Vil du være med til at udvikle og leverer digitale services, er du måske vores nye IT-supporterelev

I Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser.

Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi.

Vi kan tilbyde:
En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve.

Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast.

Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med:
• nyeste teknologier,
• Unified Communication,
• Microsoft enterprise miljø,
• slutbruger support,
• brugeradministration,
• klargøring af PC’ere,
• incident management,
• lettere system administration.

Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer.

Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde.

Om dig:
• Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen
• Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel
• Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver
• Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt
• Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling
• Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket

Om os:
Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup.

Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12–14.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190.

Interesseret?
Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling” knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk/job

Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945081Phoenix-6541035e12019-01-21T00:00:00Vil du være med til at udvikle og leverer digitale services, er du måske vores nye IT-supporterelevI Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser.

Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi.

Vi kan tilbyde:
En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve.

Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast.

Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med:
• nyeste teknologier,
• Unified Communication,
• Microsoft enterprise miljø,
• slutbruger support,
• brugeradministration,
• klargøring af PC’ere,
• incident management,
• lettere system administration.

Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer.

Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde.

Om dig:
• Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen
• Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel
• Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver
• Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt
• Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling
• Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket

Om os:
Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup.

Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12–14.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190.

Interesseret?
Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling” knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk/job

Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.
I Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser. Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi. Vi kan tilbyde: En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve. Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast. Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med: • nyeste teknologier, • Unified Communication, • Microsoft enterprise miljø, • slutbruger support, • brugeradministration, • klargøring af PC ere, • incident management, • lettere system administration. Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer. Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde. Om dig: • Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen • Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel • Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver • Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt • Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling • Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket Om os: Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup. Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk Løn og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12 14. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190. Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så klik på Søg stilling knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk job Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.11Jobnet6541035e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119504&DepartmentId=6210&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3439543Patent- og Varemærkestyrelsen11Helgeshøj Alle 812630Taastrup91337061DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset696748JobNet493314249331421000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/4.jpgMed et job indenfor IT bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som IT-tekniker lige noget for dig.12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT360258828Zenianoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329960857Office 365/teknisk konsulent fuldtids ansættlseRobot Vi, JobØst, søger på vegne af IT-virksomhed en konsulent som matcher nedenstående. Du er meget gerne uddannet datamatiker, cand.it eller tilsvarende. Du har praktisk erfaring med opsætning af IT-udstyr og en bred generel viden om software er det et plus, men ikke et krav. Arbejdsopgaver er, i samarbejde med de øvrige konsulenter, opsætning af IT-udstyr, herunder mobile enheder, computere, servere og netværk. Konfiguration af Windows og Office 365 miljøer, løsning af IT-problemer. Der arbejdes med følgende teknologier: Windows servere, herunder AD, SQL, Exchange, SharePoint og CRM. Windows klienter og Office 365 samt Azure AD og Intune. Der tilbydes: En dynamisk og spændende arbejdsplads Faglig og personlig udvikling Stor grad af frihed og masser af ansvar Gode og stabile ansættelsforhold Oplæring certificering efter behov Grundløn bonus efter kvalifikationer Hvis du deler virksomhedens opfattelse af, at gode resultater opnås gennem holdarbejde, samarbejde og udadvendthed over for kollegaer og kunder. At du brænder igennem i telefonen til vores kunder ved support og opstår der problemer i dette, ikke er bange for at trække hjælp fra dine kollegaer - så skal du kontakte JobØst. Du kan fremsende dit CV til info@jobeast.dk Du vil derefter blive kontaktet via mail for det viderer forløb.

Vi, JobØst, søger på vegne af IT-virksomhed en konsulent som matcher nedenstående.

Du er meget gerne uddannet datamatiker, cand.it eller tilsvarende. Du har praktisk erfaring med opsætning af IT-udstyr og en bred generel viden om software er det et plus, men ikke et krav.

Arbejdsopgaver er, i samarbejde med de øvrige konsulenter, opsætning af IT-udstyr, herunder mobile enheder, computere, servere og netværk. Konfiguration af Windows og Office 365 miljøer, løsning af IT-problemer.

