Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig

Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark.  Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder.

Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.

Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. 

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330076919Phoenix-1696cde912019-08-22T00:00:00Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig

Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark.  Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder.

Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.

Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. 

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

2019-10-16T00:51:21.817 Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.11jobnet1696cde9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3582020STANDOUTMEDIA A/S11Strandlodsvej 6A2300København SDKDanmark0
websupporter@standoutmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent810532JobNet5032884503288410020-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1696cde9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgWeb Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT362394614websupporter@standoutmedia.dkwebsupporter@standoutmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330095957IT-konsulent der kan holde mange bolde i luftenRobot Lidt om os selv it-r er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontori København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, er 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere i København og Sydjylland, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri. Jobbet Vi har brug for en kollega der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, konfigurering af IT-udstyr, dokumentation, opgraderinger og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder. Vores forventninger til dig Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal have en solid grunderfaring med installation og brugen af PC´ere, servere og deres hardwareopsætning. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100 for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365, AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP 70-410 eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale. Vi tilbyder At blive en del af vores supportteam Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter Et spændende og udviklende miljø En ung virksomhed med højt humør Løn og medarbejdergoder efter kvalifikationer Yderligere oplysninger og ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70 26 16 17 eller mail til kpn@it-r.dk En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@it-r.dk

Lidt om os selv

it-r er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontori København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, er 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere i København og Sydjylland, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri.

 

Jobbet

Vi har brug for en kollega der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, konfigurering af IT-udstyr, dokumentation, opgraderinger og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.

 

Vores forventninger til dig

Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal have en solid grunderfaring med installation og brugen af PC´ere, servere og deres hardwareopsætning. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365, AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP 70-410 eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale.

 

Vi tilbyder

  • At blive en del af vores supportteam
  • Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
  • Et spændende og udviklende miljø
  • En ung virksomhed med højt humør
  • Løn og medarbejdergoder efter kvalifikationer

 

Yderligere oplysninger og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70 26 16 17 eller mail til kpn@it-r.dk

 

En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@it-r.dk

IT-R ApSKøbenhavn Ø2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
330101377Teamleder til hotline i softwarevirksomhedRobot Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse for medarbejdere og kunder i verdens mest spændende fagområde. Vi søger lige nu en teamleder, som kan stå i spidsen for vores hotline afdeling. Vi leder efter dig, der kan planlægge, motivere, koordinere og tage ansvar for afdelingen i en travl hverdag. Du vil have din daglige gang i hotline, hvor din vigtigste opgave bliver den daglige ledelse af medarbejderne i hotline, hvilket indebærer at kunne få dine medarbejdere til at rette fokus mod kernens opgave samt den gode kundeoplevelse, så kunden får en fuldendt serviceoplevelse. Arbejdsopgaver Daglig ledelse af hotline teamet Sikre coaching og udvikling af alle medarbejdere Sikre planlægning af opgaver og fokusområder God kommunikation og samarbejde med husets andre afdelinger og kunder Ressourceplanlægning, herunder ansvar for rekruttering, ansættelser og udvikling Planlægning af ferie, fravær, træning og vagtplaner i tæt samarbejde med kundechef Deltage i implementeringer og projekter i kundeservice og på tværs af organisationen Gennemgang, opfølgning og kvalitetssikring af indrapporterede kundesager Bemanding på telefonen ved spidsbelastning Rapportering og statistik på telefoner, samtaletider, mails og effektivitet i afdelingen Om jobbet Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Ofte vil spørgsmålene kræve nærmere undersøgelse, hvorfor du også kommer til at have tæt kontakt til vores andre afdelinger. Vi er en afdeling med mange facetter og kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil få en bred viden og forståelse for A-Datas produkter og sundhedssektoren. Hotline består af otte ildsjæle, som brænder for at give kunden den bedste kundeoplevelse. I supporten arbejder medarbejderne rigtig tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden på kryds og tværs. Ind i mellem løser Hotlines medarbejdere også andre opgaver såsom hjemmesider, VPN, backup for kunder samt hjælper med at forberede konverteringer af nye kunder. Vigtigst af alt skal kunden mærke, at der er en oprigtig interesse for at hjælpe. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Din profil Har gerne erfaring fra lign. stilling i dag eller ser dette som din næste, naturlige udfordring uddannet inden for service og eller kundeoplevelser Analytisk, struktureret og procesorienteret Løsningsorienteret og selvstændig af natur Overblik, ser mønstre og går gerne forrest Empatisk, nysgerrig, serviceminded og ligefrem Omstillingsparat, fleksibel og har et højt drive Lyst til at udvikle dine omgivelser og god til at lede og fordele Erfaring med forandringsledelse er en fordel Du har flair for IT Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale Du har kørekort B Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer. Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med. Om A-Data A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet. Fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet. Løn efter kvalifikationer. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende. Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre. Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30. Kontakt Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk Ansøgningen mærkes Teamleder til hotline i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 38 77 00 40. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse for medarbejdere og kunder i verdens mest spændende fagområde.

