Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

VOKSENELEV MED ET VELUDVIKLET SERVICEGEN

FLEX1ONE i Brørup søger en voksenelev, der med en god portion videbegærlighed, initiativ og gå-på-mod kan indgå i vores interne salgsteam. Produktområderne dækker over autolifte, værkstedsudstyr samt lager- og værkstedsinventar.

OPGAVER
– Ekspedition af kunder
– Beregning af tilbud
– Opfølgning på tilbud
– Håndtering af reklamationer
– Koordinering og kommunikation med kunder og sælgere
– Deltagelse på messer
– Bestilling af varer hos inden- og udenlandske leverandører
– Ansvarlig for ordrer afgivet via webshop
– Generel salgs-backup
– Forefaldende administrativt arbejde

PERSONLIGE OG FAGLIGE KVALIFIKATIONER
– Du har gennemført en af følgende tre uddannelsesforløb:

EUD, EUD-S eller EUX

– Du er vant til at bruge en computer som dit vigtigste
arbejdsredskab
– Du har sans for godt købmandskab
– Du behersker engelsk i skrift og tale – og gerne tysk
– Du er struktureret og god til at håndtere en travl hverdag
– Du nyder udfordringer og det at finde løsninger
– Du er målrettet, empatisk og jordnær
– Du kender værdien af og kan udføre god kundeservice
– Du er villig til at gå den ekstra mil for at gøre kunden tilfreds

VI TILBYDER
– En kontoruddannelse med speciale i Handel
– En stilling i en hurtigt voksende koncern med kort afstand til ledelsen
– En arbejdsdag med faglige udfordringer
– Et job med et stort ansvar
– Løn efter aftale og kvalifikationer
– 37 timer

TILTRÆDELSE

1. juni eller 1. august 2018.

INTERESSERET?

Ved yderligere spørgsmål til stillingen, kontakt:

Salgschef Kasper Findahl, 76 15 25 32

Produktchef Jørgen B. V. Qualen, 76 15 25 15

Eller send din ansøgning hurtigst muligt til:

Marketing koordinator, Jannie Nielsen på jnie@flex1one.dk

 

FLEX1ONE A/S blev etableret i 2003 og fusionerede i august 2014 med produktions- og handelsvirksomheden AHCON Wheel Service Equipment.

Begge firmaer har været en del af NDI koncernen i en årrække, hhv. siden opstart og 2007. FLEX1ONE A/S er totalpartner inden for dækmaskiner, autolifte og værktøj til dæk- og autobranchen samt lagerinventar til alle brancher.

Brandet AHCON®, dækker over udvikling og produktion af ergonomiske og sikre maskiner til auto- og dækbranchen som sælges og markedsføres igennem et net af distributører World Wide.

Vi er beliggende i Brørup i Sydjylland og beskæftiger mere end 40 medarbejdere indenfor salg, service, tegnestue, lager, produktion og montage.

Læs mere om os på www.flex1one.dk og www.ahcon.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793027Phoenix-12cbec8112018-04-13T00:00:00VOKSENELEV MED ET VELUDVIKLET SERVICEGEN

FLEX1ONE i Brørup søger en voksenelev, der med en god portion videbegærlighed, initiativ og gå-på-mod kan indgå i vores interne salgsteam. Produktområderne dækker over autolifte, værkstedsudstyr samt lager- og værkstedsinventar.

OPGAVER
– Ekspedition af kunder
– Beregning af tilbud
– Opfølgning på tilbud
– Håndtering af reklamationer
– Koordinering og kommunikation med kunder og sælgere
– Deltagelse på messer
– Bestilling af varer hos inden- og udenlandske leverandører
– Ansvarlig for ordrer afgivet via webshop
– Generel salgs-backup
– Forefaldende administrativt arbejde

PERSONLIGE OG FAGLIGE KVALIFIKATIONER
– Du har gennemført en af følgende tre uddannelsesforløb:

