Vil du være peer-medarbejder i vores Klinik for psykoser, 12-20 timer pr uge ?

Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale.


For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgaver.

I denne metode er der meget fokus på recovery, og her bruger vi både læger, sygeplejersker, psykologer, terapeuter og peer-medarbejdere m fl for at hjælpe patienterne bedst muligt.



Om Klinik 1 og vores FACT-teams

Vi varetager behandling af patienter med psykose-lidelser fra Aarhus og Samsø.
Vi har 3 FACT-teams, som består af læger, sygeplejersker og psykologer.
Du vil blive tilknyttet ét af disse teams.
Hver morgen mødes vi og taler om de patienter, som lige nu har mest behov for os og tilrettelægger behandlingen sammen. En del af arbejdet foregår som opsøgende behandling, hvor vi mødes med patienter hjemme eller andet sted, de foretrækker.

Dine funktioner vil fx være:

Deltagelse i patientsamtaler med sygeplejerske eller læge.
Afholdelse af egne samtaler med patienter om fx mestring af deres situation.
Bidrage til behandlingsopgaver bredt set.
Deltage i behandlingskonferencer.
Bidrage til recoveryproces ved at skabe håb og være rollemodel.
Sparring med øvrige medarbejdere.


Vi regner med, at du tidligere har været tilknyttet psykiatrien og at du interesserer dig for at hjælpe andre i psykisk sårbar situation. Du skal være tillidsvækkende, have god indsigt i og forståelse for andre og have gode samarbejdsevner.
Vi vægter, at du har peer-uddannelsen, gerne har erfaringer fra lignende arbejdsopgaver og er tydelig i din kommunikation.

Dit timetal vil afhænge af dine ønsker og teamets behov. Arbejdstiden vil ligge i vores åbningstid, som er fra kl 8 – kl 16.

Vi er en stor personalegruppe, der vil byde dig velkommen her hos os. Vi har overskud til nytænkning og vil være glade for dine bidrage til arbejdet med at hjælpe vores patienter til bedring.
Vi er en personalegruppe der vægter godt arbejdsmiljø, høj faglighed, respektful omgang med hinanden og humor.

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til ledende sygeplejerske Bente Isager, tlf. 2056 5930.
Henvendelse kan også ske til Klinik 1, 7847 1880.

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest d 16.08.19 og vi forventer at afholde samtaler i uge 35.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047465Phoenix-a4024a3512019-06-21T12:02:15.113Vil du være peer-medarbejder i vores Klinik for psykoser, 12-20 timer pr uge ?Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale.


For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgaver.

I denne metode er der meget fokus på recovery, og her bruger vi både læger, sygeplejersker, psykologer, terapeuter og peer-medarbejdere m fl for at hjælpe patienterne bedst muligt.



Om Klinik 1 og vores FACT-teams

Vi varetager behandling af patienter med psykose-lidelser fra Aarhus og Samsø.
Vi har 3 FACT-teams, som består af læger, sygeplejersker og psykologer.
Du vil blive tilknyttet ét af disse teams.
Hver morgen mødes vi og taler om de patienter, som lige nu har mest behov for os og tilrettelægger behandlingen sammen. En del af arbejdet foregår som opsøgende behandling, hvor vi mødes med patienter hjemme eller andet sted, de foretrækker.

Dine funktioner vil fx være:

Deltagelse i patientsamtaler med sygeplejerske eller læge.
Afholdelse af egne samtaler med patienter om fx mestring af deres situation.
Bidrage til behandlingsopgaver bredt set.
Deltage i behandlingskonferencer.
Bidrage til recoveryproces ved at skabe håb og være rollemodel.
Sparring med øvrige medarbejdere.


Vi regner med, at du tidligere har været tilknyttet psykiatrien og at du interesserer dig for at hjælpe andre i psykisk sårbar situation. Du skal være tillidsvækkende, have god indsigt i og forståelse for andre og have gode samarbejdsevner.
Vi vægter, at du har peer-uddannelsen, gerne har erfaringer fra lignende arbejdsopgaver og er tydelig i din kommunikation.

Dit timetal vil afhænge af dine ønsker og teamets behov. Arbejdstiden vil ligge i vores åbningstid, som er fra kl 8 – kl 16.

