Vil du være med til at overtage verden, en pakke ad gangen? Evermart søger lageransvarlig/lagerchef/lagermedarbejder med ild i kroppen, og et ønske om at være en del af noget stort

Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup.

Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1/11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2.

Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal – og derfor har vi brug for dig!

Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort.

Dine arbejdsopgaver:

Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver.

Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være:

  • Løbende optimering af lager og logistikprocesser.
  • Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter.
  • Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul.
  • Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet.
  • Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø.

Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes.

Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen.

Bemærk at opstart er snarest muligt – men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart.

Forventninger til dig:

Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer.

Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig.

Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi:

  • Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering.
  • Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel.
  • Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os.
  • Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre.

Hvad kan du forvente af Evermart?

Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning.

En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder.

Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330018567Phoenix-61f936f312019-06-03T00:00:00Vil du være med til at overtage verden, en pakke ad gangen? Evermart søger lageransvarlig/lagerchef/lagermedarbejder med ild i kroppen, og et ønske om at være en del af noget stort

Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup.

Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1/11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2.

Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal – og derfor har vi brug for dig!

Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort.

Dine arbejdsopgaver:

Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver.

Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være:

  • Løbende optimering af lager og logistikprocesser.
  • Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter.
  • Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul.
  • Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet.
  • Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø.

Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes.

Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen.

Bemærk at opstart er snarest muligt – men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart.

Forventninger til dig:

Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer.

Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig.

Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi:

  • Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering.
  • Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel.
  • Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os.
  • Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre.

Hvad kan du forvente af Evermart?

Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning.

En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder.

Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup. Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1 11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2. Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal og derfor har vi brug for dig! Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort. Dine arbejdsopgaver: Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver. Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være: Løbende optimering af lager og logistikprocesser. Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter. Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul. Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet. Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø. Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes. Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen. Bemærk at opstart er snarest muligt men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart. Forventninger til dig: Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer. Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig. Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi: Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering. Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel. Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os. Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre. Hvad kan du forvente af Evermart? Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning. En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder. Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!11jobnet61f936f3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskovEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3521938Evermart A/S11Hedegaardsvej 15466AsperupDKDanmark0cs@evermart.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent755664JobNet4984511498451110007-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgØnsker du et spændende job som Lagerchef? Hos Evermart A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale123911Lagerchef6Ledelse361735079Christian Sodemanncs@evermart.dkDKDanmarkDKDanmark330018537Vil du være med til at overtage verden, en pakke ad gangen? Evermart søger lageransvarlig/lagerchef/lagermedarbejder med ild i kroppen, og et ønske om at være en del af noget stortRobot Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup. Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1 11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2. Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal og derfor har vi brug for dig! Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort. Dine arbejdsopgaver: Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver. Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være: Løbende optimering af lager og logistikprocesser. Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter. Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul. Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet. Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø. Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes. Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen. Bemærk at opstart er snarest muligt men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart. Forventninger til dig: Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer. Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig. Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi: Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering. Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel. Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os. Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre. Hvad kan du forvente af Evermart? Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning. En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder. Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup.

Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1/11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2.

Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal – og derfor har vi brug for dig!

Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort.

Dine arbejdsopgaver:

Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver.

Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være:

  • Løbende optimering af lager og logistikprocesser.
  • Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter.
  • Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul.
  • Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet.
  • Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø.

Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes.

Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen.

Bemærk at opstart er snarest muligt – men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart.

Forventninger til dig:

Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer.

Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig.

Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi:

  • Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering.
  • Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel.
  • Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os.
  • Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre.

Hvad kan du forvente af Evermart?

Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning.

En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder.

Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Evermart A/SHinnerup2019-06-04T00:00:002019-07-02T00:00:00
330039572Lager/logistikchef søges til Danmarks førende HaveWebshopRobot Er det dig vi mangler? I vores udvikling som Danmarks førende E-handels virksomhed inden for haveplanter og tilbehør, søger vi en Lagerchef, til at varetage den daglige ledelse og udvikling af vores lager i Randers. Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor der er rig mulighed for at videreudvikle de bagvedliggende funktioner og processer. Vi leder efter en som kan bevare overblikket og har en struktureret tilgang til opgaverne. Da vi er en sæsonvirksomhed(højsæson mar-maj okt-nov), har vi brug for at du er fleksibel omkring arbejdstider og opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer. Du får dygtige erfarne kollegaer til at varetage en del af de primære lageropgaver. Dine ansvarsområder er: Personaleledelse af teamledere, og lagerpersonale. Administration af lager Sikre løbende optimering og forbedring af arbejdsgange og processer for lageret. Sikre at de fysiske rammer benyttes optimalt, og at der er struktur på de fysiske vare flow. Logistisk og emballage. Budgetter og budgetopfølgning Drift og udvikling af WMS Arbejdsmiljø, sikre og overholde gældende regler herunder APV, Sikkerhed mm. Fejlregistrering og opfølgning, overholdelse af deadlines, pakkekvalitet og opbygning af KPI Struktur. Budgetansvarlig for lagerdriften, opfølgning på løn, samt løbende optimering af leverandøraftaler. Vi forventer du har følgende kvalifikationer Elsker at optimere alle processer Har uddannelse eller erfaring som er logistikorienteret Har personaleledelse erfaring At du er en leder der sætter en tydelig retning og er i stand til at motiverer og udvikle medarbejderne. At du har en struktureret tilgang til opgaver og processer At du behersker Dansk og Engelsk. Vi tilbyder: En ledende stilling, i en vækstvirksomhed Mulighed for faglig og personlig påvirkning og udvikling Et behageligt arbejdsmiljø, med grønt mellem fingrene Arbejdssted: Skovvadbrovej 1, 8920 Randers NV. Send ansøgning eller spørgsmål til: bsa@plantetorvet.dk. (Bjarne Schou Andersen) snarest muligt. Samtaler afholdes løbende indtil den rette person er ansat. Forventet opstart 16 September 2019

