Vil du videreformidle børns rettigheder?

Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 

  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.
  • På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 

Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. 



NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047122Phoenix-c2494fa812019-06-20T00:00:00Vil du videreformidle børns rettigheder?Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 
  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.
  • På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 

Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. 



NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 

Få et job i FN Byen, hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære du en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling. Mød en fundraiser: Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation. Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram. Du er: Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem. Vi tilbyder: Et spændende job i FN Byen, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre. Arbejdssted, arbejdstider og løn FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00.På aftenholdet skal du i introforløbet have minimum 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde minimum 2 faste dage om ugen.Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet. Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst. Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Hasenfuss Barner på pbarner@unicef.dk. NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS.11jobnetc2494fa8100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000000https://unicef.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=97f656c4-5417-4581-b43b-af2d2e4ed2570EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550569UNICEF Danmark11Marmorvej 512100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent781656JobNet5007851500785110020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2494fa8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing362113159noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330038285Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provisionRobot Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker! Skal du være med i DK s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent. Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Om jobbet Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes. Dine kompetencer Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan: Foretage 70-80 opkald om dagen Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker!

Skal du være med i DK’s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent.

Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes.

Om jobbet 
Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes.

Dine kompetencer
Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan:

  • Foretage 70-80 opkald om dagen
  • Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov
  • Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Søgemedier A/SKøbenhavn Ø2019-06-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330046478Energiske og ambitiøse sælgere søgesRobot Hos faktura.dk søger vi netop nu nye energiske og ambitiøse sælgere til vores team Som person har du et højt energiniveau og gå på mod, og lader dig ikke slå ud af et nej. Du skal være målrettet og gå efter dine daglige mål. Du skal ikke være typen der tager på arbejde for at trille tommelfingre, men for at arbejde effektivt og have det sjovt med dine kollegaer samtidig med at du tjener penge. Vi har en virksomhed kultur, der ansporer medarbejderne til at yde deres bedste. Du vil blive uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg. Produkt: Vi sælger faktureringsløsninger samt inkasso løsninger til virksomheder. Du skal være: Salgsorienteret Udadvendt og positiv Sparring med kolleger er for dig en selvfølge Du har masser af gå-på-mod og er ivrig efter at være den bedste Vi tilbyder: En fast månedsløn med attraktiv bonusordning provision Skarp uddannelse i salgsteknikker, kommunikation og salgsprocesser Socialt ungt og konkurrencepræget miljø Gode kollegaer med et højt energiniveau Arbejdstider: Mandag, tirsdag og onsdag 08:00 til 16:15 Torsdag 08:00 til 17:15 Fredag 08:00 til 15:30 Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på job@faktura.dk

Hos faktura.dk søger vi netop nu nye energiske og ambitiøse sælgere til vores team

Som person har du et højt energiniveau og gå på mod, og lader dig ikke slå ud af et nej. Du skal være målrettet og gå efter dine daglige mål. Du skal ikke være typen der tager på arbejde for at trille tommelfingre, men for at arbejde effektivt og have det sjovt med dine kollegaer samtidig med at du tjener penge. Vi har en virksomhed kultur, der ansporer medarbejderne til at yde deres bedste.

Du vil blive uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg.

Produkt:

Vi sælger faktureringsløsninger samt inkasso løsninger til virksomheder.

Du skal være:

  • Salgsorienteret
  • Udadvendt og positiv
  • Sparring med kolleger er for dig en selvfølge
  • Du har masser af gå-på-mod og er ivrig efter at være den bedste

Vi tilbyder:

  • En fast månedsløn med attraktiv bonusordning/provision
  • Skarp uddannelse i salgsteknikker, kommunikation og salgsprocesser
  • Socialt ungt og konkurrencepræget miljø
  • Gode kollegaer med et højt energiniveau

Arbejdstider:

