanlægger og administrativ sagsbehandler giver dig de nødvendige værktøjer, og det påkrævede overblik til at varetage den administrative sagsbehandling. Dit anseelige kendskab til uddannelsessektoren og lovgivning giver dig et godt fundament at stå på, når du til daglig løser dine opgaver.

Derudover forventer vi os, at du:
  • har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra lignende stilling.

Dine arbejdsopgaver
Som administrativ sagsbehandler i Studieadministrationen på Absalon vil dine arbejdsopgaver primært være:

Daglige driftsopgaver. Din hverdag vil være præget af daglige driftsopgaver på kontoret. Driftsopgaverne kunne typisk være at afvikle prøver i systemet WISE-flow, indtastninger i vores studieadministrative system SIS, og at planlægge og indberette taksameterbaserede ydelser (STÅ). Desuden arbejder du hjemmevant, når du sagsbehandler studentersager i tæt samarbejde med studievejledere og uddannelsernes faglige koordinatorer. Det er ikke et problem for dig, hvis nogle af ovenstående opgaver foregår på engelsk.

Kommunikation er en del af hverdagen. Du vil opleve, at en del af din hverdag bliver præget af at kommunikere og servicere studerende, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, ex. censorer. Du vil opleve en livlig trafik omkring dig og ved dit skrivebord i løbet af en arbejdsdag. Dette kan du nemt håndtere, og du lader dig ikke slå ud af de mange afbrydelser i løbet af en dag.

Dine kollegaer
Du vil som administrativ medarbejder hos os blive tilknyttet Studieadministrationen i Roskilde, som er et velfungerende team på 12 medarbejdere, der primært servicerer de studerende og de uddannelser, der udbydes på Campus Roskilde.

Du vil opleve, at opgaver løses på tværs af uddannelser og campus i samarbejde med studieadministrative medarbejdere på vores øvrige lokationer. Derudover har vi et tæt samarbejde med studievejledere og medarbejdere i de øvrige fællesfunktioner.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Gitte Saltoft Christiansen på tlf. 7248 2996.
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25-26.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest 14. juni 2019.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

