Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Virksomhedskonsulent - Sundparken

Jobcenter Horsens søger virksomhedskonsulent i et orlovsvikariat, til varetagelse af beskæftigelsesfremmende indsats i Sundparken i Horsens
 
Siden august 2018 har Jobcenter Horsens haft et team af medarbejdere tilknyttet Sundparkindsatsen, som er en borgernær og forstærket beskæftigelsesfremmende indsats i boligområdet Sundparken i Horsens.
Teamet, som består af i alt seks medarbejdere, arbejder med ledige borgere i flere forskellige forsørgelsesgrupper som spænder fra dagpenge-, kontanthjælps-, uddannelseshjælps- og integrationsydelsesmodtagere.
Teamet arbejder tværfagligt og samarbejder med virksomheder, a-kasser, uddannelsesinstitutioner, sundhedsområdet, familie- og socialområdet samt med boligforeningen.
Teamet har kontor på Jobcentret og i en ”skurvogn” i Sundparken for at understøtte den tætte kontakt til området.
Den beskæftigelsesfremmende indsats varetages i tæt kontakt med beboere og virksomheder samt andre interessenter i lokalområdet med henblik på at hjælpe så mange af områdets beboere i beskæftigelse som muligt.
Vil du være med til at gøre en forskel for de ledige borgere i Sundparken i Horsens, finder du arbejdet med forskellige borgerkategorier tiltalende og indsatsen i nærmiljøet spændende og udfordrende, så er muligheden her:
Vi søger en kompetent virksomhedskonsulent, der har lyst til at arbejde med ledige borgere inden for forskellige forsørgelseskategorier og flere forskellige nationaliteter.
Sundparkindsatsen er en spændende og højt prioriteret opgave for jobcentret, og du får mulighed for at sætte dit præg på, hvordan vi opnår de bedste resultater.
Stillingen er organisatorisk forankret i afdelingen ”Forsikrede ledige og Sundparkindsatsen”.
 
Dine primære opgaver
Din primære opgave er at skabe job- og praktikåbninger til ledige borgere bosiddende i Sundparken i Horsens. Ud fra den lediges forudsætninger og ønsker samt virksomhedernes muligheder og behov, etablerer du småjob, løntilskud og konkrete praktikker, hvor du står for at følge op på forløbet på virksomheden. Der vil i den forbindelse indgå afholdelse af lovpligtige jobsamtaler.
 
Du vil være i tæt samarbejde og dialog med den ledige, arbejdsgiver samt socialrådgiverkollega fra teamet. Der vil desuden indgå administrative opgaver, herunder journalføring samt udarbejdelse af praktikbeskrivelser.
 
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi ser gerne, at du har kendskab til beskæftigelsesområdet. Du har erfaring med opsøgende arbejde overfor virksomheder og har dokumenterede effekter heraf. Du skal have interesse for at arbejde med borgere med anden etnisk baggrund end dansk.
 
Vi forventer, at du:

  • Kan åbne dørene til vores mange lokale arbejdspladser, og kan se muligheder for både virksomheden og borgeren
  • Har målrettet beskæftigelsesfokus i tilgangen til de borgere, du skal rådgive og motivere
  • Er engageret, resultatorienteret samt finder opgaven spændende og udfordrende
  • Kan se ressourcer frem for begrænsninger hos den enkelte borger
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidigt tage medansvar for teamets opgaver og resultater
  • Er god til arbejdsplanlægning og prioritering af opgaver
  • Er positiv og kan samarbejde på tværs af mål- og faggrupper
  • Er en kompetent IT-bruger og gerne med kendskab til VITAS og Fasit
  • Har kørekort
 
Vi tilbyder
Et fagligt spændende job, hvor du kommer til at gøre en forskel for ledige borgere bosiddende i Sundparken i Horsens.
En ansættelse, hvor der er rum til at udfolde kreativitet og nye arbejdsmetoder, fulgt tæt op af krav til dokumenterede resultater.
Du bliver en del af en afdeling med synlig ledelse og engagerede kolleger. Vi er et stærkt fagligt team, hvor der er mulighed for faglig sparring med tæt opfølgning på proces såvel som resultater. Vi lægger vægt på, at der er et socialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø i hverdagen.
Vores medarbejderpakke til et orlovsvikariat omfatter: Flekstid, fokus på faglig udvikling og kaffe- og frugtordning.
 
