Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at udvikle Ejendomscenteret i Ringkøbing-Skjern Kommune? Så er det dig vi søger...

Vi er et udviklingsorienteret og nytænkende Ejendomscenter, som beskæftiger os med bygningsdrift, samt om- og tilbygninger i de kommunale bygninger. Vi har fokus på den daglige drift af kommunens bygninger, og prioriterer at bygninger fungerer optimalt.
Vi tænker i involverende processer, samtidig med at vi har fokus på gode og sunde bygninger. Vi arbejder tværfagligt med fokus på vækst og det gode liv i vores kommune.
 
Du bliver kollega med 110 engagerede medarbejdere i Land, By og Kultur, heraf sidder de 15 i Ejendomscenteret. Du vil naturligvis også få tæt samarbejde med andre dele af organisationen.

Vi søger en medarbejder til vores vedligeholdelsesteam. Du skal være med til at forme og sætte en retning på, hvordan vi arbejder med vores tekniske anlæg, herunder opnå driftsbesparelser ved at optimere driften af eksisterende anlæg samtidig med, at der opretholdes et sundt indeklima.
Du skal kunne agere fleksibelt og med beslutsomhed, i et felt med mange modsatrettede interesser, og netop derfor er det vigtigt, at du har overblikket!
Du skal - sammen med dine kollegaer – skabe de bedste rammer for vores brugere og borgere i Ringkøbing-Skjern Kommune.

Vi søger en kollega som har en af følgende relevante uddannelser; ingeniør, VVS-tekniker, maskinmester, bygningskonstruktør eller lignende, måske endda tillært håndværker.

Dine primære opgaver;
- Optimering af varme, ventilation og elinstallationer.
- Indregulering af eksisterende installationer.
- Sparringspartner for Ejendomscenterets øvrige medarbejdere.
- Problemknuser ude hos institutionerne.
- Hjælpe vores dygtige serviceledere.
- Sætte retning for fremtidens drift af bygninger.
- Energioptimering af kommunale bygninger.
- Indgå i løsninger af akutopgaver.

Du skal brænde for drift af bygninger, have en stor faglig viden og kendskab til håndværksmæssige traditioner. Du skal kunne se muligheder, have en god gennemslagskraft og være udadvendt. Det vil være en fordel hvis du har arbejdet i en kommune før og kender til det politiske spil.
  
Hvem er vi?
Vi er en broget flok medarbejdere med mange forskellige uddannelser og fagkompetencer. Afdelingen består af bygningskonstruktører, arkitekter, teknisk designer, en håndværker samt en ingeniør.

Engagement, udvikling og udsyn er vigtige faktorer i Ejendomscenteret, og vi foretrækker en ansøger, som vil komme til Ringkøbing-Skjern og bidrage med nye tanker og ideer på energiområdet, og som kan optimere bygningernes forbrug, baseret på en solid teknisk erfaring fra tidligere ansættelser.
Ringkøbing-Skjern Kommune er en veldrevet kommune med styr på økonomien. Ejendomsområdet bliver prioriteret rigtigt højt, hvorfor vi har travlt.
Kollegaerne støtter op om hinanden og får jævnligt sammen et lille pusterum, hvor humoren er højt værdsat. Alle sætter stor pris på friheden til løsning af opgaverne, hvilket er muligt, fordi vi har et markant ønske om gensidig loyalitet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Tiltrædelse: 6. januar 2020
Stillingen er på fuldtid.
Arbejdsstedet vil være på Smed Sørensens Vej 1, 6950 Ringkøbing.
 
Yderligere oplysninger
Afdelingsleder Ole Juul Thomassen på telefon 22506479
Ingeniør Flemming Nordentoft Møller på telefon 99741535

Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal være kommunen i hænde senest den 20. november 2019, og det forventes, at ansættelsessamtalerne afholdes i uge 48.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgninger sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" herunder. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330109576Phoenix-5165049a12019-10-21T12:01:35.160Vil du være med til at udvikle Ejendomscenteret i Ringkøbing-Skjern Kommune? Så er det dig vi søger...Vi er et udviklingsorienteret og nytænkende Ejendomscenter, som beskæftiger os med bygningsdrift, samt om- og tilbygninger i de kommunale bygninger. Vi har fokus på den daglige drift af kommunens bygninger, og prioriterer at bygninger fungerer optimalt.
Vi tænker i involverende processer, samtidig med at vi har fokus på gode og sunde bygninger. Vi arbejder tværfagligt med fokus på vækst og det gode liv i vores kommune.
 
