Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Voksen ledsager til 12 årig dreng

Der søges en voksen ledsager med op til 15 timer om måneden til en dreng på 12 år med ADHD og Tourettes.

Familien består af mor og en ældre søster. Drengen er meget fysisk aktiv og har brug for at bruge sin krop. Han kan lide fodbold, tennis, badminton, cykleture og mange andre ting.

Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m. kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/ koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299

Ansøgningsfrist den 15. juli 2019

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 30.

Det er Middelfart Kommune der er arbejdsgiver.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Vil du læse mere om at være ledsager for et barn har du mulighed for det i vedhæftede folder.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049769Phoenix-46e72bb212019-06-27T10:00:17.267Voksen ledsager til 12 årig dreng

Der søges en voksen ledsager med op til 15 timer om måneden til en dreng på 12 år med ADHD og Tourettes.

Familien består af mor og en ældre søster. Drengen er meget fysisk aktiv og har brug for at bruge sin krop. Han kan lide fodbold, tennis, badminton, cykleture og mange andre ting.

Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m. kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/ koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299

Ansøgningsfrist den 15. juli 2019

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 30.

Det er Middelfart Kommune der er arbejdsgiver.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Vil du læse mere om at være ledsager for et barn har du mulighed for det i vedhæftede folder.

2019-07-15T02:00:20.103 Der søges en voksen ledsager med op til 15 timer om måneden til en dreng på 12 år med ADHD og Tourettes. Familien består af mor og en ældre søster. Drengen er meget fysisk aktiv og har brug for at bruge sin krop. Han kan lide fodbold, tennis, badminton, cykleture og mange andre ting. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m. kan du kontakte Familie og Forebyggelse v koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299 Ansøgningsfrist den 15. juli 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 30. Det er Middelfart Kommune der er arbejdsgiver. Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest. Vil du læse mere om at være ledsager for et barn har du mulighed for det i vedhæftede folder.10Phoenix46e72bb2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1493&ERId=360940EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3553253Middelfart Kommune11Teglgårdsparken 1035500MiddelfartDKDanmarkORS/46e72bb2_logo.gifORS/Small/46e72bb2_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent784455MiddelfartkommuneMinimum5578700027-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46e72bb2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=46e72bb2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46e72bb2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46e72bb2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgVoksen ledsager til 12 årig dreng12007991Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362145826lone.damgaard@middelfart.dkDanmarkDanmark330117862BilletkoordinatorRobot Odense Teater søger en billetkoordinator til ny og spændende stilling, hvor du får lov at præge det daglige samarbejde og hjælpe med at klæde billetkontoret på til serviceringen af vores cirka 100.000 årlige gæster, partnere og samarbejdspartnere. Du skal også hjælpe med at sikre gode arbejdsgange og procedurer i forhold til den daglige billethåndtering. Du bliver desuden en del af et af Danmarks stærkeste teatre, hvor mange faggrupper arbejder tæt sammen om at skabe professionel scenekunst. Dine kolleger er engagerede og dedikerede, og vi har det godt med hinanden også når det går stærkt. Den nye billetkoordinator skal være med til at styrke det daglige samarbejde med vores faste billetudbyder Billetten. Vores nye billetkoordinator skal have: indgående kendskab til booking-, billet- og økonomisystemer økonomisk forståelse, overblik og ordenssans højt serviceniveau både i forhold til publikum, anmeldere og vores faste samarbejdspartnere daglig billetservicering af skoler erfaring med daglig bogføring og afstemning af indtægter ansvar for årlige oprettelser af ny sæson i tæt samarbejde med billetudbyder erfaring med ad hoc-opgaver i en økonomiafdeling Om dig: åben og imødekommende personlighed ansvarsbevidst og selvstændig arbejdsfacon grundig og serviceminded gode danskkundskaber og kommunikationsevner gode IT-kompetencer Jobbet er deltidsjob på 30 timer om ugen, dog med fleksibilitet i de perioder, hvor der er ekstra pres. Du refererer til leder af økonomi og administration Dorte Gutt Andreasen, men samarbejder tæt med resten af huset i hverdagen, især kommunikation- og salgsafdelingen og vores samarbejdspartner Billetten. Send din ansøgning samt CV til bb@odenseteater.dk inden mandag 18. november 2019 kl. 8.00. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt leder af økonomi og administration Dorte Gutt Andreasen på tlf. 63 13 92 27 eller kommunikations- og salgschef Julie Lindegaard på tlf. 20 71 71 41.

