Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være en del af det nye botilbud Birkelunden?


Vil du være en del af det nye botilbud Birkelunden?

Bofællesskabet Birkelunden søger en faglig stærk pædagog med tiltrædelse 1. marts 2020. Stillingen er på 33 timer med arbejde hver anden weekend.

Birkelunden er et botilbud for mennesker med vidtgående og varige funktionsnedsættelser etableret 1. maj 2019. Der er plads til 12 beboere på Birkelunden, og alle har egen to-rums lejlighed med badeværelse. Birkelunden har en ung beboersammensætning i alderen 18 – 25 år og alle beboere er afsted i dagtilbud på hverdage. Vi har flere borgere med epilepsi, og derfor vil det daglige arbejdet kunne indeholde overvågning samt håndtering af anfald.

Målet for vores arbejde på Birkelunden er at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov. Vi møder beboerne med en anerkendende og ressourcefokuseret tilgang. I vores pædagogiske tilgang har vi fokus på at give borgerne de bedste muligheder for at udfolde deres potentiale og mestre eget liv med respekt for de meget forskellige forudsætninger og ressourcer. Vores mål er at sikre personlig udvikling, selvstændiggørelse og høj livskvalitet med respekt for den enkeltes integritet. De fleste af beboerne har brug for tæt støtte til mange daglige gøremål, til at begå sig i sociale sammenhænge og til personlig hygiejne

Vi søger en medarbejder der:
• har god faglig fundering såsom KRAP og Low Arousal samt kendskab til målgruppen.
• mestre skriftlighed og dokumentation.
• erfaring med korrekt medicinhåndtering.
• har erfaring med kørestolsbrugere, forflytningshjælpemidler og general lejring.
• er engageret, reflekterede og fleksibel.
• arbejder loyalt i overensstemmelse med afdelingens overordnede retning.
• er indstillet på at løse praktiske opgaver og vil påtage sig forskellige ansvarsområder.
• kan arbejde tværprofessionelt med både interne og eksterne samarbejdspartner.
er indstillet på skiftende arbejdstider samt arbejde hver anden weekend.
• har kørekort.

Vi tilbyder:
• en unge og dynamisk arbejdsplads i udvikling.
• mulighed for faglig personlig udvikling og efteruddannelse.
• et godt arbejdsmiljø med stor trivsel blandt alle medarbejdere.

Birkelunden er en del af Solbakken, og vi har driftsoverenskomst med Aarhus Kommune og hører under foreningen Jysk børneforsorg/Fredehjem. Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til afdelingsleder Palle Brix på 87133313 eller souschef Lone Svenningsen på 30244818 eller på www.solbakkensnet.dk

Ansøgning sendes elektronisk til solbakken@msb.aarhus.dk senest den 19/2-20 kl. 12.00, og samtaler forventes afholdt i uge 9. - Så send hellere din personlige ansøgning i dag end i morgen!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330160991Phoenix-4c386afc12020-01-21T00:00:00Vil du være en del af det nye botilbud Birkelunden?


Vil du være en del af det nye botilbud Birkelunden?

Bofællesskabet Birkelunden søger en faglig stærk pædagog med tiltrædelse 1. marts 2020. Stillingen er på 33 timer med arbejde hver anden weekend.

Birkelunden er et botilbud for mennesker med vidtgående og varige funktionsnedsættelser etableret 1. maj 2019. Der er plads til 12 beboere på Birkelunden, og alle har egen to-rums lejlighed med badeværelse. Birkelunden har en ung beboersammensætning i alderen 18 – 25 år og alle beboere er afsted i dagtilbud på hverdage. Vi har flere borgere med epilepsi, og derfor vil det daglige arbejdet kunne indeholde overvågning samt håndtering af anfald.

Målet for vores arbejde på Birkelunden er at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov. Vi møder beboerne med en anerkendende og ressourcefokuseret tilgang. I vores pædagogiske tilgang har vi fokus på at give borgerne de bedste muligheder for at udfolde deres potentiale og mestre eget liv med respekt for de meget forskellige forudsætninger og ressourcer. Vores mål er at sikre personlig udvikling, selvstændiggørelse og høj livskvalitet med respekt for den enkeltes integritet. De fleste af beboerne har brug for tæt støtte til mange daglige gøremål, til at begå sig i sociale sammenhænge og til personlig hygiejne

Vi søger en medarbejder der:
• har god faglig fundering såsom KRAP og Low Arousal samt kendskab til målgruppen.
• mestre skriftlighed og dokumentation.
• erfaring med korrekt medicinhåndtering.
• har erfaring med kørestolsbrugere, forflytningshjælpemidler og general lejring.
• er engageret, reflekterede og fleksibel.
• arbejder loyalt i overensstemmelse med afdelingens overordnede retning.
• er indstillet på at løse praktiske opgaver og vil påtage sig forskellige ansvarsområder.
• kan arbejde tværprofessionelt med både interne og eksterne samarbejdspartner.
er indstillet på skiftende arbejdstider samt arbejde hver anden weekend.
• har kørekort.

Vi tilbyder:
• en unge og dynamisk arbejdsplads i udvikling.
• mulighed for faglig personlig udvikling og efteruddannelse.
• et godt arbejdsmiljø med stor trivsel blandt alle medarbejdere.

Birkelunden er en del af Solbakken, og vi har driftsoverenskomst med Aarhus Kommune og hører under foreningen Jysk børneforsorg/Fredehjem. Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til afdelingsleder Palle Brix på 87133313 eller souschef Lone Svenningsen på 30244818 eller på www.solbakkensnet.dk

Ansøgning sendes elektronisk til solbakken@msb.aarhus.dk senest den 19/2-20 kl. 12.00, og samtaler forventes afholdt i uge 9. - Så send hellere din personlige ansøgning i dag end i morgen!