Du bliver kollega med 110 engagerede medarbejdere i Land, By og Kultur, heraf sidder de 15 i Ejendomscenteret. Du vil naturligvis også få tæt samarbejde med andre dele af organisationen.

Vi søger en medarbejder til vores vedligeholdelsesteam. Du skal være med til at forme og sætte en retning på, hvordan vi arbejder med vores tekniske anlæg, herunder opnå driftsbesparelser ved at optimere driften af eksisterende anlæg samtidig med, at der opretholdes et sundt indeklima.
Du skal kunne agere fleksibelt og med beslutsomhed, i et felt med mange modsatrettede interesser, og netop derfor er det vigtigt, at du har overblikket!
Du skal - sammen med dine kollegaer – skabe de bedste rammer for vores brugere og borgere i Ringkøbing-Skjern Kommune.

Vi søger en kollega som har en af følgende relevante uddannelser; ingeniør, VVS-tekniker, maskinmester, bygningskonstruktør eller lignende, måske endda tillært håndværker.

Dine primære opgaver;
- Optimering af varme, ventilation og elinstallationer.
- Indregulering af eksisterende installationer.
- Sparringspartner for Ejendomscenterets øvrige medarbejdere.
- Problemknuser ude hos institutionerne.
- Hjælpe vores dygtige serviceledere.
- Sætte retning for fremtidens drift af bygninger.
- Energioptimering af kommunale bygninger.
- Indgå i løsninger af akutopgaver.

Du skal brænde for drift af bygninger, have en stor faglig viden og kendskab til håndværksmæssige traditioner. Du skal kunne se muligheder, have en god gennemslagskraft og være udadvendt. Det vil være en fordel hvis du har arbejdet i en kommune før og kender til det politiske spil.
  
Hvem er vi?
Vi er en broget flok medarbejdere med mange forskellige uddannelser og fagkompetencer. Afdelingen består af bygningskonstruktører, arkitekter, teknisk designer, en håndværker samt en ingeniør.

Engagement, udvikling og udsyn er vigtige faktorer i Ejendomscenteret, og vi foretrækker en ansøger, som vil komme til Ringkøbing-Skjern og bidrage med nye tanker og ideer på energiområdet, og som kan optimere bygningernes forbrug, baseret på en solid teknisk erfaring fra tidligere ansættelser.
Ringkøbing-Skjern Kommune er en veldrevet kommune med styr på økonomien. Ejendomsområdet bliver prioriteret rigtigt højt, hvorfor vi har travlt.
Kollegaerne støtter op om hinanden og får jævnligt sammen et lille pusterum, hvor humoren er højt værdsat. Alle sætter stor pris på friheden til løsning af opgaverne, hvilket er muligt, fordi vi har et markant ønske om gensidig loyalitet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Tiltrædelse: 6. januar 2020
Stillingen er på fuldtid.
Arbejdsstedet vil være på Smed Sørensens Vej 1, 6950 Ringkøbing.
 
Yderligere oplysninger
Afdelingsleder Ole Juul Thomassen på telefon 22506479
Ingeniør Flemming Nordentoft Møller på telefon 99741535

Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal være kommunen i hænde senest den 20. november 2019, og det forventes, at ansættelsessamtalerne afholdes i uge 48.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgninger sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" herunder. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.
 

