Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Webhelp søger nye ambitiøse kundeservicemedarbejdere til hjemmearbejde

Customer Service · Webhelp Copenhagen
Har du vindermentalitet, vil du arbejde hjemmefra og vil gøre dit bedste for at give kunderne en professionel oplevelse? Så er det dig vi leder efter!
 

Vil du have et trygt job i et trygt miljø? Lige nu leder vi efter flere servicemindede medarbejdere, der på sigt kommer til at arbejde fra vores kontor i København.

Vi kærer om vores ansatte i Webhelp, og lægger vægt på at hver enkelt af vores medarbejdere føler sig trygge på og i jobbet – derfor lader vi alle vores medarbejdere arbejde hjemmefra. Vi leder derfor efter kandidater som kan se sig selv i en hverdag med hjemmearbejde, som anno 2021 er normalen på arbejdsmarkedet.

På denne måde tager vi sammen et ansvar og bidrager til at bremse smittespredningen, blandt andet ved at mindske brugen af offentlig transport og hindre lokal spredning på vores kontorer. For os er det logisk at vi som virksomhed tager socialt ansvar - også i en pandemi.

Om jobbet
Du vil arbejde med et af verdens mest innovative og populære IT-brands og rådgive vores danske, og periodevis engelske kunder.

Som kundeservicemedarbejder hos Webhelp i København giver du kunderne de løsninger de har brug for, når de melder sig med spørgsmål omkring deres mobiltelefon, tablet, eller computer.

Til daglig kommer du til at håndtere både enkle og mere komplekse situationer for forskellige kunder, som alligevel alle har det tilfælles, at de har brug for netop din ekspertise for at løse deres tekniske problem.

Derfor, og for at sikre at du er ”klædt godt på”, tilbyder Webhelp et fire ugers lønnet online-træningsfroløb, hvor du bliver lært grundigt op i alle jobbets aspekter.

Vi søger dig som...
  • Er selvstændig og teknisk interesseret af natur, der trives og synes godt om at arbejde efter satte mål ud fra KPI’er – og som altid vil give den bedst mulige kundeservice
  • Tager naturligt ansvar for egen læring og vægter ansvarlighed og stabilitet højt
  • Erfaring med iOS og/eller macOS eller lignende teknologi er en fordel
  • Har bestået dansk og engelsk på gymnasielt niveau
  • Bor tæt nok på vores kontor i København til at du kan møde ind på job - når det bliver muligt igen!


Vi tilbyder...

  • Basis for personlig og faglig udvikling og progression – både gennem den indledende oplæring, samt den senere træning for at avancere din viden og position, da vi har mange karrieremuligheder
  • Et relevant og attraktivt job til at booste dit CV
  • Attraktiv løn, samt mulighed for bonus

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Nordic Recruiter, Kris Cronberg på +45 2753 5009.

START: 7/5-2021

ARBEJDSSTED: Hjemmearbejde

STILLINGSTYPE: Fuldtidsstilling

ARBEJDSTIDER: Mandag - Søndag 08.00-20.00

SIDSTE ANSØGNINGSFRIST: 6/5-2021
 
Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.