Der arbejdes med følgende teknologier: Windows servere, herunder AD, SQL, Exchange, SharePoint og CRM. Windows klienter og Office 365 samt Azure AD og Intune.

Der tilbydes:

   En dynamisk og spændende arbejdsplads

   Faglig og personlig udvikling

   Stor grad af frihed og masser af ansvar

   Gode og stabile ansættelsforhold

   Oplæring/certificering efter behov

   Grundløn+bonus efter kvalifikationer

Hvis du deler virksomhedens opfattelse af, at gode resultater opnås gennem holdarbejde, samarbejde og udadvendthed over for kollegaer og kunder. At du brænder igennem i telefonen til vores kunder ved support og opstår der problemer i dette, ikke er bange for at trække hjælp fra dine kollegaer - så skal du kontakte JobØst.

Du kan fremsende dit CV til info@jobeast.dk Du vil derefter blive kontaktet via mail for det viderer forløb.

 

JOBØST ApSBrøndby2019-02-14T00:00:002019-03-01T00:00:00
329960128Statens It søger en skarp koordinator til service request managementRobot Serviceområdet søger en service request koordinator, som i vores nyoprettede team, skal arbejde med koordinering af komplekse bestillinger for vores kunder. Derudover skal du også arbejde med opgaver relateret til både service request management og knowledge management. Om stillingen Vi søger en service request koordinator, som kan koordinere Statens It s leverancer til vores kunder i forbindelse med komplekse bestillinger. Dette indebærer koordinering mellem forskellige teams i Statens It for at sikre korrekt og rettidige leverancer til vores kunder. Opgaverne koordineres i tæt samarbejde med vores kunder, teknikere og projektledere. En del af arbejdsopgaverne udover koordination af komplekse bestillinger, vil være at arbejde sammen med vores procesmanagers for knowledge- og service request management. Derfor skal du have et godt øje for hvornår, man med fordel kan ændre en eksisterende bestillingsblanket og eller flow således, at opgaverne fremover kan løses både smidigere og hurtigere. I denne forbindelse vil opbygning af knowledge være et væsentligt parameter. Du får bl.a. til opgave at: • afdække den komplekse bestilling i samarbejde med kunde og eller det udførende tekniske team i Statens It • sikre at relevant dokumentation og godkendelser er på plads • koordinering af og opfølgning på bestillinger med afhængigheder eller særlige behov i forhold til timing • opfølgning på leverancer på tværs af Statens It • identifikation af hyppigt forekommende årsager til fejl forsinkede leverancer • udvikling og bundling af nye flows til standardbestillinger • optimering af eksisterende blanketter • nye blanketter til nye kunder med nye behov • bidrage til at knowledge management implementeres, så det giver værdi og anvendes både internt og eksternt Om dig Vi forventer, at du: • eventuelt har erfaring med koordinering af tekniske it-opgaver eller projektledererfaring • har it-faglig viden med bred teknisk forståelse samt forståelse for it s betydning for kundernes forretning • kan indgå i dialog med både teknikere, brugere og kunder hos såvel Statens It som hos vores kunder • er god til at formulere dig skriftligt og have fokus på det væsentlige og essensen for præcis den opgave du skal beskrive • arbejder struktureret og går analytisk til værks og følger sagerne til dørs • befinder dig godt med at være i dialog med mange mennesker i løbet af en dag • kan fastholde overblik • er en teamplayer, der er hjælpsom og ansvarsfuld over for dine kolleger Ansættelsesvilkår Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Yderligere information Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamleder Lene Nielsen på telefon 72311332. Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med cv, eksamensbeviser og eventuelle bilag via vores online-system senest torsdag den 3. marts 2019. Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Du kan læse meget mere om os på www.statens-it.dk.Serviceområdet søger en service request koordinator, som i vores nyoprettede team, skal arbejde med koordinering af komplekse bestillinger for vores kunder. Derudover skal du også arbejde med opgaver relateret til både service request management og knowledge management.

