Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Visionær uddannelsesleder til Leisure Management-uddannelsen

Leisure Management uddannelsen er den eneste af sin slags i Danmark. Vores nuværende uddannelsesleder har ønsket nye opgaver i vores organisation, og derfor søger vi nu en ny leder af uddannelsen.

Du skal som uddannelsesleder gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø. Sammen med uddannelsens kompetente og engagerede undervisere, skal du gøre en god uddannelse endnu bedre. Det handler bl.a. om at styrke det faglige fællesskab mellem underviserne, skabe større sammenhæng i uddannelsen set med de studerendes øjne, udvikle uddannelsen og skabe en stærkere fælles didaktik på tværs af fag, øge de studerendes studieintensitet og knytte stærkere bånd til de virksomheder, der aftager dimittenderne.

På Professionshøjskolen Absalon sætter vi de studerende i centrum. Vi ønsker at vores studerende engagerer sig i deres uddannelse og lærer mest muligt, så de kan blive stærke medarbejdere, der bidrager til vækst og velfærd i Region Sjælland.

Vi har ca. 420 studerende på Leisure Management uddannelsen. I løbet af de 3,5 år, som uddannelsen varer, bliver de studerende kvalificeret til at arbejde professionelt med ideudvikling, projektledelse, markedsføring, servicedesign, innovation og drift af virksomheder og organisationer inden for turisme, event, kultur, sport, hotel, restauration og i andre brancher der ved, hvor vigtigt det er at levere en god oplevelse.

Din profil
Du skal som uddannelsesleder både være daglig leder for en gruppe medarbejdere og stå i spidsen for uddannelsens udvikling. Det er derfor vigtigt, at du kan genkende dig selv i følgende udsagn:

Dygtig leder eller ledertalent. I kraft af din erfaring evner du at samle og inddrage et team af højt kvalificerede medarbejdere, så uddannelsen i endnu højere grad bliver en helstøbt oplevelse for vores studerende. I den proces er det vigtigt for dig, at der er fokus på den gode trivsel og stemning i teamet, og at du motiveres af at skabe resultater sammen med andre. Vi ser gerne du har erfaring med ledelse eller med ledelse af projekter.

Brænder for både udvikling og den sikre drift. Du formår at fastholde uddannelsens mange kvaliteter, har et stærkt fokus på innovation, og kan drive uddannelsen med sikker hånd. Samtidig kan du igangsætte tiltag, der udvikler uddannelsen, fx undervisningen så den giver endnu mere værdi for vores studerende og aftagere.

Systematisk når du følger op og stærk på udvikling af relationer. Som leder kan du strukturere processer, så de bliver kvalificerede og inddragende samtidig med, at du følger konsekvent op på de data, som er en vigtig del af arbejdet med at forbedre uddannelsen

Orienteret mod samarbejde og den gode løsning. Du er, som menneske, fleksibel og udpræget samarbejds- og løsningsorienteret, hvilket kommer dig til gode, når du i samspil med de mange interne og eksterne samarbejdspartnere skal udvikle uddannelsen.

Lyst og evne til at give lidt ekstra. Du har generelt en stor arbejdskapacitet også i perioder, hvor der vil være en del at se til. Du kan prioritere mellem mange vigtige og ofte hastende opgaver, fordi du ved at dit arbejde i sidste ende er værdsat og gør en forskel for vores studerende.

Tydelig og åben i din kommunikation. Du kommunikerer tydeligt i dit samarbejde og sætter pris på en ligefrem dialog, uanset om det er med medarbejdere, lederkollegaer, din egen leder eller med andre dele af organisationen.

Derudover forventer vi, at du:

  • har solid viden om uddannelsesområdet, eller hurtig vil kunne få det.
  • har viden fra Leisure Management uddannelsens aftagerfelt. Hvis du ikke har det, har du lyst og evner til at sætte dig ind i de særlige forhold, der gør sig gældende på området.
  • har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat-/masterniveau.