EUD, EUD-S eller EUX

– Du er vant til at bruge en computer som dit vigtigste
arbejdsredskab
– Du har sans for godt købmandskab
– Du behersker engelsk i skrift og tale – og gerne tysk
– Du er struktureret og god til at håndtere en travl hverdag
– Du nyder udfordringer og det at finde løsninger
– Du er målrettet, empatisk og jordnær
– Du kender værdien af og kan udføre god kundeservice
– Du er villig til at gå den ekstra mil for at gøre kunden tilfreds

VI TILBYDER
– En kontoruddannelse med speciale i Handel
– En stilling i en hurtigt voksende koncern med kort afstand til ledelsen
– En arbejdsdag med faglige udfordringer
– Et job med et stort ansvar
– Løn efter aftale og kvalifikationer
– 37 timer

TILTRÆDELSE

1. juni eller 1. august 2018.

INTERESSERET?

Ved yderligere spørgsmål til stillingen, kontakt:

Salgschef Kasper Findahl, 76 15 25 32

Produktchef Jørgen B. V. Qualen, 76 15 25 15

Eller send din ansøgning hurtigst muligt til:

Marketing koordinator, Jannie Nielsen på jnie@flex1one.dk

 

FLEX1ONE A/S blev etableret i 2003 og fusionerede i august 2014 med produktions- og handelsvirksomheden AHCON Wheel Service Equipment.

Begge firmaer har været en del af NDI koncernen i en årrække, hhv. siden opstart og 2007. FLEX1ONE A/S er totalpartner inden for dækmaskiner, autolifte og værktøj til dæk- og autobranchen samt lagerinventar til alle brancher.

Brandet AHCON®, dækker over udvikling og produktion af ergonomiske og sikre maskiner til auto- og dækbranchen som sælges og markedsføres igennem et net af distributører World Wide.

Vi er beliggende i Brørup i Sydjylland og beskæftiger mere end 40 medarbejdere indenfor salg, service, tegnestue, lager, produktion og montage.

