Visual Merchandising Udviklingsansvarlig Ball Group

Visual Merchandising Udviklingsansvarlig Ball-Group

Vil du være med til at påvirke driften i Zizzi’s mere end 100 retail butikker via KPI drevet merchandising, udvikle Zizzi Visual Merchandising samt sikre nye og spændende værktøjer, der kan gøre at personalet på gulvet selv kan merchandise, eksekvere kampagner og optimere deres butikker?

I Zizzi søger vi, til vores voksende Retail Team, en Visual Merchandiser Udviklingsansvarlig som helt naturligt har fokus på kommerciel og tal drevet merchandising men samtidig kan sætte linjen for fremtidens Visual Merchandising.

OM JOBBET:

Som Visual Merchandiser Udvikler skal du hver måned være med til at udvikle den stærkeste, mest inspirerende og frem for alt mest kommercielle produkt præsentation af Zizzi's Retail kampagner. Du bliver en central rolle i både udviklingen af hver kampagne samt eksekveringen i Zizzi's retail butikker på tværs af alle lande. Du vil ydermere få en stor berøringsflade både på hovedkontoret og ude i butikkerne, hvor du med dine stærke kommunikationsevner skal sikre formidling og træning af både nuværende Visual Merchandising Guidelines samt nye retningslinjer som du er med til at udvikle.

· Du har bl.a. ansvaret for både at udvikle, implementerer og følge op på specifikke VM værktøjer, basic guidelines, samt faste kampagne og vareplacerings guides per måned.

· Du skal i både ind- og udland planlægge og afholde VM workshops løbende med fokus på VM guidelines og KPI’er.

· Du vil fast være i tæt dialog med vores Country Managers eller Retail Area Managers ift. de forskellige landes Visual Merchandising niveau og opfølgning på planlagte actions.

· Du vil få en central rolle både før, under og efter åbningen af nye butikker i både ind- og udland.

· Du vil også være i tæt sparring med dine kollegaer der har ansvaret for butikskoncept, vinduesudtryk og retail marketing.

Din base vil være på Ball Groups hovedkontor i Billund, men der vil være rejseaktivitet i både ind- og udland forbundet med stillingen.

OM DIG:

I dette job er du både med til at udvikle Zizzi Visual Merchandising, træne via workshops i hvert land eller via distancen. Så det er vigtigt at du besidder stærke kommunikative evner samt være i stand til udvikle simple værktøjer som kan sikre implementeringen af alt fra mindre kampagner til nye større guidelines.

Vi forventer, at du:

· Har min 5 års erfaring som Visual Merchandiser.

· Er stærk på tal og kommunikation.

· Har arbejdet med udvikling af merchandising og butikskoncepter.

· Har erfaring med at træne butikspersonale i visual merchandising kompetencer.

· Før har deltaget på butiksåbninger.

· Har erfaring med opbygning af diverse kampagne- eller VM guides.

· Mestrer engelsk i skrift og tale.

· Følger med i trends og tendenser.

· Er struktureret og kan holde hovedet koldt i alle situationerar du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte [indsæt navnet på rekrutteringsansvarlig]. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.

Vi hører gerne fra dig snarest, da vi løbende indkalder til samtaler og ansætter så snart vi har fundet den rette kandidat.

Ball Group er en modevirksomhed, som ejer plus size brandet Zizzi. Zizzi er kendetegnet ved en ægte passion for vores forbrugere og deres behov. Med E-commerce i 6 lande, mere end 120 konceptbutikker og 1000 salgssteder har vi et bredt kendskab til branchen og er godt på vej til at erobre Nordeuropa.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329936004Phoenix-62dc3ec712019-01-04T00:00:00Visual Merchandising Udviklingsansvarlig Ball Group

Visual Merchandising Udviklingsansvarlig Ball-Group

Vil du være med til at påvirke driften i Zizzi’s mere end 100 retail butikker via KPI drevet merchandising, udvikle Zizzi Visual Merchandising samt sikre nye og spændende værktøjer, der kan gøre at personalet på gulvet selv kan merchandise, eksekvere kampagner og optimere deres butikker?

