VVS- og Ventilationsingeniør

Vi søger en dygtig VVS- og Ventilationsingeniør til Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS i Nivå

Har du nogle års erfaring som rådgivende ingeniør og vil du være en del af et inspirerende arbejdsmiljø, så er jobbet hos Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS måske noget for dig. Kontoret er beliggende i skøn natur tæt på Øresund og Strandvejen. Og for den rette med de rigtige lederegenskaber, er der gode fremtidsmuligheder i den retning!

Virksomheden har en masse spændende projekter under opsejling. De spænder over alt fra renovering og ombygning til nybyggeri indenfor både den private og offentlige sektor. Derfor søger vi en erfaren og fagligt stærk VVS- og Ventilationsingeniør til kontoret i det naturskønne område.

Du kommer til at indgå i et team med dygtige kolleger, et godt arbejdsklima og gode muligheder for professionel sparring. Din primære rolle vil være projektansvarlig, hvor du vil varetage det faglige ansvar og sikre en god kvalitet i tæt samarbejde med projektlederen. Som rådgiver trives du naturligvis også med den tætte kontakt til kunder og samarbejdspartnere, ligesom du skal kunne begå dig på en byggeplads i åben og direkte dialog med håndværkere.

Om dig

  • VVS- og Ventilationsingeniør med, måske, 3 til 6 års relevant erfaring
  • Fagligt velfunderet med gode samarbejdsevner
  • Arbejder struktureret med et godt overblik – også i pressede situationer
  • Gode kommunikative og skriftlige egenskaber
  • Positiv tilgang til og mod på faglige udfordringer
  • Engageret, fleksibel og ansvarsbevidst 

Jobbet 

  • Projektansvarlig – særligt på større projekter
  • Projektering og dimensionering af VVS- og ventilationsinstallationer i alsidige byggeprojekter
  • Udarbejdelse af energirammer og BSim indeklimasimulering
  • Udarbejdelse af teknisk dokumentation, beskrivelser, rapporter og diverse udbudsmaterialer
  • Føre tilsyn og være med til idriftsættelse dine projekter og følge dem godt til dørs
  • Aktivt bidrage til den faglige udvikling og vidensdeling
     
    Vi tilbyder

  •  Et fuldtidsjob i en velfungerende virksomhed
  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kolleger
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Flad ledelsesstruktur med kort vej til beslutninger og indflydels
  • En rar og uformel tone på kontoret
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. flekstid, frokostordning, sundhedsforsikring og pensionsordning
  • Mulighed for på sigt at indgå i lederteamet.
  • God løn efter kvalifikationer


Rekrutteringsprocessen varetages af CAD Kompagniet A/S.
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Senior Rekrutteringskonsulent Allan Ejsted Isaksson, CAD Kompagniet A/S på telefon 5371 9006 og få en snak om jobbet og mulighederne hos Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS.
 
Vil du være en del af teamet, så send en ansøgning med CV til ai@cadkompagniet.dk mærket ”VVS- og Ventilation” 

Læs mere om Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS på: https://www.knas.dk/

Bemærk venligst, at der indkaldes løbende, og vi ansætter når den rette stjerne er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Sådan ansøger du


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048259Phoenix-812adb6412019-06-25T00:00:00VVS- og Ventilationsingeniør

Vi søger en dygtig VVS- og Ventilationsingeniør til Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS i Nivå

Har du nogle års erfaring som rådgivende ingeniør og vil du være en del af et inspirerende arbejdsmiljø, så er jobbet hos Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS måske noget for dig. Kontoret er beliggende i skøn natur tæt på Øresund og Strandvejen. Og for den rette med de rigtige lederegenskaber, er der gode fremtidsmuligheder i den retning!

Virksomheden har en masse spændende projekter under opsejling. De spænder over alt fra renovering og ombygning til nybyggeri indenfor både den private og offentlige sektor. Derfor søger vi en erfaren og fagligt stærk VVS- og Ventilationsingeniør til kontoret i det naturskønne område.