Dine arbejdsopgaver
Som uddannelsesleder får du personaleansvar for 16 engagerede og erfarne medarbejdere, der arbejder med undervisning, efter- og videreuddannelse samt forskning inden for forskellige temaer knyttet til uddannelsen, bl.a. turisme og madoplevelser.

Du bliver ansvarlig for den daglige drift og udviklingen af vores aktiviteter. Konkrete arbejdsopgaver der skal løses kan bl.a. være:

Fremsynet personaleledelse. Du skal som personaleleder være optaget af at skabe en god holdånd, hvor der er tydelige mål for opgaverne og samarbejdet, og hvor den enkelte medarbejder har gode muligheder for at udvikle sig.

Daglig drift af uddannelsen. I den daglige drift er det vigtigt, at du mestrer den løbende dialog med uddannelsens undervisere og studerende og følger konstruktivt og systematisk op på evalueringer mm. Du skaber sammenhæng mellem de store ambitioner for uddannelsen og hverdagens undervisning.

Stå i spidsen for udvikling af uddannelsen. Som uddannelsesleder skal du stå i spidsen for udviklingen af Leisure Management uddannelsen i tæt samarbejde med uddannelsens undervisere og centerchefen. Blandt de vigtigste udviklingsopgaver, som du skal stå i spidsen for, er øget studieengagement blandt vores studerende, øget fastholdelse af studerende på uddannelsen og udvikling af vores samarbejde med partnerorganisationer og virksomheder inden for leisure brancherne Region Sjælland.

Understøtte vidensdeling i teamet. Du skal understøtte teamet i dets samarbejde og være med til at skabe et frugtbart og innovativt videnkredsløb mellem uddannelsen og forsknings- og udviklingsprojekter.

Dine kollegaer
Du bliver en del af Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Professionshøjskolen Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse, forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter.

Du kommer til at referere til centerchefen og bliver del af en lille, fagligt ambitiøs ledergruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet resultatfokus med et godt arbejdsmiljø. Hos Center for Ledelse og Oplevelsesdesign vil du få et udviklende job med engagerede og motiverede lederkollegaer og fagligt dygtige medarbejdere. Derudover vil du få muligheden for at gøre en forskel for vores studerende, samt for virksomheder og organisationer, der skaber oplevelser, og der igennem løfter livskvaliteten i Region Sjælland.

Du bliver tilknyttet Campus Roskilde og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i Absalons fællesfunktioner og andre fagcentre, som vi samarbejder med for at nå vores mål. Du skal forvente en vis aktivitet på andre af Absalons lokationer og møder med vores samarbejdspartnere. Det er derfor en fordel, hvis du har kørekort og egen bil til rådighed.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område, og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder snarest muligt og senest den 1. august 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Steen Frederiksen på 7248 2238 eller på mail stfr@pha.dk.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest den 14. juni 2019.
  • Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 21. juni og den 28. juni.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032212Phoenix-9c02879912019-06-04T00:00:00Visionær uddannelsesleder til Leisure Management-uddannelsenLeisure Management uddannelsen er den eneste af sin slags i Danmark. Vores nuværende uddannelsesleder har ønsket nye opgaver i vores organisation, og derfor søger vi nu en ny leder af uddannelsen.

Du skal som uddannelsesleder gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø. Sammen med uddannelsens kompetente og engagerede undervisere, skal du gøre en god uddannelse endnu bedre. Det handler bl.a. om at styrke det faglige fællesskab mellem underviserne, skabe større sammenhæng i uddannelsen set med de studerendes øjne, udvikle uddannelsen og skabe en stærkere fælles didaktik på tværs af fag, øge de studerendes studieintensitet og knytte stærkere bånd til de virksomheder, der aftager dimittenderne.

På Professionshøjskolen Absalon sætter vi de studerende i centrum. Vi ønsker at vores studerende engagerer sig i deres uddannelse og lærer mest muligt, så de kan blive stærke medarbejdere, der bidrager til vækst og velfærd i Region Sjælland.

