Vil du være med til at udvikle strategi og produktionsstyring for international gældsinddrivelse?

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du skabe struktur og overblik, når sagerne bliver indviklede? Motiveres du af det internationale perspektiv? Trives du med at navigere i et landskab med mange interessenter? Så kan det være dig, vi søger i udlandskontoret i Gældsstyrelsen.

Internationalt perspektiv og mange berøringsflader
Vores opgave er at understøtte opgaveløsningen for enheder, der varetager driftsopgaven med at inddrive gæld fra skyldnere bosiddende i udlandet. På samme måde hjælper vi myndigheder i andre lande med at inddrive gæld i Danmark og sikrer dermed at udlandsområdet er en integreret del af Gældsstyrelsen.

Du bliver en del af et kontor med en bred opgaveportefølje, og hvor faglig sparring og videndeling prioriteres højt. Vi arbejder bl.a. med:

  • prioritering og driftsstyring af styrelsens indsatser på udlandsområdet
  • bidrag til udarbejdelse og vedligeholdelse af procesgrundlaget i tæt samarbejde med driftsenheder
  • afklaring af faglige og juridiske problemstillinger i forhold til inddrivelse på tværs af landegrænserne
  • udarbejdelse af bidrag til notater og høringssvar i forhold til international inddrivelse.
Kan du vende udfordringer til løsninger?
Dine konkrete opgaver vil tage udgangspunkt i det, du kommer med af erfaringer, kvalifikationer og interesser sammenholdt med kontorets aktuelle opgaver og behov. Dermed får du de bedste forudsætninger for at udvikle dig fagligt og samtidig sætte dit eget præg på jobbet.

Du har en løsningsorienteret tilgang til komplekse opgaver og er nysgerrig efter at skabe en helhedsforståelse. Det skal vi bruge i relation til inddrivelse generelt og i forlængelse heraf inddrivelse på tværs af landegrænser og med de internationale aftaler vi benytter.

Du sikrer overblikket i et travlt miljø og håndterer korte tidsfrister, ligesom du tager ansvar for og driver de tildelte opgaver selvstændigt eller i teams afhængig af den konkrete opgave. Så du får en varieret hverdag og resultaterne kommer, fordi du arbejder vedholdende og er god til at strukturere, planlægge og eksekvere.

Vi forestiller os, at du kommer med en relevant videregående uddannelse. Det kan være som cand.jur., cand.merc.jur., cand.scient.adm., cand.merc., HD, HA erhvervsøkonomi, administrationsbachelor eller administrationsøkonom eller lignede samfundsvidenskabelig uddannelse. Det er et ekstra plus, hvis du har opnået relevant faglighed, kvalifikationer og kompetencer igennem dit tidligere arbejde.

Vi glæder os til at se dig
Vi søger ambitiøse og dygtige medarbejdere til en stor og vigtig opgave, som kræver engagement og indsats. Derfor forsøger vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv med en personalepolitik, der bl.a. sætter fokus på gode kolleger, fleksibilitet, kompetenceudvikling, samarbejde og mangfoldighed. Samtidig er det vigtigt, at du kan se dig selv i vores kultur, som er båret af ordentlighed og ansvarlighed.

Du får udviklingsmuligheder i hele landet og i en organisation, hvor der er rig mulighed for sparring og udfordrende arbejdsopgaver. Derudover et stærkt fagligt miljø, en arbejdsplads med fokus på samarbejde og nærværende ledelse.

Opgaven er svær, men spændende. Jeg lærer noget hver dag og har mulighed for at arbejde sammen med meget dygtige kollegaer” – siger Jeanette Teglgaard Løje, fuldmægtig i stabens udlandskontor.

Når du træder ind ad døren i Gældsstyrelsen, får du:

  • kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • selvstændig planlægning af din arbejdsdag
  • variation og udfordrende arbejdsopgaver
  • et godt arbejdsmiljø, hvor tillid og ansvar går hånd i hånd
  • rammer der tager hensyn til både arbejds- og familieliv
Du bliver mødt med en uformel omgangstone med plads til et godt grin. Vi prioriterer også det sociale fællesskab på jobbet og i fritiden. Vi løser mange forskellige opgaver og er afhængige af hinandens kompetencer, ikke mindst i kraft af sparring og et tæt samarbejde med andre enheder i Skatteforvaltningen.

Vi har højt til loftet og i enheden er vi for tiden otte engagerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde og anciennitet. Så du får dygtige og glade kollegaer, der glæder sig til at møde dig og lære fra sig.

Ansøgning og yderligere oplysninger
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest den 22. maj 2022. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Heidi Bendixen på telefon 7238 9736.

Vi forventer at afholde første runde samtaler løbende. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af en personprofilanalyse samt en logisk test inden anden runde samtale, som afholdes tirsdag den 7. juni 2022.

Der vil forud for ansættelsen foretages et restancetjek, for så vidt angår restancer til det offentlige samt blive indhentet en straffeattest og referencer.

Forventet tiltrædelse den 1. september 2022 eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart.

Gældsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Vil du være med til at udvikle strategi og produktionsstyring for international gældsinddrivelse?

Kan du skabe struktur og overblik, når sagerne bliver indviklede? Motiveres du af det internationale perspektiv? Trives du med at navigere i et landskab med mange interessenter? Så kan det være dig, vi søger i udlandskontoret i Gældsstyrelsen.

Internationalt perspektiv og mange berøringsflader
Vores opgave er at understøtte opgaveløsningen for enheder, der varetager driftsopgaven med at inddrive gæld fra skyldnere bosiddende i udlandet. På samme måde hjælper vi myndigheder i andre lande med at inddrive gæld i Danmark og sikrer dermed at udlandsområdet er en integreret del af Gældsstyrelsen.

Du bliver en del af et kontor med en bred opgaveportefølje, og hvor faglig sparring og videndeling prioriteres højt. Vi arbejder bl.a. med:

  • prioritering og driftsstyring af styrelsens indsatser på udlandsområdet
  • bidrag til udarbejdelse og vedligeholdelse af procesgrundlaget i tæt samarbejde med driftsenheder
  • afklaring af faglige og juridiske problemstillinger i forhold til inddrivelse på tværs af landegrænserne
  • udarbejdelse af bidrag til notater og høringssvar i forhold til international inddrivelse.
Kan du vende udfordringer til løsninger?
Dine konkrete opgaver vil tage udgangspunkt i det, du kommer med af erfaringer, kvalifikationer og interesser sammenholdt med kontorets aktuelle opgaver og behov. Dermed får du de bedste forudsætninger for at udvikle dig fagligt og samtidig sætte dit eget præg på jobbet.

Du har en løsningsorienteret tilgang til komplekse opgaver og er nysgerrig efter at skabe en helhedsforståelse. Det skal vi bruge i relation til inddrivelse generelt og i forlængelse heraf inddrivelse på tværs af landegrænser og med de internationale aftaler vi benytter.

Du sikrer overblikket i et travlt miljø og håndterer korte tidsfrister, ligesom du tager ansvar for og driver de tildelte opgaver selvstændigt eller i teams afhængig af den konkrete opgave. Så du får en varieret hverdag og resultaterne kommer, fordi du arbejder vedholdende og er god til at strukturere, planlægge og eksekvere.

Vi forestiller os, at du kommer med en relevant videregående uddannelse. Det kan være som cand.jur., cand.merc.jur., cand.scient.adm., cand.merc., HD, HA erhvervsøkonomi, administrationsbachelor eller administrationsøkonom eller lignede samfundsvidenskabelig uddannelse. Det er et ekstra plus, hvis du har opnået relevant faglighed, kvalifikationer og kompetencer igennem dit tidligere arbejde.

Vi glæder os til at se dig
Vi søger ambitiøse og dygtige medarbejdere til en stor og vigtig opgave, som kræver engagement og indsats. Derfor forsøger vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv med en personalepolitik, der bl.a. sætter fokus på gode kolleger, fleksibilitet, kompetenceudvikling, samarbejde og mangfoldighed. Samtidig er det vigtigt, at du kan se dig selv i vores kultur, som er båret af ordentlighed og ansvarlighed.

Du får udviklingsmuligheder i hele landet og i en organisation, hvor der er rig mulighed for sparring og udfordrende arbejdsopgaver. Derudover et stærkt fagligt miljø, en arbejdsplads med fokus på samarbejde og nærværende ledelse.

Opgaven er svær, men spændende. Jeg lærer noget hver dag og har mulighed for at arbejde sammen med meget dygtige kollegaer” – siger Jeanette Teglgaard Løje, fuldmægtig i stabens udlandskontor.

Når du træder ind ad døren i Gældsstyrelsen, får du:

  • kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • selvstændig planlægning af din arbejdsdag
  • variation og udfordrende arbejdsopgaver
  • et godt arbejdsmiljø, hvor tillid og ansvar går hånd i hånd
  • rammer der tager hensyn til både arbejds- og familieliv
Du bliver mødt med en uformel omgangstone med plads til et godt grin. Vi prioriterer også det sociale fællesskab på jobbet og i fritiden. Vi løser mange forskellige opgaver og er afhængige af hinandens kompetencer, ikke mindst i kraft af sparring og et tæt samarbejde med andre enheder i Skatteforvaltningen.

Vi har højt til loftet og i enheden er vi for tiden otte engagerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde og anciennitet. Så du får dygtige og glade kollegaer, der glæder sig til at møde dig og lære fra sig.

Ansøgning og yderligere oplysninger
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest den 22. maj 2022. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Heidi Bendixen på telefon 7238 9736.

Vi forventer at afholde første runde samtaler løbende. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af en personprofilanalyse samt en logisk test inden anden runde samtale, som afholdes tirsdag den 7. juni 2022.

Der vil forud for ansættelsen foretages et restancetjek, for så vidt angår restancer til det offentlige samt blive indhentet en straffeattest og referencer.

Forventet tiltrædelse den 1. september 2022 eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart.

Gældsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.