Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være social-og sundhedsassistentelev?

Om jobbet

Her er en uddannelse med udviklings- og karrieremuligheder - hvor du får løn under hele uddannelsen!

Er du interesseret i en spændende sundhedsuddannelse, er Rudersdal Kommune stedet.

Hverdagen som social- og sundhedsassistent består af rehabiliterings-, pleje- og omsorgsopgaver for ældre, syge og handicappede mennesker og medicinhåndtering. Du får en god og alsidig uddannelse, hvor der er mulighed for både personlig og faglig udvikling. Uddannelsen giver mulighed for at gå direkte videre til en mellemlang videregående uddannelse.

Der er holdstart i august 2018. Vi har ledige pladser – vi venter kun på dig!

Din profil

Du skal have bestået grundforløb 2 rettet mod social-og sundhedsuddannelsen, eller bestået social – og sundhedsuddannelse trin 1

Du har social forståelse, motivation og lyst, interesse og personligt overskud til omsorgsarbejde. Du kan arbejde selvstændigt og indgå i tværfagligt samarbejde med kolleger og andre samarbejdspartnere. Du er god til at kommunikere både med borgere og kolleger. Du er positiv, udviser fleksibilitet, kan reflektere og er opsøgende overfor teoretisk viden.

Du har opholds- og arbejdstilladelse, der dækker hele uddannelsesperioden.

Derfor skal du vælge os

Når du vælger Rudersdal Kommune arbejder du i praktikperioden på Rudersdal og øvrige kommuners plejecentre og hjemmeplejen og på hospitaler i region Hovedstaden. Vi sætter fokus på, at du får et godt læringsmiljø med tid til faglig fordybelse.

Skoleperioden foregår på Social- og Sundheds-uddannelses-centret (SOSU C) i Gladsaxe, Herlev eller Brøndby Se mere på hjemmesiden http://www.sosuc.dk

Ansættelsesvilkår

Der udbetales løn under hele uddannelsen. Månedslønnen reguleres efter overenskomst.

Du kan ansøge om voksenelevløn hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsesstart og inden for de sidste 4 år har haft 1 års relevant beskæftigelse med ansættelse mindst 24 timer ugentligt. Med relevant beskæftigelse forstås, at du har været beskæftiget:

  • inden for overenskomst området (social- og sundhedshjælper elevtid medregnes ikke) eller
  • som omsorgs- og pædagogmedhjælper indenfor det voksenpædagogiske område eller
  • som handicaphjælper på voksenområdet.

Ansættelse i Ældreområdet, er betinget af tilfredsstillende straffeattest.

Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her