Om stillingen
Vi søger en service request koordinator, som kan koordinere Statens It’s leverancer til vores kunder i forbindelse med komplekse bestillinger. Dette indebærer koordinering mellem forskellige teams i Statens It for at sikre korrekt og rettidige leverancer til vores kunder. Opgaverne koordineres i tæt samarbejde med vores kunder, teknikere og projektledere.

En del af arbejdsopgaverne udover koordination af komplekse bestillinger, vil være at arbejde sammen med vores procesmanagers for knowledge- og service request management. Derfor skal du have et godt øje for hvornår, man med fordel kan ændre en eksisterende bestillingsblanket og/eller flow således, at opgaverne fremover kan løses både smidigere og hurtigere. I denne forbindelse vil opbygning af knowledge være et væsentligt parameter.

Du får bl.a. til opgave at:
• afdække den komplekse bestilling i samarbejde med kunde og/eller
det udførende tekniske team i Statens It
• sikre at relevant dokumentation og godkendelser er på plads
• koordinering af og opfølgning på bestillinger med afhængigheder eller
særlige behov i forhold til timing
• opfølgning på leverancer på tværs af Statens It
• identifikation af hyppigt forekommende årsager til fejl/forsinkede leverancer
• udvikling og bundling af nye flows til standardbestillinger
• optimering af eksisterende blanketter
• nye blanketter til nye kunder med nye behov
• bidrage til at knowledge management implementeres, så det giver værdi
og anvendes både internt og eksternt

Om dig
Vi forventer, at du:
• eventuelt har erfaring med koordinering af tekniske it-opgaver
eller projektledererfaring
• har it-faglig viden med bred teknisk forståelse samt forståelse for
it’s betydning for kundernes forretning
• kan indgå i dialog med både teknikere, brugere og kunder hos såvel
Statens It som hos vores kunder
• er god til at formulere dig skriftligt og have fokus på det væsentlige
og essensen for præcis den opgave du skal beskrive
• arbejder struktureret og går analytisk til værks og følger sagerne til dørs
• befinder dig godt med at være i dialog med mange mennesker i løbet af en dag
• kan fastholde overblik
• er en teamplayer, der er hjælpsom og ansvarsfuld over for dine kolleger

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamleder Lene Nielsen på telefon 72311332.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med cv, eksamensbeviser og eventuelle bilag via vores online-system senest torsdag den 3. marts 2019.

Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Du kan læse meget mere om os på www.statens-it.dk.



Statens ItBallerup2019-02-13T00:00:002019-03-03T00:00:00
329955993It Supporter/TeknikerRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med support og reparartion af It produkter? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? Vi har det største IT værsted i Danmark og er som de eneste Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Mentech s IT værksted, i Glostrup, søger, på grund af stor travlhed, nye IT supportere Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. Du skal være god til administrative tunge systemer Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med support og reparartion af It produkter?
Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark?


Vi har det største IT værsted i Danmark og  er som de eneste Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

 

Mentech’s IT værksted, i Glostrup, søger, på grund af stor travlhed, nye IT supportere

