VVS-teknikker med lederegenskaber søges til virksomhed i udvikling i Skive

Har du god erfaring inden for VVS, en sælger i maven og formår at gå i front for dit team? Drømmer du om at være med til at skabe din egen stilling og have stor frihed i din hverdag? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling i Skive.

Vi ønsker at udvikle vores virksomhed, og til det har vi brug for en skarp fagperson, der i fællesskab med direktionen kan være med til at skabe en stilling, som på sigt kan være en bærende faktor i firmaet. 

Vi søger altså en VVS-tekniker og projektleder i en og samme person, der skal have god viden inden for branchen og være i stand til at tage rollen som leder, i den tid projekterne kører. Det er vigtigt, at du fungerer godt i et konkurrencepræget miljø og formår at følge projekter fra start til slut.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i salg og tilbudsberegning af VVS og energiteknik. Så har du erfaring som sælger, er det kærkommen til stillingen. Vi ønsker ikke en, som kun kan skaffe nye kontakter, men en med en god forretningssans der kan følge opgaverne til dørs.

Du vil til tider skulle ud til kunder eller lignende i arbejdstiden, derfor er det essentielt, at du har kørekort.

Lønnen følger dine kvalifikationer og står derfor til forhandling, men som udgangspunkt hedder den 35.000 kr./måneden for denne fuldtidsstilling. Vi vil gerne investere i dig og din indkøring hos os og prioriterer at denne stilling skal lykkedes. Derfor er det endnu vigtigere for os at finde den helt rigtige kandidat til jobbet. 

Det forventer vi af dig:

  • Du har en uddannelse inden for teknikbranchen
  • At du kan fungerer godt som projektleder og kan tage ansvar
  • Du har drive i dit arbejde, og kan derfor være med til at skabe din egen stilling
  • At du har et sælgergen, hvor du på en professionel måde kan følge aftaler til dørs
  • Du har kørekort B


Det kan du forvente af os:

  • En grundløn på 35.000kr./mdr. til forhandling
  • At vi er villige til at investere i dig og stillingen
  • En arbejdsplads som fungerer under gode vilkår 
  • Frihed og tillid under ansvar 


Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Jeppe Schultz. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125905

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033401Phoenix-720c8af212019-05-28T00:00:00VVS-teknikker med lederegenskaber søges til virksomhed i udvikling i Skive

Har du god erfaring inden for VVS, en sælger i maven og formår at gå i front for dit team? Drømmer du om at være med til at skabe din egen stilling og have stor frihed i din hverdag? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling i Skive.

Vi ønsker at udvikle vores virksomhed, og til det har vi brug for en skarp fagperson, der i fællesskab med direktionen kan være med til at skabe en stilling, som på sigt kan være en bærende faktor i firmaet. 

Vi søger altså en VVS-tekniker og projektleder i en og samme person, der skal have god viden inden for branchen og være i stand til at tage rollen som leder, i den tid projekterne kører. Det er vigtigt, at du fungerer godt i et konkurrencepræget miljø og formår at følge projekter fra start til slut.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i salg og tilbudsberegning af VVS og energiteknik. Så har du erfaring som sælger, er det kærkommen til stillingen. Vi ønsker ikke en, som kun kan skaffe nye kontakter, men en med en god forretningssans der kan følge opgaverne til dørs.

Du vil til tider skulle ud til kunder eller lignende i arbejdstiden, derfor er det essentielt, at du har kørekort.

Lønnen følger dine kvalifikationer og står derfor til forhandling, men som udgangspunkt hedder den 35.000 kr./måneden for denne fuldtidsstilling. Vi vil gerne investere i dig og din indkøring hos os og prioriterer at denne stilling skal lykkedes. Derfor er det endnu vigtigere for os at finde den helt rigtige kandidat til jobbet. 

