Virksomhedsvejledning på Skattestyrelsens motorområde

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du imødekommende og får du energi af at yde en god service? Har du interesse for motor området og kunne du tænke dig en hverdag, hvor du skal vejlede på netop det fagområde? Så håber vi at høre fra dig.

Vejledning i særklasse
Skattestyrelsens Virksomhedsvejledning besvarer alle generelle henvendelser på motor, skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én til én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon, mail samt vejledning på Facebook og Twitter.

Vi søger nu nye kollegaer indenfor fagområdet motor – her er kerneopgaven vejledning pr. telefon. Du vil i det daglige arbejde blive tilknyttet en telefonsluse, hvor opkaldene bliver fordelt ud fra borgerens eller virksomhedens valg i vores telefonsystem. Vejledningen vil være bred inden for emnet ’at eje en bil’. Vores opgave dækker alt fra selve indregistrering af køretøjet, hjælp til selvbetjening i Motorregistret, bestilling af nummerplader samt betaling af afgifter.

Fælles for alle opgaverne er, at du skal gøre det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med skatteforvaltningen. Vi vægter retssikkerheden højt, således at borgere og virksomheder kan mærke, at vi er til for dem.

Du vil i kontakten med borgere og virksomheder aktivt bidrage til systematisk indsamling af viden og signaler herfra, til brug for afdækning og minimering af uhensigtsmæssigheder samt bidrage til at optimere Skattestyrelsens angivelses- og betalingsprocesser.

Talstærk med gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være en kontoruddannelse, finansøkonom eller indenfor regnskab. Vi lægger særligt vægt på lyst til og gerne erfaring med kundebetjening. Du skal have flair for IT samt have kendskab til Office-pakken på brugerniveau.

Vi forventer, at du med din flair for tal, din gode datadisciplin samt systematiske og analytiske tilgang sikrer at opgaverne bliver løst med høj kvalitet. Du skal kunne trives med en planlagt hverdag, hvor der stadig er plads til ændringer og forandringer. Du skal være god til at kommunikere på dansk og trives med at tale med mange mennesker, hvilket oftest foregår pr. telefon.

Som person er du positiv, imødekommende og arbejder motiveret med at løse dine daglige opgaver. Det er vigtigt for os, at du er serviceorienteret og har en kundeorienteret tilgang til opgaveløsningen. Ligeledes har du gode samarbejdsevner og har lyst til at udvikle dig selv og videndele med dine kolleger. For at få succes i stillingen, er det vigtigt at du kan arbejde selvstændigt og i høj grad være selvledende.

Om os – et stærkt team
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at opnå faglig og personlig udvikling. Din dagligdag vil foregå i et uformelt miljø, hvor trivsel og arbejdsglæde er vigtigt. Du vil sammen med andre nyansatte blive klædt godt på i form af et tilrettelagt oplæringsforløb, herunder sidemandsoplæring.

Ansøgning og Kontakt
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest den 15. maj 2022.

Spørgsmål besvares gerne af Funktionsleder Janni Charlotte Sørensen på telefon 72373806.

Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 21 og 22. Forventet tiltrædelsesdato 15. august eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Skattestyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Virksomhedsvejledning på Skattestyrelsens motorområde

Er du imødekommende og får du energi af at yde en god service? Har du interesse for motor området og kunne du tænke dig en hverdag, hvor du skal vejlede på netop det fagområde? Så håber vi at høre fra dig.

Vejledning i særklasse
Skattestyrelsens Virksomhedsvejledning besvarer alle generelle henvendelser på motor, skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én til én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon, mail samt vejledning på Facebook og Twitter.

Vi søger nu nye kollegaer indenfor fagområdet motor – her er kerneopgaven vejledning pr. telefon. Du vil i det daglige arbejde blive tilknyttet en telefonsluse, hvor opkaldene bliver fordelt ud fra borgerens eller virksomhedens valg i vores telefonsystem. Vejledningen vil være bred inden for emnet ’at eje en bil’. Vores opgave dækker alt fra selve indregistrering af køretøjet, hjælp til selvbetjening i Motorregistret, bestilling af nummerplader samt betaling af afgifter.

Fælles for alle opgaverne er, at du skal gøre det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med skatteforvaltningen. Vi vægter retssikkerheden højt, således at borgere og virksomheder kan mærke, at vi er til for dem.

Du vil i kontakten med borgere og virksomheder aktivt bidrage til systematisk indsamling af viden og signaler herfra, til brug for afdækning og minimering af uhensigtsmæssigheder samt bidrage til at optimere Skattestyrelsens angivelses- og betalingsprocesser.

Talstærk med gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være en kontoruddannelse, finansøkonom eller indenfor regnskab. Vi lægger særligt vægt på lyst til og gerne erfaring med kundebetjening. Du skal have flair for IT samt have kendskab til Office-pakken på brugerniveau.

Vi forventer, at du med din flair for tal, din gode datadisciplin samt systematiske og analytiske tilgang sikrer at opgaverne bliver løst med høj kvalitet. Du skal kunne trives med en planlagt hverdag, hvor der stadig er plads til ændringer og forandringer. Du skal være god til at kommunikere på dansk og trives med at tale med mange mennesker, hvilket oftest foregår pr. telefon.

Som person er du positiv, imødekommende og arbejder motiveret med at løse dine daglige opgaver. Det er vigtigt for os, at du er serviceorienteret og har en kundeorienteret tilgang til opgaveløsningen. Ligeledes har du gode samarbejdsevner og har lyst til at udvikle dig selv og videndele med dine kolleger. For at få succes i stillingen, er det vigtigt at du kan arbejde selvstændigt og i høj grad være selvledende.

Om os – et stærkt team
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at opnå faglig og personlig udvikling. Din dagligdag vil foregå i et uformelt miljø, hvor trivsel og arbejdsglæde er vigtigt. Du vil sammen med andre nyansatte blive klædt godt på i form af et tilrettelagt oplæringsforløb, herunder sidemandsoplæring.

Ansøgning og Kontakt
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest den 15. maj 2022.

Spørgsmål besvares gerne af Funktionsleder Janni Charlotte Sørensen på telefon 72373806.

Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 21 og 22. Forventet tiltrædelsesdato 15. august eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Skattestyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.