Vil du være med til at bygge et hold op? Bliv salgskonsulent på vores nyopstartede Call me-hold!

Vi har lige startet et helt nyt Call me-hold og vi er derfor på jagt efter flere salgskonsulenter, der vil være med til at bygge et hold op. Dine primære arbejdsopgave vil bestå i at sælge telefoni- og internetløsninger fra Call me til det danske privatmarked. Derudover vil dit arbejde også bestå i:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Call me's brand altid bliver opfattet positivt

Hvem er vi?

Vi er en af landets mest erfarne og seriøse telemarketingvirksomheder. Vi ønsker at danne grundlag for et tæt og langvarig relation med alle vores medarbejdere. Det gør vi blandt andet ved et godt samarbejde og en af branchens allerbedste løn-modeller. Vi tilbyder både fast grundløn samt en attraktiv bonusordning uden loft. 

For at give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for, at klare jobbet godt vil de gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus. På dette kursus vil de tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe dem i deres job som salgskonsulent ved os og give dem en ballast for livet. For at sikre os at vores medarbejdere hele tiden udvikler sig modtager de også løbende salgstræning og coaching. 

Vores uddannelsesprogram og løn-model er blot nogle af grundene til, at vi er en af Danmarks mest seriøse telemarketingvirksomheder.

Vores callcenter har en central placering på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C, tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder. Lokalerne er topmoderne med det nyeste udstyr, så du har de bedste betingelser for, at få dine salg i hus. Alle vores medarbejdere og ledere er klar til, at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere som salgskonsulent i en af Danmarks bedste og mest seriøse salgsvirksomheder KEK Sales!

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du får en plads på vores nye Call me-hold får du: 

  • En af branchens bedste løn-modeller med fast grundløn og bonusordninger uden loft
  • Mulighed for at være en del af et seriøst salgsteam med meget dygtige kolleger og ledere
  • Grundigt og skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du er sikret de bedste forudsætninger for at få salget i hus
  • Ledere der altid står parate til at komme med deres inputs
  • Frokostordning med mad udefra
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • Uformel omgangstone med stort fokus på medarbejderes resultater og trivsel

Hvem er du? 

For at blive en del af vores Call me-hold forventer vi, at du:

  • Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • Har lyst til at sælge
  • Er udadvendt og energisk
  • Er selvkørende og ansvarlig
  • Er mødestabil
  • Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt 

Erfaring indenfor telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge!

Praktisk information 

Vi holder til i hjertet af Aarhus (Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus). Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: 

Salg til det danske privatmarked (B2C): Mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45 

Vil du være med til at bygge vores nye Call me-hold?

Så send os din ansøgning + CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Ansøgning og CV sendes til mail srdr@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

* Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Kasper Skovbo på: 88131900#3


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050351Phoenix-83be3a8512019-06-28T00:00:00Vil du være med til at bygge et hold op? Bliv salgskonsulent på vores nyopstartede Call me-hold!

Vi har lige startet et helt nyt Call me-hold og vi er derfor på jagt efter flere salgskonsulenter, der vil være med til at bygge et hold op. Dine primære arbejdsopgave vil bestå i at sælge telefoni- og internetløsninger fra Call me til det danske privatmarked. Derudover vil dit arbejde også bestå i:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Call me's brand altid bliver opfattet positivt

Hvem er vi?

Vi er en af landets mest erfarne og seriøse telemarketingvirksomheder. Vi ønsker at danne grundlag for et tæt og langvarig relation med alle vores medarbejdere. Det gør vi blandt andet ved et godt samarbejde og en af branchens allerbedste løn-modeller. Vi tilbyder både fast grundløn samt en attraktiv bonusordning uden loft. 

For at give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for, at klare jobbet godt vil de gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus. På dette kursus vil de tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe dem i deres job som salgskonsulent ved os og give dem en ballast for livet. For at sikre os at vores medarbejdere hele tiden udvikler sig modtager de også løbende salgstræning og coaching. 

Vores uddannelsesprogram og løn-model er blot nogle af grundene til, at vi er en af Danmarks mest seriøse telemarketingvirksomheder.

Vores callcenter har en central placering på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C, tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder. Lokalerne er topmoderne med det nyeste udstyr, så du har de bedste betingelser for, at få dine salg i hus. Alle vores medarbejdere og ledere er klar til, at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere som salgskonsulent i en af Danmarks bedste og mest seriøse salgsvirksomheder KEK Sales!