Praktiske oplysninger
Ansættelse på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. august 2019. Forventet varighed; året ud.
Der er flekstid i forhold til den normale daglige arbejdstid: Mandag-onsdag: 8.00-15.30, torsdag 8.00–17.00 og fredag: 8:00–13.30. Der kan forekomme arbejdsopgaver uden for den normale arbejdstid.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er mandag d. 17. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler fredag d. 21. juni 2019.

I ansøgningen skal du anføre din motivation for at søge orlovsvikariatet samt beskrive dine kernekompetencer i forhold til jobbeskrivelsen.

Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Arne Wind Andersen på tlf. 2325 3104 eller faglig koordinator Berith V. Hansen på tlf. 3054 5472.
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.
I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.
I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov – særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.
Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.
Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029381Phoenix-0f1fc68512019-05-22T17:02:09.570Virksomhedskonsulent - SundparkenJobcenter Horsens søger virksomhedskonsulent i et orlovsvikariat, til varetagelse af beskæftigelsesfremmende indsats i Sundparken i Horsens
 
Siden august 2018 har Jobcenter Horsens haft et team af medarbejdere tilknyttet Sundparkindsatsen, som er en borgernær og forstærket beskæftigelsesfremmende indsats i boligområdet Sundparken i Horsens.
Teamet, som består af i alt seks medarbejdere, arbejder med ledige borgere i flere forskellige forsørgelsesgrupper som spænder fra dagpenge-, kontanthjælps-, uddannelseshjælps- og integrationsydelsesmodtagere.
Teamet arbejder tværfagligt og samarbejder med virksomheder, a-kasser, uddannelsesinstitutioner, sundhedsområdet, familie- og socialområdet samt med boligforeningen.
Teamet har kontor på Jobcentret og i en ”skurvogn” i Sundparken for at understøtte den tætte kontakt til området.
Den beskæftigelsesfremmende indsats varetages i tæt kontakt med beboere og virksomheder samt andre interessenter i lokalområdet med henblik på at hjælpe så mange af områdets beboere i beskæftigelse som muligt.
Vil du være med til at gøre en forskel for de ledige borgere i Sundparken i Horsens, finder du arbejdet med forskellige borgerkategorier tiltalende og indsatsen i nærmiljøet spændende og udfordrende, så er muligheden her:
Vi søger en kompetent virksomhedskonsulent, der har lyst til at arbejde med ledige borgere inden for forskellige forsørgelseskategorier og flere forskellige nationaliteter.
Sundparkindsatsen er en spændende og højt prioriteret opgave for jobcentret, og du får mulighed for at sætte dit præg på, hvordan vi opnår de bedste resultater.
Stillingen er organisatorisk forankret i afdelingen ”Forsikrede ledige og Sundparkindsatsen”.
 
Dine primære opgaver
Din primære opgave er at skabe job- og praktikåbninger til ledige borgere bosiddende i Sundparken i Horsens. Ud fra den lediges forudsætninger og ønsker samt virksomhedernes muligheder og behov, etablerer du småjob, løntilskud og konkrete praktikker, hvor du står for at følge op på forløbet på virksomheden. Der vil i den forbindelse indgå afholdelse af lovpligtige jobsamtaler.
 
Du vil være i tæt samarbejde og dialog med den ledige, arbejdsgiver samt socialrådgiverkollega fra teamet. Der vil desuden indgå administrative opgaver, herunder journalføring samt udarbejdelse af praktikbeskrivelser.
 
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi ser gerne, at du har kendskab til beskæftigelsesområdet. Du har erfaring med opsøgende arbejde overfor virksomheder og har dokumenterede effekter heraf. Du skal have interesse for at arbejde med borgere med anden etnisk baggrund end dansk.
 
