Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vild med tal og bogføring?

Så er du måske vores nye kollega…

 

Idet vi fortsat har rigtig travlt, søger vi hermed endnu en kollega, med interesse samt flair for økonomistyring. Vi er et internationalt firma som er inde i en spændende udvikling med betydelig vækst. Derfor søger vi igen en dygtig og kompetent bogholder/regnskabsassistent, der kan sikre vore administrative rutiner i Inca, med hovedkontor i Randers.

 

Se mere om os på www.inca-accounting.dk

 

Jobbet:

  • Daglig bogføring med heraf følgende afstemninger
  • Ind- og udbetaling via netbank
  • Løn
  • Moms
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Deltagelse i budgetteringsprocedure
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Diverse ad hoc opgaver

Faglige kompetencer:

  • Er superbruger i E-conomic
  • Har et godt kendskab til Word og Excel
  • Har en relevant teoretisk baggrund
  • Har god erfaring indenfor bogholderiprocessen
  • Erfaring vedrørende anlægsaktiver

Personlige kompetencer:

  • God til at formulere dig, både skriftligt og mundtligt
  • Har passion og drive
  • Er god til at engagere dig i dine opgaver
  • Er opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer
  • Har mulighed for at være fleksibel
  • Giver en hånd med, således hele virksomheden når i mål

Vi tilbyder:

En hverdag som du selv kan være med til at præge. Vores dialog internt i virksomheden er uhøjtidelig og åben, samt her er højt til loftet. Vi vil være de bedste indenfor vores branche og har derfor høje forventninger til dig. Hos os ved vi hvordan man kan have det sjovt og samtidig bibeholde den høje kvalitet, der kendetegner os. Der er tale om en deltid/fuldtids stilling, med gode muligheder for udvikling både professionelt samt på det personlige plan.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946079Phoenix-0e4c159612019-01-21T00:00:00Vild med tal og bogføring?

Så er du måske vores nye kollega…

 

Idet vi fortsat har rigtig travlt, søger vi hermed endnu en kollega, med interesse samt flair for økonomistyring. Vi er et internationalt firma som er inde i en spændende udvikling med betydelig vækst. Derfor søger vi igen en dygtig og kompetent bogholder/regnskabsassistent, der kan sikre vore administrative rutiner i Inca, med hovedkontor i Randers.

 

Se mere om os på www.inca-accounting.dk

 

Jobbet:

  • Daglig bogføring med heraf følgende afstemninger
  • Ind- og udbetaling via netbank
  • Løn
  • Moms
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Deltagelse i budgetteringsprocedure
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Diverse ad hoc opgaver

Faglige kompetencer:

  • Er superbruger i E-conomic
  • Har et godt kendskab til Word og Excel
  • Har en relevant teoretisk baggrund
  • Har god erfaring indenfor bogholderiprocessen
  • Erfaring vedrørende anlægsaktiver

Personlige kompetencer:

  • God til at formulere dig, både skriftligt og mundtligt
  • Har passion og drive
  • Er god til at engagere dig i dine opgaver
  • Er opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer
  • Har mulighed for at være fleksibel
  • Giver en hånd med, således hele virksomheden når i mål

Vi tilbyder:

En hverdag som du selv kan være med til at præge. Vores dialog internt i virksomheden er uhøjtidelig og åben, samt her er højt til loftet. Vi vil være de bedste indenfor vores branche og har derfor høje forventninger til dig. Hos os ved vi hvordan man kan have det sjovt og samtidig bibeholde den høje kvalitet, der kendetegner os. Der er tale om en deltid/fuldtids stilling, med gode muligheder for udvikling både professionelt samt på det personlige plan.