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du får en plads på vores nye Call me-hold får du: 

  • En af branchens bedste løn-modeller med fast grundløn og bonusordninger uden loft
  • Mulighed for at være en del af et seriøst salgsteam med meget dygtige kolleger og ledere
  • Grundigt og skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du er sikret de bedste forudsætninger for at få salget i hus
  • Ledere der altid står parate til at komme med deres inputs
  • Frokostordning med mad udefra
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • Uformel omgangstone med stort fokus på medarbejderes resultater og trivsel

Hvem er du? 

For at blive en del af vores Call me-hold forventer vi, at du:

  • Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • Har lyst til at sælge
  • Er udadvendt og energisk
  • Er selvkørende og ansvarlig
  • Er mødestabil
  • Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt 

Erfaring indenfor telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge!

Praktisk information 

Vi holder til i hjertet af Aarhus (Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus). Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: 

Salg til det danske privatmarked (B2C): Mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45 

Vil du være med til at bygge vores nye Call me-hold?

Så send os din ansøgning + CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Ansøgning og CV sendes til mail srdr@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

* Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Kasper Skovbo på: 88131900#3

Vi har lige startet et helt nyt Call me-hold og vi er derfor på jagt efter flere salgskonsulenter, der vil være med til at bygge et hold op. Dine primære arbejdsopgave vil bestå i at sælge telefoni- og internetløsninger fra Call me til det danske privatmarked. Derudover vil dit arbejde også bestå i: Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Call me s brand altid bliver opfattet positivt Hvem er vi? Vi er en af landets mest erfarne og seriøse telemarketingvirksomheder. Vi ønsker at danne grundlag for et tæt og langvarig relation med alle vores medarbejdere. Det gør vi blandt andet ved et godt samarbejde og en af branchens allerbedste løn-modeller. Vi tilbyder både fast grundløn samt en attraktiv bonusordning uden loft. For at give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for, at klare jobbet godt vil de gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus. På dette kursus vil de tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe dem i deres job som salgskonsulent ved os og give dem en ballast for livet. For at sikre os at vores medarbejdere hele tiden udvikler sig modtager de også løbende salgstræning og coaching. Vores uddannelsesprogram og løn-model er blot nogle af grundene til, at vi er en af Danmarks mest seriøse telemarketingvirksomheder. Vores callcenter har en central placering på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C, tæt på offentlig transport og gode parkeringsmuligheder. Lokalerne er topmoderne med det nyeste udstyr, så du har de bedste betingelser for, at få dine salg i hus. Alle vores medarbejdere og ledere er klar til, at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere som salgskonsulent i en af Danmarks bedste og mest seriøse salgsvirksomheder KEK Sales! Hvad tilbyder vi? Hvis du får en plads på vores nye Call me-hold får du: En af branchens bedste løn-modeller med fast grundløn og bonusordninger uden loft Mulighed for at være en del af et seriøst salgsteam med meget dygtige kolleger og ledere Grundigt og skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du er sikret de bedste forudsætninger for at få salget i hus Ledere der altid står parate til at komme med deres inputs Frokostordning med mad udefra Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Uformel omgangstone med stort fokus på medarbejderes resultater og trivsel Hvem er du? For at blive en del af vores Call me-hold forventer vi, at du: Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk Har lyst til at sælge Er udadvendt og energisk Er selvkørende og ansvarlig Er mødestabil Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt Erfaring indenfor telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge! Praktisk information Vi holder til i hjertet af Aarhus (Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus). Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: Salg til det danske privatmarked (B2C): Mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45 Vil du være med til at bygge vores nye Call me-hold? Så send os din ansøgning CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Ansøgning og CV sendes til mail srdr@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https: keksales.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig! * Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Kasper Skovbo på: 88131900 311jobnet83be3a85100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-21T00:00:000000https://keksales.dk/job/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3553705KekSales Aarhus ApS11Åboulevarden 238000Aarhus CDKDanmark0
srdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783941JobNet5009976500997610026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83be3a85https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=83be3a85https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83be3a85&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83be3a85&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos KekSales Aarhus ApS er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362148391srdr@keksales.dksrdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark330033239Proff Trælastsælger til XL-Byg MallingRobot Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling Brænder du for personligt salg, service og rådgivning til professionelle kunder? Har du en uddannelse indenfor trælastbranchen, engroshandel, en uddannelse som tømrer, bygningskonstruktør, murer eller lign.? Kan du lide at lytte til kunder og opfylde deres behov? Til udbygning af vores forretning søger vi nu en dygtig trælastsælger til Proffcenteret. Arbejdsopgaver Salg og rådgivning inden for byggematerialer og -løsninger Udarbejde tilbud efter Materialeberegninger efter tegninger og gennemføre tilbudsopfølgning Disponere varer til egne ansvarsområder Vedligeholde og udbygge salget til professionelle kunder Din profil Du er uddannet indenfor trælastbranchen med erfaring som sælger til professionelle. Alternativt har du erfaring som engrossælger af relaterede produkter eller en håndværksmæssig baggrund med flair for salg. Du drives af salg og kunderelationer Du er troværdig, ordholden og tager naturligt ejerskab også når det bliver svært Du er positiv med stor arbejdsglæde og en ubetinget holdspiller. Yderligere oplysninger Henvendelse til Klaus Juhl-Jørgensen på 28989960 Ansøgning og evt. bilag til : kj@xl-malling.dk

Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling

  • Brænder du for personligt salg, service og rådgivning til professionelle kunder? 
  • Har du en uddannelse indenfor trælastbranchen, engroshandel, en uddannelse som tømrer, bygningskonstruktør, murer eller lign.? 
  • Kan du lide at lytte til kunder og opfylde deres behov? Til udbygning af vores forretning søger vi nu en dygtig trælastsælger til Proffcenteret.
  • Arbejdsopgaver 

    Salg og rådgivning inden for byggematerialer og -løsninger 

    Udarbejde tilbud efter Materialeberegninger efter tegninger og gennemføre tilbudsopfølgning 

    Disponere varer til egne ansvarsområder 

    Vedligeholde og udbygge salget til professionelle kunder

  • Din profil 

    Du er uddannet indenfor trælastbranchen med erfaring som sælger til professionelle. Alternativt har du erfaring som engrossælger af relaterede produkter eller en håndværksmæssig baggrund med flair for salg. 

    Du drives af salg og kunderelationer 

    Du er troværdig, ordholden og tager naturligt ejerskab også når det bliver svært 

    Du er positiv med stor arbejdsglæde og en ubetinget holdspiller.

  • Yderligere oplysninger  

    Henvendelse til Klaus Juhl-Jørgensen på 28989960

    Ansøgning og evt. bilag til : kj@xl-malling.dk 

XL-BYG J.Torstensen A/SMalling2019-06-04T00:00:002019-07-23T00:00:00
330042901Salgsassistent søges til fiskeafdelingen i Inco AarhusRobot Kan du lide det friske og dynamiske miljø omkring en fiskeafdeling, og kan du vejlede og servicere så vores kunder er glade? Så er du den medarbejder vi står og mangler! Bliv en del af Inco Aarhus Du bliver en del af et 7000 kvm. stort engrossupermarked med 15.000 forskellige varenumre i alle varegrupper. Vi er i alt 50 medarbejdere og benytter leverandører fra hele verden, hvilket betyder, at vi kan skaffe alle typer varer inden for 48 timer. Vi har opbygget markedets største ferskvareprofil, herunder fiskeafdelingen, som du bliver en del af. Du hjælper kunderne og tager ansvar for driften Din dag starter med at gøre salgsområdet klar med dagens varer. Her fra rådgiver og servicerer du vores erhvervskunder, der typisk kommer fra restaurations-, hotel- og caf branchen. Har du lyst til at udvikle dig i en fiskeafdeling? Der er mange indgange til denne stilling. Du kan have arbejdet i en fiskehandel, arbejdet som kok, slagter eller en anden relateret stilling. Det vigtigste er dog, at du kan lide det fysiske og kolde arbejde, har lyst til og få en dyb indsigt med fiskebranchen, samt brænder for og handle med kunder og leverandører fra hele verden. Du arbejder sammen med dygtige kolleger Sammen med dine kolleger får du mulighed for at arbejde med mange typer opgaver i løbet af dagen. Du har kontakt med stort set alle i varehuset, da der er et bredt samarbejde omkring kunder og produkter. Dine arbejdsdage ligger typisk hverdage mellem kl. 08.00 og 16.30, men de kan variere og fordele sig i tidsrummet kl. 06.00 og 17.00. Der kan være weekender hvor du skal arbejde både lørdag og søndag. Arbejder du lørdag og søndag mellem kl. 07.00 og 14.30, får du til gengæld fri i løbet af ugen, så du altid arbejder efter en 37 timers uge. Du får en fast løn med tillæg ved overarbejde natarbejde og weekendtillæg. Samt pension og andre goder. Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til inco C C Aarhus på job@incoarh.dk. Du kan læse mere om os her: www.inco.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.