Det forventer vi af dig:

  • Du har en uddannelse inden for teknikbranchen
  • At du kan fungerer godt som projektleder og kan tage ansvar
  • Du har drive i dit arbejde, og kan derfor være med til at skabe din egen stilling
  • At du har et sælgergen, hvor du på en professionel måde kan følge aftaler til dørs
  • Du har kørekort B


Det kan du forvente af os:

  • En grundløn på 35.000kr./mdr. til forhandling
  • At vi er villige til at investere i dig og stillingen
  • En arbejdsplads som fungerer under gode vilkår 
  • Frihed og tillid under ansvar 


Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Jeppe Schultz. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125905

Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du god erfaring inden for VVS, en sælger i maven og formår at gå i front for dit team? Drømmer du om at være med til at skabe din egen stilling og have stor frihed i din hverdag? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling i Skive. Vi ønsker at udvikle vores virksomhed, og til det har vi brug for en skarp fagperson, der i fællesskab med direktionen kan være med til at skabe en stilling, som på sigt kan være en bærende faktor i firmaet. Vi søger altså en VVS-tekniker og projektleder i en og samme person, der skal have god viden inden for branchen og være i stand til at tage rollen som leder, i den tid projekterne kører. Det er vigtigt, at du fungerer godt i et konkurrencepræget miljø og formår at følge projekter fra start til slut.Dine opgaver vil blandt andet bestå i salg og tilbudsberegning af VVS og energiteknik. Så har du erfaring som sælger, er det kærkommen til stillingen. Vi ønsker ikke en, som kun kan skaffe nye kontakter, men en med en god forretningssans der kan følge opgaverne til dørs.Du vil til tider skulle ud til kunder eller lignende i arbejdstiden, derfor er det essentielt, at du har kørekort.Lønnen følger dine kvalifikationer og står derfor til forhandling, men som udgangspunkt hedder den 35.000 kr. måneden for denne fuldtidsstilling. Vi vil gerne investere i dig og din indkøring hos os og prioriterer at denne stilling skal lykkedes. Derfor er det endnu vigtigere for os at finde den helt rigtige kandidat til jobbet. Det forventer vi af dig: Du har en uddannelse inden for teknikbranchen At du kan fungerer godt som projektleder og kan tage ansvar Du har drive i dit arbejde, og kan derfor være med til at skabe din egen stilling At du har et sælgergen, hvor du på en professionel måde kan følge aftaler til dørs Du har kørekort B Det kan du forvente af os: En grundløn på 35.000kr. mdr. til forhandling At vi er villige til at investere i dig og stillingen En arbejdsplads som fungerer under gode vilkår Frihed og tillid under ansvar Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Jeppe Schultz. Kontaktoplysninger findes i boksen.Husk at vedhæft reference nr. 125905Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet720c8af2100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://kandidaterne.dk/jobs/1259050EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3536591Kandidaterne ApS11Bredgade 157800SkiveDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769247JobNet4996897499689710028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=720c8af2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=720c8af2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=720c8af2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=720c8af2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361937487Jeppejhs@kandidaterne.dkDKDanmarkDKDanmark330039186Technical project leader for product developmentRobot International oriented project leader Are you a skilled project leader in Electronics product development or Industrialization? Do you have an eye for the big picture without losing the sense for details? Do you like leading a multinational team and contribute to our Industrial future? Then join Schneider Electric for the opportunity to apply your expertise and cooperate internationally. Make a difference join Schneider Electric Schneider Electric is a global frontrunner in energy solutions and management with 140.000 employees in 100 countries. We take up a leadership position in utilities, intelligent systems and solutions for data and communications, helping individuals and organisations make the most of energy. You will join the Industrialization team, which is responsible for manufacturing and supply-chain process design and qualification in our Product Development Projects (PMP) for 3 phase UPS systems. These are being developed in our design centres in Denmark and China for our manufacturing sites, which are mainly located in Asia. Lead overall industrialization activities from Open to Close for 3 phase product line Working out of Kolding, Denmark, you will be leading overall the industrial activities for our PMP projects for 3 phase power roadmap. Specifically, you: Analyse and define supply chain for our new offers and make sure they meet the overall industrial strategy for the product line. Maintain the long time industrial plan for 3 phase, including capacity analysis, manufacturing surface and hours, and capital investments. Plan and track resource needs and consumed hours for industrial tasks for all 3 phase products together with project Industrial Leaders. Lead regularly reviews of 3 phase projects with key industrial leaders and contributors across Asia, Europe and US Functionally manage Kolding based industrial experts (6-8 persons) for process, test and cost: Ensure correct assignments to projects, set and evaluate goals, identify training needs and development plan Over time represent Industrialization in the 3 phase Project Steering committee Initially, you will follow the Industrial Director in managing the strategy of a bigger program which is already contracted. Over time, you will gradually take over the tasks outlined with expected autonomous ownership 5-7 months after you join. Many career opportunities and focus on development At Schneider Electric we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. You will constantly develop your professional competencies and have focus on your personal development. Proven track record of project management in electronics manufacturing area You hold a background as Manufacturing or Electrical Engineer with a Bachelor or Masters degree You have a couple of years work experience in R D, production or industrialization jobs You have experience in project management, preferable in multi-site setup and or holds a certification in project management Preferable you have experience with portfolio management or high level industrial planning You are a skilled communicator who understands Danish and speak and write English fluently, and you re able to travel up 15-25 days a year to factories and vendors in Asia. Interested? If you have any questions regarding the position, please contact Director of Industrialization Per Raun on 45 2075 2252. Read more about us and meet some of our employees at www.schneider-electric.dk

