Vil du være med til at starte Getaround i Danmark?

Der er mere end 1 milliard biler i verden, men de holder i gennemsnit parkeret i mere end 95 % af tiden. Hos Getaround tror vi på en fremtid, hvor alle biler skal deles, og vi bygger den globale platform, der gør det muligt.

Via øjeblikkelig, nøglefri deling og en patenteret platform hjælper vi mennesker over hele verden med at dele ressourcer og finde dem, når de har brug for dem. Fremtiden er mobil og mobiliteten skal være høj! 

Vi leder efter en motiveret og hands-on country manager med stor erfaring fra både marketing, salg og operations. Du får en unik mulighed at bygge dit eget team og opbygge det danske Getaround-marked helt fra start. Du vil blive direkte ansvarlig for vækst af begge sider af vores markedsplads (biler og lejere) samt skalering af by-infrastruktur for at matche vores hurtige vækst. Det bliver hårdt og udfordrende, men vi garanterer en spændende rejse med rigelige muligheder for udvikling, sjov og påvirkning til en lidt mere bæredygtig hverdag. 

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nordiske hovedkontor i Oslo og de lokale teams i Skandinavien - både vidensdeling, besøg og fælles projekter. 

Vi ser gerne, at du: 

  • Har iværksætter-tankegang og er en do’er, der brænder for at få ting gjort
  • Har ledelseserfaring der inkluderer marketing, operations og kundeservice (gerne 5+ år) 
  • Har beviselig erfaring med marketing, meget gerne på en tosidet markedsplads og med growth-hacking
  • Er datadrevet i alt, du gør, og beslutninger, du tager
  • Tænker ud af boksen og ikke giver op, før du når dine mål
  • Er flydende i dansk skrift/tale

Derudover er det en bonus, hvis du har erfaring med vækst af startups, gerne din egen

Dit ansvar

  • Opbygge og lede dit lokale team (marketing, salg, operations, community) 
  • Sikre vækst af både biler, lejere og udlejninger gennem lokal markedsføring og effektive lokale partnerskaber
  • Egen P&L, budgetter og opfølgning
  • Rapportering om dit markeds KPI’er og status til hele ledergruppen på ugentlig basis
  • Tæt samarbejde med hovedkontoret og tværfunktionelle teams (business intelligence, operations, kundeservice)
  • Repræsentere Getaround i pressen og ved mediebegivenheder
  • Samarbejde på tværs af lande ved at udvikle best-practice med andre general managers og HQ i San Francisco
  • Forbedre processer og udvikle værktøjer i samarbejde med forskellige teams på Getaround HQ

Hos Getaround tilbyder vi desuden betalt frokost, medarbejdergoder og konkurrencedygtig løn. Lyder det som noget for dig? Vi holder løbende samtaler, så vi kan få Getaround til Danmark hurtigst muligt. Send din ansøgning til ajaguldhammer@gmail.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081832Phoenix-57c61ca912019-09-02T00:00:00Vil du være med til at starte Getaround i Danmark?

Der er mere end 1 milliard biler i verden, men de holder i gennemsnit parkeret i mere end 95 % af tiden. Hos Getaround tror vi på en fremtid, hvor alle biler skal deles, og vi bygger den globale platform, der gør det muligt.

Via øjeblikkelig, nøglefri deling og en patenteret platform hjælper vi mennesker over hele verden med at dele ressourcer og finde dem, når de har brug for dem. Fremtiden er mobil og mobiliteten skal være høj! 

Vi leder efter en motiveret og hands-on country manager med stor erfaring fra både marketing, salg og operations. Du får en unik mulighed at bygge dit eget team og opbygge det danske Getaround-marked helt fra start. Du vil blive direkte ansvarlig for vækst af begge sider af vores markedsplads (biler og lejere) samt skalering af by-infrastruktur for at matche vores hurtige vækst. Det bliver hårdt og udfordrende, men vi garanterer en spændende rejse med rigelige muligheder for udvikling, sjov og påvirkning til en lidt mere bæredygtig hverdag. 

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nordiske hovedkontor i Oslo og de lokale teams i Skandinavien - både vidensdeling, besøg og fælles projekter. 

Vi ser gerne, at du: 

  • Har iværksætter-tankegang og er en do’er, der brænder for at få ting gjort
  • Har ledelseserfaring der inkluderer marketing, operations og kundeservice (gerne 5+ år) 
  • Har beviselig erfaring med marketing, meget gerne på en tosidet markedsplads og med growth-hacking
  • Er datadrevet i alt, du gør, og beslutninger, du tager
  • Tænker ud af boksen og ikke giver op, før du når dine mål
  • Er flydende i dansk skrift/tale

Derudover er det en bonus, hvis du har erfaring med vækst af startups, gerne din egen

Dit ansvar

  • Opbygge og lede dit lokale team (marketing, salg, operations, community) 
  • Sikre vækst af både biler, lejere og udlejninger gennem lokal markedsføring og effektive lokale partnerskaber
  • Egen P&L, budgetter og opfølgning
  • Rapportering om dit markeds KPI’er og status til hele ledergruppen på ugentlig basis
  • Tæt samarbejde med hovedkontoret og tværfunktionelle teams (business intelligence, operations, kundeservice)
  • Repræsentere Getaround i pressen og ved mediebegivenheder
  • Samarbejde på tværs af lande ved at udvikle best-practice med andre general managers og HQ i San Francisco
  • Forbedre processer og udvikle værktøjer i samarbejde med forskellige teams på Getaround HQ

Hos Getaround tilbyder vi desuden betalt frokost, medarbejdergoder og konkurrencedygtig løn. Lyder det som noget for dig? Vi holder løbende samtaler, så vi kan få Getaround til Danmark hurtigst muligt. Send din ansøgning til ajaguldhammer@gmail.com