Vi er en stor personalegruppe, der vil byde dig velkommen her hos os. Vi har overskud til nytænkning og vil være glade for dine bidrage til arbejdet med at hjælpe vores patienter til bedring.
Vi er en personalegruppe der vægter godt arbejdsmiljø, høj faglighed, respektful omgang med hinanden og humor.

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til ledende sygeplejerske Bente Isager, tlf. 2056 5930.
Henvendelse kan også ske til Klinik 1, 7847 1880.

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest d 16.08.19 og vi forventer at afholde samtaler i uge 35.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale. For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgaver.I denne metode er der meget fokus på recovery, og her bruger vi både læger, sygeplejersker, psykologer, terapeuter og peer-medarbejdere m fl for at hjælpe patienterne bedst muligt.Om Klinik 1 og vores FACT-teamsVi varetager behandling af patienter med psykose-lidelser fra Aarhus og Samsø.Vi har 3 FACT-teams, som består af læger, sygeplejersker og psykologer.Du vil blive tilknyttet t af disse teams.Hver morgen mødes vi og taler om de patienter, som lige nu har mest behov for os og tilrettelægger behandlingen sammen. En del af arbejdet foregår som opsøgende behandling, hvor vi mødes med patienter hjemme eller andet sted, de foretrækker.Dine funktioner vil fx være: Deltagelse i patientsamtaler med sygeplejerske eller læge.Afholdelse af egne samtaler med patienter om fx mestring af deres situation.Bidrage til behandlingsopgaver bredt set.Deltage i behandlingskonferencer.Bidrage til recoveryproces ved at skabe håb og være rollemodel.Sparring med øvrige medarbejdere.Vi regner med, at du tidligere har været tilknyttet psykiatrien og at du interesserer dig for at hjælpe andre i psykisk sårbar situation. Du skal være tillidsvækkende, have god indsigt i og forståelse for andre og have gode samarbejdsevner.Vi vægter, at du har peer-uddannelsen, gerne har erfaringer fra lignende arbejdsopgaver og er tydelig i din kommunikation.Dit timetal vil afhænge af dine ønsker og teamets behov. Arbejdstiden vil ligge i vores åbningstid, som er fra kl 8 kl 16.Vi er en stor personalegruppe, der vil byde dig velkommen her hos os. Vi har overskud til nytænkning og vil være glade for dine bidrage til arbejdet med at hjælpe vores patienter til bedring.Vi er en personalegruppe der vægter godt arbejdsmiljø, høj faglighed, respektful omgang med hinanden og humor.Ønsker du yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til ledende sygeplejerske Bente Isager, tlf. 2056 5930.Henvendelse kan også ske til Klinik 1, 7847 1880.Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest d 16.08.19 og vi forventer at afholde samtaler i uge 35.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixa4024a35101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=96c00d8c-655b-4b96-a008-295dbb9598850EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3550916AFP Klinik for psykoser11Palle Juul-Jensens Boulevard 175, kl.8200Aarhus NDKDanmarkORS/a4024a35_logo.gifORS/Small/a4024a35_logo.gif0
bentisag@rm.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent781933EmplyMinimum pakken - 35 dage2879601c-46e3-4932-b8e5-392eea090745_11477700021-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4024a35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4024a35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4024a35&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4024a35&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgHos AFP Klinik for psykoser søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362116159Bente Sand Isagerbentisag@rm.dkDanmarkDanmark330057999Pakkemedarbejdere til fast weekendhold - SkanderborgRobot Vi skal bruge pakkemedarbejdere til fastansættelse hos vores kunder i Skanderborg. Din arbejdsopgave består i maskinbetjening samt pakke emner ved samlebånd. Der er forventet opstart snarest, oplæring har en forventet varighed 1-2 måneder på weekendhold enten om dagen eller om natten. Du er stabil og kan møde til tiden hver dag, udføre en arbejdsopgave efter fremviste instruktioner samt udvise interesse for arbejdet. Du skal kan arbejde selvstændigt og bogstavelige talt have flere bolde i luften på en gang. Desuden skal du have følgende profil: Fagligt: Erfaring fra produktion Evt. erfaring med weekendarbejde Teknisk snilde Truckcertifikat Personligt: Være pligtopfyldende Du kan tale og forstå dansk Straffeattest skal vises Vi tilbyder: Gode kollegaer Fri omgangstone Løn i henhold til overenskomst Lyder dette som noget for dig, så skynd dig at søge stillingen, da vi løbende vil gennemgå ansøgningerne. En evt. samtale vil foregå i på vores Århus kontor. Har du spørgsmål eller andet vedrørende denne stilling er du velkommen til at kontakte os på tlf. 70 27 76 60 i vores kontortid mandag til fredag kl. 9-15.