Du kommer til at indgå i et team med dygtige kolleger, et godt arbejdsklima og gode muligheder for professionel sparring. Din primære rolle vil være projektansvarlig, hvor du vil varetage det faglige ansvar og sikre en god kvalitet i tæt samarbejde med projektlederen. Som rådgiver trives du naturligvis også med den tætte kontakt til kunder og samarbejdspartnere, ligesom du skal kunne begå dig på en byggeplads i åben og direkte dialog med håndværkere.

Om dig

  • VVS- og Ventilationsingeniør med, måske, 3 til 6 års relevant erfaring
  • Fagligt velfunderet med gode samarbejdsevner
  • Arbejder struktureret med et godt overblik – også i pressede situationer
  • Gode kommunikative og skriftlige egenskaber
  • Positiv tilgang til og mod på faglige udfordringer
  • Engageret, fleksibel og ansvarsbevidst 

Jobbet 

  • Projektansvarlig – særligt på større projekter
  • Projektering og dimensionering af VVS- og ventilationsinstallationer i alsidige byggeprojekter
  • Udarbejdelse af energirammer og BSim indeklimasimulering
  • Udarbejdelse af teknisk dokumentation, beskrivelser, rapporter og diverse udbudsmaterialer
  • Føre tilsyn og være med til idriftsættelse dine projekter og følge dem godt til dørs
  • Aktivt bidrage til den faglige udvikling og vidensdeling
     
    Vi tilbyder

  •  Et fuldtidsjob i en velfungerende virksomhed
  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kolleger
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Flad ledelsesstruktur med kort vej til beslutninger og indflydels
  • En rar og uformel tone på kontoret
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. flekstid, frokostordning, sundhedsforsikring og pensionsordning
  • Mulighed for på sigt at indgå i lederteamet.
  • God løn efter kvalifikationer


Rekrutteringsprocessen varetages af CAD Kompagniet A/S.
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Senior Rekrutteringskonsulent Allan Ejsted Isaksson, CAD Kompagniet A/S på telefon 5371 9006 og få en snak om jobbet og mulighederne hos Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS.
 
Vil du være en del af teamet, så send en ansøgning med CV til ai@cadkompagniet.dk mærket ”VVS- og Ventilation” 

Læs mere om Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS på: https://www.knas.dk/

Bemærk venligst, at der indkaldes løbende, og vi ansætter når den rette stjerne er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Sådan ansøger du