Vi søger lige nu en teamleder, som kan stå i spidsen for vores hotline afdeling. Vi leder efter dig, der kan planlægge, motivere, koordinere og tage ansvar for afdelingen i en travl hverdag.

Du vil have din daglige gang i hotline, hvor din vigtigste opgave bliver den daglige ledelse af medarbejderne i hotline, hvilket indebærer at kunne få dine medarbejdere til at rette fokus mod kernens opgave samt den gode kundeoplevelse, så kunden får en fuldendt serviceoplevelse.

Arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af hotline teamet
  • Sikre coaching og udvikling af alle medarbejdere
  • Sikre planlægning af opgaver og fokusområder
  • God kommunikation og samarbejde med husets andre afdelinger og kunder
  • Ressourceplanlægning, herunder ansvar for rekruttering, ansættelser og udvikling
  • Planlægning af ferie, fravær, træning og vagtplaner i tæt samarbejde med kundechef
  • Deltage i implementeringer og projekter i kundeservice og på tværs af organisationen
  • Gennemgang, opfølgning og kvalitetssikring af indrapporterede kundesager
  • Bemanding på telefonen ved spidsbelastning
  • Rapportering og statistik på telefoner, samtaletider, mails og effektivitet i afdelingen

Om jobbet

Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Ofte vil spørgsmålene kræve nærmere undersøgelse, hvorfor du også kommer til at have tæt kontakt til vores andre afdelinger.

Vi er en afdeling med mange facetter og kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil få en bred viden og forståelse for A-Datas produkter og sundhedssektoren.

Hotline består af otte ildsjæle, som brænder for at give kunden den bedste kundeoplevelse. I supporten arbejder medarbejderne rigtig tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden på kryds og tværs. Ind i mellem løser Hotlines medarbejdere også andre opgaver såsom hjemmesider, VPN, backup for kunder samt hjælper med at forberede konverteringer af nye kunder.

Vigtigst af alt skal kunden mærke, at der er en oprigtig interesse for at hjælpe.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne.

Din profil

  • Har gerne erfaring fra lign. stilling i dag eller ser dette som din næste, naturlige udfordring
  • uddannet inden for service og/eller kundeoplevelser
  • Analytisk, struktureret og procesorienteret
  • Løsningsorienteret og selvstændig af natur
  • Overblik, ser mønstre og går gerne forrest
  • Empatisk, nysgerrig, serviceminded og ligefrem
  • Omstillingsparat, fleksibel og har et højt drive
  • Lyst til at udvikle dine omgivelser og god til at lede og fordele
  • Erfaring med forandringsledelse er en fordel
  • Du har flair for IT
  • Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale 
  • Du har kørekort B

Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Om A-Data

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet.

Løn efter kvalifikationer. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende.

Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre.

Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30.

