Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Visionær leder til IT og Digitalisering i Albertslund Kommune

Albertslund Kommune søger en visionær leder med organisatorisk forståelse og digitale ambitioner. Du skal videreføre vores cloud-baserede digitaliseringsstrategi, styrke vores it-drift, markere enheden på tværs af organisationen og fastholde fokus på den digitale udvikling.
Vi søger en ambitiøs leder, som:

  • Kan sætte strategisk retning og sikre en stabil it-driftsunderstøttelse i organisationen både på det administrative og pædagogiske område.
  • Har gennemslagskraft og kan formidle komplekse problemstillinger på alle organisatoriske niveauer
  • Har fokus på faglig kvalitet, forretningsunderstøttelse og et godt arbejdsmiljø gennem tillidsfulde samarbejdsrelationer med øje på opgaven.
 
Du har en relevant akademisk baggrund og nogle års erfaring med ledelse i en politisk styret organisation.

Vi stiller store krav og har høje forventninger til dig – til gengæld tilbyder vi et spændende job i en ambitiøs kommune for børnene, det grønne og fællesskabet. Vi har en dynamisk arbejdsplads med en flad ledelsesstruktur.

Om Jobbet
Stillingen som leder af IT og Digitalisering er ledig og ønskes besat pr. 1. august 2019. Du bliver leder af tre teams med 15 medarbejdere fordelt i IT teknik, IT support og Digitalisering. Du får ansvar for udvikling og gennemførelse af IT-strategi og digitalisering for Albertslund Kommune, herunder implementering af de fællesoffentlige digitaliseringsinitiativer. Derudover får du ansvaret for drift af kommunens IT systemer, herunder økonomi, aftale- og kontraktstyring på området samt kommunens IT support.

Det er IT og Digitaliserings opgave at servicere, udvikle og drifte kommunens it-udstyr og -infrastruktur på en måde der understøtter en effektiv dagligdag for brugerne. Du skal være god til at samarbejde, navigere i en politisk ledet organisation og kunne omsætte forretningsforståelse til løbende driftsoptimering gennem konkrete strategiske udviklingstiltag. It og Digitalisering understøtter devices for knap 3.000 medarbejdere og 3.000 skoleelever, 200 fagsystemer samt drift af et nyetableret netværk.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
  • Samarbejdet i Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening (DSD) og andre fællesoffentlige fora
  • Deltagelse i Digitaliseringsrådet for Albertslund Kommune
  • Citrix cloud i Azure og fortsat flytning af servere til Azure
  • Etablering af Cloud governance
  • Implementering af Office 365 Teams i organisationen, herunder migrering af data og telefoni
  • IDM i samarbejde med andre kommuner i DSD
  • Implementering af Monopolbrud og Grunddataprogrammer
  • Samarbejde i organisationen om IoT, By- og Sundhedsteknologi
Som leder af It og Digitalisering er du tydelig i dine forventninger til medarbejderne og den retning, enheden arbejder i. Du påtager dig den faglige ledelse i hverdagen og understøtter derigennem medarbejderne i at have overblik, prioritere, lykkes og trives i en travl hverdag. Der er tale om et job, med fart på, mange opgaver - og hvor hverdagen sjældent er forudsigelig. Der er masser af dynamik, albuerum og vigtige dagsordener.
Du bliver en del af ledelsen i Økonomi & Stab, som ud over IT & Digitalisering omfatter HR og Jura, Løn og Sekretariat, Indkøb, Økonomi og Sekretariat for Politik og Ledelse. Du refererer til chefen for Økonomi & Stab.

Om Økonomi og Stab
Økonomi & Stab består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder med økonomi, løn, indkøb, udbud, it, digitalisering, HR, jura, ledelses- og organisationsudvikling samt sekretariatsbetjening af kommunalbestyrelsen og politiske udvalg, borgmester, kommunaldirektøren og områdedirektører. Med udgangspunkt i ansvarlighed, sammenhængskraft og forretningsforståelse betjener vi den politiske og administrative ledelse og understøtter kommunens drift. Det er vores kerneopgave at gøre organisationen kompetent, og vi har derfor et vedvarende fokus på at løfte organisationens kompetencer.

Alt det praktiske
Ansættelsen er på overenskomstvilkår. Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.

Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019 kl. 12.

Du søger stillingen via linket ”Send ansøgning” nedenfor. Første samtaler afholdes den 13. juni 2019 og anden samtale den 18. juni 2019. I forbindelse med 2. samtale indgår en case. Derfor skal du samlet regne med 1-2 timer pr. samtale. Tiltrædelse er 1. august 2019.

Du kan blive klogere på Albertslund, som by og arbejdsplads på www.albertslund.dk.

