Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du videreformidle børns rettigheder?

Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 

  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.
  • På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 

Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. 



NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047122Phoenix-c2494fa812019-06-20T00:00:00Vil du videreformidle børns rettigheder?Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 
  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.
  • På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 

Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. 



NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 

2019-08-15T23:50:43.567 Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling. Mød en fundraiser: Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation. Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram. Du er: Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem. Vi tilbyder: Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre. Arbejdssted, arbejdstider og løn FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet. Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst. Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS.11jobnetc2494fa8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000000https://unicef.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=97f656c4-5417-4581-b43b-af2d2e4ed2570EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550569UNICEF Danmark11Marmorvej 512100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent781656JobNet5007851500785110020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonVil du videreformidle børns rettigheder?1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing362113159noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330088633Energiske og ambitiøse sælgere søgesRobot Har du mod på en festlig hverdag, hvor du kan tjene gode penge, mens musikken brager i baggrunden? Er du klar på at blive kniv skarp til, hvordan man sælger og argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau, placeret inde på Vestergade, med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektive inkasso-løsninger til andre virksomheder. Du får ansvaret for at ringe ud til firmaer og sælge dem markedets bedste løsning indenfor fakturering, inddrivelse og juridisk assistance. Du vil dagligt blive udfordret samt styrket i dine salgs-og kommunikationsevner. Vi sørger for at du bliver klædt godt på indenfor salgsverden og dens udfordringer. Vi går meget op i, hvordan hinanden har det og at ingen føler sig overset. Der vil altid være plads til spørgsmål og forslag. Vi består af et ungt og friskt team og vi elsker at være sociale. Vi hører altid høj musik i lokalet, hvilke gør at vi fyldes med god energi. Nogle sælger bedst, imens de løber på løbehjul, andre sælger til den gode musik, der altid spilles i salgslokalet. Vi har altid krudt i røven og vi sidder sjældent stille. Den sociale kultur og det gode humør gør salgsafdelingen til et stærkt og motiveret team. Er du en social og udadvendt kollega? Ønsker du at få endnu bedre faglige samt sociale kompetencer? Så er du vores rette kandidat til jobbet som salgskonsulent. Grundlønnen er 18.000 kr. om måneden, hvorefter der følger gode bonusser samt en attraktiv provisionsordning. Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at få sendt din ansøgning til os, så vi forhåbentlig kan komme i gang med at oplære dig, hurtigst muligt. Vi glæder os meget til at møde dig. Arbejdstider: Mandag, tirsdag og onsdag 08:00 til 16:15 Torsdag 08:00 til 17:15 Fredag 08:00 til 15:30 Vi kan kontaktes på mail: job@faktura.dk eller på tlf.: 44 22 40 21 Læs mere om os her: www.hornskovvindberg.dk

Har du mod på en festlig hverdag, hvor du kan tjene gode penge, mens musikken brager i baggrunden?

Er du klar på at blive kniv skarp til, hvordan man sælger og argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau, placeret inde på Vestergade, med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektive inkasso-løsninger til andre virksomheder. Du får ansvaret for at ringe ud til firmaer og sælge dem markedets bedste løsning indenfor fakturering, inddrivelse og juridisk assistance. Du vil dagligt blive udfordret samt styrket i dine salgs-og kommunikationsevner.

Vi sørger for at du bliver klædt godt på indenfor salgsverden og dens udfordringer. Vi går meget op i, hvordan hinanden har det og at ingen føler sig overset. Der vil altid være plads til spørgsmål og forslag.

Vi består af et ungt og friskt team og vi elsker at være sociale. Vi hører altid høj musik i lokalet, hvilke gør at vi fyldes med god energi. Nogle sælger bedst, imens de løber på løbehjul, andre sælger til den gode musik, der altid spilles i salgslokalet. Vi har altid krudt i røven og vi sidder sjældent stille. Den sociale kultur og det gode humør gør salgsafdelingen til et stærkt og motiveret team. Er du en social og udadvendt kollega? Ønsker du at få endnu bedre faglige samt sociale kompetencer? Så er du vores rette kandidat til jobbet som salgskonsulent.

Grundlønnen er 18.000 kr. om måneden, hvorefter der følger gode bonusser samt en attraktiv provisionsordning.

Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at få sendt din ansøgning til os, så vi forhåbentlig kan komme i gang med at oplære dig, hurtigst muligt.

Vi glæder os meget til at møde dig.

