Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig

Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark.  Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder.

Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.

Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. 

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330076919Phoenix-1696cde912019-08-22T00:00:00Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig

Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark.  Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder.

Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.

Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. 

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

2019-10-16T00:51:21.817 Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.11jobnet1696cde9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3582020STANDOUTMEDIA A/S11Strandlodsvej 6A2300København SDKDanmark0
websupporter@standoutmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent810532JobNet5032884503288410020-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgWeb Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT362394614websupporter@standoutmedia.dkwebsupporter@standoutmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330111305Software DeveloperRobot Copenhagen, Full-Time We are looking for more brilliant Software Developers for Siteimprove. If you re an ambitious SaaS developer, regardless of experience or background, looking to be a part of a Danish, global software company with product teams building user-centered web apps, on top of an enterprise cloud platform, let s talk! Our Product Teams are looking to expand with software developers who want to take part in building cutting-edge features for our global end users. You will add new product features and coordinate with the rest of your team working on different parts of the product While you provide us clean, delicious, and maintainable code, we will provide you with: An opportunity to become a member of a truly talented and experienced team of engineers with a passion for clean code and great products. Our teams are fast, smart, and independent. Feedback. Both from our customers as well as internally all code gets reviewed before release. We ship at least 2 times a week, so your code will most likely be in production multiple times a month. Community contributions and participation. We give back! Besides an incredible amount of office perks (like our own beer brewery!) we encourage open source contributions and community participation. A work environment where the best idea wins. We re pragmatic and we build software for different levels of language experience, framework understanding, and software environments. Shared code ownership, which we practice because we believe you can drive projects without working in a silo. Commitment. We re committed to shipping high quality code that our customers are dependent on. Diversity. We value diverse backgrounds. Whether you have a CS degree from a top school or you re a self-starter with an appetite for learning, as long as you love shipping software you ll love working with us! Does the above make you wanna plug in your favorite keyboard here and start submitting code?? If the answer is YES then keep reading. Responsibilities Develop and maintain application code in one of our product teams Work together with the product owner, UX designers, operations specialists, testers, and fellow developers to shape nothing less than great solutions for our customers, based on high quality standards and focused on adding genuine customer value. Take part in and improve the way we develop software Understand what other teams are doing, help them, and take action when you see problems on the horizon We expect you to Love writing code and stay updated on new technologies and frameworks Be fluent in spoken and written English Thrive working in an iterative development process, being a strong problem-solver both independently and in teams Be proud of what you do The Siteimprove toolbox Javascript .Net is a big part of the Siteimprove technology stack, but far from the only ones. Technology stacks should always be challenged, improved, and renewed. If you have an interest in any of the below, or if you have something to add, we will consider that a bonus. C .net Core, Python, SQL, Go, Javascript: React, Typescript, vue, Node Docker, Kubernetes, Mesos, Marathon, AWS, Kafka, Elastic Search, Redis, Postgres CloudFormation, Terraform, bash, What You ll Love About Us Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, Zurich, Tokyo, Singapore, Stockholm, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and APAC. Even though we ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global work hard, play hard culture in this section here: https: careers.siteimprove.com culture We also offer amazing perks! Great and Inspiring Company Culture. We are passionate, innovative, and people-centric. We re consistently named as a great place to work across the globe. Amazing Kitchen Staff. Our celebrity head chef and his kitchen staff cook delicious lunch and breakfast for us every day. There s always cake somewhere, and on special occasions and celebrations we take it to the next level (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, sodas, and fruit ad libitum, plus there s opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices. Outstanding Office Location. We are located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as the Palace by our employees. Own Friday Bar Beer Brewery! We brew our own beer, and on the top floor, we have our very own Friday Bar with with quality beverages such as those that we brew ourselves as well as a broad range of lavel brands. In the summer, we may take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun. Coding Club, Events, and Workshops. The Coding Club meets weekly (pizza and beverages on the house), and we regularly throw in-house meetups, events, and workshops. Corporate Social Responsibility. We are a global advocate and thought leader of digital inclusion and do numerous activities to be a good corporate citizen. We take great pride in our social responsibility efforts, internally and externally. How To Apply Click on the Apply Now button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our Talent Acquisition Specialist Jacob Bjerrehuus at jbj@siteimprove.com Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure your personally-identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com privacy

Copenhagen, Full-Time

We are looking for more brilliant Software Developers for Siteimprove.