2019-06-15T01:00:04.093 I Studieadministrationen på Absalon ser vi det som vores fornemste og primære opgave at servicere vores mange studerende, så de kan fokusere på deres uddannelse. Vi arbejder med at gøre studielivet, for Absalons studerende, så gnidningsløst og inspirerende som muligt. Du kommer til at have en central rolle i forhold til de studerende i det daglige, ligesom du også er en vigtig medspiller i udviklingen af vores ydelser. Sideløbende med den daglige kontakt, udvikler vi kontinuerligt vores ydelser, så de er til gavn for både studerende og uddannelserne. Har du lyst til at være en del af det, så søger vi nu en dygtig administrativ sagsbehandler. Din profil Som administrativ sagsbehandler i studieadministrationen, forstår du, at de gode resultater kommer, når vi udvikler og indarbejder effektive administrative processer. Du skal derfor kunne genkende dig selv i følgende: Du er i stand til at planlægge og følge op. Det betyder, at du som en selvfølge evner at arbejde selvstændigt, og altid går målrettet og løsningsorienteret til opgaverne. Du fungerer bedst med struktur og effektive tidsbesparende løsninger, hvilket også afspejler sig i din daglige opgaveløsning. Solidt kendskab til systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til og erfaring med WISEflow og SIS STADS eller EASY. Du er velbevandret bruger af Officepakken, og du forstår dig på LMS samt elektroniske dokument- og sagsbehandlingsværktøjer. Erfaring med studieadministrativ sagsbehandling. Din erfaring som eksamensplanlægger og administrativ sagsbehandler giver dig de nødvendige værktøjer, og det påkrævede overblik til at varetage den administrative sagsbehandling. Dit anseelige kendskab til uddannelsessektoren og lovgivning giver dig et godt fundament at stå på, når du til daglig løser dine opgaver. Derudover forventer vi os, at du: har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra lignende stilling. Dine arbejdsopgaver Som administrativ sagsbehandler i Studieadministrationen på Absalon vil dine arbejdsopgaver primært være: Daglige driftsopgaver. Din hverdag vil være præget af daglige driftsopgaver på kontoret. Driftsopgaverne kunne typisk være at afvikle prøver i systemet WISE-flow, indtastninger i vores studieadministrative system SIS, og at planlægge og indberette taksameterbaserede ydelser (STÅ). Desuden arbejder du hjemmevant, når du sagsbehandler studentersager i tæt samarbejde med studievejledere og uddannelsernes faglige koordinatorer. Det er ikke et problem for dig, hvis nogle af ovenstående opgaver foregår på engelsk. Kommunikation er en del af hverdagen. Du vil opleve, at en del af din hverdag bliver præget af at kommunikere og servicere studerende, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, ex. censorer. Du vil opleve en livlig trafik omkring dig og ved dit skrivebord i løbet af en arbejdsdag. Dette kan du nemt håndtere, og du lader dig ikke slå ud af de mange afbrydelser i løbet af en dag. Dine kollegaer Du vil som administrativ medarbejder hos os blive tilknyttet Studieadministrationen i Roskilde, som er et velfungerende team på 12 medarbejdere, der primært servicerer de studerende og de uddannelser, der udbydes på Campus Roskilde. Du vil opleve, at opgaver løses på tværs af uddannelser og campus i samarbejde med studieadministrative medarbejdere på vores øvrige lokationer. Derudover har vi et tæt samarbejde med studievejledere og medarbejdere i de øvrige fællesfunktioner. Sådan ansøger du Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn. Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019. Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Gitte Saltoft Christiansen på tlf. 7248 2996. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25-26. Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side senest 14. juni 2019. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.11jobnet626d2bf0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://www.ucsj.dk/stillinger0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3533321Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o11Trekroner Forskerpark 44000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766753JobNet4994091499409110023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=626d2bf0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/1.jpgHos Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008491Dansk3Læse/ tale411514Personalesekretær30Human Resources361855391noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330043262Ledelsessekretær til Afdeling for Børn og Unge, Herlev HospitalRobot Vi søger en administrativ medarbejder, som kan have en varieret baggrund. Det kan være en erfaren lægesekretær, vagtplanlægger eller specialkonsulent, der som hovedopgave skal varetage administrative opgaver relateret til afdelingens 58 læger. Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt, men deltid kan komme på tale, såfremt den rette ansøger måtte have et stort ønske herom. Stillingen søges besat 1.august 2019 eller snarest efter aftale. Du kommer til at indgå i afdelingsledelsens stab med placering i ledelsessekretariatet i tæt samarbejde med den uddannelsesansvarlige- og den ledende overlæge og de enkelte læger. Du er således i dialog med mange, og vi søger derfor en kollega, der er serviceminded, imødekommende og udadvendt. Halvdelen af afdelingens læger er i tidsbegrænsede stillinger, hvorfor der er en naturlig, men stor udskiftning i lægestaben og følgelig en del administrative opgaver relateret hertil. Du skal trives med varierende opgavetyper og opgavemængde og evne at have mange bolde i luften og kunne prioritere mellem opgaver og tid. Der er stor selvstændighed og fleksibilitet i opgaveløsningen. Det er derfor væsentligt, at du er i besiddelse af følgende egenskaber: IT kyndig, gerne med kendskab til Silkeborg Data (Tjenestetid, Personale web m.m.) SAP, Excel, Talent Recruiter Regnskabsforståelse God til at organisere i systemer, der giver overblik, og som kan videreformidles I stand til at arbejde selvstændigt og struktureret Professionel, fleksibel og omstillingsparat God til at kommunikere. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af: Vagtplanlægning for lægerne i samråd med den lægelige vagtplanlægger Indberetning af løn, holde øje med diverse saldi på ferie, fritimer, overarbejdstimer m.m. Administrative opgaver i forbindelse med ansættelser og ophør af ansættelse, lægelig introduktion og kurser Stillingsopslag Opgaver med indkøb, refusioner og faktureringer Indkaldelse til MUS- og LUS-samtaler m.m. Diverse opgaver i ledelsessekretariatet. Som arbejdsplads tilbyder vi dig: Gode kolleger Et alsidigt og udfordrende job Stor indflydelse på planlægning af egne opgaver. Løn Løn efter overenskomst og principperne for ny løn. Ansættelsen er betinget af godkendt børneattest. Har du lyst til at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail til ledende overlæge Eva Mosfeldt Jeppesen eva.mosfeldt.jeppesen@regionh.dk eller ledende oversygeplejerske Sussie Bratbjerg Israelson sussie.heidi.bratbjerg.israelson@regionh.dk med angivelse af telefonnummer, så bliver du ringet op. Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgning mrk. Ledelsessekretær sendes senest søndag d. 23 6-19 kl. 24.00, elektronisk i Talent Recruiter. Samtaler finder sted tirsdag d. 25 6 -19 Du kan læse om Afdeling for Børn og Unge på www.helevhospital.dk boern-og-ungeVi søger en administrativ medarbejder, som kan have en varieret baggrund. Det kan være en erfaren lægesekretær, vagtplanlægger eller specialkonsulent, der som hovedopgave skal varetage administrative opgaver relateret til afdelingens 58 læger. Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt, men deltid kan komme på tale, såfremt den rette ansøger måtte have et stort ønske herom. Stillingen søges besat 1.august 2019 eller snarest efter aftale.

