Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at have styr på sagerne? Østjyllands Politi søger kontorelever

Østjyllands Politi

Du kan forvente… at du som kontorelev i politiet vil blive en del af en anderledes og stor organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. Vi understøtter politiets kerneopgaver, og du vil som elev blive en vigtig spiller i arbejdet. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver

Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse. Vi er en dynamisk og politisk styret organisation, hvor forandringer kan have sin daglige gang.

Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. & 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb – både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen.


Dine arbejdsopgaver som kontorelev

I din praktiktid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger. For at sikre, at du får et indblik i politiets opgaver i samfundet og hele det administrative sagsforløb, der understøtter organisationen, vil du som udgangspunkt være elev i tre til fem afdelinger i løbet af uddannelsen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere.

Du får mulighed for at prøve kræfter med generel administrativ sagsbehandling inden for politiområdet og Anklagemyndigheden i nogle af følgende afdelinger:

• Borgerekspeditionen - håndterer bl.a. alle indkomne 114-opkald og grundregistrerer indkomne sager til videre behandling.
• Politiadministrativ enhed - understøtter på politiområdet ved bl.a. afskrivning af videoafhøringer, kopiering og klargøring af sager til den videre proces.
• Anklageadministrativ enhed - understøtter anklagere i sagsbehandlingen ved fx indhentelse af erklæringer, sende sager i retten, foretage berammelser og indberetning af afgørelser.
• Logistik - står bl.a. for indkøb af alt fra papirklips til skudsikkerveste, lagerstyring og våbenhåndtering.
• Ledelsessekretariatet - behandler bl.a. klagesager, erstatningssager, aktindsigt og databeskyttelse, hvor du vil håndtere sager ift. oprettelse, fordeling, søgning, arkivering og posthåndtering mv..

Som supplement til dine praktikophold i de forskellige afdelinger og dine skoleophold deltager du også i en studietur sammen med resten af dit elevhold.

Hvad forventer vi af dig?

Vi forestiller os, at du har bestået eller forventer at bestå en af følgende uddannelser: EUX med retning kontor, HHX, STX eller HTX med et 5 ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Det er ikke et afgørende kriterie, at du har gennemført et 5 ugers EUS/HGS-forløb inden samtalerne, men det skal gennemføres inden ansættelse. Hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde e.l., vil det være en fordel.

Dertil vægter vi, at du;
• Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling
• Er velformuleret i skrift og tale, da jobbet indeholder en del kommunikation – fx via telefon og mail. Du skal også være komfortabel med at kommunikere engelsk.
• Er god til at arbejde struktureret sammen med andre i opgaveløsningen
• Er serviceorienteret og er motiveret for at gøre en forskel for kolleger og borgere
• Er nysgerrig efter nye opgaver og samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen
• Er god til at skabe overblik over egne opgaver, ligesom du formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag.
• Er fortrolig med MS Office-pakken

Du er ambitiøs og ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater. Du har en høj arbejdsmoral med lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling.

Ansættelsesforhold

Tiltrædelse i stillingen vil være den 1. september 2020.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en gennemsnitlig arbejdsuge på 37 timer. Ud over den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve.

Det meste af din praktikperiode vil foregå på politigården i Aarhus, men det er vigtigt, at du er mobil, da du kan komme til Randers politistation for en periode. Du vil blive ansat med tjenestested indtil videre på begge lokationer.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Vær desuden opmærksom på følgende uddannelseskrav til stillingen: Du har bestået eller forventer at bestå EUX med retning kontor, HHX, STX eller HTX med et 5 ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Det er ikke et afgørende kriterie, at du har gennemført et 5 ugers EUS/HGS-forløb inden samtalerne, men det er en forudsætning for ansættelse, at det er gennemført inden da. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Kontakt

Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål. Din besvarelse må max. fylde én A4-side:
• Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet?
• Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb?
• Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev?
• Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads?

Ud over din besvarelse bedes du vedhæfte dit CV samt kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer.

Vi forventer at afholde 2 samtalerunder, heraf gruppesamtaler i uge 10 og individuelle samtaler i uge 11.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Asmar Mamadi på 61153409 hverdage mellem kl. 9.00-11.00 eller på AMA060@politi.dk, hvorefter din mail vil blive besvaret hurtigst muligt.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Du kan finde mere information omkring Østjyllands Politi på følgende link: https://politi.dk/politikredse.