 

International oriented project leader

Are you a skilled project leader in Electronics product development or Industrialization? Do you have an eye for the big picture without losing the sense for details? Do you like leading a multinational team and contribute to our Industrial future? Then join Schneider Electric for the opportunity to apply your expertise and cooperate internationally.

Make a difference – join Schneider Electric

Schneider Electric is a global frontrunner in energy solutions and management with 140.000 employees in 100 countries. We take up a leadership position in utilities, intelligent systems and solutions for data and communications, helping individuals and organisations make the most of energy.

You will join the Industrialization team, which is responsible for manufacturing and supply-chain process design and qualification in our Product Development Projects (PMP) for 3 phase UPS systems. These are being developed in our design centres in Denmark and China for our manufacturing sites, which are mainly located in Asia.

Lead overall industrialization activities from Open to Close for 3 phase product line

Working out of Kolding, Denmark, you will be leading overall the industrial activities for our PMP projects for 3 phase power roadmap. Specifically, you:

  • Analyse and define supply chain for our new offers and make sure they meet the overall industrial strategy for the product line.
  • Maintain the long time industrial plan for 3 phase, including capacity analysis, manufacturing surface and hours, and capital investments.
  • Plan and track resource needs and consumed hours for industrial tasks for all 3 phase products together with project Industrial Leaders.
  • Lead regularly reviews of 3 phase projects with key industrial leaders and contributors across Asia, Europe and US
  • Functionally manage Kolding based industrial experts (6-8 persons) for process, test and cost: Ensure correct assignments to projects, set and evaluate goals, identify training needs and development plan
  • Over time represent Industrialization in the 3 phase Project Steering committee

 

Initially, you will follow the Industrial Director in managing the strategy of a bigger program which is already contracted. Over time, you will gradually take over the tasks outlined with expected autonomous ownership 5-7 months after you join.

Many career opportunities and focus on development

At Schneider Electric we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. You will constantly develop your professional competencies and have focus on your personal development.

 

Proven track record of project management in electronics/manufacturing area

  • You hold a background as Manufacturing or Electrical Engineer with a  Bachelor or Masters degree
  • You have a couple of years work experience in R&D, production or industrialization jobs
  • You have experience in project management, preferable in multi-site setup and/or holds a certification in project management
  • Preferable you have experience with portfolio management or high level industrial planning
  • You are a skilled communicator who understands Danish and speak and write English fluently, and you’re able to travel up 15-25 days a year to factories and vendors in Asia.

Interested?

If you have any questions regarding the position, please contact Director of Industrialization Per Raun on +45 2075 2252. Read more about us and meet some of our employees at www.schneider-electric.dk

  

