Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?

Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere?

Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet.

Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget

"Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag“ fortæller Salgschef Mads Thomsen.

Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads.

Din hverdag går med, at du:

  • Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter – du booker dine møder selv.
  • Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning– og lukker salget.

Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt

Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her.

"Vi spiser frokost sammen – vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa – så du kan udfordre dine kollegaer" slutter Mads

Du vil salget – og har ja-hatten på!

Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. – og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag.

Herudover passer du godt ind hos os, fordi du:

  • Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler
  • Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus.
  • Du er konkurrence menneske med stort K
  • Du har kørekort

Interesseret?

Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014193Phoenix-1ae6667212019-04-30T00:00:00Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?

Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere?

Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet.

Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget

"Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag“ fortæller Salgschef Mads Thomsen.

Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads.

Din hverdag går med, at du:

  • Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter – du booker dine møder selv.
  • Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning– og lukker salget.

Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt

Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her.

"Vi spiser frokost sammen – vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa – så du kan udfordre dine kollegaer" slutter Mads

Du vil salget – og har ja-hatten på!

Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. – og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag.

Herudover passer du godt ind hos os, fordi du:

  • Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler
  • Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus.
  • Du er konkurrence menneske med stort K
  • Du har kørekort

Interesseret?

Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.

2019-06-20T00:51:16.713 Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere? Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet. Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag fortæller Salgschef Mads Thomsen. Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads. Din hverdag går med, at du: Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter du booker dine møder selv. Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning og lukker salget. Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her. Vi spiser frokost sammen vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa så du kan udfordre dine kollegaer slutter Mads Du vil salget og har ja-hatten på! Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag. Herudover passer du godt ind hos os, fordi du: Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus. Du er konkurrence menneske med stort K Du har kørekort Interesseret? Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.11jobnet1ae66672100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://www.kommunikationsforum.dk/phillip-kaas/blog/plico-internt-fokus0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3516765Plico A/S11Runetoften 14, st th8210Aarhus VDKDanmark0mt@plico.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent751804JobNet4977947497794710030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ae66672https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ae66672https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ae66672&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ae66672&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonVil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361628808Mads Rosenkilde Thomsenmt@plico.dkDKDanmarkDKDanmark330104019Account Manager - for the Food Industry Europe - AarhusRobot Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. Take AFI s dairy business to the next level As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to food industry customers in southern European markets. The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy. You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within food ingredients. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization. You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Food and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark. Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the food ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to food industry and use this actively to grow your business area. You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels. Application and contact Please apply as soon as possible and no later than 31st of October. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients.

AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. 

Take AFI’s dairy business to the next level

As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to food industry customers in southern European markets. The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy.

You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within food ingredients. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization.

You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Food  and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole.

Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark.

Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive

You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the food ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to food industry and use this actively to grow your business area.

You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations.

You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels.

Application and contact

Please apply as soon as possible and no later than 31st of October. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-10-09T00:00:002019-10-31T00:00:00
330099507Regional Account Manager - AarhusRobot Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the infant nutrition industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Regional Account Manager? Arla Foods Ingredients (AFI) is an independent company within the Arla Foods Group and a global leader in natural whey ingredients for many different categories including bakery, beverages, dairy, infant and sport nutrition. Take AFI s dairy business to the next level As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of whey protein and lactose ingredients to infant nutrition customers in selected European markets. Our customers are medium-sized to large infant formula manufacturers located in many European countries including Germany, Spain, British Isles, France, Scandinavia, Eastern Europe, and the Netherlands. The customer portfolio will reach from smaller individual customers to large international players where Key Account Management experience will come in handy. You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled Sales Development and Pediatric Science teams within pediatric nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. Key responsibilities in the position will be to: encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization. play a significant part in the implementation of the business unit strategy be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met, through structured key account management use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. On top of your business area responsibility, it is expected that you contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. You will be part of the European sales team to pediatric nutrition and report to the Head of Sales in Europe, and you will also be a key part of the global sales team. Expect about 60 travel days a year mainly to destinations in Europe, and mostly as customer visits but also participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark. Excellent sales skills and technical product knowledge combined with ambition and drive You have a proven sales experience within the food industry, preferably within the ingredients industry for nutrition. Furthermore, you have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to pediatric nutrition industry and use this actively to grow your business area. You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. You are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. Furthermore, you have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels. Application and contact Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the infant nutrition industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Regional Account Manager? Arla Foods Ingredients (AFI) is an independent company within the Arla Foods Group and a global leader in natural whey ingredients for many different categories including bakery, beverages, dairy, infant and sport nutrition.