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes "Teamleder til hotline" i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 38 77 00 40. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

A-DATA A/SRødovre2019-10-04T00:00:002019-11-26T00:00:00
330098920We are looking for a dedicated IT consultantRobot Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague. About the job? Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group s IT strategy. As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus). Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations. On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP mobile phones and everything else concerning the IT sector. If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk In connection with the employment, you can present a clean criminal record. The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis. Tasks Among other things, your tasks will consist of: Server operation management and documentation with external partners 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration Updating user policies Internal documentation Ad hoc IT support in connection with exhibitions customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels About you You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider. In addition, you have: Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10 Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365 Knowledge of support for smartphones (iOS and Android) Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage Personal skills: Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks. As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented. You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively. You also work structured and can document your work through guidance and instructions. Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming. Considered creativity is a welcome plus. Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group s premises. Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us. About the company We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving. At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation. BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people. BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion. BC Hospitality Group A S is one of Denmark s largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia s largest exhibition and conference centre Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark s largest conference centre Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark s leading hotel within sustainability AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia Marriott Copenhagen, one of Copenhagen s best-known, five-star hotels CIFF, northern Europe s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia s largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. International House, Bella Center Copenhagen s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

Are you our new colleague?

Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague.

 

About the job?

Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group’s IT strategy.

As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus).

Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations.

On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP/mobile phones and everything else concerning the IT sector.

If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk

In connection with the employment, you can present a clean criminal record.

The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis.

 

Tasks

Among other things, your tasks will consist of:

  • Server operation management and documentation with external partners
  • 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides
  • Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration
  • Updating user policies
  • Internal documentation
  • Ad hoc IT support in connection with exhibitions/customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels

 

About you

You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider.

In addition, you have:

  • Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration
  • In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10
  • Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365
  • Knowledge of support for smartphones (iOS and Android)
  • Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English
  • Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage 

Personal skills:

  • Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks.
  • As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented.
  • You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively.
  • You also work structured and can document your work through guidance and instructions.
  • Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming.
  • Considered creativity is a welcome plus.

Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group’s premises.

Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us.

 

About the company

We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving.

At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation.

 

BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people.

BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion.

BC Hospitality Group A/S is one of Denmark's largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia’s largest exhibition and conference centre – Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark’s largest conference centre – Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark’s leading hotel within sustainability – AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia – Marriott Copenhagen, one of Copenhagen’s best-known, five-star hotels – CIFF, northern Europe’s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia's largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. – International House, Bella Center Copenhagen’s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