2020-02-17T19:51:01.537 Vil du være en del af det nye botilbud Birkelunden? Bofællesskabet Birkelunden søger en faglig stærk pædagog med tiltrædelse 1. marts 2020. Stillingen er på 33 timer med arbejde hver anden weekend. Birkelunden er et botilbud for mennesker med vidtgående og varige funktionsnedsættelser etableret 1. maj 2019. Der er plads til 12 beboere på Birkelunden, og alle har egen to-rums lejlighed med badeværelse. Birkelunden har en ung beboersammensætning i alderen 18 25 år og alle beboere er afsted i dagtilbud på hverdage. Vi har flere borgere med epilepsi, og derfor vil det daglige arbejdet kunne indeholde overvågning samt håndtering af anfald. Målet for vores arbejde på Birkelunden er at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov. Vi møder beboerne med en anerkendende og ressourcefokuseret tilgang. I vores pædagogiske tilgang har vi fokus på at give borgerne de bedste muligheder for at udfolde deres potentiale og mestre eget liv med respekt for de meget forskellige forudsætninger og ressourcer. Vores mål er at sikre personlig udvikling, selvstændiggørelse og høj livskvalitet med respekt for den enkeltes integritet. De fleste af beboerne har brug for tæt støtte til mange daglige gøremål, til at begå sig i sociale sammenhænge og til personlig hygiejne Vi søger en medarbejder der: • har god faglig fundering såsom KRAP og Low Arousal samt kendskab til målgruppen. • mestre skriftlighed og dokumentation. • erfaring med korrekt medicinhåndtering. • har erfaring med kørestolsbrugere, forflytningshjælpemidler og general lejring. • er engageret, reflekterede og fleksibel. • arbejder loyalt i overensstemmelse med afdelingens overordnede retning. • er indstillet på at løse praktiske opgaver og vil påtage sig forskellige ansvarsområder. • kan arbejde tværprofessionelt med både interne og eksterne samarbejdspartner. er indstillet på skiftende arbejdstider samt arbejde hver anden weekend. • har kørekort. Vi tilbyder: • en unge og dynamisk arbejdsplads i udvikling. • mulighed for faglig personlig udvikling og efteruddannelse. • et godt arbejdsmiljø med stor trivsel blandt alle medarbejdere. Birkelunden er en del af Solbakken, og vi har driftsoverenskomst med Aarhus Kommune og hører under foreningen Jysk børneforsorg Fredehjem. Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til afdelingsleder Palle Brix på 87133313 eller souschef Lone Svenningsen på 30244818 eller på www.solbakkensnet.dk Ansøgning sendes elektronisk til solbakken@msb.aarhus.dk senest den 19 2-20 kl. 12.00, og samtaler forventes afholdt i uge 9. - Så send hellere din personlige ansøgning i dag end i morgen!11Jobnet4c386afc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3695059Solbakken - Birkelunden11Hejredalsvej 142H8220BrabrandDKDanmark0
solbakken@msb.aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent10000887576JobNet5102192510219210017-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c386afchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c386afchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c386afc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c386afc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/1.jpgVil du være en del af det nye botilbud Birkelunden?12008111Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik363965876Palle Brixsolbakken@msb.aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark330190327Granbo har nyindskrivninger af børn og unge og søger pædagoger eller ansøgere med anden relevant faglig uddannelse.Basic Kunne du tænke dig et job, hvor du på daglig basis gør en forskel i at hjælpe børn og unge med særlige behov, til at opnå deres fulde potentiale? Og har du mod på, at indgå i et professionelt og fagligt miljø, med muligheder for at dygtiggøre dig inden for specialområdet?Vi søger kollegaer til faste stillinger på 32-37 timer om ugen.Hvem er vi?Granbo er en del af Specialområde Børn og Unge under Region Midtjylland, og er beliggende i Allingåbro. Granbo er et specialpædagogisk døgntilbud og er pt. normeret til 13 pladser. Målgruppen er karakteriseret ved intellektuelle forstyrrelser, tilknytningsforstyrrelser, udviklingsforstyrrelser, personlighedsforstyrrelser, opmærksomhedsforstyrrelser, kan være kriminalitetstruede og kan have seksuelt krænkende adfærd.På Granbo arbejder vi specialpædagogisk med teoretiske referencerammer til Neuro Affektiv Udviklingspsykologi og Low Arousal. Dette indebærer bl.a. en velstruktureret hverdag, hvor anerkendelse, forudsigelighed og genkendelighed krydret med en tillidsfuld og proaktiv voksen er hovedingredienser i den pædagogiske praksis. Vi arbejder med mål og delmål i forhold til den kommunale handleplan.Hvad tilbyder vi?Intern efteruddannelseSom en del af et team, får du mulighed for at afprøve specialpædagogiske metoder, som du brænder for, dog i overensstemmelse med afdelingens teoretiske udgangspunkt.Høj mulighed for at præge Granbos udviklingTilrettelæggelse af det enkelte barn den unges handleplan, i et tæt samarbejde med afdelingsleder og psykologHøj fag faglighed, på tværs af flere professioner og opdateret viden Hvem søger vi? Som ansat på Granbo, er følgende kompetencer en forudsætning:Faglige forudsætninger er:at du er uddannet pædagog eller har anden tilsvarende relevant uddannelseat du har kendskab til lov om voksenansvarat du har kendskab til den neuroaffektive tilgangat du har erfaring med målgruppenat du kan arbejde systematiskat du er en stærk formidler, både skriftligt og mundtligt.at du har erfaring indenfor mål og delmålsarbejdetat du er rolig, robust og rummeligat du har kørekort, som minimum kategori B.Samarbejdskompetencer forudsætter: at du kan arbejde tværfagligt, med interne og eksterne samarbejdspartnere såsom forældre,sagsbehandlere, skoler m.m.at du er en god kollega, har gode samarbejdsevner, kendetegnet ved ord såsom åbenhed, nysgerrighed, ærlighed, nærvær og loyalitetat du kan arbejde ud fra værdigrundlagetat du deltager i praktiske opgaver på Granboat du kan arbejde ud fra et fælles beslutningsgrundlagat du er omstillingsparatLøn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og Region Midtjylland.Seneste ansøgningsfrist er d. 11 3 2020Vi forventer at afholde samtaler torsdag 19 3 2020. Ansættelse snarrest muligt og senest 1. maj 2020. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte konstitueret afdelingslederJack Ahrendt Kistrup på tlf.: 20 21 50 54.Vi opfordrer ansøgere til at komme på rundvisning. I den forbindelse kan du kontakte overstående.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Kunne du tænke dig et job, hvor du på daglig basis gør en forskel i at hjælpe børn og unge med særlige behov, til at opnå deres fulde potentiale? Og har du mod på, at indgå i et professionelt og fagligt miljø, med muligheder for at dygtiggøre dig inden for specialområdet?

Vi søger kollegaer til faste stillinger på 32-37 timer om ugen.

