Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være Udlændingestyrelsens stemme udadtil som telefonvejleder i vores Borgerservice?

Udlændingestyrelsen søger et antal serviceorienterede telefonvejledere til Telefonienheden i Borgerservice. Stillingerne er på 37 timer ugentligt og i udgangspunktet midlertidige, men der kan også være tale om fastansættelser.  
 
Om stillingerne  
Som telefonvejleder i Borgerservice, Telefonienheden, indgår du i et team, der vejleder Udlændingestyrelsens brugere over telefonen i første linje. Telefonivejledningen har afgørende betydning for Udlændingestyrelsen. Det er primært gennem telefonivejledningen, at vi møder vores brugere og sikrer, at de får den bedst mulige vejledning om reglerne på et område, der har stor betydning for enkelte.  
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være at:  

  • guide brugerne om indholdet og anvendelsen af Udlændingestyrelsens hjemmeside www.nyidanmark.dk  
  • telefonisk vejledning af Udlændingestyrelsens brugere i spørgsmål om reglerne for udlændinges ophold i Danmark inden for Udlændingestyrelsens dele af udlændingeområdet.          
Om dig  

Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:  
  • er arbejdsom, omhyggelig og resultatorienteret  
  • er robust og serviceminded  
  • har kendskab til elektronisk sagsbehandling  
  • trives i et travlt arbejdsmiljø
  • har gode dansk- og engelskkundskaber  
  • har humor og kan lide at samarbejde  
  • har en åben og fleksibel indstilling til dine arbejdsfunktioner samtidigt med, at du er kvalitetsbevidst.      
Din nye hverdag  
Du skal arbejde i Borgerservice, Telefonienheden, der til daglig varetager de telefoniske henvendelser fra Udlændingestyrelsens brugere. I enheden er vi ca. 16 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, og vores omgangstone er uformel.  
 

Telefonienheden er en del af Udlændingestyrelsen, og hovedopgaven i Udlændingestyrelsen er administration af lovgivning om de dele af udlændinges ophold i Danmark, der vedrører asyl, familiesammenføring, visum m.m.  
 
Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer i statens tjeneste (HK-overenskomsten).  
 
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef for Borgerservice Karen Lund Johansen på telefonnummer 35 30 86 67 eller på e-mail KLJ@us.dk.  
 
Det bemærkes, at der bliver gennemført et sikkerhedstjek af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå sikkerhedstjek under hele din ansættelse.  
 
Søg stillingen  
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest mandag den 12. februar 2018 kl. 12:00.  
 
Vi forventer at holde samtaler i uge 8.  
 
Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foeningen Nydansker.  
 
Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. marts 2020.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749400Phoenix-37bdf6de12018-01-29T16:01:37.223Vil du være Udlændingestyrelsens stemme udadtil som telefonvejleder i vores Borgerservice?Udlændingestyrelsen søger et antal serviceorienterede telefonvejledere til Telefonienheden i Borgerservice. Stillingerne er på 37 timer ugentligt og i udgangspunktet midlertidige, men der kan også være tale om fastansættelser.  
 
Om stillingerne  
Som telefonvejleder i Borgerservice, Telefonienheden, indgår du i et team, der vejleder Udlændingestyrelsens brugere over telefonen i første linje. Telefonivejledningen har afgørende betydning for Udlændingestyrelsen. Det er primært gennem telefonivejledningen, at vi møder vores brugere og sikrer, at de får den bedst mulige vejledning om reglerne på et område, der har stor betydning for enkelte.  
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være at:  
  • guide brugerne om indholdet og anvendelsen af Udlændingestyrelsens hjemmeside www.nyidanmark.dk  
  • telefonisk vejledning af Udlændingestyrelsens brugere i spørgsmål om reglerne for udlændinges ophold i Danmark inden for Udlændingestyrelsens dele af udlændingeområdet.          
Om dig  

Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:  
  • er arbejdsom, omhyggelig og resultatorienteret  
  • er robust og serviceminded  
  • har kendskab til elektronisk sagsbehandling  
  • trives i et travlt arbejdsmiljø
  • har gode dansk- og engelskkundskaber  
  • har humor og kan lide at samarbejde  
  • har en åben og fleksibel indstilling til dine arbejdsfunktioner samtidigt med, at du er kvalitetsbevidst.      
Din nye hverdag  
Du skal arbejde i Borgerservice, Telefonienheden, der til daglig varetager de telefoniske henvendelser fra Udlændingestyrelsens brugere. I enheden er vi ca. 16 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, og vores omgangstone er uformel.  
 