Vi søger en dygtig VVS- og Ventilationsingeniør til Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS i Nivå Har du nogle års erfaring som rådgivende ingeniør og vil du være en del af et inspirerende arbejdsmiljø, så er jobbet hos Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS måske noget for dig. Kontoret er beliggende i skøn natur tæt på Øresund og Strandvejen. Og for den rette med de rigtige lederegenskaber, er der gode fremtidsmuligheder i den retning! Virksomheden har en masse spændende projekter under opsejling. De spænder over alt fra renovering og ombygning til nybyggeri indenfor både den private og offentlige sektor. Derfor søger vi en erfaren og fagligt stærk VVS- og Ventilationsingeniør til kontoret i det naturskønne område. Du kommer til at indgå i et team med dygtige kolleger, et godt arbejdsklima og gode muligheder for professionel sparring. Din primære rolle vil være projektansvarlig, hvor du vil varetage det faglige ansvar og sikre en god kvalitet i tæt samarbejde med projektlederen. Som rådgiver trives du naturligvis også med den tætte kontakt til kunder og samarbejdspartnere, ligesom du skal kunne begå dig på en byggeplads i åben og direkte dialog med håndværkere. Om dig VVS- og Ventilationsingeniør med, måske, 3 til 6 års relevant erfaring Fagligt velfunderet med gode samarbejdsevner Arbejder struktureret med et godt overblik også i pressede situationer Gode kommunikative og skriftlige egenskaber Positiv tilgang til og mod på faglige udfordringer Engageret, fleksibel og ansvarsbevidst Jobbet Projektansvarlig særligt på større projekter Projektering og dimensionering af VVS- og ventilationsinstallationer i alsidige byggeprojekter Udarbejdelse af energirammer og BSim indeklimasimulering Udarbejdelse af teknisk dokumentation, beskrivelser, rapporter og diverse udbudsmaterialer Føre tilsyn og være med til idriftsættelse dine projekter og følge dem godt til dørs Aktivt bidrage til den faglige udvikling og vidensdeling Vi tilbyder Et fuldtidsjob i en velfungerende virksomhed Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kolleger En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Flad ledelsesstruktur med kort vej til beslutninger og indflydels En rar og uformel tone på kontoret Attraktive medarbejderforhold med bl.a. flekstid, frokostordning, sundhedsforsikring og pensionsordning Mulighed for på sigt at indgå i lederteamet. God løn efter kvalifikationer Rekrutteringsprocessen varetages af CAD Kompagniet A S. Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Senior Rekrutteringskonsulent Allan Ejsted Isaksson, CAD Kompagniet A S på telefon 5371 9006 og få en snak om jobbet og mulighederne hos Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS. Vil du være en del af teamet, så send en ansøgning med CV til ai@cadkompagniet.dk mærket VVS- og Ventilation Læs mere om Klaus Nielsen Rådgivende ingeniørfirma AS på: https: www.knas.dk Bemærk venligst, at der indkaldes løbende, og vi ansætter når den rette stjerne er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig! Sådan ansøger du11jobnet812adb64100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:000000https://www.cadkompagniet.dk/job/vvs-og-ventilationsingenioer/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3551673CAD Kompagniet A/S11Lyskær 8A2730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782552JobNet5008865500886510024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=812adb64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=812adb64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=812adb64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=812adb64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/1.jpgEr du en fagligt stærk Bygningsingeniør?12008001Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg362122290ai@cadkompagniet.dkDKDanmarkDKDanmark330046068Ingeniør til projektering af sporRobot Vi søger en dygtig ingeniør, der brænder for at projektere spor og linjeføringer og som vil være med til at udvikle designprocessen for fremtidens jernbaner. Baneområdet i MOE er i udvikling og oplever en stigende efterspørgsel på sporprojektering og banedesign. Vi arbejder med design af mindre og større anlæg, og vi har brug for skarpe ingeniører, som brænder for projektering af sporanlæg og 3D-modellering. Du vil blive tilknyttet MOE Bane, der er et selvstændigt forretningsområde i afdelingen Bro Bane. Vi er meget åbne overfor nye id er, og du får rig mulighed for at sætte dit præg på videreudviklingen af vores designprocesser. Det er en fordel, hvis du har noget erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav. Det er ligeledes en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med at arbejde med TSI og eller med CSM. Vi hører til divisionen Infrastruktur, der herudover består af 6 andre afdelinger. Du vil derfor få kollegaer med solide kompetencer inden for trafikplanlægning, lufthavne, anlæg, geoteknik, broer, veje, natur, miljø og klima og naturligvis baner. Du kommer til at få din daglige gang på vores hovedkontor lige ved Buddinge Station med gode muligheder for offentlig transport og tæt på motorring M3. Vi har netop udvidet domicilet for at få plads til mange flere gode kollegaer. Vi har ligeledes en virksomhedskultur, hvor det sociale vægtes meget højt, og der er et stærkt sammenhold på tværs af hele koncernen Da vi afholder samtaler løbende, lukker vi for ansøgninger, når vi får den rigtige kandidat, også selvom fristen ikke er udløbet. Din profil Du er uddannet ingeniør Du er uddannet baneingeniør eller har erfaring med lignende stilling Du har erfaring med programmerne Microstation, OpenRail PowerRail og ProjectWise Du har erfaring med bane- eller vejopgaver Du har en positiv indstilling og mod på faglige udfordringer Du er engageret og har ambitioner om faglig og personlig udvikling Du arbejder selvstændigt, men har også lyst til at arbejde i projektteams Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt Du har et godt humør og en positiv indstilling Dine primære arbejdsopgaver Design af spor og linjeføring 3D modellering af sporanlæg Udvikling af designprocessen Give input til CSM-processen Bidrage med beskrivelser til udbudsmateriale Varetage kommunikationen med kunder Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakkeVi søger en dygtig ingeniør, der brænder for at projektere spor og linjeføringer og som vil være med til at udvikle designprocessen for fremtidens jernbaner.