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs   
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. 
  • Du skal være god til administrative tunge systemer
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-02-06T00:00:002019-04-03T00:00:00
329955916Teknisk supporter til SaaS virksomhed i stor fremdriftRobot Bliver du tændt af at arbejde i krydsfeltet mellem teknologi, automation og advisering, så er du måske vores nye tekniske supporter til at klargøre integrationer? Her befinder vi os i markedetIEX Integration løser en række helt essentielle behov hos vores slut-brugere for automation af data mellem systemer og sparer brugeren for bunkevis af manuelt arbejde. Vores SaaS løsning er en velkendt service på det danske marked og har international kaliber og forventningerne til servicen stiger derfor stødt. IEX er konstant i rivende udvikling, og vi har netop lanceret en helt ny platform af vores SaaS-løsning. Vi har derfor brug for ekstra hænder til at opsætte og supportere kunder på vores tjenester, heriblandt den nye platform der kommer til at revolutionere integrationsbranchen. Som supporter i IEX bliver du en del af en dynamisk virksomhed, hvor der er kort vej fra beslutning til handling. Vi søger derfor en medarbejder med et stærkt drive og engagement til at arbejde tæt med resten af teamet, og dermed få stor indflydelse på egen hverdag. Du kommer i hvert fald ikke til at kede dig sammen med vores fantastiske team, og du bliver en del af en storstilet vækstrejse :)Hvad vi har brug for i vores nye kollega?IEX integrerer i dag ca. 50 forskellige systemer og det er disse produkter apps som skal opdateres, supporteres og vedligeholdes cross-over.Du vil sammen med vores dygtige support-team få til ansvar at supportere og advisere vores 2000 kunder i vores SaaS-løsning. Som Teknisk Supporter tager du ansvar for den daglige drift i kundesager med en hurtig udbedring af fejl, imens du sikrer at vores kunder altid får en god serviceoplevelse med vores produkt. Disse områder kommer du til at beskæftige dig med Konfiguration af integrationer Support og vedligehold af kunderelaterede emner Indgående produktkendskab indenfor SaaS-løsninger, webshops, regnskabssystemer, kasse- og lagersystemer Vurdering af udviklingsopgaver Test og kvalitetssikring af vores software inden lancering Afrapportering til teamet om brugererfaringer eller issues Og meget mere alt afhængig af, hvad du byder ind med Vi ønsker os, at du har følgende kvalifikationer egenskaber Du er positivt indstillet og kvalitetsbevidst Er serviceminded og kan tale et ikke-teknisk sprog med kunder Du har et stærkt IT-kendskab og er hurtig til at sætte dig ind i nye områder Du har erfaring med SQL Du har en forståelse for anvendelsen af cloudbaserede tjenester - gerne med erhvervserfaring Skal have et kendskab til n eller flere af de gængse webshopssystemer på markedet, f.eks. Woocommerce Du er struktureret og god til at få afsluttet dine opgaver Behersker dansk og engelsk flydende Kan indgå i et tæt samarbejde med udviklere En brændende interesse for teknologiske løsninger og automation Vi sørger for, at du bliver grundigt oplært, og vi forventer ikke, at du fra start kender alle de systemer, vi integrerer til. Vi ser blot gerne, at du holder en finger på pulsen ift. cloudsystemer, og jo bedre kendskab, du tilegner dig, desto bedre udviklingsmuligheder vil du have i IEX. Du kan se frem til nogle fantastiske rammer IEX har store rummelige lokaler på 2. sal i en stor kontorbygning med panorama vinduer, så vi får meget sollys ind i løbet af en arbejdsdag, hvilket skaber et lyst miljø og god atmosfære :) Lokalerne er helt ny istandsat fra udlejers side og er indrettet med stor åbenhed og behagelige mødelokaler.Der er adgang til et behageligt fællesområde med sofagruppe, bordfodbold samt bordtennis for at højne aktivitetsniveauet og stemningen. Der afholdes en række festlige arrangementer om året og der er fredagshygge og små begivenheder i løbet af arbejdsugen. Mandag, onsdag og fredag får vi en appetitlig frokostbuffet, og der er fri kaffe te samt sodavandsordning. Der afholdes fællesmøde hver 2. uge inklusiv morgenbrød.Vi har en rigtig god omgangstone med hinanden hvor stemningen er professionel, uformel og afslappet. Hos IEX vægtes medarbejderpleje højt for at højne moralen og den daglige lyst til at gå på arbejde. Man skal jo gerne kunne arbejde i mange år fremadrettet med et smil på læben.Søg stillingen og kom herud og se det med egne øjne :) Ansættelse lønVi tilbyder ordnede ansættelsesforhold. Løn efter aftale kvalifikationer. 37 timers stilling. Tiltrædelse snarest muligt! Vi glæder os til at modtage din skriftlige ansøgning på job@iex.dk og husk at læse mere på https: iex.dk PS Ansøgningen skal være på dansk og i PDF udgave.