Vi forventer, at du:
  • Kan åbne dørene til vores mange lokale arbejdspladser, og kan se muligheder for både virksomheden og borgeren
  • Har målrettet beskæftigelsesfokus i tilgangen til de borgere, du skal rådgive og motivere
  • Er engageret, resultatorienteret samt finder opgaven spændende og udfordrende
  • Kan se ressourcer frem for begrænsninger hos den enkelte borger
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidigt tage medansvar for teamets opgaver og resultater
  • Er god til arbejdsplanlægning og prioritering af opgaver
  • Er positiv og kan samarbejde på tværs af mål- og faggrupper
  • Er en kompetent IT-bruger og gerne med kendskab til VITAS og Fasit
  • Har kørekort
 
Vi tilbyder
Et fagligt spændende job, hvor du kommer til at gøre en forskel for ledige borgere bosiddende i Sundparken i Horsens.
En ansættelse, hvor der er rum til at udfolde kreativitet og nye arbejdsmetoder, fulgt tæt op af krav til dokumenterede resultater.
Du bliver en del af en afdeling med synlig ledelse og engagerede kolleger. Vi er et stærkt fagligt team, hvor der er mulighed for faglig sparring med tæt opfølgning på proces såvel som resultater. Vi lægger vægt på, at der er et socialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø i hverdagen.
Vores medarbejderpakke til et orlovsvikariat omfatter: Flekstid, fokus på faglig udvikling og kaffe- og frugtordning.
 
Praktiske oplysninger
Ansættelse på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. august 2019. Forventet varighed; året ud.
Der er flekstid i forhold til den normale daglige arbejdstid: Mandag-onsdag: 8.00-15.30, torsdag 8.00–17.00 og fredag: 8:00–13.30. Der kan forekomme arbejdsopgaver uden for den normale arbejdstid.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er mandag d. 17. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler fredag d. 21. juni 2019.

I ansøgningen skal du anføre din motivation for at søge orlovsvikariatet samt beskrive dine kernekompetencer i forhold til jobbeskrivelsen.

Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Arne Wind Andersen på tlf. 2325 3104 eller faglig koordinator Berith V. Hansen på tlf. 3054 5472.
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.
I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.
I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov – særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.
Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.
Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk
 
 
 
 