Baneområdet i MOE er i udvikling og oplever en stigende efterspørgsel på sporprojektering og banedesign.
Vi arbejder med design af mindre og større anlæg, og vi har brug for skarpe ingeniører, som brænder for projektering af sporanlæg og 3D-modellering.

Du vil blive tilknyttet MOE|Bane, der er et selvstændigt forretningsområde i afdelingen Bro & Bane. Vi er meget åbne overfor nye idéer, og du får rig mulighed for at sætte dit præg på videreudviklingen af vores designprocesser.

Det er en fordel, hvis du har noget erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav. Det er ligeledes en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med at arbejde med TSI og/eller med CSM.

Vi hører til divisionen Infrastruktur, der herudover består af 6 andre afdelinger. Du vil derfor få kollegaer med solide kompetencer inden for trafikplanlægning, lufthavne, anlæg, geoteknik, broer, veje, natur, miljø og klima og naturligvis baner.
Du kommer til at få din daglige gang på vores hovedkontor lige ved Buddinge Station med gode muligheder for offentlig transport og tæt på motorring M3. Vi har netop udvidet domicilet for at få plads til mange flere gode kollegaer. Vi har ligeledes en virksomhedskultur, hvor det sociale vægtes meget højt, og der er et stærkt sammenhold på tværs af hele koncernen

Da vi afholder samtaler løbende, lukker vi for ansøgninger, når vi får den rigtige kandidat, også selvom fristen ikke er udløbet.

Din profil

  • Du er uddannet ingeniør
  • Du er uddannet baneingeniør eller har erfaring med lignende stilling
  • Du har erfaring med programmerne Microstation, OpenRail/PowerRail og ProjectWise
  • Du har erfaring med bane- eller vejopgaver
  • Du har en positiv indstilling og mod på faglige udfordringer
  • Du er engageret og har ambitioner om faglig og personlig udvikling
  • Du arbejder selvstændigt, men har også lyst til at arbejde i projektteams
  • Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Du har et godt humør og en positiv indstilling

Dine primære arbejdsopgaver

  • Design af spor og linjeføring
  • 3D modellering af sporanlæg
  • Udvikling af designprocessen
  • Give input til CSM-processen
  • Bidrage med beskrivelser til udbudsmateriale
  • Varetage kommunikationen med kunder

