Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Virksomhedskonsulent - DP

Jobcenter Horsens søger virksomhedskonsulent til varetagelse af beskæftigelsesfremmende indsats for længerevarende ledige dagpengemodtagere
 
Brænder du for at hjælpe længerevarende ledige dagpengemodtagere tilbage i job?
 
Kan du ”slå dørene ind” hos virksomheder, og er du stærk på samarbejdsrelationer?
 
I afdelingen ”Forsikrede ledige og Sundparkindsatsen”, opprioriterer vi nu vores indsats for at hjælpe længerevarende ledige - primært ufaglærte og kortuddannede – i beskæftigelse, og søger derfor en motiveret og kompetent virksomhedskonsulent og jobformidler.
 
Du vil blive tilknyttet de af vore teams, der primært arbejder med ufaglærte og kortuddannede ledige.  
 
Dine primære opgaver
Din primære opgave er at skabe job- og praktikåbninger til ledige dagpengemodtagere bosiddende i Horsens Kommune. Ud fra den lediges forudsætninger og ønsker samt virksomhedens muligheder og behov, etablerer du løntilskud og konkrete praktikker, hvor du står for at følge op på forløbet på virksomheden. Der vil i den forbindelse indgå afholdelse af lovpligtige jobsamtaler.
 
Du vil være i tæt samarbejde og dialog med den ledige borger, arbejdsgiver samt beskæftigelsesrådgiver fra teamet. Der vil desuden indgå administrative opgaver, herunder journalføring samt udarbejdelse af praktikbeskrivelser.
 
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har kendskab til beskæftigelsesområdet. Du har erfaring med opsøgende arbejde overfor virksomheder og har dokumenterede effekter heraf. Du skal have interesse for at arbejde med borgere med såvel dansk som også anden etnisk baggrund.
 
Vi forventer, at du:

  • Kan åbne dørene til vores mange lokale arbejdspladser, og kan se muligheder for både virksomheden og borgeren
  • Har målrettet beskæftigelsesfokus i tilgangen til de borgere, du skal rådgive og motivere
  • Er engageret, resultatorienteret samt finder opgaven spændende og udfordrende
  • Kan se ressourcer frem for begrænsninger hos den enkelte borger
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidigt tage medansvar for teamets opgaver og resultater
  • Er god til arbejdsplanlægning og prioritering af opgaver
  • Er positiv og kan samarbejde på tværs af teams
  • Er en kompetent IT-bruger og gerne med kendskab til VITAS og Fasit
  • Har kørekort
 
Vi tilbyder
Et fagligt spændende job, hvor du kommer til at gøre en forskel for ledige borgere bosiddende i Horsens Kommune.
En ansættelse, hvor der er rum til at udfolde kreativitet og nye arbejdsmetoder, fulgt tæt op af krav til dokumenterede resultater.
Du bliver en del af en afdeling med synlig ledelse og engagerede kolleger. Vi er et stærkt fagligt team, hvor der er mulighed for faglig sparring med tæt opfølgning på proces såvel som resultater. Vi lægger vægt på, at der er et socialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø i hverdagen.
Vores medarbejderpakke omfatter: Flekstid, fokus på faglig udvikling, kaffe- og frugtordning, sundhedsordning med adgang til kommunens fitnesscenter og en engageret personaleforening.
 
Praktiske oplysninger
Ansættelse på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. august 2019; eller snarest muligt herefter.  
Der er flekstid i forhold til den normale daglige arbejdstid: Mandag-onsdag: 8.00-15.30, torsdag 8.00–17.00 og fredag: 8:00–13.30. Der kan forekomme arbejdsopgaver uden for den normale arbejdstid.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er mandag d. 17. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 25. juni 2019.

I ansøgningen skal du anføre din motivation for at søge jobbet samt beskrive dine kernekompetencer i forhold til jobbeskrivelsen.

Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Arne Wind Andersen på tlf. 2325 3104 eller faglig koordinator Laila Keto på tlf. 2972 3299.
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.
I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.
I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov – særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.
Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.
Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029382Phoenix-1604f7c412019-05-22T17:02:11.990Virksomhedskonsulent - DPJobcenter Horsens søger virksomhedskonsulent til varetagelse af beskæftigelsesfremmende indsats for længerevarende ledige dagpengemodtagere
 
Brænder du for at hjælpe længerevarende ledige dagpengemodtagere tilbage i job?
 
Kan du ”slå dørene ind” hos virksomheder, og er du stærk på samarbejdsrelationer?
 