Er det dig vi mangler?

I vores udvikling som Danmarks førende E-handels virksomhed inden for haveplanter og tilbehør, søger vi en Lagerchef, til at varetage den daglige ledelse og udvikling af vores lager i Randers. Du vil få en central rolle i virksomheden,  hvor der er rig mulighed for at videreudvikle de bagvedliggende funktioner og processer. 

Vi leder efter en som kan bevare overblikket og har en struktureret tilgang til opgaverne.  Da vi er en sæsonvirksomhed(højsæson mar-maj + okt-nov), har vi brug for at du er fleksibel omkring arbejdstider og opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer. Du får dygtige erfarne kollegaer til at varetage en del af de primære lageropgaver.

Dine ansvarsområder er:

  • Personaleledelse af teamledere, og lagerpersonale.
  • Administration af lager
  • Sikre løbende optimering og forbedring af arbejdsgange og processer for lageret.
  • Sikre at de fysiske rammer benyttes optimalt, og at der er struktur på de fysiske vare flow.
  • Logistisk og emballage.
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Drift og udvikling af WMS
  • Arbejdsmiljø, sikre og overholde gældende regler herunder APV, Sikkerhed mm.
  • Fejlregistrering og opfølgning, overholdelse af deadlines, pakkekvalitet og opbygning af KPI Struktur.
  • Budgetansvarlig for lagerdriften, opfølgning på løn, samt løbende optimering af leverandøraftaler.

Vi forventer du har følgende kvalifikationer

  • Elsker at optimere alle processer
  • Har uddannelse eller erfaring som er logistikorienteret
  • Har personaleledelse erfaring
  • At du er en leder der sætter en tydelig retning og er i stand til at motiverer og udvikle medarbejderne.
  • At du har en struktureret tilgang til opgaver og processer
  • At du behersker Dansk og Engelsk.

Vi tilbyder:

  • En ledende stilling, i en vækstvirksomhed
  • Mulighed for faglig og personlig påvirkning og udvikling
  • Et behageligt arbejdsmiljø, med grønt mellem fingrene

 

Arbejdssted: Skovvadbrovej 1, 8920 Randers NV.

Send ansøgning eller spørgsmål til: bsa@plantetorvet.dk. (Bjarne Schou Andersen) snarest muligt. Samtaler afholdes løbende indtil den rette person er ansat.

Forventet opstart 16 September 2019

PLANTETORVET.DK ApSRanders NV2019-06-11T00:00:002019-08-02T00:00:00
330023645Arbejdende formand - KronjyllandRobot 100 dansk ejet virksomhed i Kronjylland udvikler og fremstiller tovværk af høj kvalitet, og har mere end 100 års erfaring med at udvikle løsninger til det professionelle marked. Hovedkontoret ligger i Kronjylland, hvorfra jobbet skal udføres. Virksomheden har haft en markant vækst og er præget af stor dynamik i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Medarbejderne har stor indflydelse på egne opgaver, og der er en høj grad af faglighed og ordentlighed. Arbejdsopgaver: Du kommer til at forestå den daglige ledelse af lageret med 5 ansatte i rollen som medarbejdende leder, herunder det overordnede ansvar for lager produktion forsendelse og uddelegering af opgaver til den enkelte medarbejder med respekt for deres primære opgaver. Arbejdsopgaverne kommer derudover til at omfatte: pakning og forsendelse af varer med tilhørende dokumentation. Færdiggørelse af ordrer forsendelser er altid højt prioriterede at være lagerets primære kontakt til salg og administration truckkørsel og øvrige lageropgaver modtagelse og placering af varer. Herunder etablere og fastholde et struktureret lager andre opgaver: Prioritering af enkelt opgaver, motivere til og sikre gensidig og nødvendig hjælp medarbejderne imellem, foreslå og være ankermand på forbedringstiltag Der vil være reference til en af virksomhedens salgschefer. Baggrund Den ideelle kandidat har et bredt kendskab til almindelige lagerfunktioner og mindre produkttilpasninger gerne fra en metalforarbejdende industrivirksomhed. Uddannelsesmæssigt kan det fint være livets skole eventuelt suppleret med anden relevant teoretisk uddannelse. Af øvrige ønsker kan nævnes handlingsorienteret, robust og selvstændig med ordenssans entusiasme med et glimt i øjet samt en god fysik fleksibel, stabil og har en positiv indstilling ansvarlighed hurtig til at sætte sig ind i nye opgaver ikke være bange for at bruge hænderne og blive beskidt købmandsmæssig og administrativ forståelse god til at planlægge og overholde deadlines, suppleret med forståelsen for nødvendigheden af akkuratesse og præcision ubesværet dansk kundskaber i skrift tale gerne engelsk (tale). IT på bruger niveau anvendes i mindre omfang Tiltrædelse: Snarest belejligt Virksomheden tilbyder: et uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed, der lægger stor vægt på gode interne relationer god introduktion til jobbet gage i overensstemmelse med markedet god mulighed for at præge jobbet Vil du høre mere om jobbet så ring til Mogens Brock på 20 71 95 51 eller på mail mærket 40455 til mbr@hrnavigator.dk Ansøgning sker ved at klikke på ansøg på vores hjemmeside www.hrnavigator.dk