Der er mere end 1 milliard biler i verden, men de holder i gennemsnit parkeret i mere end 95 af tiden. Hos Getaround tror vi på en fremtid, hvor alle biler skal deles, og vi bygger den globale platform, der gør det muligt. Via øjeblikkelig, nøglefri deling og en patenteret platform hjælper vi mennesker over hele verden med at dele ressourcer og finde dem, når de har brug for dem. Fremtiden er mobil og mobiliteten skal være høj! Vi leder efter en motiveret og hands-on country manager med stor erfaring fra både marketing, salg og operations. Du får en unik mulighed at bygge dit eget team og opbygge det danske Getaround-marked helt fra start. Du vil blive direkte ansvarlig for vækst af begge sider af vores markedsplads (biler og lejere) samt skalering af by-infrastruktur for at matche vores hurtige vækst. Det bliver hårdt og udfordrende, men vi garanterer en spændende rejse med rigelige muligheder for udvikling, sjov og påvirkning til en lidt mere bæredygtig hverdag. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nordiske hovedkontor i Oslo og de lokale teams i Skandinavien - både vidensdeling, besøg og fælles projekter. Vi ser gerne, at du: Har iværksætter-tankegang og er en do er, der brænder for at få ting gjort Har ledelseserfaring der inkluderer marketing, operations og kundeservice (gerne 5 år) Har beviselig erfaring med marketing, meget gerne på en tosidet markedsplads og med growth-hacking Er datadrevet i alt, du gør, og beslutninger, du tager Tænker ud af boksen og ikke giver op, før du når dine mål Er flydende i dansk skrift tale Derudover er det en bonus, hvis du har erfaring med vækst af startups, gerne din egen Dit ansvar Opbygge og lede dit lokale team (marketing, salg, operations, community) Sikre vækst af både biler, lejere og udlejninger gennem lokal markedsføring og effektive lokale partnerskaber Egen P L, budgetter og opfølgning Rapportering om dit markeds KPI er og status til hele ledergruppen på ugentlig basis Tæt samarbejde med hovedkontoret og tværfunktionelle teams (business intelligence, operations, kundeservice) Repræsentere Getaround i pressen og ved mediebegivenheder Samarbejde på tværs af lande ved at udvikle best-practice med andre general managers og HQ i San Francisco Forbedre processer og udvikle værktøjer i samarbejde med forskellige teams på Getaround HQ Hos Getaround tilbyder vi desuden betalt frokost, medarbejdergoder og konkurrencedygtig løn. Lyder det som noget for dig? Vi holder løbende samtaler, så vi kan få Getaround til Danmark hurtigst muligt. Send din ansøgning til ajaguldhammer@gmail.com11jobnet57c61ca9100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-24T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk3599185Aja Guldhammer Consulting IVS11Peter Rørdams Vej 142800Kongens LyngbyDKDanmark0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent814659JobNet5036763503676310029-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57c61ca9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=57c61ca9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57c61ca9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57c61ca9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgVil du være med til at starte Getaround i Danmark?12008001Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse362552547noreply@ofir.comDanmarkDanmark330106668To vicedirektører til LandbrugsstyrelsenRobot Har du erfaring på toplederniveau med både forandringsledelse, digital omstilling og sikker drift, så du sammen med den øvrige direktion kan skabe de bedste forudsætninger for, at Landbrugsstyrelsen kan komme i mål med en ambitiøs strategi? Og kan du se det vigtige i at arbejde med at sikre klimabidraget fra landbruget ved at understøtte den grønne omstilling i landbrugserhvervet? Så søger Landbrugsstyrelsen nu to vicedirektører til en af landets største styrelser med et af landets største eksporterhverv som kunder. Landbrugsstyrelsen har ca. 1.100 ansatte og hører under Miljø- og Fødevareministeriet. Vi har kontorer i hele landet, men de største lokationer er i København, Augustenborg og Tønder. Den ene ledige vicedirektørstilling vil have primært ansvar for sagsbehandlings- og kontrolenhederne i Augustenborg, Tønder og på de regionale kontorer og den anden primært for stabsenheder i København herunder en af statens største IT-udviklingsafdelinger. Nemt, enkelt og til tiden vores strategiske fokus I Landbrugsstyrelsen arbejder vi for at skabe værdi for landbrugserhvervet gennem bæredygtige løsninger, der understøtter miljø og klima i sammenhæng med erhvervets konkurrenceevne, så hele ressourcegrundlaget for at drive landbrug ikke forsvinder. Det gør vi blandt andet gennem tilskudsordninger, hvor vi hvert år udbetaler omkring 9 mia. kr. til mere end 40.000 landmænd og virksomheder. Vores daglige arbejde gør således en meget direkte forskel for vores kunder. Derfor skal det være nemt at være kunde i styrelsen. Vores regler skal være enkle og forståelige, og vi skal udbetale, kontrollere og afgøre sagerne til tiden. Vores strategi Nemt, enkelt og til tiden er derfor også både ambitiøs og vidtrækkende og har stort fokus på at udvikle yderligere digitale løsninger både til gavn for vores kunder og til gavn for vores sagsbehandling og kontrolopgaver. Vi er således midt i en omfattende digital omstilling og har igangsat en stor agil transformation, som betyder, at styrelsens tilskudsordninger fremover vil blive udviklet i agile teams, med kompetencer fra både IT- og politikudviklingsenheder samt sagsbehandlings- og kontrolenheder på tværs af hele organisationen. Derudover har vi implementeret LEAN i hele organisationen og arbejder løbende med initiativer, der skal sikre et vedvarende fokus på at forstå vores kunders vilkår samtidig med, at vi udbygger vores kompetencer til at kunne bidrage til innovativ politikudvikling, der møder fremtidens udfordringer og muligheder. Ledelse i Landbrugsstyrelsen I Landbrugsstyrelsen er god ledelse et fælles ansvar for både ledere og medarbejdere. Vi har derfor udarbejdet et ledelses- og medarbejdergrundlag, hvor vi sætter ord på de forventninger, vi har til hinanden og skaber klarhed over, hvad ledelsesopgaven er på alle niveauer, og hvordan vi hver især kan bidrage og spille hinanden gode. Direktionen består af en direktør og tre vicedirektører. Vi bliver en ny direktion, da to af vores tre vicedirektører uafhængigt af hinanden sammenfaldende har valgt at søge nye udfordringer. Vi skal derfor sammen finde den bedst mulige måde, hvorpå vi kan have fokus på det tværgående samarbejde samtidig med, at vi leder og driver forskellige områder i styrelsen. Vi skal sammen skabe resultater i hele organisationen, og vi får en væsentlig opgave i at skabe følgeskab ved at være gode rollemodeller og aktive sparringspartnere for områdernes chefer. Vicedirektør for Kunder & Produktion Området Kunder & Produktion har det overordnede ansvar for at udbetale tilskud til landmænd og virksomheder. Det kræver stor erfaring med at lede og udvikle en omfattende driftsorganisation med en stor motiveret og engageret ledergruppe og have det samlede ansvar for at kunne prioritere og eksekvere op imod mange vigtige deadlines. Samtidig er hele området under stor forandring, da nye digitale løsninger stiller nye kompetencekrav både til sagsbehandlerne på kontorerne og til kontrollørerne ude på gårdspladserne. Man skal som vicedirektør på området Kunder & Produktion derfor være i stand til at holde momentum i den daglige drift samtidig med, at man skaber de bedst mulige forudsætninger for implementering af nye digitale løsninger. Området har 430 medarbejdere, 22 teamledere, 4 regionale afdelingsledere og 6 enhedschefer og er fordelt på 3 enheder i Augustenborg og 2 enheder i Tønder. Dertil kommer 4 regionale jordbrugskontrolafdelinger, som er placeret i henholdsvis Ringsted Odense, Kolding, Randers og Herning. Vicedirektør for Ressourcer Ressourceområdet har det overordnede ansvar for alle styrelsens stabsfunktioner herunder IT, Økonomi, HR & Kommunikation, Jura og Data & Analyse. IT-delen er en meget central del af området og har blandt andet en vigtig rolle i at lykkes med at arbejde agilt på tværs af hele organisationen. Som vicedirektør for Ressourceområdet får du således ansvaret for at sikre, at styrelsen udvikler og forvalter en effektiv og tidssvarende IT-understøttelse af styrelsens opgaver med udgangspunkt i såvel kundernes som forretningens behov. Du får samtidig også ansvaret for styrelsens økonomi og for at styrke Landbrugsstyrelsens økonomistyring, herunder prognoser og periodisering og de særlige opgaver, der knytter sig til gebyr- og indtægtsdækket virksomhed i staten. Det er også i Ressourceområdet at ansvaret for styrelsens strategiarbejde og styrelsens projektmodel er forankret. Området består af 260 medarbejdere, 15 teamledere og 9 enhedschefer samt en underdirektør på IT-området. Alle enheder er placeret i København. Dog har HR og Økonomi også medarbejdere i Augustenborg. Vicedirektørernes kompetencer For begge stillinger er det væsentligt, at man kan skabe sammenhæng på tværs af styrelsens geografi, værdikæder og digitaliseringstiltag og derigennem bidrage til direktionens overordnede strategiske ledelse af hele styrelsen, så vi kan realisere vores strategi og foretage de rette prioriteringer. For at blive taget i betragtning til stillingerne kræver det desuden, at du har en videregående akademisk uddannelse og kan dokumentere positive resultater fra stillinger på et højt ledelsesniveau og gerne fra større organisationer. Derudover besidder du følgende kompetencer: Solid ledelseserfaring med ledelse af ledere Du skal kunne skabe rammerne for et stærkt tværgående ledelsesmæssigt samarbejde og udvikle og lede effektive ledergrupper baseret på en konstruktiv feedbackkultur, der gennem klar forventningsstemning giver lederne et tydeligt ledelsesrum. Erfaring med forandringsledelse på toplederniveau Du skal kunne sætte strategisk retning og mål og skabe følgeskab ved at kunne kommunikere sammenhæng mellem strategiske beslutninger og daglig drift. Du skal kunne udfordre vanetænkning samtidig med, at du kan skabe trygge rammer for implementering af udviklingstiltag blandt andet LEAN og agile arbejdsmetoder. Politisk og organisatorisk tæft Du skal have forståelse for ledelse i en politisk styret organisation og erfaring med at omsætte den politiske dagsorden og sikre de rette prioriteringer i fagligt vanskelige sager i en meget omskiftelig hverdag. Du skal have erfaring med at samarbejde bredt med kunder og interessenter og kunne fungere sikkert og kompetent i mange forskellige sammenhænge måde internt og eksternt. Stærke analytiske evner og god talforståelse Du skal have erfaring med at sætte dig ind i komplicerede fagområder og evner til at kunne vurdere en sag ud fra flere vinkler. God kommunikator både internt og i dialog med kunder og interessenter. Reference og ansættelsesvilkår Som vicedirektør refererer du i begge stillinger til direktøren for Landbrugsstyrelsen, som har det overordnede ledelsesansvar for hele styrelsen. Ansættelsen er på åremål og i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten . Grundlønnen er efter løngruppe 2, på kr. 648.649 i aktuelt niveau ekskl. pension, åremålstillæg og eventuelle personlige tillæg, som ved tilbud om ansættelse forhandles individuelt. Det skal hertil bemærkes, at der vil være mulighed for resultatløn i stillingen. Hvis du i forvejen er tjenestemand, kan ansættelsen ske på tjenestemandsvilkår efter lønramme 38. Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen. For kontraktansatte er ansættelsesområdet Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Tjenestestedet er som udgangspunkt i København. For vicedirektørstillingen i Kunder og Produktion må der påregnes meget omfattende rejseaktivitet mellem de forskellige lokationer særligt mellem København og Augustenborg, hvorfor tjenestestedet eventuelt kan placeres i Augustenborg. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt. Ansøgning Søg stillingerne ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på Søg stilling ) senest den 12. november 2019. Angiv i din ansøgning, hvilken stilling du har interesse i. 1. samtaler forventes afholdt den 26. og 27. november 2019. Der vil indgå test som en del af rekrutteringsprocessen. Kontakt Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Landbrugsstyrelsens direktør Jette Petersen på telefon 41 93 23 20 og på mail jetpet@lbst.dk eller Senior Researcher i Zeuthen Storm, Malene Svensson, på telefon 40 57 56 29 og på mail Malene@zeuthenstorm.com.Har du erfaring på toplederniveau med både forandringsledelse, digital omstilling og sikker drift, så du sammen med den øvrige direktion kan skabe de bedste forudsætninger for, at Landbrugsstyrelsen kan komme i mål med en ambitiøs strategi? Og kan du se det vigtige i at arbejde med at sikre klimabidraget fra landbruget ved at understøtte den grønne omstilling i landbrugserhvervet? Så søger Landbrugsstyrelsen nu to vicedirektører til en af landets største styrelser med et af landets største eksporterhverv som kunder.

