Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Virksomhedskonsulent

Virksomhedskonsulent til Job -og Udviklingsenheden i Jobcenter Glostrup.

Vil du være med til at styrke og videreudvikle vores beskæftigelsesindsats for både borgere og virksomheder i Glostrup?

Da en af vores virksomhedskonsulenter har søgt nye udfordringer, søger vi en engageret og dygtig virksomhedskonsulent til at indgå i et dedikeret og fagligt stærkt team.

Du vil primært komme til at arbejde med kontanthjælpsmodtagere, både jobparate og aktivitetsparate. Det betyder, at du skal kunne håndtere en stor spændvidde i din tilgang og løsninger. For alle målgrupper er det primære fokus ordinære timer, men relevant opkvalificering, praktikker og løntilskud, kan være trædesten på vej i ordinær og varig beskæftigelse.

Vi arbejder med empowerment orienteret tilgang til den enkelte borger, og vores omdrejningspunkt i alt hvad vi foretager os er, at skabe forandring mod arbejdsmarkedet.

Som virksomhedskonsulent i Glostrup Jobcenter, skal du i dit arbejde tage udgangspunkt i virksomhedernes ønsker og behov. Du skal tilbyde et kompetent og professionelt partnerskab til virksomhederne, herunder bistå med service i forbindelse med rekruttering.

Samtidig skal du kunne identificere og arbejde med borgernes ressourcer såvel som barrierer i forhold til at komme ud på arbejdsmarkedet, og du skal være i stand til at bygge bro mellem borgere og virksomheder.

Hvem er vi

Job- og Udviklingsenheden består af 22 medarbejdere, primært sagsbehandlere og virksomhedskonsulenter, samt en funktionsleder.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med myndighedssagsbehandlerne i enheden. Vi arbejder i ’makkerpar’ bestående af sagsbehandler/virksomhedskonsulent for sikre dynamiske forløb med fælles mål og meningsfulde og realistiske planer med aktiv inddragelse af borgeren.

Du vil samtidig blive en del af et tværgående samarbejde med Jobcenterets øvrige virksomhedskonsulenter og vi forventer, at du er i stand til at bidrage med professionel service til virksomhederne på tværs af målgrupper.

Vi lægger vægt på at du har:

  • Flair for virksomhedsservice – og god til at kommunikere med alle typer af virksomheder
  • Bredt arbejdsmarkedskendskab – både private og offentlige virksomheder
  • Erfaring og stor lyst til at arbejde med både jobparate og borgere på kanten af arbejdsmarkedet
  • Erfaring med at skabe ordinære timer til udsatte borgere
  • Evnen til at skabe resultater og tænke i udviklingsmuligheder i tæt samspil med dine kollegaer
  • Kendskab til beskæftigelseslovens muligheder og mulighederne for opkvalificering
  • Gode evner til at motivere og inspirere både borgere og virksomheder
  • Samarbejdsevner og fokus på at udnytte de muligheder der er i samarbejde på tværs af faggrupper
  • Vedholdenhed og konstant fokus på borgernes ressourcer og rådighedsforpligtelse
  • Data-disciplin og evne til at håndtere de forskellige administrative systemer, der er forbundet med dit arbejde
  • Gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt, herunder evne til skriftligt at beskrive borgers forløb og arbejdsevne løbende i notater og i afsluttende rapporter
  • Kørekort og gerne egen bil, som du vil stille til rådighed

Vi kan tilbyde:

  • At du bliver en del af en velfungerende afdeling med engagerede og dygtige kolleger
  • At blive en del af et bredt rekrutteringsfællesskab med andre jobcentre i hovedstadsområdet
  • Et spændende og udfordrende job med rig mulighed for faglig udvikling
  • Grundig introduktion til opgaverne og enheden og et introprogram
  • Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og synlig ledelse
  • Kollegial opbakning og sparring i det daglige
  • En mindre kommune med kort afstand mellem fagcentre, niveauer, og kort fra idé til handling
  • Positiv politisk bevågenhed med en investeringsdagsorden
  • Fleksibel arbejdstid med primære mødetidspunkter mandag – onsdag kl. 8-15, torsdag 8-18 og fredag 8-14
  • En arbejdsplads i centrum af Glostrup med god kantine og andre personalegoder

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til virksomhedskoordinator Jan Møller på telefon 21491191 eller funktionsleder Dorte Jarratt på telefon 29104005.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst HK, herunder reglerne om ny løn. Der er tale om fastansættelse og arbejdstiden er 37 timer pr. uge med fleks-ordning. Tiltrædelse den 1. juli 2019.