I afdelingen ”Forsikrede ledige og Sundparkindsatsen”, opprioriterer vi nu vores indsats for at hjælpe længerevarende ledige - primært ufaglærte og kortuddannede – i beskæftigelse, og søger derfor en motiveret og kompetent virksomhedskonsulent og jobformidler.
 
Du vil blive tilknyttet de af vore teams, der primært arbejder med ufaglærte og kortuddannede ledige.  
 
Dine primære opgaver
Din primære opgave er at skabe job- og praktikåbninger til ledige dagpengemodtagere bosiddende i Horsens Kommune. Ud fra den lediges forudsætninger og ønsker samt virksomhedens muligheder og behov, etablerer du løntilskud og konkrete praktikker, hvor du står for at følge op på forløbet på virksomheden. Der vil i den forbindelse indgå afholdelse af lovpligtige jobsamtaler.
 
Du vil være i tæt samarbejde og dialog med den ledige borger, arbejdsgiver samt beskæftigelsesrådgiver fra teamet. Der vil desuden indgå administrative opgaver, herunder journalføring samt udarbejdelse af praktikbeskrivelser.
 
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har kendskab til beskæftigelsesområdet. Du har erfaring med opsøgende arbejde overfor virksomheder og har dokumenterede effekter heraf. Du skal have interesse for at arbejde med borgere med såvel dansk som også anden etnisk baggrund.
 
Vi forventer, at du:
  • Kan åbne dørene til vores mange lokale arbejdspladser, og kan se muligheder for både virksomheden og borgeren
  • Har målrettet beskæftigelsesfokus i tilgangen til de borgere, du skal rådgive og motivere
  • Er engageret, resultatorienteret samt finder opgaven spændende og udfordrende
  • Kan se ressourcer frem for begrænsninger hos den enkelte borger
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidigt tage medansvar for teamets opgaver og resultater
  • Er god til arbejdsplanlægning og prioritering af opgaver
  • Er positiv og kan samarbejde på tværs af teams
  • Er en kompetent IT-bruger og gerne med kendskab til VITAS og Fasit
  • Har kørekort
 
Vi tilbyder
Et fagligt spændende job, hvor du kommer til at gøre en forskel for ledige borgere bosiddende i Horsens Kommune.
En ansættelse, hvor der er rum til at udfolde kreativitet og nye arbejdsmetoder, fulgt tæt op af krav til dokumenterede resultater.
Du bliver en del af en afdeling med synlig ledelse og engagerede kolleger. Vi er et stærkt fagligt team, hvor der er mulighed for faglig sparring med tæt opfølgning på proces såvel som resultater. Vi lægger vægt på, at der er et socialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø i hverdagen.
Vores medarbejderpakke omfatter: Flekstid, fokus på faglig udvikling, kaffe- og frugtordning, sundhedsordning med adgang til kommunens fitnesscenter og en engageret personaleforening.
 
Praktiske oplysninger
Ansættelse på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. august 2019; eller snarest muligt herefter.  
Der er flekstid i forhold til den normale daglige arbejdstid: Mandag-onsdag: 8.00-15.30, torsdag 8.00–17.00 og fredag: 8:00–13.30. Der kan forekomme arbejdsopgaver uden for den normale arbejdstid.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er mandag d. 17. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 25. juni 2019.

I ansøgningen skal du anføre din motivation for at søge jobbet samt beskrive dine kernekompetencer i forhold til jobbeskrivelsen.

Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Arne Wind Andersen på tlf. 2325 3104 eller faglig koordinator Laila Keto på tlf. 2972 3299.
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.
I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.
I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov – særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.
Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.
Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk
 
 
 
 