Landbrugsstyrelsen har ca. 1.100 ansatte og hører under Miljø- og Fødevareministeriet. Vi har kontorer i hele landet, men de største lokationer er i København, Augustenborg og Tønder. Den ene ledige vicedirektørstilling vil have primært ansvar for sagsbehandlings- og kontrolenhederne i Augustenborg, Tønder og på de regionale kontorer og den anden primært for stabsenheder i København herunder en af statens største IT-udviklingsafdelinger.

Nemt, enkelt og til tiden – vores strategiske fokus

I Landbrugsstyrelsen arbejder vi for at skabe værdi for landbrugserhvervet gennem bæredygtige løsninger, der understøtter miljø og klima i sammenhæng med erhvervets konkurrenceevne, så hele ressourcegrundlaget for at drive landbrug ikke forsvinder. Det gør vi blandt andet gennem tilskudsordninger, hvor vi hvert år udbetaler omkring 9 mia. kr. til mere end 40.000 landmænd og virksomheder.

Vores daglige arbejde gør således en meget direkte forskel for vores kunder. Derfor skal det være nemt at være kunde i styrelsen. Vores regler skal være enkle og forståelige, og vi skal udbetale, kontrollere og afgøre sagerne til tiden. Vores strategi "Nemt, enkelt og til tiden" er derfor også både ambitiøs og vidtrækkende og har stort fokus på at udvikle yderligere digitale løsninger både til gavn for vores kunder og til gavn for vores sagsbehandling og kontrolopgaver.

Vi er således midt i en omfattende digital omstilling og har igangsat en stor agil transformation, som betyder, at styrelsens tilskudsordninger fremover vil blive udviklet i agile teams, med kompetencer fra både IT- og politikudviklingsenheder samt sagsbehandlings- og kontrolenheder på tværs af hele organisationen. Derudover har vi implementeret LEAN i hele organisationen og arbejder løbende med initiativer, der skal sikre et vedvarende fokus på at forstå vores kunders vilkår samtidig med, at vi udbygger vores kompetencer til at kunne bidrage til innovativ politikudvikling, der møder fremtidens udfordringer og muligheder.

Ledelse i Landbrugsstyrelsen

I Landbrugsstyrelsen er god ledelse et fælles ansvar for både ledere og medarbejdere. Vi har derfor udarbejdet et ledelses- og medarbejdergrundlag, hvor vi sætter ord på de forventninger, vi har til hinanden og skaber klarhed over, hvad ledelsesopgaven er på alle niveauer, og hvordan vi hver især kan bidrage og spille hinanden gode.