Ansøgningsfrist den 19. maj 2019 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 23. maj 2019 med 2. runde 24. maj

Ansøgningen sendes via link i annoncen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015837Phoenix-e23c7ec112019-05-02T00:00:00Virksomhedskonsulent

Virksomhedskonsulent til Job -og Udviklingsenheden i Jobcenter Glostrup.

Vil du være med til at styrke og videreudvikle vores beskæftigelsesindsats for både borgere og virksomheder i Glostrup?

Da en af vores virksomhedskonsulenter har søgt nye udfordringer, søger vi en engageret og dygtig virksomhedskonsulent til at indgå i et dedikeret og fagligt stærkt team.

Du vil primært komme til at arbejde med kontanthjælpsmodtagere, både jobparate og aktivitetsparate. Det betyder, at du skal kunne håndtere en stor spændvidde i din tilgang og løsninger. For alle målgrupper er det primære fokus ordinære timer, men relevant opkvalificering, praktikker og løntilskud, kan være trædesten på vej i ordinær og varig beskæftigelse.

Vi arbejder med empowerment orienteret tilgang til den enkelte borger, og vores omdrejningspunkt i alt hvad vi foretager os er, at skabe forandring mod arbejdsmarkedet.

Som virksomhedskonsulent i Glostrup Jobcenter, skal du i dit arbejde tage udgangspunkt i virksomhedernes ønsker og behov. Du skal tilbyde et kompetent og professionelt partnerskab til virksomhederne, herunder bistå med service i forbindelse med rekruttering.

Samtidig skal du kunne identificere og arbejde med borgernes ressourcer såvel som barrierer i forhold til at komme ud på arbejdsmarkedet, og du skal være i stand til at bygge bro mellem borgere og virksomheder.

Hvem er vi

Job- og Udviklingsenheden består af 22 medarbejdere, primært sagsbehandlere og virksomhedskonsulenter, samt en funktionsleder.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med myndighedssagsbehandlerne i enheden. Vi arbejder i ’makkerpar’ bestående af sagsbehandler/virksomhedskonsulent for sikre dynamiske forløb med fælles mål og meningsfulde og realistiske planer med aktiv inddragelse af borgeren.

Du vil samtidig blive en del af et tværgående samarbejde med Jobcenterets øvrige virksomhedskonsulenter og vi forventer, at du er i stand til at bidrage med professionel service til virksomhederne på tværs af målgrupper.

Vi lægger vægt på at du har:

  • Flair for virksomhedsservice – og god til at kommunikere med alle typer af virksomheder
  • Bredt arbejdsmarkedskendskab – både private og offentlige virksomheder
  • Erfaring og stor lyst til at arbejde med både jobparate og borgere på kanten af arbejdsmarkedet
  • Erfaring med at skabe ordinære timer til udsatte borgere
  • Evnen til at skabe resultater og tænke i udviklingsmuligheder i tæt samspil med dine kollegaer
  • Kendskab til beskæftigelseslovens muligheder og mulighederne for opkvalificering
  • Gode evner til at motivere og inspirere både borgere og virksomheder
  • Samarbejdsevner og fokus på at udnytte de muligheder der er i samarbejde på tværs af faggrupper
  • Vedholdenhed og konstant fokus på borgernes ressourcer og rådighedsforpligtelse
  • Data-disciplin og evne til at håndtere de forskellige administrative systemer, der er forbundet med dit arbejde
  • Gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt, herunder evne til skriftligt at beskrive borgers forløb og arbejdsevne løbende i notater og i afsluttende rapporter
  • Kørekort og gerne egen bil, som du vil stille til rådighed

Vi kan tilbyde:

  • At du bliver en del af en velfungerende afdeling med engagerede og dygtige kolleger
  • At blive en del af et bredt rekrutteringsfællesskab med andre jobcentre i hovedstadsområdet
  • Et spændende og udfordrende job med rig mulighed for faglig udvikling
  • Grundig introduktion til opgaverne og enheden og et introprogram
  • Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og synlig ledelse
  • Kollegial opbakning og sparring i det daglige
  • En mindre kommune med kort afstand mellem fagcentre, niveauer, og kort fra idé til handling
  • Positiv politisk bevågenhed med en investeringsdagsorden
  • Fleksibel arbejdstid med primære mødetidspunkter mandag – onsdag kl. 8-15, torsdag 8-18 og fredag 8-14
  • En arbejdsplads i centrum af Glostrup med god kantine og andre personalegoder

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til virksomhedskoordinator Jan Møller på telefon 21491191 eller funktionsleder Dorte Jarratt på telefon 29104005.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst HK, herunder reglerne om ny løn. Der er tale om fastansættelse og arbejdstiden er 37 timer pr. uge med fleks-ordning. Tiltrædelse den 1. juli 2019.

Ansøgningsfrist den 19. maj 2019 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 23. maj 2019 med 2. runde 24. maj

Ansøgningen sendes via link i annoncen.