2019-02-26T11:52:52.427 Så er du måske vores nye kollega Idet vi fortsat har rigtig travlt, søger vi hermed endnu en kollega, med interesse samt flair for økonomistyring. Vi er et internationalt firma som er inde i en spændende udvikling med betydelig vækst. Derfor søger vi igen en dygtig og kompetent bogholder regnskabsassistent, der kan sikre vore administrative rutiner i Inca, med hovedkontor i Randers. Se mere om os på www.inca-accounting.dk Jobbet: Daglig bogføring med heraf følgende afstemninger Ind- og udbetaling via netbank Løn Moms Indberetning til offentlige myndigheder Deltagelse i budgetteringsprocedure Deltagelse i årsafslutning Diverse ad hoc opgaver Faglige kompetencer: Er superbruger i E-conomic Har et godt kendskab til Word og Excel Har en relevant teoretisk baggrund Har god erfaring indenfor bogholderiprocessen Erfaring vedrørende anlægsaktiver Personlige kompetencer: God til at formulere dig, både skriftligt og mundtligt Har passion og drive Er god til at engagere dig i dine opgaver Er opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer Har mulighed for at være fleksibel Giver en hånd med, således hele virksomheden når i mål Vi tilbyder: En hverdag som du selv kan være med til at præge. Vores dialog internt i virksomheden er uhøjtidelig og åben, samt her er højt til loftet. Vi vil være de bedste indenfor vores branche og har derfor høje forventninger til dig. Hos os ved vi hvordan man kan have det sjovt og samtidig bibeholde den høje kvalitet, der kendetegner os. Der er tale om en deltid fuldtids stilling, med gode muligheder for udvikling både professionelt samt på det personlige plan.11Jobnet0e4c1596100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3440384Inca Accounting IVS11Vestergade 108900Randers CDKDanmark0
job@inca.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697393JobNet493350049335001000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgSom Regnskabsassistent hos Inca Accounting IVS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi360259986Christina Johnsonjob@inca.dkDKDanmarkDKDanmark330003077Bogholderi- og regnskabsassistentRobot Et af de største skandinaviske trykkerier søger erfaren lønbogholder med stærkt gen for afstemning og rapportering Er du en haj til løndrift og afstemning af løn? Og har du et godt øje til at arbejde smarter not harder - at udvikle vores lønstruktur og lønadministration? Jobbet hører dagligt til på vores adresse i Aarhus, sammen med resten af økonomiafdelingen, som består af 10 medarbejdere. Jobbet er … Spændende fordi du skal køre løn for flere selskaber og for både timelønnede og funktionærer indenfor flere forskellige overenskomstområder. Derudover er vi midt i en integration af nyt ERP system til bogføringen hvor vi efterfølgende vil integrere lønsystemet. Det kommer til at ske fra nu af og det kommende år. Du skal blandt andet…. indsamle og sikre korrekt løn hver gang for ca. 350 medarbejdereKøre lønnen A-Å for timelønnede, funktionærer og funktionærlignende kollegerAfstemme løn efter afregningSøge diverse refusioner og følge op på betalingForetage diverse rapporteringer via udtræk fra lønsystemerne (feriepenge, e-indkomst, diverse statistikker m.v.)Drifte og vedligeholde lønsystemerne Visma og BitabizLøse diverse ad hoc opgaver og besvarelser fra organisationen i forhold til overenskomster mv Vi er et team på 10 i økonomiafdelingen, som hver især har ansvar for egne opgaver. Du får en stor kontaktflade både internt og eksternt. Din hverdag bliver et miks af opgaver som løses på kontoret, i telefon og på mail. Om dig … Vi leder efter en kollega som er: Fagligt godt funderet i løndriftFleksibel og servicemindedStruktureretSelvstændigKommunikerende- i både skrift og tale på dansk og engelskHar lyst og evnen til at sætte sig ind i flere forskellige overenskomsterEn fordel hvis du har brancheerfaring Da vi har en alsidig hverdag, skal du trives godt med løbende forandringer, som vi dels selv skaber og vi dels får som konsekvens af udefra kommende beslutninger. Hvad tilbyder vi … En fuldtidsstilling med mulighed for at få personlige og faglige udfordringer. Vi synes, vi tilbyder en attraktiv lønpakke. Åben og ærlig dialog bidrager til gensidig udvikling, og du bliver en vigtig del af en virksomhed i vækst. En kultur, som er præget af et uhøjtideligt, professionelt arbejdsmiljø, hvor vi sætter de gode idéer og den rette ånd i højsædet. Personalegoder: Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere. Nysgerrig: Kontakt CFO, Jan Andersen, på mobil 45 27 14 23 40, eller pr. mail: jan@spgroup.dk Ansøg nu: Send din ansøgning nu via dette link : https: app.jobmatchprofile.com d7we6c Vi indkalder løbende til samtaler, da vi gerne vil have vores nye kollega på plads hurtigst muligt. Om Lasertryk.dk: Lasertryk.dk A S er en full-service grafisk virksomhed beliggende i Aarhus N i nærheden af IKEA. Vi er blandt de meget få trykkerier i Skandinavien, der producerer digitaltryk, offsettryk og storformat i samme hus. Lasertryk.dk beskæftiger i dag ca. 350 mand, hvoraf de 250 er ansat i Aarhus