2019-11-21T00:51:24.290 Vi er et udviklingsorienteret og nytænkende Ejendomscenter, som beskæftiger os med bygningsdrift, samt om- og tilbygninger i de kommunale bygninger. Vi har fokus på den daglige drift af kommunens bygninger, og prioriterer at bygninger fungerer optimalt.Vi tænker i involverende processer, samtidig med at vi har fokus på gode og sunde bygninger. Vi arbejder tværfagligt med fokus på vækst og det gode liv i vores kommune. Du bliver kollega med 110 engagerede medarbejdere i Land, By og Kultur, heraf sidder de 15 i Ejendomscenteret. Du vil naturligvis også få tæt samarbejde med andre dele af organisationen.Vi søger en medarbejder til vores vedligeholdelsesteam. Du skal være med til at forme og sætte en retning på, hvordan vi arbejder med vores tekniske anlæg, herunder opnå driftsbesparelser ved at optimere driften af eksisterende anlæg samtidig med, at der opretholdes et sundt indeklima.Du skal kunne agere fleksibelt og med beslutsomhed, i et felt med mange modsatrettede interesser, og netop derfor er det vigtigt, at du har overblikket!Du skal - sammen med dine kollegaer skabe de bedste rammer for vores brugere og borgere i Ringkøbing-Skjern Kommune.Vi søger en kollega som har en af følgende relevante uddannelser ingeniør, VVS-tekniker, maskinmester, bygningskonstruktør eller lignende, måske endda tillært håndværker.Dine primære opgaver - Optimering af varme, ventilation og elinstallationer.- Indregulering af eksisterende installationer.- Sparringspartner for Ejendomscenterets øvrige medarbejdere.- Problemknuser ude hos institutionerne.- Hjælpe vores dygtige serviceledere.- Sætte retning for fremtidens drift af bygninger.- Energioptimering af kommunale bygninger.- Indgå i løsninger af akutopgaver.Du skal brænde for drift af bygninger, have en stor faglig viden og kendskab til håndværksmæssige traditioner. Du skal kunne se muligheder, have en god gennemslagskraft og være udadvendt. Det vil være en fordel hvis du har arbejdet i en kommune før og kender til det politiske spil. Hvem er vi? Vi er en broget flok medarbejdere med mange forskellige uddannelser og fagkompetencer. Afdelingen består af bygningskonstruktører, arkitekter, teknisk designer, en håndværker samt en ingeniør.Engagement, udvikling og udsyn er vigtige faktorer i Ejendomscenteret, og vi foretrækker en ansøger, som vil komme til Ringkøbing-Skjern og bidrage med nye tanker og ideer på energiområdet, og som kan optimere bygningernes forbrug, baseret på en solid teknisk erfaring fra tidligere ansættelser.Ringkøbing-Skjern Kommune er en veldrevet kommune med styr på økonomien. Ejendomsområdet bliver prioriteret rigtigt højt, hvorfor vi har travlt.Kollegaerne støtter op om hinanden og får jævnligt sammen et lille pusterum, hvor humoren er højt værdsat. Alle sætter stor pris på friheden til løsning af opgaverne, hvilket er muligt, fordi vi har et markant ønske om gensidig loyalitet.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Tiltrædelse: 6. januar 2020Stillingen er på fuldtid.Arbejdsstedet vil være på Smed Sørensens Vej 1, 6950 Ringkøbing. Yderligere oplysningerAfdelingsleder Ole Juul Thomassen på telefon 22506479Ingeniør Flemming Nordentoft Møller på telefon 99741535AnsøgningsfristAnsøgningen skal være kommunen i hænde senest den 20. november 2019, og det forventes, at ansættelsessamtalerne afholdes i uge 48.Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgninger sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning herunder. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.10Phoenix5165049a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-20T00:00:000010https://rksk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6b3b99e0-4d72-465f-adb2-321ac5e23b190EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3634049Land, By og Kultur11Smed Sørensens Vej 16950RingkøbingDKDanmarkORS/5165049a_logo.gifORS/Small/5165049a_logo.gif0ole.juul.thomassen@rksk.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent841410EmplyMinimum (omfattet af forudbetaling)ba45a750-d6f0-4ee6-8a05-c7bfb84c0278_748700021-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5165049ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5165049ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5165049a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5165049a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonVil du være med til at udvikle Ejendomscenteret i Ringkøbing-Skjern Kommune? Så er det dig vi søger...1Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg363249064Ole Juul Thomassenole.juul.thomassen@rksk.dkDanmarkDanmark330129790Projektleder - Entrepriseleder - BygningskonstruktørRobot Kan du styre vores byggerier fra a til z, overholde tidsplaner og bevare overblikket i forbindelse med koordinering af mandskab og materialelevering så hører vi gerne fra dig. Vi mangler dig til: Planlægning og kontrahering af byggefirmaer og nyansatte håndværkere. Koordinering og styrring af vores byggepladser, du skal følge opgaverne helt til dørs. At føre tilsyn, evt. afholde byggemøder og K S med vores byggerier, samt kunne videregive information fra beskrivelser og tegningsmateriale (Revit) til håndværkerne. At vudere tilbud, kalkulere og mængdeberegne og evt. beregne priser på opgaver etc. Efter behov, at bruge revit til projektering af nogle af vores projekter og lave K S på projektmateriale. Du er: Uddannet som Bygningskonstruktør Ingeniør Arkitekt ellers er du håndværker og kan på anden vis dokumentere din viden. Du må gerne have humor og et godt humør, og kunne samarbejde positivt, med dine kollegaer, eksterne rådgivere, samt de øvrige leverandører til byggeriet, og selvfølgelig med bygherrer. Vi tilbyder et spændende, udviklende og afvækslende job, som du i høj grad er med til selv at skabe udfra interesse og dine evner, sammen med gode kollegaer i en mindre virksomhed i stærk udvikling. Du tilbydes et godt og moderne arbejdsklima, frihed under ansvar og løn efter aftale, indsats og resultater. Tiltrædelse ifølge aftale snarest mulig. Se mere om os på lundhuse.dk Send en kort ansøgning og fortæl os hvad du kan bidrage med på Jorgen@lundhuse.dk og eller kontakt os på 40190544 Send din ansøgning hurtig - vi afholder løbende jobsamtale.