100% dansk ejet virksomhed i Kronjylland udvikler og fremstiller tovværk af høj kvalitet, og har mere end 100 års erfaring med at udvikle løsninger til det professionelle marked. Hovedkontoret ligger i Kronjylland, hvorfra jobbet skal udføres.

Virksomheden har haft en markant vækst og er præget af stor dynamik i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Medarbejderne har stor indflydelse på egne opgaver, og der er en høj grad af faglighed og ordentlighed.

 

Arbejdsopgaver:

Du kommer til at forestå den daglige ledelse af lageret med 5 ansatte i rollen som medarbejdende leder, herunder det overordnede ansvar for lager/produktion/forsendelse og uddelegering af opgaver til den enkelte medarbejder med respekt for deres primære opgaver. Arbejdsopgaverne kommer derudover til at omfatte:

  • pakning og forsendelse af varer med tilhørende dokumentation. Færdiggørelse af ordrer/forsendelser er altid højt prioriterede
  • at være lagerets primære kontakt til salg og administration
  • truckkørsel og øvrige lageropgaver
  • modtagelse og placering af varer. Herunder etablere og fastholde et struktureret lager
  • andre opgaver: Prioritering af enkelt opgaver, motivere til og sikre gensidig og nødvendig hjælp medarbejderne imellem, foreslå og være ankermand på forbedringstiltag

Der vil være reference til en af virksomhedens salgschefer.

Baggrund

Den ideelle kandidat har et bredt kendskab til almindelige lagerfunktioner og mindre produkttilpasninger gerne fra en metalforarbejdende industrivirksomhed. Uddannelsesmæssigt kan det fint være ”livets skole” eventuelt suppleret med anden relevant teoretisk uddannelse. Af øvrige ønsker kan nævnes …

  • handlingsorienteret, robust og selvstændig – med ordenssans
  • entusiasme med et glimt i øjet samt en god fysik
  • fleksibel, stabil og har en positiv indstilling
  • ansvarlighed
  • hurtig til at sætte sig ind i nye opgaver
  • ikke være bange for at bruge hænderne og blive beskidt
  • købmandsmæssig og administrativ forståelse
  • god til at planlægge og overholde deadlines, suppleret med forståelsen for nødvendigheden af akkuratesse og præcision
  • ubesværet dansk kundskaber i skrift/tale – gerne engelsk (tale).
  • IT på bruger niveau – anvendes i mindre omfang

 

Tiltrædelse: Snarest belejligt

Virksomheden tilbyder:

  • et uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed, der lægger stor vægt på gode interne relationer
  • god introduktion til jobbet
  • gage i overensstemmelse med markedet
  • god mulighed for at præge jobbet

Vil du høre mere om jobbet så ring til Mogens Brock på 20 71 95 51 eller på mail mærket 40455 til mbr@hrnavigator.dk 

Ansøgning sker ved at klikke på ”ansøg” på vores hjemmeside www.hrnavigator.dk

BROCK&HR-NAVIGATOR ApSRanders C2019-06-03T00:00:002019-07-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du være med til at overtage verden, en pakke ad gangen? Evermart søger lageransvarlig/lagerchef/lagermedarbejder med ild i kroppen, og et ønske om at være en del af noget stort

Evermart A/S

Hinnerup
Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Lager/logistikchef søges til Danmarks førende HaveWebshop

PLANTETORVET.DK ApS

Randers NV
Er det dig vi mangler? I vores udvikling som Danmarks førende E-handels virksomhed inden for haveplanter og tilbehør, søger vi en Lagerchef, til at varetage den daglige ledelse og udvikling af vores lager i Randers. Du vil få en central rolle i virk...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Arbejdende formand - Kronjylland

BROCK&HR-NAVIGATOR ApS

Randers C
100 dansk ejet virksomhed i Kronjylland udvikler og fremstiller tovværk af høj kvalitet, og har mere end 100 års erfaring med at udvikle løsninger til det professionelle marked. Hovedkontoret ligger i Kronjylland, hvorfra jobbet skal udføres. Virkso...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:8. juli 2019