Kan du lide det friske og dynamiske miljø omkring en fiskeafdeling, og kan du vejlede og servicere så vores kunder er glade? Så er du den medarbejder vi står og mangler!

Bliv en del af Inco Aarhus

Du bliver en del af et 7000 kvm. stort engrossupermarked med 15.000 forskellige varenumre i alle varegrupper. Vi er i alt 50 medarbejdere og benytter leverandører fra hele verden, hvilket betyder, at vi kan skaffe alle typer varer inden for 48 timer. Vi har opbygget markedets største ferskvareprofil, herunder fiskeafdelingen, som du bliver en del af.

Du hjælper kunderne og tager ansvar for driften

Din dag starter med at gøre salgsområdet klar med dagens varer. Her fra rådgiver og servicerer du vores erhvervskunder, der typisk kommer fra restaurations-, hotel- og cafébranchen.

Har du lyst til at udvikle dig i en fiskeafdeling?

Der er mange indgange til denne stilling. Du kan have arbejdet i en fiskehandel, arbejdet som kok, slagter eller en anden relateret stilling. Det vigtigste er dog, at du kan lide det fysiske og kolde arbejde, har lyst til og få en dyb indsigt med fiskebranchen, samt brænder for og handle med kunder og leverandører fra hele verden.

Du arbejder sammen med dygtige kolleger

Sammen med dine kolleger får du mulighed for at arbejde med mange typer opgaver i løbet af dagen. Du har kontakt med stort set alle i varehuset, da der er et bredt samarbejde omkring kunder og produkter.

Dine arbejdsdage ligger typisk hverdage mellem kl. 08.00 og 16.30, men de kan variere og fordele sig i tidsrummet kl. 06.00 og 17.00. Der kan være weekender hvor du skal arbejde både lørdag og søndag. Arbejder du lørdag og søndag mellem kl. 07.00 og 14.30, får du til gengæld fri i løbet af ugen, så du altid arbejder efter en 37 timers uge.

Du får en fast løn med tillæg ved overarbejde/natarbejde og weekendtillæg. Samt pension og andre goder.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til inco C&C Aarhus på job@incoarh.dk.

Du kan læse mere om os her: www.inco.dk.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

INCO CC AARHUS A/STilst2019-06-13T00:00:002019-07-31T00:00:00
330045284Salgskonsulenter - søges til fulditdsstillingRobot Har du mod på en hverdag med fart på så det måske dig vi søger vi søger én ny energisk salgskonsulent med gå-på-mod, konkurrencelyst og humor. Har du vindermentalitet, sans for at skabe kundekontakt, mod på en travl og krævende hverdag hvor forventningerne til dig er høje - så er vi måske din nye arbejdsplads. Hos os arbejder du med opsøgende salg af forskellige store danske brands ferieophold til både B2B B2C-markedet. Vi ringer udelukkende til kunder, der har accepteret vores opkald. Vi er et team af salgskonsulenter delt ud på 3 kontorer i europa, (Århus, Herlev, Malaga) der alle brænder for salg, gode resultater og godt fællesskab. Det er gennem din indsats, at vi opnår den kvalitet og effektivitet, som vi leverer videre til vores kunder. Det kræver en god stemning på kontoret - det skal være sjovt at møde ind på arbejde, hver eneste dag! Vi forventer at du: • Taler og forstår dansk • Har erfaring med telefonsalg • Kan lide at bruge telefonen som et værktøj. • Opfylder opstillede forventninger til salgs mål. • Er resultatorienteret, energisk, og udadvendt. Vi kan tilbyde: • Et imødekommende team. • Nye kompetencer til CV et. • Et job med mulighed for stor udvikling både fagligt og personligt. • Fast grundløn • Markeds højeste salgsprovision uden loft. • Oplevelser og venskaber for livet. Lyder det som noget for dig? Send os en ansøgning samt dit CV

Har du mod på en hverdag med fart på så det måske dig vi søger vi søger én ny energisk salgskonsulent med gå-på-mod, konkurrencelyst og humor. Har du vindermentalitet, sans for at skabe kundekontakt, mod på en travl og krævende hverdag hvor forventningerne til dig er høje - så er vi måske din nye arbejdsplads.