Direktionen består af en direktør og tre vicedirektører. Vi bliver en ny direktion, da to af vores tre vicedirektører uafhængigt af hinanden sammenfaldende har valgt at søge nye udfordringer. Vi skal derfor sammen finde den bedst mulige måde, hvorpå vi kan have fokus på det tværgående samarbejde samtidig med, at vi leder og driver forskellige områder i styrelsen. Vi skal sammen skabe resultater i hele organisationen, og vi får en væsentlig opgave i at skabe følgeskab ved at være gode rollemodeller og aktive sparringspartnere for områdernes chefer.

Vicedirektør for Kunder & Produktion

Området Kunder & Produktion har det overordnede ansvar for at udbetale tilskud til landmænd og virksomheder. Det kræver stor erfaring med at lede og udvikle en omfattende driftsorganisation med en stor motiveret og engageret ledergruppe og have det samlede ansvar for at kunne prioritere og eksekvere op imod mange vigtige deadlines. Samtidig er hele området under stor forandring, da nye digitale løsninger stiller nye kompetencekrav både til sagsbehandlerne på kontorerne og til kontrollørerne ude på gårdspladserne. Man skal som vicedirektør på området Kunder & Produktion derfor være i stand til at holde momentum i den daglige drift samtidig med, at man skaber de bedst mulige forudsætninger for implementering af nye digitale løsninger.

Området har 430 medarbejdere, 22 teamledere, 4 regionale afdelingsledere og 6 enhedschefer og er fordelt på 3 enheder i Augustenborg og 2 enheder i Tønder. Dertil kommer 4 regionale jordbrugskontrolafdelinger, som er placeret i henholdsvis Ringsted/Odense, Kolding, Randers og Herning.

Vicedirektør for Ressourcer

Ressourceområdet har det overordnede ansvar for alle styrelsens stabsfunktioner herunder IT, Økonomi, HR & Kommunikation, Jura og Data & Analyse. IT-delen er en meget central del af området og har blandt andet en vigtig rolle i at lykkes med at arbejde agilt på tværs af hele organisationen. Som vicedirektør for Ressourceområdet får du således ansvaret for at sikre, at styrelsen udvikler og forvalter en effektiv og tidssvarende IT-understøttelse af styrelsens opgaver med udgangspunkt i såvel kundernes som forretningens behov. Du får samtidig også ansvaret for styrelsens økonomi og for at styrke Landbrugsstyrelsens økonomistyring, herunder prognoser og periodisering og de særlige opgaver, der knytter sig til gebyr- og indtægtsdækket virksomhed i staten. Det er også i Ressourceområdet at ansvaret for styrelsens strategiarbejde og styrelsens projektmodel er forankret.

Området består af 260 medarbejdere, 15 teamledere og 9 enhedschefer samt en underdirektør på IT-området. Alle enheder er placeret i København. Dog har HR og Økonomi også medarbejdere i Augustenborg.

Vicedirektørernes kompetencer

For begge stillinger er det væsentligt, at man kan skabe sammenhæng på tværs af styrelsens geografi, værdikæder og digitaliseringstiltag og derigennem bidrage til direktionens overordnede strategiske ledelse af hele styrelsen, så vi kan realisere vores strategi og foretage de rette prioriteringer.

For at blive taget i betragtning til stillingerne kræver det desuden, at du har en videregående akademisk uddannelse og kan dokumentere positive resultater fra stillinger på et højt ledelsesniveau og gerne fra større organisationer.

Derudover besidder du følgende kompetencer:

  • Solid ledelseserfaring med ledelse af ledere
    Du skal kunne skabe rammerne for et stærkt tværgående ledelsesmæssigt samarbejde og udvikle og lede effektive ledergrupper baseret på en konstruktiv feedbackkultur, der gennem klar forventningsstemning giver lederne et tydeligt ledelsesrum.
  • Erfaring med forandringsledelse på toplederniveau
    Du skal kunne sætte strategisk retning og mål og skabe følgeskab ved at kunne kommunikere sammenhæng mellem strategiske beslutninger og daglig drift. Du skal kunne udfordre vanetænkning samtidig med, at du kan skabe trygge rammer for implementering af udviklingstiltag blandt andet LEAN og agile arbejdsmetoder.
  • Politisk og organisatorisk tæft
    Du skal have forståelse for ledelse i en politisk styret organisation og erfaring med at omsætte den politiske dagsorden og sikre de rette prioriteringer i fagligt vanskelige sager i en meget omskiftelig hverdag. Du skal have erfaring med at samarbejde bredt med kunder og interessenter og kunne fungere sikkert og kompetent i mange forskellige sammenhænge måde internt og eksternt.
  • Stærke analytiske evner og god talforståelse
    Du skal have erfaring med at sætte dig ind i komplicerede fagområder og evner til at kunne vurdere en sag ud fra flere vinkler.
  • God kommunikator både internt og i dialog med kunder og interessenter.
Reference og ansættelsesvilkår

Som vicedirektør refererer du i begge stillinger til direktøren for Landbrugsstyrelsen, som har det overordnede ledelsesansvar for hele styrelsen. Ansættelsen er på åremål og i henhold til ”Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten”. Grundlønnen er efter løngruppe 2, på kr. 648.649 i aktuelt niveau ekskl. pension, åremålstillæg og eventuelle personlige tillæg, som ved tilbud om ansættelse forhandles individuelt. Det skal hertil bemærkes, at der vil være mulighed for resultatløn i stillingen. Hvis du i forvejen er tjenestemand, kan ansættelsen ske på tjenestemandsvilkår efter lønramme 38.

Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen. For kontraktansatte er ansættelsesområdet Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Tjenestestedet er som udgangspunkt i København. For vicedirektørstillingen i Kunder og Produktion må der påregnes meget omfattende rejseaktivitet mellem de forskellige lokationer særligt mellem København og Augustenborg, hvorfor tjenestestedet eventuelt kan placeres i Augustenborg.

Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Ansøgning

Søg stillingerne ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest den 12. november 2019. Angiv i din ansøgning, hvilken stilling du har interesse i.

1. samtaler forventes afholdt den 26. og 27. november 2019. Der vil indgå test som en del af rekrutteringsprocessen.

Kontakt

Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk

Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Landbrugsstyrelsens direktør Jette Petersen på telefon 41 93 23 20 og på mail jetpet@lbst.dk eller Senior Researcher i Zeuthen Storm, Malene Svensson, på telefon 40 57 56 29 og på mail Malene@zeuthenstorm.com.