Odense Teater søger en billetkoordinator til ny og spændende stilling, hvor du får lov at præge det daglige samarbejde og hjælpe med at klæde billetkontoret på til serviceringen af vores cirka 100.000 årlige gæster, partnere og samarbejdspartnere. Du skal også hjælpe med at sikre gode arbejdsgange og procedurer i forhold til den daglige billethåndtering. 

Du bliver desuden en del af et af Danmarks stærkeste teatre, hvor mange faggrupper arbejder tæt sammen om at skabe professionel scenekunst. Dine kolleger er engagerede og dedikerede, og vi har det godt med hinanden – også når det går stærkt.

Den nye billetkoordinator skal være med til at styrke det daglige samarbejde med vores faste billetudbyder Billetten.

Vores nye billetkoordinator skal have:

  • indgående kendskab til booking-, billet- og økonomisystemer
  • økonomisk forståelse, overblik og ordenssans
  • højt serviceniveau både i forhold til publikum, anmeldere og vores faste samarbejdspartnere
  • daglig billetservicering af skoler
  • erfaring med daglig bogføring og afstemning af indtægter
  • ansvar for årlige oprettelser af ny sæson i tæt samarbejde med billetudbyder
  • erfaring med ad hoc-opgaver i en økonomiafdeling

Om dig:

  • åben og imødekommende personlighed
  • ansvarsbevidst og selvstændig arbejdsfacon
  • grundig og serviceminded
  • gode danskkundskaber og kommunikationsevner
  • gode IT-kompetencer

Jobbet er deltidsjob på 30 timer om ugen, dog med fleksibilitet i de perioder, hvor der er ekstra pres.

Du refererer til leder af økonomi og administration Dorte Gutt Andreasen, men samarbejder tæt med resten af huset i hverdagen, især kommunikation- og salgsafdelingen og vores samarbejdspartner Billetten.

Send din ansøgning samt CV til bb@odenseteater.dk inden mandag 18. november 2019 kl. 8.00.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt leder af økonomi og administration Dorte Gutt Andreasen på tlf. 63 13 92 27 eller kommunikations- og salgschef Julie Lindegaard på tlf. 20 71 71 41.

 

ODENSE TEATEROdense C2019-11-05T00:00:002019-11-18T00:00:00
330105800Service & Aftersales Coordinator - struktureret med teknisk flairRobot Service Aftersales Coordinator struktureret med teknisk forståelse Effimat Storage Technology A S har travlt. Derfor har vi behov for at få koordineret og systematiseret den samlede nationale og internationale serviceindsats og søger til nyoprettet stilling en stærk koordinator, med reference til Head of Service Aftersales. Brænder du for service, support og høj kundetilfredshed, og er du villig til at gå den ekstra mil for at gøre kunden glad og tilfreds? Så er det dig vi leder efter. Arbejdssted: Tietgenbyen, Odense. Enkelte rejsedage kan forekomme. Vi tilbyder En særdeles spændende udfordring i en ung virksomhed med et stort internationalt potentiale indenfor automatik og robotter. Kompetente og meget dedikerede kolleger både internt og de eksternt tilknyttede ressourcer. Et uformelt miljø præget af entreprenør-ånd, stor gejst og med korte beslutningsveje. Vi kan byde på masser af hårdt arbejde, men helt sikkert også en stor portion fleksibilitet i forhold til tilrettelæggelse af arbejdet. Opgaver og ansvar Vi er ordreproducerende med outsourcing af komponenter og dele til vore maskiner, egen montage i Odense af dele af maskinen samt lagerføring af visse komponenter og reservedele. For vores nye koordinator indebærer det: Indgå i serviceteamet ved medvirken til fortsat at udvikle og styrke serviceområdet, for en serviceorganisation som opererer såvel nationalt som internationalt. Håndtering af serviceopgaver fra start til slut, herunder koordinering af disse. Udarbejdelse af dokumentation, serviceaftaler og kontrakter. Opfølgning og fakturering af reservedele og serviceopgaver. Du bidrager til, at vores kunder får den bedste service, og du skaber de gode kunderelationer. Serviceopgaver og montage hos kunden, vil i et varieret omfang ligeledes være en del af jobbet. Uddanne og træne interne medarbejdere samt partnere. Sikre en proaktiv læresløjfe, så erfaring fra markedsproblemer fremadrettet integreres i nye produkter og i løbende produktion. Faglige kvalifikationer Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Til gengæld kommer du fra en lignende stilling med dokumentret indgående kendskab til serviceverdenen og med stor teknisk erfaring. Du har udpræget teknisk flair, er proaktiv og løsningsorienteret. Du kan kommunikere på dansk og engelsk såvel mundtligt som skriftlig. Tysk i tale vil være en fordel. Du er rutineret bruger af Office pakken samt ERP-system, gerne Navision. Personlige egenskaber Du er selvstændig, og synes at det er spændende og positivt, at du selv skal være med til at skabe processer og arbejdsgange i en ung virksomhed. Du er et positivt og fleksibelt menneske, som arbejder struktureret og kvalitetsbevidst med dine opgaver. Du kan håndtere en travl og alsidig hverdag med mange bolde i luften. Du har et højt drive, er vedholdende og behersker særdeles gode samarbejds- og kommunikationsevner overfor forskellige typer af mennesker. Du afslutter og skaber resultater på en ansvarsbevidst måde, som afspejles i dit arbejde. For mere information er du meget velkommen til at kontakte Head of Service Aftersales, Brian Brøste på mobil 45 71902180. Ansøgninger evalueres løbende. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. Ansøgning sendes til Brian Brøste: BSB@effimat.com EffiMat Storage Technology er baseret på nyeste teknologi indenfor logistik-automatisering, der skal markedsføres og afsættes til intralogistik funktioner og produktioner Worldwide. Virksomheden har en ekspansiv vækststrategi samt en stærk professionel bestyrelse og direktion. Odense er lokation med lokaler i Tietgenbyen. Vækstfonden og Danfoss er investorer i virksomheden. Læs mere på www.effimat.dk