Hos os arbejder du med opsøgende salg af forskellige store danske brands/ferieophold til både B2B & B2C-markedet. Vi ringer udelukkende til kunder, der har accepteret vores opkald.

Vi er et team af salgskonsulenter delt ud på 3 kontorer i europa, (Århus, Herlev, Malaga) der alle brænder for salg, gode resultater og godt fællesskab. Det er gennem din indsats, at vi opnår den kvalitet og effektivitet, som vi leverer videre til vores kunder. Det kræver en god stemning på kontoret - det skal være sjovt at møde ind på arbejde, hver eneste dag!

 

 

Vi forventer at du: • Taler og forstår dansk • Har erfaring med telefonsalg • Kan lide at bruge telefonen som et værktøj. • Opfylder opstillede forventninger til salgs mål. • Er resultatorienteret, energisk, og udadvendt.

 

Vi kan tilbyde: • Et imødekommende team. • Nye kompetencer til CV’et. • Et job med mulighed for stor udvikling både fagligt og personligt. • Fast grundløn • Markeds højeste salgsprovision uden loft. • Oplevelser og venskaber for livet.

 

Lyder det som noget for dig?

Send os en ansøgning samt dit CV

Kongerigets Ophold ApSAarhus C2019-06-18T00:00:002019-08-01T00:00:00
330044387Client Manager (sælger) til content marketing-bureau i Aarhus/KøbenhavnRobot I TEXTA ApS (A S lige om lidt) vækster vi eksplosivt og søger derfor nu en Client Manager til vores kontor i Aarhus eller København med opstart pr. 1.8.2019. Lidt om os Vi er Nordens første bæredygtige content marketing-bureau. Vi skriver og intet andet. Og vi mærker stor efterspørgsel på vores kvaliteter. Familien består af 40 brødre og søstre, som tilsammen udgør en broget flok unikke ordjonglører, der alle har deres specialer og interesseområder. Vi har ambitiøse, bæredygtige vækstplaner i 2019, og dem vil vi gerne have, at du bliver en del af og ikke mindst bidrager til gennem salg. Du skal bruge dine værktøjer og erfaring til at skabe nye leads gennem rådgivning og ekspertise og ikke mindst være til stede for vores eksisterende kunder. Vores kunder er den lille iværksætter med behov for tekst til sin hjemmeside til de helt store e-commerce-sites, der med et strategisk afsæt skal bruge et skræddersyet setup med flere specialister ad gangen på daglig basis. Vi er klar til at investere tungt i din stilling og hele setuppet for at sikre, at du og vi sammen får succes. Blandt andet med deltagelse i netværksgrupper og arrangementer, relevante events og andet, der kan sikre, at du har alle de rette forudsætninger for at lykkes. Lidt om vores forventninger til dig Du har en solid salg- og marketing-baggrund, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring med opbygning af tætte samarbejdsrelationer til dine kunder gennem netværk. Du kan dokumentere dine salgsresultater ved en eventuel samtale. Du har et iværksættermindset og har gerne erfaring fra et andet start-up. Du tænker strategisk og har erfaring med udarbejdelse og eksekvering af go to market -strategier og er indstillet på, at det at skabe salg kræver en væsentlig, personlig indsats. Du er ambitiøs og på udkig efter nye udfordringer, hvor du kan videreudvikle dig og påtage et stort personligt ansvar. Du motiveres af muligheden for at skræddersy din egen dag og være med til at gøre TEXTA endnu bedre. Du får i den grad dit say i salgsarbejdet, hvor du bliver en vigtig spiller på holdet, der i forvejen tæller vores fire partnere. Lidt om dig i jobbet... Du ved allerede, hvad SEO er og derfor skal vi ikke uddybe, hvad det står for. Du har før arbejdet med marketing og kan hive et par esser ud af ærmet som bevis på dine kompetencer. Det kan være resultater, du har skabt. Du driver salget i tæt samarbejde med dine kolleger. Du kender Hubspot. Telefonen et af dine skarpeste værktøjer, men du er også skarp i en e-mail eller på video. Du optimerer processer og arbejdsgange internt i den kommercielle afdeling og på tværs af virksomhedens øvrige afdelinger. Du identificerer og udvikler nye forretningsområder. Du er en fighter og er drevet af resultater (vi måler på alt). Du har måske erfaring og kendskab til e-mail marketing. Du kommer til at indtage en plads i en virksomhed med base i Aarhus (hovedkontor) eller København, hvor du hurtigt får ansvar, bliver selvkørende, har masser af indflydelse og udvikler dig med lynets hast. Sådan søger du Sammen med dit CV sender du en motiveret ansøgning samt en lille video (iPhone og deslige er fint), hvor du fortæller, hvorfor vi skal ansætte netop dig. Det forekommer nemlig, at du skal videoer til vores markedsføring. Send til dennis@texta.dk senest d. 31. juli 2019 kl. 12.00 som PDF. Vi holder løbende samtaler med henblik på ansættelse d. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn: Efter kvalifikationer med attraktiv bonusordning.