If you're an ambitious SaaS developer, regardless of experience or background, looking to be a part of a Danish, global software company with product teams building user-centered web apps, on top of an enterprise cloud platform, let's talk!

Our Product Teams are looking to expand with software developers who want to take part in building cutting-edge features for our global end users. You will add new product features and coordinate with the rest of your team working on different parts of the product

While you provide us clean, delicious, and maintainable code, we will provide you with:

  • An opportunity to become a member of a truly talented and experienced team of engineers with a passion for clean code and great products. Our teams are fast, smart, and independent.
  • Feedback. Both from our customers as well as internally – all code gets reviewed before release.
  • We ship at least 2 times a week, so your code will most likely be in production multiple times a month.
  • Community contributions and participation. We give back! Besides an incredible amount of office perks (like our own beer brewery!) we encourage open source contributions and community participation.
  • A work environment where the best idea wins. We're pragmatic and we build software for different levels of language experience, framework understanding, and software environments. 
  • Shared code ownership, which we practice because we believe you can drive projects without working in a silo.
  • Commitment. We’re committed to shipping high quality code that our customers are dependent on.
  • Diversity. We value diverse backgrounds. Whether you have a CS degree from a top school or you're a self-starter with an appetite for learning, as long as you love shipping software you'll love working with us!

Does the above make you wanna plug in your favorite keyboard here and start submitting code?? If the answer is YES then keep reading.

Responsibilities

  • Develop and maintain application code in one of our product teams
  • Work together with the product owner, UX designers, operations specialists, testers, and fellow developers to shape nothing less than great solutions for our customers, based on high quality standards and focused on adding genuine customer value.
  • Take part in and improve the way we develop software
  • Understand what other teams are doing, help them, and take action when you see problems on the horizon

We expect you to

  • Love writing code and stay updated on new technologies and frameworks
  • Be fluent in spoken and written English
  • Thrive working in an iterative development process, being a strong problem-solver both independently and in teams
  • Be proud of what you do

The Siteimprove toolbox

Javascript & .Net is a big part of the Siteimprove technology stack, but far from the only ones. Technology stacks should always be challenged, improved, and renewed. If you have an interest in any of the below, or if you have something to add, we will consider that a bonus.

  • C# .net Core, Python, SQL, Go,
  • Javascript: React, Typescript, vue, Node
  • Docker, Kubernetes, Mesos, Marathon, AWS, Kafka, Elastic Search, Redis, Postgres
  • CloudFormation, Terraform, bash,

What You'll Love About Us

Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, Zurich, Tokyo, Singapore, Stockholm, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and APAC.

Even though we’ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we’ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global “work hard, play hard” culture in this section here: https://careers.siteimprove.com/culture/

We also offer amazing perks!

  • Great and Inspiring Company Culture. We are passionate, innovative, and people-centric. We’re consistently named as a great place to work across the globe.
  • Amazing Kitchen Staff. Our celebrity head chef and his kitchen staff cook delicious lunch and breakfast for us every day. There’s always cake somewhere, and on special occasions and celebrations we take it to the next level (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, sodas, and fruit ad libitum, plus there’s opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices.
  • Outstanding Office Location. We are located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as “the Palace” by our employees.
  • Own Friday Bar & Beer Brewery! We brew our own beer, and on the top floor, we have our very own Friday Bar with with quality beverages such as those that we brew ourselves as well as a broad range of lavel brands. In the summer, we may take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun.
  • Coding Club, Events, and Workshops. The Coding Club meets weekly (pizza and beverages on the house), and we regularly throw in-house meetups, events, and workshops.
  • Corporate Social Responsibility. We are a global advocate and thought leader of digital inclusion and do numerous activities to be a good corporate citizen. We take great pride in our social responsibility efforts, internally and externally.