Hvem er vi?
Granbo er en del af Specialområde Børn og Unge under Region Midtjylland, og er beliggende i Allingåbro. Granbo er et specialpædagogisk døgntilbud og er pt. normeret til 13 pladser. Målgruppen er karakteriseret ved intellektuelle forstyrrelser, tilknytningsforstyrrelser, udviklingsforstyrrelser, personlighedsforstyrrelser, opmærksomhedsforstyrrelser, kan være kriminalitetstruede og kan have seksuelt krænkende adfærd.

På Granbo arbejder vi specialpædagogisk med teoretiske referencerammer til Neuro Affektiv Udviklingspsykologi og Low Arousal. Dette indebærer bl.a. en velstruktureret hverdag, hvor anerkendelse, forudsigelighed og genkendelighed krydret med en tillidsfuld og proaktiv voksen er hovedingredienser i den pædagogiske praksis. Vi arbejder med mål og delmål i forhold til den kommunale handleplan.

Hvad tilbyder vi?
Intern efteruddannelse
Som en del af et team, får du mulighed for at afprøve specialpædagogiske metoder, som du brænder for, dog i overensstemmelse med afdelingens teoretiske udgangspunkt.
Høj mulighed for at præge Granbos udvikling
Tilrettelæggelse af det enkelte barn/den unges handleplan, i et tæt samarbejde med afdelingsleder og psykolog
Høj fag faglighed, på tværs af flere professioner og opdateret viden
 
Hvem søger vi?
 
Som ansat på Granbo, er følgende kompetencer en forudsætning:

Faglige forudsætninger er:

at du er uddannet pædagog eller har anden tilsvarende relevant uddannelse
at du har kendskab til lov om voksenansvar
at du har kendskab til den neuroaffektive tilgang
at du har erfaring med målgruppen
at du kan arbejde systematisk
at du er en stærk formidler, både skriftligt og mundtligt.
at du har erfaring indenfor mål og delmålsarbejdet
at du er rolig, robust og rummelig
at du har kørekort, som minimum kategori B.

Samarbejdskompetencer forudsætter:
 
at du kan arbejde tværfagligt, med interne og eksterne samarbejdspartnere såsom forældre,sagsbehandlere, skoler m.m.
at du er en god kollega, har gode samarbejdsevner, kendetegnet ved ord såsom åbenhed, nysgerrighed, ærlighed, nærvær og loyalitet
at du kan arbejde ud fra værdigrundlaget
at du deltager i praktiske opgaver på Granbo
at du kan arbejde ud fra et fælles beslutningsgrundlag
at du er omstillingsparat

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation  og Region Midtjylland.

Seneste ansøgningsfrist er d. 11/3 2020

Vi forventer at afholde samtaler torsdag 19/3 2020. Ansættelse snarrest muligt og senest 1. maj 2020.
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte konstitueret afdelingsleder
Jack Ahrendt Kistrup på tlf.: 20 21 50 54.

Vi opfordrer ansøgere til at komme på rundvisning. I den forbindelse kan du kontakte overstående.




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/c4cec684_logo.gifAdministrationen SBURisskov2020-02-20T12:02:57.6572020-03-11T00:00:00
330195898Pædagogisk leder til Hou Skole og BørnehusProfile Har du visioner for børns trivsel og læring, og vil du medvirke til at styrke børns faglige og sociale kompetencer? Så er jobbet som pædagogisk leder på Hou Skole og Børnehus måske noget for dig. Vi søger en dygtigt leder, som i samarbejde med den øvrige ledelse og medarbejdere brænder for at udvikle Hou Skole og Børnehus og landsbyordningerne som helhed. Du vil være daglig leder af skolen, SFO og klubben i Hou. Om landsbyordningerne Skole- og dagtilbudsområdet i oplandet er organiseret i fire landsbyordninger i Gylling, Hou, Hundslund og Saksild med fælles ledelse. Det er landsbyer med hver deres særkende, historie og kultur. Landsbyordningsmodellen er unik i forhold til at sikre en rød tråd igennem hele børnelivet fra 0 til 13 år. Naturskønne omgivelser og gode fysiske rammer sikrer optimale vilkår for læring og udvikling. Forældreopbakningen til landsbyordningerne er stor og den fælles ledelse samt den fælles bestyrelse sikrer samarbejde, sammenhæng og udvikling. Om Hou skole og Børnehus Hou er en landsby med stærke traditioner og et rigt skole- og foreningsliv, hvor Hou Skole og Børnehus spiller en væsentlig rolle som en del af lokalsamfundet. Det betyder også, at du som leder har en betydningsfuld rolle i at tegne landsbyordningen udadtil. Landsbyordningen består af Hou skole med 110 elever fra 0.-6. klasse og Hou Børnehus med integreret institution med 50 børn i alderen 0-6 år, SFO og juniorklub samt en lille skole og institution på Tunø. Undervisningen på Hou skole er organiseret som aldersintegreret undervisning. Vi er en flok engagerede og erfarne medarbejdere, der glæder os til at inddrage dig i arbejdet med børnene og i vores fællesskab. Du kan læse mere om Hou Skole og Børnehus på vores hjemmeside. Om stillingen Som pædagogisk leder skal du stå i spidsen for Hou Skole, SFO og klub. Du får reference til skolelederen for de fire landsbyordninger i Odder Kommune og vil indgå i den samlede ledergruppe for landsbyordningerne, som både består af pædagogiske ledere for skole og dagtilbud. Du vil endvidere blive en del af den faglige ledergruppe på hele skoleområdet i Odder Kommune, og bliver dermed en aktiv medspiller i den faglige udvikling af området som helhed. De opgaver der venter er Implementering af Odder Kommunes nye børne- og unge politik. Pædagogisk ledelse tæt på praksis og udvikling af den aldersintegrerede undervisning. Års-, arbejdstids- og skemaplanlægning. Udvikling af arbejdsmiljøet i Hou Skole og Børnehus. Fortsat udvikling af inkluderende læringsmiljøer samt opbygning af fælles adgang til ressourcepersoner på tværs af landsbyordningerne. Om dig Erfaring og faglige kompetencer Vi har et ønske om, at du er læreruddannet har erfaring med ledelse af pædagogiske læringsmiljøer har erfaring med ledelse af medarbejdere og mestrer at balancere faglig ledelse og personaleledelse har erfaring med pædagogiske udviklingsprocesser og indsigt i skabelse af inkluderende læringsmiljøer har erfaring eller kendskab til aldersintegreret undervisning, undervisningsdifferentiering og NEST-principper har driftsøkonomisk indsigt har diplomuddannelse i ledelse eller lignende lederuddannelse, eller er indstillet på at gennemføre diplomuddannelse inden for de kommende år Personlige kompetencer Vi forventer, at du som person brænder for skolens kerneopgave - læring, trivsel og dannelse - og ved at inddragelse af børnene er vigtigt kan og tør arbejde med pædagogisk ledelse tæt på er tydelig, nærværende og empatisk har stærke relationelle kompetencer og vægter et tillidsfuldt samarbejde med medarbejdere og forældre højt og trives med en åben dør evner at lede med naturlig autoritet og troværdighed udstråler ro og nærvær og evner at bevare overblikket selv med mange bolde i luften er en tydeligt og kompetent formidler og kommunikator, såvel internt som eksternt Ledelse i Odder Kommune Odder Kommunes ledelses- og organisationsgrundlag (LOG) danner rammen og et fælles sprog om god ledelse. Med LOG skabes synlighed og gennemsigtighed i ledelseskæden i form af fem lederprofiler, der nærmere beskriver forventninger til lederrollen i form af Kapabiliteter, Adfærd og Resultaler. Stillingen som pædagogisk leder er defineret som Leder af medarbejdere, og du skal derfor kunne se dig selv i denne lederrolle. Du kan finde ledelses- og organisationsgrundlaget i sin helhed og beskrivelsen af lederprofilen på Odder Kommunes HR-portal. Her kan du også læse mere om, hvordan vi arbejder med ledelse sammen og på tværs. Vil du vide mere om stillingen og ledelsesopgaven kan du kontakte skoleleder Vivian Anditsch: 3016 7235 eller viceskoleleder og pædagogiske leder i Hundslund Janni Thorstensen: 2177 7442. Proces og ansættelsesvilkår Ansøgningsfrist: 15. marts 2020 Udvælgelse af kandidater til første samtale: 17. marts 2020 Første samtalerunde: 19. marts 2020 Anden samtalerunde: 26. marts 2020 Tiltrædelse: 1. maj 2020 Vi forventer at kunne indhente referencer mellem første og anden samtalerunde. Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen forhandles efter aftale med Lærernes Centralorganisation og efter gældende overenskomst.