Mandag, tirsdag og onsdag – 08:00 til 16:15

Torsdag – 08:00 til 17:15

Fredag – 08:00 til 15:30

Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på job@faktura.dk

Faktura.dk A/SKøbenhavn K2019-06-19T00:00:002019-08-14T00:00:00
330043075Er du UNICEF Danmarks nye Telemarketing Teamleder?Robot Teamleder i UNICEF Danmarks Telemarketing-afdeling Deltidsstilling eftermiddag aftener Er du en dygtig leder, og kan du motivere og udvikle fundraisere til at blive endnu bedre? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor mængde ansvar og alsidige udfordringer. Med reference til Channel Manager, søger UNICEF Danmarks Acquisition afdeling en erfaren og passioneret Team Leder til vores aftenhold i Telemarketing afdelingen. Der er en direkte sammenhæng mellem vores fundraising-indsats, og det arbejde vi i UNICEF udfører i 190 lande og territorier. Vores opgave er at skabe en verden, hvor alle børn især de 20 mest udsatte og svært stillede bliver taget hånd om. Dette vil du, sammen med dit hold af dygtige telemarketing fundraisere, være med til at sikre. Igennem motiverende peptalks, inspirerende foredrag og træning på telefonen, skal du oplære, coache og videreudvikle vores team af fundraisere. Vi søger en kandidat, som kan holde overblikket, og være i stand til at tage hånd om et stort hold af unge fundraisere. Vi søger en kandidat der kan nikke genkende til:Du har fundraising salgs- og ledelseserfaring og trives med dette.Du trives med og er dygtig til at lede og arbejde sammen med meget unge medarbejdere, og du falder godt til i et ungt og dynamisk miljø.Du bisidder en høj grad af stabilitet og kan se dig selv i stillingen i minimum 1,5 år. Du er vant til at arbejde med KPI er og du motiveres af at være underlagt målsætninger.Du er resultatorienteret og kan præstere igennem andre. Du arbejder coachende med dine medarbejdere ved at være på gulvet med dem 80 af din arbejdsdag.Du er teamorienteret og vægter et godt samarbejde med de øvrige team ledere højt.Du forstår at være inspirerende, selvstændig og løsningsorienteret.Du er en dygtig formidler på dansk. Dette både mundtligt og skriftligt.Du har et analytisk sind - du er samtaleteknisk og salgsteknisk skarp og vægter fundraising etik højt.Du har telemarketing helt inde under huden, og kan selv udføre det med succes.Du trives i NGO branchen, og synes at UNICEF s arbejde er vigtigt. Som telemarketing Team Leder i UNICEF Danmarks Acquisition afdeling tilbyder vi: En arbejdsplads i et lyst og åbent kontormiljø med en atmosfære af entusiasme og ambitioner og med mulighed for at præge vores telemarketing-indsats. Det ligger os meget på sinde, at vi skal trives og have det sjovt når vi er på arbejde, og vi afholder derfor ofte sociale arrangementer og konkurrencer for at give hverdagen et ekstra pift. Derudover tilbydes du: En arbejdsplads i et ungt miljø hvor der er plads til innovativ tankegang, kreative ideer og hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling.Indblik i UNICEF og de andre FN-organisationernes spændende arbejde overalt i verden.Individuel udvikling og finpudsning af ledelsesteknikker.Grundig oplæring i vores fundraising-filosofi og strategi.Karriereudvikling.Adgang til FN byens fitnesscenter med en fantastisk udsigt over havet.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar etc.Sundhedsforsikring, betalt frokost, kaffe te og frugtordning.Adgang til forskellige medarbejdergoder for ansatte i FN byen Arbejdssted tid og løn: Vi holder til i FN Byen, Marmorvej 51, 2100 København Ø, og vi arbejder mandag til fredag. Stillingen er en deltidsstilling med en attraktiv timeløn og det forventes at du i udgangspunktet kan arbejde mindst to gange ugentligt. Arbejdstiden kan ligge i tidsrummet 13:00 21:15. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt - vi afholder løbende samtaler. Interesseret? Send din ansøgning til os via nedenstående ansøgningsknap. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Channel Manager, Laura Schultz på lschultz@unicef.dk UNICEF Danmark arbejder for at skabe plads til mangfoldighed på arbejdspladsen. Vi opfordrer derfor alle uanset etnisk baggrund, religion, handicap, køn, seksuel orientering og alder til at søge stillingen. NB: Please note that only applications in Danish will be considered, as the position requires excellent Danish skills.Teamleder i UNICEF Danmarks Telemarketing-afdeling
Deltidsstilling eftermiddag/aftener


 Er du en dygtig leder, og kan du motivere og udvikle fundraisere til at blive endnu bedre? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor mængde ansvar og alsidige udfordringer.