How To Apply

Click on the ‘Apply Now’ button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our Talent Acquisition Specialist Jacob Bjerrehuus at jbj@siteimprove.com

Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure your personally-identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com/privacy

SITEIMPROVE A/SKøbenhavn K2019-10-23T00:00:002019-12-13T00:00:00
330110049Computertekniker (PC) hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker i vores afdeling i København N. Jobbet vil primært bestå i at reparere bærbare og desktop PC er, og erfaring med reparation af disse er derfor et krav. Din dagligdag vil desuden også byde på en del kundekontakt både telefonisk og skriftligt, hvorfor det selvfølgelig er vigtigt, at du forstår at snakke med kunder. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 Vi forventer, at… - du har erfaring med reparation af computere og eller andet forbrugerelektronik - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden - du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne. Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Computertekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker i vores afdeling i København N.

Jobbet vil primært bestå i at reparere bærbare og desktop PC'er, og erfaring med reparation af disse er derfor et krav. Din dagligdag vil desuden også byde på en del kundekontakt både telefonisk og skriftligt, hvorfor det selvfølgelig er vigtigt, at du forstår at snakke med kunder.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18

 

Vi forventer, at…

- du har erfaring med reparation af computere og/eller andet forbrugerelektronik

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

- du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne.

 

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Computertekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-11-07T00:00:002019-12-13T00:00:00
330132639We are looking for a dedicated IT consultantRobot Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague. About the job? Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group s IT strategy. As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus). Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations. On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP mobile phones and everything else concerning the IT sector. If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk In connection with the employment, you can present a clean criminal record. The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis. Tasks Among other things, your tasks will consist of: Server operation management and documentation with external partners 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration Updating user policies Internal documentation Ad hoc IT support in connection with exhibitions customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels About you You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider. In addition, you have: Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10 Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365 Knowledge of support for smartphones (iOS and Android) Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage Personal skills: Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks. As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented. You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively. You also work structured and can document your work through guidance and instructions. Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming. Considered creativity is a welcome plus. Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group s premises. Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us. About the company We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving. At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation. BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people. BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion. BC Hospitality Group A S is one of Denmark s largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia s largest exhibition and conference centre Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark s largest conference centre Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark s leading hotel within sustainability AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia Marriott Copenhagen, one of Copenhagen s best-known, five-star hotels CIFF, northern Europe s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia s largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. International House, Bella Center Copenhagen s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

Are you our new colleague?

Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague.

 

About the job?

Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group’s IT strategy.

As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus).

Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations.

On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP/mobile phones and everything else concerning the IT sector.

If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk

In connection with the employment, you can present a clean criminal record.

The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis.

 

Tasks

Among other things, your tasks will consist of:

  • Server operation management and documentation with external partners
  • 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides
  • Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration
  • Updating user policies
  • Internal documentation
  • Ad hoc IT support in connection with exhibitions/customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels

 

About you

You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider.

In addition, you have:

  • Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration
  • In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10
  • Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365
  • Knowledge of support for smartphones (iOS and Android)
  • Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English
  • Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage 

Personal skills:

  • Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks.
  • As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented.
  • You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively.
  • You also work structured and can document your work through guidance and instructions.
  • Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming.
  • Considered creativity is a welcome plus.

Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group’s premises.

Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us.

 

About the company

We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving.

At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation.

 

BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people.

BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion.

BC Hospitality Group A/S is one of Denmark's largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia’s largest exhibition and conference centre – Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark’s largest conference centre – Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark’s leading hotel within sustainability – AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia – Marriott Copenhagen, one of Copenhagen’s best-known, five-star hotels – CIFF, northern Europe’s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia's largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. – International House, Bella Center Copenhagen’s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

