Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

VIL DU VÆRE LEDER AF SERVICEAFDELINGEN?

Er du erfaren tømrer eller snedker med salgs – og ledelseserfaring, der vil tage ansvar for vores serviceafdeling?


Julius Nielsen & Søn er i en proces, som kræver øget fokus på salg, planlægning, udvikling af forretningsområder og ledelse af vores serviceafdeling.


Derfor søger vi en person med de rette ledelsesmæssige og faglige kvalifikationer, som har lyst, evne og vilje til at tage sig af den daglige ledelse i vores serviceafdeling og gerne yder en ekstra indsats, når der er brug for det.


Vi har stort fokus på at levere kvalitet til tiden, så det er vigtigt, at du tager ansvar og arbejder målrettet i forhold til deadlines og overholder alle aftaler med kunderne.


Som vores nye serviceleder får du selvstændigt ansvar for salg og kontrakter med kundeporteføljen. Der er et stort potentiale, som skal opsøges og dyrkes. Det bliver en af dine vigtigste opgaver.


Faglige kvalifikationer:
Uddannet tømrer eller snedker med min. 5-10 års erfaring, gode IT-kundskaber og behersker dansk i skrift og tale.


Du har et kendskab til kontraktindgåelse og aftalegrundlag og kan selv udarbejde tilbud på arbejdsopgaver.


Det forventes, at du som minimum er i besiddelse af kørekort Kat B


Personlige kompetencer:
Du forstår betydningen af at lytte og identificere kundens behov i en tillidsskabende og åben kommunikation.


Den rette person evner at lede medarbejderne i sin afdeling med udgangspunkt i det enkelte menneske, skabe tillid og troværdighed i sit ledelsesrum og sikre rammerne for en attraktiv og effektiv arbejdsplads.


Vi tilbyder:
Gode kollegaer hvor der arbejdes i et uformelt miljø med en fri omgangstone og en hverdag fyldt med gode udfordringer i en spændende virksomhed.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter nærmere aftale.

Send din ansøgning hurtigst muligt til e-mail: jns@jns.dk, da vi holder samtaler løbende.


Ansøgningen skal indeholde et forventet lønniveau.

---------------------------------------------------------------------------------------------

JOBBESKRIVELSE

Stillingsbetegnelse    Serviceleder
Reference                Direktør
Afdeling                  Serviceafdeling


Beskrivelse

Servicelederen har det overordnede ansvar for personaleledelse og planlægning samt optimal gennemførelse af produktion i serviceafdelingen. Herunder sikrer optimal bemanding og kompetencer for serviceafdelingen.


Servicelederen gennemfører herudover administrative opgaver som godkendelse af timesedler, arbejdsinstruktioner, tilbud eksternt og internt, indkøb, logistik og fakturering samt Ad Hoc-opgaver.


I jobbet ligger en stor grad af opdyrkning af nye forretningsområder.


Ansvarsområde    

-    Opgørelse og tilpasning af bemanding
-    Mandskabspleje
-    Tilbudsgivning for serviceafdelingen
-    Overholdelse af tidsfrister og ressourceforbrug efter accept af opgave
-    Indkøb af materialer
-    Sikrer optimal produktion
-    Kvalitetskontrol
-    Fakturering
-    Levering og montering hos kunde
-    Færdigmelding med slutfaktura
-    Ad hoc opgaver


Beføjelser    

-   Indkøb af materialer jf. accepterede tilbud
-   Anvise egne fakturaer til betaling


Faglige kompetencer  

 -    Uddannet tømrer/snedker
-    Læse og forstå arbejdstegninger
-    Kunne udfærdige og formulere arbejdsbeskrivelser
-    Ledelsesmæssige evner og forståelse for ledelse
-    Erfaring med tilbudsgivning
-    Godt købmandsskab


Personlige kompetencer    

-    Kunne identificere kundens behov
-    Tillidsskabende og troværdig i tale og handling
-    Samarbejds- og helhedsorienteret
-    Struktureret tilgang til planlægning
-    Disciplineret omkring datafangst og rapportering
-    Forståelse for mennesker og forskellighed
-    Kunne kommunikere og være dialogskabende
-    Udvise synlig ledelse


Succeskriterier    

-    Udvikle og dyrke nye forretningsområder
-    Sikre en levering til aftalt tid, mængde og kvalitet
-    Sikre lønsomhed på den enkelte opgave og positivt DB for serviceafdelingen
-    Sikre realistisk og hurtig tilbudsgivning
-    Sikre hurtig fakturering
-    Sikre høj kunde- og medarbejdertilfredshed
-    Sikre troværdighed til serviceafdelingen


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330156473Phoenix-971d3a2612020-01-14T00:00:00VIL DU VÆRE LEDER AF SERVICEAFDELINGEN?

Er du erfaren tømrer eller snedker med salgs – og ledelseserfaring, der vil tage ansvar for vores serviceafdeling?


Julius Nielsen & Søn er i en proces, som kræver øget fokus på salg, planlægning, udvikling af forretningsområder og ledelse af vores serviceafdeling.


Derfor søger vi en person med de rette ledelsesmæssige og faglige kvalifikationer, som har lyst, evne og vilje til at tage sig af den daglige ledelse i vores serviceafdeling og gerne yder en ekstra indsats, når der er brug for det.


Vi har stort fokus på at levere kvalitet til tiden, så det er vigtigt, at du tager ansvar og arbejder målrettet i forhold til deadlines og overholder alle aftaler med kunderne.


Som vores nye serviceleder får du selvstændigt ansvar for salg og kontrakter med kundeporteføljen. Der er et stort potentiale, som skal opsøges og dyrkes. Det bliver en af dine vigtigste opgaver.


Faglige kvalifikationer:
Uddannet tømrer eller snedker med min. 5-10 års erfaring, gode IT-kundskaber og behersker dansk i skrift og tale.


Du har et kendskab til kontraktindgåelse og aftalegrundlag og kan selv udarbejde tilbud på arbejdsopgaver.


Det forventes, at du som minimum er i besiddelse af kørekort Kat B


Personlige kompetencer:
Du forstår betydningen af at lytte og identificere kundens behov i en tillidsskabende og åben kommunikation.


Den rette person evner at lede medarbejderne i sin afdeling med udgangspunkt i det enkelte menneske, skabe tillid og troværdighed i sit ledelsesrum og sikre rammerne for en attraktiv og effektiv arbejdsplads.


Vi tilbyder:
Gode kollegaer hvor der arbejdes i et uformelt miljø med en fri omgangstone og en hverdag fyldt med gode udfordringer i en spændende virksomhed.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter nærmere aftale.