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-06-21T00:00:002019-07-28T00:00:00
330051731Fyr op under din udvikling som brandrådgiver og sæt dit præg på fremtidens brandydelser i NorconsultRobot Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende. Er det tilfældet skal du helt sikkert bruge lidt krudt på at læse nedenstående, hvor vi har skitseret en rolle, hvor du for alvor bruger din faglighed til at gøre en forskel. Du kommer fra dag t til at varetage spændende projekter, hvor du som primær brandrådgiver driver brandprojekter sikkert igennem alle projektets faser. I rollen kommer du desuden til at videreudvikle og styrke forretningsområdet, hvor du kan forvente, at dine erfaringer og ideer bliver hørt. Missionen er, at I sammen får udviklet forretningsområdet yderligere. Som brandrådgiver hos Norconsult er du en succes, når du inden for de første 12 måneder i jobbet har opnået succes med at: Håndtere interne brandprojekter, hvor du er primær brandrådgiver og følger projekterne gennem alle projektfaser fra de første inputs til arkitekter frem til projektaflevering. Du får ansvaret for 5-10 projekter sideløbende afhængig af kompleksitet, herunder både nybyg og renovering af f.eks. hoteller, kontor, erhverv og boliger. Du tager ansvar for tid og økonomi på dine projekter og er proaktiv omkring ændringer. Varetage kommunikation med eksterne parter (arkitekter, ingeniører, entreprenører, bygherrer, beredskab og myndigheder), som oplever dig som en tillidsvækkende og professionel brandrådgiver. Som rådgiver udfordrer og rådgiver du kunden såvel som myndigheder, så du sikrer den bedste løsning. Agere sparringspartner for dine kolleger i teamet og på tværs af lokationer. Du får 3 kolleger inden for brandområdet. Du er proaktiv og byder ind med din brandtekniske viden og udfordrer gerne dine kolleger, så I sammen sikrer et højt fagligt niveau i det projektmateriale, I sender ud af huset. Sætte dit aftryk på afdelingen og aktivt er med til at definere brand som ydelse fremadrettet. Du bruger din faglige viden og byder gerne ind ift. at få konkretiseret brandydelser, som Norconsult kan gå til markedet med. Påbegynde certificering i brandklasse svarende til din erfaring og kvalifikationer, hvis du ikke allerede er certificeret. Du bidrager dermed positivt til, at det faglige niveau i teamet kontinuerligt optimeres. Når det første år er gået, har du sat dit tydelige præg på afdelingen, projekterne og brand som disciplin i Norconsult. Dine udviklingsmuligheder på den længere bane Afhænger i høj grad af din interesse. Brandafdelingen er i vækst, og det betyder, at du kan påvirke din egen karriere fremadrettet. Ønsker du en master i brandsikkerhed er der mulighed for at påbegynde denne. Der er mulighed for at kombinere din interesse for brandområdet med andre fagområder f.eks. med bæredygtigt byggeri eller konstruktionsopgaver. Måske du allerede har en spirende drøm om forretningsudvikling, team eller fagledelse, specialisering i et nicheområde eller noget helt andet. Lad os jonglere med mulighederne og lægge en plan for din specifikke udvikling i rollen. Har vi pustet til ilden i dig? Så kan du sikkert matche de forestillinger, som vi umiddelbart har til din baggrund. Du er formentlig ingeniør eller konstruktøruddannet og kender til rollen som rådgiver. Mon ikke at du også er kommunikerende og har en lille iværksætter i gemt i maven? Hvad bliver jeg en del af? Det skal vi nok fortælle dig meget mere om, men det korte svar er: En af Skandinaviens førende, tværfaglige rådgivere med omkring 3500 medarbejdere på verdensplan. I Danmark sidder 210 medarbejdere fordelt på kontorer landet over. Du vil have din daglige gang i Herlev, hvor der i dag sidder 90. Norconsult løser opgaver for både offentlige og private bygherrer inden for byggeri, industri og anlæg. De medvirker i byggeriet med rådgivning, projektering, byggestyring og tilsyn ved byggeri og renoveringsopgaver. Har du mod på at undersøge muligheden nærmere? Så lad os tales ved! Giv rekrutteringskonsulent Sarah Bykær et kald, hvis du har spørgsmål. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du også skal sende CV og ansøgning igennem nedenstående link.

Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner … eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende. Er det tilfældet skal du helt sikkert bruge lidt krudt på at læse nedenstående, hvor vi har skitseret en rolle, hvor du for alvor bruger din faglighed til at gøre en forskel.

Du kommer fra dag ét til at varetage spændende projekter, hvor du som primær brandrådgiver driver brandprojekter sikkert igennem alle projektets faser. I rollen kommer du desuden til at videreudvikle og styrke forretningsområdet, hvor du kan forvente, at dine erfaringer og ideer bliver hørt. Missionen er, at I sammen får udviklet forretningsområdet yderligere.