Arbejdstider:

Mandag, tirsdag og onsdag – 08:00 til 16:15

Torsdag – 08:00 til 17:15

Fredag – 08:00 til 15:30

 

Vi kan kontaktes på mail: job@faktura.dk eller på tlf.: 44 22 40 21

Læs mere om os her: www.hornskovvindberg.dk

Faktura.dk A/SKøbenhavn K2019-09-12T00:00:002019-11-05T00:00:00
330087477Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provisionRobot Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker! Skal du være med i DK s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent. Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Om jobbet Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes. Dine kompetencerDu har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan: Foretage 70-80 opkald om dagen Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker!

Skal du være med i DK’s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent.

Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes.

Om jobbet Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes.

Dine kompetencerDu har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan:

  • Foretage 70-80 opkald om dagen
  • Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov
  • Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Søgemedier A/SKøbenhavn Ø2019-09-10T00:00:002019-11-05T00:00:00
330083649Vil du videreformidle børns rettigheder?Robot Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling. Mød en fundraiser: Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation. Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram. Du er: Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem. Vi tilbyder: Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre. Arbejdssted, arbejdstider og løn FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.På aftenholdet skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet. Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst. Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS.Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 
  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.
  • På aftenholdet skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 

Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. 



NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 

UNICEF DanmarkKøbenhavn Ø2019-09-04T00:00:002019-11-01T00:00:00
330090232Har du mod på en festlig hverdag, hvor du som telefonsælger kan tjene gode penge, mens musikken brager i baggrunden?Robot Er du klar på at blive knivskarp til, hvordan man sælger og argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau, placeret inde på Vestergade, med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektive inkasso-løsninger til andre virksomheder. Du får ansvaret for at ringe ud til firmaer og sælge dem markedets bedste løsning indenfor fakturering, inddrivelse og juridisk assistance. Du vil dagligt blive udfordret samt styrket i dine salgs-og kommunikationsevner. Vi sørger for at du bliver klædt godt på indenfor salgsverden og dens udfordringer. Vi går meget op i, hvordan hinanden har det og at ingen føler sig overset. Der vil altid være plads til spørgsmål og forslag. Vi består af et ungt og friskt team og vi elsker at være sociale. Vi hører altid høj musik i lokalet, hvilke gør at vi fyldes med god energi. Nogle sælger bedst, imens de løber på løbehjul, andre sælger til den gode musik, der altid spilles i salgslokalet. Vi har altid krudt i røven og vi sidder sjældent stille. Den sociale kultur og det gode humør gør salgsafdelingen til et stærkt og motiveret team. Er du en social og udadvendt kollega? Ønsker du at få endnu bedre faglige samt sociale kompetencer? Så er du vores rette kandidat til jobbet som salgskonsulent. Grundlønnen er 18.000 kr. om måneden, hvorefter der følger gode bonusser samt en attraktiv provisionsordning. Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at få sendt din ansøgning til os, så vi forhåbentlig kan komme i gang med at oplære dig, hurtigst muligt. Vi glæder os meget til at møde dig. Arbejdstider: Mandag, tirsdag og onsdag 08:00 til 16:15 Torsdag 08:00 til 17:00 Fredag 08:00 til 15:30 Vi kan kontaktes på mail: job@faktura.dk eller på tlf.: 44 22 40 21 Læs mere om os her: www.hornskovvindberg.dk

Er du klar på at blive knivskarp til, hvordan man sælger og argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau, placeret inde på Vestergade, med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektive inkasso-løsninger til andre virksomheder. Du får ansvaret for at ringe ud til firmaer og sælge dem markedets bedste løsning indenfor fakturering, inddrivelse og juridisk assistance. Du vil dagligt blive udfordret samt styrket i dine salgs-og kommunikationsevner.

Vi sørger for at du bliver klædt godt på indenfor salgsverden og dens udfordringer. Vi går meget op i, hvordan hinanden har det og at ingen føler sig overset. Der vil altid være plads til spørgsmål og forslag.

Vi består af et ungt og friskt team og vi elsker at være sociale. Vi hører altid høj musik i lokalet, hvilke gør at vi fyldes med god energi. Nogle sælger bedst, imens de løber på løbehjul, andre sælger til den gode musik, der altid spilles i salgslokalet. Vi har altid krudt i røven og vi sidder sjældent stille. Den sociale kultur og det gode humør gør salgsafdelingen til et stærkt og motiveret team. Er du en social og udadvendt kollega? Ønsker du at få endnu bedre faglige samt sociale kompetencer? Så er du vores rette kandidat til jobbet som salgskonsulent.