Har du visioner for børns trivsel og læring, og vil du medvirke til at styrke børns faglige og sociale kompetencer? Så er jobbet som pædagogisk leder på Hou Skole og Børnehus måske noget for dig.

Vi søger en dygtigt leder, som i samarbejde med den øvrige ledelse og medarbejdere brænder for at udvikle Hou Skole og Børnehus og landsbyordningerne som helhed.
Du vil være daglig leder af skolen, SFO og klubben i Hou.

Om landsbyordningerne
Skole- og dagtilbudsområdet i oplandet er organiseret i fire landsbyordninger i Gylling, Hou, Hundslund og Saksild med fælles ledelse. Det er landsbyer med hver deres særkende, historie og kultur. Landsbyordningsmodellen er unik i forhold til at sikre en rød tråd igennem hele børnelivet fra 0 til 13 år. Naturskønne omgivelser og gode fysiske rammer sikrer optimale vilkår for læring og udvikling.
Forældreopbakningen til landsbyordningerne er stor og den fælles ledelse samt den fælles bestyrelse sikrer samarbejde, sammenhæng og udvikling.

Om Hou skole og Børnehus 
Hou er en landsby med stærke traditioner og et rigt skole- og foreningsliv, hvor Hou Skole og Børnehus spiller en væsentlig rolle som en del af lokalsamfundet. Det betyder også, at du som leder har en betydningsfuld rolle i at tegne landsbyordningen udadtil.
Landsbyordningen består af Hou skole med 110 elever fra 0.-6. klasse og Hou Børnehus med integreret institution med 50 børn i alderen 0-6 år, SFO og juniorklub samt en lille skole og institution på Tunø. Undervisningen på Hou skole er organiseret som aldersintegreret undervisning. Vi er en flok engagerede og erfarne medarbejdere, der glæder os til at inddrage dig i arbejdet med børnene og i vores fællesskab. 
Du kan læse mere om Hou Skole og Børnehus på vores hjemmeside.

Om stillingen 
Som pædagogisk leder skal du stå i spidsen for Hou Skole, SFO og klub. Du får reference til skolelederen for de fire landsbyordninger i Odder Kommune og vil indgå i den samlede ledergruppe for landsbyordningerne, som både består af pædagogiske ledere for skole og dagtilbud. Du vil endvidere blive en del af den faglige ledergruppe på hele skoleområdet i Odder Kommune, og bliver dermed en aktiv medspiller i den faglige udvikling af området som helhed.

De opgaver der venter er 

  • Implementering af Odder Kommunes nye børne- og unge politik.
  • Pædagogisk ledelse tæt på praksis og udvikling af den aldersintegrerede undervisning.
  • Års-, arbejdstids- og skemaplanlægning.
  • Udvikling af arbejdsmiljøet i Hou Skole og Børnehus.
  • Fortsat udvikling af inkluderende læringsmiljøer samt opbygning af fælles adgang til ressourcepersoner på tværs af landsbyordningerne.

Om dig 
Erfaring og faglige kompetencer
Vi har et ønske om, at du

  • er læreruddannet
  • har erfaring med ledelse af pædagogiske læringsmiljøer
  • har erfaring med ledelse af medarbejdere og mestrer at balancere faglig ledelse og personaleledelse
  • har erfaring med pædagogiske udviklingsprocesser og indsigt i skabelse af inkluderende læringsmiljøer
  • har erfaring eller kendskab til aldersintegreret undervisning, undervisningsdifferentiering og NEST-principper
  • har driftsøkonomisk indsigt
  • har diplomuddannelse i ledelse eller lignende lederuddannelse, eller er indstillet på at gennemføre diplomuddannelse inden for de kommende år

Personlige kompetencer
Vi forventer, at du som person

  • brænder for skolens kerneopgave - læring, trivsel og dannelse - og ved at inddragelse af børnene er vigtigt
  • kan og tør arbejde med pædagogisk ledelse tæt på
  • er tydelig, nærværende og empatisk
  • har stærke relationelle kompetencer og vægter et tillidsfuldt samarbejde med medarbejdere og forældre højt – og trives med en ”åben dør”
  • evner at lede med naturlig autoritet og troværdighed
  • udstråler ro og nærvær og evner at bevare overblikket selv med mange bolde i luften
  • er en tydeligt og kompetent formidler og kommunikator, såvel internt som eksternt

Ledelse i Odder Kommune 
Odder Kommunes ledelses- og organisationsgrundlag (LOG) danner rammen og et fælles sprog om god ledelse. Med LOG skabes synlighed og gennemsigtighed i ledelseskæden i form af fem lederprofiler, der nærmere beskriver forventninger til lederrollen i form af Kapabiliteter, Adfærd og Resultaler.
Stillingen som pædagogisk leder er defineret som Leder af medarbejdere, og du skal derfor kunne se dig selv i denne lederrolle.
Du kan finde ledelses- og organisationsgrundlaget  i sin helhed og beskrivelsen af lederprofilen på Odder Kommunes HR-portal. Her kan du også læse mere om, hvordan vi arbejder med ledelse sammen og på tværs.

Vil du vide mere om stillingen og ledelsesopgaven kan du kontakte skoleleder Vivian Anditsch: 3016 7235 eller viceskoleleder og pædagogiske leder i Hundslund Janni Thorstensen: 2177 7442.

Proces og ansættelsesvilkår 
Ansøgningsfrist: 15. marts 2020
Udvælgelse af kandidater til første samtale: 17. marts 2020
Første samtalerunde: 19. marts 2020
Anden samtalerunde: 26. marts 2020
Tiltrædelse: 1. maj 2020

Vi forventer at kunne indhente referencer mellem første og anden samtalerunde.

Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen forhandles efter aftale med Lærernes Centralorganisation og efter gældende overenskomst.

 

 

ORS/Small/62256455_logo.pngHou Skole og BørnehusOdder2020-02-27T14:04:57.6432020-03-15T00:00:00
330181871Rudolf Steiner børnehaven Markblomsten søger pædagogisk ildsjælRobot Kan du lide at jonglere med mange bolde i luften i et tværfagligt fællesskab? Vi har valgt at konvertere vores medhjælper-stilling til en pædagogstilling, derfor søger vi nu en ny fuldtidsmedarbejder til holdet pr. 1. maj eller snarest muligt. Du skal være med til at drifte og videreudvikle vores fantastiske institution. Vi er en privat børnehave, der arbejder efter Rudolf Steiners Principper. Vi er pt. 22 børn og 4 voksne. Du er visionær, lyttende, anerkendende og empatisk. Det er desuden vigtigt for os, at du brænder for Rudolf Steiner-pædagogikken, da denne er det ubestridte omdrejningspunkt for vores hverdag. Som et team støtter og vejleder vi hinanden og fordeler opgaverne imellem os. Vores vision er beskrevet på vores hjemmeside, www.markblomsten.dk, hvor du generelt kan læse mere om, hvem vi er, og hvad vi står for. Ifølge Markblomstens vedtægter har vi kollektiv ledelse - det vil sige, at det ikke er en hierarkisk styreform, men at beslutninger tages i fællesskab med en pædagogisk ledelse som tovholder. Som medarbejdere har vi desuden et tæt samarbejde med vores arbejdende forældrebestyrelse. Du skal i rotation med dine kolleger bl.a. arbejde med: 22 dejlige børn og deres forældre samt 3 skønne kollegaer. Arbejde med kommunens tilsynskrav såsom: Læreplaner og handlingsplaner LUP (Lokal Udviklings Plan) Arbejdsmiljøcertificering Pædagogisk teknisk årshjul Stå for sanglege, rim, remser, eventyr, lave fødselsdagsgaver, fortælle fødselsdagseventyr, planlægge og forberede årstidsfester og alt det andet, vi gør med børnene. Forældresamtaler SUS (Status og udviklingssamtaler) og forældremøder. Praktisk arbejde i hverdagen vi står bla. selv for havearbejde, madlavning og rengøring. Skabe kontinuerlige, levende sanseindtryk i rummene. og meget andet! Vi ønsker os en ny kollega, der som det allervigtigste skal kunne arbejde på gulvet i børnehøjde. Derudover må du også meget gerne: være Rudolf Steiner-uddannet eller have praktisk Rudolf Steiner-erfaring have lyst til og mod på at tage del i den administrative del af d t at drive en institution. Kunne du være den, vi søger, modtager vi med glæde din ansøgning med relevante bilag så hurtigt som muligt og senest onsdag den 1. april kl. 12, på e-mail til markblomsten@markblomsten.dk. Vi forventer at indkalde til samtaler løbende dog allersenest onsdag d.15. april. Har du spørgsmål eller vil du gerne besøge os, er du velkommen til at ringe til børnehaven i åbningstiden, helst i tidsrummet 10:30-11:30. Spørg gerne efter Mai-Britt. Du er også velkommen til at sende en mail til forældrebestyrelsen på formand@markblomsten.dk Se mere om børnehaven på vores hjemmeside, www.markblomsten.dk. Læs desuden den seneste forældretilfredshedsundersøgelse for 2017 her: http: bunyt.dk lis tilfredshed_2017 1584.pdf

Kan du lide at jonglere med mange bolde i luften i et tværfagligt fællesskab?

Vi har valgt at konvertere vores medhjælper-stilling til en pædagogstilling, derfor søger vi nu en ny fuldtidsmedarbejder til holdet pr. 1. maj eller snarest muligt. Du skal være med til at drifte og videreudvikle vores fantastiske institution. Vi er en privat børnehave, der arbejder efter Rudolf Steiners Principper. Vi er pt. 22 børn og 4 voksne.

Du er visionær, lyttende, anerkendende og empatisk. Det er desuden vigtigt for os, at du brænder for Rudolf Steiner-pædagogikken, da denne er det ubestridte omdrejningspunkt for vores hverdag. Som et team støtter og vejleder vi hinanden og fordeler opgaverne imellem os. Vores vision er beskrevet på vores hjemmeside, www.markblomsten.dk, hvor du generelt kan læse mere om, hvem vi er, og hvad vi står for.

Ifølge Markblomstens vedtægter har vi kollektiv ledelse - det vil sige, at det ikke er en hierarkisk styreform, men at beslutninger tages i fællesskab med en pædagogisk ledelse som tovholder. Som medarbejdere har vi desuden et tæt samarbejde med vores arbejdende forældrebestyrelse.