Som brandrådgiver hos Norconsult er du en succes, når du inden for de første 12 måneder i jobbet har opnået succes med at:

  • Håndtere interne brandprojekter, hvor du er primær brandrådgiver og følger projekterne gennem alle projektfaser fra de første inputs til arkitekter frem til projektaflevering. Du får ansvaret for 5-10 projekter sideløbende afhængig af kompleksitet, herunder både nybyg og renovering af f.eks. hoteller, kontor, erhverv og boliger. Du tager ansvar for tid og økonomi på dine projekter og er proaktiv omkring ændringer.
  • Varetage kommunikation med eksterne parter (arkitekter, ingeniører, entreprenører, bygherrer, beredskab og myndigheder), som oplever dig som en tillidsvækkende og professionel brandrådgiver. Som rådgiver udfordrer og rådgiver du kunden såvel som myndigheder, så du sikrer den bedste løsning.
  • Agere sparringspartner for dine kolleger i teamet og på tværs af lokationer. Du får 3 kolleger inden for brandområdet. Du er proaktiv og byder ind med din brandtekniske viden – og udfordrer gerne dine kolleger, så I sammen sikrer et højt fagligt niveau i det projektmateriale, I sender ud af huset.
  • Sætte dit aftryk på afdelingen og aktivt er med til at definere brand som ydelse fremadrettet. Du bruger din faglige viden og byder gerne ind ift. at få konkretiseret brandydelser, som Norconsult kan gå til markedet med.
  • Påbegynde certificering i brandklasse svarende til din erfaring og kvalifikationer, hvis du ikke allerede er certificeret. Du bidrager dermed positivt til, at det faglige niveau i teamet kontinuerligt optimeres.

Når det første år er gået, har du sat dit tydelige præg på afdelingen, projekterne og brand som disciplin i Norconsult.

Dine udviklingsmuligheder på den længere bane…

… Afhænger i høj grad af din interesse. Brandafdelingen er i vækst, og det betyder, at du kan påvirke din egen karriere fremadrettet. Ønsker du en master i brandsikkerhed er der mulighed for at påbegynde denne. Der er mulighed for at kombinere din interesse for brandområdet med andre fagområder f.eks. med bæredygtigt byggeri eller konstruktionsopgaver. Måske du allerede har en spirende drøm om forretningsudvikling, team – eller fagledelse, specialisering i et nicheområde eller noget helt andet. Lad os jonglere med mulighederne og lægge en plan for din specifikke udvikling i rollen.

Har vi pustet til ilden i dig? Så kan du sikkert matche de forestillinger, som vi umiddelbart har til din baggrund. Du er formentlig ingeniør eller konstruktøruddannet og kender til rollen som rådgiver. Mon ikke at du også er kommunikerende og har en lille iværksætter i gemt i maven?

Hvad bliver jeg en del af?

Det skal vi nok fortælle dig meget mere om, men det korte svar er: En af Skandinaviens førende, tværfaglige rådgivere med omkring 3500 medarbejdere på verdensplan. I Danmark sidder 210 medarbejdere fordelt på kontorer landet over. Du vil have din daglige gang i Herlev, hvor der i dag sidder 90.

Norconsult løser opgaver for både offentlige og private bygherrer inden for byggeri, industri og anlæg. De medvirker i byggeriet med rådgivning, projektering, byggestyring og tilsyn ved byggeri og renoveringsopgaver.

Har du mod på at undersøge muligheden nærmere?

Så lad os tales ved! Giv rekrutteringskonsulent Sarah Bykær et kald, hvis du har spørgsmål. mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du også skal sende CV og ansøgning igennem nedenstående link.

mindHerlev2019-07-19T00:00:002019-08-27T00:00:00
330054191Yngre trafikplanlægger til trafikmodelleringRobot I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet. Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver. Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb. Din profil: Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring. Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder. Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har. Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling. Du kan både arbejde selvstændigt og i teams. Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt. Du har et godt humør og en positiv indstilling. I MOE Tetraplan får du: Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og prognoser Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst Erstat denne tekst med teaser Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

I MOE | Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet.

Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver.

Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb.

Din profil:

  • Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring.
  • Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder.
  • Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har.
  • Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i teams.
  • Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • Du har et godt humør og en positiv indstilling.