Med reference til Channel Manager, søger UNICEF Danmarks Acquisition afdeling en erfaren og passioneret Team Leder til vores aftenhold i Telemarketing afdelingen.
Der er en direkte sammenhæng mellem vores fundraising-indsats, og det arbejde vi i UNICEF udfører i 190 lande og territorier. Vores opgave er at skabe en verden, hvor alle børn – især de 20% mest udsatte og svært stillede – bliver taget hånd om. Dette vil du, sammen med dit hold af dygtige telemarketing fundraisere, være med til at sikre.
Igennem motiverende peptalks, inspirerende foredrag og træning på telefonen, skal du oplære, coache og videreudvikle vores team af fundraisere. Vi søger en kandidat, som kan holde overblikket, og være i stand til at tage hånd om et stort hold af unge fundraisere.

Vi søger en kandidat der kan nikke genkende til:
  • Du har fundraising/salgs- og ledelseserfaring og trives med dette.
  • Du trives med og er dygtig til at lede og arbejde sammen med meget unge medarbejdere, og du falder godt til i et ungt og dynamisk miljø.
  • Du bisidder en høj grad af stabilitet og kan se dig selv i stillingen i minimum 1,5 år. 
  • Du er vant til at arbejde med KPI’er og du motiveres af at være underlagt målsætninger.
  • Du er resultatorienteret og kan præstere igennem andre. Du arbejder coachende med dine medarbejdere ved at være ”på gulvet” med dem 80% af din arbejdsdag.
  • Du er teamorienteret og vægter et godt samarbejde med de øvrige team ledere højt.
  • Du forstår at være inspirerende, selvstændig og løsningsorienteret.
  • Du er en dygtig formidler på dansk. Dette både mundtligt og skriftligt.
  • Du har et analytisk sind -  du er samtaleteknisk og salgsteknisk skarp og vægter fundraising etik højt.
  • Du har telemarketing helt inde under huden, og kan selv udføre det med succes.
  • Du trives i NGO branchen, og synes at UNICEF’s arbejde er vigtigt.

Som telemarketing Team Leder i UNICEF Danmarks Acquisition afdeling tilbyder vi:
En arbejdsplads i et lyst og åbent kontormiljø med en atmosfære af entusiasme og ambitioner og med mulighed for at præge vores telemarketing-indsats. Det ligger os meget på sinde, at vi skal trives og have det sjovt når vi er på arbejde, og vi afholder derfor ofte sociale arrangementer og konkurrencer for at give hverdagen et ekstra pift.



Derudover tilbydes du:
  • En arbejdsplads i et ungt miljø hvor der er plads til innovativ tankegang, kreative ideer og hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling.
  • Indblik i UNICEF og de andre FN-organisationernes spændende arbejde overalt i verden.
  • Individuel udvikling og finpudsning af ledelsesteknikker.
  • Grundig oplæring i vores fundraising-filosofi og strategi.
  • Karriereudvikling.
  • Adgang til FN byens fitnesscenter med en fantastisk udsigt over havet.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar etc.
  • Sundhedsforsikring, betalt frokost, kaffe/te og frugtordning.
  • Adgang til forskellige medarbejdergoder for ansatte i FN byen 

Arbejdssted – tid og løn:
Vi holder til i FN Byen, Marmorvej 51, 2100 København Ø, og vi arbejder mandag til fredag.
Stillingen er en deltidsstilling med en attraktiv timeløn og det forventes at du i udgangspunktet kan arbejde mindst to gange ugentligt. Arbejdstiden kan ligge i tidsrummet 13:00 – 21:15.  

Ansøgningsfrist er hurtigst muligt - vi afholder løbende samtaler.

Interesseret?
Send din ansøgning til os via nedenstående ansøgningsknap. Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Channel Manager, Laura Schultz på lschultz@unicef.dk

UNICEF Danmark arbejder for at skabe plads til mangfoldighed på arbejdspladsen. Vi opfordrer derfor alle − uanset etnisk baggrund, religion, handicap, køn, seksuel orientering og alder til at søge stillingen.
 
NB: Please note that only applications in Danish will be considered, as the position requires excellent Danish skills.
 