Læs mere om politiets elevforløb på https://politi.dk/job-i-politiet/elevuddannelser.

Du kan finde mere information om politiet generelt på https://politi.dk/ og https://politi.dk/job-i-politiet.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grøn¬land). Østjyllands Politi har tre primære stationer henholdsvis i Aarhus, Randers og Grenaa samt et antal lokalstationer. Kredsen dækker et areal på 3.503 km2, som har mere end 536.000 indbyggere. Der er ved Østjyllands Politi ansat i alt ca. 1000 medarbejdere. Østjyllands Politi omfatter følgende kommuner; Randers, Norddjurs, Syddjurs, Favrskov, Aarhus, Odder og Samsø.

Østjyllands Politi arbejder ud fra værdier om åbenhed, ærlighed, ansvarlighed, etik og kvalitet. Vores mission er, som en del af dansk politi, at virke for tryghed, sikkerhed, fred og orden i samfundet gennem forebyggende, hjælpende og håndhævende virksomhed. Vi vil sikre at strafskyldige drages til ansvar og sikre, at der ikke sker forfølgning af uskyldige.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165899Phoenix-5c93d11712020-01-28T00:00:00Vil du være med til at have styr på sagerne? Østjyllands Politi søger kontorelever

Østjyllands Politi

Du kan forvente… at du som kontorelev i politiet vil blive en del af en anderledes og stor organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. Vi understøtter politiets kerneopgaver, og du vil som elev blive en vigtig spiller i arbejdet. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver

Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse. Vi er en dynamisk og politisk styret organisation, hvor forandringer kan have sin daglige gang.

Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. & 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb – både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen.


Dine arbejdsopgaver som kontorelev

I din praktiktid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger. For at sikre, at du får et indblik i politiets opgaver i samfundet og hele det administrative sagsforløb, der understøtter organisationen, vil du som udgangspunkt være elev i tre til fem afdelinger i løbet af uddannelsen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere.

Du får mulighed for at prøve kræfter med generel administrativ sagsbehandling inden for politiområdet og Anklagemyndigheden i nogle af følgende afdelinger:

• Borgerekspeditionen - håndterer bl.a. alle indkomne 114-opkald og grundregistrerer indkomne sager til videre behandling.
• Politiadministrativ enhed - understøtter på politiområdet ved bl.a. afskrivning af videoafhøringer, kopiering og klargøring af sager til den videre proces.
• Anklageadministrativ enhed - understøtter anklagere i sagsbehandlingen ved fx indhentelse af erklæringer, sende sager i retten, foretage berammelser og indberetning af afgørelser.
• Logistik - står bl.a. for indkøb af alt fra papirklips til skudsikkerveste, lagerstyring og våbenhåndtering.
• Ledelsessekretariatet - behandler bl.a. klagesager, erstatningssager, aktindsigt og databeskyttelse, hvor du vil håndtere sager ift. oprettelse, fordeling, søgning, arkivering og posthåndtering mv..

Som supplement til dine praktikophold i de forskellige afdelinger og dine skoleophold deltager du også i en studietur sammen med resten af dit elevhold.

Hvad forventer vi af dig?

Vi forestiller os, at du har bestået eller forventer at bestå en af følgende uddannelser: EUX med retning kontor, HHX, STX eller HTX med et 5 ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Det er ikke et afgørende kriterie, at du har gennemført et 5 ugers EUS/HGS-forløb inden samtalerne, men det skal gennemføres inden ansættelse. Hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde e.l., vil det være en fordel.

Dertil vægter vi, at du;
• Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling
• Er velformuleret i skrift og tale, da jobbet indeholder en del kommunikation – fx via telefon og mail. Du skal også være komfortabel med at kommunikere engelsk.
• Er god til at arbejde struktureret sammen med andre i opgaveløsningen
• Er serviceorienteret og er motiveret for at gøre en forskel for kolleger og borgere
• Er nysgerrig efter nye opgaver og samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen
• Er god til at skabe overblik over egne opgaver, ligesom du formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag.
• Er fortrolig med MS Office-pakken

Du er ambitiøs og ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater. Du har en høj arbejdsmoral med lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling.