Take AFI’s dairy business to the next level

As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of whey protein and lactose ingredients to infant nutrition customers in selected European markets. Our customers are medium-sized to large infant formula manufacturers located in many European countries including Germany, Spain, British Isles, France, Scandinavia, Eastern Europe, and the Netherlands. The customer portfolio will reach from smaller individual customers to large international players where Key Account Management experience will come in handy.

You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled Sales Development and Pediatric Science teams within pediatric nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization.  Key responsibilities in the position will be to:

  • encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization.
  • play a significant part in the implementation of the business unit strategy
  • be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met, through structured key account management
  • use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further.

On top of your business area responsibility, it is expected that you contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. You will be part of the European sales team to pediatric nutrition and report to the Head of Sales in Europe, and you will also be a key part of the global sales team.

Expect about 60 travel days a year mainly to destinations in Europe, and mostly as customer visits but also participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark.

Excellent sales skills and technical product knowledge combined with ambition and drive

You have a proven sales experience within the food industry, preferably within the ingredients industry for nutrition. Furthermore, you have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to pediatric nutrition industry and use this actively to grow your business area.

You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. You are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. Furthermore, you have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels.

Application and contact

Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-10-02T00:00:002019-11-27T00:00:00
330092485International Account ManagerRobot Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voksende europæisk marked. Som Account Manager hos Visiolink får du et interessant og udfordrende job i en særdeles velkonsolideret og voksende virksomhed. Vi byder på et fagligt stærkt miljø, hvor du bliver en del af en spændende afdeling bestående af Salg, Marketing og Business Intelligence. StillingenVi er et godt brand i branchen, har en proaktiv tilgang til vores kunder og er kendt for vores tætte og personlige forhold til disse. Du skal forvente en rejseaktivitet på ca. 30-40 rejsedage årligt. Som Account Manager har du bl.a. ansvaret for: - Opbygning og penetrering af nye markeder lande - Afholdelse af salgsmøder i hele Europa både eksisterende samt potentielle kunder - Eget salgsbudget og opnåelse af nøgletal- Løbende kontakt til og udvikling af vores kunder- Effektiv og struktureret anvendelse af HubSpot (vores CRM-system)- Opbygge et tæt samarbejde med afdelingskolleger og Projektlederne Din baggrundDu har en relevant uddannelse og mulig erfaring, har en god forretningssans og kan dit salgshåndværk. Som person er du udadvendt og har nemt ved at kommunikere med såvel eksisterende som nye kunder. Du er ikke bange for nye opgaver og får energi af nye udfordringer.Du har en god teknisk forståelse, så du kan sætte dig ind i dine kunders behov og efterspørgsler. Desuden er du struktureret og målrettet og evner at følge salgene til dørs. Det er vigtigt, at du er flydende i engelsk og også gerne er tysk kyndig. Om osVisiolink er markedsledende inden for digitale publiceringsløsninger til mediehuse i Europa. Vi har specialiseret os i at levere magasiners og avisers indhold til smartphone, tablet og web, og vi rådgiver mediehusene om, hvordan de kan gøre deres e-avis og e-magasin til en god forretning. I Visiolink er vi stolte af vores flade virksomhedsstruktur med højt til loftet og mulighed for at sætte sit eget præg. Dertil sørger vores Personaleforening for, at vi også får nogle fede oplevelser sammen uden for arbejdstiden, hvilket bl.a. kommer til udtryk, når vi får en fredagsøl i vores egen biestube, tager på udflugter eller holder sjove firmafester. Er du interesseret?Ansøgningsfrist er 1. november, men send gerne din ansøgning snarest muligt. Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til COO Carsten Bedsted Pedersen på mobil 2121 2205.Du uploader ansøgningen samt relevante bilag via vores hjemmeside. Angiv Job-ID 9.001 i formularen

Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voksende europæisk marked.