I Zizzi søger vi, til vores voksende Retail Team, en Visual Merchandiser Udviklingsansvarlig som helt naturligt har fokus på kommerciel og tal drevet merchandising men samtidig kan sætte linjen for fremtidens Visual Merchandising.

OM JOBBET:

Som Visual Merchandiser Udvikler skal du hver måned være med til at udvikle den stærkeste, mest inspirerende og frem for alt mest kommercielle produkt præsentation af Zizzi's Retail kampagner. Du bliver en central rolle i både udviklingen af hver kampagne samt eksekveringen i Zizzi's retail butikker på tværs af alle lande. Du vil ydermere få en stor berøringsflade både på hovedkontoret og ude i butikkerne, hvor du med dine stærke kommunikationsevner skal sikre formidling og træning af både nuværende Visual Merchandising Guidelines samt nye retningslinjer som du er med til at udvikle.

· Du har bl.a. ansvaret for både at udvikle, implementerer og følge op på specifikke VM værktøjer, basic guidelines, samt faste kampagne og vareplacerings guides per måned.

· Du skal i både ind- og udland planlægge og afholde VM workshops løbende med fokus på VM guidelines og KPI’er.

· Du vil fast være i tæt dialog med vores Country Managers eller Retail Area Managers ift. de forskellige landes Visual Merchandising niveau og opfølgning på planlagte actions.

· Du vil få en central rolle både før, under og efter åbningen af nye butikker i både ind- og udland.

· Du vil også være i tæt sparring med dine kollegaer der har ansvaret for butikskoncept, vinduesudtryk og retail marketing.

Din base vil være på Ball Groups hovedkontor i Billund, men der vil være rejseaktivitet i både ind- og udland forbundet med stillingen.

OM DIG:

I dette job er du både med til at udvikle Zizzi Visual Merchandising, træne via workshops i hvert land eller via distancen. Så det er vigtigt at du besidder stærke kommunikative evner samt være i stand til udvikle simple værktøjer som kan sikre implementeringen af alt fra mindre kampagner til nye større guidelines.

Vi forventer, at du:

· Har min 5 års erfaring som Visual Merchandiser.

· Er stærk på tal og kommunikation.

· Har arbejdet med udvikling af merchandising og butikskoncepter.

· Har erfaring med at træne butikspersonale i visual merchandising kompetencer.

· Før har deltaget på butiksåbninger.

· Har erfaring med opbygning af diverse kampagne- eller VM guides.

· Mestrer engelsk i skrift og tale.

· Følger med i trends og tendenser.

· Er struktureret og kan holde hovedet koldt i alle situationerar du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte [indsæt navnet på rekrutteringsansvarlig]. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.

Vi hører gerne fra dig snarest, da vi løbende indkalder til samtaler og ansætter så snart vi har fundet den rette kandidat.

Ball Group er en modevirksomhed, som ejer plus size brandet Zizzi. Zizzi er kendetegnet ved en ægte passion for vores forbrugere og deres behov. Med E-commerce i 6 lande, mere end 120 konceptbutikker og 1000 salgssteder har vi et bredt kendskab til branchen og er godt på vej til at erobre Nordeuropa.

