Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at udvikle og leverer digitale services, er du måske vores nye IT-supporterelev

I Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser.

Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi.

Vi kan tilbyde:
En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve.

Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast.

Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med:
• nyeste teknologier,
• Unified Communication,
• Microsoft enterprise miljø,
• slutbruger support,
• brugeradministration,
• klargøring af PC’ere,
• incident management,
• lettere system administration.

Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer.

Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde.

Om dig:
• Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen
• Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel
• Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver
• Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt
• Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling
• Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket

Om os:
Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup.

Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12–14.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190.

Interesseret?
Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling” knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk/job

Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945081Phoenix-6541035e12019-01-21T00:00:00Vil du være med til at udvikle og leverer digitale services, er du måske vores nye IT-supporterelevI Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser.

Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi.

Vi kan tilbyde:
En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve.

Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast.

Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med:
• nyeste teknologier,
• Unified Communication,
• Microsoft enterprise miljø,
• slutbruger support,
• brugeradministration,
• klargøring af PC’ere,
• incident management,
• lettere system administration.

Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer.

Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde.

Om dig:
• Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen
• Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel
• Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver
• Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt
• Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling
• Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket

Om os:
Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup.

Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12–14.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190.

Interesseret?
Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling” knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk/job

Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.
2019-02-23T00:50:45.667 I Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper vi virksomheder med, at skabe værdi ud af deres idéer igennem en række digitale serviceydelser. Vi tror på, at et stærkt forretningsengagement er nødvendig for succes, og du vil derfor som elev være med til aktivt, at supportere vores interne kunderelationer, og realisere vores strategi om at komme endnu tættere på vores kunder og kerneforretning, og derigennem skabe synlig værdi. Vi kan tilbyde: En 2-årig uddannelse med 28 ugers teoretisk undervisning på it-supportuddannelsen, hvor du afslutter din uddannelse med en svendeprøve. Et arbejdsfælleskab med otte kollegaer i vores Service Delivery sektion, som er en del af vores afdeling for Digital Forretningsudvikling, hvor vi udvikler og leverer digitale services til vores kunder, samarbejdspartnere, og organisation i hhv. Taastrup og Ikast. Vi tilbyder en faglig alsidig arbejdsplads, hvor du får mulighed for, at arbejde med: • nyeste teknologier, • Unified Communication, • Microsoft enterprise miljø, • slutbruger support, • brugeradministration, • klargøring af PC ere, • incident management, • lettere system administration. Arbejdet er meget udadvendt og foregår i tæt samarbejde med resten af dine kommende kollegaer. Vi er ambitiøse og lægger stor vægt på, at det skal være sjovt, at gå på arbejde. Om dig: • Du har gennemført grundforløbet for it-supporteruddannelsen • Du er ansvarsbevidst, grundig og er interesseret i at gøre en forskel • Du kan både arbejde selvstændigt og i teams, og du kan tage ansvar for dine opgaver • Du har lyst til at yde en god service og kan kommunikere både skriftligt og mundtligt • Du har lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling • Du kan arbejde med flere opgaver parallelt, og samtidig bevare overblikket Om os: Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup. Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk Løn og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftale for håndværkere i staten. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Du skal kunne starte 1. juni 2019. Samtaler afholdes løbende i ugerne 12 14. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt sektionschef James Sunemeier på telefon.: 4350 8190. Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så klik på Søg stilling knappen nederst i annoncen. Eller søg via vores hjemmeside på www.dkpto.dk job Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag d. 22. februar 2019.11Jobnet6541035e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119504&DepartmentId=6210&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3439543Patent- og Varemærkestyrelsen11Helgeshøj Alle 812630Taastrup91337061DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset696748JobNet493314249331421000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6541035e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/4.jpgVil du være med til at udvikle og leverer digitale services, er du måske vores nye IT-supporterelev12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT360258828Zenianoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330076961Senior 2nd level Supporter søges til IT service virksomhedRobot Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål? Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse? Så er stillingen som Senior 2nd level Supporter hos ADmire, måske noget for dig. Som Senior 2nd level Supporter fungerer du som bindeled mellem vores implementerings- og løsningskonsulenter, samt vores tekniske support kundeservice. Vores kundeservice håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem. Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer. Dit primære arbejdsområde vil være at service vores tekniske infrastruktur kunder, som sad du i deres egen IT-afdeling. Dig: Det er et krav at du har erfaring med support af klientenheder (PC, Laptop, Mobil og tablet) Du kan supportere vores kunder via email telefon samt fjernstyring Det er en fordel at du har haft egne kunde eller kundeansvar Det er en fordel at du har erfaring med Mobile device management, Windows Server, Office 365, Sikkerhedsprodukter (Antivirus, mailfilter, MDM, MFA, Backup m.m.), print netværk. Du har et stort drive og masser af positiv energi. Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning. Du arbejder procesorienteret. Du er hurtigt lærende og selvstændig. Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter løsninger. Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver bolde Os: Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger. Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse som virksomhed og mennesker. Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef. Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig. Løn og information Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning. Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os. Stillingen ansøges på job@admire.dk Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til IT-Direktør Benjamin Andersen på 22266947 eller ba@admire.dk