2019-06-18T00:51:26.143 Jobcenter Horsens søger virksomhedskonsulent i et orlovsvikariat, til varetagelse af beskæftigelsesfremmende indsats i Sundparken i Horsens Siden august 2018 har Jobcenter Horsens haft et team af medarbejdere tilknyttet Sundparkindsatsen, som er en borgernær og forstærket beskæftigelsesfremmende indsats i boligområdet Sundparken i Horsens.Teamet, som består af i alt seks medarbejdere, arbejder med ledige borgere i flere forskellige forsørgelsesgrupper som spænder fra dagpenge-, kontanthjælps-, uddannelseshjælps- og integrationsydelsesmodtagere.Teamet arbejder tværfagligt og samarbejder med virksomheder, a-kasser, uddannelsesinstitutioner, sundhedsområdet, familie- og socialområdet samt med boligforeningen.Teamet har kontor på Jobcentret og i en skurvogn i Sundparken for at understøtte den tætte kontakt til området.Den beskæftigelsesfremmende indsats varetages i tæt kontakt med beboere og virksomheder samt andre interessenter i lokalområdet med henblik på at hjælpe så mange af områdets beboere i beskæftigelse som muligt.Vil du være med til at gøre en forskel for de ledige borgere i Sundparken i Horsens, finder du arbejdet med forskellige borgerkategorier tiltalende og indsatsen i nærmiljøet spændende og udfordrende, så er muligheden her:Vi søger en kompetent virksomhedskonsulent, der har lyst til at arbejde med ledige borgere inden for forskellige forsørgelseskategorier og flere forskellige nationaliteter.Sundparkindsatsen er en spændende og højt prioriteret opgave for jobcentret, og du får mulighed for at sætte dit præg på, hvordan vi opnår de bedste resultater.Stillingen er organisatorisk forankret i afdelingen Forsikrede ledige og Sundparkindsatsen . Dine primære opgaverDin primære opgave er at skabe job- og praktikåbninger til ledige borgere bosiddende i Sundparken i Horsens. Ud fra den lediges forudsætninger og ønsker samt virksomhedernes muligheder og behov, etablerer du småjob, løntilskud og konkrete praktikker, hvor du står for at følge op på forløbet på virksomheden. Der vil i den forbindelse indgå afholdelse af lovpligtige jobsamtaler. Du vil være i tæt samarbejde og dialog med den ledige, arbejdsgiver samt socialrådgiverkollega fra teamet. Der vil desuden indgå administrative opgaver, herunder journalføring samt udarbejdelse af praktikbeskrivelser. Din profilDin uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi ser gerne, at du har kendskab til beskæftigelsesområdet. Du har erfaring med opsøgende arbejde overfor virksomheder og har dokumenterede effekter heraf. Du skal have interesse for at arbejde med borgere med anden etnisk baggrund end dansk. Vi forventer, at du: Kan åbne dørene til vores mange lokale arbejdspladser, og kan se muligheder for både virksomheden og borgeren Har målrettet beskæftigelsesfokus i tilgangen til de borgere, du skal rådgive og motivere Er engageret, resultatorienteret samt finder opgaven spændende og udfordrende Kan se ressourcer frem for begrænsninger hos den enkelte borger Kan arbejde selvstændigt og samtidigt tage medansvar for teamets opgaver og resultater Er god til arbejdsplanlægning og prioritering af opgaver Er positiv og kan samarbejde på tværs af mål- og faggrupper Er en kompetent IT-bruger og gerne med kendskab til VITAS og Fasit Har kørekort Vi tilbyderEt fagligt spændende job, hvor du kommer til at gøre en forskel for ledige borgere bosiddende i Sundparken i Horsens.En ansættelse, hvor der er rum til at udfolde kreativitet og nye arbejdsmetoder, fulgt tæt op af krav til dokumenterede resultater.Du bliver en del af en afdeling med synlig ledelse og engagerede kolleger. Vi er et stærkt fagligt team, hvor der er mulighed for faglig sparring med tæt opfølgning på proces såvel som resultater. Vi lægger vægt på, at der er et socialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø i hverdagen.Vores medarbejderpakke til et orlovsvikariat omfatter: Flekstid, fokus på faglig udvikling og kaffe- og frugtordning. Praktiske oplysningerAnsættelse på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. august 2019. Forventet varighed året ud.Der er flekstid i forhold til den normale daglige arbejdstid: Mandag-onsdag: 8.00-15.30, torsdag 8.00 17.00 og fredag: 8:00 13.30. Der kan forekomme arbejdsopgaver uden for den normale arbejdstid.Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.Ansøgningsfristen er mandag d. 17. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler fredag d. 21. juni 2019.I ansøgningen skal du anføre din motivation for at søge orlovsvikariatet samt beskrive dine kernekompetencer i forhold til jobbeskrivelsen.Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Arne Wind Andersen på tlf. 2325 3104 eller faglig koordinator Berith V. Hansen på tlf. 3054 5472. Om Jobcenter HorsensJobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre. I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet. I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked. Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder. Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk10Phoenix0f1fc685101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8a43d0a7-e5f6-43a0-ac1a-45d4cb22a2e90EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3532030Uddannelse og Arbejdsmarked11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset765680HorsensKommuneMinimum296800022-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f1fc685https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f1fc685https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f1fc685&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f1fc685&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgVirksomhedskonsulent - Sundparken12008001Dansk3Læse/ tale341527Virksomhedskonsulent5Kontor og administration361849450annette.ravnsbaek@carat.comDanmarkDanmark330092947Virksomhedskonsulent til Job og UdviklingRobot Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne arbejde et sted, hvor din indsats er en del af helheden i afdelingen Job og Udvikling, og hvor du gør en forskel for både ledige og virksomheder hver dag? Så er denne stilling måske lige noget for dig. Vi søger en serviceminded og energisk virksomhedskonsulent til arbejdet med forsikrede ledige. A-dagpengeteamets kerneopgave er at medvirke til og støtte op om, at forsikrede ledige hurtigst muligt igen opnår tilknytning til arbejdsmarkedet samt at yde en kvalificeret virksomhedsservice over for kommunens virksomheder. Som virksomhedskonsulent omhandler dine opgaver dels at etablere jobs, løntilskudsjobs og praktikker for kommunens forsikrede ledige og dels at servicere virksomhederne i kommunen ift. rekruttering af arbejdskraft, etablering af rotationsprojekter, voksenlærlingeaftaler, aftaler om arbejdsfordeling osv. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring inden for disse områder. Jobbet er forankret i Job og Udvikling, som er en del af A-dagpengeteamet, men som virksomhedskonsulent indgår du ligeledes i et fagligt forum med jobcentrets virksomhedskoordinator samt jobcentrets øvrige job- og virksomhedskonsulenter. På Jobcenter Favrskov arbejder vi målrettet og resultatorienteret med vores indsats, og vi lægger vægt på at forbinde den gældende lovgivning med høj faglighed, udvikling og gode resultater. Derfor er det vigtigt, at du har erfaring med målgruppen og LAB-lovgivningen, samt er vant til at samarbejde med mange forskellige typer virksomheder gerne i Favrskov Kommune. Vi sætter en ære i at være en professionel og serviceminded samarbejdspartner for vores lokale virksomheder, og vi forsøger at finde gode og varige løsninger for både vores virksomheder og ledige. Du skal derfor være klar til at gå den ekstra mil for at få tingene til at lykkes. Job og Udvikling består af A-dagpengeteamet, Kontanthjælpsteamet, Fleksjobteamet og det rehabiliterende team, i alt 36 medarbejdere. A-dagpengeteamet udgøres af fem arbejdsmarkedskonsulenter, to virksomhedskonsulenter, en faglig koordinator og en afdelingsleder. Kendetegnende for afdelingen og teamet er høj kvalitet i arbejdet, ordentlighed, en flad struktur og masser af humor. Vi forventer, at du din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal have et højt drive og en positiv energihar erfaring med området forsikrede ledige og gældende beskæftigelseslovgivninghar virksomhedsnetværk i Favrskov Kommune eller er stærk til at opbygge relationer og netværker serviceorienteret og en god sælger er stærk administrativt dokumentation er en væsentlig del af opgavenhar IT-flair og har erfaring med Vitas og Fasit. Dine personlige kvalifikationer er indstillet på at arbejde i et jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af din indsatser ordentlig og tydelig i din kommunikation har overblik og kan arbejde på tværs, men i høj grad også selvstændigter robust og har masser af humorer fleksibelkan trives i en travl og uforudsigelig hverdag. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og med fagligt velfunderede og engagerede kollegermulighed for stort ansvar og udvikling i et dynamisk teamstor selvstændighed i arbejdet, sparring fra faglig koordinator og afdelingslederen god arbejdsplads, hvor det går stærkt, men hvor der altid er plads til et godt grinintroduktionsforløb tilpasset digflekstid. Yderligere oplysninger Stillingen opslås som en fast stilling i Job og Udvikling, og aflønningen sker efter aftalen om Ny Løn. Virksomhedskonsulenten refererer til afdelingslederen for Job og Udvikling. Arbejdspladsen er beliggende på Vesselbjergvej 18 i Hadsten. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Trine Porsgaard Koue på 89 64 42 47 eller 24 99 91 50 eller virksomhedskonsulent Dorte Tækker på tlf. 89 64 42 44. Samtale Vi forventer at afholde samtaler den 17. oktober 2019 og den 21. oktober 2019. Ansøgningsfrist 10. oktober 2019 Søg jobbet Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger www.favrskov.dk job Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskHar du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne arbejde et sted, hvor din indsats er en del af helheden i afdelingen Job og Udvikling, og hvor du gør en forskel for både ledige og virksomheder hver dag? Så er denne stilling måske lige noget for dig. Vi søger en serviceminded og energisk virksomhedskonsulent til arbejdet med forsikrede ledige.