2019-06-18T00:51:26.333 Jobcenter Horsens søger virksomhedskonsulent til varetagelse af beskæftigelsesfremmende indsats for længerevarende ledige dagpengemodtagere Brænder du for at hjælpe længerevarende ledige dagpengemodtagere tilbage i job? Kan du slå dørene ind hos virksomheder, og er du stærk på samarbejdsrelationer? I afdelingen Forsikrede ledige og Sundparkindsatsen , opprioriterer vi nu vores indsats for at hjælpe længerevarende ledige - primært ufaglærte og kortuddannede i beskæftigelse, og søger derfor en motiveret og kompetent virksomhedskonsulent og jobformidler. Du vil blive tilknyttet de af vore teams, der primært arbejder med ufaglærte og kortuddannede ledige. Dine primære opgaverDin primære opgave er at skabe job- og praktikåbninger til ledige dagpengemodtagere bosiddende i Horsens Kommune. Ud fra den lediges forudsætninger og ønsker samt virksomhedens muligheder og behov, etablerer du løntilskud og konkrete praktikker, hvor du står for at følge op på forløbet på virksomheden. Der vil i den forbindelse indgå afholdelse af lovpligtige jobsamtaler. Du vil være i tæt samarbejde og dialog med den ledige borger, arbejdsgiver samt beskæftigelsesrådgiver fra teamet. Der vil desuden indgå administrative opgaver, herunder journalføring samt udarbejdelse af praktikbeskrivelser. Din profilDin uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har kendskab til beskæftigelsesområdet. Du har erfaring med opsøgende arbejde overfor virksomheder og har dokumenterede effekter heraf. Du skal have interesse for at arbejde med borgere med såvel dansk som også anden etnisk baggrund. Vi forventer, at du: Kan åbne dørene til vores mange lokale arbejdspladser, og kan se muligheder for både virksomheden og borgeren Har målrettet beskæftigelsesfokus i tilgangen til de borgere, du skal rådgive og motivere Er engageret, resultatorienteret samt finder opgaven spændende og udfordrende Kan se ressourcer frem for begrænsninger hos den enkelte borger Kan arbejde selvstændigt og samtidigt tage medansvar for teamets opgaver og resultater Er god til arbejdsplanlægning og prioritering af opgaver Er positiv og kan samarbejde på tværs af teams Er en kompetent IT-bruger og gerne med kendskab til VITAS og Fasit Har kørekort Vi tilbyderEt fagligt spændende job, hvor du kommer til at gøre en forskel for ledige borgere bosiddende i Horsens Kommune.En ansættelse, hvor der er rum til at udfolde kreativitet og nye arbejdsmetoder, fulgt tæt op af krav til dokumenterede resultater.Du bliver en del af en afdeling med synlig ledelse og engagerede kolleger. Vi er et stærkt fagligt team, hvor der er mulighed for faglig sparring med tæt opfølgning på proces såvel som resultater. Vi lægger vægt på, at der er et socialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø i hverdagen.Vores medarbejderpakke omfatter: Flekstid, fokus på faglig udvikling, kaffe- og frugtordning, sundhedsordning med adgang til kommunens fitnesscenter og en engageret personaleforening. Praktiske oplysningerAnsættelse på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest muligt herefter. Der er flekstid i forhold til den normale daglige arbejdstid: Mandag-onsdag: 8.00-15.30, torsdag 8.00 17.00 og fredag: 8:00 13.30. Der kan forekomme arbejdsopgaver uden for den normale arbejdstid.Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.Ansøgningsfristen er mandag d. 17. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 25. juni 2019.I ansøgningen skal du anføre din motivation for at søge jobbet samt beskrive dine kernekompetencer i forhold til jobbeskrivelsen.Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Arne Wind Andersen på tlf. 2325 3104 eller faglig koordinator Laila Keto på tlf. 2972 3299. Om Jobcenter HorsensJobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre. I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet. I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked. Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder. Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk10Phoenix1604f7c4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ac06aad2-348d-48d0-8092-3aacf6e205550EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3532031Uddannelse og Arbejdsmarked11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent765679HorsensKommuneMinimum296700022-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1604f7c4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1604f7c4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1604f7c4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1604f7c4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgVirksomhedskonsulent - DP12008011Dansk3Læse/ tale341527Virksomhedskonsulent5Kontor og administration361849451annette.ravnsbaek@carat.comDanmarkDanmark330086163Virksomhedskonsulent med erfaring indenfor myndighedsarbejde og virksomhedsvendte indsatser søges til Quick Cares afdelinger i ØstjyllandRobot VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i opkvali?cering, udplacering og jobskabelse for borgere på offentlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt, hvor målet altid er beskæftigelse. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. STILLINGEN Til vores afdelinger i Østjylland søger vi en virksomhedskonsulent, gerne med erfaring fra myndighedsområdet. Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgeres beskæftigelsesrettede forløb, og skal derfor kunne håndtere en bred vifte af spændende arbejdsopgaver. Du skal være drevet af at ville hjælpe mennesker tilbage i arbejde, og du skal kunne samarbejde med dygtige kolleger med vidt forskellige baggrunde. Gennem tværfaglig sparring med kolleger og sagsbehandlere, bliver det din opgave at lede borgere nærmere selvforsørgelse, og det er derfor vigtigt, at du tør tage et ansvar, kan planlægge din egen arbejdsdag og kan arbejde selvstændigt. DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT: Afholde motiverende samtaler med ledige borgereSkabe, etablere og følge op på fleksjobUndervisning af ledige borgereSikre progression og udvikling i borgerforløbeneBesøge og kommunikere med det lokale jobcenterProducere skriftlige rapporter af høj kvalitet og faglighedDokumentation i jobcentrets systemer VI TILBYDER: En dynamisk og resultatorienteret virksomhed med store ambitionerEt uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitetEt selvstændigt job med indflydelse og ansvarOmfattende oplæring fra erfarne kollegerEt tværfagligt samarbejde med dygtige og engagerede kollegaerGodt kollegialt sammenholdPersonlig og faglig udvikling gennem interne workshops og academy VI SØGER EN PERSON MED: Erfaring med myndighedsarbejde, gerne indenfor fleksjobområdet, og evt. rollen som anden aktørLøsningsorienteret tilgang til jobskabelse for borgere på kanten af arbejdsmarkedetGode evner til at skabe menneskelige relationerErfaring med rollen som forløbsansvarligLysten og kompetencerne til at motivere menneskerStort overblik og som trives med mange bolde i luftenTroværdighed og tillidsskabende udstrålingMulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaverEvt. uddannelse som socialformidler, socialrådgiver og eller anden fagrelevant uddannelseKendskab til mentorordning og handicapkompenserende ordninger er en fordel Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt med opstart 1 12-2019. ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Anne Theilgaard Hansen på 29 71 08 40 eller Driftschef Morten Stampe på 29 11 15 93 Ansøgningsfrist: mandag den 7. oktober. Samtaler forventes afholdt i uge 43.