Læs mere om os på www.flex1one.dk og www.ahcon.dk

2018-06-01T01:46:24.710 FLEX1ONE i Brørup søger en voksenelev, der med en god portion videbegærlighed, initiativ og gå-på-mod kan indgå i vores interne salgsteam. Produktområderne dækker over autolifte, værkstedsudstyr samt lager- og værkstedsinventar. OPGAVER Ekspedition af kunder Beregning af tilbud Opfølgning på tilbud Håndtering af reklamationer Koordinering og kommunikation med kunder og sælgere Deltagelse på messer Bestilling af varer hos inden- og udenlandske leverandører Ansvarlig for ordrer afgivet via webshop Generel salgs-backup Forefaldende administrativt arbejde PERSONLIGE OG FAGLIGE KVALIFIKATIONER Du har gennemført en af følgende tre uddannelsesforløb: EUD, EUD-S eller EUX Du er vant til at bruge en computer som dit vigtigstearbejdsredskab Du har sans for godt købmandskab Du behersker engelsk i skrift og tale og gerne tysk Du er struktureret og god til at håndtere en travl hverdag Du nyder udfordringer og det at finde løsninger Du er målrettet, empatisk og jordnær Du kender værdien af og kan udføre god kundeservice Du er villig til at gå den ekstra mil for at gøre kunden tilfreds VI TILBYDER En kontoruddannelse med speciale i Handel En stilling i en hurtigt voksende koncern med kort afstand til ledelsen En arbejdsdag med faglige udfordringer Et job med et stort ansvar Løn efter aftale og kvalifikationer 37 timer TILTR DELSE 1. juni eller 1. august 2018. INTERESSERET? Ved yderligere spørgsmål til stillingen, kontakt: Salgschef Kasper Findahl, 76 15 25 32 Produktchef Jørgen B. V. Qualen, 76 15 25 15 Eller send din ansøgning hurtigst muligt til: Marketing koordinator, Jannie Nielsen på jnie@flex1one.dk FLEX1ONE A S blev etableret i 2003 og fusionerede i august 2014 med produktions- og handelsvirksomheden AHCON Wheel Service Equipment. Begge firmaer har været en del af NDI koncernen i en årrække, hhv. siden opstart og 2007. FLEX1ONE A S er totalpartner inden for dækmaskiner, autolifte og værktøj til dæk- og autobranchen samt lagerinventar til alle brancher. Brandet AHCON , dækker over udvikling og produktion af ergonomiske og sikre maskiner til auto- og dækbranchen som sælges og markedsføres igennem et net af distributører World Wide. Vi er beliggende i Brørup i Sydjylland og beskæftiger mere end 40 medarbejdere indenfor salg, service, tegnestue, lager, produktion og montage. Læs mere om os på www.flex1one.dk og www.ahcon.dk11Jobnet12cbec81100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejen3214944FLEX1ONE A/S11Ladelundvej 376650BrørupDKDanmark0
jnie@flex1one.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554622JobNet48088991000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12cbec81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=12cbec81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12cbec81&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12cbec81&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgBrænder du for at blive Kontorelev?12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration354345982Kasper Findahljnie@flex1one.dkDKDanmarkDKDanmark329922247Er du Sikkerhedsstyrelsens nye kontorelev?Robot I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration, som har lyst til at komme tæt på, hvor de politiske beslutninger træffes og blive fortrolig med alle dele af en styrelse i rivende udvikling. Hvad forventer vi af dig? Du bliver fast tilknyttet dine administrative kolleger og kommer til at arbejde med folk på tværs af hele styrelsen. Kan du genkende disse fire karaktertræk hos dig selv, er vi ivrige efter at møde dig: Dine ører bliver spidse, når du hører om noget nyt. Du kommer til at få kendskab til styrelsens samtlige ansvarsområder. Vi forventer, at du suger viden til dig som en af de rigtigt store badesvampe og stiller spørgsmål til vores måder at gøre tingene på. Du er robust. Vi er ambitiøse på dine vegne, for det er jo dig, der skal lære noget. Du kan gribe alle de bolde, vi kaster efter dig, og du tilpasser dig de forskellige teams og arbejdsopgaver i styrelsen. Du er sådan en, folk kan lide at tale med. Du får de rum, du træder ind i, til at lyse lidt mere op. Du kan lide at hjælpe andre, uanset om det drejer sig om at dække op til et møde eller få styr på et regneark. Du skriver godt. Du kommer til at skrive til borgere og andre myndigheder i fx breve, emails eller på web. Derfor er det en forudsætning, at du er god til at formulere dig på skrift og gerne vil investere tid i at blive endnu bedre. Derudover opfylder du adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale offentlig administration det vil sige, at du har bestået eller forventer at bestå: EUX Kontor HHX med et 5-ugers supplerende forløb STX, HTX eller HF med et 10-ugers supplerende forløb HG eller HGS med adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration. Hvad kommer du til at lave? Som kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen kommer du rundt i hele huset, og du kommer til at løse opgaver på lige fod med assistenterne i alle styrelsens afdelinger. Vi indvier vi dig i, hvordan markedsovervågning fungerer, hvordan vi planlægger, sagsbehandler og fører tilsyn Vi lærer dig at arbejde med styrelsens kvalitetsledelsessystem Du ser, hvordan pressen håndteres, hvordan der formidles til borgere og virksomheder med effektiv kommunikation Du kommer selv til at besvare vores kunders spørgsmål både over telefon og mail Du er med til at arrangere seminarer og andre events Du kommer til at hjælpe juristerne med aktindsigt Du kommer omkring mange flere opgaver - også rent administrative som fx indkøb, regnskab og budgettering Hvad synes de andre? Linette Møller, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen Som elev i Sikkerhedsstyrelsen kommer jeg hele paletten rundt, så jeg får en god og alsidig uddannelse. Jeg har en dagligdag som består af spændende udfordringer og selvstændige opgaver. Derudover har jeg en masse gode kollegaer som altid er meget hjælpsomme. Jeannie Kold Vonsild, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen Min hverdag som elev i Sikkerhedsstyrelsen består af forskellige spændende og alsidige opgaver, hvor jeg kommer hele vejen rundt. Jeg udvikler mig både fagligt og personligt, og jeg har altid en god kollega, som jeg kan spørge til råds. Humøret er højt og stemningen er god. Det gør, at det er rart at gå på arbejde. Sådan ansøger du Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Rybners i Esbjerg. Du ansættes efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 3. januar 2019. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 2 og 3, og du starter den 1. september 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til økonomiassistent og elevansvarlig Anne Sax Lund på 33 73 21 13. Vi glæder os til at høre fra dig!I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration, som har lyst til at komme tæt på, hvor de politiske beslutninger træffes og blive fortrolig med alle dele af en styrelse i rivende udvikling.