UNICEF DanmarkKøbenhavn Ø2019-06-13T00:00:002019-08-12T00:00:00
330052338Energiske og ambitiøse sælgere søgesRobot Hos faktura.dk søger vi netop nu nye energiske og ambitiøse sælgere til vores team Som person har du et højt energiniveau og gå på mod, og lader dig ikke slå ud af et nej. Du skal være målrettet og gå efter dine daglige mål. Du skal ikke være typen der tager på arbejde for at trille tommelfingre, men for at arbejde effektivt og have det sjovt med dine kollegaer samtidig med at du tjener penge. Vi har en virksomhed kultur, der ansporer medarbejderne til at yde deres bedste. Du vil blive uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg. Produkt: Vi sælger faktureringsløsninger samt inkasso løsninger til virksomheder. Du skal være: Salgsorienteret Udadvendt og positiv Sparring med kolleger er for dig en selvfølge Du har masser af gå-på-mod og er ivrig efter at være den bedste Vi tilbyder: En fast månedsløn med attraktiv bonusordning provision Skarp uddannelse i salgsteknikker, kommunikation og salgsprocesser Socialt ungt og konkurrencepræget miljø Gode kollegaer med et højt energiniveau Arbejdstider: Mandag, tirsdag og onsdag 08:00 til 16:15 Torsdag 08:00 til 17:15 Fredag 08:00 til 15:30 Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på job@faktura.dk

Hos faktura.dk søger vi netop nu nye energiske og ambitiøse sælgere til vores team

Som person har du et højt energiniveau og gå på mod, og lader dig ikke slå ud af et nej. Du skal være målrettet og gå efter dine daglige mål. Du skal ikke være typen der tager på arbejde for at trille tommelfingre, men for at arbejde effektivt og have det sjovt med dine kollegaer samtidig med at du tjener penge. Vi har en virksomhed kultur, der ansporer medarbejderne til at yde deres bedste.

Du vil blive uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg.

Produkt:

Vi sælger faktureringsløsninger samt inkasso løsninger til virksomheder.

Du skal være:

  • Salgsorienteret
  • Udadvendt og positiv
  • Sparring med kolleger er for dig en selvfølge
  • Du har masser af gå-på-mod og er ivrig efter at være den bedste

Vi tilbyder:

  • En fast månedsløn med attraktiv bonusordning/provision
  • Skarp uddannelse i salgsteknikker, kommunikation og salgsprocesser
  • Socialt ungt og konkurrencepræget miljø
  • Gode kollegaer med et højt energiniveau

Arbejdstider:

Mandag, tirsdag og onsdag – 08:00 til 16:15

Torsdag – 08:00 til 17:15

Fredag – 08:00 til 15:30

Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på job@faktura.dk

Faktura.dk A/SKøbenhavn K2019-07-02T00:00:002019-08-06T00:00:00
330052406Hybrid Distribution søger telemarketingmedarbejdere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og KoldingRobot Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler. Hybrid Distribution er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige. Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os. Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen). Vi tilbyder: Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater. En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom. At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt. Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende. Mulighed for at tage weekendvagter. Vi forventer: Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer. At du er god til at bruge dine taleevner. At du er konkurrenceminded. At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation salg. Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via følgende link: https: hybriddistribution.dk soeg-job Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

Hybrid Distribution er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen).

Vi tilbyder:

  • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
  • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
  • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
  • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
  • Mulighed for at tage weekendvagter.

Vi forventer:

  • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
  • At du er god til at bruge dine taleevner.
  • At du er konkurrenceminded.
  • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

 

Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via følgende link:

https://hybriddistribution.dk/soeg-job/

Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

Hybrid Distribution ApSKøbenhavn V2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provision

Søgemedier A/S

København Ø
Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som møde...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Energiske og ambitiøse sælgere søges

Faktura.dk A/S

København K
Hos faktura.dk søger vi netop nu nye energiske og ambitiøse sælgere til vores team Som person har du et højt energiniveau og gå på mod, og lader dig ikke slå ud af et nej. Du skal være målrettet og gå efter dine daglige mål. Du skal ikke være typen ...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Er du UNICEF Danmarks nye Telemarketing Teamleder?

UNICEF Danmark

København Ø
Teamleder i UNICEF Danmarks Telemarketing-afdeling Deltidsstilling eftermiddag aftener Er du en dygtig leder, og kan du motivere og udvikle fundraisere til at blive endnu bedre? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor mængde ansvar og alsid...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Energiske og ambitiøse sælgere søges

Faktura.dk A/S

København K
Hos faktura.dk søger vi netop nu nye energiske og ambitiøse sælgere til vores team Som person har du et højt energiniveau og gå på mod, og lader dig ikke slå ud af et nej. Du skal være målrettet og gå efter dine daglige mål. Du skal ikke være typen ...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Hybrid Distribution søger telemarketingmedarbejdere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding

Hybrid Distribution ApS

København V
Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnemente...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019