Ansættelsesforhold

Tiltrædelse i stillingen vil være den 1. september 2020.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en gennemsnitlig arbejdsuge på 37 timer. Ud over den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve.

Det meste af din praktikperiode vil foregå på politigården i Aarhus, men det er vigtigt, at du er mobil, da du kan komme til Randers politistation for en periode. Du vil blive ansat med tjenestested indtil videre på begge lokationer.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Vær desuden opmærksom på følgende uddannelseskrav til stillingen: Du har bestået eller forventer at bestå EUX med retning kontor, HHX, STX eller HTX med et 5 ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Det er ikke et afgørende kriterie, at du har gennemført et 5 ugers EUS/HGS-forløb inden samtalerne, men det er en forudsætning for ansættelse, at det er gennemført inden da. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Kontakt

Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål. Din besvarelse må max. fylde én A4-side:
• Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet?
• Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb?
• Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev?
• Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads?

Ud over din besvarelse bedes du vedhæfte dit CV samt kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer.

Vi forventer at afholde 2 samtalerunder, heraf gruppesamtaler i uge 10 og individuelle samtaler i uge 11.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Asmar Mamadi på 61153409 hverdage mellem kl. 9.00-11.00 eller på AMA060@politi.dk, hvorefter din mail vil blive besvaret hurtigst muligt.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Du kan finde mere information omkring Østjyllands Politi på følgende link: https://politi.dk/politikredse.

Læs mere om politiets elevforløb på https://politi.dk/job-i-politiet/elevuddannelser.

Du kan finde mere information om politiet generelt på https://politi.dk/ og https://politi.dk/job-i-politiet.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grøn¬land). Østjyllands Politi har tre primære stationer henholdsvis i Aarhus, Randers og Grenaa samt et antal lokalstationer. Kredsen dækker et areal på 3.503 km2, som har mere end 536.000 indbyggere. Der er ved Østjyllands Politi ansat i alt ca. 1000 medarbejdere. Østjyllands Politi omfatter følgende kommuner; Randers, Norddjurs, Syddjurs, Favrskov, Aarhus, Odder og Samsø.

Østjyllands Politi arbejder ud fra værdier om åbenhed, ærlighed, ansvarlighed, etik og kvalitet. Vores mission er, som en del af dansk politi, at virke for tryghed, sikkerhed, fred og orden i samfundet gennem forebyggende, hjælpende og håndhævende virksomhed. Vi vil sikre at strafskyldige drages til ansvar og sikre, at der ikke sker forfølgning af uskyldige.