Du skal i rotation med dine kolleger bl.a. arbejde med:

  • 22 dejlige børn og deres forældre samt 3 skønne kollegaer.
  • Arbejde med kommunens tilsynskrav såsom:
    • Læreplaner og handlingsplaner
    • LUP (Lokal Udviklings Plan)
    • Arbejdsmiljøcertificering
  • Pædagogisk/teknisk årshjul
  • Stå for sanglege, rim, remser, eventyr, lave fødselsdagsgaver, fortælle fødselsdagseventyr, planlægge og forberede årstidsfester – og alt det andet, vi gør med børnene.
  • Forældresamtaler/SUS (Status og udviklingssamtaler) og forældremøder.
  • Praktisk arbejde i hverdagen; vi står bla. selv for havearbejde, madlavning og rengøring.
  • Skabe kontinuerlige, levende sanseindtryk i rummene.
  • … og meget andet!

Vi ønsker os en ny kollega, der som det allervigtigste skal kunne arbejde ”på gulvet” i børnehøjde. Derudover må du også meget gerne:

  • være Rudolf Steiner-uddannet eller have praktisk Rudolf Steiner-erfaring
  • have lyst til og mod på at tage del i den administrative del af dét at drive en institution.

Kunne du være den, vi søger, modtager vi med glæde din ansøgning med relevante bilag så hurtigt som muligt – og senest onsdag den 1. april kl. 12, på e-mail til markblomsten@markblomsten.dk. Vi forventer at indkalde til samtaler løbende – dog allersenest onsdag d.15. april.

Har du spørgsmål eller vil du gerne besøge os, er du velkommen til at ringe til børnehaven i åbningstiden, helst i tidsrummet 10:30-11:30. Spørg gerne efter Mai-Britt.

Du er også velkommen til at sende en mail til forældrebestyrelsen på formand@markblomsten.dk

Se mere om børnehaven på vores hjemmeside, www.markblomsten.dk. Læs desuden den seneste forældretilfredshedsundersøgelse for 2017 her: http://bunyt.dk/lis/tilfredshed_2017/1584.pdf

DEN SELVEJENDE RUDOLF STEINER INSTITUTION I ÅRHUS VEST MARKBLOMSTENTilst2020-02-18T00:00:002020-04-01T00:00:00
330188659Souschef til den attraktive danske børnehave på naturskønne SildRobot Omsorg, nærvær og høj faglighed går hånd i hånd. Groft brød og sunde madvaner foretrækkes frem for sukker og tomme kulhydrater. Du tænker økologi, bæredygtighed og bevægelse ind i dagligdagen, og nyder du at få vind i håret, når legepladsen og de naturskønne omgivelser indtages. Hos Sild Danske Børnehave er børnene i fokus. Børnehave med fokus på uderum og læringsmiljø Sild er meget mere end pulserende sommerliv med turister, vandsport og eksklusive biler. Hos Sild Danske Børnehave er der højt til loftet og fokus på det gode læringsmiljø og børnenes udvikling. Flyverdragterne iføres til den ugentlige vandretur, og uderummet inddrages som et naturligt element i den personlige og motoriske udvikling. Bevægelse og sund kost vægtes højt, og derfor er nulsukkerpolitikken et vigtigt element, når der om torsdagen laves mad i fællesskab med børnene, og når madkasserne åbnes til frokost. Børnehaven er normeret til 50 børn, hvoraf 10 er tilknyttet vuggestuen. Derudover vil de ældste børn være en del af førskolegruppen, som hver dag er ude af huset. Lange ventelister giver et fingerpeg om, at Sild Danske Børnehave er en attraktiv og god børnehave for både børn og medarbejdere. Overblik, struktur og gode pædagogiske egenskaber Du vil opleve et tæt samarbejde med institutionens leder, og du vil være den nærmeste sparringspartner i dagligdagen. Du er frisk på at navigere i de digitale systemer og har indblik i de administrative opgaver. Din positive indstilling gør dig i stand til at håndtere hverdagens udfordringer med oprejst pande, selvom det regner, og der er børn, som skal trøstes. Du er uddannet pædagog og finder det naturligt at være i kontakt med både børn og forældre. Derfor er det også en fordel, hvis du behersker både dansk og tysk, eller du i hvert fald er indstillet på at opfriske dine tyske sprogkundskaber, som du måske har lært på en ungdomsuddannelse. Det gode fællesskab Du vil som en del af det danske mindretal i Tyskland og Sild Danske Børnehave opleve et unikt fællesskab både på øen og i institutionen. Din åbenhed og interesse for de to kulturer vil hjælpe dig til hurtigt at blive integreret i fællesskabet på øen. Du får muligheden for at blive lokalt funderet, idet du får tilbudt mulighed for at leje en lejlighed nær børnehaven. Her er også plads til din familie og det tætte netværk på øen kan bruges, hvis din partner ønsker et lokalt job. Deltagelse i arrangementer er en stor del af det lokale fællesskab, og den årlige juletur til Flensborg er blot et af de personalearrangementer, som styrker det kollegiale sammenhold i børnehaven. Du bliver en del af et større fællesskab hos den Danske Skoleforening for Sydslesvig, som består af 43 skoler og 57 dagtilbud. Dette understøttes blandt andet i det tætte samarbejde med den danske skole. Vil du vide mere om stillingen? Konsulenthuset ballisager a s hjælper os med at håndtere rekrutteringsprocessen, og du er derfor velkommen til at kontakte Ronni Nielsen på 3063 8517 eller Britt Rønberg på 3063 8518, hvis du har spørgsmål til stillingen. Stillingen skal besættes snarest muligt, og vi behandler derfor ansøgninger løbende. Du søger stillingen via ansøg knappen nederst i stillingsopslaget på www.ballisager.com under ledige stillinger. Vi glæder os til at høre fra dig.Omsorg, nærvær og høj faglighed går hånd i hånd. Groft brød og sunde madvaner foretrækkes frem for sukker og tomme kulhydrater. Du tænker økologi, bæredygtighed og bevægelse ind i dagligdagen, og nyder du at få vind i håret, når legepladsen og de naturskønne omgivelser indtages. Hos Sild Danske Børnehave er børnene i fokus.  