A-dagpengeteamets kerneopgave er at medvirke til og støtte op om, at forsikrede ledige hurtigst muligt igen opnår tilknytning til arbejdsmarkedet samt at yde en kvalificeret virksomhedsservice over for kommunens virksomheder. Som virksomhedskonsulent omhandler dine opgaver dels at etablere jobs, løntilskudsjobs og praktikker for kommunens forsikrede ledige og dels at servicere virksomhederne i kommunen ift. rekruttering af arbejdskraft, etablering af rotationsprojekter, voksenlærlingeaftaler, aftaler om arbejdsfordeling osv. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring inden for disse områder. Jobbet er forankret i Job og Udvikling, som er en del af A-dagpengeteamet, men som virksomhedskonsulent indgår du ligeledes i et fagligt forum med jobcentrets virksomhedskoordinator samt jobcentrets øvrige job- og virksomhedskonsulenter.

På Jobcenter Favrskov arbejder vi målrettet og resultatorienteret med vores indsats, og vi lægger vægt på at forbinde den gældende lovgivning med høj faglighed, udvikling og gode resultater. Derfor er det vigtigt, at du har erfaring med målgruppen og LAB-lovgivningen, samt er vant til at samarbejde med mange forskellige typer virksomheder – gerne i Favrskov Kommune. Vi sætter en ære i at være en professionel og serviceminded samarbejdspartner for vores lokale virksomheder, og vi forsøger at finde gode og varige løsninger for både vores virksomheder og ledige. Du skal derfor være klar til at gå den ekstra mil for at få tingene til at lykkes.