LandbrugsstyrelsenKøbenhavn V2019-10-14T00:00:002019-11-12T00:00:00
330104842Vicedirektør til DigitaliseringsstyrelsenRobot Vil du være med til at sætte retning for en ambitiøs og ansvarlig digital fremtid i den offentlige sektor, hvor digital inklusion, brug af ny teknologi og AI og det at finde holdbare løsninger i et tværoffentligt samarbejde er afgørende? Er det at motivere og inspirere andre gennem din ledelse en del af dit DNA? Så er du måske den nye vicedirektør til Digitaliseringsstyrelsen. Om stillingen Danmark ligger i den internationale top, når det gælder offentlig digitalisering. Borgerens tillid til de offentlige myndigheder og samarbejdet på tværs af den offentlige sektor er grundlaget for, at det digitale Danmark fortsat er en succes. Digitaliseringsstyrelsen sætter retningen for digitalisering af den offentlige sektor, og vi står over for en række store og spændende opgaver. Sammen med kommuner og regioner skal vi følge op på den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi. Vi fortsætter udviklingen af de digitale services og den underliggende infrastruktur som fx NemID og Digital Post. Det sker med et fortsat stort fokus på borgerne. Samtidig fremmer vi brugen af ny teknologi, hvor det er sikkert og giver værdi for borgerne. Vi skal sikre, at alle borgere er med, så de fortsat har tillid til de offentlige digitale løsninger. Du bliver en del af direktionen, som en af to vicedirektører, der sammen med direktøren står i spidsen for cirka 290 engagerede medarbejdere. Direktionen har et velfungerende samarbejde, hvor det handler om både at kende detaljen og se helheden. Vi stiller store krav til hinanden og har derfor også store forventninger til vores kommende kollega. Om dig Som vicedirektør får du ledelsesansvar for 6-8 kontorchefer og deres respektive fagområder. Præcist hvilke fagområder du får ansvar for, vil blive aftalt i den nye direktion. Nærmere bestemt leder vi efter en kollega, som: har erfaring med offentlig digitalisering og fællesoffentligt samarbejde er en stærk kommunikator, som forstår at formidle de digitale muligheder i en offentlig kontekst har omfattende erfaring med politikudvikling og håndtering af politiske processer tæt på regeringen, samt de gængse arbejdsgange og beslutningsprocesser i et ministerium er en udviklingsprofil, som samtidig har forståelse for processerne og for driften er pragmatisk, kan finde løsninger og skabe resultater i samarbejde med vores mange interessenter har ledelsesmæssig tyngde og udstråling og evner at lede og motivere gennem ledere. Om os I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 dygtige medarbejdere, som hver dag går forrest i arbejdet med at skabe et mere digitalt offentligt Danmark. Vi vil være en attraktiv arbejdsplads, hvor høje ambitioner og et godt socialt fællesskab går hånd i hånd. Du kan læse mere om os og vores medarbejdere på www.digst.dk job. Digitaliseringsstyrelsen er en del af Finansministeriets koncern, der ud over Digitaliseringsstyrelsen består af departementet, Moderniseringsstyrelsen, Statens It og Statens Administration. Ansættelsesvilkår Som vicedirektør refererer du til direktør Rikke Hougaard Zeberg. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten med indplacering i løngruppe 2. Stillingen ønskes besat på et femårigt åremål på overenskomstvilkår. Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT. Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Rikke Hougaard Zeberg på 2084 0194, riz@digst.dk, eller vicedirektør Adam Lebech på 2211 0519, adaml@digst.dk. Ansøgning Vil du søge stillingen, så klik på Søg her -knappen og send os din ansøgning senest onsdag d. 30. oktober 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 46 og 48, og vi håber at kunne byde vores nye vicedirektør velkommen 1. januar 2020. Du må være indstillet på at gennemgå en test som en del af ansættelsesforløbet. Hvis du er tjenestemand, skal din ansøgning stiles til Dronningen. Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge.Vil du være med til at sætte retning for en ambitiøs og ansvarlig digital fremtid i den offentlige sektor, hvor digital inklusion, brug af ny teknologi og AI og det at finde holdbare løsninger i et tværoffentligt samarbejde er afgørende? Er det at motivere og inspirere andre gennem din ledelse en del af dit DNA? Så er du måske den nye vicedirektør til Digitaliseringsstyrelsen.

Om stillingen
Danmark ligger i den internationale top, når det gælder offentlig digitalisering. Borgerens tillid til de offentlige myndigheder og samarbejdet på tværs af den offentlige sektor er grundlaget for, at det digitale Danmark fortsat er en succes. Digitaliseringsstyrelsen sætter retningen for digitalisering af den offentlige sektor, og vi står over for en række store og spændende opgaver.

Sammen med kommuner og regioner skal vi følge op på den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi. Vi fortsætter udviklingen af de digitale services og den underliggende infrastruktur som fx NemID og Digital Post. Det sker med et fortsat stort fokus på borgerne. Samtidig fremmer vi brugen af ny teknologi, hvor det er sikkert og giver værdi for borgerne. Vi skal sikre, at alle borgere er med, så de fortsat har tillid til de offentlige digitale løsninger.

Du bliver en del af direktionen, som en af to vicedirektører, der sammen med direktøren står i spidsen for cirka 290 engagerede medarbejdere. Direktionen har et velfungerende samarbejde, hvor det handler om både at kende detaljen og se helheden. Vi stiller store krav til hinanden og har derfor også store forventninger til vores kommende kollega.

Om dig
Som vicedirektør får du ledelsesansvar for 6-8 kontorchefer og deres respektive fagområder. Præcist hvilke fagområder du får ansvar for, vil blive aftalt i den nye direktion. Nærmere bestemt leder vi efter en kollega, som:

  • har erfaring med offentlig digitalisering og fællesoffentligt samarbejde
  • er en stærk kommunikator, som forstår at formidle de digitale muligheder i en offentlig kontekst
  • har omfattende erfaring med politikudvikling og håndtering af politiske processer tæt på regeringen, samt de gængse arbejdsgange og beslutningsprocesser i et ministerium
  • er en udviklingsprofil, som samtidig har forståelse for processerne – og for driften
  • er pragmatisk, kan finde løsninger og skabe resultater i samarbejde med vores mange interessenter
  • har ledelsesmæssig tyngde og udstråling og evner at lede og motivere gennem ledere.
Om os
I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 dygtige medarbejdere, som hver dag går forrest i arbejdet med at skabe et mere digitalt offentligt Danmark. Vi vil være en attraktiv arbejdsplads, hvor høje ambitioner og et godt socialt fællesskab går hånd i hånd. Du kan læse mere om os og vores medarbejdere på www.digst.dk/job.

Digitaliseringsstyrelsen er en del af Finansministeriets koncern, der ud over Digitaliseringsstyrelsen består af departementet, Moderniseringsstyrelsen, Statens It og Statens Administration.

Ansættelsesvilkår
Som vicedirektør refererer du til direktør Rikke Hougaard Zeberg. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten med indplacering i løngruppe 2. Stillingen ønskes besat på et femårigt åremål på overenskomstvilkår. Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Rikke Hougaard Zeberg på 2084 0194, riz@digst.dk, eller vicedirektør Adam Lebech på 2211 0519, adaml@digst.dk.

Ansøgning
Vil du søge stillingen, så klik på "Søg her"-knappen og send os din ansøgning senest onsdag d. 30. oktober 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 46 og 48, og vi håber at kunne byde vores nye vicedirektør velkommen 1. januar 2020.

