Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Visitator

Visitationsafdelingen er en afdeling der vægter høj faglighed, kommunikation samt kvalitet i sagsbehandlingen. Vi har fokus på vores kerneopgave, som er at vi sammen med borgerne skaber forudsætningerne for ”det gode liv”.

Vi har en ledig stilling på 35 timer pr. uge til besættelse den 15. august 2019.

Vi forventer at du har følgende kompetencer:

Fagligt

  • Du har en mellemlang videregående sundhedsfaglig uddannelse.
  • Du er fortrolig med IT.
  • Du har erfaring inden for flere områder i social- og sundhedssektoren.
  • Du har kendskab til serviceloven.

Personligt

  • Du har øje for borgernes ressourcer og potentialer.
  • Du er god til at etablere en tillidsfuld og motiverende kontakt til borgerne.
  • Du kan planlægge, strukturere og prioritere dine opgaver.
  • Du har evner for tværfagligt samarbejde.
  • Du kan koordinere borgerforløb, og har blik for at involvere relevante samarbejdsparter.
  • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt.
  • Du håndterer konflikter på en professionel og konstruktiv måde.
  • Du har forståelse for arbejdet som myndighedsperson i en politisk styret organisation.

Om Visitationsafdelingen

  • I Visitationsafdelingen træffer vi afgørelser efter servicelovens bestemmelser. Vi visiterer blandt andet til rehabilitering, personlig pleje, praktisk hjælp, træning, pleje- og ældrebolig, daghjem, madservice, omsorgstandpleje og nødkald.
  • Vi arbejder i teams, som selvstændigt tilrettelægger arbejdet. Vores SAM:BO team koordinerer udskrivelser fra sygehuse.
  • Vi har et stort fokus på rehabilitering og på at hjælpe borgerne til at opnå mest mulig selvstændighed i hverdagen.
  • Vi har fokus på trivsel og arbejdsmiljø.
  • Vi arbejder på et højt fagligt niveau i forhold til at lave korrekt sagsbehandling.
  • Vi vægter dialog mellem kolleger, ledelse og samarbejdspartnere for at sikre kvaliteten i vores arbejde.
  • Vi er en blanding af unge og ældre kolleger med bred erfaring.
  • Du vil få en grundig introduktion.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne L. Hansen, tlf. 88 72 67 97 eller via mail mlha@sonderborg.dk

Ansættelsessted:

Sønderborg Kommune, Job og Velfærd, Visitationsafdelingen, Ellegårdvej 25A, 6400 Sønderborg.

Løn og ansættelsesforhold:

Efter overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og din faglige organisation. Visitatorerne er ansat som selvtilrettelæggere. Arbejdstiden er primært mellem kl. 8 og 18 på hverdage, arbejde i weekender og helligdage vil forekomme. Du skal have kørekort.

Ansøgningsfrist 17. juni 2019 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler afholdes den 20. juni 2019.

Send din ansøgning med relevante bilag elektronisk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034224Phoenix-386c800712019-05-29T14:00:33.710Visitator

Visitationsafdelingen er en afdeling der vægter høj faglighed, kommunikation samt kvalitet i sagsbehandlingen. Vi har fokus på vores kerneopgave, som er at vi sammen med borgerne skaber forudsætningerne for ”det gode liv”.

Vi har en ledig stilling på 35 timer pr. uge til besættelse den 15. august 2019.

Vi forventer at du har følgende kompetencer:

Fagligt

  • Du har en mellemlang videregående sundhedsfaglig uddannelse.
  • Du er fortrolig med IT.
  • Du har erfaring inden for flere områder i social- og sundhedssektoren.
  • Du har kendskab til serviceloven.

Personligt

  • Du har øje for borgernes ressourcer og potentialer.
  • Du er god til at etablere en tillidsfuld og motiverende kontakt til borgerne.
  • Du kan planlægge, strukturere og prioritere dine opgaver.
  • Du har evner for tværfagligt samarbejde.
  • Du kan koordinere borgerforløb, og har blik for at involvere relevante samarbejdsparter.
  • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt.
  • Du håndterer konflikter på en professionel og konstruktiv måde.
  • Du har forståelse for arbejdet som myndighedsperson i en politisk styret organisation.