Som Account Manager hos Visiolink får du et interessant og udfordrende job i en særdeles velkonsolideret og voksende virksomhed. Vi byder på et fagligt stærkt miljø, hvor du bliver en del af en spændende afdeling bestående af Salg, Marketing og Business Intelligence.

Stillingen
Vi er et godt brand i branchen, har en proaktiv tilgang til vores kunder og er kendt for vores tætte og personlige forhold til disse. Du skal forvente en rejseaktivitet på ca. 30-40 rejsedage årligt. 

Som Account Manager har du bl.a. ansvaret for:

- Opbygning og penetrering af nye markeder/lande

- Afholdelse af salgsmøder i hele Europa – både eksisterende samt potentielle kunder

- Eget salgsbudget og opnåelse af nøgletal

- Løbende kontakt til – og udvikling af – vores kunder

- Effektiv og struktureret anvendelse af HubSpot (vores CRM-system)

- Opbygge et tæt samarbejde med afdelingskolleger og Projektlederne

Din baggrund
Du har en relevant uddannelse og mulig erfaring, har en god forretningssans og kan dit salgshåndværk. Som person er du udadvendt og har nemt ved at kommunikere med såvel eksisterende som nye kunder. Du er ikke bange for nye opgaver og får energi af nye udfordringer.Du har en god teknisk forståelse, så du kan sætte dig ind i dine kunders behov og efterspørgsler. Desuden er du struktureret og målrettet og evner at følge salgene til dørs. Det er vigtigt, at du er flydende i engelsk – og også gerne er tysk kyndig.

Om os
Visiolink er markedsledende inden for digitale publiceringsløsninger til mediehuse i Europa. Vi har specialiseret os i at levere magasiners og avisers indhold til smartphone, tablet og web, og vi rådgiver mediehusene om, hvordan de kan gøre deres e-avis og e-magasin til en god forretning.
I Visiolink er vi stolte af vores flade virksomhedsstruktur med højt til loftet og mulighed for at sætte sit eget præg. Dertil sørger vores Personaleforening for, at vi også får nogle fede oplevelser sammen uden for arbejdstiden, hvilket bl.a. kommer til udtryk, når vi får en fredagsøl i vores egen biestube, tager på udflugter eller holder sjove firmafester.

Er du interesseret?
Ansøgningsfrist er 1. november, men send gerne din ansøgning snarest muligt. Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til COO Carsten Bedsted Pedersen på mobil 2121 2205.Du uploader ansøgningen samt relevante bilag via vores hjemmeside. Angiv Job-ID 9.001 i formularen

VISIOLINK ApSViby J2019-09-19T00:00:002019-11-01T00:00:00
330081091Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagentRobot Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning. Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen. Svane Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere. Læs mere om os på svane-luhrs.dk Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket Handelsagent

Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35%. Du dækker selv alle dine rejseomkostninger.

For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale – Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning.

Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen.

Svane & Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere.

Læs mere om os på svane-luhrs.dk

Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket ”Handelsagent”