 

Jobbet 
Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger?
Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål?
Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse?

Så er stillingen som Senior 2nd level Supporter hos ADmire, måske noget for dig.

Som Senior 2nd level Supporter fungerer du som bindeled mellem vores implementerings- og løsningskonsulenter, samt vores tekniske support & kundeservice.

Vores kundeservice håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem.
Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer.

Dit primære arbejdsområde vil være at service vores tekniske / infrastruktur kunder, som sad du i deres egen IT-afdeling.

Dig:
Det er et krav at du har erfaring med support af klientenheder (PC, Laptop, Mobil og tablet)
Du kan supportere vores kunder via email / telefon samt fjernstyring

Det er en fordel at du har haft ”egne” kunde eller kundeansvar

Det er en fordel at du har erfaring med Mobile device management, Windows Server, Office 365, Sikkerhedsprodukter (Antivirus, mailfilter, MDM, MFA, Backup m.m.), print & netværk.
Du har et stort drive og masser af positiv energi.
Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning.
Du arbejder procesorienteret.
Du er hurtigt lærende og selvstændig.
Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter & løsninger.
Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver/bolde

Os:
Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger.
Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse – som virksomhed og mennesker.

Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef.

Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig.


Løn og information 
Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning.

Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os.
Stillingen ansøges på job@admire.dk

Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til IT-Direktør Benjamin Andersen på 22266947 eller ba@admire.dk

