Vild med tal og bogføring?

Så er du måske vores nye kollega…

 

Idet vi fortsat har rigtig travlt, søger vi hermed endnu en kollega, med interesse samt flair for økonomistyring. Vi er et internationalt firma som er inde i en spændende udvikling med betydelig vækst. Derfor søger vi igen en dygtig og kompetent bogholder/regnskabsassistent, der kan sikre vore administrative rutiner i Inca, med hovedkontor i Randers.

 

Se mere om os på www.inca-accounting.dk

 

Jobbet:

  • Daglig bogføring med heraf følgende afstemninger
  • Ind- og udbetaling via netbank
  • Løn
  • Moms
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Deltagelse i budgetteringsprocedure
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Diverse ad hoc opgaver

Faglige kompetencer:

  • Er superbruger i E-conomic
  • Har et godt kendskab til Word og Excel
  • Har en relevant teoretisk baggrund
  • Har god erfaring indenfor bogholderiprocessen
  • Erfaring vedrørende anlægsaktiver

Personlige kompetencer:

  • God til at formulere dig, både skriftligt og mundtligt
  • Har passion og drive
  • Er god til at engagere dig i dine opgaver
  • Er opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer
  • Har mulighed for at være fleksibel
  • Giver en hånd med, således hele virksomheden når i mål

Vi tilbyder:

En hverdag som du selv kan være med til at præge. Vores dialog internt i virksomheden er uhøjtidelig og åben, samt her er højt til loftet. Vi vil være de bedste indenfor vores branche og har derfor høje forventninger til dig. Hos os ved vi hvordan man kan have det sjovt og samtidig bibeholde den høje kvalitet, der kendetegner os. Der er tale om en deltid/fuldtids stilling, med gode muligheder for udvikling både professionelt samt på det personlige plan.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946079Phoenix-0e4c159612019-01-21T00:00:00Vild med tal og bogføring?

Så er du måske vores nye kollega…

 

Idet vi fortsat har rigtig travlt, søger vi hermed endnu en kollega, med interesse samt flair for økonomistyring. Vi er et internationalt firma som er inde i en spændende udvikling med betydelig vækst. Derfor søger vi igen en dygtig og kompetent bogholder/regnskabsassistent, der kan sikre vore administrative rutiner i Inca, med hovedkontor i Randers.

 

Se mere om os på www.inca-accounting.dk

 

Jobbet:

  • Daglig bogføring med heraf følgende afstemninger
  • Ind- og udbetaling via netbank
  • Løn
  • Moms
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Deltagelse i budgetteringsprocedure
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Diverse ad hoc opgaver

Faglige kompetencer:

  • Er superbruger i E-conomic
  • Har et godt kendskab til Word og Excel
  • Har en relevant teoretisk baggrund
  • Har god erfaring indenfor bogholderiprocessen
  • Erfaring vedrørende anlægsaktiver

Personlige kompetencer:

  • God til at formulere dig, både skriftligt og mundtligt
  • Har passion og drive
  • Er god til at engagere dig i dine opgaver
  • Er opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer
  • Har mulighed for at være fleksibel
  • Giver en hånd med, således hele virksomheden når i mål

Vi tilbyder:

En hverdag som du selv kan være med til at præge. Vores dialog internt i virksomheden er uhøjtidelig og åben, samt her er højt til loftet. Vi vil være de bedste indenfor vores branche og har derfor høje forventninger til dig. Hos os ved vi hvordan man kan have det sjovt og samtidig bibeholde den høje kvalitet, der kendetegner os. Der er tale om en deltid/fuldtids stilling, med gode muligheder for udvikling både professionelt samt på det personlige plan.