Et af de største skandinaviske trykkerier søger erfaren lønbogholder med stærkt gen for afstemning og rapportering

Er du en haj til løndrift og afstemning af løn? Og har du et godt øje til at arbejde smarter not harder - at udvikle vores lønstruktur og lønadministration?

 

Jobbet hører dagligt til på vores adresse i Aarhus, sammen med resten af økonomiafdelingen, som består af 10 medarbejdere.

Jobbet er

Spændende fordi du skal køre løn for flere selskaber og for både timelønnede og funktionærer indenfor flere forskellige overenskomstområder. Derudover er vi midt i en integration af nyt  ERP system til bogføringen hvor vi efterfølgende vil integrere lønsystemet. Det kommer til at ske fra nu af og det kommende år.

Du skal blandt andet….

  • indsamle og sikre korrekt løn hver gang for ca. 350 medarbejdere
  • Køre lønnen A-Å for timelønnede, funktionærer og funktionærlignende kolleger
  • Afstemme løn efter afregning
  • Søge diverse refusioner og følge op på betaling
  • Foretage diverse rapporteringer via udtræk fra lønsystemerne (feriepenge, e-indkomst, diverse statistikker m.v.)
  • Drifte og vedligeholde lønsystemerne Visma og Bitabiz
  • Løse diverse ad hoc opgaver og besvarelser fra organisationen i forhold til overenskomster mv

 

Vi er et team på 10 i økonomiafdelingen, som hver især har ansvar for egne opgaver. Du får en stor kontaktflade både internt og eksternt. Din hverdag bliver et miks af opgaver som løses på kontoret, i telefon og på mail.

 

Om dig

Vi leder efter en kollega som er:

  • Fagligt godt funderet i løndrift
  • Fleksibel og serviceminded
  • Struktureret
  • Selvstændig
  • Kommunikerende- i både skrift og tale på dansk og engelsk
  • Har lyst og evnen til at sætte sig ind i flere forskellige overenskomster
  • En fordel hvis du har brancheerfaring

 

Da vi har en alsidig hverdag, skal du trives godt med løbende forandringer, som vi dels selv skaber og vi dels får som konsekvens af udefra kommende beslutninger.

Hvad tilbyder vi …

En fuldtidsstilling med mulighed for at få personlige og faglige udfordringer. Vi synes, vi tilbyder en attraktiv lønpakke. Åben og ærlig dialog bidrager til gensidig udvikling, og du bliver en vigtig del af en virksomhed i vækst. En kultur, som er præget af et uhøjtideligt, professionelt arbejdsmiljø, hvor vi sætter de gode idéer og den rette ånd i højsædet.

 

Personalegoder: Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere.

Nysgerrig: Kontakt CFO, Jan Andersen, på mobil +45 27 14 23 40, eller pr. mail: jan@spgroup.dk

Ansøg nu: Send din ansøgning nu via dette link : https://app.jobmatchprofile.com/d7we6c  

 Vi indkalder løbende til samtaler, da vi gerne vil have vores nye kollega på plads hurtigst muligt.