Vi har ca. 420 studerende på Leisure Management uddannelsen. I løbet af de 3,5 år, som uddannelsen varer, bliver de studerende kvalificeret til at arbejde professionelt med ideudvikling, projektledelse, markedsføring, servicedesign, innovation og drift af virksomheder og organisationer inden for turisme, event, kultur, sport, hotel, restauration og i andre brancher der ved, hvor vigtigt det er at levere en god oplevelse.

Din profil
Du skal som uddannelsesleder både være daglig leder for en gruppe medarbejdere og stå i spidsen for uddannelsens udvikling. Det er derfor vigtigt, at du kan genkende dig selv i følgende udsagn:

Dygtig leder eller ledertalent. I kraft af din erfaring evner du at samle og inddrage et team af højt kvalificerede medarbejdere, så uddannelsen i endnu højere grad bliver en helstøbt oplevelse for vores studerende. I den proces er det vigtigt for dig, at der er fokus på den gode trivsel og stemning i teamet, og at du motiveres af at skabe resultater sammen med andre. Vi ser gerne du har erfaring med ledelse eller med ledelse af projekter.

Brænder for både udvikling og den sikre drift. Du formår at fastholde uddannelsens mange kvaliteter, har et stærkt fokus på innovation, og kan drive uddannelsen med sikker hånd. Samtidig kan du igangsætte tiltag, der udvikler uddannelsen, fx undervisningen så den giver endnu mere værdi for vores studerende og aftagere.

Systematisk når du følger op og stærk på udvikling af relationer. Som leder kan du strukturere processer, så de bliver kvalificerede og inddragende samtidig med, at du følger konsekvent op på de data, som er en vigtig del af arbejdet med at forbedre uddannelsen

Orienteret mod samarbejde og den gode løsning. Du er, som menneske, fleksibel og udpræget samarbejds- og løsningsorienteret, hvilket kommer dig til gode, når du i samspil med de mange interne og eksterne samarbejdspartnere skal udvikle uddannelsen.

Lyst og evne til at give lidt ekstra. Du har generelt en stor arbejdskapacitet også i perioder, hvor der vil være en del at se til. Du kan prioritere mellem mange vigtige og ofte hastende opgaver, fordi du ved at dit arbejde i sidste ende er værdsat og gør en forskel for vores studerende.

Tydelig og åben i din kommunikation. Du kommunikerer tydeligt i dit samarbejde og sætter pris på en ligefrem dialog, uanset om det er med medarbejdere, lederkollegaer, din egen leder eller med andre dele af organisationen.

Derudover forventer vi, at du:
  • har solid viden om uddannelsesområdet, eller hurtig vil kunne få det.
  • har viden fra Leisure Management uddannelsens aftagerfelt. Hvis du ikke har det, har du lyst og evner til at sætte dig ind i de særlige forhold, der gør sig gældende på området.
  • har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat-/masterniveau.

Dine arbejdsopgaver
Som uddannelsesleder får du personaleansvar for 16 engagerede og erfarne medarbejdere, der arbejder med undervisning, efter- og videreuddannelse samt forskning inden for forskellige temaer knyttet til uddannelsen, bl.a. turisme og madoplevelser.

Du bliver ansvarlig for den daglige drift og udviklingen af vores aktiviteter. Konkrete arbejdsopgaver der skal løses kan bl.a. være:

Fremsynet personaleledelse. Du skal som personaleleder være optaget af at skabe en god holdånd, hvor der er tydelige mål for opgaverne og samarbejdet, og hvor den enkelte medarbejder har gode muligheder for at udvikle sig.

Daglig drift af uddannelsen. I den daglige drift er det vigtigt, at du mestrer den løbende dialog med uddannelsens undervisere og studerende og følger konstruktivt og systematisk op på evalueringer mm. Du skaber sammenhæng mellem de store ambitioner for uddannelsen og hverdagens undervisning.