Du er også velkommen til at kontakte chef for Økonomi & Stab Søren W. Rasmussen på telefon 91171367 eller mail owr@albertslund.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022795Phoenix-edc3739e12019-05-13T14:05:32.770Visionær leder til IT og Digitalisering i Albertslund KommuneAlbertslund Kommune søger en visionær leder med organisatorisk forståelse og digitale ambitioner. Du skal videreføre vores cloud-baserede digitaliseringsstrategi, styrke vores it-drift, markere enheden på tværs af organisationen og fastholde fokus på den digitale udvikling.
Vi søger en ambitiøs leder, som:
  • Kan sætte strategisk retning og sikre en stabil it-driftsunderstøttelse i organisationen både på det administrative og pædagogiske område.
  • Har gennemslagskraft og kan formidle komplekse problemstillinger på alle organisatoriske niveauer
  • Har fokus på faglig kvalitet, forretningsunderstøttelse og et godt arbejdsmiljø gennem tillidsfulde samarbejdsrelationer med øje på opgaven.
 
Du har en relevant akademisk baggrund og nogle års erfaring med ledelse i en politisk styret organisation.

Vi stiller store krav og har høje forventninger til dig – til gengæld tilbyder vi et spændende job i en ambitiøs kommune for børnene, det grønne og fællesskabet. Vi har en dynamisk arbejdsplads med en flad ledelsesstruktur.

Om Jobbet
Stillingen som leder af IT og Digitalisering er ledig og ønskes besat pr. 1. august 2019. Du bliver leder af tre teams med 15 medarbejdere fordelt i IT teknik, IT support og Digitalisering. Du får ansvar for udvikling og gennemførelse af IT-strategi og digitalisering for Albertslund Kommune, herunder implementering af de fællesoffentlige digitaliseringsinitiativer. Derudover får du ansvaret for drift af kommunens IT systemer, herunder økonomi, aftale- og kontraktstyring på området samt kommunens IT support.

Det er IT og Digitaliserings opgave at servicere, udvikle og drifte kommunens it-udstyr og -infrastruktur på en måde der understøtter en effektiv dagligdag for brugerne. Du skal være god til at samarbejde, navigere i en politisk ledet organisation og kunne omsætte forretningsforståelse til løbende driftsoptimering gennem konkrete strategiske udviklingstiltag. It og Digitalisering understøtter devices for knap 3.000 medarbejdere og 3.000 skoleelever, 200 fagsystemer samt drift af et nyetableret netværk.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
  • Samarbejdet i Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening (DSD) og andre fællesoffentlige fora
  • Deltagelse i Digitaliseringsrådet for Albertslund Kommune
  • Citrix cloud i Azure og fortsat flytning af servere til Azure
  • Etablering af Cloud governance
  • Implementering af Office 365 Teams i organisationen, herunder migrering af data og telefoni
  • IDM i samarbejde med andre kommuner i DSD
  • Implementering af Monopolbrud og Grunddataprogrammer
  • Samarbejde i organisationen om IoT, By- og Sundhedsteknologi
Som leder af It og Digitalisering er du tydelig i dine forventninger til medarbejderne og den retning, enheden arbejder i. Du påtager dig den faglige ledelse i hverdagen og understøtter derigennem medarbejderne i at have overblik, prioritere, lykkes og trives i en travl hverdag. Der er tale om et job, med fart på, mange opgaver - og hvor hverdagen sjældent er forudsigelig. Der er masser af dynamik, albuerum og vigtige dagsordener.
Du bliver en del af ledelsen i Økonomi & Stab, som ud over IT & Digitalisering omfatter HR og Jura, Løn og Sekretariat, Indkøb, Økonomi og Sekretariat for Politik og Ledelse. Du refererer til chefen for Økonomi & Stab.

Om Økonomi og Stab
Økonomi & Stab består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder med økonomi, løn, indkøb, udbud, it, digitalisering, HR, jura, ledelses- og organisationsudvikling samt sekretariatsbetjening af kommunalbestyrelsen og politiske udvalg, borgmester, kommunaldirektøren og områdedirektører. Med udgangspunkt i ansvarlighed, sammenhængskraft og forretningsforståelse betjener vi den politiske og administrative ledelse og understøtter kommunens drift. Det er vores kerneopgave at gøre organisationen kompetent, og vi har derfor et vedvarende fokus på at løfte organisationens kompetencer.

Alt det praktiske
Ansættelsen er på overenskomstvilkår. Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.

Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019 kl. 12.

Du søger stillingen via linket ”Send ansøgning” nedenfor. Første samtaler afholdes den 13. juni 2019 og anden samtale den 18. juni 2019. I forbindelse med 2. samtale indgår en case. Derfor skal du samlet regne med 1-2 timer pr. samtale. Tiltrædelse er 1. august 2019.

Du kan blive klogere på Albertslund, som by og arbejdsplads på www.albertslund.dk.