Kan du styre vores byggerier fra a til z, overholde tidsplaner og bevare overblikket i forbindelse med koordinering af mandskab og materialelevering så hører vi gerne fra dig.

 

Vi mangler dig til:

 

  • Planlægning og kontrahering af byggefirmaer og nyansatte håndværkere.
  • Koordinering og styrring af vores byggepladser, du skal følge opgaverne helt til dørs.
  • At føre tilsyn, evt. afholde byggemøder og K/S med vores byggerier, samt kunne videregive information fra beskrivelser og tegningsmateriale (Revit) til håndværkerne.
  • At vudere tilbud, kalkulere og mængdeberegne og evt. beregne priser på opgaver etc.
  • Efter behov, at bruge revit til projektering af nogle af vores projekter og lave K/S på projektmateriale.

 

Du er:

  • Uddannet som Bygningskonstruktør / Ingeniør / Arkitekt ellers er du håndværker og kan på anden vis dokumentere din viden.
  • Du må gerne have humor og et godt humør, og kunne samarbejde positivt, med dine kollegaer, eksterne rådgivere, samt de øvrige leverandører til byggeriet, og selvfølgelig med bygherrer.

 

Vi tilbyder et spændende, udviklende og afvækslende job, som du i høj grad er med til selv at skabe udfra interesse og dine evner, sammen med gode kollegaer i en mindre virksomhed i stærk udvikling.

Du tilbydes et godt og moderne arbejdsklima, frihed under ansvar og løn efter aftale, indsats og resultater. Tiltrædelse ifølge aftale – snarest mulig.

 

Se mere om os på lundhuse.dk 

Send en kort ansøgning og fortæl os hvad du kan bidrage med på Jorgen@lundhuse.dk og eller kontakt os på 40190544

Send din ansøgning hurtig - vi afholder løbende jobsamtale.