Hvad forventer vi af dig?
Du bliver fast tilknyttet dine administrative kolleger og kommer til at arbejde med folk på tværs af hele styrelsen. Kan du genkende disse fire karaktertræk hos dig selv, er vi ivrige efter at møde dig:
  1. Dine ører bliver spidse, når du hører om noget nyt. Du kommer til at få kendskab til styrelsens samtlige ansvarsområder. Vi forventer, at du suger viden til dig som en af de rigtigt store badesvampe og stiller spørgsmål til vores måder at gøre tingene på.
  2. Du er robust. Vi er ambitiøse på dine vegne, for det er jo dig, der skal lære noget. Du kan gribe alle de bolde, vi kaster efter dig, og du tilpasser dig de forskellige teams og arbejdsopgaver i styrelsen.
  3. Du er sådan en, folk kan lide at tale med. Du får de rum, du træder ind i, til at lyse lidt mere op. Du kan lide at hjælpe andre, uanset om det drejer sig om at dække op til et møde eller få styr på et regneark.
  4. Du skriver godt. Du kommer til at skrive til borgere og andre myndigheder i fx breve, emails eller på web. Derfor er det en forudsætning, at du er god til at formulere dig på skrift og gerne vil investere tid i at blive endnu bedre.
Derudover opfylder du adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale offentlig administration – det vil sige, at du har bestået eller forventer at bestå:
  • EUX Kontor
  • HHX med et 5-ugers supplerende forløb
  • STX, HTX eller HF med et 10-ugers supplerende forløb
  • HG eller HGS med adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration.
Hvad kommer du til at lave?
Som kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen kommer du rundt i hele huset, og du kommer til at løse opgaver på lige fod med assistenterne i alle styrelsens afdelinger.
  • Vi indvier vi dig i, hvordan markedsovervågning fungerer, hvordan vi planlægger, sagsbehandler og fører tilsyn
  • Vi lærer dig at arbejde med styrelsens kvalitetsledelsessystem
  • Du ser, hvordan pressen håndteres, hvordan der formidles til borgere og virksomheder med effektiv kommunikation
  • Du kommer selv til at besvare vores kunders spørgsmål både over telefon og mail
  • Du er med til at arrangere seminarer og andre events
  • Du kommer til at hjælpe juristerne med aktindsigt
  • Du kommer omkring mange flere opgaver - også rent administrative som fx indkøb, regnskab og budgettering
Hvad synes de andre?
Linette Møller, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen
"Som elev i Sikkerhedsstyrelsen kommer jeg hele paletten rundt, så jeg får en god og alsidig uddannelse. Jeg har en dagligdag som består af spændende udfordringer og selvstændige opgaver. Derudover har jeg en masse gode kollegaer som altid er meget hjælpsomme."

Jeannie Kold Vonsild, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen
"Min hverdag som elev i Sikkerhedsstyrelsen består af forskellige spændende og alsidige opgaver, hvor jeg kommer hele vejen rundt. Jeg udvikler mig både fagligt og personligt, og jeg har altid en god kollega, som jeg kan spørge til råds. Humøret er højt og stemningen er god. Det gør, at det er rart at gå på arbejde."

Sådan ansøger du
Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Rybners i Esbjerg. Du ansættes efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet.

Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 3. januar 2019. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 2 og 3, og du starter den 1. september 2019.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til økonomiassistent og elevansvarlig Anne Sax Lund på 33 73 21 13.

Vi glæder os til at høre fra dig!
SikkerhedsstyrelsenEsbjerg2018-12-04T00:00:002019-01-03T00:00:00
329921292GENOPSLAG - Kontorelev til Syddansk Universitet i EsbjergRobot Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2019.Du kan forvente: faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning, koordinering samt servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere indsigt i personaleadministration, løn og økonomi turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade engagerede og kompetente oplæringsansvarlige social og aktiv elevklub ca. 3 måneder af din elevtid foregår på SDU i Odense, hvor HR og Økonomiservice er placeret. SDU betaler for de omkostninger der måtte være i forbindelse med bolig og rejseudgifterVi forventer, at: du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig du har gode formuleringsevner i skrift og tale, både på dansk og engelskAdgangskrav:For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå- EUX- HHX suppleret med 5 ugers tillægsuddannelse- HTX, HF eller STX suppleret med 10 ugers tillægsuddannelse- HG, HGV eller HGSHvis du er fyldt 25 år gælder de samme krav, men du skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole, hvis du er på ny ordning. Denne realkompetencerudering skal uploades sammen med din ansøgning. Vælger du ikke at medsende den, vurderes din ansøgning ikke.SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.Læs mere om SDU Esbjerg på vores hjemmeside:http: www.sdu.dk Om_SDU Byerne Esbjerg Og her kan du læse mere om Studieservice:https: www.sdu.dk da om_sdu faellesomraadet studieservicehttps: www.sdu.dk da om_sdu faellesomraadet studieservice studieservice_byerne Samtaler forventes afholdt i uge 3 4 2019, og der vil i forbindelse med samtaler være en lille test vedr. kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.Har du spørgsmål til stillingen på SDU i Esbjerg, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Jahn på tlf. nr. 6550 1501, bija@sdu.dk.Hvis du har generelle spørgsmål til stillingen kan du kontakte uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 og mail vvh@sdu.dkAnsættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde n fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb.

Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!

Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2019.

Du kan forvente:
• faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning, koordinering samt servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere
• indsigt i personaleadministration, løn og økonomi
• turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
• engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
• social og aktiv elevklub
• ca. 3 måneder af din elevtid foregår på SDU i Odense, hvor HR og Økonomiservice er placeret. SDU betaler for de omkostninger der måtte være i forbindelse med bolig og rejseudgifter

Vi forventer, at:
• du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
• du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
• højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig
• du har gode formuleringsevner i skrift og tale, både på dansk og engelsk

Adgangskrav:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå
- EUX
- HHX suppleret med 5 ugers tillægsuddannelse
- HTX, HF eller STX suppleret med 10 ugers tillægsuddannelse
- HG, HGV eller HGS
Hvis du er fyldt 25 år gælder de samme krav, men du skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole, hvis du er på ny ordning. Denne realkompetencerudering skal uploades sammen med din ansøgning. Vælger du ikke at medsende den, vurderes din ansøgning ikke.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.
Læs mere om SDU Esbjerg på vores hjemmeside:
http://www.sdu.dk/Om_SDU/Byerne/Esbjerg
Og her kan du læse mere om Studieservice:
https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/studieservice
https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/studieservice/studieservice_byerne

Samtaler forventes afholdt i uge 3/4 2019, og der vil i forbindelse med samtaler være en lille test vedr. kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Har du spørgsmål til stillingen på SDU i Esbjerg, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Jahn på tlf. nr. 6550 1501, bija@sdu.dk.
Hvis du har generelle spørgsmål til stillingen kan du kontakte uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 og mail vvh@sdu.dk

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. 