BC Hospitality Group A/SKøbenhavn S2019-10-02T00:00:002019-10-27T00:00:00
330104345Teknisk medarbejder til drift af Vejdirektoratets tælleudstyrRobot Er du glad for at arbejde med teknisk udstyr og data? Og har du lyst til at bidrage til en sikker og stabil drift af Vejdirektoratets trafikregistreringsudstyr? Vejdirektoratet søger en teknisk medarbejder til drift og vedligehold af Vejdirektoratets automatiske trafikregistreringsudstyr, som er placeret på eller ved vejnettet. Data indsamlet med trafikregistreringsudstyr udgør en vigtig forudsætning for Vejdirektoratets arbejde med at sikre, at mennesker og gods kommer nemt og sikkert frem. Dine opgaver Din primære opgave vil være at sikre, at Vejdirektoratets trafikregistreringsudstyr virker samt at fejl og nedbrud identificeres og udbedres. Som en del af opgaven med at identificere fejl og efterfølgende prioritere i hvilken rækkefølge de skal af udbedres, vil du bl.a. have dialog med forskellige interne brugere af data. Som en del af selve udbedringen af fejl og den efterfølgende opfølgning på om fejl er afhjulpet korrekt, vil du også have dialog med vores entreprenører. Du vil også kunne blive involveret i andre mere ad hoc prægede opgaver i afdelingen vedr. indsamling og anvendelse af trafikdata. Din profil Du har en teknisk uddannelsesmæssig baggrund suppleret med en solid erfaring som ansat i en teknikerfunktion (f.eks. hos en entreprenør eller offentlig teknisk forvaltning). Det er vigtigt, at du har en faglig interesse for teknik, data og trafik, og at du som person har godt humør, er god til at samarbejde og ønsker at skabe resultater i fællesskab. I forbindelse med arbejdet med at drive og vedligeholde Vejdirektoratets trafikregistreringsudstyr, er det en fordel, at du har erfaring som bestiller samt kendskab til, hvordan forskellige former for trafikregistreringsudstyr virker og hvordan forskellige fejl kan tolkes. Et vigtigt omdrejningspunkt i det daglige arbejde er Mastra (trafikfagligt IT-system til opbevaring af data) og det vil derfor være en fordel, hvis du har brugererfaring med dette system. Om os Trafikstatistikafdelingen er ansvarlig for indsamling og bearbejdning af trafikdata til brug i den daglige opgaveløsning på tværs af hele Vejdirektoratet og skaber dermed grundlaget for planlægning, drift, vedligehold og udvikling af statsvejnettet. Afdelingen har bl.a. også ansvar for at formidle data og statistikker til den øvrige vejsektor og omverden. Du bliver en del af en afdeling med 12 medarbejdere, som alle arbejder fra vores kontor i København. Afdelingen er sammensat af medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige og faglige baggrunde, og vi sætter pris på et konstruktivt samarbejde og god stemning blandt medarbejderne. Dine løn- og ansættelsesvilkår Du ansættes og aflønnes i henhold til relevant statslig overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Din ansættelse er betinget af, at du har et gyldigt kørekort (kategori B). Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Du ansættes i Vejdirektoratets Trafikledelse og trafikdataområde og har tjenestested i København (Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V) eller Næstved (Toldbuen 6, 4700 Næstved) med 1-2 ugentlige arbejdsdage i København. I ansøgningen bedes du angive dit foretrukne tjenestested. Læs mere Hvis du vil vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kasper Rosenstand på telefon 6166 0227 og eller e-mail kar@vd.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning senest den 3. november 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 13. november. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Er du glad for at arbejde med teknisk udstyr og data? Og har du lyst til at bidrage til en sikker og stabil drift af Vejdirektoratets trafikregistreringsudstyr?

Vejdirektoratet søger en teknisk medarbejder til drift og vedligehold af Vejdirektoratets automatiske trafikregistreringsudstyr, som er placeret på eller ved vejnettet.

Data indsamlet med trafikregistreringsudstyr udgør en vigtig forudsætning for Vejdirektoratets arbejde med at sikre, at mennesker og gods kommer nemt og sikkert frem.

Dine opgaver Din primære opgave vil være at sikre, at Vejdirektoratets trafikregistreringsudstyr virker samt at fejl og nedbrud identificeres og udbedres.

Som en del af opgaven med at identificere fejl og efterfølgende prioritere i hvilken rækkefølge de skal af udbedres, vil du bl.a. have dialog med forskellige interne brugere af data.

Som en del af selve udbedringen af fejl og den efterfølgende opfølgning på om fejl er afhjulpet korrekt, vil du også have dialog med vores entreprenører.

Du vil også kunne blive involveret i andre mere ad hoc prægede opgaver i afdelingen vedr. indsamling og anvendelse af trafikdata.

Din profil Du har en teknisk uddannelsesmæssig baggrund suppleret med en solid erfaring som ansat i en teknikerfunktion (f.eks. hos en entreprenør eller offentlig teknisk forvaltning).

Det er vigtigt, at du har en faglig interesse for teknik, data og trafik, og at du som person har godt humør, er god til at samarbejde og ønsker at skabe resultater i fællesskab.

I forbindelse med arbejdet med at drive og vedligeholde Vejdirektoratets trafikregistreringsudstyr, er det en fordel, at du har erfaring som bestiller samt kendskab til, hvordan forskellige former for trafikregistreringsudstyr virker og hvordan forskellige fejl kan tolkes.

Et vigtigt omdrejningspunkt i det daglige arbejde er Mastra (trafikfagligt IT-system til opbevaring af data) og det vil derfor være en fordel, hvis du har brugererfaring med dette system.