LUND HUSE ApSHerning2019-11-25T00:00:002020-01-16T00:00:00
330120236Bygningskonstruktør - der vil være med til at gøre en forskelRobot Brænder du for bæredygtigt byggeri, energioptimering og vedligeholdsfri materialer? Ønsker du en bred stilling, hvor du får ansvar for byggeprojekter fra salget er gennemført til aflevering af nøgle? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling. Om jobbet Holm Huse har speciale i miljø- og energieffektivt modulbyggeri med vedligeholdsfri materialer. Virksomheden har udviklet et unikt produkt til række- og parcelhuse samt en effektiv montageproces, der er med til at sætte standarden i dansk modulbyggeri. Du får en vigtig rolle som konstruktør og projektleder, hvor du skal være med til at gennemføre byggeprojekterne fra start til slut. Virksomheden udvikler løbende konceptet, og du bliver en del af et stærkt team, der hele tiden holder fingeren på pulsen i forhold til nye materialer. Din rolle bliver bred, idet du både skal byggestyre projekterne i forhold til tidsplaner, styre byggepladsen og udarbejde byggetilladelser og tegninger. Dine opgaver er blandt andet: Byggestyring af projekthuse fra opstart til aflevering Byggepladsstyring -indretning Tegninger til produktion og til underleverandører Styring af tidsplaner Mangelhåndtering og kvalitetssikring Prisaftaler med underleverandører samt godkendelser af fakturaer Byggetilladelser og anden myndighedskontakt Du bliver en af to Bygningskonstruktører, som har ansvar for egne projekter, så der vil være mulighed for faglig sparring og support. Din primære arbejdsplads er fra kontoret og produktionen i Holstebro da langt de fleste opgaver kan løses med mail og telefon, men du skal også forvente, at der kan være besøg på byggeplads, messer og lignende. Du får ikke direkte ledelsesansvar men forventes at indtage en ledende rolle overfor underleverandører og interne medarbejdere involveret i projektet. Du skal forvente at arbejde på 2-4 projekter parallelt afhængig af projektstørrelse. Om dig Du har den nødvendige og relevante byggefaglige uddannelse kombineret med nogle års praktisk erfaring, så du rent fagligt kan løse opgaven såvel styringsmæssigt, ledelsesmæssigt og tegningsmæssigt. Du er erfaren i Revit Autocad, og har du særlige Revit kompetencer for eksempel til materialeudtræk eller lignende, er det en fordel. Det vil være en fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund eller har arbejdet i en produktions elementvirksomhed, men det er ikke et krav. Du har formentlig allerede erfaring med indkøb og forhandling af priser samt har fundet din metode til at holde styr på alle underleverandører herunder i forhold til tidsplaner, kvalitet m.m. Du er opsøgende og tæt på dine opgaver, så du ved, hvor du skal holde fokus, som den dygtige forretningsmand, der ved, hvor han kan tjene sine penge. I det hele taget forventes du, at være åben for forandringer, interesseret i nye materialer og metoder, samt at du skal være selvledet, så du holder dig selv effektiv. Andre ting der kendetegner dig er godt samarbejde, hjælpsom og positiv. Du brænder for udvikling og forbedring og vil gøre det bedste for kunden, også når det betyder, der kommer højt tempo med deadlines, der skal nås. Godt kendskab til Microsoft Office, særligt Excel, er en klar fordel. Du skal være god til at kommunikere klart og tydeligt såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk. Du skal have almindeligt kørekort. Holm Huse tilbyder Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en mindre organisation med en flad struktur, en ung og uformel omgangstone, og hvor der i høj grad arbejdes med frihed under ansvar. Der er plads til sjov og godt humør parallelt med at opgaven kræver seriøs fokus. Du lærer at håndtere alle aspekter i opførelsen af fabriksproducerede elementbyggerier. Du kommer tæt på udviklingsprocessen og nye materialer og får derfor chancen for at være med til at skabe rammerne om Danmarks bedst isolerede hus. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning og CV hurtigst muligt til PRO CO via knappen Søg stillingen . Samtaler afholdes løbende. Om Holm Huse. Virksomhedens 15-20 ansatte har kontor og fabrik i Holstebro. Den ejerledede virksomhed har siden 1965 opført lavenergi boliger med vedligeholdsfri materialer. Et miljø- og energieffektivt produkt der løbende tilpasses og optimeres med nye materialer. Se mere på www.holmhuse.dkBrænder du for bæredygtigt byggeri, energioptimering og vedligeholdsfri materialer? Ønsker du en bred stilling, hvor du får ansvar for byggeprojekter fra salget er gennemført til aflevering af nøgle? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling.

Om jobbet
Holm Huse har speciale i miljø- og energieffektivt modulbyggeri med vedligeholdsfri materialer. Virksomheden har udviklet et unikt produkt til række- og parcelhuse samt en effektiv montageproces, der er med til at sætte standarden i dansk modulbyggeri. Du får en vigtig rolle som konstruktør og projektleder, hvor du skal være med til at gennemføre byggeprojekterne fra start til slut. Virksomheden udvikler løbende konceptet, og du bliver en del af et stærkt team, der hele tiden holder fingeren på pulsen i forhold til nye materialer. Din rolle bliver bred, idet du både skal byggestyre projekterne i forhold til tidsplaner, styre byggepladsen og udarbejde byggetilladelser og tegninger.