Om Visitationsafdelingen

  • I Visitationsafdelingen træffer vi afgørelser efter servicelovens bestemmelser. Vi visiterer blandt andet til rehabilitering, personlig pleje, praktisk hjælp, træning, pleje- og ældrebolig, daghjem, madservice, omsorgstandpleje og nødkald.
  • Vi arbejder i teams, som selvstændigt tilrettelægger arbejdet. Vores SAM:BO team koordinerer udskrivelser fra sygehuse.
  • Vi har et stort fokus på rehabilitering og på at hjælpe borgerne til at opnå mest mulig selvstændighed i hverdagen.
  • Vi har fokus på trivsel og arbejdsmiljø.
  • Vi arbejder på et højt fagligt niveau i forhold til at lave korrekt sagsbehandling.
  • Vi vægter dialog mellem kolleger, ledelse og samarbejdspartnere for at sikre kvaliteten i vores arbejde.
  • Vi er en blanding af unge og ældre kolleger med bred erfaring.
  • Du vil få en grundig introduktion.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne L. Hansen, tlf. 88 72 67 97 eller via mail mlha@sonderborg.dk

Ansættelsessted:

Sønderborg Kommune, Job og Velfærd, Visitationsafdelingen, Ellegårdvej 25A, 6400 Sønderborg.

Løn og ansættelsesforhold:

Efter overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og din faglige organisation. Visitatorerne er ansat som selvtilrettelæggere. Arbejdstiden er primært mellem kl. 8 og 18 på hverdage, arbejde i weekender og helligdage vil forekomme. Du skal have kørekort.

Ansøgningsfrist 17. juni 2019 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler afholdes den 20. juni 2019.

Send din ansøgning med relevante bilag elektronisk.

2019-06-17T13:50:12.687 Visitationsafdelingen er en afdeling der vægter høj faglighed, kommunikation samt kvalitet i sagsbehandlingen. Vi har fokus på vores kerneopgave, som er at vi sammen med borgerne skaber forudsætningerne for det gode liv . Vi har en ledig stilling på 35 timer pr. uge til besættelse den 15. august 2019. Vi forventer at du har følgende kompetencer: Fagligt Du har en mellemlang videregående sundhedsfaglig uddannelse. Du er fortrolig med IT. Du har erfaring inden for flere områder i social- og sundhedssektoren. Du har kendskab til serviceloven. Personligt Du har øje for borgernes ressourcer og potentialer. Du er god til at etablere en tillidsfuld og motiverende kontakt til borgerne. Du kan planlægge, strukturere og prioritere dine opgaver. Du har evner for tværfagligt samarbejde. Du kan koordinere borgerforløb, og har blik for at involvere relevante samarbejdsparter. Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt. Du håndterer konflikter på en professionel og konstruktiv måde. Du har forståelse for arbejdet som myndighedsperson i en politisk styret organisation. Om Visitationsafdelingen I Visitationsafdelingen træffer vi afgørelser efter servicelovens bestemmelser. Vi visiterer blandt andet til rehabilitering, personlig pleje, praktisk hjælp, træning, pleje- og ældrebolig, daghjem, madservice, omsorgstandpleje og nødkald. Vi arbejder i teams, som selvstændigt tilrettelægger arbejdet. Vores SAM:BO team koordinerer udskrivelser fra sygehuse. Vi har et stort fokus på rehabilitering og på at hjælpe borgerne til at opnå mest mulig selvstændighed i hverdagen. Vi har fokus på trivsel og arbejdsmiljø. Vi arbejder på et højt fagligt niveau i forhold til at lave korrekt sagsbehandling. Vi vægter dialog mellem kolleger, ledelse og samarbejdspartnere for at sikre kvaliteten i vores arbejde. Vi er en blanding af unge og ældre kolleger med bred erfaring. Du vil få en grundig introduktion. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne L. Hansen, tlf. 88 72 67 97 eller via mail mlha@sonderborg.dk Ansættelsessted: Sønderborg Kommune, Job og Velfærd, Visitationsafdelingen, Ellegårdvej 25A, 6400 Sønderborg. Løn og ansættelsesforhold: Efter overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og din faglige organisation. Visitatorerne er ansat som selvtilrettelæggere. Arbejdstiden er primært mellem kl. 8 og 18 på hverdage, arbejde i weekender og helligdage vil forekomme. Du skal have kørekort. Ansøgningsfrist 17. juni 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler afholdes den 20. juni 2019. Send din ansøgning med relevante bilag elektronisk.10Phoenix386c8007101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1386&ProjectId=145454&DepartmentId=20072&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborg3537315Job og Velfærd- myndighed11Ellegårdvej 25A6400SønderborgDKDanmarkORS/386c8007_logo.pngORS/Small/386c8007_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent769972SonderborgKommuneMinimum14545400029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=386c8007https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=386c8007https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=386c8007&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=386c8007&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgVisitator12007991Dansk3Læse/ tale222114Visitator10Sundhed361950921mlha@sonderborg.dkDanmarkDanmarkda-DK