Service & Aftersales Coordinator – struktureret med teknisk forståelse

Effimat Storage Technology A/S har travlt. Derfor har vi behov for at få koordineret og systematiseret den samlede nationale og internationale serviceindsats og søger til nyoprettet stilling en stærk koordinator, med reference til Head of Service & Aftersales.

Brænder du for service, support og høj kundetilfredshed, og er du villig til at gå den ekstra mil for at gøre kunden glad og tilfreds? Så er det dig vi leder efter.

 

Arbejdssted: Tietgenbyen, Odense. Enkelte rejsedage kan forekomme.

 

 

Vi tilbyder

  • En særdeles spændende udfordring i en ung virksomhed med et stort internationalt potentiale indenfor automatik og robotter.
  • Kompetente og meget dedikerede kolleger – både internt og de eksternt tilknyttede ressourcer.
  • Et uformelt miljø præget af entreprenør-ånd, stor gejst og med korte beslutningsveje. Vi kan byde på masser af hårdt arbejde, men helt sikkert også en stor portion fleksibilitet i forhold til tilrettelæggelse af arbejdet.

 

Opgaver og ansvar

 

Vi er ordreproducerende med outsourcing af komponenter og dele til vore maskiner, egen montage i Odense af dele af maskinen samt lagerføring af visse komponenter og reservedele. For vores nye koordinator indebærer det:

 

  • Indgå i serviceteamet ved medvirken til fortsat at udvikle og styrke serviceområdet, for en serviceorganisation som opererer såvel nationalt som internationalt.
  • Håndtering af serviceopgaver fra start til slut, herunder koordinering af disse.

 

  • Udarbejdelse af dokumentation, serviceaftaler og kontrakter. Opfølgning og fakturering af reservedele og serviceopgaver.
  • Du bidrager til, at vores kunder får den bedste service, og du skaber de gode kunderelationer.
  • Serviceopgaver og montage hos kunden, vil i et varieret omfang ligeledes være en del af jobbet.
  • Uddanne og træne interne medarbejdere samt partnere.
  • Sikre en proaktiv læresløjfe, så erfaring fra markedsproblemer fremadrettet integreres i nye produkter og i løbende produktion.

 

 

Faglige kvalifikationer

 

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Til gengæld kommer du fra en lignende stilling med dokumentret indgående kendskab til serviceverdenen og med stor teknisk erfaring.
  • Du har udpræget teknisk flair, er proaktiv og løsningsorienteret.