I MOE | Tetraplan får du:

  • Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og –prognoser
  • Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger
  • Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø
  • Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst
Erstat denne tekst med teaser

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-07-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
330059020Cost Manager til bygherrerådgivning søgesRobot MOE har et stærkt team, der sikrer optimal balance mellem bygherrens ønsker og projektets økonomi. Har du mod på nye udfordringer og vil du med på holdet? Vi søger en cost manager quantity surveyor, der vil være med til at udvikle vores cost management team og ydelser inden for bygherrerådgivning generelt. Du skal være klar til at levere rådgivning på et fagligt højt niveau, lige fra den tidlige id fase til byggeregnskabet er afsluttet. Projekterne spænder fra lufthavnsbyggeri og supersygehuse til det nyligt indviede pandaanlæg i Zoologisk have. Vi er kort sagt med til at opføre alle typer byggerier for både offentlige og private kunder. Du kan se frem til at blive en del af et fagligt stærkt ingeniørhus, hvor du har optimale muligheder for at søge faglig sparring og få tekniske inputs fra et meget bredt felt af specialister. Afdelingen for Bygherrerådgivning er en del af divisionen Byggeri Design på MOEs hovedkontor i København. Du vil derfor få din daglige gang i et nyt og moderne domicil, vi selv har projekteret. Domicilet ligger lige ved Buddinge Station, med gode muligheder for offentlig transport, parkering og tæt på ringvejen. Din profil Du er ingeniør, konstruktør, arkitekt eller tilsvarende Du har solide faglige kompetencer med 5 års erfaring, gerne fra både rådgiver og entreprenørbranchen Du er god til at forudse økonomiske risici og risiko-scenarier både fra bygherrens og entreprenørens perspektiv Du er struktureret, god til at udarbejde beslutningsoplæg, herunder gennemførelse af interessentanalyser og økonomioverslag Du arbejder selvstændigt, befinder dig godt med en afvekslende hverdag, har overblik og kan prioritere Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og kan bidrage til et godt samarbejde med kunder, samarbejdspartnere og kollegaer Du har kendskab til byggeriets faser, herunder styring af et byggeri fra den indledende planlægning til gennemførelse og indflytning. Du skal herudover have erfaring med følgende: Cost management Etablering af beslutningsgrundlag Planlægning af cost management, estimering og fastlæggelse af budget Opfølgning og kontrol Successiv kalkulation Erfaring med QTO og kalkulationer baseret på mængdeudtræk fra 3D BIM modeller vil være et plus. Dine primære arbejdsopgaver Opgaverne vil have fokus på cost management og herunder: Anlægsoverslag Kalkulationer Økonomiske analyser Opfølgning af byggeregnskaber Økonomisk projektgranskning Herudover kan opgaverne omfatte interessentanalyser, behovsafdækning, udarbejdelse af beslutningsgrundlag, programmering samt bygherrerådgivning i alle byggeriets faser. Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakkeMOE har et stærkt team, der sikrer optimal balance mellem bygherrens ønsker og projektets økonomi. Har du mod på nye udfordringer og vil du med på holdet?

Vi søger en cost manager / quantity surveyor, der vil være med til at udvikle vores cost management team og ydelser inden for bygherrerådgivning generelt.

Du skal være klar til at levere rådgivning på et fagligt højt niveau, lige fra den tidlige idéfase til byggeregnskabet er afsluttet. Projekterne spænder fra lufthavnsbyggeri og supersygehuse til det nyligt indviede pandaanlæg i Zoologisk have. Vi er kort sagt med til at opføre alle typer byggerier for både offentlige og private kunder.

Du kan se frem til at blive en del af et fagligt stærkt ingeniørhus, hvor du har optimale muligheder for at søge faglig sparring og få tekniske inputs fra et meget bredt felt af specialister.

Afdelingen for Bygherrerådgivning er en del af divisionen Byggeri & Design på MOEs hovedkontor i København. Du vil derfor få din daglige gang i et nyt og moderne domicil, vi selv har projekteret. Domicilet ligger lige ved Buddinge Station, med gode muligheder for offentlig transport, parkering og tæt på ringvejen.