ADMIRE ApSSkovlunde2019-08-23T00:00:002019-10-15T00:00:00
330091001IT-supporterRobot Vil du være med til at udvikle og understøtte IT-funktionen på en af Danmarks bedste erhvervsskoler?Jobbet Som IT-supporter bliver du en del af Roskilde Tekniske Skoles IT-afdeling, som har ansvaret for ca. 1700 pc er og ca. 85 servere. Vi servicerer dagligt 420 medarbejdere og 3000 elever, fordelt på 8 afdelinger. I tæt samarbejde med fire kollegaer har du som hovedopgave at understøtte skolens IT-brugere, samt varetage den løbende drift og vedligeholdelse af skolens systemer. Du kommer bl.a. til at arbejde med følgende opgaver: Daglig support af IT-systemer og brugereIndkøb, opsætning og vedligehold af IT-udstyrOptimering af nuværende driftssystemer herunder netværk, servere og printProjekter vedrørende valg og implementering af nye IT-systemer Kompetencer Vi forventer, at du har følgende faglige og personlige kompetencer: Baggrund som IT-supporter eller datatekniker - ny-uddannet eller med et par års erfaringPraktisk erfaring med Microsoft-produkter, Office365, Windows-server, AD, SQL-server, herunder installation, opsætning og vedligeholdelse.Praktisk erfaring med Cisco-baseret netværk herunder opsætning af udstyr, switching og routing.Erfaring med opsætning og support af telefoner og tablets (både android og IOS)Bevarer overblikket og koncentrationen i pressede situationerSætter en ære i at yde en god service og følger opgaverne til dørsOverholder aftaler og deadlinesGode engelskkundskaber både i skrift og taleKørekort til personbil. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job i en afdeling, hvor der til stadighed er fokus på, at IT understøtter, at skolen uddanner Danmarks bedste håndværkere.Et til tider hektisk miljø med mange bolde i luften men hvor vi løfter i flok.Et job i udvikling, hvor vi hele tiden forsøger at anvende de nyeste teknologier til at løse opgaverne. Ansættelse sker i henhold til cirkulære nr. 035-19 af 4. juni 2019 om organisationsaftale for Håndværkere og teknikere.Yderligere oplysninger kan indhentes hos IT-chef Morten S. Andersen, ma@rts.dk, tlf. 22686750.Stillingen ønskes besat 1. december 2019 eller efter aftale. Ansøgning med relevant dokumentation og referencer skal være skolen i hænde senest den 7. oktober 2019. Stillingen kan kun søges via skolens hjemmeside www.rts.dk jobRoskilde Tekniske Skole udbyder en lang række erhvervsuddannelser, kurser og htx til mere end 2800 årselever. Vi har 410 medarbejdere og en omsætning på 330 mio. kr. Læs om skolen, vores værdigrundlag m.m. på www.rts.dkRoskilde Tekniske SkolePostboks 132 Pulsen 10 4000 Roskilde Telefon 46 300 400

Vil du være med til at udvikle og understøtte IT-funktionen på en af Danmarks bedste erhvervsskoler?

Jobbet

Som IT-supporter bliver du en del af Roskilde Tekniske Skoles IT-afdeling, som har ansvaret for ca. 1700 pc’er og ca. 85 servere. Vi servicerer dagligt 420 medarbejdere og 3000 elever, fordelt på 8 afdelinger.  I tæt samarbejde med fire kollegaer har du som hovedopgave at understøtte skolens IT-brugere, samt varetage den løbende drift og vedligeholdelse af skolens systemer. Du kommer bl.a. til at arbejde med følgende opgaver:

  • Daglig support af IT-systemer og brugere
  • Indkøb, opsætning og vedligehold af IT-udstyr
  • Optimering af nuværende driftssystemer herunder netværk, servere og print
  • Projekter vedrørende valg og implementering af nye IT-systemer


Kompetencer

Vi forventer, at du har følgende faglige og personlige kompetencer:

  • Baggrund som IT-supporter eller datatekniker - ny-uddannet eller med et par års erfaring
  • Praktisk erfaring med Microsoft-produkter, Office365, Windows-server, AD, SQL-server, herunder installation, opsætning og vedligeholdelse.
  • Praktisk erfaring med Cisco-baseret netværk herunder opsætning af udstyr, switching og routing.
  • Erfaring med opsætning og support af telefoner og tablets (både android og IOS)
  • Bevarer overblikket og koncentrationen i pressede situationer
  • Sætter en ære i at yde en god service og følger opgaverne til dørs
  • Overholder aftaler og deadlines
  • Gode engelskkundskaber både i skrift og tale
  • Kørekort til personbil.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og afvekslende job i en afdeling, hvor der til stadighed er fokus på, at IT understøtter, at skolen uddanner Danmarks bedste håndværkere.
  • Et til tider hektisk miljø med mange bolde i luften – men hvor vi løfter i flok.
  • Et job i udvikling, hvor vi hele tiden forsøger at anvende de nyeste teknologier til at løse opgaverne.


Ansættelse sker i henhold til cirkulære nr. 035-19 af 4. juni 2019 om organisationsaftale for Håndværkere og teknikere.

Yderligere oplysninger kan indhentes hos IT-chef Morten S. Andersen, ma@rts.dk, tlf. 22686750.