Syddansk Universitet2018-12-03T00:00:002019-01-02T00:00:00
329920239Kontorelev til Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i KoldingRobot Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i Kolding søger en dygtig, moden og engageret kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingen er til besættelse den 1. marts 2019. Vi søger en kontorelev med ambitioner, som er nysgerrig og initiativrig, og som har lyst til udfordringer. Kort sagt en elev med en positiv tilgang og som ikke er bange for at tage fat. Som kontorelev i Områdekontoret i Kolding vil du få en alsidig kontoruddannelse, som veksler mellem praktikperioder og et antal skoleforløb, afhængig af din ungdomsuddannelse i øvrigt. Du vil få et indgående kendskab til Kriminalforsorgen, da dine praktikperioder i uddannelsesforløbet vil foregå dels i Områdekontoret i Kolding og dels på andre institutioner i Kriminalforsorgen Syddanmark, bl.a. i et fængsel og i en KiF (Kriminalforsorgen i Frihed) afdeling. Du vil blive tilknyttet en elevansvarlig som følger dig gennem hele din elevtid. Din faglige og personlige udvikling vil være i fokus og du vil få et veltilrettelagt uddannelsesforløb med arbejdsområder indenfor administration og sagsbehandling. Du vil skulle rokere i forskellige enheder i områdekontoret, herunder ressourceenheden, klientsagsenheden og HR-enheden. Vi forventer, at du: Har afsluttet EUX eller EUD-s med fagretning kontor. Har du afsluttet HG2 skal der øverst på bevi-set stå kontor med speciale i offentlig administration Er selvstændig, engageret og positiv Kan tage ansvar for de opgaver, som du bliver stillet over for Kan kommunikere og er velformuleret i både mundtlig og skriftlig dansk Har gode IT-kundskaber og kendskab til Office-pakken Er serviceminded Kan lide nye udfordringer Kan indgå i forskellige teams i uddannelsesforløbet Om Kriminalforsorgen Syddanmark Kriminalforsorgen Syddanmark består af Områdekontoret i Kolding og 6 institutioner. De 6 institutioner har tilsammen 2 lukkede fængsler, 3 åbne fængsler, 10 arrester, 2 pensioner samt 4 KiF afdelinger. Kriminalforsorgen startede den 1.1.2015 en større reorganisering, hvor Kriminalforsorgen Syddanmark og Områdekontoret i Kolding blev etableret som et af de 4 områder under Kriminalforsorgen i Danmark. Områdekontoret i Kolding er administrativ enhed for de 6 institutioner. Området dækker geografisk over det sydlige Jylland samt hele Fyn. Området har ca. 1.000 ansatte, fordelt på ledere, fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere. Kriminalforsorgen Syddanmarks områdekontor er beliggende på Domhusgade 24, 6000 Kolding For yderligere information om Kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden http: www.kriminalforsorgen.dk Ansøgning Er du interesseret så send motiveret ansøgning med dokumentation for uddannelse, CV og evt. andet relevant materiale via knappen Søg stillingen . Vi skal have din ansøgning senest den 1. januar 2019. Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling til besættelse fra den 1. marts 2019 og med en ugentlig arbejdstid på 37 timer fordelt mandag fredag. Vi forventer at afholde samtaler tirsdag i uge 3. For flere informationer om elevstillingen kan du kontakte: HR konsulent Torben Balsby på tlf. 7255 4773. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge den ledige stilling. En forudsætning for ansættelse i stillingen er dog, at du, såfremt du indkaldes til samtale, giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden en eventuel ansættelse skal vi have modtaget dokumentation for dit CV, f.eks. ansættelsesbeviser og eksamensbeviser. Hvis du indkaldes til samtale, skal du medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse sammen med identifikation, f.eks. pas eller kørekort.Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i Kolding søger en dygtig, moden og engageret kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingen er til besættelse den 1. marts 2019.
Vi søger en kontorelev med ambitioner, som er nysgerrig og initiativrig, og som har lyst til udfordringer. Kort sagt en elev med en positiv tilgang og som ikke er bange for at tage fat.
Som kontorelev i Områdekontoret i Kolding vil du få en alsidig kontoruddannelse, som veksler mellem praktikperioder og et antal skoleforløb, afhængig af din ungdomsuddannelse i øvrigt. Du vil få et indgående kendskab til Kriminalforsorgen, da dine praktikperioder i uddannelsesforløbet vil foregå dels i Områdekontoret i Kolding og dels på andre institutioner i Kriminalforsorgen Syddanmark, bl.a. i et fængsel og i en KiF (Kriminalforsorgen i Frihed) afdeling. Du vil blive tilknyttet en elevansvarlig som følger dig gennem hele din elevtid. Din faglige og personlige udvikling vil være i fokus og du vil få et veltilrettelagt uddannelsesforløb med arbejdsområder indenfor administration og sagsbehandling. Du vil skulle rokere i forskellige enheder i områdekontoret, herunder ressourceenheden, klientsagsenheden og HR-enheden.