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApSKolding2019-06-06T00:00:002019-06-28T00:00:00
330041652Senior Asset Integrity Specialist for offshore wind farmsRobot Would you like to take on the challenge of taking the lead in optimising the maintenance of our assets? Join us and become the new Senior Asset Integrity Specialist in Business Integrity Continuity where you ll be responsible for driving and improving the Preventive Inspection and Maintenance Plans for the fleet of wind turbines. This is done utilising your project management skillset, where you ll draw on technical competences within risk analysis and evaluation from technical specialists in each relevant field. Business Integrity Continuity is responsible for the asset integrity management system which ensures technical integrity of the fleet of offshore wind turbines. Your key tasks will be to Project manage continuous updates to the Preventive Inspection and Maintenance Plan Define requirements for IT tools required by the organisation to continue working smarter Project manage technical deliverables to key external customers Take the lead on developing our generic operational strategy within asset integrity management with a persistent focus on driving the costs to the right level to optimise the yield. The role requires a profound understanding of an operational business with an Asset Integrity Management System, as our organisation is ISO55001 certified. As Senior Asset Integrity Specialist, you ll be responsible for ensuring the overall strategy for operating assets and for ensuring that this is aligned with and implemented in the different technical fields. Your competences include that you have a bachelor s or master s degree in engineering have a strong project management skillset and excellent stakeholder management skills have experience from an operating organisation, with a combination of technical understanding and business value commercial understanding have a systematic and proactive approach to your work tasks, which is key for you to succeed in the job speak and write English fluently. Furthermore, you thrive in an international environment and have a natural flare for adapting rapidly to change. As your deliverables are highly dependent on internal stakeholders, it s very important that you have strong project management and communication skills. Working at Ørsted To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application to us as soon as possible and no later than 20 June 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. Please don t hesitate to contact Petur Martin Herdalur Head of Business Integrity Continuity, by telephone on 45 30 73 79 33 or Morten Knudsen Lead Asset Integrity Specialist, by telephone on 45 99 55 47 28 if you d like to know more about the position. You should expect some travelling in relation to your work approximately 30 days per year. Criminal record certificate Please note that for Danish applicants, we may request a criminal record certificate in connection with this job, and that employment will be subject to the information listed. The criminal record certificate will only be used in the assessment if the criminal activity is of relevance to the position. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore s 2,300 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Would you like to take on the challenge of taking the lead in optimising the maintenance of our assets?

Join us and become the new Senior Asset Integrity Specialist in Business Integrity & Continuity where you’ll be responsible for driving and improving the Preventive Inspection and Maintenance Plans for the fleet of wind turbines. This is done utilising your project management skillset, where you’ll draw on technical competences within risk analysis and evaluation from technical specialists in each relevant field. Business Integrity & Continuity is responsible for the asset integrity management system which ensures technical integrity of the fleet of offshore wind turbines.

Your key tasks will be to

  • Project manage continuous updates to the Preventive Inspection and Maintenance Plan
  • Define requirements for IT tools required by the organisation to continue working smarter
  • Project manage technical deliverables to key external customers
  • Take the lead on developing our generic operational strategy within asset integrity management with a persistent focus on driving the costs to the right level to optimise the yield.

The role requires a profound understanding of an operational business with an Asset Integrity Management System, as our organisation is ISO55001 certified. As Senior Asset Integrity Specialist, you’ll be responsible for ensuring the overall strategy for operating assets and for ensuring that this is aligned with and implemented in the different technical fields.

Your competences include that you

  • have a bachelor’s or master’s degree in engineering
  • have a strong project management skillset and excellent stakeholder management skills
  • have experience from an operating organisation, with a combination of technical understanding and business value/commercial understanding
  • have a systematic and proactive approach to your work tasks, which is key for you to succeed in the job
  • speak and write English fluently.

Furthermore, you thrive in an international environment and have a natural flare for adapting rapidly to change. As your deliverables are highly dependent on internal stakeholders, it’s very important that you have strong project management and communication skills.

Working at Ørsted

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?

Send your application to us as soon as possible and no later than 20 June 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis.

Please don’t hesitate to contact Petur Martin Herdalur  Head of Business Integrity & Continuity, by telephone on +45 30 73 79 33 or Morten Knudsen Lead Asset Integrity Specialist, by telephone on +45 99 55 47 28 if you’d like to know more about the position.

You should expect some travelling in relation to your work; approximately 30 days per year.

Criminal record certificate

Please note that for Danish applicants, we may request a criminal record certificate in connection with this job, and that employment will be subject to the information listed. The criminal record certificate will only be used in the assessment if the criminal activity is of relevance to the position.