 

  • Du kan kommunikere på dansk og engelsk såvel mundtligt som skriftlig. Tysk i tale vil være en fordel.
  • Du er rutineret bruger af Office pakken samt ERP-system, gerne Navision.

 

Personlige egenskaber

 

 

  • Du er selvstændig, og synes at det er spændende og positivt, at du selv skal være med til at skabe processer og arbejdsgange i en ung virksomhed.
  • Du er et positivt og fleksibelt menneske, som arbejder struktureret og kvalitetsbevidst med dine opgaver.
  • Du kan håndtere en travl og alsidig hverdag med mange bolde i luften.
  • Du har et højt drive, er vedholdende og behersker særdeles gode samarbejds- og kommunikationsevner overfor forskellige typer af mennesker.
  • Du afslutter og skaber resultater på en ansvarsbevidst måde, som afspejles i dit arbejde.

 

 

For mere information er du meget velkommen til at kontakte Head of Service & Aftersales, Brian Brøste på mobil +45 71902180. Ansøgninger evalueres løbende. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. Ansøgning sendes til Brian Brøste: BSB@effimat.com

 

 

 

 

EffiMat Storage Technology er baseret på nyeste teknologi indenfor logistik-automatisering, der skal markedsføres og afsættes til intralogistik funktioner og produktioner Worldwide. Virksomheden har en ekspansiv vækststrategi samt en stærk professionel bestyrelse og direktion.

Odense er lokation med lokaler i Tietgenbyen. Vækstfonden og Danfoss er investorer i virksomheden.

Læs mere på www.effimat.dk

                                                                                                 

EFFIMAT STORAGE TECHNOLOGY A/SOdense SØ2019-10-11T00:00:002019-11-29T00:00:00
330103621Kvalitets- og miljøkoordinatorRobot Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,9 mia. i 2018. Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ og vækstvirksomhed? Er du både struktureret, detaljeorienteret og har lyst til at arbejde tæt med dine kollegaer både på kontor og i produktionen? Så er stillingen som kvalitets- og miljøkoordinator hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig. Vi søger en kvalitets- og miljøkoordinator på vores danske hovedkontor i Kolding. Med reference til kvalitetschefen bliver du en del af en afdeling på i alt 6 personer. Jobbet: Med reference til kvalitetschefen får du det daglige ansvar for opfølgning og vedligeholdelse af vores FSC certifikat og generelle miljø- og lovkrav og sikre, at disse bliver overholdt. Dine opgaver bliver: Styring og auditering af FSC. Deltagelse ved miljøtilsyn, fødevaretilsyn og energitilsyn. Tovholder på den årlige sustainability rapport. Farlig gods type godkendelse. Bokscertifikater. Identificering og optimering af nuværende processer. Interne systemer: Packexpert og Paper2box. En del af et internt audit team inden for FSC, ISO 9001 og BRC. Assistere med: testopgaver i laboratoriet og reklamationsbehandling dette er ikke primære opgaver. Din baggrund: Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende: Du har en faglig baggrund fx. som produktionsingeniør, kemiingeniør eller lignende. Du besidder en stor portion drivkraft og nytænkning. Du har god forståelse og interesse for forbedringsprocesser. Du er en teamplayer der forstår at skabe synergi i afdelingen, så vi i fællesskab kan skabe fremdrift. Du er positiv og har et godt humør. Du bestrider officepakken på superbrugerniveau, heriblandt excel. Dansk og engelsk i skrift og tale. Hvem er du? Du motiveres som person af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du er helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller krav til dine kommunikationsevner. Du er kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag. Er du den rette kandidat, kan du se frem til: Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Vi har højt til loftet og frihed under ansvar.

Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,9 mia. i 2018.

Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ og vækstvirksomhed? Er du både struktureret, detaljeorienteret og har lyst til at arbejde tæt med dine kollegaer både på kontor og i produktionen? Så er stillingen som kvalitets- og miljøkoordinator hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig.

Vi søger en kvalitets- og miljøkoordinator på vores danske hovedkontor i Kolding. Med reference til kvalitetschefen bliver du en del af en afdeling på i alt 6 personer.

Jobbet:

Med reference til kvalitetschefen får du det daglige ansvar for opfølgning og vedligeholdelse af vores FSC certifikat og generelle miljø- og lovkrav og sikre, at disse bliver overholdt.