Job og Udvikling består af A-dagpengeteamet, Kontanthjælpsteamet, Fleksjobteamet og det rehabiliterende team, i alt 36 medarbejdere. A-dagpengeteamet udgøres af fem arbejdsmarkedskonsulenter, to virksomhedskonsulenter, en faglig koordinator og en afdelingsleder. Kendetegnende for afdelingen og teamet er høj kvalitet i arbejdet, ordentlighed, en flad struktur og masser af humor.

Vi forventer, at du
  • din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal have et højt drive og en positiv energi
  • har erfaring med området forsikrede ledige og gældende beskæftigelseslovgivning
  • har virksomhedsnetværk i Favrskov Kommune eller er stærk til at opbygge relationer og netværk
  • er serviceorienteret og en god ”sælger”
  • er stærk administrativt – dokumentation er en væsentlig del af opgaven
  • har IT-flair og har erfaring med Vitas og Fasit.


Dine personlige kvalifikationer
  • er indstillet på at arbejde i et jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af din indsats
  • er ordentlig og tydelig i din kommunikation
  • har overblik og kan arbejde på tværs, men i høj grad også selvstændigt
  • er robust og har masser af humor
  • er fleksibel
  • kan trives i en travl og uforudsigelig hverdag.

Vi kan tilbyde
  • en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og med fagligt velfunderede og engagerede kolleger
  • mulighed for stort ansvar og udvikling i et dynamisk team
  • stor selvstændighed i arbejdet, sparring fra faglig koordinator og afdelingsleder
  • en god arbejdsplads, hvor det går stærkt, men hvor der altid er plads til et godt grin
  • introduktionsforløb tilpasset dig
  • flekstid.

Yderligere oplysninger
Stillingen opslås som en fast stilling i Job og Udvikling, og aflønningen sker efter aftalen om Ny Løn. Virksomhedskonsulenten refererer til afdelingslederen for Job og Udvikling. Arbejdspladsen er beliggende på Vesselbjergvej 18 i Hadsten.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Trine Porsgaard Koue på 89 64 42 47 eller 24 99 91 50 eller virksomhedskonsulent Dorte Tækker på tlf. 89 64 42 44.

Samtale
Vi forventer at afholde samtaler den 17. oktober 2019 og den 21. oktober 2019.

Ansøgningsfrist
10. oktober 2019

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger www.favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneHadsten2019-09-20T00:00:002019-10-10T00:00:00
330086163Virksomhedskonsulent med erfaring indenfor myndighedsarbejde og virksomhedsvendte indsatser søges til Quick Cares afdelinger i ØstjyllandRobot VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i opkvali?cering, udplacering og jobskabelse for borgere på offentlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt, hvor målet altid er beskæftigelse. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. STILLINGEN Til vores afdelinger i Østjylland søger vi en virksomhedskonsulent, gerne med erfaring fra myndighedsområdet. Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgeres beskæftigelsesrettede forløb, og skal derfor kunne håndtere en bred vifte af spændende arbejdsopgaver. Du skal være drevet af at ville hjælpe mennesker tilbage i arbejde, og du skal kunne samarbejde med dygtige kolleger med vidt forskellige baggrunde. Gennem tværfaglig sparring med kolleger og sagsbehandlere, bliver det din opgave at lede borgere nærmere selvforsørgelse, og det er derfor vigtigt, at du tør tage et ansvar, kan planlægge din egen arbejdsdag og kan arbejde selvstændigt. DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT: Afholde motiverende samtaler med ledige borgereSkabe, etablere og følge op på fleksjobUndervisning af ledige borgereSikre progression og udvikling i borgerforløbeneBesøge og kommunikere med det lokale jobcenterProducere skriftlige rapporter af høj kvalitet og faglighedDokumentation i jobcentrets systemer VI TILBYDER: En dynamisk og resultatorienteret virksomhed med store ambitionerEt uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitetEt selvstændigt job med indflydelse og ansvarOmfattende oplæring fra erfarne kollegerEt tværfagligt samarbejde med dygtige og engagerede kollegaerGodt kollegialt sammenholdPersonlig og faglig udvikling gennem interne workshops og academy VI SØGER EN PERSON MED: Erfaring med myndighedsarbejde, gerne indenfor fleksjobområdet, og evt. rollen som anden aktørLøsningsorienteret tilgang til jobskabelse for borgere på kanten af arbejdsmarkedetGode evner til at skabe menneskelige relationerErfaring med rollen som forløbsansvarligLysten og kompetencerne til at motivere menneskerStort overblik og som trives med mange bolde i luftenTroværdighed og tillidsskabende udstrålingMulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaverEvt. uddannelse som socialformidler, socialrådgiver og eller anden fagrelevant uddannelseKendskab til mentorordning og handicapkompenserende ordninger er en fordel Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt med opstart 1 12-2019. ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Anne Theilgaard Hansen på 29 71 08 40 eller Driftschef Morten Stampe på 29 11 15 93 Ansøgningsfrist: mandag den 7. oktober. Samtaler forventes afholdt i uge 43.