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i opkvali?cering, udplacering og jobskabelse for borgere på offentlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt, hvor målet altid er beskæftigelse. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. 

STILLINGEN

Til vores afdelinger i Østjylland søger vi en virksomhedskonsulent, gerne med erfaring fra myndighedsområdet. Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgeres beskæftigelsesrettede forløb, og skal derfor kunne håndtere en bred vifte af spændende arbejdsopgaver. Du skal være drevet af at ville hjælpe mennesker tilbage i arbejde, og du skal kunne samarbejde med dygtige kolleger med vidt forskellige baggrunde. Gennem tværfaglig sparring med kolleger og sagsbehandlere, bliver det din opgave at lede borgere nærmere selvforsørgelse, og det er derfor vigtigt, at du tør tage et ansvar, kan planlægge din egen arbejdsdag og kan arbejde selvstændigt.

DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT:

  • Afholde motiverende samtaler med ledige borgere
  • Skabe, etablere og følge op på fleksjob
  • Undervisning af ledige borgere
  • Sikre progression og udvikling i borgerforløbene
  • Besøge og kommunikere med det lokale jobcenter
  • Producere skriftlige rapporter af høj kvalitet og faglighed
  • Dokumentation i jobcentrets systemer

VI TILBYDER:

  • En dynamisk og resultatorienteret virksomhed med store ambitioner
  • Et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet
  • Et selvstændigt job med indflydelse og ansvar
  • Omfattende oplæring fra erfarne kolleger
  • Et tværfagligt samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer
  • Godt kollegialt sammenhold
  • Personlig og faglig udvikling gennem interne workshops og academy

VI SØGER EN PERSON MED:

  • Erfaring med myndighedsarbejde, gerne indenfor fleksjobområdet, og evt. rollen som anden aktør
  • Løsningsorienteret tilgang til jobskabelse for borgere på kanten af arbejdsmarkedet
  • Gode evner til at skabe menneskelige relationer
  • Erfaring med rollen som forløbsansvarlig
  • Lysten og kompetencerne til at motivere mennesker
  • Stort overblik og som trives med mange bolde i luften
  • Troværdighed og tillidsskabende udstråling
  • Mulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaver
  • Evt. uddannelse som socialformidler, socialrådgiver og/eller anden fagrelevant uddannelse
  • Kendskab til mentorordning og handicapkompenserende ordninger er en fordel

Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt med opstart 1/12-2019.

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Anne Theilgaard Hansen på 29 71 08 40 eller Driftschef Morten Stampe på 29 11 15 93

Ansøgningsfrist: mandag den 7. oktober. Samtaler forventes afholdt i uge 43.  

Quick Care - AarhusAarhus C2019-09-09T00:00:002019-10-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Virksomhedskonsulent med erfaring indenfor myndighedsarbejde og virksomhedsvendte indsatser søges til Quick Cares afdelinger i Østjylland

Quick Care - Aarhus

Aarhus C
VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i opkvali?cering, udplacering og jobskabelse for borgere på offe...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019