Du er også velkommen til at kontakte chef for Økonomi & Stab Søren W. Rasmussen på telefon 91171367 eller mail owr@albertslund.dk

2019-06-06T12:52:09.250 Albertslund Kommune søger en visionær leder med organisatorisk forståelse og digitale ambitioner. Du skal videreføre vores cloud-baserede digitaliseringsstrategi, styrke vores it-drift, markere enheden på tværs af organisationen og fastholde fokus på den digitale udvikling.Vi søger en ambitiøs leder, som: Kan sætte strategisk retning og sikre en stabil it-driftsunderstøttelse i organisationen både på det administrative og pædagogiske område. Har gennemslagskraft og kan formidle komplekse problemstillinger på alle organisatoriske niveauer Har fokus på faglig kvalitet, forretningsunderstøttelse og et godt arbejdsmiljø gennem tillidsfulde samarbejdsrelationer med øje på opgaven. Du har en relevant akademisk baggrund og nogle års erfaring med ledelse i en politisk styret organisation.Vi stiller store krav og har høje forventninger til dig til gengæld tilbyder vi et spændende job i en ambitiøs kommune for børnene, det grønne og fællesskabet. Vi har en dynamisk arbejdsplads med en flad ledelsesstruktur.Om JobbetStillingen som leder af IT og Digitalisering er ledig og ønskes besat pr. 1. august 2019. Du bliver leder af tre teams med 15 medarbejdere fordelt i IT teknik, IT support og Digitalisering. Du får ansvar for udvikling og gennemførelse af IT-strategi og digitalisering for Albertslund Kommune, herunder implementering af de fællesoffentlige digitaliseringsinitiativer. Derudover får du ansvaret for drift af kommunens IT systemer, herunder økonomi, aftale- og kontraktstyring på området samt kommunens IT support.Det er IT og Digitaliserings opgave at servicere, udvikle og drifte kommunens it-udstyr og -infrastruktur på en måde der understøtter en effektiv dagligdag for brugerne. Du skal være god til at samarbejde, navigere i en politisk ledet organisation og kunne omsætte forretningsforståelse til løbende driftsoptimering gennem konkrete strategiske udviklingstiltag. It og Digitalisering understøtter devices for knap 3.000 medarbejdere og 3.000 skoleelever, 200 fagsystemer samt drift af et nyetableret netværk.Dine opgaver vil bl.a. omfatte: Samarbejdet i Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening (DSD) og andre fællesoffentlige fora Deltagelse i Digitaliseringsrådet for Albertslund Kommune Citrix cloud i Azure og fortsat flytning af servere til Azure Etablering af Cloud governance Implementering af Office 365 Teams i organisationen, herunder migrering af data og telefoni IDM i samarbejde med andre kommuner i DSD Implementering af Monopolbrud og Grunddataprogrammer Samarbejde i organisationen om IoT, By- og Sundhedsteknologi Som leder af It og Digitalisering er du tydelig i dine forventninger til medarbejderne og den retning, enheden arbejder i. Du påtager dig den faglige ledelse i hverdagen og understøtter derigennem medarbejderne i at have overblik, prioritere, lykkes og trives i en travl hverdag. Der er tale om et job, med fart på, mange opgaver - og hvor hverdagen sjældent er forudsigelig. Der er masser af dynamik, albuerum og vigtige dagsordener.Du bliver en del af ledelsen i Økonomi Stab, som ud over IT Digitalisering omfatter HR og Jura, Løn og Sekretariat, Indkøb, Økonomi og Sekretariat for Politik og Ledelse. Du refererer til chefen for Økonomi Stab.Om Økonomi og StabØkonomi Stab består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder med økonomi, løn, indkøb, udbud, it, digitalisering, HR, jura, ledelses- og organisationsudvikling samt sekretariatsbetjening af kommunalbestyrelsen og politiske udvalg, borgmester, kommunaldirektøren og områdedirektører. Med udgangspunkt i ansvarlighed, sammenhængskraft og forretningsforståelse betjener vi den politiske og administrative ledelse og understøtter kommunens drift. Det er vores kerneopgave at gøre organisationen kompetent, og vi har derfor et vedvarende fokus på at løfte organisationens kompetencer.Alt det praktiskeAnsættelsen er på overenskomstvilkår. Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019 kl. 12.Du søger stillingen via linket Send ansøgning nedenfor. Første samtaler afholdes den 13. juni 2019 og anden samtale den 18. juni 2019. I forbindelse med 2. samtale indgår en case. Derfor skal du samlet regne med 1-2 timer pr. samtale. Tiltrædelse er 1. august 2019.Du kan blive klogere på Albertslund, som by og arbejdsplads på www.albertslund.dk.Du er også velkommen til at kontakte chef for Økonomi Stab Søren W. Rasmussen på telefon 91171367 eller mail owr@albertslund.dk10Phoenixedc3739e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ef12a6d5-e43c-42ac-a3c6-f619309d0d6a0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3526185Økonomi og Stab11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/edc3739e_logo.gifORS/Small/edc3739e_logo.gif0
owr@albertslund.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent759471EmplyPremium pakken - 60 dageb7d4fdeb-efb6-4536-8685-bc4922e1138f_346201113-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edc3739ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=edc3739ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edc3739e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edc3739e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgHos Økonomi og Stab søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361806412Søren Winther Rasmussenowr@albertslund.dkDanmarkDanmark330033114Udgravningsledere til Københavns MuseumBasic Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov. Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer. Du skal løse følgende opgaver Forestå små og store byarkæologiske udgravninger Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt Kørekort til personbil (B) er ønskeligt Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder. Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil. Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov.

Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer.

Du skal løse følgende opgaver

  • Forestå små og store byarkæologiske udgravninger
  • Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi
  • Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen
  • Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter
  • Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis
  • Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang

Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer

  • Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi
  • Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav
  • Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift
  • Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav
  • Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel
  • Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel
  • Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt
  • Kørekort til personbil (B) er ønskeligt

Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder.

Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil.
Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKøbenhavns MuseumKøbenhavn V2019-05-28T14:00:52.3472019-06-20T00:00:00
330032992Leder til Natplejen i Hjemmeplejen/Sygeplejen Indre By/ØsterbroBasic Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en leder, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau en selvstændig, kompetent og motiveret medarbejdergruppe et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren Vi forventer, at du er uddannet sygeplejerske, gerne med supplerende lederuddannelse har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og samtidig har øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift arbejder struktureret og systematisk er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde har økonomisk tæft i prioriteringer både i daglige og fremadrettede aktiviteter medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle Om Natplejen Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere -assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger. Det nære sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov. Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stor fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde. Om hele Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen. Stillingen er på 37 timer ugentlig primært i dagvagt. Løn forhandles efter principperne i Ny Løn. Tiltrædelse efter aftale. Mere information Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030. Søg via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019

Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By/Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning?

Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en leder, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum.

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau
  • en selvstændig, kompetent og motiveret medarbejdergruppe
  • et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere
  • et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren

Vi forventer, at du

  • er uddannet sygeplejerske, gerne med supplerende lederuddannelse
  • har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen
  • inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng
  • evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger
  • har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde
  • har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og samtidig har øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift
  • arbejder struktureret og systematisk
  • er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde
  • har økonomisk tæft i prioriteringer – både i daglige og fremadrettede aktiviteter
  • medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle

Om Natplejen
Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere/-assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger.

Det nære sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov.

Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stor fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde.

Om hele Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ

Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen.

Stillingen er på 37 timer ugentlig primært i dagvagt. Løn forhandles efter principperne i Ny Løn.

Tiltrædelse efter aftale.

Mere information
Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030.

Søg via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - NatplejenKøbenhavn Ø2019-05-28T11:07:43.5902019-06-17T00:00:00
330040016To ledere til nyetableret lederteam i Hjemmesygeplejen Vanløse, Brønshøj, HusumBasic Kan du skabe sammenhængskraft og styrke fagfællesskabet i en reorganiseret gruppe af stærke og dygtige sygeplejersker, der efterlyser dit lederskab? Så læs med her: Hjemmesygeplejen i Vanløse, Brønshøj og Husum mangler to stærke og velfungerende ledere, der tilsammen kan bringe synergi, sammenhængskraft og faglig retning på en stor flok af dygtige, energiske og engagerede sygeplejersker. Lederteamet skal bestå af to selvstændige, fagligt reflekterende og visionære sygeplejersker, som har mod på at gå forrest i skabelsen af en fælles kultur, hvor fagligheden, tilgangen til borgerne og holdningerne til udførelsen af kerneopgaven hviler på et solidt fælles grundlag. I vil som team få stor opbakning af den øvrige organisation: hjemmeplejelederen, de øvrige gruppeledere på serviceområdet og den samlede stab af faglige ledere m.fl. og ikke mindst den store gruppe af medarbejdere, der glæder sig til en engageret og nærværende ledelse. Har du mod på en spændende ledelsesopgave, hvor du aldrig kommer til at stå alene, og hvor du i kraft af din gode evne til at samarbejde formår at løfte både dig selv og din lederkollega i de fælles bestræbelser på at skabe Danmarks bedste hjemmesygepleje? Så skynd dig at sende din ansøgning til os eller ring gerne. Vi har ambitionerne, men vi mangler dig og din kommende kollega! Om dig Vi forestiller os, at du med din sygeplejebaggrund kender til opgaverne, strukturen og rytmen i en professionelt drevet hjemmesygepleje. Du har en stærk præference for at arbejde med kultur og værdier og en evne til at skabe forandringer, sammenhold og mening i en hverdag fuld af frustrationer og forskellighed. Du er ikke bleg for at gå forrest med tydelighed og integritet, og du forstår værdien i at inddrage og have alle med på rejsen. Du tager ansvar og engagerer dig gerne i at omsætte mål til meningsfulde processer, der både tager højde for de kvantitative og kvalitative mål. Du kan samarbejde om ledelse og centralt for dit leder-dna er integritet, loyalitet og tillid. Om opgaven Du får ansvar for ledelsen af ca. 45 farverige, mangfoldige og fagligt velbegavede sygeplejersker, der lige nu befinder sig på én samlet matrikel. Sygeplejekoordinationen, forebyggelsesteam og en sygeplejeklinik i Sundhedshus Vanløse fungerer ligeledes under ledelsesteamet i sygeplejen. Du I får et fælles ansvar for, at opbygge en stærk, og fleksibel hjemmesygepleje, hvor ambitionerne om at blive Danmarks bedste hjemmesygepleje går hånd i hånd med ambitionerne om at være en attraktiv og udviklende arbejdsplads. Du har en sundhedsfaglig baggrund som sygeplejerske ledelseserfaring gerne fra hjemmeplejen lysten til at udvikle dig yderligere i lederrollen Vi tilbyder et åbent, uhøjtideligt og moderne ledelsesmiljø med frihed under ansvar mulighed for videreuddannelse og opkvalificering af dine lederkompetencer en velfungerende arbejdsplads med dygtige kolleger og medarbejdere Vi forventer, at du kan starte den 1. august 2019. Mere information Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning og du er mere end velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Anders Krauch på 2196 8060, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingerne. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. august 2019. Vi holder samtaler den 27. juni.