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i opkvali?cering, udplacering og jobskabelse for borgere på offentlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt, hvor målet altid er beskæftigelse. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. 

STILLINGEN

Til vores afdelinger i Østjylland søger vi en virksomhedskonsulent, gerne med erfaring fra myndighedsområdet. Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgeres beskæftigelsesrettede forløb, og skal derfor kunne håndtere en bred vifte af spændende arbejdsopgaver. Du skal være drevet af at ville hjælpe mennesker tilbage i arbejde, og du skal kunne samarbejde med dygtige kolleger med vidt forskellige baggrunde. Gennem tværfaglig sparring med kolleger og sagsbehandlere, bliver det din opgave at lede borgere nærmere selvforsørgelse, og det er derfor vigtigt, at du tør tage et ansvar, kan planlægge din egen arbejdsdag og kan arbejde selvstændigt.

DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT:

  • Afholde motiverende samtaler med ledige borgere
  • Skabe, etablere og følge op på fleksjob
  • Undervisning af ledige borgere
  • Sikre progression og udvikling i borgerforløbene
  • Besøge og kommunikere med det lokale jobcenter
  • Producere skriftlige rapporter af høj kvalitet og faglighed
  • Dokumentation i jobcentrets systemer

VI TILBYDER:

  • En dynamisk og resultatorienteret virksomhed med store ambitioner
  • Et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet
  • Et selvstændigt job med indflydelse og ansvar
  • Omfattende oplæring fra erfarne kolleger
  • Et tværfagligt samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer
  • Godt kollegialt sammenhold
  • Personlig og faglig udvikling gennem interne workshops og academy

VI SØGER EN PERSON MED:

  • Erfaring med myndighedsarbejde, gerne indenfor fleksjobområdet, og evt. rollen som anden aktør
  • Løsningsorienteret tilgang til jobskabelse for borgere på kanten af arbejdsmarkedet
  • Gode evner til at skabe menneskelige relationer
  • Erfaring med rollen som forløbsansvarlig
  • Lysten og kompetencerne til at motivere mennesker
  • Stort overblik og som trives med mange bolde i luften
  • Troværdighed og tillidsskabende udstråling
  • Mulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaver
  • Evt. uddannelse som socialformidler, socialrådgiver og/eller anden fagrelevant uddannelse
  • Kendskab til mentorordning og handicapkompenserende ordninger er en fordel

Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt med opstart 1/12-2019.

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Anne Theilgaard Hansen på 29 71 08 40 eller Driftschef Morten Stampe på 29 11 15 93

Ansøgningsfrist: mandag den 7. oktober. Samtaler forventes afholdt i uge 43.  

Quick Care - AarhusAarhus C2019-09-09T00:00:002019-10-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Virksomhedskonsulent til Job og Udvikling

Favrskov Kommune

Hadsten
Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne arbejde et sted, hvor din indsats er en del af helheden i afdelingen Job og Udvikling, og hvor du gør en forskel for både ledige og vi...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

Virksomhedskonsulent med erfaring indenfor myndighedsarbejde og virksomhedsvendte indsatser søges til Quick Cares afdelinger i Østjylland

Quick Care - Aarhus

Aarhus C
VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i opkvali?cering, udplacering og jobskabelse for borgere på offe...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019