Dine opgaver bliver:

  • Styring og auditering af FSC.
  • Deltagelse ved miljøtilsyn, fødevaretilsyn og energitilsyn.
  • Tovholder på den årlige sustainability rapport.
  • Farlig gods/type godkendelse.
  • Bokscertifikater.
  • Identificering og optimering af nuværende processer.
  • Interne systemer: Packexpert og Paper2box.
  • En del af et internt audit team inden for FSC, ISO 9001 og BRC.
  • Assistere med: testopgaver i laboratoriet og reklamationsbehandling – dette er ikke primære opgaver.

Din baggrund:

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende:

  • Du har en faglig baggrund fx. som produktionsingeniør, kemiingeniør eller lignende.
  • Du besidder en stor portion drivkraft og nytænkning.
  • Du har god forståelse og interesse for forbedringsprocesser.
  • Du er en teamplayer der forstår at skabe synergi i afdelingen, så vi i fællesskab kan skabe fremdrift.
  • Du er positiv og har et godt humør.
  • Du bestrider officepakken på superbrugerniveau, heriblandt excel.
  • Dansk og engelsk i skrift og tale.

Hvem er du?

Du motiveres som person af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du er helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller krav til dine kommunikationsevner. Du er kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag.

Er du den rette kandidat, kan du se frem til:

Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Vi har højt til loftet og frihed under ansvar.

Smurfit KappaKolding2019-10-09T00:00:002019-12-02T00:00:00
330096407Supply Chain Coordinator, Odense, DenmarkRobot Are you looking to start or take the next step in your career? Are you proactive, results-orientated and would you like to be a part of a rapidly growing company with the opportunity to coordinate activities within the Supply Chain? Then you might be our Supply Chain Coordinator. In this role, you have a huge influence on the smooth running of our day-to-day operations in our Cobot production. You will responsible for coordinating the internal logistics processes, and you become first point of contact in relation to logistics process flow alignment and daily optimizations. A perfect chance to put your business orientated knowledge and competencies to the test in a dynamic, global organization. Ensure a harmonic supply chain and lasting supplier relations Your overall tasks are split between production planning, supply chain coordination and operational purchasing, which varies from day-to-day how much you will work within those areas. A key success parameter is to ensure that the entire supply chain can operate at a rapid pace and without disturbances. Another significant success parameter for the role is ensuring our global supplier base delivers on time to produce our collaborative robots. You communicate and collaborate with your key designated suppliers and all levels of production staff to succeed with these parameters. These suppliers feel safe contacting you if they cannot deliver the appropriate amount or quality of stock on time. This enables you to coordinate production planning to adapt the production line, and it s why you have be a coordinated and empathetic communicator who can build lasting supplier relations. Other key responsibilities in this role are: Coordinating the flow of components with short supply and secure they are expedited without delays in all relevant departments e.g. Supply Chain, Quality and R D Coordinating the change management process within the logistics area Supporting daily operations within the logistics areas with reports and ad hoc analysis as well as support with system and flow related questions Ensuring that safety stocks levels on components and spare parts and other key logistics master data are checked and updated on a regular basis Ensure a high stock turnover and an accurate disposition image In this role, you become a part of a strong logistics team who refers to our Logistics Manager. You work out of our headquarters in Odense, Denmark within our Supply Chain and Operations department. What does it take to become our new Supply Chain Coordinator? You re looking for a great opportunity to grow your career. Preferably, you come with a few years experience from an international production organization within technology, with a relevant academic background as engineer or MSc in logistics Supply Chain. You thrive in a dynamic and busy working environment, and you know how to handle tight deadlines. We also imagine you have: A business- and results-orientated mindset, with a holistic view of the value chain An ability to take responsibility for your tasks and keep a structured overview A systematic and structured workflow, on both strategic and operational levels A positive attitude as an extrovert team player and strong collaborator A cool and calm approach to problem-solving, even under pressure Experience with an ERP a system if it s AX Dynamics 2012, it s a big plus. As you will communicate with a wide range of stakeholders, fluency in both written and spoken English and Danish is a requirement. Ready to apply? Apply using the link. We take candidates into the recruitment process on a continuous basis, so we encourage you to send your application as soon as possible. Join the Future - Join Universal Robots: We are Universal Robots, a diverse group of bright, ambitious people working at the forefront of collaborative robotics. Through our agility, resilience and entrepreneurial approach, we are taking our innovative cobot products into more markets and regions than ever before. Join us, as Supply Chain Coordinator, and you can too.