I TEXTA ApS (A/S lige om lidt) vækster vi eksplosivt og søger derfor nu en Client Manager til vores kontor i Aarhus eller København med opstart pr. 1.8.2019.

Lidt om os… 

Vi er Nordens første bæredygtige content marketing-bureau. Vi skriver – og intet andet. Og vi mærker stor efterspørgsel på vores kvaliteter. Familien består af 40 brødre og søstre, som tilsammen udgør en broget flok unikke ordjonglører, der alle har deres specialer og interesseområder.

Vi har ambitiøse, bæredygtige vækstplaner i 2019, og dem vil vi gerne have, at du bliver en del af og ikke mindst bidrager til gennem salg. Du skal bruge dine værktøjer og erfaring til at skabe nye leads gennem rådgivning og ekspertise og ikke mindst være til stede for vores eksisterende kunder. 

Vores kunder er den lille iværksætter med behov for tekst til sin hjemmeside til de helt store e-commerce-sites, der med et strategisk afsæt skal bruge et skræddersyet setup med flere specialister ad gangen på daglig basis.


Vi er klar til at investere tungt i din stilling og hele setuppet for at sikre, at du og vi sammen får succes. Blandt andet med deltagelse i netværksgrupper og –arrangementer, relevante events og andet, der kan sikre, at du har alle de rette forudsætninger for at lykkes.

Lidt om vores forventninger til dig… 

Du har en solid salg- og marketing-baggrund, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring med opbygning af tætte samarbejdsrelationer til dine kunder gennem netværk. Du kan dokumentere dine salgsresultater ved en eventuel samtale. Du har et iværksættermindset og har gerne erfaring fra et andet start-up.

Du tænker strategisk og har erfaring med udarbejdelse og eksekvering af ”go to market”-strategier og er indstillet på, at det at skabe salg kræver en væsentlig, personlig indsats. 

Du er ambitiøs og på udkig efter nye udfordringer, hvor du kan videreudvikle dig og påtage et stort personligt ansvar. Du motiveres af muligheden for at skræddersy din egen dag og være med til at gøre TEXTA endnu bedre. Du får i den grad dit say i salgsarbejdet, hvor du bliver en vigtig spiller på holdet, der i forvejen tæller vores fire partnere.

Lidt om dig i jobbet...

  • Du ved allerede, hvad SEO er – og derfor skal vi ikke uddybe, hvad det står for.
  • Du har før arbejdet med marketing og kan hive et par esser ud af ærmet som bevis på dine kompetencer. Det kan være resultater, du har skabt.
  • Du driver salget i tæt samarbejde med dine kolleger.
  • Du kender Hubspot.
  • Telefonen et af dine skarpeste værktøjer, men du er også skarp i en e-mail eller på video.
  • Du optimerer processer og arbejdsgange internt i den kommercielle afdeling og på tværs af virksomhedens øvrige afdelinger.
  • Du identificerer og udvikler nye forretningsområder.
  • Du er en fighter og er drevet af resultater (vi måler på alt).
  • Du har måske erfaring og kendskab til e-mail marketing.
  • Du kommer til at indtage en plads i en virksomhed med base i Aarhus (hovedkontor) eller København, hvor du hurtigt får ansvar, bliver selvkørende, har masser af indflydelse og udvikler dig med lynets hast. 