Kan du skabe sammenhængskraft og styrke fagfællesskabet i en reorganiseret gruppe af stærke og dygtige sygeplejersker, der efterlyser dit lederskab? Så læs med her:

Hjemmesygeplejen i Vanløse, Brønshøj og Husum mangler to stærke og velfungerende ledere, der tilsammen kan bringe synergi, sammenhængskraft og faglig retning på en stor flok af dygtige, energiske og engagerede sygeplejersker.

Lederteamet skal bestå af to selvstændige, fagligt reflekterende og visionære sygeplejersker, som har mod på at gå forrest i skabelsen af en fælles kultur, hvor fagligheden, tilgangen til borgerne og holdningerne til udførelsen af kerneopgaven hviler på et solidt fælles grundlag. I vil som team få stor opbakning af den øvrige organisation: hjemmeplejelederen, de øvrige gruppeledere på serviceområdet og den samlede stab af faglige ledere m.fl. og ikke mindst den store gruppe af medarbejdere, der glæder sig til en engageret og nærværende ledelse.

Har du mod på en spændende ledelsesopgave, hvor du aldrig kommer til at stå alene, og hvor du i kraft af din gode evne til at samarbejde formår at løfte både dig selv og din lederkollega i de fælles bestræbelser på at skabe Danmarks bedste hjemmesygepleje? Så skynd dig at sende din ansøgning til os – eller ring gerne. Vi har ambitionerne, men vi mangler dig og din kommende kollega!

Om dig
Vi forestiller os, at du med din sygeplejebaggrund kender til opgaverne, strukturen og rytmen i en professionelt drevet hjemmesygepleje. Du har en stærk præference for at arbejde med kultur og værdier og en evne til at skabe forandringer, sammenhold og mening i en hverdag fuld af frustrationer og forskellighed. Du er ikke bleg for at gå forrest med tydelighed og integritet, og du forstår værdien i at inddrage og have alle med på rejsen. Du tager ansvar og engagerer dig gerne i at omsætte mål til meningsfulde processer, der både tager højde for de kvantitative og kvalitative mål. Du kan samarbejde om ledelse og centralt for dit "leder-dna" er integritet, loyalitet og tillid.

Om opgaven
Du får ansvar for ledelsen af ca. 45 farverige, mangfoldige og fagligt velbegavede sygeplejersker, der lige nu befinder sig på én samlet matrikel. Sygeplejekoordinationen, forebyggelsesteam og en sygeplejeklinik i Sundhedshus Vanløse fungerer ligeledes under ledelsesteamet i sygeplejen. Du/I får et fælles ansvar for, at opbygge en stærk, og fleksibel hjemmesygepleje, hvor ambitionerne om at blive Danmarks bedste hjemmesygepleje går hånd i hånd med ambitionerne om at være en attraktiv og udviklende arbejdsplads.

Du har

  • en sundhedsfaglig baggrund som sygeplejerske
  • ledelseserfaring; gerne fra hjemmeplejen
  • lysten til at udvikle dig yderligere i lederrollen

Vi tilbyder

  • et åbent, uhøjtideligt og moderne ledelsesmiljø med frihed under ansvar
  • mulighed for videreuddannelse og opkvalificering af dine lederkompetencer
  • en velfungerende arbejdsplads med dygtige kolleger og medarbejdere

Vi forventer, at du kan starte den 1. august 2019.