Stillingen ønskes besat 1. december 2019 eller efter aftale. Ansøgning med relevant dokumentation og referencer skal være skolen i hænde senest den 7. oktober 2019. Stillingen kan kun søges via skolens hjemmeside www.rts.dk/job

Roskilde Tekniske Skole udbyder en lang række erhvervsuddannelser, kurser og htx til mere end 2800 årselever. Vi har 410 medarbejdere og en omsætning på 330 mio. kr. Læs om skolen, vores værdigrundlag m.m. på www.rts.dk

Roskilde Tekniske Skole
Postboks 132 • Pulsen 10 • 4000 Roskilde • Telefon 46 300 400

Roskilde Tekniske SkoleRoskilde2019-09-17T00:00:002019-10-07T00:00:00
330087991HUawei og Samsung Tekniker TraineeRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei. Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Apple, Samsung, Huawei og Acer, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye certificeret tekniker Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk både i tale og skrift på modersmåls niveau Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei.
Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark
Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Apple, Samsung, Huawei og Acer, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye certificeret tekniker 

 

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs   
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift på modersmåls niveau
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-09-11T00:00:002019-11-03T00:00:00
330084419Erfaren it-supporter der kan yde den bedste service i spændende cloud virksomhedRobot Itavis er et fremadstræbende hus, der vægter kunder og service som noget af det vigtigste i vores virke. I mere end 17 år har vi fra vores hovedkontor på Strandvejen i Klampenborg, hjulpet virksomheder med deres IT-behov. Det gør vi ved hjælp af veluddannede og motiverede kollegaer, der har fokus på samarbejde og dialogbaseret rådgivning. Der sker noget i vores forretning, og derfor skal vi nu vi bruge en rutineret it-supporter til vores Operations Center. Om jobbet I et ambitiøst og målrettet miljø, hvor kunder og faglig sparring er i centrum, skal du yde support og fejlsøgning. Du vil til dagligt være en del af vores Operations Center. Jobbet indebærer, at du skal veksle mellem at være on-site support hos vores kunder, og til stede i afdelingen på vores hovedkontor på Strandvejen. Der er stor bredde i opgaverne, og derfor er vi altid både pragmatiske og imødekommende, uanset problemet. Om dig Du tager dit job alvorligt, og du er stabil. Dit arbejde er målrettet i forhold til dine ansvarsområder. Det gør dig stolt at have udført et godt stykke arbejde, når du med dit store servicegen, har ydet førsteklasses hjælp til kunderne. Du skal have professionel erfaring indenfor: Windows OS Server (2008 R2, 2012 R2, 10) VMWare ESXi Hyper-V (Virtualisering) Fejlsøgning -rettelse (servere og brugerapplikationer) Dokumentation Netværk (DNS, DHCP, TCP IP). Din uddannelse har du taget inden for IT faget, og du har mere end 5 års erhvervserfaring med lignende opgaver. Sprogligt skal du kunneflydende dansk og engelsk, både i skrift og tale, og du har kørekort og egen bil. Har du flere faglige kundskaber (VDI, XenApps, veeam, Powershell eller O365), er det en yderligere fordel. Du kan forvente Et arbejdsliv hvor vi har respekt for din kompetencer, og med interaktion på højt fagligt niveau både med kunder og kollegaer. Vi sætter retning og mål for din succes, og din faglige fortsatte udvikling lægger os på sinde. Arbejdsmiljøet er uformelt, og der er højt til loftet i de unikke omgivelser nord for København også i overført betydning. Beslutninger kan træffes hurtigt i den flade organisationsstruktur, der hersker i virksomheden. Læs mere om Itavis på deres hjemmeside. Er det dig vi leder efter? Så søg stillingen ved at sende en mail til job@all-recruit.dk. Vi holder samtaler løbende. Du kan få mere at vide om jobbet ved at ringe til Rekrutteringschef Søren Engesgaard på tlf.: 3021 2634.