2019-05-20T00:50:41 Virksomhedskonsulent til Job -og Udviklingsenheden i Jobcenter Glostrup. Vil du være med til at styrke og videreudvikle vores beskæftigelsesindsats for både borgere og virksomheder i Glostrup? Da en af vores virksomhedskonsulenter har søgt nye udfordringer, søger vi en engageret og dygtig virksomhedskonsulent til at indgå i et dedikeret og fagligt stærkt team. Du vil primært komme til at arbejde med kontanthjælpsmodtagere, både jobparate og aktivitetsparate. Det betyder, at du skal kunne håndtere en stor spændvidde i din tilgang og løsninger. For alle målgrupper er det primære fokus ordinære timer, men relevant opkvalificering, praktikker og løntilskud, kan være trædesten på vej i ordinær og varig beskæftigelse. Vi arbejder med empowerment orienteret tilgang til den enkelte borger, og vores omdrejningspunkt i alt hvad vi foretager os er, at skabe forandring mod arbejdsmarkedet. Som virksomhedskonsulent i Glostrup Jobcenter, skal du i dit arbejde tage udgangspunkt i virksomhedernes ønsker og behov. Du skal tilbyde et kompetent og professionelt partnerskab til virksomhederne, herunder bistå med service i forbindelse med rekruttering. Samtidig skal du kunne identificere og arbejde med borgernes ressourcer såvel som barrierer i forhold til at komme ud på arbejdsmarkedet, og du skal være i stand til at bygge bro mellem borgere og virksomheder. Hvem er vi Job- og Udviklingsenheden består af 22 medarbejdere, primært sagsbehandlere og virksomhedskonsulenter, samt en funktionsleder. Du vil indgå i et tæt samarbejde med myndighedssagsbehandlerne i enheden. Vi arbejder i makkerpar bestående af sagsbehandler virksomhedskonsulent for sikre dynamiske forløb med fælles mål og meningsfulde og realistiske planer med aktiv inddragelse af borgeren. Du vil samtidig blive en del af et tværgående samarbejde med Jobcenterets øvrige virksomhedskonsulenter og vi forventer, at du er i stand til at bidrage med professionel service til virksomhederne på tværs af målgrupper. Vi lægger vægt på at du har: Flair for virksomhedsservice og god til at kommunikere med alle typer af virksomheder Bredt arbejdsmarkedskendskab både private og offentlige virksomheder Erfaring og stor lyst til at arbejde med både jobparate og borgere på kanten af arbejdsmarkedet Erfaring med at skabe ordinære timer til udsatte borgere Evnen til at skabe resultater og tænke i udviklingsmuligheder i tæt samspil med dine kollegaer Kendskab til beskæftigelseslovens muligheder og mulighederne for opkvalificering Gode evner til at motivere og inspirere både borgere og virksomheder Samarbejdsevner og fokus på at udnytte de muligheder der er i samarbejde på tværs af faggrupper Vedholdenhed og konstant fokus på borgernes ressourcer og rådighedsforpligtelse Data-disciplin og evne til at håndtere de forskellige administrative systemer, der er forbundet med dit arbejde Gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt, herunder evne til skriftligt at beskrive borgers forløb og arbejdsevne løbende i notater og i afsluttende rapporter Kørekort og gerne egen bil, som du vil stille til rådighed Vi kan tilbyde: At du bliver en del af en velfungerende afdeling med engagerede og dygtige kolleger At blive en del af et bredt rekrutteringsfællesskab med andre jobcentre i hovedstadsområdet Et spændende og udfordrende job med rig mulighed for faglig udvikling Grundig introduktion til opgaverne og enheden og et introprogram Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og synlig ledelse Kollegial opbakning og sparring i det daglige En mindre kommune med kort afstand mellem fagcentre, niveauer, og kort fra idé til handling Positiv politisk bevågenhed med en investeringsdagsorden Fleksibel arbejdstid med primære mødetidspunkter mandag onsdag kl. 8-15, torsdag 8-18 og fredag 8-14 En arbejdsplads i centrum af Glostrup med god kantine og andre personalegoder Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til virksomhedskoordinator Jan Møller på telefon 21491191 eller funktionsleder Dorte Jarratt på telefon 29104005. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst HK, herunder reglerne om ny løn. Der er tale om fastansættelse og arbejdstiden er 37 timer pr. uge med fleks-ordning. Tiltrædelse den 1. juli 2019. Ansøgningsfrist den 19. maj 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 23. maj 2019 med 2. runde 24. maj Ansøgningen sendes via link i annoncen.11jobnete23c7ec1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000http://www.glostrup.dk/service/job?hr=show-job/433280EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3518765Glostrup Kommune11Rådhusparken 22600GlostrupDKDanmark0
jan.j@glostrup.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753134JobNet4982073498207310002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e23c7ec1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e23c7ec1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e23c7ec1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e23c7ec1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Glostrup Kommune søger vi en dygtig medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale341527Virksomhedskonsulent5Kontor og administration361659818Janjan.j@glostrup.dkDKDanmarkDKDanmark330027191Navision Business ConsultantRobot Dynamics NAV is the backbone for finance, sales and other business areas in Milestone Systems and plays an important strategic role going forward. We are now looking for a Navision Business Consultant who can take part in an agile working environment and make a noticeable difference by defining and optimizing the functionality of our ERP system, Microsoft Dynamics Navision. Join the winning team Be our new colleague and join a fast-growing company with big ambitions. Here, you and your team will work together with key colleagues in Marketing, Sales and Finance to ensure continued success for Milestone and our community partners. Your work will make a huge and very noticeable difference to Milestones success. As a Milestone employee, YOU are the source to our success! We will encourage you to apply and develop your skills, and make sure you get the right tools and training to grow your competences in a continuously changing world. Welcome to the open platform company. How you will make a difference As our new Navision Business Consultant, you will join our ERP team at our headquarters in Brøndby, just outside Copenhagen, Denmark. As a Navision Business Consultant your primary responsibility is to ensure that Milestones business processes are supported efficiently and effectively. Furthermore you will be responsible for the functional solution design and work in close collaboration with our Solution Architects. The role will also include: Performing configuration of Dynamic NAV, and coordinate with developers where customized functionality is required. You ll be responsible for the combined deliveries of new functionality with configuration is working together. Act as advisor to business stakeholders Create and maintain system documentation, process description and design Provide 2nd level operational support Assisting in creating test scripts and testing Provide training for users and create user documentation in order to help optimize the use of the system Who are you? You should have knowledge of, and some experience with the following: Dynamic NAV application functional area knowledge (e.g. Sales, Finance, Purchase) Configuration of Dynamic NAV in Sales, Finance and purchase Excellent understanding and knowledge of core Microsoft Dynamics NAV modules Creating test scripts and testing System and User Documentation Microsoft SQL, Excel and MS Office It s even better if you also know about: Scrum and Agile development and how that applies in a Dynamics NAV context Integration technologies (Dynamics NAV API) relevant for integration between Dynamics NAV and other business systems (e.g. Dynamic Web and Salesforce). Experience across several business areas As a person, you are reliable, independent and flexible, open to new ideas and other cultures ­ and confident communicating in English on a professional level. We imagine that you hold a University degree, preferably within Engineering, Accounting, Financial Management or equivalent. What is more important is your extensive experience as a Navision Consultant or as a superuser in Dynamic Nav in Sales, Finance and purchase. The future is up to you Apply now! If you want to take on this exciting challenge and be a part of a fast-growing technology company, submit your CV in English. Apply now and become part of the interviews that we conduct on an ongoing basis. For more information, please contact Mette Lyngbirk, Team-lead Navision on mobile 45 20482344 Want to know more about our company and the people who work there? Check out our website www.milestonesys.com or follow us on Instagram https: www.instagram.com milestonesystems