2020-02-17T20:50:33.403 Østjyllands Politi Du kan forvente… at du som kontorelev i politiet vil blive en del af en anderledes og stor organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. Vi understøtter politiets kerneopgaver, og du vil som elev blive en vigtig spiller i arbejdet. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse. Vi er en dynamisk og politisk styret organisation, hvor forandringer kan have sin daglige gang. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen. Dine arbejdsopgaver som kontorelev I din praktiktid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger. For at sikre, at du får et indblik i politiets opgaver i samfundet og hele det administrative sagsforløb, der understøtter organisationen, vil du som udgangspunkt være elev i tre til fem afdelinger i løbet af uddannelsen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere. Du får mulighed for at prøve kræfter med generel administrativ sagsbehandling inden for politiområdet og Anklagemyndigheden i nogle af følgende afdelinger: • Borgerekspeditionen - håndterer bl.a. alle indkomne 114-opkald og grundregistrerer indkomne sager til videre behandling. • Politiadministrativ enhed - understøtter på politiområdet ved bl.a. afskrivning af videoafhøringer, kopiering og klargøring af sager til den videre proces. • Anklageadministrativ enhed - understøtter anklagere i sagsbehandlingen ved fx indhentelse af erklæringer, sende sager i retten, foretage berammelser og indberetning af afgørelser. • Logistik - står bl.a. for indkøb af alt fra papirklips til skudsikkerveste, lagerstyring og våbenhåndtering. • Ledelsessekretariatet - behandler bl.a. klagesager, erstatningssager, aktindsigt og databeskyttelse, hvor du vil håndtere sager ift. oprettelse, fordeling, søgning, arkivering og posthåndtering mv.. Som supplement til dine praktikophold i de forskellige afdelinger og dine skoleophold deltager du også i en studietur sammen med resten af dit elevhold. Hvad forventer vi af dig? Vi forestiller os, at du har bestået eller forventer at bestå en af følgende uddannelser: EUX med retning kontor, HHX, STX eller HTX med et 5 ugers EUS- HGS-forløb eller HG HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Det er ikke et afgørende kriterie, at du har gennemført et 5 ugers EUS HGS-forløb inden samtalerne, men det skal gennemføres inden ansættelse. Hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde e.l., vil det være en fordel. Dertil vægter vi, at du • Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling • Er velformuleret i skrift og tale, da jobbet indeholder en del kommunikation fx via telefon og mail. Du skal også være komfortabel med at kommunikere engelsk. • Er god til at arbejde struktureret sammen med andre i opgaveløsningen • Er serviceorienteret og er motiveret for at gøre en forskel for kolleger og borgere • Er nysgerrig efter nye opgaver og samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen • Er god til at skabe overblik over egne opgaver, ligesom du formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag. • Er fortrolig med MS Office-pakken Du er ambitiøs og ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater. Du har en høj arbejdsmoral med lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling. Ansættelsesforhold Tiltrædelse i stillingen vil være den 1. september 2020. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en gennemsnitlig arbejdsuge på 37 timer. Ud over den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve. Det meste af din praktikperiode vil foregå på politigården i Aarhus, men det er vigtigt, at du er mobil, da du kan komme til Randers politistation for en periode. Du vil blive ansat med tjenestested indtil videre på begge lokationer. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Vær desuden opmærksom på følgende uddannelseskrav til stillingen: Du har bestået eller forventer at bestå EUX med retning kontor, HHX, STX eller HTX med et 5 ugers EUS- HGS-forløb eller HG HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Det er ikke et afgørende kriterie, at du har gennemført et 5 ugers EUS HGS-forløb inden samtalerne, men det er en forudsætning for ansættelse, at det er gennemført inden da. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted. Kontakt Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål. Din besvarelse må max. fylde én A4-side: • Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet? • Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb? • Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev? • Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads? Ud over din besvarelse bedes du vedhæfte dit CV samt kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer. Vi forventer at afholde 2 samtalerunder, heraf gruppesamtaler i uge 10 og individuelle samtaler i uge 11. For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Asmar Mamadi på 61153409 hverdage mellem kl. 9.00-11.00 eller på AMA060@politi.dk, hvorefter din mail vil blive besvaret hurtigst muligt. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Du kan finde mere information omkring Østjyllands Politi på følgende link: https: politi.dk politikredse. Læs mere om politiets elevforløb på https: politi.dk job-i-politiet elevuddannelser. Du kan finde mere information om politiet generelt på https: politi.dk og https: politi.dk job-i-politiet. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grøn¬land). Østjyllands Politi har tre primære stationer henholdsvis i Aarhus, Randers og Grenaa samt et antal lokalstationer. Kredsen dækker et areal på 3.503 km2, som har mere end 536.000 indbyggere. Der er ved Østjyllands Politi ansat i alt ca. 1000 medarbejdere. Østjyllands Politi omfatter følgende kommuner Randers, Norddjurs, Syddjurs, Favrskov, Aarhus, Odder og Samsø. Østjyllands Politi arbejder ud fra værdier om åbenhed, ærlighed, ansvarlighed, etik og kvalitet. Vores mission er, som en del af dansk politi, at virke for tryghed, sikkerhed, fred og orden i samfundet gennem forebyggende, hjælpende og håndhævende virksomhed. Vi vil sikre at strafskyldige drages til ansvar og sikre, at der ikke sker forfølgning af uskyldige.11Jobnet5c93d117100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-18T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=%C3%98JY062040EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3699750Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet11Ridderstræde 18000Aarhus CDKDanmark0
ama060@politi.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000892596JobNet5106527510652710028-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c93d117https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c93d117https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c93d117&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c93d117&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgVil du være med til at have styr på sagerne? Østjyllands Politi søger kontorelever12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration364027752Asmarama060@politi.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK