Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at overtage verden, en pakke ad gangen? Evermart søger lageransvarlig/lagerchef/lagermedarbejder med ild i kroppen, og et ønske om at være en del af noget stort

Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup.

Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1/11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2.

Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal – og derfor har vi brug for dig!

Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort.

Dine arbejdsopgaver:

Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver.

Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være:

  • Løbende optimering af lager og logistikprocesser.
  • Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter.
  • Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul.
  • Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet.
  • Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø.

Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes.

Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen.

Bemærk at opstart er snarest muligt – men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart.

Forventninger til dig:

Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer.

Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig.

Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi:

  • Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering.
  • Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel.
  • Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os.
  • Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre.

Hvad kan du forvente af Evermart?

Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning.

En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder.

Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330018567Phoenix-61f936f312019-06-03T00:00:00Vil du være med til at overtage verden, en pakke ad gangen? Evermart søger lageransvarlig/lagerchef/lagermedarbejder med ild i kroppen, og et ønske om at være en del af noget stort

Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup.

Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1/11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2.

Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal – og derfor har vi brug for dig!

Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort.

Dine arbejdsopgaver:

Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver.

Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være:

  • Løbende optimering af lager og logistikprocesser.
  • Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter.
  • Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul.
  • Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet.
  • Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø.

Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes.

Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen.

Bemærk at opstart er snarest muligt – men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart.

Forventninger til dig:

Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer.

Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig.

Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi:

  • Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering.
  • Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel.
  • Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os.
  • Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre.

Hvad kan du forvente af Evermart?

Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning.

En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder.

Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

2019-07-03T00:50:44.030 Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Århus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 16 medarbejdere, hvoraf 5 er fuldtid. Lejligheden er blevet skiftet ud med et omdannet værksted i 2015 og i 2017 rykkede vi ind i et større lejemål i Hinnerup. Evermart har købt en 32.000 m2 grund i Middelfart, hvor der d. 1 11 skal stå nyt lager og logistikcenter færdig på 2.000 m2. Det er visionen at grunden sidenhen skal danne ramme for et logistikcenter på op til 16.000 m2. Produkterne der bliver solgt på Evermart.dk fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2019 er at fordoble dette antal og derfor har vi brug for dig! Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort. Dine arbejdsopgaver: Du er grundstammen i vores nye lager og logistikled og skal derfor håndtere rekrutteringen af 2 fuldtidsmedarbejdere, samt et hold af deltidsmedarbejdere der skal løfte de daglige opgaver. Det vil derefter være din opgave løbende at optimere og effektivisere lageret ved brug af teknologi og generel forståelse for optimering af arbejdsgange. Du vil have ansvaret for at udforme og eksekvere planer, så lageret og logistikken kan følge med den hastige vækst. Derfor vil en kort opsummering af opgaver være: Løbende optimering af lager og logistikprocesser. Planlægning, analysering og eksekvering af tiltag der sikre den høje kvalitet i lagerservicegraden, som vi stiler efter. Rekruttere, planlægge, lede og fordele arbejde for de resterende kollegaer, så hele lagerorganisationen fungerer som et velsmurt tandhjul. Sikre de bedste rammer for dine kollegaers succes. Være en coach og motivere teamet. Sikre en høj kvalitet af struktur på arbejdspladsen, for at sikre et ryddeligt og professionelt arbejdsmiljø. Bemærk at administrationen fortsat vil være placeret i Århus, men alle medarbejdere vil løbende have arbejdsdage på lageret i Middelfart, da vi arbejder sammen som et team. Der vil derfor i høj grad være et stærkt samarbejde på trods af at de 2 organer i virksomheden er adskilt, da det er afgørende for virksomhedens fremtidige succes. Det vil i den daglige drift være dig, der har det endelige ansvar for at alt lykkedes efter hensigten, og da lageret vil have åbent fra 8-22 forventer vi at du er klar til at trække arbejdshandskerne på, og prioritere at være til stede på forskellige tidspunkter af arbejdsdagen. Vi forventer en normal arbejdsdag fra 8-16, men at du også er klar til at arbejde efter behov fra 14-22, 12-20 eller lign. I starten må det forventes at være min. 1 gang om ugen. Bemærk at opstart er snarest muligt men at stillingen indtil domicilet i Middelfart står færdigt vil være i Hinnerup ved Århus. Der vil derfor være en indkøringsperiode i det nuværende lager i Hinnerup, indtil det nye lager står færdigt i Middelfart. Denne indkøringsperiode vil primært blive brugt til oplæring i processer, samt rekruttering af medarbejderstaben i Middelfart. Forventninger til dig: Professionelt forventer vi at du har relevant erfaring indenfor området, og derfor fra start kender til, og kan håndtere et lager. Dette betyder at du tidligere har arbejdet med processer fra lagermodtagelse til afsendelse af varer. Vi forventer at du selvstændigt kan planlægge din arbejdsdag, og at du kan løfte det ansvar det er at være lageransvarlig. Da automatisering er højt prioriteret for at få logistikken til at køre så effektivt som muligt, forventer vi desuden at du har et stærkt kendskab til IT. Derudover forventer vi: Du er en dygtig leder, og har en naturlig autoritet overfor dine kollegaer. Du leder igennem motivation, påskønnelse og god personalehåndtering. Du er analytisk, og tager beslutninger på baggrund af data. Du skal derfor have et stærkt kendskab til analyseprogrammer som f.eks. Excel. Du er pligtopfyldende, løsningsorienteret og respekterer deadlines. Vores ønske er at give alle vores kunder en suveræn oplevelse når de handler hos os. Du er kreativ, du glæder dig over resultater, men brænder for at gøre det bedre. Hvad kan du forvente af Evermart? Du tilbydes en stilling, med en friheds- og ansvarsgrad som for den rette leder vil være enormt tiltalende. Vi arbejder sammen om at skabe resultater, sparrer og hjælper hinanden, men du vil i høj grad være medbestemmende på initiativer og retning. En konkurrencedygtig løn, mulighed for efteruddannelse, og på sigt frokostordning samt andre personalegoder. Synes du det lyder spændende? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!11jobnet61f936f3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskovEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3521938Evermart A/S11Hedegaardsvej 15466AsperupDKDanmark0cs@evermart.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent755664JobNet4984511498451110007-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f936f3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonVil du være med til at overtage verden, en pakke ad gangen? Evermart søger lageransvarlig/lagerchef/lagermedarbejder med ild i kroppen, og et ønske om at være en del af noget stort1Dansk3Læse/ tale123911Lagerchef6Ledelse361735079Christian Sodemanncs@evermart.dkDKDanmarkDKDanmark330083710Kompetent lageransvarlig søges til webshop i rivende udviklingRobot Er du struktureret og sætter en ære i et godt udført stykke arbejde? Vi søger en lageransvarlig til vores lager i smukke Skanderborg. Har du et stort overblik og er dygtig til at kommunikere med dine kollegaer, så er du måske vores nye kollega. Hos Cykelshoppen og Speedline sætter vi en ære i god kundeservice og hjælper gladeligt mange kunder hver eneste dag med at finde det helt rigtige produkt til netop deres behov. Vi sælger cykler og reservedele til scootere i både fysisk butik og på internettet i flere end fem forskellige lande. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som lageransvarlig hos os bliver du en del af vores unge lagerteam. Vi sætter en stolthed i et godt arbejdsklima og gode lagerrutiner, så vi kan sikre vores kunder den bedst mulige oplevelse, når de modtager vores varer. Med reference til virksomhedens direktør vil din primære opgave være den daglige styring og udvikling af lageret. Dit fokus bliver at lede, optimere og have det fulde overblik, så den daglige håndtering af varer bliver effektiv. En arbejdsdag hos Speedline Cykelshoppen byder på: Strukturering af lageret og deltagelse i de daglige arbejdsopgaver på lige fod med din kollegaer Kontrol og registrering af indkommende og udgående varer Fungere som bindeled imellem vores afdelinger og lageret Optimere lagergange og lokationer, så vi sikrer høj kvalitet og undgår flaskehalse Være daglig leder og sparringspartner til dine ansatte Cykelshoppen og Speedline beskæftiger over 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted. Dig og dine kvalifikationer: Du er struktureret og har et knivskarpt overblik Du er en naturlig leder og går forrest Gode IT-kompetencer, samt erfaring med ERP-systemer Er god til at kommunikere med dine kollegaer Truckcertifikat Ser løsninger hvor andre ser udfordringer Erfaringer med batch-pluk systemer er et plus Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får: En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende Arbejdsgiver betalt frokost en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : ) Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning lageransvarlig til Speedline og Cykelshoppen . Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

