Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være kursussekretær inden for EUD og AMU

- og gøre en forskel for vores elever og kursister?

 

Vi oplever en øget vækst på både AMU-aktiviteter og EUD-uddannelser. Derfor søger vi dig, som vil være en aktiv del af vores kursussekretærgruppe, hvor du selvstændigt skal administrere en portefølje af kursister og elever inden for specifikke brancher.

 

Dine primære opgaver vil være

  • Indkaldelse og forberedelse af uddannelsesforløb
  • Kontakt til jobcentre og A-kasser
  • Arbejde i EASY og UDDATA+
  • Uddannelsesvejledning ift. AMU SYDs kurser og uddannelser
  • Sekretærfunktion for lokale uddannelsesudvalg
  • Vejledning om SU, VEU-godtgørelse samt andre relevante midler
  • Kundebetjening via mail, telefon og personligt
  • Diverse ad hoc opgaver

 

Vi lægger vægt på, at du

  • Er en stabil teamplayer med sans for tværgående samarbejde.
  • Arbejder struktureret, er detaljeorienteret og indstillet på en varieret arbejdsdag.
  • Kan arbejde selvstændigt, er proaktiv og sikrer overholdelse af deadlines.
  • Er velformuleret og kommunikerer klart og præcist i både skrift og tale.
  • Motiveres af samspillet mellem mennesker
  • Kan bevare det gode humør – også når vi har travlt
  • Er kontoruddannet – gerne med erfaring fra uddannelsesadministration på EUD- og AMU-området.

 
Du kan genkende dig selv i vores værdier

  • Fællesskab
  • Ansvarlighed
  • Ordentlighed
  • Fleksibilitet

 

Du kan forvente

  • At arbejde i et team af dygtige og engagerede kursussekretærer.
  • Et job med ansvar, udviklingsmuligheder og en bred kontaktflade på tværs af organisationen.
  • En hverdag, hvor du har indflydelse.

 

Arbejdssted

AMU SYD, C. F. Tietgens Vej 6, 6000 Kolding

Du vil referere til uddannelseschef Bjarne Pedersen

 

Arbejdstid

37 timer pr. uge, primært mellem kl. 07-16. Betalte spisepauser og indflydelse på egen opgavetilrettelæggelse.

 

Løn

Løn og pension i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer, samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK.

Stillingen ønskes besat 1. december 2020.

For yderligere information er du meget velkommen til at kontakte uddannelseschef Bjarne Pedersen på mobil 25 24 06 50.

 

Ansøgning / Samtaler

Du bedes sende din ansøgning, vedlagt CV, eksamensbeviser og andre relevante dokumenter til kursussekretaer@amusyd.dk

Ansøgningsfrist: onsdag den 21. oktober 2020

Samtaler: fredag den 23. oktober 2020


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.