Sådan søger du…  

Sammen med dit CV sender du en motiveret ansøgning samt en lille video (iPhone og deslige er fint), hvor du fortæller, hvorfor vi skal ansætte netop dig. Det forekommer nemlig, at du skal videoer til vores markedsføring. 

Send til dennis@texta.dk senest d. 31. juli 2019 kl. 12.00 som PDF. Vi holder løbende samtaler med henblik på ansættelse d. 1. august 2019.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Løn: Efter kvalifikationer med attraktiv bonusordning.

TEXTA ApSAarhus C2019-06-17T00:00:002019-07-31T00:00:00
330047121Intern Sælger søges til videomarketingbureau i vækstRobot ProfilM er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi er belliggende i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, ved Aarhus. Vi søger en intern annoncesælger der med telefonen som det vigtigste redskab, kan realisere vores kunders filmprojekter ved, at sælge annoncer til deres udvalgte netværk af samarbejdspartnere. Vi tilbyder: Fast løn Provision Bonus Ugentlige konkurrencer Månedlige kollegaoplevelser Vi forventer at du har: Erfaring på telefonen Forretningsforståelse Gå-på-mod, ihærdighed vedholdenhed Interesse for online markedsføring Vinderinstinkt Du bliver en vigtig del af en mindre virksomhed i vild vækst og vi sørger naturligvis for grundig oplæring, så du hurtigt får succes i markedet.

ProfilM er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi er belliggende i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, ved Aarhus.

Vi søger en intern annoncesælger der med telefonen som det vigtigste redskab, kan realisere vores kunders filmprojekter ved, at sælge annoncer til deres udvalgte netværk af samarbejdspartnere. 

Vi tilbyder:

  • Fast løn
  • Provision
  • Bonus
  • Ugentlige konkurrencer
  • Månedlige kollegaoplevelser

Vi forventer at du har:

  • Erfaring på telefonen
  • Forretningsforståelse
  • Gå-på-mod, ihærdighed & vedholdenhed 
  • Interesse for online markedsføring 
  • Vinderinstinkt 

Du bliver en vigtig del af en mindre virksomhed i vild vækst og vi sørger naturligvis for grundig oplæring, så du hurtigt får succes i markedet. 

ProfilM IVSHinnerup2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling

XL-BYG J.Torstensen A/S

Malling
Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling Brænder du for personligt salg, service og rådgivning til professionelle kunder? Har du en uddannelse indenfor trælastbranchen, engroshandel, en uddannelse som tømrer, bygningskonstruktør, murer eller lign.? Ka...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Salgsassistent søges til fiskeafdelingen i Inco Aarhus

INCO CC AARHUS A/S

Tilst
Kan du lide det friske og dynamiske miljø omkring en fiskeafdeling, og kan du vejlede og servicere så vores kunder er glade? Så er du den medarbejder vi står og mangler! Bliv en del af Inco Aarhus Du bliver en del af et 7000 kvm. stort engrossuperma...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Salgskonsulenter - søges til fulditdsstilling

Kongerigets Ophold ApS

Aarhus C
Har du mod på en hverdag med fart på så det måske dig vi søger vi søger én ny energisk salgskonsulent med gå-på-mod, konkurrencelyst og humor. Har du vindermentalitet, sans for at skabe kundekontakt, mod på en travl og krævende hverdag hvor forventn...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Client Manager (sælger) til content marketing-bureau i Aarhus/København

TEXTA ApS

Aarhus C
I TEXTA ApS (A S lige om lidt) vækster vi eksplosivt og søger derfor nu en Client Manager til vores kontor i Aarhus eller København med opstart pr. 1.8.2019. Lidt om os Vi er Nordens første bæredygtige content marketing-bureau. Vi skriver og intet a...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Intern Sælger søges til videomarketingbureau i vækst

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi er belliggende i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, ved Aarhus. Vi søger en intern annoncesælger der med telefonen som det v...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019