Mere information
Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning – og du er mere end velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Anders Krauch på 2196 8060, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingerne.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. august 2019.
Vi holder samtaler den 27. juni.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjemmeplejen/Sygeplejen Vanløse/Brønshøj/HusumVanløse2019-06-07T17:06:15.2402019-06-21T00:00:00
330039874Leder til idrætsområdet i Kultur Ø i Kultur- og FritidsforvaltningenBasic Kultur Ø er på jagt efter en stærk ledelsesprofil, der sammen med medarbejdere og samarbejdspartnere vil arbejde for at øge antallet af idrætsaktive københavnere, øge antallet af børn og unge i foreningerne, øge kapacitetsudnyttelsen og udvikle brugerdemokratiet brugerinvolveringen på vores anlæg. Har du solid erfaring og netværk indenfor idrætsområdet, så er du måske den leder, vi står om mangler. Om Kultur Ø og Idrætsenheden Kultur Ø er en af fire decentrale bydelsenheder under Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi udvikler kultur- og fritidsoplevelser i samarbejde med borgere fra det nære i hverdagen til det storslåede, der dækker hele byen. Kultur Ø er både kulturhuse, biblioteker og idrætsanlæg. Kultur Ø er passioneret omkring kulturudvikling, foreningsliv, samskabelse og forretningsudvikling. Vi arbejder med idræt lokalt i Kultur Ø, samarbejder med de andre bydele og Kultur- og Fritidsforvaltningens Idrætsenhed om Københavns Kommunes samlede idrætsarbejde. Vi har følgende anlæg på Østerbro: Idrætshuset og Østerbro Stadion, Remisen, Svanemøllehallen, Svanemølleanlægget, Ryparkens Idrætsanlæg, Østerbrohuset, Østre Skøjtehal og Fælledklubhuset og Øbro-Amazonas. Om jobbet I Kultur Ø ønsker vi at sætte øget fokus på idrætsområdet i Kultur Ø, derfor opretter vi en ny idrætsenhed. Som leder af idrætsområdet, vil du få ansvar for udvikle og drifte området i Kultur Ø. Du får personaleansvar for et nyt team, som består af en udviklingskonsulent, en AC-idrætsmedarbejder og fire idrætsmedarbejdere (3F) og en gruppe vikarer. Vi forventer, at du er en tydelig og inspirerende leder, at du formår at give dine medarbejdere faglig sparring og desuden understøtter dem i deres udvikling og indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre, og du sikrer, at I sammen har fokus på vores mål. Vi arbejder i en politisk ledet organisation, vi har fokus på implementering af fælles stra­te­gier og at organisa­tions­ud­vik­ling er en del af hverdagen. Som leder af idrætsområdet i Kultur Ø er dine vigtigste opgaver, at: Styrke og udvikle samarbejdet med idrætsforeningerne og understøtte de selvorganiserede idrætsudøvere Sikre øget kapacitetsudnyttelse af vores idrætsfaciliteter bl.a. gennem samskabelse og partnerskaber Arbejde med servicekultur Understøtte og udvikle selvbetjente faciliteter Deltage i netværkssamarbejder på idrætsområdet Kultur Ø s repræsentant i SSP-ledergrupper (Østerbro og Indre BY) Om dig Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt. Herudover forventer vi, at du: er en erfaren leder gerne suppleret med en lederuddannelse har velfunderede erfaringer med forandringsledelse i praksis udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner har en relevant uddannelse, gerne idrætsfaglig har bredt kendskab til og netværk på idrætsområdet, og er opdateret med den seneste idrætsfaglige viden. Løn- og ansættelsesvilkår Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på fuld tid, og vi forventer, at stillingen besættes den 1. august 2019 eller hurtigst muligt herefter. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chef for Kultur Ø, Christina Midjord på 2482 9417 på hverdage i tidsrummet kl. 16-17. Din primære arbejdsplads vil være i Svanemøllehallen, men du løser opgaver og har møder på alle faciliteter. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019. Vi kontakter udvalgte kandidater med henblik på afholdelse af 1. samtaler den 24. juni 2019. 2. samtaler afholdes den 26. juni 2019.

Kultur Ø er på jagt efter en stærk ledelsesprofil, der sammen med medarbejdere og samarbejdspartnere vil arbejde for at øge antallet af idrætsaktive københavnere, øge antallet af børn og unge i foreningerne, øge kapacitetsudnyttelsen og udvikle brugerdemokratiet/brugerinvolveringen på vores anlæg. Har du solid erfaring – og netværk indenfor idrætsområdet, så er du måske den leder, vi står om mangler.

Om Kultur Ø og Idrætsenheden
Kultur Ø er en af fire decentrale bydelsenheder under Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi udvikler kultur- og fritidsoplevelser i samarbejde med borgere – fra det nære i hverdagen til det storslåede, der dækker hele byen. Kultur Ø er både kulturhuse, biblioteker og idrætsanlæg. Kultur Ø er passioneret omkring kulturudvikling, foreningsliv, samskabelse og forretningsudvikling.

Vi arbejder med idræt lokalt i Kultur Ø, samarbejder med de andre bydele og Kultur- og Fritidsforvaltningens Idrætsenhed om Københavns Kommunes samlede idrætsarbejde. Vi har følgende anlæg på Østerbro: Idrætshuset og Østerbro Stadion, Remisen, Svanemøllehallen, Svanemølleanlægget, Ryparkens Idrætsanlæg, Østerbrohuset, Østre Skøjtehal og Fælledklubhuset og Øbro-Amazonas.

Om jobbet
I Kultur Ø ønsker vi at sætte øget fokus på idrætsområdet i Kultur Ø, derfor opretter vi en ny idrætsenhed. Som leder af idrætsområdet, vil du få ansvar for udvikle og drifte området i Kultur Ø. Du får personaleansvar for et nyt team, som består af en udviklingskonsulent, en AC-idrætsmedarbejder og fire idrætsmedarbejdere (3F) og en gruppe vikarer.