Børnehave med fokus på uderum og læringsmiljø 
Sild er meget mere end pulserende sommerliv med turister, vandsport og eksklusive biler. Hos Sild Danske Børnehave er der højt til loftet og fokus på det gode læringsmiljø og børnenes udvikling. Flyverdragterne iføres til den ugentlige vandretur, og uderummet inddrages som et naturligt element i den personlige og motoriske udvikling. Bevægelse og sund kost vægtes højt, og derfor er nulsukkerpolitikken et vigtigt element, når der om torsdagen laves mad i fællesskab med børnene, og når madkasserne åbnes til frokost.
Børnehaven er normeret til 50 børn, hvoraf 10 er tilknyttet vuggestuen. Derudover vil de ældste børn være en del af førskolegruppen, som hver dag er ude af huset. Lange ventelister giver et fingerpeg om, at Sild Danske Børnehave er en attraktiv og god børnehave for både børn og medarbejdere. 

Overblik, struktur og gode pædagogiske egenskaber
Du vil opleve et tæt samarbejde med institutionens leder, og du vil være den nærmeste sparringspartner i dagligdagen. Du er frisk på at navigere i de digitale systemer og har indblik i de administrative opgaver. Din positive indstilling gør dig i stand til at håndtere hverdagens udfordringer med oprejst pande, selvom det regner, og der er børn, som skal trøstes. Du er uddannet pædagog og finder det naturligt at være i kontakt med både børn og forældre. Derfor er det også en fordel, hvis du behersker både dansk og tysk, eller du i hvert fald er indstillet på at opfriske dine tyske sprogkundskaber, som du måske har lært på en ungdomsuddannelse.

Det gode fællesskab
Du vil som en del af det danske mindretal i Tyskland og Sild Danske Børnehave opleve et unikt fællesskab både på øen og i institutionen. Din åbenhed og interesse for de to kulturer vil hjælpe dig til hurtigt at blive integreret i fællesskabet på øen. Du får muligheden for at blive lokalt funderet, idet du får tilbudt mulighed for at leje en lejlighed nær børnehaven. Her er også plads til din familie og det tætte netværk på øen kan bruges, hvis din partner ønsker et lokalt job.

Deltagelse i arrangementer er en stor del af det lokale fællesskab, og den årlige juletur til Flensborg er blot et af de personalearrangementer, som styrker det kollegiale sammenhold i børnehaven. Du bliver en del af et større fællesskab hos den Danske Skoleforening for Sydslesvig, som består af 43 skoler og 57 dagtilbud. Dette understøttes blandt andet i det tætte samarbejde med den danske skole.

Vil du vide mere om stillingen?  
Konsulenthuset ballisager a/s hjælper os med at håndtere rekrutteringsprocessen, og du er derfor velkommen til at kontakte Ronni Nielsen på 3063 8517 eller Britt Rønberg på 3063 8518, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

Stillingen skal besættes snarest muligt, og vi behandler derfor ansøgninger løbende.

Du søger stillingen via ”ansøg” knappen nederst i stillingsopslaget på www.ballisager.com under ledige stillinger.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 
Konsulenthuset Ballisager A/SÅbyhøj2020-02-19T00:00:002020-02-28T00:00:00
330192316Uddannet pædagog til Katrinebjergparkens Vuggestue 30 timer pr uge.Robot Om jobbet: Vi søger en uddannet pædagog med erfaring med vuggestuebørn. Stillingen er med 30 timer pr. uge Katrinebjergparkens Vuggestue er et selvejende dagtilbud med en bestyrelse der består af forældre til børn i Dagtilbuddet, samt 2 medarbejdere. Vi har en driftsoverenskomst med Aarhus Kommune. Vi har 4 stuer med 11 12 børn på hver stue. En af stuerne er en stor børns stue, hvor de ældste børn går det sidste halve år inden de skal videre til børnehave. Vi har et tæt samarbejde med Den selvejende Børnehaven Arendalsvej, hvor vi bl.a. har fokus på overgange. Som ansat i Katrinebjergparkens Vuggestue er du en del af et ambitiøst og innovativt personalegruppe, som sætter barnet i centrum, hvor vi har fokus på kvalitet, trivsel, effekt og tidlig indsats. Vi arbejder systematisk med Marte Meo i den daglige praksis. Vi har nogle gode indendørs rammer og en stor grøn legeplads, som vi bruger i al slags vejr Din profil: Vi forventer, at du er udadvendt, med gå på mod, kan indgå i den eksisterende praksis samt byde ind med nye spændende ideer. At du vil arbejde aktivt med at skabe udviklende fællesskaber, hvor vores mål er glade, sunde, kreative, robuste og livsduelige børn med selvværd og livsmod. Vi sørger en pædagog:der har lyst til at arbejde med små børn, har varme og vitalitet, der skal til for at kunne arbejde med menneskerer uddannet pædagog og har en god erfaring med vuggestuepædagogikkan planlægge og afholde forældresamtaler og stuemøderder har lyst og evner til at være til stede sammen med børneneder arbejder selvstændigt og engagerethar overblik og er handlekraftig i sit arbejdeder fagligt kan formidle sig både mundtligt og skriftligtkan bruge digitale medierkendskab til sprogarbejde, gerne uddannet sprogvejlederhar en professionel tilgang til arbejdet, hvor det at udfordre og blive udfordret fagligt er helt naturligt både til gavn for husets og din personlige udviklingkan agere i et teamsamarbejde og se huset som en helhedfleksibel og har lyst til ekstra timer ved sygdom og ferie. Derfor skal du vælge os:Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor det pædagogiske arbejde er i centrum, med fokus er på det gode børneliv, hvor vi vægter udvikling og trivsel for alle.Vi er en personalegruppe med forskellige kompetencer, aldersfordeling og erfaring. Vi udvikler løbende på vores pædagogiske praksis.Vi er et hus hvor der er kontinuerligt arbejdes for det gode arbejdsklimaVi er i et tæt samarbejde med forældrene, hvor vi gennem dialog skaber bedst mulige udviklings betingelser for barnet. Vi tror på, at det gode forældresamarbejde giver det gode børnelivVi arbejder kontinuerligt med at styrke fagligheden og sammenhængskraften på tværs af stuerne, så vi alle oplever sig som en del af et hus hvor den fælles pædagogik er gennemgående.Vi glæder os meget til at byde en ny kollega velkommen Løn og ansættelsesvilkår: Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Ugentligt timetal: Deltid 30 timer pr. uge Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende privat straffeattest. Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest. Stillingen er til enhver tid betinget af en anmærkningsfri børneattest. Hvis du vil vide mere: Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Dagtilbudsleder Birthe Holst Andersen på telefon 2459 3129. Jens Baggesensvej 94, 8200 Aarhus N Ansøgning Klik på Ansøg nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.Ansøgningsfrist: 6. marts 2020 Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen og for dig. Kom og vær med! Leder- og medarbejderroller I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune: https: aarhus.dk job den-attraktive-arbejdsplads De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles om du er leder eller medarbejder håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagementOm jobbet: Vi søger en uddannet pædagog med erfaring med vuggestuebørn. Stillingen er med 30 timer pr. uge
Katrinebjergparkens Vuggestue er et selvejende dagtilbud med en bestyrelse der består af forældre til børn i Dagtilbuddet, samt 2 medarbejdere. Vi har en driftsoverenskomst med Aarhus Kommune.
Vi har 4 stuer med 11/12 børn på hver stue. En af stuerne er en stor børns stue, hvor de ældste børn går det sidste halve år inden de skal videre til børnehave. Vi har et tæt samarbejde med Den selvejende Børnehaven Arendalsvej, hvor vi bl.a. har fokus på overgange.
Som ansat i Katrinebjergparkens Vuggestue er du en del af et ambitiøst og innovativt personalegruppe, som sætter barnet i centrum, hvor vi har fokus på kvalitet, trivsel, effekt og tidlig indsats. Vi arbejder systematisk med Marte Meo i den daglige praksis. Vi har nogle gode indendørs rammer og en stor grøn legeplads, som vi bruger i al slags vejr
Din profil:
Vi forventer, at du er udadvendt, med gå på mod, kan indgå i den eksisterende praksis samt byde ind med nye spændende ideer. At du vil arbejde aktivt med at skabe udviklende fællesskaber, hvor vores mål er glade, sunde, kreative, robuste og livsduelige børn med selvværd og livsmod.