Bliver du tændt af at arbejde i krydsfeltet mellem teknologi, automation og advisering, så er du måske vores nye tekniske supporter til at klargøre integrationer?

Her befinder vi os i markedet
IEX Integration løser en række helt essentielle behov hos vores slut-brugere for automation af data mellem systemer og sparer brugeren for bunkevis af manuelt arbejde. Vores SaaS løsning er en velkendt service på det danske marked og har international kaliber og forventningerne til servicen stiger derfor stødt.

IEX er konstant i rivende udvikling, og vi har netop lanceret en helt ny platform af vores SaaS-løsning. Vi har derfor brug for ekstra hænder til at opsætte og supportere kunder på vores tjenester, heriblandt den nye platform der kommer til at revolutionere integrationsbranchen.

Som supporter i IEX bliver du en del af en dynamisk virksomhed, hvor der er kort vej fra beslutning til handling. Vi søger derfor en medarbejder med et stærkt drive og engagement til at arbejde tæt med resten af teamet, og dermed få stor indflydelse på egen hverdag. Du kommer i hvert fald ikke til at kede dig sammen med vores fantastiske team, og du bliver en del af en storstilet vækstrejse :)

Hvad vi har brug for i vores nye kollega?
IEX integrerer i dag ca. 50 forskellige systemer og det er disse produkter/apps som skal opdateres, supporteres og vedligeholdes cross-over.

Du vil sammen med vores dygtige support-team få til ansvar at supportere og advisere vores +2000 kunder i vores SaaS-løsning. Som Teknisk Supporter tager du ansvar for den daglige drift i kundesager med en hurtig udbedring af fejl, imens du sikrer at vores kunder altid får en god serviceoplevelse med vores produkt.

Disse områder kommer du til at beskæftige dig med

  • Konfiguration af integrationer
  • Support og vedligehold af kunderelaterede emner
  • Indgående produktkendskab indenfor SaaS-løsninger, webshops, regnskabssystemer, kasse- og lagersystemer
  • Vurdering af udviklingsopgaver
  • Test og kvalitetssikring af vores software inden lancering
  • Afrapportering til teamet om brugererfaringer eller issues
  • Og meget mere alt afhængig af, hvad du byder ind med

Vi ønsker os, at du har følgende kvalifikationer/egenskaber

  • Du er positivt indstillet og kvalitetsbevidst
  • Er serviceminded og kan tale et ikke-teknisk sprog med kunder
  • Du har et stærkt IT-kendskab og er hurtig til at sætte dig ind i nye områder
  • Du har erfaring med SQL
  • Du har en forståelse for anvendelsen af cloudbaserede tjenester - gerne med erhvervserfaring
  • Skal have et kendskab til én eller flere af de gængse webshopssystemer på markedet, f.eks. Woocommerce
  • Du er struktureret og god til at få afsluttet dine opgaver
  • Behersker dansk og engelsk flydende
  • Kan indgå i et tæt samarbejde med udviklere
  • En brændende interesse for teknologiske løsninger og automation

Vi sørger for, at du bliver grundigt oplært, og vi forventer ikke, at du fra start kender alle de systemer, vi integrerer til. Vi ser blot gerne, at du holder en finger på pulsen ift. cloudsystemer, og jo bedre kendskab, du tilegner dig, desto bedre udviklingsmuligheder vil du have i IEX.

Du kan se frem til nogle fantastiske rammer…
IEX har store rummelige lokaler på 2. sal i en stor kontorbygning med panorama vinduer, så vi får meget sollys ind i løbet af en arbejdsdag, hvilket skaber et lyst miljø og god atmosfære :) Lokalerne er helt ny istandsat fra udlejers side og er indrettet med stor åbenhed og behagelige mødelokaler.