Dine opgaver er blandt andet:

  • Byggestyring af projekthuse fra opstart til aflevering
  • Byggepladsstyring/-indretning
  • Tegninger til produktion og til underleverandører
  • Styring af tidsplaner
  • Mangelhåndtering og kvalitetssikring
  • Prisaftaler med underleverandører samt godkendelser af fakturaer
  • Byggetilladelser og anden myndighedskontakt

Du bliver en af to Bygningskonstruktører, som har ansvar for egne projekter, så der vil være mulighed for faglig sparring og support. Din primære arbejdsplads er fra kontoret og produktionen i Holstebro da langt de fleste opgaver kan løses med mail og telefon, men du skal også forvente, at der kan være besøg på byggeplads, messer og lignende. Du får ikke direkte ledelsesansvar men forventes at indtage en ledende rolle overfor underleverandører og interne medarbejdere involveret i projektet. Du skal forvente at arbejde på 2-4 projekter parallelt afhængig af projektstørrelse.

Om dig
Du har den nødvendige og relevante byggefaglige uddannelse kombineret med nogle års praktisk erfaring, så du rent fagligt kan løse opgaven såvel styringsmæssigt, ledelsesmæssigt og tegningsmæssigt. Du er erfaren i Revit/Autocad, og har du særlige Revit kompetencer for eksempel til materialeudtræk eller lignende, er det en fordel. Det vil være en fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund eller har arbejdet i en produktions/elementvirksomhed, men det er ikke et krav.

Du har formentlig allerede erfaring med indkøb og forhandling af priser samt har fundet din metode til at holde styr på alle underleverandører herunder i forhold til tidsplaner, kvalitet m.m. Du er opsøgende og tæt på dine opgaver, så du ved, hvor du skal holde fokus, som den dygtige forretningsmand, der ved, hvor han kan tjene sine penge. I det hele taget forventes du, at være åben for forandringer, interesseret i nye materialer og metoder, samt at du skal være selvledet, så du holder dig selv effektiv. Andre ting der kendetegner dig er godt samarbejde, hjælpsom og positiv. Du brænder for udvikling og forbedring og vil gøre det bedste for kunden, også når det betyder, der kommer højt tempo med deadlines, der skal nås.

Godt kendskab til Microsoft Office, særligt Excel, er en klar fordel. Du skal være god til at kommunikere klart og tydeligt såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk. Du skal have almindeligt kørekort.

Holm Huse tilbyder
Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en mindre organisation med en flad struktur, en ung og uformel omgangstone, og hvor der i høj grad arbejdes med frihed under ansvar. Der er plads til sjov og godt humør parallelt med at opgaven kræver seriøs fokus. Du lærer at håndtere alle aspekter i opførelsen af fabriksproducerede elementbyggerier. Du kommer tæt på udviklingsprocessen og nye materialer og får derfor chancen for at være med til at skabe rammerne om Danmarks bedst isolerede hus.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV hurtigst muligt til PRO&CO via knappen ”Søg stillingen”. Samtaler afholdes løbende.

Om Holm Huse. Virksomhedens 15-20 ansatte har kontor og fabrik i Holstebro. Den ejerledede virksomhed har siden 1965 opført lavenergi boliger med vedligeholdsfri materialer. Et miljø- og energieffektivt produkt der løbende tilpasses og optimeres med nye materialer. Se mere på www.holmhuse.dk