Vi sørger en pædagog:
  • der har lyst til at arbejde med små børn, har varme og vitalitet, der skal til for at kunne arbejde med mennesker
  • er uddannet pædagog og har en god erfaring med vuggestuepædagogik
  • kan planlægge og afholde forældresamtaler og stuemøder
  • der har lyst og evner til at være til stede sammen med børnene
  • der arbejder selvstændigt og engageret
  • har overblik og er handlekraftig i sit arbejde
  • der fagligt kan formidle sig både mundtligt og skriftligt
  • kan bruge digitale medier
  • kendskab til sprogarbejde, gerne uddannet sprogvejleder
  • har en professionel tilgang til arbejdet, hvor det at udfordre og blive udfordret fagligt er helt naturligt både til gavn for husets og din personlige udvikling
  • kan agere i et teamsamarbejde og se huset som en helhed
  • fleksibel og har lyst til ekstra timer ved sygdom og ferie.

Derfor skal du vælge os:
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor det pædagogiske arbejde er i centrum, med fokus er på det gode børneliv, hvor vi vægter udvikling og trivsel for alle.
  • Vi er en personalegruppe med forskellige kompetencer, aldersfordeling og erfaring. Vi udvikler løbende på vores pædagogiske praksis.
  • Vi er et hus hvor der er kontinuerligt arbejdes for det gode arbejdsklima
  • Vi er i et tæt samarbejde med forældrene, hvor vi gennem dialog skaber bedst mulige udviklings betingelser for barnet. Vi tror på, at det gode forældresamarbejde giver det gode børneliv
  • Vi arbejder kontinuerligt med at styrke fagligheden og sammenhængskraften på tværs af stuerne, så vi alle oplever sig som en del af et hus hvor den fælles pædagogik er gennemgående.
  • Vi glæder os meget til at byde en ny kollega velkommen

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.
Ugentligt timetal: Deltid 30 timer pr. uge

Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende privat straffeattest.
Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest.
Stillingen er til enhver tid betinget af en anmærkningsfri børneattest.

Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Dagtilbudsleder Birthe Holst Andersen på telefon 2459 3129. Jens Baggesensvej 94, 8200 Aarhus N

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.Ansøgningsfrist: 6. marts 2020
 

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
Aarhus KommuneAarhus N2020-02-24T00:00:002020-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Granbo har nyindskrivninger af børn og unge og søger pædagoger eller ansøgere med anden relevant faglig uddannelse.

Administrationen SBU

Risskov
Kunne du tænke dig et job, hvor du på daglig basis gør en forskel i at hjælpe børn og unge med særlige behov, til at opnå deres fulde potentiale? Og har du mod på, at indgå i et professionelt og fagligt miljø, med muligheder for at dygtiggøre dig in...
Indrykket:20. februar 2020

Pædagogisk leder til Hou Skole og Børnehus

Hou Skole og Børnehus

Odder
Har du visioner for børns trivsel og læring, og vil du medvirke til at styrke børns faglige og sociale kompetencer? Så er jobbet som pædagogisk leder på Hou Skole og Børnehus måske noget for dig. Vi søger en dygtigt leder, som i samarbejde med den ø...
Indrykket:27. februar 2020

Rudolf Steiner børnehaven Markblomsten søger pædagogisk ildsjæl

DEN SELVEJENDE RUDOLF STEINER INSTITUTION I ÅRHUS VEST MARKBLOMSTEN

Tilst
Kan du lide at jonglere med mange bolde i luften i et tværfagligt fællesskab? Vi har valgt at konvertere vores medhjælper-stilling til en pædagogstilling, derfor søger vi nu en ny fuldtidsmedarbejder til holdet pr. 1. maj eller snarest muligt. Du sk...
Indrykket:18. februar 2020

Souschef til den attraktive danske børnehave på naturskønne Sild

Konsulenthuset Ballisager A/S

Åbyhøj
Omsorg, nærvær og høj faglighed går hånd i hånd. Groft brød og sunde madvaner foretrækkes frem for sukker og tomme kulhydrater. Du tænker økologi, bæredygtighed og bevægelse ind i dagligdagen, og nyder du at få vind i håret, når legepladsen og de na...
Indrykket:19. februar 2020

Uddannet pædagog til Katrinebjergparkens Vuggestue 30 timer pr uge.

Aarhus Kommune

Aarhus N
Om jobbet: Vi søger en uddannet pædagog med erfaring med vuggestuebørn. Stillingen er med 30 timer pr. uge Katrinebjergparkens Vuggestue er et selvejende dagtilbud med en bestyrelse der består af forældre til børn i Dagtilbuddet, samt 2 medarbejdere...
Indrykket:24. februar 2020