Vi skal bruge pakkemedarbejdere til fastansættelse hos vores kunder i Skanderborg. Din arbejdsopgave består i maskinbetjening samt pakke emner ved samlebånd.

Der er forventet opstart snarest, oplæring har en forventet varighed 1-2 måneder på weekendhold enten om dagen eller om natten.

Du er stabil og kan møde til tiden hver dag, udføre en arbejdsopgave efter fremviste instruktioner samt udvise interesse for arbejdet. Du skal kan arbejde selvstændigt og bogstavelige talt have flere bolde i luften på en gang.

Desuden skal du have følgende profil:

Fagligt:

  • Erfaring fra produktion
  • Evt. erfaring med weekendarbejde
  • Teknisk snilde
  • Truckcertifikat

Personligt:

  • Være pligtopfyldende
  • Du kan tale og forstå dansk
  • Straffeattest skal vises

Vi tilbyder:

  • Gode kollegaer
  • Fri omgangstone
  • Løn i henhold til overenskomst

Lyder dette som noget for dig, så skynd dig at søge stillingen, da vi løbende vil gennemgå ansøgningerne. En evt. samtale vil foregå i på vores Århus kontor.

Har du spørgsmål eller andet vedrørende denne stilling er du velkommen til at kontakte os på tlf. 70 27 76 60 i vores kontortid mandag til fredag kl. 9-15.

TeamVikarenAarhus V2019-07-10T00:00:002019-08-09T00:00:00
330056415Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 2Basic Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at være på ? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet Borgerservice Vejle søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i et velfungerende team, hvor der er fart over feltet hver eneste dag. Vi søger en medarbejder til opgaver inden for folkeregisterområdet og til ekspedition af borgere inden for de øvrige arbejdsområder i teamet, primært pas, kørekort, sygesikring og SKAT. Du kommer til at indgå i den daglige drift af vores ekspeditionsområde. Du skal derfor være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig. Du bliver en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice du har erfaring inden for folkeregisterområdet du har erfaring inden for pas, kørekort, sygesikring og SKAT du finder god energi i det direkte møde med borgerne du kan arbejde selvstændigt du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende stilling fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. oktober 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .

Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at ”være på”? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

Borgerservice Vejle søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i et velfungerende team, hvor der er fart over feltet hver eneste dag.

Vi søger en medarbejder til opgaver inden for folkeregisterområdet og til ekspedition af borgere inden for de øvrige arbejdsområder i teamet, primært pas, kørekort, sygesikring og SKAT. 

Du kommer til at indgå i den daglige drift af vores ekspeditionsområde. Du skal derfor være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig.

Du bliver en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du har erfaring inden for folkeregisterområdet
  • du har erfaring inden for pas, kørekort, sygesikring og SKAT
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 

ORS/Small/7a92e4f1_logo.pngStadsarkiv & BorgerserviceVejle2019-07-08T15:01:57.0072019-08-11T00:00:00
330056413Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 1Basic Er god service til borgerne din favoritdisciplin? Er din faglighed tip-top i orden i forhold til opgaverne i Borgerservice? Kan du holde hovedet koldt, selv om det summer omkring dig? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Borgerservice Vejle. Stillingen er kendetegnet ved en høj grad af direkte borgerkontakt, og din hovedopgave vil være borgerbetjening i vores frontområde, hvor vi bl.a. servicerer borgerne med NemID, Digital Post og medbetjening og meget andet, som borgerne henvender sig om. Du skal være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig. Du vil endvidere komme til at arbejde med beboerindskudslån, sagsbehandling af ind- og udrejser og andre borgerrettede opgaver. Du vil blive en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du har indgående kendskab til NemID, beboerindskudslån, Digital Post og indrejse udrejse du trives i en frontfunktion, hvor borgeren er i fokus du er god til engelsk du kan kommunikere klart og præcist du har flair for IT og kan guide andre i brug af selvbetjeningsløsninger du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du kan arbejde selvstændigt, men ikke er bleg for at søge hjælp du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende arbejdsdag fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. oktober 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk , telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34. Straffeattest Vi indhenter straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .

Er god service til borgerne din favoritdisciplin? Er din faglighed tip-top i orden i forhold til opgaverne i Borgerservice? Kan du holde hovedet koldt, selv om det summer omkring dig? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Borgerservice Vejle.

Stillingen er kendetegnet ved en høj grad af direkte borgerkontakt, og din hovedopgave vil være borgerbetjening i vores frontområde, hvor vi bl.a. servicerer borgerne med NemID, Digital Post og medbetjening – og meget andet, som borgerne henvender sig om. Du skal være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig.

Du vil endvidere komme til at arbejde med beboerindskudslån, sagsbehandling af ind- og udrejser og andre borgerrettede opgaver.

Du vil blive en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du har indgående kendskab til NemID, beboerindskudslån, Digital Post og indrejse/udrejse
  • du trives i en frontfunktion, hvor borgeren er i fokus
  • du er god til engelsk
  • du kan kommunikere klart og præcist
  • du har flair for IT og kan guide andre i brug af selvbetjeningsløsninger
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du kan arbejde selvstændigt, men ikke er bleg for at søge hjælp
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende arbejdsdag
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk , telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Straffeattest

Vi indhenter straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

ORS/Small/68274b1f_logo.pngStadsarkiv & BorgerserviceVejle2019-07-08T15:01:50.1632019-08-11T00:00:00
330046347Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmenBasic Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.Dine daglige opgaver bliver blandt andet at: Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau Betjene styregruppen Følge op på fremdriften i projektet Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN& 39 s verdensmål.Vi forventer, at du: Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt Kan facilitere partnerskabsmøder sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper) Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche Dokumenterer projektet overfor ELENA Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk Hvem er vi?Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.Ansættelsesvilkår:Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august Mere information:Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.

Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.
Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.

I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.
Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.

Dine daglige opgaver bliver blandt andet at:
  • Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere
  • Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling
  • Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud
  • Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter
  • Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter
  • Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau
  • Betjene styregruppen
  • Følge op på fremdriften i projektet
  • Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank
Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN's verdensmål.

Vi forventer, at du:
  • Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende – du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området
  • Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne
  • Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere
  • Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse – har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt
  • Kan facilitere partnerskabsmøder – sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper)
  • Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker
  • Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche
  • Dokumenterer projektet overfor ELENA
  • Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk
Hvem er vi?
Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.

Ansættelsesvilkår:
Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
  • Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august

Mere information:
Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og/eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/41511784_logo.gifKontoret for Klima, Ressourcer og Grøn OmstillingViborg2019-06-19T17:00:25.4272019-08-15T00:00:00
330059038Medarbejder til Praksisadministrationen, Region MidtjyllandBasic Vær med til at gøre en forskel i driften af sundhedsvæsenet i et alsidigt job Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer om ugen i Praksisadministrationen, der holder til i Regionshuset i Viborg. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.Bliv medspiller i et dynamisk kontorDu indgår i et af kontorets 3 teams med hver 4 5 medarbejdere og bidrager til løsningen af en lang række spændende og alsidige opgaver. Vi er dem, der arbejder for, at du kan gå gratis til læge. At du kan opsøge speciallæger, fysioterapeuter og andre sundhedspersoner, både her i Danmark men også i andre EU EØS-lande. Vi varetager alt fra udbetaling af honorar til sagsbehandling af ex. ansøgninger fra sundhedspersoner, henvendelser fra borgere, kommuner, sundhedspersoner og politikere. Vi bidrager, når der sker udvikling på sundhedsområdet i ex. overenskomstforhandlinger og høringer over ny lovgivning. Vi arbejder for at sikre forsvarlig økonomi på området. Vi gør en forskel, og vi vil gerne have dig med på holdet.Hvem er du?Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det kan være en administrativ, akademisk (ex. cand. jur., cand. scient. pol.) eller anden relevant uddannelse. Du har gerne erfaring med sagsbehandling og mestrer både mundtlig og skriftlig kommunikation. Har du kendskab til sundhedsområdet kan det være en fordel, ligesom erfaring med juridiske problemstillinger og komplekse sagsforløb kan være relevant. Hos os er dagene sjældent ens, og du trives med nye udfordringer og varierende arbejdsopgaver.Vi lægger særlig vægt på, at du: kan arbejde selvstændigt og bidrage aktivt til at løfte i flok er ansvarlig og optaget af at levere høj kvalitet og til fastsatte frister er nysgerrig af natur og initiativtager er udadvendt og kan bidrage til trivslen i teamet og i kontoret Vi tilbyder Gode kolleger og sparringspartnere Åben og inddragende ledelse Et job med stor selvstændighed og ansvar i opgaveløsningen En arbejdsplads i en stor politisk styret organisation med mange udviklings- og karrieremuligheder Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i gældende overenskomst Interesseret?Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Jørgen Nørskov Nielsen, tlf.nr. 7841 2106.Søg jobbet ved at klikke Send ansøgning og husk at vedhæfte ansøgning, CV og andre relevante bilag i PDF- eller Word-format.Ansøgningsfristen er den 11. august 2019 og samtaler forventes afholdt i uge 34.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale."Vær med til at gøre en forskel i driften af sundhedsvæsenet i et alsidigt  job"

Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer om ugen i Praksisadministrationen, der holder til i Regionshuset i Viborg. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Bliv medspiller i et dynamisk kontor
Du indgår i et af kontorets 3 teams med hver 4 – 5 medarbejdere og bidrager til løsningen af en lang række spændende og alsidige opgaver. Vi er dem, der arbejder for, at du kan gå gratis til læge. At du kan opsøge speciallæger, fysioterapeuter og andre sundhedspersoner, både her i Danmark men også i andre EU/EØS-lande. Vi varetager alt fra udbetaling af honorar til sagsbehandling af ex. ansøgninger fra sundhedspersoner, henvendelser fra borgere, kommuner, sundhedspersoner og politikere. Vi bidrager, når der sker udvikling på sundhedsområdet i ex. overenskomstforhandlinger og høringer over ny lovgivning. Vi arbejder for at sikre forsvarlig økonomi på området. Vi gør en forskel, og vi vil gerne have dig med på holdet.

Hvem er du?
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det kan være en administrativ, akademisk (ex. cand. jur., cand. scient. pol.) eller anden relevant uddannelse. Du har gerne erfaring med sagsbehandling og mestrer både mundtlig og skriftlig kommunikation. Har du kendskab til sundhedsområdet kan det være en fordel, ligesom erfaring med juridiske problemstillinger og komplekse sagsforløb kan være relevant. Hos os er dagene sjældent ens, og du trives med nye udfordringer og varierende arbejdsopgaver.

Vi lægger særlig vægt på, at du:
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage aktivt til at løfte i flok
  • er ansvarlig og optaget af at levere høj kvalitet og til fastsatte frister
  • er nysgerrig af natur og initiativtager
  • er udadvendt og kan bidrage til trivslen i teamet og i kontoret
Vi tilbyder
  • Gode kolleger og sparringspartnere
  • Åben og inddragende ledelse
  • Et job med stor selvstændighed og ansvar i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads i en stor politisk styret organisation med mange udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i gældende overenskomst

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Jørgen Nørskov Nielsen, tlf.nr. 7841 2106.
Søg jobbet ved at klikke "Send ansøgning" og husk at vedhæfte ansøgning, CV og andre relevante bilag i PDF- eller Word-format.

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019 og samtaler forventes afholdt i uge 34.




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/a7e9ecf9_logo.gifPraksisadministrationenViborg2019-07-12T12:01:37.9632019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pakkemedarbejdere til fast weekendhold - Skanderborg

TeamVikaren

Aarhus V
Vi skal bruge pakkemedarbejdere til fastansættelse hos vores kunder i Skanderborg. Din arbejdsopgave består i maskinbetjening samt pakke emner ved samlebånd. Der er forventet opstart snarest, oplæring har en forventet varighed 1-2 måneder på weekend...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 2

Stadsarkiv & Borgerservice

Vejle
Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at være på ? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet Borgerservice Vejl...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 1

Stadsarkiv & Borgerservice

Vejle
Er god service til borgerne din favoritdisciplin? Er din faglighed tip-top i orden i forhold til opgaverne i Borgerservice? Kan du holde hovedet koldt, selv om det summer omkring dig? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet ...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmen

Kontoret for Klima, Ressourcer og Grøn Omstilling

Viborg
Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store p...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Medarbejder til Praksisadministrationen, Region Midtjylland

Praksisadministrationen

Viborg
Vær med til at gøre en forskel i driften af sundhedsvæsenet i et alsidigt job Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer om ugen i Praksisadministrationen, der holder til i Regionshuset i Viborg. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.Bl...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019