Vi forventer, at du:
  • Har afsluttet EUX eller EUD-s med fagretning kontor. Har du afsluttet HG2 skal der øverst på bevi-set stå kontor med speciale i offentlig administration
  • Er selvstændig, engageret og positiv
  • Kan tage ansvar for de opgaver, som du bliver stillet over for
  • Kan kommunikere og er velformuleret i både mundtlig og skriftlig dansk
  • Har gode IT-kundskaber og kendskab til Office-pakken
  • Er serviceminded
  • Kan lide nye udfordringer
  • Kan indgå i forskellige teams i uddannelsesforløbet

Om Kriminalforsorgen Syddanmark
Kriminalforsorgen Syddanmark består af Områdekontoret i Kolding og 6 institutioner. De 6 institutioner har tilsammen 2 lukkede fængsler, 3 åbne fængsler, 10 arrester, 2 pensioner samt 4 KiF afdelinger.
Kriminalforsorgen startede den 1.1.2015 en større reorganisering, hvor Kriminalforsorgen Syddanmark og Områdekontoret i Kolding blev etableret som et af de 4 områder under Kriminalforsorgen i Danmark. Områdekontoret i Kolding er administrativ enhed for de 6 institutioner.
Området dækker geografisk over det sydlige Jylland samt hele Fyn.
Området har ca. 1.000 ansatte, fordelt på ledere, fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere.
Kriminalforsorgen Syddanmarks områdekontor er beliggende på Domhusgade 24, 6000 Kolding
For yderligere information om Kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden http://www.kriminalforsorgen.dk

Ansøgning
Er du interesseret så send motiveret ansøgning med dokumentation for uddannelse, CV og evt. andet relevant materiale via knappen ”Søg stillingen”. Vi skal have din ansøgning senest den 1. januar 2019.
Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling.
Stillingen er en fuldtidsstilling til besættelse fra den 1. marts 2019 og med en ugentlig arbejdstid på 37 timer fordelt mandag – fredag.
Vi forventer at afholde samtaler tirsdag i uge 3.
For flere informationer om elevstillingen kan du kontakte: HR konsulent Torben Balsby på tlf. 7255 4773.
Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.
Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge den ledige stilling.
En forudsætning for ansættelse i stillingen er dog, at du, såfremt du indkaldes til samtale, giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.
Inden en eventuel ansættelse skal vi have modtaget dokumentation for dit CV, f.eks. ansættelsesbeviser og eksamensbeviser. Hvis du indkaldes til samtale, skal du medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse sammen med identifikation, f.eks. pas eller kørekort.




Områdekontor KoldingKolding2018-11-29T00:00:002019-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du Sikkerhedsstyrelsens nye kontorelev?

Sikkerhedsstyrelsen

Esbjerg
I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig admi...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

GENOPSLAG - Kontorelev til Syddansk Universitet i Esbjerg

Syddansk Universitet

Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:2. januar 2019

Kontorelev til Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i Kolding

Områdekontor Kolding

Kolding
Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i Kolding søger en dygtig, moden og engageret kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingen er til besættelse den 1. marts 2019. Vi søger en kontorelev med ambitioner, som er nysgerrig og...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:1. januar 2019