Du må være indstillet på at gennemgå en test som en del af ansættelsesforløbet.

Hvis du er tjenestemand, skal din ansøgning stiles til Dronningen.

Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge.



DigitaliseringsstyrelsenKøbenhavn K2019-10-10T00:00:002019-10-30T00:00:00
330104225Styrelsesdirektør til Medarbejder- og KompetencestyrelsenRobot Vil du stå i spidsen for at drive en velfungerende overenskomstproces på statens område og for at sikre gode rammer for ledelse og kompetenceudvikling i staten? Så er du måske den nye styrelsesdirektør for Medarbejder- og Kompetencestyrelsen. Medarbejder- og Kompetencestyrelsen er en nyoprettet styrelse i Skatteministeriets koncern. Styrelsen varetager statens arbejdsgiverrolle, og sikrer indgåelse og implementering af aftaler for det statslige arbejdsmarked. Styrelsen er desuden ansvarlig for fællesstatslige initiativer på arbejdsmiljøområdet, udvikling af samarbejdsstrukturen i staten, kompetenceudvikling af statens ansatte samt for udvikling af ledelsesområdet, herunder opfølgning på ledelses- og kompetencereformen og udvikling af det statslige lederudviklingsprogram. Medarbejder- og Kompetencestyrelsen står over for en vigtig opgave med at styrke dialogen og samarbejdet om den danske arbejdsmarkedsmodel. Det skal understøtte, at styrelsen i et godt samarbejde med bl.a. de faglige organisationer kan stå i spidsen for at skabe de bedste rammer for attraktive og velfungerende statslige arbejdspladser, som er rustet til morgendagens udfordringer. Styrelsen skal desuden klæde statens ledere på til at sikre, at medarbejderne trives og har de bedste forudsætninger for at bringe deres faglighed i spil til gavn for borgere og samfundet. Der vil også være centrale opgaver forbundet med at sikre gode rammer for det statslige arbejdsmarked, herunder at levere faglig og troværdig rådgivning af statens arbejdsgivere på det arbejds- og ansættelsesretlige område. Til at løfte disse opgaver har Medarbejder- og Kompetencestyrelsen brug for en direktør med solid ledelses- og forhandlingserfaring, dybdegående kendskab til den danske arbejdsmarkedsmodel og en god forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation. Hertil forventes, at den kommende direktør: Kan agere selvstændigt og træffe beslutninger baseret på en sund drømmekraft. Er robust og har naturlig autoritet samt en god fornemmelse for egen rolle og mandat. Besidder stærke kommunikationsevner og kan sikre bred dialog og samarbejde. Er konstruktiv og tillidsskabende og formår at finde smidige og solide løsninger på komplekse og principielle problemstillinger. Er vedholdende og kan håndtere forskelligartede interesser, så der kan sikres balancerede resultater. Har ledelsesmæssigt overblik, gennemslagskraft og er i stand til at sætte en klar retning. Kan opbygge en velfungerende og driftssikker organisation, der bygger på en kultur præget af faglighed, ansvarlighed, samarbejde og udsyn. Styrelsesdirektøren har det overordnede ansvar for styring, prioritering og planlægning af den samlede opgaveløsning i styrelsen, samt det overordnede ansvar for den strategiske udvikling af styrelsen. Styrelsesdirektøren refererer til Skatteministeriets departementschef. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret i lønramme 40 løngruppe 4. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktsansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Landgreven 4, 1301 København K. Ansættelse i Skatteministeriet er betinget af tilfredsstillende straffeattest og sikkerhedsgodkendelse. Tiltrædelse Stillingen er med tiltrædelse snarest mulig. Ansøgning I udvælgelsesprocessen samarbejdes med konsulentfirmaet Amrop A S. Ansøgning, CV og eksamensbevis sendes til partner i Amrop, Bo Eske Nielsen, på ben@amrop.dk. Ansøgningsfristen udløber den 30. oktober 2019. Er du tjenestemand, stiles ansøgningen til Dronningen. Kandidater til stillingen kan forvente at skulle gennemgå test i ansøgningsprocessen. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved kontakt til Bo Eske Nielsen på tlf. 24 97 26 88. Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du stå i spidsen for at drive en velfungerende overenskomstproces på statens område og for at sikre gode rammer for ledelse og kompetenceudvikling i staten? Så er du måske den nye styrelsesdirektør for Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.

Medarbejder- og Kompetencestyrelsen er en nyoprettet styrelse i Skatteministeriets koncern. Styrelsen varetager statens arbejdsgiverrolle, og sikrer indgåelse og implementering af aftaler for det statslige arbejdsmarked. Styrelsen er desuden ansvarlig for fællesstatslige initiativer på arbejdsmiljøområdet, udvikling af samarbejdsstrukturen i staten, kompetenceudvikling af statens ansatte samt for udvikling af ledelsesområdet, herunder opfølgning på ledelses- og kompetencereformen og udvikling af det statslige lederudviklingsprogram.

Medarbejder- og Kompetencestyrelsen står over for en vigtig opgave med at styrke dialogen og samarbejdet om den danske arbejdsmarkedsmodel. Det skal understøtte, at styrelsen i et godt samarbejde med bl.a. de faglige organisationer kan stå i spidsen for at skabe de bedste rammer for attraktive og velfungerende statslige arbejdspladser, som er rustet til morgendagens udfordringer. Styrelsen skal desuden klæde statens ledere på til at sikre, at medarbejderne trives og har de bedste forudsætninger for at bringe deres faglighed i spil til gavn for borgere og samfundet. Der vil også være centrale opgaver forbundet med at sikre gode rammer for det statslige arbejdsmarked, herunder at levere faglig og troværdig rådgivning af statens arbejdsgivere på det arbejds- og ansættelsesretlige område.

Til at løfte disse opgaver har Medarbejder- og Kompetencestyrelsen brug for en direktør med solid ledelses- og forhandlingserfaring, dybdegående kendskab til den danske arbejdsmarkedsmodel og en god forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation. Hertil forventes, at den kommende direktør:

  • Kan agere selvstændigt og træffe beslutninger baseret på en sund drømmekraft.
  • Er robust og har naturlig autoritet samt en god fornemmelse for egen rolle og mandat.
  • Besidder stærke kommunikationsevner og kan sikre bred dialog og samarbejde.
  • Er konstruktiv og tillidsskabende og formår at finde smidige og solide løsninger på komplekse og principielle problemstillinger.
  • Er vedholdende og kan håndtere forskelligartede interesser, så der kan sikres balancerede resultater.
  • Har ledelsesmæssigt overblik, gennemslagskraft og er i stand til at sætte en klar retning.
  • Kan opbygge en velfungerende og driftssikker organisation, der bygger på en kultur præget af faglighed, ansvarlighed, samarbejde og udsyn.
Styrelsesdirektøren har det overordnede ansvar for styring, prioritering og planlægning af den samlede opgaveløsning i styrelsen, samt det overordnede ansvar for den strategiske udvikling af styrelsen.