PRO&CO A/SHolstebro2019-11-07T00:00:002020-01-02T00:00:00
330134878Projekterende medarbejder til Kjargaard Byg a/s, IkastRobot Her er jobbet for dig, som elsker at tegne og modellere og er fuldstændig på hjemmebane i Revit Der er masser af spændende opgaver og et højt aktivitetsniveau på tegnestuen hos Kjargaard Byg. Det vil vi gerne dele med en ny kollega, der vil være med til at udvikle afdelingen. Man står aldrig alene. Er der noget, der brænder på, så er vi en god flok, der vil støtte op. Det er et fedt job! Vi søger en person, der har lyst til at projektere landbrug og industri, og som er engageret, kvalitetsbevidst, nøjagtig i sit arbejde og erfaren bruger af Revit. Som vores nye tegner bliver det din opgave at udarbejde tegningsmateriale der overholder vores retningslinjer, og som vores underleverandører og egne håndværkere kan forstå. Mere konkret kommer du til at arbejde koncentreret med detailprojektering af solgte byggesager. Her er det dig, der med dit øje for detaljen og omhyggelige tilgang til tingene: optimerer projektet byggeteknisk sparrer og afklarer løsninger med ingeniør, leverandører og Kjargaard Bygs projektledere styrer projekteringsforløbet og sikrer fremdrift følger op på e-mails og aftaler bidrager til udvikling af vores tegnestandarder i Revit. sikrer at gældende bestemmelser i bygningsreglementet bliver overholdt. Dine opgaver kunne være Projektering af ko- og svinestalde samt industri med individuelle løsninger Udarbejdelse af salgstegninger med indretning Myndighedsbehandling incl. brandteknisk dokumentation Drift- og vedligehold Dine kvalifikationer Du er bygningskonstruktør eller lignende, eventuelt med en håndværksmæssig baggrund. Du har erfaring med tegnestuearbejde og er fortrolig med Revit i både 2D og 3D. Er du vild med branddokumentation, og har du ambitioner om at blive certificeret til brandklasse 2. Derudover forestiller vi os, at du: har erfaring med projektering i Revit At du har et naturligt blik for detaljer og er nøjagtig i dit arbejde. At du har erfaring med tegnestuearbejde, gerne med industri eller landbrug. At du kan håndtere flere sager på n gang uden at miste overblikket. har et grundlæggende kendskab til bygningsreglementet Vi lægger også vægt på: At du er en holdspiller, der tager ansvar for eget arbejde. At du er målrettet, løsningsorienteret og følger tingene til dørs. At du er serviceminded, imødekommende og kan kommunikere på en empatisk måde med alle. Du har både lyst og evne til at lære nyt Vi tilbyder Hos os får du en spændende og udfordrende hverdag i en velfungerende organisation med en stabil og erfaren ledelse. Du kommer til at arbejde i vores projektafdeling der består af 10 medarbejdere bl.a. sælger, projektleder og tegnestue. Vi har gode arbejdsforhold, og du kommer til at samarbejde med erfarne kollegaer i et uformelt miljø. Samtidig får du en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og frokostordning. Derudover har vi en velfungerende personaleforening med gode arrangementer. Er det noget for dig Send din ansøgning og CV til tue@kjargaardbyg.dk Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Direktør Tue Risom på 2671 7343 eller Tegnestueleder Mai-Britt Bruun på 2252 9891. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder. Vi gennemgår og behandler de indkomne ansøgninger løbende, og i den forbindelse vil ansøgere, der matcher vores forventninger, blive indkaldt til samtale. Om os Kjargaard Byg er en midtjysk totalentreprenørvirksomhed med ca. 60 medarbejdere. Vi omsætter for 130 mio. om året. Vi udfører bygningsarbejder i total- og hovedentreprise indenfor erhvervs- og landbrugsbyggeri i Danmark og Norge. Fleksibilitet og en konkurrencedygtig pris er nøgleordene hos Kjargaard Byg Læs mere på www.kjargaardbyg.dk

Her er jobbet for dig, som elsker at tegne og modellere og er fuldstændig på hjemmebane i Revit

Der er masser af spændende opgaver og et højt aktivitetsniveau på tegnestuen hos Kjargaard Byg. Det vil vi gerne dele med en ny kollega, der vil være med til at udvikle afdelingen. Man står aldrig alene. Er der noget, der brænder på, så er vi en god flok, der vil støtte op. Det er et fedt job!

 

Vi søger en person, der har lyst til at projektere landbrug og industri, og som er engageret, kvalitetsbevidst, nøjagtig i sit arbejde og erfaren bruger af Revit.