Send din ansøgning hurtigst muligt til e-mail: jns@jns.dk, da vi holder samtaler løbende.


Ansøgningen skal indeholde et forventet lønniveau.

---------------------------------------------------------------------------------------------

JOBBESKRIVELSE

Stillingsbetegnelse    Serviceleder
Reference                Direktør
Afdeling                  Serviceafdeling


Beskrivelse

Servicelederen har det overordnede ansvar for personaleledelse og planlægning samt optimal gennemførelse af produktion i serviceafdelingen. Herunder sikrer optimal bemanding og kompetencer for serviceafdelingen.


Servicelederen gennemfører herudover administrative opgaver som godkendelse af timesedler, arbejdsinstruktioner, tilbud eksternt og internt, indkøb, logistik og fakturering samt Ad Hoc-opgaver.


I jobbet ligger en stor grad af opdyrkning af nye forretningsområder.


Ansvarsområde    

-    Opgørelse og tilpasning af bemanding
-    Mandskabspleje
-    Tilbudsgivning for serviceafdelingen
-    Overholdelse af tidsfrister og ressourceforbrug efter accept af opgave
-    Indkøb af materialer
-    Sikrer optimal produktion
-    Kvalitetskontrol
-    Fakturering
-    Levering og montering hos kunde
-    Færdigmelding med slutfaktura
-    Ad hoc opgaver


Beføjelser    

-   Indkøb af materialer jf. accepterede tilbud
-   Anvise egne fakturaer til betaling


Faglige kompetencer  

 -    Uddannet tømrer/snedker
-    Læse og forstå arbejdstegninger
-    Kunne udfærdige og formulere arbejdsbeskrivelser
-    Ledelsesmæssige evner og forståelse for ledelse
-    Erfaring med tilbudsgivning
-    Godt købmandsskab


Personlige kompetencer    

-    Kunne identificere kundens behov
-    Tillidsskabende og troværdig i tale og handling
-    Samarbejds- og helhedsorienteret
-    Struktureret tilgang til planlægning
-    Disciplineret omkring datafangst og rapportering
-    Forståelse for mennesker og forskellighed
-    Kunne kommunikere og være dialogskabende
-    Udvise synlig ledelse


Succeskriterier    

-    Udvikle og dyrke nye forretningsområder
-    Sikre en levering til aftalt tid, mængde og kvalitet
-    Sikre lønsomhed på den enkelte opgave og positivt DB for serviceafdelingen
-    Sikre realistisk og hurtig tilbudsgivning
-    Sikre hurtig fakturering
-    Sikre høj kunde- og medarbejdertilfredshed
-    Sikre troværdighed til serviceafdelingen