Så er du måske vores nye kollega Idet vi fortsat har rigtig travlt, søger vi hermed endnu en kollega, med interesse samt flair for økonomistyring. Vi er et internationalt firma som er inde i en spændende udvikling med betydelig vækst. Derfor søger vi igen en dygtig og kompetent bogholder regnskabsassistent, der kan sikre vore administrative rutiner i Inca, med hovedkontor i Randers. Se mere om os på www.inca-accounting.dk Jobbet: Daglig bogføring med heraf følgende afstemninger Ind- og udbetaling via netbank Løn Moms Indberetning til offentlige myndigheder Deltagelse i budgetteringsprocedure Deltagelse i årsafslutning Diverse ad hoc opgaver Faglige kompetencer: Er superbruger i E-conomic Har et godt kendskab til Word og Excel Har en relevant teoretisk baggrund Har god erfaring indenfor bogholderiprocessen Erfaring vedrørende anlægsaktiver Personlige kompetencer: God til at formulere dig, både skriftligt og mundtligt Har passion og drive Er god til at engagere dig i dine opgaver Er opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer Har mulighed for at være fleksibel Giver en hånd med, således hele virksomheden når i mål Vi tilbyder: En hverdag som du selv kan være med til at præge. Vores dialog internt i virksomheden er uhøjtidelig og åben, samt her er højt til loftet. Vi vil være de bedste indenfor vores branche og har derfor høje forventninger til dig. Hos os ved vi hvordan man kan have det sjovt og samtidig bibeholde den høje kvalitet, der kendetegner os. Der er tale om en deltid fuldtids stilling, med gode muligheder for udvikling både professionelt samt på det personlige plan.11Jobnet0e4c1596100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3440384Inca Accounting IVS11Vestergade 108900Randers CDKDanmark0
job@inca.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697393JobNet493350049335001000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e4c1596&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgSom Regnskabsassistent hos Inca Accounting IVS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi360259986Christina Johnsonjob@inca.dkDKDanmarkDKDanmark329953725Bogholderi- og regnskabsassistentRobot Vi har forrygende travlt og søger en dygtig og engageret bogholderi- regnskabsassistent til bogholderiet hos My Home Møbler på hovedkontoret i Fårup ved Randers. Vi søger en medarbejder, som har en solid erfaring inden for området og som kan arbejde selvstændigt med opgaverne. Ser du det som en kvalitet at have styr på detaljen i en til tider hektisk hverdag og tager du en udfordring med et smil, så er du måske vores nye medarbejder. Om stillingen Som bogholderi- og regnskabsassistent vil du komme til at arbejde med alle velkendte regnskabsopgaver for selskaberne i My Home Møbler herunder daglig finansbogføring, kreditorbogholderi, betalinger, fakturering, afstemninger og periodeafslutninger samt hjælp til månedsregnskaberne. Arbejdsopgaverne vil også bestå af en række administrative ad hoc-opgaver herunder support til vores butikker og det er vigtigt, at du fremstår glad og positiv herunder, at det ligger dig naturligt at yde en god service. Du vil indgå i et team på 5 dygtige kollegaer i bogholderiet. Om dig Du har en relevant uddannelse indenfor regnskab og erfaring fra en lignende stilling. Du trives med at tage ansvar for dine egne arbejdsopgaver og har interesse for at udvikle og effektivisere eksisterende processer. Du genkender følgende karakteristika hos dig selv: Effektiv Stor faglig stolthed Imødekommende og serviceminded God forretningsforståelse Gode samarbejdsevner Stillingen giver mulighed for en stor grad af fleksibilitet omkring arbejdstiden, men du er også indstillet på at give et ekstra nap med, når det kræves. Arbejdsmiljøet er uformelt med dedikerede og engagerede medarbejdere. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics Nav og derudover har flair for at arbejde med IT herunder Excel. Om os Vi er et møbelfirma i detailbranchen med en klart defineret vækststrategi og med butikker i Jylland, på Fyn og Sjælland, hvor hovedkontoret og lageret er placeret i Fårup ved Randers. For flere informationer: www.mhls.dk Har ovenstående stilling din interesse, så send en ansøgning, bilag og CV til Kamilla Falch på mail ansoegning@mhls.dk. Stillingen søges besat hurtigst muligt.

Vi har forrygende travlt og søger en dygtig og engageret bogholderi-/regnskabsassistent til bogholderiet hos My Home Møbler på hovedkontoret i Fårup ved Randers. Vi søger en medarbejder, som har en solid erfaring inden for området og som kan arbejde selvstændigt med opgaverne. Ser du det som en kvalitet at have styr på detaljen i en til tider hektisk hverdag og tager du en udfordring med et smil, så er du måske vores nye medarbejder.

Om stillingen

Som bogholderi- og regnskabsassistent vil du komme til at arbejde med alle velkendte regnskabsopgaver for selskaberne i My Home Møbler herunder daglig finansbogføring, kreditorbogholderi, betalinger, fakturering, afstemninger og periodeafslutninger samt hjælp til månedsregnskaberne. Arbejdsopgaverne vil også bestå af en række administrative ad hoc-opgaver herunder support til vores butikker og det er vigtigt, at du fremstår glad og positiv herunder, at det ligger dig naturligt at yde en god service.

Du vil indgå i et team på 5 dygtige kollegaer i bogholderiet.

Om dig

Du har en relevant uddannelse indenfor regnskab og erfaring fra en lignende stilling. Du trives med at tage ansvar for dine egne arbejdsopgaver og har interesse for at udvikle og effektivisere eksisterende processer.  Du genkender følgende karakteristika hos dig selv:

  • Effektiv
  • Stor faglig stolthed
  • Imødekommende og serviceminded
  • God forretningsforståelse
  • Gode samarbejdsevner

Stillingen giver mulighed for en stor grad af fleksibilitet omkring arbejdstiden, men du er også indstillet på at give et ekstra nap med, når det kræves. Arbejdsmiljøet er uformelt med dedikerede og engagerede medarbejdere.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics Nav og derudover har flair for at arbejde med IT herunder Excel.

Om os

Vi er et møbelfirma i detailbranchen med en klart defineret vækststrategi og med butikker i Jylland, på Fyn og Sjælland, hvor hovedkontoret og lageret er placeret i Fårup ved Randers. For flere informationer: www.mhls.dk

Har ovenstående stilling din interesse, så send en ansøgning, bilag og CV til Kamilla Falch på mail ansoegning@mhls.dk.

Stillingen søges besat hurtigst muligt.

My HomeFårup2019-02-04T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholderi- og regnskabsassistent

My Home

Fårup
Vi har forrygende travlt og søger en dygtig og engageret bogholderi- regnskabsassistent til bogholderiet hos My Home Møbler på hovedkontoret i Fårup ved Randers. Vi søger en medarbejder, som har en solid erfaring inden for området og som kan arbejde...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019