Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vores dygtige kollega har søgt nye udfordringer, hvorfor vi har en ledig stilling i et stærkt tværfagligt fællesskab med gode kollegaer, spændende opgaver og en vigtig patientgruppe

Vi står netop og mangler en dygtig lægesekretær til Børne- og ungdomspsykisk Center på Bispebjerg. På vores Bispebjerg matrikel har vi fire ambulatorier og tre døgnafsnit. Din ansættelse vil være i vores afsnit for større børn, der varetager udredning og behandling for børn i alderen 8-13 år.

Afsnittets patienter har forskellige børnepsykiatriske vanskeligheder f.eks. autismespektrum-forstyrrelser, ADHD eller følelses- og adfærdsmæssige forstyrrelser.

Det vigtigt for os at:

  • du har lyst til at hjælpe børn og unge samt deres familier gennem et forløb i Børne- og ungdomspsykiatrien
  • du sætter en lid i at arbejdet struktureret, er servicemindet og sætter samarbejde højt
Hvad bliver du en del af?
En arbejdsplads i udvikling hvor du, sammen med dine kollegaer, har en helt central betydning for alle patientforløb. Du styrer det administrative patientforløb og binder forløbet sammen - du har første og sidste hånd på registreringen.

Nedenstående arbejdsopgaver er i fokus:

  • Arbejde i Sundhedsplatformen herunder: håndtering af henvisninger, bookninger, indkaldelser, erklæringer, underretninger samt kvalitetssikring gennem arbejdslister
  • Sikre at vi overholder udrednings- og behandlingsretten
  • I samarbejde med de øvrige lægesekretærer i afsnittet, kommer du til at arbejde i front i skrankefunktionen, hvor opgaverne bl.a. er telefonpasning og modtagelse af patienter og deres familier
Klinisk sekretariat i BUC
Du bliver en del af det Kliniske Sekretariat (KS), der består af en stor engageret lægesekretærgruppe på tværs af hele Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center (BUC) i Region H. Vi arbejder i fællesskab på at styrke lægesekretærernes arbejdsopgaver og sikre patienter, pårørende og afsnit en ensartet høj kvalitet.

KS har sekretærer fordelt på 5 matrikler (Glostrup, Det Ambulante Hus, Bispebjerg, Hillerød og Bornholm).

Der er 4 matrikelledende lægesekretærer og en sekretariatsleder, som sammen står for driften og ledelsen af KS.

Vi har et godt SP-nøglepersonsnetværk og samarbejde, og derudover skal vi til at arbejde mere fokuseret med løft af kompetencer hos alle sekretærer i KS.

Hvad forventer vi af dig?
Du er uddannet lægesekretær, og vi forestiller os, at du har kendskab til, eller interesse for psykiatrien som speciale. Du skal gerne kunne arbejde i tidsrummet 7.30-15.00.

Derudover kan du sætte flueben ved:

Du er god til at kommunikere. Du kommunikerer respektfuldt med patienter og pårørende med fokus på deres individuelle situation. Med dine gode kommunikative egenskaber og din sans for service kan du give vores patienter den bedste start på deres forløb i ambulatoriet.

Du er god til at samarbejde. I stillingen vil du få mange samarbejdspartnere både internt og eksternt. Du er god til at formidle din monofaglige viden og erfaring, og du er samtidig god til at lytte til og inddrage dine tværfaglige kollegaers perspektiver og kompetencer.

Du er fagligt engageret. Lægesekretærens rolle og arbejdsopgaver er under stadig forandring, vi har derfor brug for en kollega, der sammen med de øvrige lægesekretærer i det Kliniske Sekretariat kan se udviklingspotentiale i vores arbejdsopgaver og arbejdsgange.

Du er nysgerrig. Du har en interesse og nysgerrighed ift. udviklingen og optimeringen af vores opgaver. Du byder ind med forslag til nye tiltage og deltager engageret i vores udvikling. Du skal også være nysgerrig på dine kolleger og dig selv, så I flytter jer som team, og altid arbejder for at skabe de bedste patientforløb.

Du er omstillingsparat. Dine arbejdsopgaver er alsidige, og du kommer til at skifte mellem flere forskellige opgaver på en arbejdsdag, ligeledes kommer du til at skifte imellem at være i front i skrankefunktion samt at være backoffice. Det er derfor vigtigt, at du trives med en varieret arbejdsdag, og at du er god til hurtigt at omstille dig.

Hvad tilbyder vi?

  • Gode muligheder for faglig udvikling. Hos os er det vigtigt, at du udvikler dig fagligt, derfor vil du blive lært op i alle vores funktioner.
  • Du kan sætte dit præg på arbejdsopgaverne. Som medarbejder inddrages du i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange – så har du forslag til ændringer, skal du endelig byde ind med dine forslag.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er med start 1. juni 2021 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure
Har du nogen spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om stillingerne eller afsnittet, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lene Sørensen på 20 52 90 23 eller sekretariatsleder Cecilie Mahler på 23 47 45 99.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg via link senest onsdag den 21. april 2021 kl. 12.00.
Du bedes uploade CV og uddannelsesbevis sammen med din ansøgning.

Samtaler afholdes fredag den 23. april 2021.

Om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center (BUC) er en del af Region Hovedstadens Psykiatri. Centeret foretager udredning og behandling af børn og unge med alle former for alvorlige psykiske lidelser. Centeret har to kliniske afdelinger: Afdeling Ambulant og Afdeling Døgn fordelt på flere matrikler i Regionen.

Herudover har centeret en række støttefunktioner og en forskningsenhed. Samlet er vi ca. 750 medarbejdere, der indgår i et tæt tværfagligt samarbejde om de ca. 9.000 børn og unge i alderen 0-17 år, der årligt ses i centeret. Nærmere information om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center kan findes på BUC hjemmeside www.buc-regionh.dk

Læs og hør mere om Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på "Job i Psykiatrien".


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.