Grundlønnen er 18.000 kr. om måneden, hvorefter der følger gode bonusser samt en attraktiv provisionsordning.

Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at få sendt din ansøgning til os, så vi forhåbentlig kan komme i gang med at oplære dig, hurtigst muligt.

Vi glæder os meget til at møde dig.

Arbejdstider:

Mandag, tirsdag og onsdag – 08:00 til 16:15

Torsdag – 08:00 til 17:00

Fredag – 08:00 til 15:30

Vi kan kontaktes på mail: job@faktura.dk eller på tlf.: 44 22 40 21

Læs mere om os her: www.hornskovvindberg.dk

Faktura.dk A/SKøbenhavn K2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
330095952sælger søges - Garantiløn på 22.000 kr.Robot Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen! Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet af friske unge og glade mennesker med høje ambitioner? Og sætter du pris på stort socialt liv, fredagsbar, personalegoder, firmafester og arrangementer, stor frokostbuffet, frugtordning mv.? Står du og mangler et job med frihed og ansvar? Et job hvor du styrker din selvtillid og dine kommunikationsevner? Et job som tilbyder karrieremuligheder, lederstillinger og branchens bedste salgstræning? Et job som tilbyder en garantiløn som kan stige hver 3. måned, samt branchens bedste provisions og bonusordning uden loft? I store lækre lyse lokaler på Østerbro, får du nu muligheden for at blive en del af et hold, hvor i sammen skal tage kontakt til dansk erhvervsliv og sælge dem ideen om at skifte til Fullrate som er en del af TDC Group. Igennem de sidste 13 år har vi med stor succes solgt produkter som mobiltelefoni, Mobilt bredbånd, ADSL, omstillingsløsninger etc. til danske virksomheder. Er du den fødte sælger eller måske bare har talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at videreføre succesen? Så tøv ikke med at sende Din ansøgning til Kasper Jørgensen på kj@teleworks.dk Vi kickstarter din salgskarriere! Salgserfaring kan være en fordel, men bestemt ikke et krav, da fuld oplæring i salg og produkter finder sted.

Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen!

Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet af friske unge og glade mennesker med høje ambitioner?

Og sætter du pris på stort socialt liv, fredagsbar, personalegoder, firmafester og arrangementer, stor frokostbuffet, frugtordning mv.?

Står du og mangler et job med frihed og ansvar?

Et job hvor du styrker din selvtillid og dine kommunikationsevner?

Et job som tilbyder karrieremuligheder, lederstillinger og branchens bedste salgstræning?

Et job som tilbyder en garantiløn som kan stige hver 3. måned, samt branchens bedste provisions –og bonusordning uden loft?

I store lækre lyse lokaler på Østerbro, får du nu muligheden for at blive en del af et hold, hvor i sammen skal tage kontakt til dansk erhvervsliv og sælge dem ideen om at skifte til Fullrate som er en del af TDC Group.

Igennem de sidste 13 år har vi med stor succes solgt produkter som mobiltelefoni, Mobilt bredbånd, ADSL, omstillingsløsninger etc. til danske virksomheder.  

Er du den fødte sælger eller måske bare har talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at videreføre succesen?

Så tøv ikke med at sende Din ansøgning til Kasper Jørgensen på kj@teleworks.dk – Vi kickstarter din salgskarriere!

Salgserfaring kan være en fordel, men bestemt ikke et krav, da fuld oplæring i salg og produkter finder sted.

TELEWORKS A/SKøbenhavn Ø2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Energiske og ambitiøse sælgere søges

Faktura.dk A/S

København K
Har du mod på en festlig hverdag, hvor du kan tjene gode penge, mens musikken brager i baggrunden? Er du klar på at blive kniv skarp til, hvordan man sælger og argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau, placeret inde på...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019

Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provision

Søgemedier A/S

København Ø
Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som møde...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019

Vil du videreformidle børns rettigheder?

UNICEF Danmark

København Ø
Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens bør...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Har du mod på en festlig hverdag, hvor du som telefonsælger kan tjene gode penge, mens musikken brager i baggrunden?

Faktura.dk A/S

København K
Er du klar på at blive knivskarp til, hvordan man sælger og argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau, placeret inde på Vestergade, med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektive inkasso...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

sælger søges - Garantiløn på 22.000 kr.

TELEWORKS A/S

København Ø
Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen! Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet a...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019