Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Virksomhedskonsulent til Job og Kompetencer

Kan du skabe jobåbninger som bringer vores ledige tilbage på arbejdsmarkedet? 
 
Jobcenter Roskilde ønsker fortsat, at styrke målet om at være virksomhedernes foretrukne samarbejdspartner i forbindelse med rekruttering. Derfor søger vi endnu en kollega til vores virksomhedsrettede indsats. 
 
Du vil blive en del af Job & Kompetencer som arbejder med de jobklare borgere. Vi har valgt at opdele vores indsats i 3 brancheteams, hvor der i hvert team både er jobrådgivere og virksomhedskonsulenter. Det har vi gjort for at blive endnu dygtigere til, at rådgive vores borgere og hjælpe virksomhederne med at få den rette arbejdskraft.  
 
Dine primære opgaver vil være:  
  • Virksomhedsopsøgende arbejde, hvor du finder virksomhedspraktikker, løntilskud og ordinær jobs til vores borgere 
  • Sammen med dine øvrige virksomhedskonsulentkollegaer lave fælles kampagner mod virksomhederne, sparre med hinanden og sikre at information fra virksomhederne bliver videreformidlet til dine kollegaer i dit brancheteam 
Vi forventer, at du:  
  • Trives med og har en baggrund indenfor opsøgende salg og du har allerede et stort netværk blandt virksomheder på Sjælland, gerne i Roskilde området 
  • har et indgående kendskab til arbejdsmarkedet og rekrutteringstendenser  
  • evner at arbejde selvstændigt, men har ligeså stor lyst til at indgå i et fællesskab  
  • er løsningsorienteret og tænker kreativt i forhold til at se muligheder  
  • er fleksibel og omstillingsparat i forhold til nye opgaver og indsatser  
  • gerne har kendskab til beskæftigelsesloven 
  • er rutineret IT-bruger – vi anvender bl.a. Virego, VITAS og KMD Opera
Derfor skal du vælge os: 
Roskilde Jobcenter er en arbejdsplads med fokus på et godt arbejdsmiljø, medarbejdernes trivsel, mulighed for indflydelse og kompetenceudvikling. Vi lægger vægt på, at medarbejderne har indflydelse på tilrettelæggelsen af egen arbejdsdag, og vil arbejde efter en fælles rød tråd.  
 
Der er højt til loftet i mere end én forstand, med en demokratisk, uhøjtidelig og åben ledelsesstil.  
 
Løn og ansættelsesforhold:  
Stillingen er på 37 timer med ansættelse fra den 1. april 2018. Løn forhandles efter gældende overenskomst med udgangspunkt i dine kvalifikationer  
 
Yderligere oplysninger:  
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Afsnitsleder Michael Casse, tlf.: 4631 7724 eller Virksomhedskonsulent Flemming Lyhne Nielsen, tlf.: 2166 2010.
 
Ansøgningsfristen er den 22. februar 2018, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og mandag den 26. februar. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her