Vi forventer, at du er en tydelig og inspirerende leder, at du formår at give dine medarbejdere faglig sparring og desuden understøtter dem i deres udvikling og indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre, og du sikrer, at I sammen har fokus på vores mål.

Vi arbejder i en politisk ledet organisation, vi har fokus på implementering af fælles stra­te­gier og at organisa­tions­ud­vik­ling er en del af hverdagen.

Som leder af idrætsområdet i Kultur Ø er dine vigtigste opgaver, at:

  • Styrke og udvikle samarbejdet med idrætsforeningerne og understøtte de selvorganiserede idrætsudøvere
  • Sikre øget kapacitetsudnyttelse af vores idrætsfaciliteter bl.a. gennem samskabelse og partnerskaber
  • Arbejde med servicekultur
  • Understøtte og udvikle selvbetjente faciliteter
  • Deltage i netværkssamarbejder på idrætsområdet
  • Kultur Ø’s repræsentant i SSP-ledergrupper (Østerbro og Indre BY)

Om dig
Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt.

Herudover forventer vi, at du:

  • er en erfaren leder – gerne suppleret med en lederuddannelse
  • har velfunderede erfaringer med forandringsledelse i praksis
  • udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner
  • har en relevant uddannelse, gerne idrætsfaglig
  • har bredt kendskab til og netværk på idrætsområdet, og er opdateret med den seneste idrætsfaglige viden.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på fuld tid, og vi forventer, at stillingen besættes den 1. august 2019 eller hurtigst muligt herefter.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chef for Kultur Ø, Christina Midjord på 2482 9417 på hverdage i tidsrummet kl. 16-17.
Din primære arbejdsplads vil være i Svanemøllehallen, men du løser opgaver og har møder på alle faciliteter.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019.
Vi kontakter udvalgte kandidater med henblik på afholdelse af 1. samtaler den 24. juni 2019.
2. samtaler afholdes den 26. juni 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKultur ØKøbenhavn Ø2019-06-07T16:02:28.0532019-06-21T00:00:00
330038789KKFO-leder for mellemtrin og udskoling til Skolen i CharlottegårdenBasic Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området? Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mellemtrinnet og udskolingen, der i tæt samarbejde med skolebestyrelse, ledelsesteam og medarbejdere har en fælles ambition om at skabe et unikt specialpædagogisk helhedstilbud for vores 184 elever, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis. Sammen med et ledelsesteam bestående af KKFO-leder for indskoling, afdelingsleder for indskolingen, afdelingsleder for mellemtrin, afdelingsleder for udskoling og skoleleder, vil du som KKFO-leder få ansvaret for at sikre videreudviklingen af fritidstilbuddet for børnene i skolens mellemtrin og udskoling. Din profil og den forskel, du skal være med til at skabe Du er uddannet pædagog, har erfaringer med ledelse, og har motivationen til at gøre en forskel på din nye arbejdsplads, så alle børnene udvikler sig personligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med et erfarent ledelsesteam, tæt samarbejde med KKFO-leder for indskolingen og mange fagligt dygtige medarbejdere. Du har en forståelse for at gode administrative løsninger en vigtig del og styrker rammen omkring arbejdet med børnene. Du har viden om og erfaring med arbejdet omkring børn med særlige behov og grundlæggende kendskab til pædagogiske strategier. Du kan gå forrest og understøtte, at pædagoger og medhjælpere arbejder som rollemodeller for børnene, kan vise vejen, kan skabe struktur og trygge rammer og tage ansvar for at understøtte børnenes personlige, faglige og sociale udvikling, både i KKFOen og i skolen. Du er god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt. Vi søger en KKFO-leder, der er imødekommende, udadvendt og effektiv med en naturlig gennemslagskraft. Du er reflekteret og åbne for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. Det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på børnenes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene. Du bliver en del af et ledelsesteam med fokus på at bedrive synlig og sammenstemt faglig ledelse af både forberedelsen og gennemførelsen af læringsaktiviteter i fritid og skole børnenes læring gennem konkret planlagt indsatser at understøtte sagsbehandling i individuelle elevsager et fælles ansvar for at sikre forståelsen af Skolen i Charlottegården som et helhedstilbud, hvor den enkelte elev oplever sammenhæng i hverdagen (morgenåbning, skoledag, fritidsdel) at det er tydeligt, hvem der er den enkelte medarbejders nærmeste leder kontinuerlige samarbejdsmønstre i ledelsesteamet at alle i ledelsesteamet har udviklingsmæssige og administrative ansvarsområder på tværs af organisationen såsom udvalgsarbejde, vikardækning og personaleledelse Som KKFO-leder på Skolen i Charlottegården vil du være en del af en skole med høje specialpædagogiske ambitioner en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar et engageret og fagligt kompetent personale en aktiv skolebestyrelse et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig og gøre en forskel Ansættelsesforhold Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Du kan tiltræde stillingen den 1. august 2019. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes. Mere information Hvis du ønsker at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter. Du kan kontakte skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller KKFO-leder Stine Schmidt 4014 2687. Endeligt kan interesserede læse mere på skolens hjemmeside. Søg via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019. Ansættelsessamtaler finder sted den 26. og 27. juni.

Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området?

Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mellemtrinnet og udskolingen, der i tæt samarbejde med skolebestyrelse, ledelsesteam og medarbejdere har en fælles ambition om at skabe et unikt specialpædagogisk helhedstilbud for vores 184 elever, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis.

Sammen med et ledelsesteam bestående af KKFO-leder for indskoling, afdelingsleder for indskolingen, afdelingsleder for mellemtrin, afdelingsleder for udskoling og skoleleder, vil du som KKFO-leder få ansvaret for at sikre videreudviklingen af fritidstilbuddet for børnene i skolens mellemtrin og udskoling.

Din profil og den forskel, du skal være med til at skabe
Du er uddannet pædagog, har erfaringer med ledelse, og har motivationen til at gøre en forskel på din nye arbejdsplads, så alle børnene udvikler sig personligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med et erfarent ledelsesteam, tæt samarbejde med KKFO-leder for indskolingen og mange fagligt dygtige medarbejdere. Du har en forståelse for at gode administrative løsninger en vigtig del og styrker rammen omkring arbejdet med børnene.

Du har viden om og erfaring med arbejdet omkring børn med særlige behov og grundlæggende kendskab til pædagogiske strategier. Du kan gå forrest og understøtte, at pædagoger og medhjælpere arbejder som rollemodeller for børnene, kan vise vejen, kan skabe struktur og trygge rammer og tage ansvar for at understøtte børnenes personlige, faglige og sociale udvikling, både i KKFOen og i skolen. Du er god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt.

Vi søger en KKFO-leder, der er imødekommende, udadvendt og effektiv med en naturlig gennemslagskraft. Du er reflekteret og åbne for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. Det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på børnenes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene.

Du bliver en del af et ledelsesteam med fokus på

  • at bedrive synlig og sammenstemt faglig ledelse af både forberedelsen og gennemførelsen af læringsaktiviteter i fritid og skole
  • børnenes læring gennem konkret planlagt indsatser
  • at understøtte sagsbehandling i individuelle elevsager
  • et fælles ansvar for at sikre forståelsen af Skolen i Charlottegården som et helhedstilbud, hvor den enkelte elev oplever sammenhæng i hverdagen (morgenåbning, skoledag, fritidsdel)
  • at det er tydeligt, hvem der er den enkelte medarbejders nærmeste leder
  • kontinuerlige samarbejdsmønstre i ledelsesteamet
  • at alle i ledelsesteamet har udviklingsmæssige og administrative ansvarsområder på tværs af organisationen såsom udvalgsarbejde, vikardækning og personaleledelse

Som KKFO-leder på Skolen i Charlottegården vil du være en del af

  • en skole med høje specialpædagogiske ambitioner
  • en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar
  • et engageret og fagligt kompetent personale
  • en aktiv skolebestyrelse
  • et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig og gøre en forskel

Ansættelsesforhold
Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Du kan tiltræde stillingen den 1. august 2019. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes.

Mere information
Hvis du ønsker at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter. Du kan kontakte skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller KKFO-leder Stine Schmidt 4014 2687. Endeligt kan interesserede læse mere på skolens hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019.
Ansættelsessamtaler finder sted den 26. og 27. juni.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSpecialfritidsinstitution ved Skolen i CharlottegårdenKøbenhavn NV2019-06-06T14:05:41.8202019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udgravningsledere til Københavns Museum

Københavns Museum

København V
Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov. Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Køben...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Leder til Natplejen i Hjemmeplejen/Sygeplejen Indre By/Østerbro

Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - Natplejen

København Ø
Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af s...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

To ledere til nyetableret lederteam i Hjemmesygeplejen Vanløse, Brønshøj, Husum

Hjemmeplejen/Sygeplejen Vanløse/Brønshøj/Husum

Vanløse
Kan du skabe sammenhængskraft og styrke fagfællesskabet i en reorganiseret gruppe af stærke og dygtige sygeplejersker, der efterlyser dit lederskab? Så læs med her: Hjemmesygeplejen i Vanløse, Brønshøj og Husum mangler to stærke og velfungerende led...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Leder til idrætsområdet i Kultur Ø i Kultur- og Fritidsforvaltningen

Kultur Ø

København Ø
Kultur Ø er på jagt efter en stærk ledelsesprofil, der sammen med medarbejdere og samarbejdspartnere vil arbejde for at øge antallet af idrætsaktive københavnere, øge antallet af børn og unge i foreningerne, øge kapacitetsudnyttelsen og udvikle brug...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

KKFO-leder for mellemtrin og udskoling til Skolen i Charlottegården

Specialfritidsinstitution ved Skolen i Charlottegården

København NV
Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området? Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mel...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019