SVANE & LÜHRS ApSÅbyhøj2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
330105153Client Manager søges til opsøgende salg og porteføljesalg i anerkendt Digitalt MarketingbureauRobot Drømmer du om en arbejdsplads, hvor du kan videreudvikle dit potentiale som salgskonsulent? Så er funktionen som Client Manager hos Conversio det helt rigtige valg for dig. Vi søger en kollega, der kan rådgive kommende kunder til en skræddersyet løsning, der skaber mest mulig værdi. Conversio er et veldrevet digitalt marketingbureau, som leverer online markedsføring med fokus på PPC, SEO, SoMe, content og strategi. Vores absolutte fokus er at skabe værdi for kundens forretning, og da vi oplever stor vækst, har vi brug for en engageret og kvalificeret salgskonsulent på holdet. Du kommer til at indgå i et dynamisk salgsteam, hvis opgave det er at opsøge spændende nye kundeemner samt rådgive og pleje relationen til disse efter underskrevet aftale. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, så du er godt klædt på til at rådgive din portefølje af kunder. Conversio er placeret i hjertet af Åbyhøj med kort afstand til Aarhus C og motorvejen. Vi har skabt en medrivende arbejdsplads, hvor der stilles krav om at levere på et højt niveau hver eneste dag, men hvor der omvendt også gives plads til social aktivitet som et slag bordtennis eller bordfodbold i hverdagen, som tilsammen udgør en stærk kultur. Hos os vil du opleve, at vi giver dig både personlig og faglig udvikling. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at: Opbygge en pipeline gennem opsøgende salg enten via netværk, sociale medier eller telefonen. Conversio har en fremragende leadgenerator samt en dedikeret mødebooker og sammen med veludviklet software, kan vi segmentere på emner i detaljer, som kan gøre dit liv nemmere. Booke kvalificerede møder, hvor du præsenterer Conversio og er i stand til at høre om kundens behov, kendte såvel som ukendte, og kan forberede dine idéer til løsninger på et møde. Etablere en troværdig og professionel dialog med kunderne. Sørge for en grundig og struktureret onboarding af kunden, når du har lukket kunden ind hos Conversio. Være dine kunders primære point of contact, som tilbyder kvalificeret rådgivning og løbende afrapportering med udgangspunkt i et udtalt produktkendskab. Vi leder efter dig, hvis du: Har 2 års bureauerfaring med salg af digitale ydelser, og hvis du kan dokumentere salgsresultater fra tidligere jobs. Er veltrænet på telefonen ift. mødebooking og kvalificering af kunden samt veltrænet i at afholde salgsmøder. Du skal være alt andet end konfliktsky og være klar på at tage alle slags samtaler med dine kunder og komme positivt ud på den anden side. Sætter pris på at hjælpe dine kunder til gode løsninger og har et velindstillet etisk kompas. Du skal være dygtig til at opbygge en relation og lytte til kunden og sjældent gå fra et møde uden en ordre. Trives i en hybrid-rolle, hvor dit arbejde er en kombination af opsøgende salg og rådgivning af egen kundeportefølje. Kan tænke i nye og kreative baner, så vi får vores produkt bredt ud til endnu flere. Er struktureret, pligtopfyldende og energisk samt skarp skriftlig på mail og på de sociale medier. Søger stor personlig og faglig udvikling. Vil bidrage og deltage socialt. Vi søger en Client Manager som er ambitiøs på egne, Conversios og sine kunders vegne. Du skal have lyst til at blive en del af en vækstvirksomhed, hvor du bliver en nøglespiller, der med et godt og smittende humør bidrager til salgsteamets og Conversios fortsatte vækst. Til den rette kandidat tilbyder vi: God løn og provisionspakke. En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor der er højt til loftet og fladt hierarki. Mobiltelefon og PC. Frokost- og frugtordning. Massageordning. En masse fede sociale arrangementer og gode oplevelse. Interesseret i at blive en del af succesen? Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@conversio.dk med emnet Client Manager . Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du kontakte direktør Anders Tjørnelund på tlf. 45 70 666 500.

Drømmer du om en arbejdsplads, hvor du kan videreudvikle dit potentiale som salgskonsulent? Så er funktionen som Client Manager hos Conversio det helt rigtige valg for dig. Vi søger en kollega, der kan rådgive kommende kunder til en skræddersyet løsning, der skaber mest mulig værdi.

Conversio er et veldrevet digitalt marketingbureau, som leverer online markedsføring med fokus på PPC, SEO, SoMe, content og strategi. Vores absolutte fokus er at skabe værdi for kundens forretning, og da vi oplever stor vækst, har vi brug for en engageret og kvalificeret salgskonsulent på holdet. Du kommer til at indgå i et dynamisk salgsteam, hvis opgave det er at opsøge spændende nye kundeemner samt rådgive og pleje relationen til disse efter underskrevet aftale. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, så du er godt klædt på til at rådgive din portefølje af kunder.