Stå i spidsen for udvikling af uddannelsen. Som uddannelsesleder skal du stå i spidsen for udviklingen af Leisure Management uddannelsen i tæt samarbejde med uddannelsens undervisere og centerchefen. Blandt de vigtigste udviklingsopgaver, som du skal stå i spidsen for, er øget studieengagement blandt vores studerende, øget fastholdelse af studerende på uddannelsen og udvikling af vores samarbejde med partnerorganisationer og virksomheder inden for leisure brancherne Region Sjælland.

Understøtte vidensdeling i teamet. Du skal understøtte teamet i dets samarbejde og være med til at skabe et frugtbart og innovativt videnkredsløb mellem uddannelsen og forsknings- og udviklingsprojekter.

Dine kollegaer
Du bliver en del af Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Professionshøjskolen Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse, forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter.

Du kommer til at referere til centerchefen og bliver del af en lille, fagligt ambitiøs ledergruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet resultatfokus med et godt arbejdsmiljø. Hos Center for Ledelse og Oplevelsesdesign vil du få et udviklende job med engagerede og motiverede lederkollegaer og fagligt dygtige medarbejdere. Derudover vil du få muligheden for at gøre en forskel for vores studerende, samt for virksomheder og organisationer, der skaber oplevelser, og der igennem løfter livskvaliteten i Region Sjælland.

Du bliver tilknyttet Campus Roskilde og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i Absalons fællesfunktioner og andre fagcentre, som vi samarbejder med for at nå vores mål. Du skal forvente en vis aktivitet på andre af Absalons lokationer og møder med vores samarbejdspartnere. Det er derfor en fordel, hvis du har kørekort og egen bil til rådighed.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område, og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder snarest muligt og senest den 1. august 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Steen Frederiksen på 7248 2238 eller på mail stfr@pha.dk.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest den 14. juni 2019.
  • Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 21. juni og den 28. juni.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