2020-02-17T18:51:04.890 Er du erfaren tømrer eller snedker med salgs og ledelseserfaring, der vil tage ansvar for vores serviceafdeling? Julius Nielsen Søn er i en proces, som kræver øget fokus på salg, planlægning, udvikling af forretningsområder og ledelse af vores serviceafdeling. Derfor søger vi en person med de rette ledelsesmæssige og faglige kvalifikationer, som har lyst, evne og vilje til at tage sig af den daglige ledelse i vores serviceafdeling og gerne yder en ekstra indsats, når der er brug for det. Vi har stort fokus på at levere kvalitet til tiden, så det er vigtigt, at du tager ansvar og arbejder målrettet i forhold til deadlines og overholder alle aftaler med kunderne. Som vores nye serviceleder får du selvstændigt ansvar for salg og kontrakter med kundeporteføljen. Der er et stort potentiale, som skal opsøges og dyrkes. Det bliver en af dine vigtigste opgaver. Faglige kvalifikationer:Uddannet tømrer eller snedker med min. 5-10 års erfaring, gode IT-kundskaber og behersker dansk i skrift og tale. Du har et kendskab til kontraktindgåelse og aftalegrundlag og kan selv udarbejde tilbud på arbejdsopgaver. Det forventes, at du som minimum er i besiddelse af kørekort Kat B Personlige kompetencer:Du forstår betydningen af at lytte og identificere kundens behov i en tillidsskabende og åben kommunikation. Den rette person evner at lede medarbejderne i sin afdeling med udgangspunkt i det enkelte menneske, skabe tillid og troværdighed i sit ledelsesrum og sikre rammerne for en attraktiv og effektiv arbejdsplads. Vi tilbyder: Gode kollegaer hvor der arbejdes i et uformelt miljø med en fri omgangstone og en hverdag fyldt med gode udfordringer i en spændende virksomhed. Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter nærmere aftale. Send din ansøgning hurtigst muligt til e-mail: jns@jns.dk, da vi holder samtaler løbende. Ansøgningen skal indeholde et forventet lønniveau. --------------------------------------------------------------------------------------------- JOBBESKRIVELSE Stillingsbetegnelse ServicelederReference DirektørAfdeling Serviceafdeling Beskrivelse Servicelederen har det overordnede ansvar for personaleledelse og planlægning samt optimal gennemførelse af produktion i serviceafdelingen. Herunder sikrer optimal bemanding og kompetencer for serviceafdelingen. Servicelederen gennemfører herudover administrative opgaver som godkendelse af timesedler, arbejdsinstruktioner, tilbud eksternt og internt, indkøb, logistik og fakturering samt Ad Hoc-opgaver. I jobbet ligger en stor grad af opdyrkning af nye forretningsområder. Ansvarsområde - Opgørelse og tilpasning af bemanding- Mandskabspleje- Tilbudsgivning for serviceafdelingen- Overholdelse af tidsfrister og ressourceforbrug efter accept af opgave- Indkøb af materialer- Sikrer optimal produktion- Kvalitetskontrol- Fakturering - Levering og montering hos kunde- Færdigmelding med slutfaktura- Ad hoc opgaver Beføjelser - Indkøb af materialer jf. accepterede tilbud - Anvise egne fakturaer til betaling Faglige kompetencer - Uddannet tømrer snedker- Læse og forstå arbejdstegninger- Kunne udfærdige og formulere arbejdsbeskrivelser- Ledelsesmæssige evner og forståelse for ledelse- Erfaring med tilbudsgivning- Godt købmandsskab Personlige kompetencer - Kunne identificere kundens behov- Tillidsskabende og troværdig i tale og handling- Samarbejds- og helhedsorienteret- Struktureret tilgang til planlægning- Disciplineret omkring datafangst og rapportering- Forståelse for mennesker og forskellighed- Kunne kommunikere og være dialogskabende- Udvise synlig ledelse Succeskriterier - Udvikle og dyrke nye forretningsområder- Sikre en levering til aftalt tid, mængde og kvalitet- Sikre lønsomhed på den enkelte opgave og positivt DB for serviceafdelingen- Sikre realistisk og hurtig tilbudsgivning- Sikre hurtig fakturering- Sikre høj kunde- og medarbejdertilfredshed- Sikre troværdighed til serviceafdelingen11Jobnet971d3a26100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-06T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3691249A/S JULIUS NIELSEN & SØN11Markstykkevej 162610RødovreDKDanmark0
jns@jns.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000883199JobNet5098028509802810010-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=971d3a26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=971d3a26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=971d3a26&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=971d3a26&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgVIL DU VÆRE LEDER AF SERVICEAFDELINGEN?12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse363923943Hans-Jørgen Kirsteinjns@jns.dkDKDanmarkDKDanmark330176973Pædagogisk leder til Idrætsbørnehuset JornBasic Skal du være vores nye pædagogiske leder? Idrætsbørnehuset Jorn søger fra 1. maj 2020 en erfaren, fagligt stærk og handlekraftig pædagogisk leder, som brænder for pædagogisk idræt. Som kommende pædagogisk leder vil du i tæt samarbejde med Jorns børn, forældre, personale og den øvrige klyngeledelse skulle stå i spidsen for den fortsatte succesfulde etablering af Idrætsbørnehuset Jorn. Idrætsbørnehuset Jorn er en relativ ny, men veletableret institution med dygtige medarbejdere og fantastiske børn. Samarbejdet mellem forældre og personale er baseret på et solidt fundament af gensidig tillid og respekt. Pædagogisk idræt er institutionens omdrejningspunkt, og det gennemsyrer den pædagogiske praksis til stor glæde for alle i Jorn. Jorn en del af Amager Klynge I, som består af syv profilinstitutioner og en garantiinstitution: Børnehuset 8TALLET, Børnehuset Else, Idrætsbørnehuset Jorn, Idrætsinstitutionen LilleArena, Kongeriget, M-Husets Idrætsvuggestue, Sejlhuset og Vuggestuen Ørestad Syd. Alle enheder er beliggende i tæt på Ørestad og er kendetegnet ved at være relativt nye, progressive og med forskellige profiler. På ledelsesniveau har vi et tæt og udviklende samarbejde med et fælles fokus på at udvikle klyngens vision Fælles om det gode børneliv . Vi har en forventning om, at du vil arbejde aktivt for klyngens principper i forhold til menneskesyn, kost og pædagogisk faglighed. I forhold til stillingen vægter vi følgende faglige samt personlige kompetencer: Faglige kompetencer Erfaren leder: du må gerne have flere års erfaring som leder med særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling samt samarbejdet med forældre og andre interessenter. Pædagogisk inspirator: du skal med faglig pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at institutionens børn oplever et godt børneliv og en god barndom i institutionen. Personaleledelse: du skal kunne motivere, inspirere samt anerkende personalets forskellige faglige kompetencer samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave. Forældreinddragelse og samarbejde med forældre: du skal prioritere samarbejdet med forældre og have fokus på inddragelse og god kommunikation. Pædagogisk idrætsprofil: du skal kunne identificere dig med institutionens idrætsprofil og kunne igangsætte og understøtte en tilbagevendende kvalificering af pædagogisk idræt som børnenes læringsrum. Personlige kompetencer Ansvarsbevidst: du har en grundlæggende respekt for, hvad ledelsesrollen indebærer af ansvar og forpligtigelser. Du har taget stilling til, at du er en del af et ledelsesteam og er derfor åben overfor den øvrige ledelses indflydelse på måden at udøve ledelse og god pædagogik på i alle enhederne i Amager Klynge I. Samarbejdsorienteret: du har en konstruktiv og generel positiv tilgang til dine omgivelser og møder børn, forældre, personale og øvrige ledelseskollegaer med en grundlæggende tillid. Anerkendende: du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, medarbejdere, kollegaer og til faget. Du har respekt for andres meninger og synspunkter, og du udtrykker dig generelt i positive vendinger uden at gå på kompromis med, hvad der forventes af opgaveløsningen. Udfordringsvillig: du finder det spændende at blive udfordret på din faglighed og dine antagelser og går gerne i undersøgelsesfeltet for at kvalificere dine beslutninger. I ledelsen i Amager Klynge I glæder vi os til at byde en ny pædagogisk leder ind i vores team. Vi har et tæt samarbejde og arbejder ud fra følgende fem ledelsesværdier: Vi har visioner for det gode børneliv og Amager Klynge I , Vi har altid fokus på børn og pædagogik , Vi tror på ordentlig og transparent ledelse , Vi spiller hinanden gode i et stærkt fællesskab og Vi er modige, engagerede og tager ansvar . I ledelsen har vi et særligt fokus på at være fælles om at lede alle klyngens institutioner, hvilket betyder, at der løses og varetages opgaver på tværs af institutionerne med afsæt i den enkeltes leders erfaring og kvalifikationer til gavn for alle med tilknytning til klyngen. Kan du se dig selv i ovenstående, er du meget velkommen til at besøge os og efterfølgende sende en ansøgning. Stillingen er på fuld tid og løn efter gældende overenskomst med LFS FOA. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil besøge institutionen, kan du kontakte klyngeleder Heidi K. Bruun på 2494 7539. Søg via nedenstående link senest onsdag den 4. marts 2020 Vi forventer at afholde 1. samtale den 11. marts 2020 og 2. samtale den 16. marts 2020 begge dage fra kl. 16.00.

Skal du være vores nye pædagogiske leder?

Idrætsbørnehuset Jorn søger fra 1. maj 2020 en erfaren, fagligt stærk og handlekraftig pædagogisk leder, som brænder for pædagogisk idræt.

Som kommende pædagogisk leder vil du i tæt samarbejde med Jorns børn, forældre, personale og den øvrige klyngeledelse skulle stå i spidsen for den fortsatte succesfulde etablering af Idrætsbørnehuset Jorn.

Idrætsbørnehuset Jorn er en relativ ny, men veletableret institution med dygtige medarbejdere og fantastiske børn. Samarbejdet mellem forældre og personale er baseret på et solidt fundament af gensidig tillid og respekt. Pædagogisk idræt er institutionens omdrejningspunkt, og det gennemsyrer den pædagogiske praksis til stor glæde for alle i Jorn.