Om os Trafikstatistikafdelingen er ansvarlig for indsamling og bearbejdning af trafikdata til brug i den daglige opgaveløsning på tværs af hele Vejdirektoratet og skaber dermed grundlaget for planlægning, drift, vedligehold og udvikling af statsvejnettet. Afdelingen har bl.a. også ansvar for at formidle data og statistikker til den øvrige vejsektor og omverden.

Du bliver en del af en afdeling med 12 medarbejdere, som alle arbejder fra vores kontor i København.

Afdelingen er sammensat af medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige og faglige baggrunde, og vi sætter pris på et konstruktivt samarbejde og god stemning blandt medarbejderne.

Dine løn- og ansættelsesvilkår Du ansættes og aflønnes i henhold til relevant statslig overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Din ansættelse er betinget af, at du har et gyldigt kørekort (kategori B).

Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Du ansættes i Vejdirektoratets Trafikledelse og trafikdataområde og har tjenestested i København (Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V) eller Næstved (Toldbuen 6, 4700 Næstved) med 1-2 ugentlige arbejdsdage i København. I ansøgningen bedes du angive dit foretrukne tjenestested.

Læs mere Hvis du vil vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kasper Rosenstand på telefon 6166 0227 og/eller e-mail kar@vd.dk.

Er du interesseret? Send din ansøgning senest den 3. november 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 13. november.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vejdirektoratet - KøbenhavnKøbenhavn V2019-10-10T00:00:002019-11-03T00:00:00
330105847IT medarbejder søges til NovartisRobot Academic Work søger for Novartis Healthcare A S i København Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så er dette den rette stilling for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, samt som er serviceminded og har gode sociale kompetencer. Læs mere, og søg allerede i dag! Til denne stilling søger vi en person til at blive en del af support teamet, som skal supportere kollegaer i Windows 10 og 7. Du kommer til at hjælpe brugerne, når der opstår problemer med Office-pakken, blandt andet ved problemer med telefoner (primært iPhones) og iPads. Herudover vil du komme til at varetage administrative opgaver forbundet med virksomhedens computere, hvor du blandt andet skal registrere og ajourføre administrationen af disse. Hertil skal du være med til at optimere og opsætte nye computere. Vi søger dig, som: Har en IT-uddannelse, eks. IT-supporter Er flydende i dansk og engelsk

Academic Work søger for Novartis Healthcare A/S i København

Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så er dette den rette stilling for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, samt som er serviceminded og har gode sociale kompetencer. Læs mere, og søg allerede i dag!

Til denne stilling søger vi en person til at blive en del af support teamet, som skal supportere kollegaer i Windows 10 og 7. Du kommer til at hjælpe brugerne, når der opstår problemer med Office-pakken, blandt andet ved problemer med telefoner (primært iPhones) og iPads. Herudover vil du komme til at varetage administrative opgaver forbundet med virksomhedens computere, hvor du blandt andet skal registrere og ajourføre administrationen af disse. Hertil skal du være med til at optimere og opsætte nye computere.

Vi søger dig, som:

  • Har en IT-uddannelse, eks. IT-supporter
  • Er flydende i dansk og engelsk
ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-konsulent der kan holde mange bolde i luften

IT-R ApS

København Ø
Lidt om os selv it-r er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontori København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, er 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere i København og...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Teamleder til hotline i softwarevirksomhed

A-DATA A/S

Rødovre
Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

We are looking for a dedicated IT consultant

BC Hospitality Group A/S

København S
Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Teknisk medarbejder til drift af Vejdirektoratets tælleudstyr

Vejdirektoratet - København

København V
Er du glad for at arbejde med teknisk udstyr og data? Og har du lyst til at bidrage til en sikker og stabil drift af Vejdirektoratets trafikregistreringsudstyr? Vejdirektoratet søger en teknisk medarbejder til drift og vedligehold af Vejdirektoratet...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

IT medarbejder søges til Novartis

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Academic Work søger for Novartis Healthcare A S i København Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så er dette den rette stilling for dig! Vi søger en profil med ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019