Styrelsesdirektøren refererer til Skatteministeriets departementschef.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er klassificeret i lønramme 40/løngruppe 4. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktsansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted vil indtil videre være Landgreven 4, 1301 København K.

Ansættelse i Skatteministeriet er betinget af tilfredsstillende straffeattest og sikkerhedsgodkendelse.

Tiltrædelse
Stillingen er med tiltrædelse snarest mulig.

Ansøgning
I udvælgelsesprocessen samarbejdes med konsulentfirmaet Amrop A/S. Ansøgning, CV og eksamensbevis sendes til partner i Amrop, Bo Eske Nielsen, på ben@amrop.dk. Ansøgningsfristen udløber den 30. oktober 2019. Er du tjenestemand, stiles ansøgningen til Dronningen.

Kandidater til stillingen kan forvente at skulle gennemgå test i ansøgningsprocessen.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved kontakt til Bo Eske Nielsen på tlf. 24 97 26 88.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

SkatteministerietKøbenhavn K2019-10-09T00:00:002019-10-30T00:00:00
330104026Head of PMO til Anlægsdivisionen i BanedanmarkRobot En bygherre i verdensklasse Banedanmark søger en Head of PMO, der vil tage ansvar for at etablere og udvikle et nyt område. Banedanmark er en stor bygherre, og Anlæg udfører årligt infrastrukturprojekter for 4-4,5 mia. kr. PMO en skal skabe fælles rammer og strukturer for gennemførsel af små, store og mega projekter. Anlæg har et overordnet mål om at udvikle sig til en bygherre i verdensklasse, og oprettelse af en central PMO er en forudsætning for efterlevelse af dette mål. Banedanmark står midt i en afgørende transformationsproces, som forbereder organisationen til at levere en jernbane i digital topform den mest moderne jernbane i Europa. Hvis du vil være en del af denne ambitiøse udviklingsproces, og spille en vigtig rolle for fremtidens infrastruktur og togdrift i Danmark, så er stillingen som Head of PMO i Anlæg en unik mulighed for dig. Du bidrager til strategiudviklingen og et styrket tværgående samarbejde i Anlæg, på tværs af Banedanmark og med øvrige samarbejdspartnere. Derudover sikrer du fremdrift, prioritering og opfølgning i forhold til de strategiske indsatser. Som ny Head of PMO har du erfaring fra strategisk ledelsesniveau og en baggrund inden for projekt- og porteføljeledelse af større komplekse bygge- og anlægsprojekter, og du har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk styret organisation. Du har en inddragende og delegerende ledelsesstil, stærke relationelle kompetencer, et godt strategisk overblik og er en engagerende formidler. Med Banedanmarks lancering af et nyt ledelsesgrundlag, baseret på Leadership Pipeline, får du mulighed for at tage del i det videre udviklingsarbejde, hvor ledelse bedrives på en ny måde og med endnu større kraft. Som Head of PMO får du ansvar for over 80 medarbejdere, indgår i divisionsledelsen og refererer til anlægsdirektøren. Ansættelsesvilkår og betingelser Ansættelsen sker som områdechef i løngruppe 1 efter rammeaftale om kontraktansættelse i staten. Lønnen fastsættes efter forhandling på baggrund af erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Læs mere om Banedanmark og stillingen i job- og personprofilen, som du finder på Genitors hjemmeside www.genitor.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte anlægsdirektør i Banedanmark, Steen Neuchs Vedel, partner i Genitor, Tina Overgaard eller chefkonsulent i Genitor, Pernille Sørensen. For at søge stillingen klikker du på Søg stillingen og følger instruktionerne.En bygherre i verdensklasse

Banedanmark søger en Head of PMO, der vil tage ansvar for at etablere og udvikle et nyt område. Banedanmark er en stor bygherre, og Anlæg udfører årligt infrastrukturprojekter for 4-4,5 mia. kr. PMO’en skal skabe fælles rammer og strukturer for gennemførsel af små, store og mega projekter. Anlæg har et overordnet mål om at udvikle sig til en bygherre i verdensklasse, og oprettelse af en central PMO er en forudsætning for efterlevelse af dette mål.

Banedanmark står midt i en afgørende transformationsproces, som forbereder organisationen til at levere en jernbane i digital topform – den mest moderne jernbane i Europa. Hvis du vil være en del af denne ambitiøse udviklingsproces, og spille en vigtig rolle for fremtidens infrastruktur og togdrift i Danmark, så er stillingen som Head of PMO i Anlæg en unik mulighed for dig.

Du bidrager til strategiudviklingen og et styrket tværgående samarbejde i Anlæg, på tværs af Banedanmark og med øvrige samarbejdspartnere. Derudover sikrer du fremdrift, prioritering og opfølgning i forhold til de strategiske indsatser.

Som ny Head of PMO har du erfaring fra strategisk ledelsesniveau og en baggrund inden for projekt- og porteføljeledelse af større komplekse bygge- og anlægsprojekter, og du har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk styret organisation. Du har en inddragende og delegerende ledelsesstil, stærke relationelle kompetencer, et godt strategisk overblik og er en engagerende formidler.

Med Banedanmarks lancering af et nyt ledelsesgrundlag, baseret på Leadership Pipeline, får du mulighed for at tage del i det videre udviklingsarbejde, hvor ledelse bedrives på en ny måde og med endnu større kraft. Som Head of PMO får du ansvar for over 80 medarbejdere, indgår i divisionsledelsen og refererer til anlægsdirektøren.

Ansættelsesvilkår og betingelser

Ansættelsen sker som områdechef i løngruppe 1 efter rammeaftale om kontraktansættelse i staten. Lønnen fastsættes efter forhandling på baggrund af erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Læs mere om Banedanmark og stillingen i job- og personprofilen, som du finder på Genitors hjemmeside www.genitor.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte anlægsdirektør i Banedanmark, Steen Neuchs Vedel, partner i Genitor, Tina Overgaard eller chefkonsulent i Genitor, Pernille Sørensen.