Are you looking to start or take the next step in your career? Are you proactive, results-orientated and would you like to be a part of a rapidly growing company with the opportunity to coordinate activities within the Supply Chain? Then you might be our Supply Chain Coordinator.

In this role, you have a huge influence on the smooth running of our day-to-day operations in our Cobot production. You will responsible for coordinating the internal logistics processes, and you become first point of contact in relation to logistics process flow alignment and daily optimizations. A perfect chance to put your business orientated knowledge and competencies to the test in a dynamic, global organization.

Ensure a harmonic supply chain and lasting supplier relations

Your overall tasks are split between production planning, supply chain coordination and operational purchasing, which varies from day-to-day how much you will work within those areas.

A key success parameter is to ensure that the entire supply chain can operate at a rapid pace and without disturbances. Another significant success parameter for the role is ensuring our global supplier base delivers on time to produce our collaborative robots.

You communicate and collaborate with your key designated suppliers and all levels of production staff to succeed with these parameters. These suppliers feel safe contacting you if they cannot deliver the appropriate amount or quality of stock on time. This enables you to coordinate production planning to adapt the production line, and it’s why you have be a coordinated and empathetic communicator who can build lasting supplier relations.

Other key responsibilities in this role are:

  • Coordinating the flow of components with short supply and secure they are expedited without delays in all relevant departments e.g. Supply Chain, Quality and R&D
  • Coordinating the change management process within the logistics area
  • Supporting daily operations within the logistics areas with reports and ad hoc analysis as well as support with system and flow related questions
  • Ensuring that safety stocks levels on components and spare parts and other key logistics master data are checked and updated on a regular basis
  • Ensure a high stock turnover and an accurate disposition image

In this role, you become a part of a strong logistics team who refers to our Logistics Manager. You work out of our headquarters in Odense, Denmark within our Supply Chain and Operations department.

What does it take to become our new Supply Chain Coordinator?

You’re looking for a great opportunity to grow your career. Preferably, you come with a few years’ experience from an international production organization within technology, with a relevant academic background as engineer or MSc in logistics/Supply Chain. You thrive in a dynamic and busy working environment, and you know how to handle tight deadlines.

We also imagine you have:

  • A business- and results-orientated mindset, with a holistic view of the value chain
  • An ability to take responsibility for your tasks and keep a structured overview
  • A systematic and structured workflow, on both strategic and operational levels
  • A positive attitude as an extrovert team player and strong collaborator
  • A cool and calm approach to problem-solving, even under pressure
  • Experience with an ERP a system – if it’s AX Dynamics 2012, it’s a big plus.

As you will communicate with a wide range of stakeholders, fluency in both written and spoken English and Danish is a requirement.

Ready to apply?

Apply using the link. We take candidates into the recruitment process on a continuous basis, so we encourage you to send your application as soon as possible.

Join the Future - Join Universal Robots:

We are Universal Robots, a diverse group of bright, ambitious people working at the forefront of collaborative robotics. Through our agility, resilience and entrepreneurial approach, we are taking our innovative cobot products into more markets and regions than ever before.

Join us, as Supply Chain Coordinator, and you can too.

Universal Robots A/SOdense S2019-09-26T00:00:002019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Billetkoordinator

ODENSE TEATER

Odense C
Odense Teater søger en billetkoordinator til ny og spændende stilling, hvor du får lov at præge det daglige samarbejde og hjælpe med at klæde billetkontoret på til serviceringen af vores cirka 100.000 årlige gæster, partnere og samarbejdspartnere. D...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Service & Aftersales Coordinator - struktureret med teknisk flair

EFFIMAT STORAGE TECHNOLOGY A/S

Odense SØ
Service Aftersales Coordinator struktureret med teknisk forståelse Effimat Storage Technology A S har travlt. Derfor har vi behov for at få koordineret og systematiseret den samlede nationale og internationale serviceindsats og søger til nyoprettet ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Kvalitets- og miljøkoordinator

Smurfit Kappa

Kolding
Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,9 mia. i 2018. Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ og vækstvirksomhed? Er...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Supply Chain Coordinator, Odense, Denmark

Universal Robots A/S

Odense S
Are you looking to start or take the next step in your career? Are you proactive, results-orientated and would you like to be a part of a rapidly growing company with the opportunity to coordinate activities within the Supply Chain? Then you might b...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:21. november 2019