Er du struktureret og sætter en ære i et godt udført stykke arbejde?

Vi søger en lageransvarlig til vores lager i smukke Skanderborg. Har du et stort overblik og er dygtig til at kommunikere med dine kollegaer, så er du måske vores nye kollega.

Hos Cykelshoppen og Speedline sætter vi en ære i god kundeservice og hjælper gladeligt mange kunder hver eneste dag med at finde det helt rigtige produkt til netop deres behov. Vi sælger cykler og reservedele til scootere i både fysisk butik og på internettet i flere end fem forskellige lande.

Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk / www.speedline.dk

Som lageransvarlig hos os bliver du en del af vores unge lagerteam. Vi sætter en stolthed i et godt arbejdsklima og gode lagerrutiner, så vi kan sikre vores kunder den bedst mulige oplevelse, når de modtager vores varer. Med reference til virksomhedens direktør vil din primære opgave være den daglige styring og udvikling af lageret. Dit fokus bliver at lede, optimere og have det fulde overblik, så den daglige håndtering af varer bliver effektiv.

En arbejdsdag hos Speedline & Cykelshoppen byder på:

  • Strukturering af lageret og deltagelse i de daglige arbejdsopgaver på lige fod med din kollegaer
  • Kontrol og registrering af indkommende og udgående varer
  • Fungere som bindeled imellem vores afdelinger og lageret
  • Optimere lagergange og lokationer, så vi sikrer høj kvalitet og undgår flaskehalse
  • Være daglig leder og sparringspartner til dine ansatte

Cykelshoppen og Speedline beskæftiger over 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted.

Dig og dine kvalifikationer:

  • Du er struktureret og har et knivskarpt overblik
  • Du er en naturlig leder og går forrest
  • Gode IT-kompetencer, samt erfaring med ERP-systemer
  • Er god til at kommunikere med dine kollegaer
  • Truckcertifikat
  • Ser løsninger hvor andre ser udfordringer
  • Erfaringer med batch-pluk systemer er et plus

Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får:

  • En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet
  • En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø
  • Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig
  • Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende
  • Arbejdsgiver betalt frokost en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : )
  • Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao

Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning ”lageransvarlig til Speedline og Cykelshoppen”.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på + 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

SPEEDLINE A/SSkanderborg2019-09-04T00:00:002019-10-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kompetent lageransvarlig søges til webshop i rivende udvikling

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Er du struktureret og sætter en ære i et godt udført stykke arbejde? Vi søger en lageransvarlig til vores lager i smukke Skanderborg. Har du et stort overblik og er dygtig til at kommunikere med dine kollegaer, så er du måske vores nye kollega. Hos ...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019