Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

VKAREN.DK søger en Kunde- og personalekonsulent

Da vores dygtige kollega har søgt nye udfordringer i udlandet, er vi på udkig efter en ny kollega til Odense kontoret. Som Kunde- og personalekonsulent bliver du en del af et stærkt team af motiverede kollegaer, der brænder for at servicere vores kunder og finde gode vikar- og rekrutteringsløsninger.   

Jobbet:

Med afsæt i kundens behov skal du afdække vikarprofiler, afholde samtaler, udarbejde stillingsopslag og håndtere forespørgsler og ordrer. Du kommer til at arbejde på mange organisatoriske niveauer, herunder ufaglærte, faglærte samt på funktionærlignende niveau. Du har en bred kontaktflade, primært på telefonen, men er også med på besøg hos nye og eksisterende kunder. Som en del af jobbet, skal du håndtere lettere salgs- og marketingsopgaver, herunder opdatering af webside, ajourføre intern dokumentation og øvrige ad-hoc opgaver.

Vi forventer:

Du har en kommerciel/administrativ uddannelse, gerne med kendskab til branchen eller fra anden lignende stilling som salgssupport, koordinator m.m. Du har nogle års erfaring og kan lide at have mange bolde i luften, elsker overblik og effektiv administration af dine opgaver. Da mange af forespørgslerne er inden for produktion, lager og logistik, er det klart en fordel med kendskab hertil, eller erfaring fra virksomheder, hvor disse led indgår. Det er et krav, at du er vant til at arbejde med IT, herunder MS Office og et eller flere ERP systemer. Det er en fordel, at du har erfaring med marketing og webopgaver.

Din person:

Som person er du udadvendt, opsøgende og har et personligt drive. Du kan se dig selv blive en del af holdet og præsentere VKAREN.DK som den foretrukne samarbejdspartner, skabe værdi og finde de rigtige bemandingsløsninger. Du er forretningsorienteret og relation skabende, med en struktureret tilgang til dine opgaver. Du er serviceminded og i stand til at bevare overblikket, har et højt energiniveau og forstår, at din succes skabes i samarbejde med kunden. Du er af natur løsningsorienteret, vedholdende og arbejder målrettet for det bedste resultat.

Vi tilbyder:

En spændende hverdag med stort indhold og frihed under ansvar. Du bliver en del af en professionel og veletableret virksomhed med 18 ansatte, som arbejder ud fra værdierne: Fremsynet, Nærværende, Kompetente og Engagerede. Vi har et godt brand i vikar- og rekrutteringsbranchen, er kendt for grundig udvælgelse, gode referencer og kundetilpassede løsninger. Der er tale om en fast stilling på 37 timer. Arbejdstiden er kl. 8.30-16.30 mandag-torsdag og 8.30-16.00 fredag. Hver 3. uge er arbejdstiden kl. 9.00-17.00 mandag-torsdag og 8.30-16.00 fredag. Hver 4. uge skal du deltage i en telefonvagtordning. Vi tilbyder pensions- og sundhedsordning samt løn efter kvalifikationer.

Ansøgning:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Kunde- og personalekonsulent Odense”. Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Vi glæder os til at høre fra dig.

Du er velkommen til at læse mere om VKAREN.DK på www.vkaren.dk.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her