Conversio er placeret i hjertet af Åbyhøj med kort afstand til Aarhus C og motorvejen. Vi har skabt en medrivende arbejdsplads, hvor der stilles krav om at levere på et højt niveau hver eneste dag, men hvor der omvendt også gives plads til social aktivitet som et slag bordtennis eller bordfodbold i hverdagen, som tilsammen udgør en stærk kultur. Hos os vil du opleve, at vi giver dig både personlig og faglig udvikling.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • Opbygge en pipeline gennem opsøgende salg enten via netværk, sociale medier eller telefonen. Conversio har en fremragende leadgenerator samt en dedikeret mødebooker og sammen med veludviklet software, kan vi segmentere på emner i detaljer, som kan gøre dit liv nemmere.
  • Booke kvalificerede møder, hvor du præsenterer Conversio og er i stand til at høre om kundens behov, kendte såvel som ukendte, og kan forberede dine idéer til løsninger på et møde.
  • Etablere en troværdig og professionel dialog med kunderne.
  • Sørge for en grundig og struktureret onboarding af kunden, når du har lukket kunden ind hos Conversio.
  • Være dine kunders primære point of contact, som tilbyder kvalificeret rådgivning og løbende afrapportering med udgangspunkt i et udtalt produktkendskab.

Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har +2 års bureauerfaring med salg af digitale ydelser, og hvis du kan dokumentere salgsresultater fra tidligere jobs.
  • Er veltrænet på telefonen ift. mødebooking og kvalificering af kunden samt veltrænet i at afholde salgsmøder. Du skal være alt andet end konfliktsky og være klar på at tage alle slags samtaler med dine kunder og komme positivt ud på den anden side.
  • Sætter pris på at hjælpe dine kunder til gode løsninger og har et velindstillet etisk kompas. Du skal være dygtig til at opbygge en relation og lytte til kunden og sjældent gå fra et møde uden en ordre.
  • Trives i en hybrid-rolle, hvor dit arbejde er en kombination af opsøgende salg og rådgivning af egen kundeportefølje.
  • Kan tænke i nye og kreative baner, så vi får vores produkt bredt ud til endnu flere.
  • Er struktureret, pligtopfyldende og energisk samt skarp skriftlig på mail og på de sociale medier.
  • Søger stor personlig og faglig udvikling.
  • Vil bidrage og deltage socialt.

Vi søger en Client Manager som er ambitiøs på egne, Conversios og sine kunders vegne. Du skal have lyst til at blive en del af en vækstvirksomhed, hvor du bliver en nøglespiller, der med et godt og smittende humør bidrager til salgsteamets og Conversios fortsatte vækst. 

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • God løn og provisionspakke.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor der er højt til loftet og fladt hierarki.
  • Mobiltelefon og PC.
  • Frokost- og frugtordning.
  • Massageordning.
  • En masse fede sociale arrangementer og gode oplevelse.

Interesseret i at blive en del af succesen?

Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@conversio.dk med emnet ”Client Manager”. Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du kontakte direktør Anders Tjørnelund på tlf. +45 70 666 500.

 

Conversio ApSÅbyhøj2019-10-11T00:00:002019-11-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager - for the Food Industry Europe - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. ...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Regional Account Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the infant nutrition industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Regional Account Manager? Arla Foods Ingredients (AFI) i...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. november 2019

International Account Manager

VISIOLINK ApS

Viby J
Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voks...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagent

SVANE & LÜHRS ApS

Åbyhøj
Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din ti...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Client Manager søges til opsøgende salg og porteføljesalg i anerkendt Digitalt Marketingbureau

Conversio ApS

Åbyhøj
Drømmer du om en arbejdsplads, hvor du kan videreudvikle dit potentiale som salgskonsulent? Så er funktionen som Client Manager hos Conversio det helt rigtige valg for dig. Vi søger en kollega, der kan rådgive kommende kunder til en skræddersyet løs...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019