Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

VKCONSULTING søger en Servicekoordinator for Klimadan A/S

Vi søger for Klimadan A/S i Ikast, en koordinator til serviceafdelingen.

Grundet stor travlhed er Klimadan A/S i gang med en omstrukturering af opgaver, så derfor søger vi nu en dygtig og selvstændig servicekoordinator.

Kendetegner følgende ord dig og din personlighed, er du et godt bud på virksomhedens nye medarbejder:

Serviceminded – Dynamisk – Godt overblik

Klimadan er en af landets største installatører af vedvarende energiløsninger, og er Danmarks største installatør af jordvarme med over 40 års erfaring og et utal af varmepumpeinstallationer bag sig. Du kan læse om virksomheden på www.Klimadan.dk.

Virksomheden er inde i en udvikling, som kræver omstrukturering og ekstra medarbejdere. De er i dag 55 ansatte, heraf 6 i serviceafdelingen.

Jobbet:

Du vil få en central rolle i forhold til dine kollegaer, økonomiafdelingen og kunderne.

Stillingen er administrativ tung og indebærer planlægning af servicebesøg samt planlægning af din egen arbejdsdag. Dine primære opgaver vil bestå af følgende:

  • Fakturering
  • Booking af servicebesøg
  • Håndtering af serviceaftaler
  • Oprettelse af debitorer
  • Udarbejdelse af tilbud

Udover de primære opgaver vil der forekomme diverse ad hoc-opgaver, såsom håndtering af servicemailboks samt koordinering og opdatering af kurser/uddannelse m.m.

Vi forventer:

Du har et par års erfaring fra en lignende stilling, hvor din arbejdsdag har bestået af service, planlægning, prioritering. Du kan bevare roen i en travl hverdag med mange opgaver på samme tid. Som person har du en god kommerciel forståelse og engagerer dig i dine opgaver. Det er en fordel, hvis du kan begå dig på engelsk, men ikke et krav. Vi forventer, at du er fortrolig med IT og har erfaring med Navision – har du kendskab til ExpandIT, er det absolut en fordel.

Din person:

Du er serviceminded og udadvendt og brænder for at sikre kvalitet og give kunderne den bedste oplevelse. Du har gode kommunikative evner og er god til at aflæse dine kunders forventninger og behov. Du er et udpræget ordensmenneske, der arbejder omhyggeligt og struktureret med fokus på detaljen. Du opsøger gerne selvstændigt dine opgaver og trives med en koordinerende rolle, hvor du hele tiden sørger for et konstant og optimalt flow af dine opgaver. Du er fleksibel, og yder altid en ekstra indsats i travle perioder.

Vi tilbyder:

En spændende stilling med stor berøringsflade til både kunder og kollegaer. Du bliver en del af et professionelt og målrettet team, hvor samarbejde og service er højt prioriteret. Arbejdstiden er 37 timer med indbygget fleksibilitet. Løn forhandles individuelt med udgangspunkt i kompetencer.

Din ansøgning:

VKCONSULTING varetager udvælgelsen til denne stilling.

Matcher ovenstående beskrivelse med dine kvalifikationer og ønsker, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send en ansøgning og cv med relevante bilag til vkconsulting@vkaren.dk, mrk. ”Koordinator til Klimadan”. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Pia Christensen på 70 20 15 12, alle hverdage mellem kl. 9.00–16.00.

Ansættelse er snarest, men vi venter gerne på den rette.

Samtaler vil blive afholdt løbende, hvorfor vi opfordrer dig til at søge snarest.

VKCONSULTING er en del af VKAREN.DK og tilbyder både Rekruttering, Search & Select, Test, Outplacement og Payrolling. Vi er et dansk ejet vikar- og rekrutteringsbureau med 17 års erfaring i markedet. Vi løser opgaver på alle organisatoriske niveauer, anvender effektive matchprocesser og tilbyder et bredt udbud af kompetencer. Med afsæt i vores kunders ønske og behov, er vores mål at sikre varige og succesfulde ansættelser. Se mere på www.vkconsulting.dk  


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.