BC Hospitality Group A/SKøbenhavn S2019-11-29T00:00:002019-12-15T00:00:00
330134049Proceskonsulent med flair for data til IT Service ManagementRobot Har du styr på, hvordan data kan anvendes til at skabe ny viden, og hvordan resultater kan præsenteres for og formidles til forskellige interessenter? Har du stærke analytiske evner, og er du proaktiv og kan drive processer? Har du ambitioner om og lyst til at være med til at skabe de bedst tænkelige service management rammer for Danmarks skatteforvaltning? Så har vi jobbet der bringer din service management faglighed til nye højder. I Service Management og Styring fokuserer vi på, at skabe de bedst mulige styringsrammer for at kunne levere værdi til vores interessenter og understøtte en kompleks organisation med en bred systemportefølje. Kontoret har ansvaret for Skatteforvaltningens service management processer og dermed en vigtig del i at sikre sikker og stabil drift af it-systemer. Vi er et dynamisk kontor, hvor du har mulighed for at præge dine opgaver og medvirke til at skabe et professionelt-driftscenter. Dine arbejdsopgaver Jobbet som proceskonsulent i Service Delivery Teamet har mange snitflader, og du vil få brug for gennemslagskraft og gode kommunikationsevner, hvor du bl.a. bliver et centralt bindeled mellem data og kollegaer og interessenter i leveranceorganisationen. En væsentlig opgave består i at være proaktiv i forhold til dialog, sparring, behovsafdækning og bistå kolleger på tværs af organisationen med at bringe service management data i spil. Du bliver ansvarlig for at drive arbejdet med at udnytte potentialerne i data og analyse i vores kerneopgaver og gøre kontoret og organisationen endnu mere dataunderstøttet og datadreven. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i at: Udarbejde statusrapporter driftsrapporter til kolleger, interessenter og direktion Identificere nye data og rapporteringsbehov Foretage dataanalyser med henblik på identificering af forbedringer Videreudvikle og modne kontorets service management processer Deltage i implementering af større service management initiativer. Dine kompetencer For at lykkes i jobbet skal du have en udadvendt tilgang, være serviceminded og åben for dialog, samarbejde og sparring. Du har et godt kendskab til og erfaring med rapportering og distribution af data, samtidig med at du evner at formidle resultaterne. Du har erfaring med service management, en god procesforståelse og kan både agere som specialist og som generalist. Indgangene til jobbet kan være flere vi forestiller os, at du enten har en relevant mellemlang eller lang videregående it-uddannelse, eller anden tilsvarende it-erfaring. Er du ITIL certificeret, har erfaring med PowerBI og er superbruger i Excel er det en fordel, men vigtigst er, at du har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, processer og værktøjer. Grundig introduktion og onboarding Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor og i et team, hvor du i høj grad har mulighed for at præge dine opgaver og vores processer inden for service management. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone samtidig med, at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg jobbet senest søndag d. 5. januar 2020. Spørgsmål besvares gerne af teamkoordinator John Vinjebo på telefon 7237 3318 eller kontorchef Jasper Uldal på tlf. 7237 9552. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Sluseholmen 8B, 2450 København SV. På sigt vil arbejdsstedet skifte til Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende IT-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du styr på, hvordan data kan anvendes til at skabe ny viden, og hvordan resultater kan præsenteres for og formidles til forskellige interessenter? Har du stærke analytiske evner, og er du proaktiv og kan drive processer? Har du ambitioner om og lyst til at være med til at skabe de bedst tænkelige service management rammer for Danmarks skatteforvaltning? Så har vi jobbet der bringer din service management faglighed til nye højder.

I Service Management og Styring fokuserer vi på, at skabe de bedst mulige styringsrammer for at kunne levere værdi til vores interessenter og understøtte en kompleks organisation med en bred systemportefølje. Kontoret har ansvaret for Skatteforvaltningens service management processer og dermed en vigtig del i at sikre sikker og stabil drift af it-systemer. Vi er et dynamisk kontor, hvor du har mulighed for at præge dine opgaver og medvirke til at skabe et professionelt-driftscenter.


