VKAREN.DK søger en Personaleassistent til Odense

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drømmer du om et spændende studiejob, hvor du har en bred kontaktflade?

 Om jobbet:

Til vores kontor, centralt beliggende ved Odense Havn, søger vi en Personaleassistent, som er morgenfrisk, yder en god telefonisk service og som kan holde mange bolde i luften.

VKAREN.DK er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau. Vi hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til fastansættelser. Du bliver en del af vores stærke bookingteam af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, vi laver.

På morgenvagten har du ansvaret for at åbne kontoret i Odense C. Dine primære opgaver vil være at dække sygemeldinger samt ekstra behov for bemanding ved vores kunder. Dette gøres udelukkende telefonisk.

Derudover vil der være lettere kontoropgaver, såsom indtastning og vedligehold af data i vores bookingsystem.

Arbejdstiden vil være ca. 6-12 timer pr. uge primært i morgentimerne. Der vil forekomme ekstra timer i forbindelse med ferieperioder, travle perioder mv.

Opgaver

  • Servicering af kunder og vikarer, primært på telefonen
  • Ordrehåndtering og matching af vikarer til vores kunders behov
  • Registrering af vikarer i ERP-system
  • Administrative opgaver i vores interne vikarsystem
  • Besvarelse af indkomne mails, ansøgninger mv.
  • Lettere kontorrengøring
  • Andre forefaldende opgaver

Vi forventer:

  • Du er morgenfrisk og har smil i stemmen
  • Du er fleksibel, selvstændig og ansvarsbevidst
  • Du har flair for kommunikation og service
  • Du arbejder meget struktureret og kan holde overblikket, når der er travlt
  • Du har en positiv tilgang til tingene og er en holdspiller

Vi forestiller os, at du er under uddannelse og har et par år tilbage.

Vi tilbyder:

Et spændende og selvstændigt studiejob. På kontoret har vi som regel meget travlt, miljøet her er uformelt med en humoristisk omgangstone. Du bliver en del af en professionel og veletableret virksomhed med 22 ansatte, som arbejder ud fra værdierne: Fremsynet, Nærværende, Kompetente og Engagerede.

Ansøgningen:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, og har det din interesse, så henvend dig til os. Send en ansøgning og CV til jobfyn@vkaren.dk, mrk. ”Personaleassistent”. Opstart er hurtigst muligt, og der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Emilie Sofie Holm på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage kl. 9.00-16.00. Vi glæder os til at høre fra dig. Du er velkommen til at læse mere om VKAREN.DK på www.vkaren.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


VKAREN.DK søger en Personaleassistent til Odense

Drømmer du om et spændende studiejob, hvor du har en bred kontaktflade?

 Om jobbet:

Til vores kontor, centralt beliggende ved Odense Havn, søger vi en Personaleassistent, som er morgenfrisk, yder en god telefonisk service og som kan holde mange bolde i luften.

VKAREN.DK er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau. Vi hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til fastansættelser. Du bliver en del af vores stærke bookingteam af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, vi laver.

På morgenvagten har du ansvaret for at åbne kontoret i Odense C. Dine primære opgaver vil være at dække sygemeldinger samt ekstra behov for bemanding ved vores kunder. Dette gøres udelukkende telefonisk.

Derudover vil der være lettere kontoropgaver, såsom indtastning og vedligehold af data i vores bookingsystem.

Arbejdstiden vil være ca. 6-12 timer pr. uge primært i morgentimerne. Der vil forekomme ekstra timer i forbindelse med ferieperioder, travle perioder mv.

Opgaver

  • Servicering af kunder og vikarer, primært på telefonen
  • Ordrehåndtering og matching af vikarer til vores kunders behov
  • Registrering af vikarer i ERP-system
  • Administrative opgaver i vores interne vikarsystem
  • Besvarelse af indkomne mails, ansøgninger mv.
  • Lettere kontorrengøring
  • Andre forefaldende opgaver

Vi forventer:

  • Du er morgenfrisk og har smil i stemmen
  • Du er fleksibel, selvstændig og ansvarsbevidst
  • Du har flair for kommunikation og service
  • Du arbejder meget struktureret og kan holde overblikket, når der er travlt
  • Du har en positiv tilgang til tingene og er en holdspiller

Vi forestiller os, at du er under uddannelse og har et par år tilbage.

Vi tilbyder:

Et spændende og selvstændigt studiejob. På kontoret har vi som regel meget travlt, miljøet her er uformelt med en humoristisk omgangstone. Du bliver en del af en professionel og veletableret virksomhed med 22 ansatte, som arbejder ud fra værdierne: Fremsynet, Nærværende, Kompetente og Engagerede.

Ansøgningen:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, og har det din interesse, så henvend dig til os. Send en ansøgning og CV til jobfyn@vkaren.dk, mrk. ”Personaleassistent”. Opstart er hurtigst muligt, og der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Emilie Sofie Holm på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage kl. 9.00-16.00. Vi glæder os til at høre fra dig. Du er velkommen til at læse mere om VKAREN.DK på www.vkaren.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.