Visual Merchandising Udviklingsansvarlig Ball-Group Vil du være med til at påvirke driften i Zizzi s mere end 100 retail butikker via KPI drevet merchandising, udvikle Zizzi Visual Merchandising samt sikre nye og spændende værktøjer, der kan gøre at personalet på gulvet selv kan merchandise, eksekvere kampagner og optimere deres butikker? I Zizzi søger vi, til vores voksende Retail Team, en Visual Merchandiser Udviklingsansvarlig som helt naturligt har fokus på kommerciel og tal drevet merchandising men samtidig kan sætte linjen for fremtidens Visual Merchandising. OM JOBBET: Som Visual Merchandiser Udvikler skal du hver måned være med til at udvikle den stærkeste, mest inspirerende og frem for alt mest kommercielle produkt præsentation af Zizzi& 39 s Retail kampagner. Du bliver en central rolle i både udviklingen af hver kampagne samt eksekveringen i Zizzi& 39 s retail butikker på tværs af alle lande. Du vil ydermere få en stor berøringsflade både på hovedkontoret og ude i butikkerne, hvor du med dine stærke kommunikationsevner skal sikre formidling og træning af både nuværende Visual Merchandising Guidelines samt nye retningslinjer som du er med til at udvikle. Du har bl.a. ansvaret for både at udvikle, implementerer og følge op på specifikke VM værktøjer, basic guidelines, samt faste kampagne og vareplacerings guides per måned. Du skal i både ind- og udland planlægge og afholde VM workshops løbende med fokus på VM guidelines og KPI er. Du vil fast være i tæt dialog med vores Country Managers eller Retail Area Managers ift. de forskellige landes Visual Merchandising niveau og opfølgning på planlagte actions. Du vil få en central rolle både før, under og efter åbningen af nye butikker i både ind- og udland. Du vil også være i tæt sparring med dine kollegaer der har ansvaret for butikskoncept, vinduesudtryk og retail marketing. Din base vil være på Ball Groups hovedkontor i Billund, men der vil være rejseaktivitet i både ind- og udland forbundet med stillingen. OM DIG: I dette job er du både med til at udvikle Zizzi Visual Merchandising, træne via workshops i hvert land eller via distancen. Så det er vigtigt at du besidder stærke kommunikative evner samt være i stand til udvikle simple værktøjer som kan sikre implementeringen af alt fra mindre kampagner til nye større guidelines. Vi forventer, at du: Har min 5 års erfaring som Visual Merchandiser. Er stærk på tal og kommunikation. Har arbejdet med udvikling af merchandising og butikskoncepter. Har erfaring med at træne butikspersonale i visual merchandising kompetencer. Før har deltaget på butiksåbninger. Har erfaring med opbygning af diverse kampagne- eller VM guides. Mestrer engelsk i skrift og tale. Følger med i trends og tendenser. Er struktureret og kan holde hovedet koldt i alle situationerar du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte [indsæt navnet på rekrutteringsansvarlig]. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt. Vi hører gerne fra dig snarest, da vi løbende indkalder til samtaler og ansætter så snart vi har fundet den rette kandidat. Ball Group er en modevirksomhed, som ejer plus size brandet Zizzi. Zizzi er kendetegnet ved en ægte passion for vores forbrugere og deres behov. Med E-commerce i 6 lande, mere end 120 konceptbutikker og 1000 salgssteder har vi et bredt kendskab til branchen og er godt på vej til at erobre Nordeuropa.11Jobnet62dc3ec7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:000000https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/384870EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandBillundEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3427457Retail Billund11Kløvermarken 297190BillundDKDanmark0caha@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent687767JobNet492519149251911000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62dc3ec7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=62dc3ec7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62dc3ec7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62dc3ec7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/12.jpgHos Retail Billund søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933109Merchandiser12Transport og logistik359920396Camillacaha@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark329961285Deltidsstilling som Konsulent for BOSERobot Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. Dine primære opgaver som konsulent vil være at: Uddanne butikspersonale om BOSE s produkter Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne Implementere display nyheder Vores krav til dig er, at du: Har kørekort og egen bil Har en Smartphone Er struktureret og pligtopfyldende Er god til at skabe relationer Er udadvendt Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet Har IT på brugerniveau Kendskab til dansk detail Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark. Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?: RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø Stor fleksibilitet Fast timeløn En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver Lyder det som noget for dig? Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning CV vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik.

Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE’s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. 

Dine primære opgaver som konsulent vil være at:

  • Uddanne butikspersonale om BOSE’s produkter
  • Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne
  • Implementere display/nyheder

 

Vores krav til dig er, at du:

  • Har kørekort og egen bil
  • Har en Smartphone
  • Er struktureret og pligtopfyldende
  • Er god til at skabe relationer
  • Er udadvendt
  • Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet
  • Har IT på brugerniveau
  • Kendskab til dansk detail

Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark.

Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?:

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent.

Derudover kan vi tilbyde dig:

  • At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver

 

Lyder det som noget for dig?

Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning + CV + vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

RELATIONMEDIA A/SFredericia2019-02-15T00:00:002019-04-12T00:00:00
329961277Deltidsstilling som Konsulent for BOSERobot Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. Dine primære opgaver som konsulent vil være at: Uddanne butikspersonale om BOSE s produkter Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne Implementere display nyheder Vores krav til dig er, at du: Har kørekort og egen bil Har en Smartphone Er struktureret og pligtopfyldende Er god til at skabe relationer Er udadvendt Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet Har IT på brugerniveau Kendskab til dansk detail Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark. Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?: RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø Stor fleksibilitet Fast timeløn En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver Lyder det som noget for dig? Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning CV vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik.

Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE’s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. 

Dine primære opgaver som konsulent vil være at:

  • Uddanne butikspersonale om BOSE’s produkter
  • Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne
  • Implementere display/nyheder

 

Vores krav til dig er, at du:

  • Har kørekort og egen bil
  • Har en Smartphone
  • Er struktureret og pligtopfyldende
  • Er god til at skabe relationer
  • Er udadvendt
  • Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet
  • Har IT på brugerniveau
  • Kendskab til dansk detail

Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark.

Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?:

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent.

Derudover kan vi tilbyde dig:

  • At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver

 

Lyder det som noget for dig?

Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning + CV + vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

RELATIONMEDIA A/SKolding2019-02-15T00:00:002019-04-12T00:00:00
329962254Bliv Merchandiser i Vejle og oplev detailbranchen fra en skæv vinkelRobot Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Søger du et freelance deltidsjob, og er du struktureret, detaljeret og nyder du at arbejde selvstændigt? Så kan vi måske bruge lige præcis dine kompetencer i RelationMedia, som Merchandiser for nogle af Danmarks største brands. Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, opbygning af udstillinger og butiksopbygning i forbindelse med ny åbning af en butik. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industri, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er meget fleksibelt, da arbejdstiderne ligger alle ugens dage både i og udenfor butikkens åbningstider. I mange tilfælde vil du også selv kunne bestemme, hvilket tidspunkt du vil udføre opgaven på indenfor et givent tidsrum. Jobbet er meget ad hoc baseret, og du vil derfor blive ringet op løbende, når vi har åbne opgaver, du kan byde ind på. Dog kan du også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode. Hvem er du? Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med opbygning af udstillinger Har kendskab til dansk detail Er vandt til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Skriv til job-merchandiser@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du bedes skrive Merchandiser Vejle i emnefeltet. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Søger du et freelance deltidsjob, og er du struktureret, detaljeret og nyder du at arbejde selvstændigt? Så kan vi måske bruge lige præcis dine kompetencer i RelationMedia, som Merchandiser for nogle af Danmarks største brands. 

Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, opbygning af udstillinger og butiksopbygning i forbindelse med ny åbning af en butik. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industri, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet er meget fleksibelt, da arbejdstiderne ligger alle ugens dage både i og udenfor butikkens åbningstider. I mange tilfælde vil du også selv kunne bestemme, hvilket tidspunkt du vil udføre opgaven på indenfor et givent tidsrum. Jobbet er meget ad hoc baseret, og du vil derfor blive ringet op løbende, når vi har åbne opgaver, du kan byde ind på. Dog kan du også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode.

Hvem er du?

Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med opbygning af udstillinger
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vandt til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Skriv til job-merchandiser@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du bedes skrive "Merchandiser Vejle" i emnefeltet. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

 

RELATIONMEDIA A/SVejle2019-02-18T00:00:002019-04-07T00:00:00
329961263Deltidsstilling som Konsulent for BOSERobot Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. Dine primære opgaver som konsulent vil være at: Uddanne butikspersonale om BOSE s produkter Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne Implementere display nyheder Vores krav til dig er, at du: Har kørekort og egen bil Har en Smartphone Er struktureret og pligtopfyldende Er god til at skabe relationer Er udadvendt Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet Har IT på brugerniveau Kendskab til dansk detail Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark. Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?: RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø Stor fleksibilitet Fast timeløn En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver Lyder det som noget for dig? Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning CV vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik.

Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE’s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. 

Dine primære opgaver som konsulent vil være at:

  • Uddanne butikspersonale om BOSE’s produkter
  • Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne
  • Implementere display/nyheder

 

Vores krav til dig er, at du:

  • Har kørekort og egen bil
  • Har en Smartphone
  • Er struktureret og pligtopfyldende
  • Er god til at skabe relationer
  • Er udadvendt
  • Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet
  • Har IT på brugerniveau
  • Kendskab til dansk detail

Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark.

Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?:

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent.

Derudover kan vi tilbyde dig:

  • At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver

 

Lyder det som noget for dig?

Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning + CV + vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

RELATIONMEDIA A/SVejle2019-02-15T00:00:002019-04-12T00:00:00
329959376Buyer KnitwearRobot Are you a dedicated knit buyer with a passion for sourcing, negotiation and product development? Then here is your chance to be a part of a dedicated and committed Buying- Design team. We are looking for an experienced and determined Buyer who can contribute to the continuous development of our products and brand within the knit category at SELECTED FEMME. The department You will become part of a dedicated Buying- Design team with a young and informal work environment with room for creativity and helpful colleagues. In everything we do, we aim to inspire and instill confidence in our consumers. We see a lot of potential in our brand and in our employees. You will be part of a company with focus on growth and development in all aspects of our business. The job You will be responsible for buying and developing knit products in close cooperation with our design- and sales department. You ensure that we have the right quality, price and delivery, matching the SELECTED DNA and values and our customers expectations. With good business acumen and negotiation skills, you develop new styles, negotiate price, quality and delivery with suppliers. Sustainability is a key value in our business, and in close cooperation with our sourcing offices around the world, you develop and optimize the good relations with international suppliers and stay updated on new qualities and possibilities in the market. Your tasks will among others, include: Develop and create collections in close cooperation with designers and suppliers Establishing and maintaining strong supplier relations Negotiating quality, price and delivery with international suppliers Production and delivery follow-ups Inspirational trips and supplier visits Sourcing of new qualities in close cooperation with the sourcing offices Continuous quality control. Travel activity will be a natural part of the position to ensure closeness to the suppliers and fresh inspiration. Qualifications Educated Buyer A minimum of 2-3 years of buying experience in the knit category Solid numeracy and business acumen Fluent in English, written and spoken Excellent communication and interpersonal skills. Personality You are an ambitious buyer with good business acumen, strong negotiating skills and a focus on quality, price and trend. As a person, you are independent, proactive and structured, enabling you to keep a sense of perspective in a fast-faced and creative environment. It is in your nature to challenge and inspire your surroundings, and you thrive in an exciting, international fashion company. You possess good communication and collaboration skills, facilitating the development of good relations, both internally and externally. Furthermore, it will be a natural part of your job to take responsibility, inspire and motivate the team around you and to put new layers on the brand SELECTED. We look forward to hearing from you If you have any questions in relation to the position, you are welcome to contact Poul Bendixen on phone 45 27 95 80 36. Otherwise, upload your application and CV as soon as possible and no later than 17.02.2019. We evaluate candidates on an ongoing basis. Workplace: Brande About SELECTED The SELECTED brand was launched in 1997 for the menswear market and in 2008 the women s line was introduced. SELECTED reflects personalities. It tells the story of strong and independent characters transforming the newest trends into personal expressions. Inspiration is drawn from strong-minded men and women who embrace urban lifestyle and interpret the latest trends in fashion, music and design. SELECTED FEMME embraces the look of a cosmopolitan woman with a significant identity and courage to create a personal style within the modern look. SELECTED HOMME addresses the strong-minded and mature man with a significant and confident look that embraces freedom, identity and style. SELECTED is sold in brand stores and wholesale stores worldwide. SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please check our websites http: www.selected.com and http: www.bestseller.com.