About Ørsted

Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore’s 2,300 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we’re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

 

Ørsted A/SFredericia2019-06-14T00:00:002019-06-20T00:00:00
330041259SÆLGER AF AUBO ROBOTTERRobot Vil du være en del af salgsteamet hos en af landets førende virksomheder inden for salg af end-of-line pakkeløsninger og robotter? Motiveres du af at arbejde med salg, mål og resultater samt spændende industrikunder? Så er det dig, vi søger til jobbet som robotsælger til Sealing System A S i Grindsted. Der er et stort marked indenfor collaborative robotter, som vi har høje forventninger til. Derfor søger vi en forstærkning til vores salgsteam bestående af en ambitiøs robot sælger, som vil være med til at udbrede AUBO robotten på primært det danske marked. Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være: - Opsøgende salg identificere potentialet og behovet hos kunderne - Booke og gennemføre besøg præsentation hos kunder - Synliggøre værdien af robotter samt ROI beregning - Udarbejde tilbud og pris mm. - Opfølgning på salget hos kunderne - Deltagelse i messer Om dig: Som AUBO sælger hos Sealing System A S motiveres du af salget og af at skabe relation til kunden samt du kan åbne nye døre. Vi forventer at du: - Har erfaring med salg og kanvas - Er struktureret i din tilgang til arbejdsopgaverne, har gennemslagskraft og tør tage ansvar - Har vilje og gå-på-mod - Drives af resultater og målstyring - Er udadvendt, imødekommende og har et højt aktivitetsniveau - Kan beherske engelsk i skrift og tale (også gerne tysk) - Har økonomisk forståelse - Teknisk baggrund er en fordel Vi tilbyder: - At du kan blive en del af en branche og virksomhed som er i markant vækst og som konstant stræber efter at udvikle sig og sine ansatte - Et grundigt introduktionsforløb, hvor du vil få oplæring i dit arbejde, i vores produkter samt i vores firma, så du kommer godt i gang - Et job med udfordringer og frihed under ansvar - En åben organisation med en uformel og humoristisk omgangstone - Løn efter kvalifikationer Ansøgning og kontakt Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag til vores Key Account Manager, Anders Bundgaard Jensen på abj@sealing-system.dk Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anders Bundgaard Jensen på tlf.: 45 2055 5834

Vil du være en del af salgsteamet hos en af landets førende virksomheder inden for salg af end-of-line pakkeløsninger og robotter? Motiveres du af at arbejde med salg, mål og resultater samt spændende industrikunder? Så er det dig, vi søger til jobbet som robotsælger til Sealing System A/S i Grindsted.

Der er et stort marked indenfor collaborative robotter, som vi har høje forventninger til.

Derfor søger vi en forstærkning til vores salgsteam bestående af en ambitiøs robot sælger, som vil være med til at udbrede AUBO robotten på primært det danske marked.

 

Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være:

- Opsøgende salg – identificere potentialet og behovet hos kunderne

- Booke og gennemføre besøg/præsentation hos kunder

- Synliggøre værdien af robotter samt ROI beregning

- Udarbejde tilbud og pris mm.

- Opfølgning på salget hos kunderne

- Deltagelse i messer

 

Om dig:

Som AUBO sælger hos Sealing System A/S motiveres du af salget og af at skabe relation til kunden samt du kan åbne nye døre.

Vi forventer at du:

- Har erfaring med salg og kanvas

- Er struktureret i din tilgang til arbejdsopgaverne, har gennemslagskraft og tør tage ansvar

- Har vilje og gå-på-mod

- Drives af resultater og målstyring

- Er udadvendt, imødekommende og har et højt aktivitetsniveau

- Kan beherske engelsk i skrift og tale (også gerne tysk)

- Har økonomisk forståelse

- Teknisk baggrund er en fordel

 

Vi tilbyder:

- At du kan blive en del af en branche og virksomhed som er i markant vækst og som konstant stræber efter at udvikle sig og sine ansatte

- Et grundigt introduktionsforløb, hvor du vil få oplæring i dit arbejde, i vores produkter samt i vores firma, så du kommer godt i gang

- Et job med udfordringer og frihed under ansvar

- En åben organisation med en uformel og humoristisk omgangstone

- Løn efter kvalifikationer

 

Ansøgning og kontakt

Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag til vores Key Account Manager, Anders Bundgaard Jensen på abj@sealing-system.dk

Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anders Bundgaard Jensen på tlf.: +45 2055 5834

