Vil du være med til at gøre en forskel for vores børn og deres familier

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Da en af vores lægesekretærer gennem mange år går på efterløn i starten af det nye år, og vi står foran implementeringen af EPJ Syd søger vi allerede nu en lægesekretær med start den 1. december.

Vi har et godt tværfagligt samarbejde, hvor alle er vigtige holdspillere i forhold til det at sikre gode og vellykkede patientforløb. Alle opgaver løses med udgangspunkt i OUHs værdi ”patienten først”. Dermed har vi en kerneopgave, som vi i fællesskab skal løse.

I samarbejde med en kollega vil du skulle varetage opgaver for vores børnemodtagelse HM4 samt sengeafsnit H7. Desuden vil du komme til at arbejde med alle administrative opgaver fra modtagelse af henvisning til patienten afsluttes.

Du vil ikke fysisk sidde i vores børnemodtagelse, men på vores sekretærgang.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer, men lavere timeantal kan aftales. Stillingen er omfattet af aftenvagter (ca. 10 dage om året) og lørdagsvagter (ca. 3 gange om året). Der er i sekretærgruppen en god kultur for, at kunne bytte vagter i det omfang der er behov for det.

Hvis du har mod på det også en mulighed for, at præge dine arbejdsopgaver med andre spændende arbejdsopgaver og ansvarsområder.

  

Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)
  • Er god til at koordinere
  • Har fokus på at udnytte de lægesekretærfaglige ressourcer bedst muligt
  • Er positiv og møder vores familier, kolleger og andre samarbejdspartnere med et smil
  • Er robust, har overblik og kan bevare roen i pressede situationer
  • Er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at bidrage til opfyldelsen af vores kvalitetsmål
  • Du bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø i afdelingen

 

Vi tilbyder: 

  • Et spændende og selvstændigt job med mange udfordringer
  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø, hvor vi har det godt med hinanden og løfter i flok
  • En afdeling hvor vi vægter det psykiske arbejdsmiljø højt
  • Kompetente, engagerede og erfarne kolleger
  • Et spændende speciale i udvikling
  • God oplæring
  • Flexordning

 

Hvis du har spørgsmål: 

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Trine Malec på tlf. 3035 8140 eller trine.malec@rsyd.dk

Du kan læse mere om H.C. Andersen Børne- og Ungehospital på H.C. Andersen Børne- og Ungehospital (ouh.dk)

 

Ansøgningsfristen er onsdag den 27. oktober 2021. Samtaler afholdes torsdag den 28. oktober 2021. 

 

Løn- og ansættelsesforhold: 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelsen udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Vil du være med til at gøre en forskel for vores børn og deres familier

Da en af vores lægesekretærer gennem mange år går på efterløn i starten af det nye år, og vi står foran implementeringen af EPJ Syd søger vi allerede nu en lægesekretær med start den 1. december.

Vi har et godt tværfagligt samarbejde, hvor alle er vigtige holdspillere i forhold til det at sikre gode og vellykkede patientforløb. Alle opgaver løses med udgangspunkt i OUHs værdi ”patienten først”. Dermed har vi en kerneopgave, som vi i fællesskab skal løse.

I samarbejde med en kollega vil du skulle varetage opgaver for vores børnemodtagelse HM4 samt sengeafsnit H7. Desuden vil du komme til at arbejde med alle administrative opgaver fra modtagelse af henvisning til patienten afsluttes.

Du vil ikke fysisk sidde i vores børnemodtagelse, men på vores sekretærgang.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer, men lavere timeantal kan aftales. Stillingen er omfattet af aftenvagter (ca. 10 dage om året) og lørdagsvagter (ca. 3 gange om året). Der er i sekretærgruppen en god kultur for, at kunne bytte vagter i det omfang der er behov for det.

Hvis du har mod på det også en mulighed for, at præge dine arbejdsopgaver med andre spændende arbejdsopgaver og ansvarsområder.

  

Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)
  • Er god til at koordinere
  • Har fokus på at udnytte de lægesekretærfaglige ressourcer bedst muligt
  • Er positiv og møder vores familier, kolleger og andre samarbejdspartnere med et smil
  • Er robust, har overblik og kan bevare roen i pressede situationer
  • Er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at bidrage til opfyldelsen af vores kvalitetsmål
  • Du bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø i afdelingen

 

Vi tilbyder: 

  • Et spændende og selvstændigt job med mange udfordringer
  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø, hvor vi har det godt med hinanden og løfter i flok
  • En afdeling hvor vi vægter det psykiske arbejdsmiljø højt
  • Kompetente, engagerede og erfarne kolleger
  • Et spændende speciale i udvikling
  • God oplæring
  • Flexordning

 

Hvis du har spørgsmål: 

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Trine Malec på tlf. 3035 8140 eller trine.malec@rsyd.dk

Du kan læse mere om H.C. Andersen Børne- og Ungehospital på H.C. Andersen Børne- og Ungehospital (ouh.dk)

 

Ansøgningsfristen er onsdag den 27. oktober 2021. Samtaler afholdes torsdag den 28. oktober 2021. 

 

Løn- og ansættelsesforhold: 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelsen udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.