Der er adgang til et behageligt fællesområde med sofagruppe, bordfodbold samt bordtennis for at højne aktivitetsniveauet og stemningen. Der afholdes en række festlige arrangementer om året og der er fredagshygge og små begivenheder i løbet af arbejdsugen. Mandag, onsdag og fredag får vi en appetitlig frokostbuffet, og der er fri kaffe/te samt sodavandsordning. Der afholdes fællesmøde hver 2. uge inklusiv morgenbrød.

Vi har en rigtig god omgangstone med hinanden hvor stemningen er professionel, uformel og afslappet. Hos IEX vægtes medarbejderpleje højt for at højne moralen og den daglige lyst til at gå på arbejde. Man skal jo gerne kunne arbejde i mange år fremadrettet med et smil på læben.

Søg stillingen og kom herud og se det med egne øjne :)

Ansættelse/løn
Vi tilbyder ordnede ansættelsesforhold. Løn efter aftale/kvalifikationer. 37 timers stilling. Tiltrædelse snarest muligt!

Vi glæder os til at modtage din skriftlige ansøgning på job@iex.dk og husk at læse mere på https://iex.dk

PS Ansøgningen skal være på dansk og i PDF udgave.

IEX ApSAlbertslund2019-02-06T00:00:002019-03-06T00:00:00
329950390Mobil TeknikerRobot Brænder du for at arbejde med smartphones og tablets? Vi søger en energisk og ambitiøs tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Glostrup. Vi forventer at : - Du er udadvendt og præsentabel - Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice. - Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt - Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. - Du skal være god til administrative tunge systemer. - Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for certificering og oplæring. Det er vigtigt at du har erfaring med reparationer af mobil telefoner. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker hos os arbejder du med de bedste kollegaer og det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Gode udviklings muligheder og videre uddannelse. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at arbejde med smartphones og tablets?

Vi søger en energisk og ambitiøs  tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Glostrup.

Vi forventer at :

- Du er udadvendt og præsentabel 

- Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice.

- Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt 

- Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.

- Du skal være god til administrative tunge systemer.

- Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

 Vi sørger vi for certificering og oplæring.

 Det er vigtigt at du har erfaring med reparationer af mobil telefoner. 

 

Vi tilbyder :

- En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed

- Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen

- En god løn, og fordelagtige arbejdstider

- En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø

 - At som tekniker hos os arbejder du med de bedste kollegaer og det nyeste udstyr og teknologi på markedet

- Gode udviklings muligheder og videre uddannelse.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Office 365/teknisk konsulent fuldtids ansættlse

JOBØST ApS

Brøndby
Vi, JobØst, søger på vegne af IT-virksomhed en konsulent som matcher nedenstående. Du er meget gerne uddannet datamatiker, cand.it eller tilsvarende. Du har praktisk erfaring med opsætning af IT-udstyr og en bred generel viden om software er det et ...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Statens It søger en skarp koordinator til service request management

Statens It

Ballerup
Serviceområdet søger en service request koordinator, som i vores nyoprettede team, skal arbejde med koordinering af komplekse bestillinger for vores kunder. Derudover skal du også arbejde med opgaver relateret til både service request management og ...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

It Supporter/Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med support og reparartion af It produkter? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? Vi har det største IT værsted i Danmark og er som de eneste Autoriseret Premi...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:3. april 2019

Teknisk supporter til SaaS virksomhed i stor fremdrift

IEX ApS

Albertslund
Bliver du tændt af at arbejde i krydsfeltet mellem teknologi, automation og advisering, så er du måske vores nye tekniske supporter til at klargøre integrationer? Her befinder vi os i markedetIEX Integration løser en række helt essentielle behov hos...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019

Mobil Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at arbejde med smartphones og tablets? Vi søger en energisk og ambitiøs tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Glostrup. Vi forventer at : - Du er udadvendt og præsentabel - Du har gerne erfaring med hardware ...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019