Jorn en del af Amager Klynge I, som består af syv profilinstitutioner og en garantiinstitution: Børnehuset 8TALLET, Børnehuset Else, Idrætsbørnehuset Jorn, Idrætsinstitutionen LilleArena, Kongeriget, M-Husets Idrætsvuggestue, Sejlhuset og Vuggestuen Ørestad Syd.  
Alle enheder er beliggende i/tæt på Ørestad og er kendetegnet ved at være relativt nye, progressive og med forskellige profiler. På ledelsesniveau har vi et tæt og udviklende samarbejde med et fælles fokus på at udvikle klyngens vision 'Fælles om det gode børneliv'.

Vi har en forventning om, at du vil arbejde aktivt for klyngens principper i forhold til menneskesyn, kost og pædagogisk faglighed.

I forhold til stillingen vægter vi følgende faglige samt personlige kompetencer:

Faglige kompetencer

  • Erfaren leder: du må gerne have flere års erfaring som leder med særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling samt samarbejdet med forældre og andre interessenter.
  • Pædagogisk inspirator: du skal med faglig pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at institutionens børn oplever et godt børneliv og en god barndom i institutionen.
  • Personaleledelse: du skal kunne motivere, inspirere samt anerkende personalets forskellige faglige kompetencer samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave.
  • Forældreinddragelse og samarbejde med forældre: du skal prioritere samarbejdet med forældre og have fokus på inddragelse og god kommunikation.
  • Pædagogisk idrætsprofil: du skal kunne identificere dig med institutionens idrætsprofil og kunne igangsætte og understøtte en tilbagevendende kvalificering af pædagogisk idræt som børnenes læringsrum.

Personlige kompetencer

  • Ansvarsbevidst: du har en grundlæggende respekt for, hvad ledelsesrollen indebærer af ansvar og forpligtigelser. Du har taget stilling til, at du er en del af et ledelsesteam og er derfor åben overfor den øvrige ledelses indflydelse på måden at udøve ledelse og god pædagogik på i alle enhederne i Amager Klynge I.
  • Samarbejdsorienteret: du har en konstruktiv og generel positiv tilgang til dine omgivelser og møder børn, forældre, personale og øvrige ledelseskollegaer med en grundlæggende tillid.
  • Anerkendende: du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, medarbejdere, kollegaer og til faget. Du har respekt for andres meninger og synspunkter, og du udtrykker dig generelt i positive vendinger uden at gå på kompromis med, hvad der forventes af opgaveløsningen.
  • Udfordringsvillig: du finder det spændende at blive udfordret på din faglighed og dine antagelser og går gerne i undersøgelsesfeltet for at kvalificere dine beslutninger.

I ledelsen i Amager Klynge I glæder vi os til at byde en ny pædagogisk leder ind i vores team. Vi har et tæt samarbejde og arbejder ud fra følgende fem ledelsesværdier: 'Vi har visioner for det gode børneliv og Amager Klynge I', 'Vi har altid fokus på børn og pædagogik', 'Vi tror på ordentlig og transparent ledelse', 'Vi spiller hinanden gode i et stærkt fællesskab' og 'Vi er modige, engagerede og tager ansvar'.

I ledelsen har vi et særligt fokus på at være fælles om at lede alle klyngens institutioner, hvilket betyder, at der løses og varetages opgaver på tværs af institutionerne med afsæt i den enkeltes leders erfaring og kvalifikationer til gavn for alle med tilknytning til klyngen.

Kan du se dig selv i ovenstående, er du meget velkommen til at besøge os og efterfølgende sende en ansøgning.

Stillingen er på fuld tid og løn efter gældende overenskomst med LFS/FOA.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil besøge institutionen, kan du kontakte klyngeleder Heidi K. Bruun på 2494 7539.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 4. marts 2020 
Vi forventer at afholde 1. samtale den 11. marts 2020 og 2. samtale den 16. marts 2020 – begge dage fra kl. 16.00.

ORS/Small/kk_logo_small.pngBørnehuset JornKøbenhavn S2020-02-12T17:26:06.2172020-03-04T00:00:00
330174912Pædagogisk leder til Galaxen i Klynge G på AmagerBasic Amager Klynge G søger en pædagogisk leder til Galaxen, som har lyst, ideer og kompetencer til at skabe og lede i retningen af udbytterige læringsmiljøer for børnene og personalet med fokus på faglig ledelse. Medleder i klyngeledelsen Klyngen består af ti enheder, en vuggestue, syv integrerede institutioner og to fritidsinstitutioner, hvor der er tilknyttet en pædagogisk leder i hver enhed. Som en del af klyngeledelsesteamet forventer vi, at du er uddannet pædagog og gerne har suppleret med anden kompetenceudvikling. Du skal kunne se dig selv som en del af et team, hvor vi bl.a. har fokus på nærværende faglig ledelse, vores ledelseskompetencer og fordeling af opgaverne på tværs i klyngen til glæde for fagligheden og ressourcefordelingen. Vi arbejder med vores ledelsesopgaver i klyngen og enhederne og med metoder til kvalitetsudvikling, vidensdeling, sparring og medudvikling af ledelsesteamet. Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte, gå med på andres ideer, turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om og implementere beslutninger truffet i ledelsen og MED. I hverdagsledelsen i klyngen er vi optaget af At skabe fælles platform og en pædagogisk overordnet retning Den nye styrkede pædagogiske læreplan Teambaseret medledelse på tværs af klyngen Fokus på kvalitetsudvikling af praksis, udbytterige læringsmiljøer for børn At udvikle vores TRIO og MED i arbejdsfællesskabet og opbygge tillidsbaserede relationer gennem opgaveløsning og professionelle læringsmiljøer med høj faglighed At udvikle en fælles kultur med sjove, kreative ideer og tænkning Ledelsen af en enhed Du skal tage udgangspunkt afsæt i aktuel pædagogisk viden om børns læring og kompetencer, når I i enheden arbejder og skaber udbytterige læringsmiljøer for børn. Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye ideer og afprøvning. Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk, og du kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger. Du kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen. Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre. Galaxen Til Galaxen søger vi en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af den faglige professionelle kultur, der har 25 år på bagen og har børnenes udbytte i fokus. Galaxen er i en proces, hvor de har genbesøgt deres fælles pædagogiske retning, som er Reggio Emilia-inspireret. Der arbejdes bl.a. med de pædagogiske værdier, hverdagens rutiner, overgang, aktiviteter, dokumentation, møder og enhedens traditioner hvorfor gør vi, som vi gør. Galaxen er en del af Alle Tiders Amagerbro , hvor der er specielt fokus på sprog og trivsel. Derfor skal enheden arbejde med strukturerede forløb to-tre gange om ugen i forhold til sprog. Enheden har valgt at bruge dialogisk læsning læseleg som model. Derudover arbejder enheden med børnenes trivsel, der tager udgangspunkt i Fri for Mobberi. Galaxen er i en forandringsproces, hvor institutionen er ved at blive istandsat ud fra Rum og Lærings-principper. Dette betyder, at fokus er på børnenes lege- og læringsmiljøer, opdeling i mindre grupper, æstetik og rummets betydning for pædagogikken. Galaxen har tre vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper, hvoraf to af børnehavegrupperne er en udflytterdel. Derudover har Galaxen weekend- og helligdagsåbent. Galaxen er normeret til 131 børn. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst om Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål eller ønsker en aftale om rundvisning, er du velkommen til at kontakte klyngeleder Charlotte Mauritzen på 2939 9933. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020 Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 9 og 10.