Itavis er et fremadstræbende hus, der vægter kunder og service som noget af det vigtigste i vores virke. I mere end 17 år har vi fra vores hovedkontor på Strandvejen i Klampenborg, hjulpet virksomheder med deres IT-behov. Det gør vi ved hjælp af veluddannede og motiverede kollegaer, der har fokus på samarbejde og dialogbaseret rådgivning. Der sker noget i vores forretning, og derfor skal vi nu vi bruge en rutineret it-supporter til vores Operations Center.

 

Om jobbet

I et ambitiøst og målrettet miljø, hvor kunder og faglig sparring er i centrum, skal du yde support og fejlsøgning. Du vil til dagligt være en del af vores Operations Center.

 

Jobbet indebærer, at du skal veksle mellem at være on-site support hos vores kunder, og til stede i afdelingen på vores hovedkontor på Strandvejen. Der er stor bredde i opgaverne, og derfor er vi altid både pragmatiske og imødekommende, uanset problemet.

 

Om dig

Du tager dit job alvorligt, og du er stabil. Dit arbejde er målrettet i forhold til dine ansvarsområder. Det gør dig stolt at have udført et godt stykke arbejde, når du med dit store servicegen, har ydet førsteklasses hjælp til kunderne. Du skal have professionel erfaring indenfor:

 

  • Windows OS/Server (2008/R2, 2012/R2, 10)
  • VMWare ESXi / Hyper-V (Virtualisering)
  • Fejlsøgning/-rettelse (servere og brugerapplikationer)
  • Dokumentation
  • Netværk (DNS, DHCP, TCP/IP).

 

Din uddannelse har du taget inden for IT faget, og du har mere end 5 års erhvervserfaring med lignende opgaver. Sprogligt skal du kunneflydende dansk og engelsk, både i skrift og tale, og du har kørekort og egen bil.

 

Har du flere faglige kundskaber (VDI, XenApps, veeam, Powershell eller O365), er det en yderligere fordel.

 

Du kan forvente

Et arbejdsliv hvor vi har respekt for din kompetencer, og med interaktion på højt fagligt niveau – både med kunder og kollegaer. Vi sætter retning og mål for din succes, og din faglige fortsatte udvikling lægger os på sinde.

 

Arbejdsmiljøet er uformelt, og der er højt til loftet i de unikke omgivelser nord for København – også i overført betydning. Beslutninger kan træffes hurtigt i den flade organisationsstruktur, der hersker i virksomheden.

 

Læs mere om Itavis på deres hjemmeside.

 

Er det dig vi leder efter?

Så søg stillingen ved at sende en mail til job@all-recruit.dk. Vi holder samtaler løbende. Du kan få mere at vide om jobbet ved at ringe til Rekrutteringschef Søren Engesgaard på tlf.: 3021 2634.

All Recruit ApSKlampenborg2019-09-05T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Senior 2nd level Supporter søges til IT service virksomhed

ADMIRE ApS

Skovlunde
Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål? Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse? Så er stillingen som Senior 2nd le...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

IT-supporter

Roskilde Tekniske Skole

Roskilde
Vil du være med til at udvikle og understøtte IT-funktionen på en af Danmarks bedste erhvervsskoler?Jobbet Som IT-supporter bliver du en del af Roskilde Tekniske Skoles IT-afdeling, som har ansvaret for ca. 1700 pc er og ca. 85 servere. Vi servicere...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019

HUawei og Samsung Tekniker Trainee

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei. Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Ap...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Erfaren it-supporter der kan yde den bedste service i spændende cloud virksomhed

All Recruit ApS

Klampenborg
Itavis er et fremadstræbende hus, der vægter kunder og service som noget af det vigtigste i vores virke. I mere end 17 år har vi fra vores hovedkontor på Strandvejen i Klampenborg, hjulpet virksomheder med deres IT-behov. Det gør vi ved hjælp af vel...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019