Are you a dedicated knit buyer with a passion for sourcing, negotiation and product development? Then here is your chance to be a part of a dedicated and committed Buying- & Design team.

We are looking for an experienced and determined Buyer who can contribute to the continuous development of our products and brand within the knit category at SELECTED FEMME.

The department

You will become part of a dedicated Buying- & Design team with a young and informal work environment with room for creativity and helpful colleagues. In everything we do, we aim to inspire and instill confidence in our consumers. We see a lot of potential in our brand and in our employees. You will be part of a company with focus on growth and development in all aspects of our business.

The job

You will be responsible for buying and developing knit products in close cooperation with our design- and sales department. You ensure that we have the right quality, price and delivery, matching the SELECTED DNA and values and our customers' expectations. With good business acumen and negotiation skills, you develop new styles, negotiate price, quality and delivery with suppliers. Sustainability is a key value in our business, and in close cooperation with our sourcing offices around the world, you develop and optimize the good relations with international suppliers and stay updated on new qualities and possibilities in the market.

Your tasks will among others, include:

  • Develop and create collections in close cooperation with designers and suppliers
  • Establishing and maintaining strong supplier relations
  • Negotiating quality, price and delivery with international suppliers
  • Production and delivery follow-ups
  • Inspirational trips and supplier visits
  • Sourcing of new qualities in close cooperation with the sourcing offices
  • Continuous quality control.

Travel activity will be a natural part of the position to ensure closeness to the suppliers and fresh inspiration.

Qualifications

  • Educated Buyer
  • A minimum of 2-3 years of buying experience in the knit category
  • Solid numeracy and business acumen
  • Fluent in English, written and spoken
  • Excellent communication and interpersonal skills.

Personality

You are an ambitious buyer with good business acumen, strong negotiating skills and a focus on quality, price and trend. As a person, you are independent, proactive and structured, enabling you to keep a sense of perspective in a fast-faced and creative environment. It is in your nature to challenge and inspire your surroundings, and you thrive in an exciting, international fashion company. You possess good communication and collaboration skills, facilitating the development of good relations, both internally and externally. Furthermore, it will be a natural part of your job to take responsibility, inspire and motivate the team around you and to put new layers on the brand SELECTED.

We look forward to hearing from you

If you have any questions in relation to the position, you are welcome to contact Poul Bendixen on phone +45 27 95 80 36. Otherwise, upload your application and CV as soon as possible and no later than 17.02.2019. We evaluate candidates on an ongoing basis.

Workplace: Brande

About SELECTED

The SELECTED brand was launched in 1997 for the menswear market and in 2008 the women's line was introduced.

SELECTED reflects personalities. It tells the story of strong and independent characters transforming the newest trends into personal expressions. Inspiration is drawn from strong-minded men and women who embrace urban lifestyle and interpret the latest trends in fashion, music and design. SELECTED /FEMME embraces the look of a cosmopolitan woman with a significant identity and courage to create a personal style within the modern look. SELECTED /HOMME addresses the strong-minded and mature man with a significant and confident look that embraces freedom, identity and style. SELECTED is sold in brand stores and wholesale stores worldwide.

SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please check our websites http://www.selected.com and http://www.bestseller.com.

 

BESTSELLER A/SBrande2019-02-12T00:00:002019-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltidsstilling som Konsulent for BOSE

RELATIONMEDIA A/S

Fredericia
Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. So...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019

Deltidsstilling som Konsulent for BOSE

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. So...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019

Bliv Merchandiser i Vejle og oplev detailbranchen fra en skæv vinkel

RELATIONMEDIA A/S

Vejle
Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Søger du et freelance deltidsjob, ...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:7. april 2019

Deltidsstilling som Konsulent for BOSE

RELATIONMEDIA A/S

Vejle
Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. So...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019

Buyer Knitwear

BESTSELLER A/S

Brande
Are you a dedicated knit buyer with a passion for sourcing, negotiation and product development? Then here is your chance to be a part of a dedicated and committed Buying- Design team. We are looking for an experienced and determined Buyer who can c...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019