Sealing System A/SGrindsted2019-06-11T00:00:002019-07-10T00:00:00
330024031ProjektkoordinatorRobot Er du vores nye projektkoordinator, og brænder for at arbejde i et team hvor der fokuseres på god planlægning, høj kvalitet og glade kunder? Dine primære opgaver: Beregning af tilbud, opfølgning samt styring af ordre og projekter Planlægning og styring af bemanding (pt. 12 montører og lærlinge) Indkøb af materialer Besvare indgående opkald til virksomheden, herunder servicering af kunder og leverandører Vi forventer af dig: Du har erfaring fra lignede stillinger Du arbejder meget selvstændigt, struktureret og er ansvarsbevidst Du har sans for kort- og langtidsplanlægning Du er serviceminded og udadvendt og har en god humor Du har en forretningsmæssig indstilling til opgaverne og vil gerne udvise fleksibilitet, når der er travlt Dine faglige kompetencer matcher de nævnte opgaver Du har erfaring med MS Office pakken og gerne Ordrestyring Den Jyske Elektriker ApS Vi kan tilbyde en spændende stilling i en meget velfungerende og konsolideret virksomhed. En funktionærstilling med løn efter kvalifikationer, firmabil, smartphone, frugtordning, gode kollegaer og gode arbejdsforhold. Den Jyske Elektriker ApS er et el-installationsfirma, der udfører alle former for el-arbejde i højeste kvalitet i hele Danmark. Virksomheden blev etableret 2010. Vi udfører spjæld, nybyggerier, renoveringer, alarm, video, el-tjek samt større projekter både indenfor private og erhverv. Har du brug for uddybning eller blot spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Aut. El-installatør Martin Nim Jensen på tlf.: 70 70 70 81 eller send din ansøgning til mj@denjyskeelektirker.dk

Er du vores nye projektkoordinator, og brænder for at arbejde i et team hvor der fokuseres på god planlægning, høj kvalitet og glade kunder?

Dine primære opgaver:

  • Beregning af tilbud, opfølgning samt styring af ordre og projekter
  • Planlægning og styring af bemanding (pt. 12 montører og lærlinge)
  • Indkøb af materialer
  • Besvare indgående opkald til virksomheden, herunder servicering af kunder og leverandører

Vi forventer af dig:

  • Du har erfaring fra lignede stillinger
  • Du arbejder meget selvstændigt, struktureret og er ansvarsbevidst
  • Du har sans for kort- og langtidsplanlægning
  • Du er serviceminded og udadvendt og har en god humor
  • Du har en forretningsmæssig indstilling til opgaverne og vil gerne udvise fleksibilitet, når der er travlt
  • Dine faglige kompetencer matcher de nævnte opgaver
  • Du har erfaring med MS Office pakken og gerne Ordrestyring

Den Jyske Elektriker ApS

Vi kan tilbyde en spændende stilling i en meget velfungerende og konsolideret virksomhed. En funktionærstilling med løn efter kvalifikationer, firmabil, smartphone, frugtordning, gode kollegaer og gode arbejdsforhold.

Den Jyske Elektriker ApS er et el-installationsfirma, der udfører alle former for el-arbejde i højeste kvalitet i hele Danmark. Virksomheden blev etableret 2010. Vi udfører spjæld, nybyggerier, renoveringer, alarm, video, el-tjek samt større projekter både indenfor private og erhverv.

Har du brug for uddybning eller blot spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Aut. El-installatør Martin Nim Jensen på tlf.: 70 70 70 81 eller send din ansøgning til mj@denjyskeelektirker.dk

Den Jyske Elektriker ApSEsbjerg N2019-05-14T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Technical project leader for product development

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApS

Kolding
International oriented project leader Are you a skilled project leader in Electronics product development or Industrialization? Do you have an eye for the big picture without losing the sense for details? Do you like leading a multinational team and...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Senior Asset Integrity Specialist for offshore wind farms

Ørsted A/S

Fredericia
Would you like to take on the challenge of taking the lead in optimising the maintenance of our assets? Join us and become the new Senior Asset Integrity Specialist in Business Integrity Continuity where you ll be responsible for driving and improvi...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

SÆLGER AF AUBO ROBOTTER

Sealing System A/S

Grindsted
Vil du være en del af salgsteamet hos en af landets førende virksomheder inden for salg af end-of-line pakkeløsninger og robotter? Motiveres du af at arbejde med salg, mål og resultater samt spændende industrikunder? Så er det dig, vi søger til jobb...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:10. juli 2019

Projektkoordinator

Den Jyske Elektriker ApS

Esbjerg N
Er du vores nye projektkoordinator, og brænder for at arbejde i et team hvor der fokuseres på god planlægning, høj kvalitet og glade kunder? Dine primære opgaver: Beregning af tilbud, opfølgning samt styring af ordre og projekter Planlægning og styr...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019