Om Lasertryk.dk: Lasertryk.dk A/S er en "full-service" grafisk virksomhed beliggende i Aarhus N i nærheden af IKEA. Vi er blandt de meget få trykkerier i Skandinavien, der producerer digitaltryk, offsettryk og storformat i samme hus. Lasertryk.dk beskæftiger i dag ca. 350 mand, hvoraf de 250 er ansat i Aarhus

Lasertryk.dk A/SAarhus N2019-04-08T00:00:002019-04-25T00:00:00
329999405Bogholderi og RegnskabsassistentRobot Envision Energy SilkeborgHar du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder! Envision Energy er førende inden for smart energy solutions og er den andenstørste leverandør af vindmøller i Kina og nummer fem på verdensplan. Envision Energy Denmark er det globale innovationscenter for udvikling og test af vindmøller. Vores bogholder gennem mange år har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en dygtig kollega til vores administrations- og økonomiafdeling. Dine opgaver vil som udgangspunkt omfatte Bogføring, debitor- og kreditoropgaver Månedsafslutning og forberedelse af årsafslutning til revisor Lønkørsel og forefaldende HR-opgaver Momsafregning, Intrastat og refusioner Rejseafregninger og andre forefaldende økonomiopgaver Dine kompetencer og baggrund Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende Du er sikkert uddannet inden for regnskab, revision eller økonomi og har minimum 10 årserfaring fra en regnskabsafdeling Du er rutineret bruger af Microsoft Dynamics NAV samt Officepakken især Excel Du værdsætter både rutineopgaver samt mere komplekse opgaver på et højt fagligt niveau Du er velformuleret på dansk og har styr på grammatik og sproglighed Du kan skal kunne begå dig på engelsk Som person er du robust, fleksibel, udadvendt - og du har masser af gå-på-mod. Vi tilbyderEn hverdag i en spændende, internationalt orienteret virksomhed. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige kollegaer i et uhøjtideligt miljø. Vi har til huse i moderne og flotte omgivelser. Der er frokostordning, sundhedsforsikring m.m. samt en konkurrencedygtig løn. Er du interesseret?Send din ansøgning, CV samt eventuelt eksamensbeviser og referencer til HR@envisionenergy.dk Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kontakt Head of Administration and Finance Thomas Lassen på tlf. 20 75 06 88.

Envision Energy – Silkeborg
Har du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder!


Envision Energy er førende inden for smart energy solutions og er den andenstørste leverandør af vindmøller i Kina og nummer fem på verdensplan. Envision Energy Denmark er det globale innovationscenter for udvikling og test af vindmøller.

Vores bogholder gennem mange år har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en dygtig kollega til vores administrations- og økonomiafdeling.

Dine opgaver vil som udgangspunkt omfatte
• Bogføring, debitor- og kreditoropgaver
• Månedsafslutning og forberedelse af årsafslutning til revisor
• Lønkørsel og forefaldende HR-opgaver
• Momsafregning, Intrastat og refusioner
• Rejseafregninger og andre forefaldende økonomiopgaver

Dine kompetencer og baggrund
• Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende
• Du er sikkert uddannet inden for regnskab, revision eller økonomi og har minimum 10 års
erfaring fra en regnskabsafdeling
• Du er rutineret bruger af Microsoft Dynamics NAV samt Officepakken – især Excel
• Du værdsætter både rutineopgaver samt mere komplekse opgaver på et højt fagligt niveau
• Du er velformuleret på dansk og har styr på grammatik og sproglighed
• Du kan skal kunne begå dig på engelsk

Som person er du robust, fleksibel, udadvendt - og du har masser af gå-på-mod.

Vi tilbyder
En hverdag i en spændende, internationalt orienteret virksomhed. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige kollegaer i et uhøjtideligt miljø. Vi har til huse i moderne og flotte omgivelser. Der er frokostordning, sundhedsforsikring m.m. samt en konkurrencedygtig løn.

Er du interesseret?
Send din ansøgning, CV samt eventuelt eksamensbeviser og referencer til HR@envisionenergy.dk  Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kontakt Head of Administration and Finance Thomas Lassen på tlf. 20 75 06 88.

ENVISION ENERGY (DENMARK) ApSSilkeborg2019-04-02T00:00:002019-05-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholderi- og regnskabsassistent

Lasertryk.dk A/S

Aarhus N
Et af de største skandinaviske trykkerier søger erfaren lønbogholder med stærkt gen for afstemning og rapportering Er du en haj til løndrift og afstemning af løn? Og har du et godt øje til at arbejde smarter not harder - at udvikle vores lønstruktur...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Bogholderi og Regnskabsassistent

ENVISION ENERGY (DENMARK) ApS

Silkeborg
Envision Energy SilkeborgHar du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder! Envision Energy...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:28. maj 2019