For at søge stillingen klikker du på ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-10-09T00:00:002019-11-08T00:00:00
330101392Stærk vicedirektør til danmarks største offentlige center for it- og sundhedsteknologiRobot Vil du være med på forreste række i en organisation, der har sat digitalisering og den teknologiske udvikling højt på dagsordenen? Kan du være med til at drive den teknologiske transformation af sundhedsvæsenet? Så er stillingen som vicedirektør i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden måske noget for dig. CIMT s hovedopgave er at sikre, at regionen har sundhedsteknologi på internationalt topniveau, og centeret er med sine ca. 1.000 ansatte Danmarks største offentlige center for It- og sundhedsteknologi. Centeret driver, supporterer og udvikler it, telefoni og medico-udstyr for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Jobbet Region Hovedstaden er på en omfattende digitaliseringsrejse, og CIMT spiller en afgørende rolle i at sikre og understøtte den teknologiske og digitale udvikling i regionen. Derfor ønsker vi at udvide direktionen med en vicedirektør, som skal være med til at udvikle CIMT som en professionel it-leverandør. Du skal som vicedirektør stå i spidsen for en af grundpillerne i centeret og ca. 250 fagligt stærke og dedikerede marbejdere. Du kommer derfor bl.a. til at få ansvaret for: Den hospitalsvendte del af forretningen, hvor du skal have fokus på at udvikle samarbejdet med hospitalerne og understøtte deres digitalisering. Du skal bl.a. stå i spidsen for at udvikle en ny model for samarbejde mellem hospitalerne og CIMT. At sikre en professionel porteføljestyring med en tilhørende CoE på arkitektur og projektledelse samt testmanagement. Driftsafvikle regionens systemer 24 7 samt tilhørende beredskaber og rapporteringer. At sikre et øget kundefokus, leverandørstyring og support til regionens mere end 40.000 medarbejdere, herunder at sikre effektive og understøttende ITIL-processer. Sammen med CIMT s direktør og dine to vicedirektørkollegaer udgør du CIMT´s direktion og får en unik mulighed for at præge den kultur, som kommer til at være retningsgivende for digitaliseringsrejsen i Region Hovedstaden. Vores forventninger Vi ønsker en vicedirektør, der er ledelsesmæssigt velfunderet og har erfaring med change management og med at lede teknologiske transformationsprojekter fra en offentlig eller privat organisation. Vi forventer, at du er ambitiøs, strategisk tænkende og trives i et komplekst it-miljø. Du er en holdspiller, har stor integritet og møder andre med tillid og respekt. Læs hele job- og personprofilen her. Ansættelsesforhold Stillingen besættes på kontraktvilkår i henhold til Danske Regioners ´Aftale for Chefer´. Lønniveauet er kr. 1.160.000 årligt, inkl. kontrakttillæg og inkl. pension på 21,11 . Der er mulighed for forhandling på basis af relevante individuelle kvalifikationer. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør for CIMT, Torben Dalgaard på telefon 51 32 33 36 eller fra Genitor partner Jens Marcussen på telefon 31 41 05 87 og chefkonsulent Katharina Jespersen på telefon 51 51 52 15. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfrist Du kan søge stillingen her. Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest søndag den 27. oktober 2019.Vil du være med på forreste række i en organisation, der har sat digitalisering og den teknologiske udvikling højt på dagsordenen? Kan du være med til at drive den teknologiske transformation af sundhedsvæsenet? Så er stillingen som vicedirektør i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden måske noget for dig.

CIMT’s hovedopgave er at sikre, at regionen har sundhedsteknologi på internationalt topniveau, og centeret er med sine ca. 1.000 ansatte Danmarks største offentlige center for It- og sundhedsteknologi. Centeret driver, supporterer og udvikler it, telefoni og medico-udstyr for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre.

Jobbet

Region Hovedstaden er på en omfattende digitaliseringsrejse, og CIMT spiller en afgørende rolle i at sikre og understøtte den teknologiske og digitale udvikling i regionen. Derfor ønsker vi at udvide direktionen med en vicedirektør, som skal være med til at udvikle CIMT som en professionel it-leverandør.

Du skal som vicedirektør stå i spidsen for en af grundpillerne i centeret og ca. 250 fagligt stærke og dedikerede marbejdere. Du kommer derfor bl.a. til at få ansvaret for:

  • Den hospitalsvendte del af forretningen, hvor du skal have fokus på at udvikle samarbejdet med hospitalerne og understøtte deres digitalisering. Du skal bl.a. stå i spidsen for at udvikle en ny model for samarbejde mellem hospitalerne og CIMT.
  • At sikre en professionel porteføljestyring med en tilhørende CoE på arkitektur og projektledelse samt testmanagement.
  • Driftsafvikle regionens systemer 24/7 samt tilhørende beredskaber og rapporteringer.
  • At sikre et øget kundefokus, leverandørstyring og support til regionens mere end 40.000 medarbejdere, herunder at sikre effektive og understøttende ITIL-processer.
Sammen med CIMT’s direktør og dine to vicedirektørkollegaer udgør du CIMT´s direktion og får en unik mulighed for at præge den kultur, som kommer til at være retningsgivende for digitaliseringsrejsen i Region Hovedstaden.

Vores forventninger

Vi ønsker en vicedirektør, der er ledelsesmæssigt velfunderet og har erfaring med change management og med at lede teknologiske transformationsprojekter fra en offentlig eller privat organisation. Vi forventer, at du er ambitiøs, strategisk tænkende og trives i et komplekst it-miljø. Du er en holdspiller, har stor integritet og møder andre med tillid og respekt.

Læs hele job- og personprofilen her.

Ansættelsesforhold

Stillingen besættes på kontraktvilkår i henhold til Danske Regioners ´Aftale for Chefer´. Lønniveauet er kr. 1.160.000 årligt, inkl. kontrakttillæg og inkl. pension på 21,11%. Der er mulighed for forhandling på basis af relevante individuelle kvalifikationer.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør for CIMT, Torben Dalgaard på telefon 51 32 33 36 eller fra Genitor partner Jens Marcussen på telefon 31 41 05 87 og chefkonsulent Katharina Jespersen på telefon 51 51 52 15. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgningsfrist

Du kan søge stillingen her. Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest søndag den 27. oktober 2019.

It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-10-05T00:00:002019-10-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To vicedirektører til Landbrugsstyrelsen

Landbrugsstyrelsen

København V
Har du erfaring på toplederniveau med både forandringsledelse, digital omstilling og sikker drift, så du sammen med den øvrige direktion kan skabe de bedste forudsætninger for, at Landbrugsstyrelsen kan komme i mål med en ambitiøs strategi? Og kan d...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Vicedirektør til Digitaliseringsstyrelsen

Digitaliseringsstyrelsen

København K
Vil du være med til at sætte retning for en ambitiøs og ansvarlig digital fremtid i den offentlige sektor, hvor digital inklusion, brug af ny teknologi og AI og det at finde holdbare løsninger i et tværoffentligt samarbejde er afgørende? Er det at m...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:30. oktober 2019

Styrelsesdirektør til Medarbejder- og Kompetencestyrelsen

Skatteministeriet

København K
Vil du stå i spidsen for at drive en velfungerende overenskomstproces på statens område og for at sikre gode rammer for ledelse og kompetenceudvikling i staten? Så er du måske den nye styrelsesdirektør for Medarbejder- og Kompetencestyrelsen. Medarb...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:30. oktober 2019

Head of PMO til Anlægsdivisionen i Banedanmark

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
En bygherre i verdensklasse Banedanmark søger en Head of PMO, der vil tage ansvar for at etablere og udvikle et nyt område. Banedanmark er en stor bygherre, og Anlæg udfører årligt infrastrukturprojekter for 4-4,5 mia. kr. PMO en skal skabe fælles r...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Stærk vicedirektør til danmarks største offentlige center for it- og sundhedsteknologi

It- medico og telefoni

København Ø
Vil du være med på forreste række i en organisation, der har sat digitalisering og den teknologiske udvikling højt på dagsordenen? Kan du være med til at drive den teknologiske transformation af sundhedsvæsenet? Så er stillingen som vicedirektør i C...
Indrykket:5. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019