Telefonienheden er en del af Udlændingestyrelsen, og hovedopgaven i Udlændingestyrelsen er administration af lovgivning om de dele af udlændinges ophold i Danmark, der vedrører asyl, familiesammenføring, visum m.m.  
 
Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer i statens tjeneste (HK-overenskomsten).  
 
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef for Borgerservice Karen Lund Johansen på telefonnummer 35 30 86 67 eller på e-mail KLJ@us.dk.  
 
Det bemærkes, at der bliver gennemført et sikkerhedstjek af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå sikkerhedstjek under hele din ansættelse.  
 
Søg stillingen  
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest mandag den 12. februar 2018 kl. 12:00.  
 
Vi forventer at holde samtaler i uge 8.  
 
Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foeningen Nydansker.  
 
Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. marts 2020.  
 

2018-02-13T01:00:45.280 Udlændingestyrelsen søger et antal serviceorienterede telefonvejledere til Telefonienheden i Borgerservice. Stillingerne er på 37 timer ugentligt og i udgangspunktet midlertidige, men der kan også være tale om fastansættelser. Om stillingerne Som telefonvejleder i Borgerservice, Telefonienheden, indgår du i et team, der vejleder Udlændingestyrelsens brugere over telefonen i første linje. Telefonivejledningen har afgørende betydning for Udlændingestyrelsen. Det er primært gennem telefonivejledningen, at vi møder vores brugere og sikrer, at de får den bedst mulige vejledning om reglerne på et område, der har stor betydning for enkelte. Dine primære arbejdsopgaver vil være at: guide brugerne om indholdet og anvendelsen af Udlændingestyrelsens hjemmeside www.nyidanmark.dk telefonisk vejledning af Udlændingestyrelsens brugere i spørgsmål om reglerne for udlændinges ophold i Danmark inden for Udlændingestyrelsens dele af udlændingeområdet. Om dig Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du: er arbejdsom, omhyggelig og resultatorienteret er robust og serviceminded har kendskab til elektronisk sagsbehandling trives i et travlt arbejdsmiljø har gode dansk- og engelskkundskaber har humor og kan lide at samarbejde har en åben og fleksibel indstilling til dine arbejdsfunktioner samtidigt med, at du er kvalitetsbevidst. Din nye hverdag Du skal arbejde i Borgerservice, Telefonienheden, der til daglig varetager de telefoniske henvendelser fra Udlændingestyrelsens brugere. I enheden er vi ca. 16 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, og vores omgangstone er uformel. Telefonienheden er en del af Udlændingestyrelsen, og hovedopgaven i Udlændingestyrelsen er administration af lovgivning om de dele af udlændinges ophold i Danmark, der vedrører asyl, familiesammenføring, visum m.m. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer i statens tjeneste (HK-overenskomsten). Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef for Borgerservice Karen Lund Johansen på telefonnummer 35 30 86 67 eller på e-mail KLJ@us.dk. Det bemærkes, at der bliver gennemført et sikkerhedstjek af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå sikkerhedstjek under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest mandag den 12. februar 2018 kl. 12:00. Vi forventer at holde samtaler i uge 8. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foeningen Nydansker. Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. marts 2020.11Jobnet37bdf6de100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-12T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110304&DepartmentId=8774&MediaId=2441&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3091350Udlændingestyrelsen11Ryesgade 532100København ØDKDanmark155.6938353012.56939790
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514382JobNet47538051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37bdf6dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=37bdf6dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37bdf6de&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37bdf6de&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration352613874importimport_37bdf6deDKDanmarkDKDanmarkda-DK