Du kommer til at indgå i afdelingsledelsens stab med placering i ledelsessekretariatet i tæt samarbejde med den uddannelsesansvarlige- og den ledende overlæge og de enkelte læger. Du er således i dialog med mange, og vi søger derfor en kollega, der er serviceminded, imødekommende og udadvendt.

Halvdelen af afdelingens læger er i tidsbegrænsede stillinger, hvorfor der er en naturlig, men stor udskiftning i lægestaben og følgelig en del administrative opgaver relateret hertil. Du skal trives med varierende opgavetyper og opgavemængde og evne at have mange bolde i luften og kunne prioritere mellem opgaver og tid.

Der er stor selvstændighed og fleksibilitet i opgaveløsningen.


Det er derfor væsentligt, at du er i besiddelse af følgende egenskaber:

  • IT kyndig, gerne med kendskab til Silkeborg Data (Tjenestetid, Personale web m.m.) SAP, Excel, Talent Recruiter
  • Regnskabsforståelse
  • God til at organisere i systemer, der giver overblik, og som kan videreformidles
  • I stand til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • Professionel, fleksibel og omstillingsparat
  • God til at kommunikere.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Vagtplanlægning for lægerne i samråd med den lægelige vagtplanlægger
  • Indberetning af løn, holde øje med diverse saldi på ferie, fritimer, overarbejdstimer m.m.
  • Administrative opgaver i forbindelse med ansættelser og ophør af ansættelse, lægelig introduktion og kurser
  • Stillingsopslag
  • Opgaver med indkøb, refusioner og faktureringer
  • Indkaldelse til MUS- og LUS-samtaler m.m.
  • Diverse opgaver i ledelsessekretariatet.
Som arbejdsplads tilbyder vi dig:

  • Gode kolleger
  • Et alsidigt og udfordrende job
  • Stor indflydelse på planlægning af egne opgaver.
Løn

Løn efter overenskomst og principperne for ny løn. Ansættelsen er betinget af godkendt børneattest.

Har du lyst til at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail til ledende overlæge Eva Mosfeldt Jeppesen eva.mosfeldt.jeppesen@regionh.dk eller ledende oversygeplejerske Sussie Bratbjerg Israelson sussie.heidi.bratbjerg.israelson@regionh.dk med angivelse af telefonnummer, så bliver du ringet op.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning mrk. ”Ledelsessekretær” sendes senest søndag d. 23/6-19 kl. 24.00, elektronisk i Talent Recruiter.
Samtaler finder sted tirsdag d. 25/6 -19

Du kan læse om Afdeling for Børn og Unge på www.helevhospital.dk/boern-og-unge

Herlev HospitalHerlev2019-06-15T00:00:002019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ledelsessekretær til Afdeling for Børn og Unge, Herlev Hospital

Herlev Hospital

Herlev
Vi søger en administrativ medarbejder, som kan have en varieret baggrund. Det kan være en erfaren lægesekretær, vagtplanlægger eller specialkonsulent, der som hovedopgave skal varetage administrative opgaver relateret til afdelingens 58 læger. Still...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019