Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Visitator til afdeling Visitationen i Ældreområdet


Om jobbet

Du skal rådgive og vejlede borgerne generelt om Rudersdal Kommunes muligheder for hjælp og støtte. Du får ansvaret for visitation af borgerne til hjemmehjælp, rehabilitering og daghjem. Endvidere får du ansvar for besøg i borgernes hjem, fremtidsmøder på vores midlertidige pladser og sagsbehandling i forbindelse med visitation til ældre- og plejeboliger. Endelig skal du indgå i løsningen af de administrative opgaver og telefonvagterne i gruppen.

Vi arbejder med en geografisk opdelt opgavefordeling og på at skabe størst mulig kontinuitet og koordination i det enkelte borgerforløb og har et tæt samarbejde med vores leverandører af hjemmepleje, genoptræningscentre, plejecentre og øvrige forvaltninger.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige 10 visitatorer, som altid er klar med sparring og kollegial vejledning. Herudover indgår du i samarbejde resten af Myndighedsafdelingen, som omfatter 3 koordinerende sygeplejersker, 1 trænings visitator, 1 demens koordinator, 7 hjemmerehabiliteringsterapeuter, 2 sagsbehandlere af kropsbårne hjælpemidler, 9 sagsbehandlende terapeuter i hjælpemiddelafdelingen og 2 sekretærer.



Din profil

Du har en sundhedsfaglig autorisation som sygeplejerske, fysio- eller ergoterapeut og erfaring med funktionsevne vurderinger og myndighedsafgørelser, som tager afsæt i en helhedsorienteret og individuel vurdering, kvalitetsstandarder og lovgivning.

Du er selvstændig, fagligt velfunderet, med ben i næsen, fødderne på jorden, samarbejdsevner i top. Du kan samarbejde i en gruppe, der løfter opgaverne i fællesskab. Vigtigst af alt indgår du i en ligeværdig og nærværende dialog med de mennesker, vi har til opgave at give den bedst mulige vejledning og støtte.

Du har kørekort og kan cykle på de korte afstande.



Derfor skal du vælge os

I Myndighed lægger vi vægt på en helhedsorienteret sagsbehandling og høj faglighed. Vi ønsker kontinuitet og tæt samarbejde omkring det enkelte borgerforløb med vore leverandører. Vi har nytænkning og udvikling på programmet og arbejder løbende med myndighedsrollen. Vi har travle arbejdsdage, men der er plads til humor og kollegiale hensyn.



Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 37 timer pr. uge og med start snarest muligt.

Ønsker du at arbejde færre timer hører vi også gerne fra dig.



Om os

Myndighed er en afdeling i Ældreområdet, og er beliggende i storrumskontor i Administrationscenteret på Stationsvej 36, 3460 Birkerød, tæt på Birkerød S-station og bymidte. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk



Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Vedhæft venligst dokumentation for uddannelse og autorisation.

Samtaler: Holdes mandag den 26. februar 2018, fra kl. 13.00


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her