Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Visitator til Myndighedsområdet

Da en af vores visitatorer har søgt nye udfordringer som leder, søger vi en ny kollega til Nyborg Kommunes Sundheds- og Omsorgsafdelingen, Myndighedsområdet. 
 
Stillingen er på 37 timer ugentlig, med ansættelse som selvtilrettelæggende.
 
Visitations teamet består af 2 ergoterapeuter, hvoraf en har funktion som faglig koordinator, 4 social- og sundhedsassistenter, 1 sygeplejerske og 1 administrativ medarbejder. Teamets opgaver er at træffe afgørelser i ansøgninger om hjælp til personlig eller praktisk hjælp og madservice.
 
Visitations teamet har et tæt tværfagligt samarbejde med hjælpemiddelområdet, Sundhed- og Træning, syge- og hjemmeplejen, plejecentrene og rehabiliteringscenteret og det rehabiliterende team.
 
Hovedopgaver i stillingen

  • Myndighedssagsbehandling ud fra Lov om Social Service §83, §83a §84, §94, §95, §118, §119, ældreboliger og plejeboliger
  • Tværfagligt samarbejde med andre afdelinger i forbindelse med komplekse borger sager
  • Telefon betjening af henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere
  • Udskrivelse fra sygehus, jævnfør SAM:BO aftalen i Region Syddanmark
 
Vi forventer, at du
  • er uddannet sygeplejerske
  • har erfaring med visitation og gerne en visitatoruddannelse, eller er indstillet på at tage denne uddannelse.
  • har erfaring i rollen som myndighedsperson og det at arbejde professionelt
  • er engageret, initiativrig og kan arbejde såvel selvstændigt, i et team, og tværfagligt
  • har gå på mod og kan bevare overblikket i pressede situationer
  • er god til mundtlig og stærk i skriftlig kommunikation
  • er fleksibel og har lyst til udfordringer
  • har kendskab til omsorgssystemet KMD Care OG/ELLER NEXUS
  • har kørekort 

Vi kan tilbyde
  • Engagerede, fagligt dygtige og humør fyldte kollegaer
  • En arbejdsplads, der er i kontinuerlig udvikling og har fokus på faglig kvalitet inden for gældende rammer
  • En arbejdsplads med plads til faglig og personlig udvikling
  • En dagligdag med mange og alsidige opgaver 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
 
Forventet tiltrædelse 1. marts 2018 eller snarest derefter.
 
Ansøgningsfrist søndag 14. januar 2018
Samtaler afholdes fredag 19. januar 2018
 
Yderligere informationer fås ved henvendelse til leder af myndighedsområdet Charlotte Skov chsk@nyborg.dk, telefon 2346 6047 eller til faglig koordinator for visitationen Camilla Svilshave casv@nyborg.dk telefon 5143 8806.
 
Du kan rekvirere yderligere information om strategi for ældreområdet Klar til Fremtiden. Du kan også læse mere om vores organisation på www.nyborg.dk/da-DK/Borger/Senior
 
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her