Dynamics NAV is the backbone for finance, sales and other business areas in Milestone Systems and plays an important strategic role going forward.  

We are now looking for a Navision Business Consultant who can take part in an agile working environment and make a noticeable difference by defining and optimizing the functionality of our ERP system, Microsoft Dynamics Navision.  

Join the winning team 

Be our new colleague and join a fast-growing company with big ambitions. Here, you and your team will work together with key colleagues in Marketing, Sales and Finance to ensure continued success for Milestone and our community partners. Your work will make a huge and very noticeable difference to Milestones success.   

As a Milestone employee, YOU are the source to our success! We will encourage you to apply and develop your skills, and make sure you get the right tools and training to grow your competences in a continuously changing world.     

Welcome to the open platform company.  

How you will make a difference 

As our new Navision Business Consultant, you will join our ERP team at our headquarters in Brøndby, just outside Copenhagen, Denmark.  As a Navision Business Consultant your primary responsibility is to ensure that Milestones business processes are supported efficiently and effectively. Furthermore you will be responsible for the functional solution design and work in close collaboration with our Solution Architects.   

The role will also include: 

  • Performing configuration of Dynamic NAV, and coordinate with developers where customized functionality is required. You’ll be responsible for the combined deliveries of new functionality with configuration is working together. 
  • Act as advisor to business stakeholders
  • Create and maintain system documentation, process description and design  
  • Provide 2nd level operational support   
  • Assisting in creating test scripts and testing
  • Provide training for users and create user documentation in order to help optimize the use of the system  

Who are you?   You should have knowledge of, and some experience with the following:   

  • Dynamic NAV application functional area knowledge (e.g. Sales, Finance, Purchase) 
  • Configuration of Dynamic NAV in Sales, Finance and purchase
  • Excellent understanding and knowledge of core Microsoft Dynamics NAV modules
  • Creating test scripts and testing
  • System and User Documentation 
  • Microsoft SQL, Excel and MS Office  

It’s even better if you also know about:  

  • Scrum and Agile development and how that applies in a Dynamics NAV context 
  • Integration technologies (Dynamics NAV API) relevant for integration between Dynamics NAV and other business systems (e.g. Dynamic Web and Salesforce).   
  • Experience across several business areas  

As a person, you are reliable, independent and flexible, open to new ideas and other cultures ­– and confident communicating in English on a professional level. We imagine that you hold a University degree, preferably within Engineering, Accounting, Financial Management or equivalent. What is more important is your extensive experience as a Navision Consultant or as a superuser in Dynamic Nav in Sales, Finance and purchase.   

The future is up to you – Apply now! 

If you want to take on this exciting challenge and be a part of a fast-growing technology company, submit your CV in English. Apply now and become part of the interviews that we conduct on an ongoing basis.  For more information, please contact Mette Lyngbirk, Team-lead Navision on mobile +45 20482344  Want to know more about our company and the people who work there?  Check out our website www.milestonesys.com or follow us on Instagram  https://www.instagram.com/milestonesystems/ 

MILESTONE SYSTEMS A/SBrøndby2019-05-20T00:00:002019-06-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Navision Business Consultant

MILESTONE SYSTEMS A/S

Brøndby
Dynamics NAV is the backbone for finance, sales and other business areas in Milestone Systems and plays an important strategic role going forward. We are now looking for a Navision Business Consultant who can take part in an agile working environmen...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019