Amager Klynge G søger en pædagogisk leder til Galaxen, som har lyst, ideer og kompetencer til at skabe og lede i retningen af udbytterige læringsmiljøer for børnene og personalet med fokus på faglig ledelse.   

Medleder i klyngeledelsen  
Klyngen består af ti enheder, en vuggestue, syv integrerede institutioner og to fritidsinstitutioner, hvor der er tilknyttet en pædagogisk leder i hver enhed.  
Som en del af klyngeledelsesteamet forventer vi, at du er uddannet pædagog og gerne har suppleret med anden kompetenceudvikling.  

Du skal kunne se dig selv som en del af et team, hvor vi bl.a. har fokus på nærværende faglig ledelse, vores ledelseskompetencer og fordeling af opgaverne på tværs i klyngen til glæde for fagligheden og ressourcefordelingen.  

Vi arbejder med vores ledelsesopgaver i klyngen og enhederne – og med metoder til kvalitetsudvikling, vidensdeling, sparring og medudvikling af ledelsesteamet.  

Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte, gå med på andres ideer, turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om – og implementere – beslutninger truffet i ledelsen og MED.  

I hverdagsledelsen i klyngen er vi optaget af

  • At skabe fælles platform og en pædagogisk overordnet retning 
  • Den nye styrkede pædagogiske læreplan  
  • Teambaseret medledelse på tværs af klyngen
  • Fokus på kvalitetsudvikling af praksis, udbytterige læringsmiljøer for børn  
  • At udvikle vores TRIO og MED i arbejdsfællesskabet og opbygge tillidsbaserede relationer gennem opgaveløsning og professionelle læringsmiljøer med høj faglighed  
  • At udvikle en fælles kultur med sjove, kreative ideer og tænkning  
  • Ledelsen af en enhed  

Du skal tage udgangspunkt/afsæt i aktuel pædagogisk viden om børns læring og kompetencer, når I i enheden arbejder og skaber udbytterige læringsmiljøer for børn.

Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye ideer og afprøvning.
Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk, og du kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger.  

Du kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen.  

Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre.  

Galaxen
Til Galaxen søger vi en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af den faglige professionelle kultur, der har 25 år på bagen og har børnenes udbytte i fokus.  

Galaxen er i en proces, hvor de har genbesøgt deres fælles pædagogiske retning, som er Reggio Emilia-inspireret. Der arbejdes bl.a. med de pædagogiske værdier, hverdagens rutiner, overgang, aktiviteter, dokumentation, møder og enhedens traditioner – hvorfor gør vi, som vi gør.  

Galaxen er en del af ”Alle Tiders Amagerbro”, hvor der er specielt fokus på sprog og trivsel. Derfor skal enheden arbejde med strukturerede forløb to-tre gange om ugen i forhold til sprog. Enheden har valgt at bruge dialogisk læsning/læseleg som model.
Derudover arbejder enheden med børnenes trivsel, der tager udgangspunkt i Fri for Mobberi.  

Galaxen er i en forandringsproces, hvor institutionen er ved at blive istandsat ud fra Rum og Lærings-principper. Dette betyder, at fokus er på børnenes lege- og læringsmiljøer, opdeling i mindre grupper, æstetik og rummets betydning for pædagogikken.  

Galaxen har tre vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper, hvoraf to af børnehavegrupperne er en udflytterdel. Derudover har Galaxen weekend- og helligdagsåbent.  

Galaxen er normeret til 131 børn.  

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst om Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål eller ønsker en aftale om rundvisning, er du velkommen til at kontakte klyngeleder Charlotte Mauritzen på 2939 9933.  

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 9 og 10.

ORS/Small/kk_logo_small.pngGalaxenKøbenhavn S2020-02-10T12:11:07.2172020-02-24T00:00:00
330174858Pædagogisk leder til børneinstitutionen Rosenvang i Klynge F Indre By/ØsterbroBasic Vil du være med til at opretholde og videreudvikle en institution, hvor vi lægger vægt på gode relationer og hvor der er fokus på trivsel, faglig udvikling og klare mål. Har du derudover lyst til at indgå i et tæt og forpligtende samarbejde med klyngens ledelsesteam omkring udvikling af en fælles fagligt understøttende ledelsespraksis, så er det netop dig, vi søger. Børneinstitutionen Rosenvang søger en pædagogisk leder med ansættelse den 1. maj 2020 på 37 timer ugentligt. Rosenvang er beliggende i Præstøgade på Østerbro og er normeret til 80 børn i alderen 0-6 år. 36 vuggestuebørn og 44 børnehavebørn. Vuggestue og børnehave er fysisk adskilt mellem etager, hvor vuggestuen er i stueniveau, og børnehaven er på 1. sal. Rosenvang er en del af klynge F Indre BY Østerbro Klynge (IBØ F), som består af ni enheder med i alt 370 vuggestuebørn, 228 børnehavebørn samt ca.180 fritidshjemsbørn. Vi søger en leder med følgende kvalifikationer: Du er seminarieuddannet pædagog med indgående viden og erfaring fra det pædagogiske arbejde Du formår at stå i spidsen for klyngens pædagogiske praksis og udvikling Du er i stand til at praktisere synlig ledelse bl.a. i form af observationer og ved at give faglig og metodisk sparring til medarbejderne omkring den pædagogiske praksis Du kan opstille klare mål og forventninger til medarbejderne og formår at give faglig og konstruktiv feedback Din ledelsesadfærd skaber motivation og engagement hos medarbejderne og i ledelsesteamet Du er god til at kommunikere både internt og eksternt, herunder med forældre og andre samarbejdspartnere Du formår at implementere og udvikle klyngens og Børne- og Ungdomsforvaltningens fælles mål, politikker og lovkrav, herunder Pædagogisk Læreplan og Københavns Kommunes pejlemærker Du er en holdspiller, som også kan være sparringspartner for ledelseskolleger i teamet Overordnede ansvarsområder: Personaleansvar på egen enhed (herunder MUS, opgavefordeling samt sygefraværshåndtering) Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø Implementere enhedens egne mål i overensstemmelse med klyngens fælles mål og strategier Ansvarlig for enhedens daglige forældresamarbejde og forældreråd Ledelsesmæssige opgaver på tværs i klyngen Administrere og overholde enhedens budgetbevilling Vi tilbyder: Hos os får du et ledelsessamarbejde, hvor fokus er på en fælles faglig retning, og vi tager på ledelsesseminar i klyngen 1-2 gange årligt. Ledelsesteamet udvikler sig bl.a. igennem dialog, faglig sparring og ad hoc-udvalg. I IBØ-F arbejder vi med ledelsesmentorordning og ledelsesmakkerskab. Ansættelsesområdet er København Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattester samt reference fra tidligere arbejdssted. Mere Information Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte klyngeleder Susanne Rasmussen på 2639 2357. Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020 Samtalerne bliver afholdt i uge 12.