Dine arbejdsopgaver
Jobbet som proceskonsulent i Service Delivery Teamet har mange snitflader, og du vil få brug for gennemslagskraft og gode kommunikationsevner, hvor du bl.a. bliver et centralt bindeled mellem data og kollegaer og interessenter i leveranceorganisationen. En væsentlig opgave består i at være proaktiv i forhold til dialog, sparring, behovsafdækning og bistå kolleger på tværs af organisationen med at bringe service management data i spil. Du bliver ansvarlig for at drive arbejdet med at udnytte potentialerne i data og analyse i vores kerneopgaver og gøre kontoret og organisationen endnu mere dataunderstøttet og datadreven.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i at:

  • Udarbejde statusrapporter/driftsrapporter til kolleger, interessenter og direktion
  • Identificere nye data og rapporteringsbehov
  • Foretage dataanalyser med henblik på identificering af forbedringer
  • Videreudvikle og modne kontorets service management processer
  • Deltage i implementering af større service management initiativer.


Dine kompetencer
For at lykkes i jobbet skal du have en udadvendt tilgang, være serviceminded og åben for dialog, samarbejde og sparring. Du har et godt kendskab til og erfaring med rapportering og distribution af data, samtidig med at du evner at formidle resultaterne. Du har erfaring med service management, en god procesforståelse og kan både agere som specialist og som generalist.

Indgangene til jobbet kan være flere; vi forestiller os, at du enten har en relevant mellemlang eller lang videregående it-uddannelse, eller anden tilsvarende it-erfaring. Er du ITIL certificeret, har erfaring med PowerBI og er superbruger i Excel er det en fordel, men vigtigst er, at du har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, processer og værktøjer.



Grundig introduktion og onboarding
Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor og i et team, hvor du i høj grad har mulighed for at præge dine opgaver og vores processer inden for service management. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone samtidig med, at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.



Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest søndag d. 5. januar 2020. Spørgsmål besvares gerne af teamkoordinator John Vinjebo på telefon 7237 3318 eller kontorchef Jasper Uldal på tlf. 7237 9552. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Sluseholmen 8B, 2450 København SV. På sigt vil arbejdsstedet skifte til Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.



Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende IT-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Skatteforvaltningen, KBH, SluseholmenKøbenhavn SV2019-12-02T00:00:002020-01-05T00:00:00
330121955Computertekniker (Mac) hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker i vores afdeling i København N. Jobbet vil bestå i at reparere Apple-computere såsom MacBooks og iMacs, og erfaring med reparation af Apple-computere er derfor et krav. Din dagligdag vil desuden også byde på en del kundekontakt både telefonisk og skriftligt, hvorfor det selvfølgelig er vigtigt, at du forstår at snakke med kunder. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 Vi forventer, at… - du har erfaring med reparation af computere og eller andet forbrugerelektronik - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden - du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne. Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst MacBook-tekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker i vores afdeling i København N.

Jobbet vil bestå i at reparere Apple-computere såsom MacBooks og iMacs, og erfaring med reparation af Apple-computere er derfor et krav. Din dagligdag vil desuden også byde på en del kundekontakt både telefonisk og skriftligt, hvorfor det selvfølgelig er vigtigt, at du forstår at snakke med kunder.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18

 

Vi forventer, at…

- du har erfaring med reparation af computere og/eller andet forbrugerelektronik

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

- du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne.

 

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”MacBook-tekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-11-11T00:00:002020-01-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Software Developer

SITEIMPROVE A/S

København K
Copenhagen, Full-Time We are looking for more brilliant Software Developers for Siteimprove. If you re an ambitious SaaS developer, regardless of experience or background, looking to be a part of a Danish, global software company with product teams ...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Computertekniker (PC) hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker ...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

We are looking for a dedicated IT consultant

BC Hospitality Group A/S

København S
Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Proceskonsulent med flair for data til IT Service Management

Skatteforvaltningen, KBH, Sluseholmen

København SV
Har du styr på, hvordan data kan anvendes til at skabe ny viden, og hvordan resultater kan præsenteres for og formidles til forskellige interessenter? Har du stærke analytiske evner, og er du proaktiv og kan drive processer? Har du ambitioner om og ...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:5. januar 2020

Computertekniker (Mac) hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som computertekniker ...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:2. januar 2020