Din profil

  • Du er ingeniør, konstruktør, arkitekt eller tilsvarende
  • Du har solide faglige kompetencer med 5 års erfaring, gerne fra både rådgiver og entreprenørbranchen
  • Du er god til at forudse økonomiske risici og risiko-scenarier både fra bygherrens og entreprenørens perspektiv
  • Du er struktureret, god til at udarbejde beslutningsoplæg, herunder gennemførelse af interessentanalyser og økonomioverslag
  • Du arbejder selvstændigt, befinder dig godt med en afvekslende hverdag, har overblik og kan prioritere
  • Du er god til at kommunikere – både mundtligt og skriftligt – og kan bidrage til et godt samarbejde med kunder, samarbejdspartnere og kollegaer
  • Du har kendskab til byggeriets faser, herunder styring af et byggeri fra den indledende planlægning til gennemførelse og indflytning.

Du skal herudover have erfaring med følgende:

  • Cost management
  • Etablering af beslutningsgrundlag
  • Planlægning af cost management, estimering og fastlæggelse af budget
  • Opfølgning og kontrol
  • Successiv kalkulation

Erfaring med QTO og kalkulationer baseret på mængdeudtræk fra 3D BIM modeller vil være et plus.

Dine primære arbejdsopgaver

Opgaverne vil have fokus på cost management og herunder:

  • Anlægsoverslag
  • Kalkulationer
  • Økonomiske analyser
  • Opfølgning af byggeregnskaber
  • Økonomisk projektgranskning

Herudover kan opgaverne omfatte interessentanalyser, behovsafdækning, udarbejdelse af beslutningsgrundlag, programmering samt bygherrerådgivning i alle byggeriets faser.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-07-12T00:00:002019-09-01T00:00:00
330041703Afdelingschef/Byggelederchef til VestsjællandRobot Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef Byggelederchef til Vestsjælland. Om jobbet: Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark Sags og omkostningsansvarlig Ansvarlig for alle underentreprenører og leverandører Om dig: Relevant teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør Mere end 5 års ledelseserfaring Kommer fra en stilling som Afdelingschef Byggelederchef Vigtigt: Det er kun folk, der minimum har 5 års erfaring og har siddet som Afdelingschef Byggelederchef, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1800

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland.

 

Om jobbet:

Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører

Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark

Sags­ og omkostningsansvarlig

Ansvarlig for alle underentreprenører og leverandører

 

Om dig:

Relevant teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør

Mere end 5 års ledelseserfaring

Kommer fra en stilling som Afdelingschef/Byggelederchef

Vigtigt: 

Det er kun folk, der minimum har 5 års erfaring og har siddet som Afdelingschef/Byggelederchef, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1800

Work Supply IVSRingsted2019-06-14T00:00:002019-08-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ingeniør til projektering af spor

MOE A/S

Søborg
Vi søger en dygtig ingeniør, der brænder for at projektere spor og linjeføringer og som vil være med til at udvikle designprocessen for fremtidens jernbaner. Baneområdet i MOE er i udvikling og oplever en stigende efterspørgsel på sporprojektering o...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019

Fyr op under din udvikling som brandrådgiver og sæt dit præg på fremtidens brandydelser i Norconsult

mind

Herlev
Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:27. august 2019

Yngre trafikplanlægger til trafikmodellering

MOE A/S

Søborg
I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstad...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Cost Manager til bygherrerådgivning søges

MOE A/S

Søborg
MOE har et stærkt team, der sikrer optimal balance mellem bygherrens ønsker og projektets økonomi. Har du mod på nye udfordringer og vil du med på holdet? Vi søger en cost manager quantity surveyor, der vil være med til at udvikle vores cost managem...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland

Work Supply IVS

Ringsted
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef Byggelederchef til Vestsjælland. Om jobbet: Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark Sags og omkostni...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:7. august 2019