 

Som vores nye tegner bliver det din opgave at udarbejde tegningsmateriale der overholder vores retningslinjer, og som vores underleverandører og egne håndværkere kan forstå. Mere konkret kommer du til at arbejde koncentreret med detailprojektering af solgte byggesager. Her er det dig, der med dit øje for detaljen og omhyggelige tilgang til tingene:

  • optimerer projektet byggeteknisk
  • sparrer og afklarer løsninger med ingeniør, leverandører og Kjargaard Bygs projektledere
  • styrer projekteringsforløbet og sikrer fremdrift
  • følger op på e-mails og aftaler
  • bidrager til udvikling af vores tegnestandarder i Revit.
  • sikrer at gældende bestemmelser i bygningsreglementet bliver overholdt.

Dine opgaver kunne være

  • Projektering af ko- og svinestalde samt industri med individuelle løsninger
  • Udarbejdelse af salgstegninger med indretning
  • Myndighedsbehandling incl. brandteknisk dokumentation
  • Drift- og vedligehold

Dine kvalifikationer

Du er bygningskonstruktør eller lignende, eventuelt med en håndværksmæssig baggrund. Du har erfaring med tegnestuearbejde og er fortrolig med Revit i både 2D og 3D.

Er du vild med branddokumentation, og har du ambitioner om at blive certificeret til brandklasse 2.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har erfaring med projektering i Revit
  • At du har et naturligt blik for detaljer og er nøjagtig i dit arbejde.
  • At du har erfaring med tegnestuearbejde, gerne med industri eller landbrug.
  • At du kan håndtere flere sager på én gang uden at miste overblikket.
  • har et grundlæggende kendskab til bygningsreglementet

Vi lægger også vægt på:

  • At du er en holdspiller, der tager ansvar for eget arbejde.
  • At du er målrettet, løsningsorienteret og følger tingene til dørs.
  • At du er serviceminded, imødekommende og kan kommunikere på en empatisk måde med alle.
  • Du har både lyst og evne til at lære nyt

Vi tilbyder

Hos os får du en spændende og udfordrende hverdag i en velfungerende organisation med en stabil og erfaren ledelse. Du kommer til at arbejde i vores projektafdeling der består af 10 medarbejdere bl.a. sælger, projektleder og tegnestue.

Vi har gode arbejdsforhold, og du kommer til at samarbejde med erfarne kollegaer i et uformelt miljø. Samtidig får du en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og frokostordning. Derudover har vi en velfungerende personaleforening med gode arrangementer.

Er det noget for dig

Send din ansøgning og CV til tue@kjargaardbyg.dk

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Direktør Tue Risom på 2671 7343 eller Tegnestueleder    Mai-Britt Bruun på 2252 9891.

Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder. Vi gennemgår og behandler de indkomne ansøgninger løbende, og i den forbindelse vil ansøgere, der matcher vores forventninger, blive indkaldt til samtale.

Om os

Kjargaard Byg er en midtjysk totalentreprenørvirksomhed med ca. 60 medarbejdere. Vi omsætter for 130 mio. om året. Vi udfører bygningsarbejder i total- og hovedentreprise indenfor erhvervs- og landbrugsbyggeri i Danmark og Norge.

Fleksibilitet og en konkurrencedygtig pris er nøgleordene hos Kjargaard Byg

Læs mere på www.kjargaardbyg.dk

 

KJARGAARD BYG A/SIkast2019-12-04T00:00:002020-01-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder - Entrepriseleder - Bygningskonstruktør

LUND HUSE ApS

Herning
Kan du styre vores byggerier fra a til z, overholde tidsplaner og bevare overblikket i forbindelse med koordinering af mandskab og materialelevering så hører vi gerne fra dig. Vi mangler dig til: Planlægning og kontrahering af byggefirmaer og nyansa...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:16. januar 2020

Bygningskonstruktør - der vil være med til at gøre en forskel

PRO&CO A/S

Holstebro
Brænder du for bæredygtigt byggeri, energioptimering og vedligeholdsfri materialer? Ønsker du en bred stilling, hvor du får ansvar for byggeprojekter fra salget er gennemført til aflevering af nøgle? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling....
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:2. januar 2020

Projekterende medarbejder til Kjargaard Byg a/s, Ikast

KJARGAARD BYG A/S

Ikast
Her er jobbet for dig, som elsker at tegne og modellere og er fuldstændig på hjemmebane i Revit Der er masser af spændende opgaver og et højt aktivitetsniveau på tegnestuen hos Kjargaard Byg. Det vil vi gerne dele med en ny kollega, der vil være med...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:27. januar 2020