2019-06-15T01:00:05.140 Leisure Management uddannelsen er den eneste af sin slags i Danmark. Vores nuværende uddannelsesleder har ønsket nye opgaver i vores organisation, og derfor søger vi nu en ny leder af uddannelsen. Du skal som uddannelsesleder gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø. Sammen med uddannelsens kompetente og engagerede undervisere, skal du gøre en god uddannelse endnu bedre. Det handler bl.a. om at styrke det faglige fællesskab mellem underviserne, skabe større sammenhæng i uddannelsen set med de studerendes øjne, udvikle uddannelsen og skabe en stærkere fælles didaktik på tværs af fag, øge de studerendes studieintensitet og knytte stærkere bånd til de virksomheder, der aftager dimittenderne. På Professionshøjskolen Absalon sætter vi de studerende i centrum. Vi ønsker at vores studerende engagerer sig i deres uddannelse og lærer mest muligt, så de kan blive stærke medarbejdere, der bidrager til vækst og velfærd i Region Sjælland. Vi har ca. 420 studerende på Leisure Management uddannelsen. I løbet af de 3,5 år, som uddannelsen varer, bliver de studerende kvalificeret til at arbejde professionelt med ideudvikling, projektledelse, markedsføring, servicedesign, innovation og drift af virksomheder og organisationer inden for turisme, event, kultur, sport, hotel, restauration og i andre brancher der ved, hvor vigtigt det er at levere en god oplevelse. Din profil Du skal som uddannelsesleder både være daglig leder for en gruppe medarbejdere og stå i spidsen for uddannelsens udvikling. Det er derfor vigtigt, at du kan genkende dig selv i følgende udsagn: Dygtig leder eller ledertalent. I kraft af din erfaring evner du at samle og inddrage et team af højt kvalificerede medarbejdere, så uddannelsen i endnu højere grad bliver en helstøbt oplevelse for vores studerende. I den proces er det vigtigt for dig, at der er fokus på den gode trivsel og stemning i teamet, og at du motiveres af at skabe resultater sammen med andre. Vi ser gerne du har erfaring med ledelse eller med ledelse af projekter. Brænder for både udvikling og den sikre drift. Du formår at fastholde uddannelsens mange kvaliteter, har et stærkt fokus på innovation, og kan drive uddannelsen med sikker hånd. Samtidig kan du igangsætte tiltag, der udvikler uddannelsen, fx undervisningen så den giver endnu mere værdi for vores studerende og aftagere. Systematisk når du følger op og stærk på udvikling af relationer. Som leder kan du strukturere processer, så de bliver kvalificerede og inddragende samtidig med, at du følger konsekvent op på de data, som er en vigtig del af arbejdet med at forbedre uddannelsen Orienteret mod samarbejde og den gode løsning. Du er, som menneske, fleksibel og udpræget samarbejds- og løsningsorienteret, hvilket kommer dig til gode, når du i samspil med de mange interne og eksterne samarbejdspartnere skal udvikle uddannelsen. Lyst og evne til at give lidt ekstra. Du har generelt en stor arbejdskapacitet også i perioder, hvor der vil være en del at se til. Du kan prioritere mellem mange vigtige og ofte hastende opgaver, fordi du ved at dit arbejde i sidste ende er værdsat og gør en forskel for vores studerende. Tydelig og åben i din kommunikation. Du kommunikerer tydeligt i dit samarbejde og sætter pris på en ligefrem dialog, uanset om det er med medarbejdere, lederkollegaer, din egen leder eller med andre dele af organisationen. Derudover forventer vi, at du: har solid viden om uddannelsesområdet, eller hurtig vil kunne få det. har viden fra Leisure Management uddannelsens aftagerfelt. Hvis du ikke har det, har du lyst og evner til at sætte dig ind i de særlige forhold, der gør sig gældende på området. har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat- masterniveau. Dine arbejdsopgaver Som uddannelsesleder får du personaleansvar for 16 engagerede og erfarne medarbejdere, der arbejder med undervisning, efter- og videreuddannelse samt forskning inden for forskellige temaer knyttet til uddannelsen, bl.a. turisme og madoplevelser. Du bliver ansvarlig for den daglige drift og udviklingen af vores aktiviteter. Konkrete arbejdsopgaver der skal løses kan bl.a. være: Fremsynet personaleledelse. Du skal som personaleleder være optaget af at skabe en god holdånd, hvor der er tydelige mål for opgaverne og samarbejdet, og hvor den enkelte medarbejder har gode muligheder for at udvikle sig. Daglig drift af uddannelsen. I den daglige drift er det vigtigt, at du mestrer den løbende dialog med uddannelsens undervisere og studerende og følger konstruktivt og systematisk op på evalueringer mm. Du skaber sammenhæng mellem de store ambitioner for uddannelsen og hverdagens undervisning. Stå i spidsen for udvikling af uddannelsen. Som uddannelsesleder skal du stå i spidsen for udviklingen af Leisure Management uddannelsen i tæt samarbejde med uddannelsens undervisere og centerchefen. Blandt de vigtigste udviklingsopgaver, som du skal stå i spidsen for, er øget studieengagement blandt vores studerende, øget fastholdelse af studerende på uddannelsen og udvikling af vores samarbejde med partnerorganisationer og virksomheder inden for leisure brancherne Region Sjælland. Understøtte vidensdeling i teamet. Du skal understøtte teamet i dets samarbejde og være med til at skabe et frugtbart og innovativt videnkredsløb mellem uddannelsen og forsknings- og udviklingsprojekter. Dine kollegaer Du bliver en del af Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Professionshøjskolen Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse, forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter. Du kommer til at referere til centerchefen og bliver del af en lille, fagligt ambitiøs ledergruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet resultatfokus med et godt arbejdsmiljø. Hos Center for Ledelse og Oplevelsesdesign vil du få et udviklende job med engagerede og motiverede lederkollegaer og fagligt dygtige medarbejdere. Derudover vil du få muligheden for at gøre en forskel for vores studerende, samt for virksomheder og organisationer, der skaber oplevelser, og der igennem løfter livskvaliteten i Region Sjælland. Du bliver tilknyttet Campus Roskilde og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i Absalons fællesfunktioner og andre fagcentre, som vi samarbejder med for at nå vores mål. Du skal forvente en vis aktivitet på andre af Absalons lokationer og møder med vores samarbejdspartnere. Det er derfor en fordel, hvis du har kørekort og egen bil til rådighed. Sådan ansøger du Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område, og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn. Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have, at du begynder snarest muligt og senest den 1. august 2019. Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Steen Frederiksen på 7248 2238 eller på mail stfr@pha.dk. Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side senest den 14. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 21. juni og den 28. juni. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.11jobnet9c028799100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://www.ucsj.dk/stillinger0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3535668Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o11Trekroner Forskerpark 44000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768099JobNet4995669499566910027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9c028799https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9c028799https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9c028799&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9c028799&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgBrænder du for at blive Uddannelsesleder?12008001Dansk3Læse/ tale123206Uddannelsesleder6Ledelse361932371Steenstfr@pha.dkDKDanmarkDKDanmark330034645Learning Experience DesignerRobot Creating best in class learning experiences in LEO Pharma LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO Pharma in succeeding with our strategy, therefore LEO Pharma Academy is currently being built and we are looking for new passionate learning professionals to join our team. The Learning Experience Designer will be responsible for analyzing learning needs and transforming them into impactful learning designs by creating best in class learning experiences that ensure impactful learning in the flow of work that support the overall LEO Pharma strategy. LEO Pharma Academy is a part of LEO Pharma s Strategy Execution and Change unit with a big agenda. Becoming part of our team will give you the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world. The job The Learning Experience designer will: Uncover learning needs and objectives by designing and facilitating workshops with content SME s within LEO Pharma Create impactful and engaging learning journeys that make learners come back for more Produce learning journeys including digital learning deliveries and create learning flows in our Learning experience portal (LXP) Work with data analytics to show correlation between learning, engagement and business outcome Develop best in class learning assets that meet global standards Other Tasks: The Learning Experience Designer will have an active role in setting up, implementing and rolling out the new Learning Experience Portal to all of LEO Pharma globally. You will participate in a network of learning professionals in LEO Pharma, share best practice and collaborate across our organization. As you will be part of a newly established team you will also play an active part in creating a great L D team where we build on each other s strengths, work agile, deliver high quality learning to the business and have a lot of fun. Your qualifications You have deep knowledge in learning and keep your knowledge sharp by following the newest research and trends. You are experienced in digital learning (videographer, storyteller etc.) and in creating engaging digital learning designs. You also know how to balance digital with other learning activities to ensure the highest impact. You work well together with subject matters experts and engage your stakeholders when co-creating learning journeys. You have experience with building impactful learning experiences in a global company and you are motivated by being part of a newly established function in LEO Pharma. Professional competencies: Degree in learning, HR, Digital solutions, Business Psychology etc. 5 years of experience in learning Strong track record in agile ways of working Subject matter expert on future digital learning: systems, MOOCs, VR, AI, machine learning and proven record on creating seamless just-in-time and data driven learning in the flow of work Mastery in English, written and spoken Skills such as agility, creativity, collaboration and communicating effectively are critical. In addition, you are structured, good at planning and you know that impact data is key. You are analytical strategic and driven by turning it into deliveries, tangible results and business impact. Your new team You will be part of a newly established team of dedicated learning professionals. We will work closely together with the team in Strategy Execution Change who are driving LEO Pharma s transformational journey. In addition to yourself, 3-5 two learning professionals are expected to join our team in 2019. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma, you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Birgitte Riis, Global Head of Learning Development at 45 20210702. Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20 June, but we will invite candidates for interviews at an ongoing basis. About LEO Pharma LEO Pharma helps people achieve healthy skin. By offering care solutions to patients in more than 100 countries globally, LEO Pharma supports people in managing their skin conditions. Founded in 1908 and owned by the LEO Foundation, the healthcare company has devoted decades of research and development to delivering products and solutions to people with skin conditions. LEO Pharma is headquartered in Denmark and employs around 5,400 people worldwide. For more information, visit www.leo-pharma.com.