Vil du være med til at opretholde og videreudvikle en institution, hvor vi lægger vægt på gode relationer og hvor der er fokus på trivsel, faglig udvikling og klare mål.

Har du derudover lyst til at indgå i et tæt og forpligtende samarbejde med klyngens ledelsesteam omkring udvikling af en fælles fagligt understøttende ledelsespraksis, så er det netop dig, vi søger.

Børneinstitutionen Rosenvang søger en pædagogisk leder med ansættelse den 1. maj 2020 på 37 timer ugentligt. Rosenvang er beliggende i Præstøgade på Østerbro og er normeret til 80 børn i alderen 0-6 år. 36 vuggestuebørn og 44 børnehavebørn. Vuggestue og børnehave er fysisk adskilt mellem etager, hvor vuggestuen er i stueniveau, og børnehaven er på 1. sal. Rosenvang er en del af klynge F Indre BY/Østerbro Klynge (IBØ F), som består af ni enheder med
i alt 370 vuggestuebørn, 228 børnehavebørn samt ca.180 fritidshjemsbørn.

Vi søger en leder med følgende kvalifikationer:

  • Du er seminarieuddannet pædagog med indgående viden og erfaring fra det pædagogiske arbejde
  • Du formår at stå i spidsen for klyngens pædagogiske praksis og udvikling
  • Du er i stand til at praktisere synlig ledelse bl.a. i form af observationer og ved at give faglig og metodisk sparring til medarbejderne omkring den pædagogiske praksis
  • Du kan opstille klare mål og forventninger til medarbejderne og formår at give faglig og konstruktiv feedback
  • Din ledelsesadfærd skaber motivation og engagement hos medarbejderne og i ledelsesteamet
  • Du er god til at kommunikere både internt og eksternt, herunder med forældre og andre samarbejdspartnere
  • Du formår at implementere og udvikle klyngens og Børne- og Ungdomsforvaltningens fælles mål, politikker og lovkrav, herunder Pædagogisk Læreplan og Københavns Kommunes pejlemærker
  • Du er en holdspiller, som også kan være sparringspartner for ledelseskolleger i teamet

Overordnede ansvarsområder:

  • Personaleansvar på egen enhed (herunder MUS, opgavefordeling samt sygefraværshåndtering)
  • Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • Implementere enhedens egne mål i overensstemmelse med klyngens fælles mål og strategier
  • Ansvarlig for enhedens daglige forældresamarbejde og forældreråd
  • Ledelsesmæssige opgaver på tværs i klyngen
  • Administrere og overholde enhedens budgetbevilling

Vi tilbyder:
Hos os får du et ledelsessamarbejde, hvor fokus er på en fælles faglig retning, og vi tager på ledelsesseminar i klyngen 1-2 gange årligt. Ledelsesteamet udvikler sig bl.a. igennem dialog, faglig sparring og ad hoc-udvalg. I IBØ-F arbejder vi med ledelsesmentorordning og ledelsesmakkerskab. 

Ansættelsesområdet er København Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattester samt reference fra tidligere arbejdssted.

Mere Information
Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte klyngeleder Susanne Rasmussen på 2639 2357.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020
Samtalerne bliver afholdt i uge 12.

ORS/Small/kk_logo_small.pngRosenvangKøbenhavn Ø2020-02-10T11:12:48.4432020-03-05T00:00:00
330171873Pædagogiske leder til Amager Klynge JBasic Vil du være Amager Klynge J s første pædagogiske leder? Klynge J, som etableres i løbet af 2020, søger en pædagogisk leder til den første institution i klyngen. I første instans skal institutionen ligge i pavilloner på Ejler Billes Allé og senere, når den permanente bygning er færdigbygget, skal institutionen ligge på Ørestads Boulevard. Hvis du har nybyggerånd, is i maven og et stort, varmt, fagligt hjerte, så er stillingen helt sikkert noget for dig. Som pædagogisk leder i Amager Klynge J, skal du være med til at etablere klyngens første institution i samarbejde med ledelsen i Amager Klynge I og senere med klynge J s ledelse. Amager Klynge I har stor erfaring med etablering af institutioner, så hold dig ikke tilbage, hvis du ikke tidligere har startet, eller været med til at starte en institution, der er masser af hjælp at hente. Vi forventer i øvrigt, at klynge J s klyngeleder bliver ansat inden sommerferien. Vi forventer, at du som pædagogisk leder har vilje, viden og lyst til at stå i spidsen for en helt ny institution i en ny klynge er fagligt velfunderet og har visioner for den kommende institution er medinddragende og anerkendende i forhold til børn, forældre og samarbejdspartnere støtter, at omdrejningspunktet for institutionens virke er pædagogik, faglighed og et nuanceret børneperspektiv og børnesyn finder personaleledelse energigivende, udviklende og ualmindeligt spændende vil klyngeledelse Du er heldig, at blive en del af en ny klynge, hvor du sammen med den kommende ledelse er med til at definere klyngens fundament og de fremadrettede strategier for klyngen et stærkt samarbejde med klynge I og områdets skoler og KKFO er en bydel, hvor der er et tæt samarbejde om byens børn med forældre og bydelens øvrige samarbejdspartnere et ansættelsesudvalg, som være med til at ansætte klynge J s kommende klyngeleder Og lidt af det praktiske Vi ønsker, at du tiltræder den 1. april 2020 eller hurtigst muligt herefter. Tre grupper (ud af 11) starter primo maj 2020. Stillingen er på fuld tid og løn efter gældende overenskomst med LFS FOA. Mere information Når du vil høre mere om stillingen, så ring til Heidi K. Bruun (klyngeleder i Amager Klynge I) på 2494 7539. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest søndag den 23. februar 2020. Samtaler finder sted i slutningen af februar.