Creating best in class learning experiences in LEO Pharma

LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world’s preferred dermatology care partner – and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO Pharma in succeeding with our strategy, therefore LEO Pharma Academy is currently being built and we are looking for new passionate learning professionals to join our team. The Learning Experience Designer will be responsible for analyzing learning needs and transforming them into impactful learning designs by creating best in class learning experiences that ensure impactful learning in the flow of work that support the overall LEO Pharma strategy.

LEO Pharma Academy is a part of LEO Pharma’s Strategy Execution and Change unit with a big agenda. Becoming part of our team will give you the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world.

The job

The Learning Experience designer will:

  • Uncover learning needs and objectives by designing and facilitating workshops with content SME’s within LEO Pharma
  • Create impactful and engaging learning journeys that make learners come back for more
  • Produce learning journeys including digital learning deliveries and create learning flows in our Learning experience portal (LXP)
  • Work with data analytics to show correlation between learning, engagement and business outcome
  • Develop best in class learning assets that meet global standards

Other Tasks:

The Learning Experience Designer will have an active role in setting up, implementing and rolling out the new Learning Experience Portal to all of LEO Pharma globally. You will participate in a network of learning professionals in LEO Pharma, share best practice and collaborate across our organization. As you will be part of a newly established team you will also play an active part in creating a great L&D team where we build on each other’s strengths, work agile, deliver high quality learning to the business and have a lot of fun.

Your qualifications

You have deep knowledge in learning and keep your knowledge sharp by following the newest research and trends. You are experienced in digital learning (videographer, storyteller etc.) and in creating engaging digital learning designs. You also know how to balance digital with other learning activities to ensure the highest impact. You work well together with subject matters experts and engage your stakeholders when co-creating learning journeys. You have experience with building impactful learning experiences in a global company and you are motivated by being part of a newly established function in LEO Pharma.

Professional competencies:

  • Degree in learning, HR, Digital solutions, Business Psychology etc.
  • 5+ years of experience in learning
  • Strong track record in agile ways of working
  • Subject matter expert on future digital learning: systems, MOOCs, VR, AI, machine learning and proven record on creating seamless just-in-time and data driven learning in the flow of work
  • Mastery in English, written and spoken

Skills such as agility, creativity, collaboration and communicating effectively are critical. In addition, you are structured, good at planning and you know that impact data is key. You are analytical & strategic and driven by turning it into deliveries, tangible results and business impact.

Your new team

You will be part of a newly established team of dedicated learning professionals. We will work closely together with the team in Strategy Execution & Change who are driving LEO Pharma’s transformational journey. In addition to yourself, 3-5 two learning professionals are expected to join our team in 2019.

Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma, you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.

Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Birgitte Riis, Global Head of Learning & Development at + 45 20210702.

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20 June, but we will invite candidates for interviews at an ongoing basis.

About LEO Pharma

LEO Pharma helps people achieve healthy skin. By offering care solutions to patients in more than 100 countries globally, LEO Pharma supports people in managing their skin conditions. Founded in 1908 and owned by the LEO Foundation, the healthcare company has devoted decades of research and development to delivering products and solutions to people with skin conditions. LEO Pharma is headquartered in Denmark and employs around 5,400 people worldwide. For more information, visit www.leo-pharma.com.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-06-03T00:00:002019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Learning Experience Designer

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Creating best in class learning experiences in LEO Pharma LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019