Vil du være Amager Klynge J’s første pædagogiske leder?

Klynge J, som etableres i løbet af 2020, søger en pædagogisk leder til den første institution i klyngen. I første instans skal institutionen ligge i pavilloner på Ejler Billes Allé og senere, når den permanente bygning er færdigbygget, skal institutionen ligge på Ørestads Boulevard.

Hvis du har nybyggerånd, is i maven og et stort, varmt, fagligt hjerte, så er stillingen helt sikkert noget for dig.

Som pædagogisk leder i Amager Klynge J, skal du være med til at etablere klyngens første institution i samarbejde med ledelsen i Amager Klynge I og senere med klynge J’s ledelse. Amager Klynge I har stor erfaring med etablering af institutioner, så hold dig ikke tilbage, hvis du ikke tidligere har startet, eller været med til at starte en institution, der er masser af hjælp at hente.

Vi forventer i øvrigt, at klynge J’s klyngeleder bliver ansat inden sommerferien.

Vi forventer, at du som pædagogisk leder

  • har vilje, viden og lyst til at stå i spidsen for en helt ny institution i en ny klynge
  • er fagligt velfunderet og har visioner for den kommende institution
  • er medinddragende og anerkendende i forhold til børn, forældre og samarbejdspartnere
  • støtter, at omdrejningspunktet for institutionens virke er pædagogik, faglighed og et nuanceret børneperspektiv og børnesyn
  • finder personaleledelse energigivende, udviklende og ualmindeligt spændende
  • vil klyngeledelse

Du er heldig, at blive en del af

  • en ny klynge, hvor du sammen med den kommende ledelse er med til at definere klyngens fundament og de fremadrettede strategier for klyngen
  • et stærkt samarbejde med klynge I og områdets skoler og KKFO’er
  • en bydel, hvor der er et tæt samarbejde om byens børn med forældre og bydelens øvrige samarbejdspartnere
  • et ansættelsesudvalg, som være med til at ansætte klynge J’s kommende klyngeleder

Og lidt af det praktiske
Vi ønsker, at du tiltræder den 1. april 2020 eller hurtigst muligt herefter. Tre grupper (ud af 11) starter primo maj 2020. Stillingen er på fuld tid og løn efter gældende overenskomst med LFS/FOA.

Mere information
Når du vil høre mere om stillingen, så ring til Heidi K. Bruun (klyngeleder i Amager Klynge I) på 2494 7539.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest søndag den 23. februar 2020.
Samtaler finder sted i slutningen af februar.

ORS/Small/kk_logo_small.pngAmager Klynge IKøbenhavn S2020-02-05T12:07:31.9072020-02-23T00:00:00
330178927Enhedsleder til Rusmiddelbehandling Vigerslev AlléBasic Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Vigerslev Alle? Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på rusmiddelområdet i landets største kommune? Så er her muligheden for at blive leder for Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé, der er en del af Center for Rusmiddelbehandling København. Om opgaven Som enhedsleder har du det øverste ansvar for den samlede enhed med ca. 50 ansatte bestående af socialrådgivere, pædagoger, psykologer, læger, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter. Organisatorisk består enheden af tre afdelinger: Vigerslev Alle, Ambulatoriet Vesterbro, Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej samt et udgående team af fremskudte behandlere og et udgående team af støtte- og kontaktpersoner. Den daglige drift af Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej varetages af en afdelingsleder, som referer til dig. I samarbejde med afdelingslederen får du ansvaret for at tilrettelægge arbejdet på den samlede enhed således, at der kan ydes en struktureret sundheds- og socialfaglig indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder. Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater. Du indgår desuden i ledergruppe sammen med de øvrige ledere på området, hvor du vil have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området. Der er selvstændigt budget, som du bliver ansvarlig for. Vi forventer, at du har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område har stor viden ift. det sociale område har beslutnings- og gennemslagskraft er udviklingsorienteret kan tage ansvar for enhedens budget er struktureret og kan sikre den daglige drift tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang har gode samarbejdsevner og godt humør Det er en fordel med følgende kvalifikationer en social- eller sundhedsfaglig baggrund erfaring med arbejde i politisk styret organisation erfaring med indsatser på rusmiddelsområdet gennemført lederuddannelse Om os Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé tilbyder substitutionsbehandling efter sundhedslovens § 142 og social behandling efter servicelovens § 101 til borgere med et misbrug af opioider ofte i kombination med et komplekst forbrug af andre rusmidler. Enheden hører under området Opioider og Substitutionsbehandling, der omfatter i alt fire enheder bestående af i alt otte afdelinger og en række udgående funktioner. Der er aktuelt knapt 500 borgere tilknyttet enheden. Størstedelen af disse borgere er tilknyttet afdelingen på Vigerslev Allé, hvor de modtager en helhedsorienteret psykosocial indsats kombineret med en sundhedsfaglig indsats, herunder medicinsk behandling. En stor del af disse borgere er i stabile forløb, og henter medicin enten dagligt eller en til to gange ugentligt. Den socialfaglige behandling er helhedsorienteret og foregår i tæt samarbejde med andre enheder eller området. Desuden tilbydes borgerne gruppebehandling og individuelle samtaler med udgangspunkt i den kognitive tilgang og MI. De allermest udsatte borgere tilbydes desuden SKP støtte. Behandlingen tager udgangspunkt i borgernes ønsker og mål, herunder stoffri behandling såvel som stabilisering ved substitutionsbehandling. Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé er placeret tæt på stofscenen på Vesterbro og har derfor et tæt samarbejde med de forskellige organisationer i miljøet, som f.eks. Mændenes Hjem og Reden. De fremskudte behandlere fungerer som brobyggere og tæt samarbejdspart i dagligdagen. Borgerne tilknyttet Ambulatoriet Vesterbro er kendetegnet ved ikke at have behov for en socialfaglig indsats og har stabile forløb, hvor de afhenter medicin på apotek. Gennem ambulatoriet har de løbende kontakt med læge og sygeplejerske. Fælles for borgerne i forløb hos Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej er behov for en særlig tilrettelagt familieorienteret indsats, ofte i tæt samarbejde med andre instanser som f.eks. Borgercenter Børn og Unge og eller Familieambulatoriet på Hvidovre Hospital. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat den 1. maj 2020. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til områdechef Anne Kirstine Svanholt på 5180 2917 eller enhedsleder Sandra Bondersholt på 5184 3639. Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København ved at følge linket: https: rusmiddelbehandling.kk.dk Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. marts 2020 1. runde af ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 18. marts og 2. runde onsdag den 25. marts. Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.

Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Vigerslev Alle?

Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på rusmiddelområdet i landets største kommune? Så er her muligheden for at blive leder for Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé, der er en del af Center for Rusmiddelbehandling København.

Om opgaven
Som enhedsleder har du det øverste ansvar for den samlede enhed med ca. 50 ansatte bestående af socialrådgivere, pædagoger, psykologer, læger, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter.

Organisatorisk består enheden af tre afdelinger: Vigerslev Alle, Ambulatoriet Vesterbro, Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej samt et udgående team af fremskudte behandlere og et udgående team af støtte- og kontaktpersoner. Den daglige drift af Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej varetages af en afdelingsleder, som referer til dig.

I samarbejde med afdelingslederen får du ansvaret for at tilrettelægge arbejdet på den samlede enhed således, at der kan ydes en struktureret sundheds- og socialfaglig indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder.

Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater.

Du indgår desuden i ledergruppe sammen med de øvrige ledere på området, hvor du vil have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området.

Der er selvstændigt budget, som du bliver ansvarlig for.  

Vi forventer, at du

  • har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område
  • har stor viden ift. det sociale område
  • har beslutnings- og gennemslagskraft
  • er udviklingsorienteret
  • kan tage ansvar for enhedens budget
  • er struktureret og kan sikre den daglige drift
  • tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang
  • har gode samarbejdsevner og godt humør

Det er en fordel med følgende kvalifikationer

  • en social- eller sundhedsfaglig baggrund
  • erfaring med arbejde i politisk styret organisation
  • erfaring med indsatser på rusmiddelsområdet
  • gennemført lederuddannelse

Om os
Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé tilbyder substitutionsbehandling efter sundhedslovens § 142 og social behandling efter servicelovens § 101 til borgere med et misbrug af opioider ofte i kombination med et komplekst forbrug af andre rusmidler. Enheden hører under området Opioider og Substitutionsbehandling, der omfatter i alt fire enheder bestående af i alt otte afdelinger og en række udgående funktioner.

Der er aktuelt knapt 500 borgere tilknyttet enheden. Størstedelen af disse borgere er tilknyttet afdelingen på Vigerslev Allé, hvor de modtager en helhedsorienteret psykosocial indsats kombineret med en sundhedsfaglig indsats, herunder medicinsk behandling. En stor del af disse borgere er i stabile forløb, og henter medicin enten dagligt eller en til to gange ugentligt.

Den socialfaglige behandling er helhedsorienteret og foregår i tæt samarbejde med andre enheder eller området. Desuden tilbydes borgerne gruppebehandling og individuelle samtaler med udgangspunkt i den kognitive tilgang og MI. De allermest udsatte borgere tilbydes desuden SKP støtte. Behandlingen tager udgangspunkt i borgernes ønsker og mål, herunder stoffri behandling såvel som stabilisering ved substitutionsbehandling.

Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé er placeret tæt på stofscenen på Vesterbro og har derfor et tæt samarbejde med de forskellige organisationer i miljøet, som f.eks. Mændenes Hjem og Reden. De fremskudte behandlere fungerer som brobyggere og tæt samarbejdspart i dagligdagen.    

Borgerne tilknyttet Ambulatoriet Vesterbro er kendetegnet ved ikke at have behov for en socialfaglig indsats og har stabile forløb, hvor de afhenter medicin på apotek. Gennem ambulatoriet har de løbende kontakt med læge og sygeplejerske. Fælles for borgerne i forløb hos Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej er behov for en særlig tilrettelagt familieorienteret indsats, ofte i tæt samarbejde med andre instanser som f.eks. Borgercenter Børn og Unge og/eller Familieambulatoriet på Hvidovre Hospital.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat den 1. maj 2020. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til områdechef Anne Kirstine Svanholt på 5180 2917 eller enhedsleder Sandra Bondersholt på 5184 3639.

Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København ved at følge linket: https://rusmiddelbehandling.kk.dk/

Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. marts 2020
1. runde af ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 18. marts og 2. runde onsdag den 25. marts.  

Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune
Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.

ORS/Small/kk_logo_small.pngRusmiddelbehandling Vigerslev AlléKøbenhavn SV2020-02-17T17:27:07.8632020-03-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Idrætsbørnehuset Jorn

Børnehuset Jorn

København S
Skal du være vores nye pædagogiske leder? Idrætsbørnehuset Jorn søger fra 1. maj 2020 en erfaren, fagligt stærk og handlekraftig pædagogisk leder, som brænder for pædagogisk idræt. Som kommende pædagogisk leder vil du i tæt samarbejde med Jorns børn...
Indrykket:12. februar 2020

Pædagogisk leder til Galaxen i Klynge G på Amager

Galaxen

København S
Amager Klynge G søger en pædagogisk leder til Galaxen, som har lyst, ideer og kompetencer til at skabe og lede i retningen af udbytterige læringsmiljøer for børnene og personalet med fokus på faglig ledelse. Medleder i klyngeledelsen Klyngen består ...
Indrykket:10. februar 2020

Pædagogisk leder til børneinstitutionen Rosenvang i Klynge F Indre By/Østerbro

Rosenvang

København Ø
Vil du være med til at opretholde og videreudvikle en institution, hvor vi lægger vægt på gode relationer og hvor der er fokus på trivsel, faglig udvikling og klare mål. Har du derudover lyst til at indgå i et tæt og forpligtende samarbejde med klyn...
Indrykket:10. februar 2020

Pædagogiske leder til Amager Klynge J

Amager Klynge I

København S
Vil du være Amager Klynge J s første pædagogiske leder? Klynge J, som etableres i løbet af 2020, søger en pædagogisk leder til den første institution i klyngen. I første instans skal institutionen ligge i pavilloner på Ejler Billes Allé og senere, n...
Indrykket:5. februar 2020

Enhedsleder til Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé

Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé

København SV
Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Vigerslev Alle? Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklin...
Indrykket:17. februar 2020