Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Webkonsulent til Københavns Rådhus

Vil du være med til at gøre livet lettere for københavnske ældre og deres pårørende, når de via en ny hjemmeside skal ansøge om en plejehjemsplads? Så er du måske vores nye kollega på rådhuspladsen.  
 
Københavns Kommune har 44 plejecentre med plads til over 3.000 ældre, der døgnet rundt har brug for omsorg og pleje. Flere plejehjem har særlige profiler med fokus på fx LGBT, musik, kunst og udeliv – og alle plejehjem har forskellig indretning, beliggenhed og forskellige typer af tilbud.  
 
Hjemmesiden boligertilaeldre.kk.dk er kommunens primære digitale indgang til at finde og ansøge om plads på et plejehjem. Siden står over for en større relancering, så den i endnu højere grad afspejler plejehjemmenes mangfoldighed og gør det nemmere for borgerne at finde den rette bolig.  
 
Til det udviklingsprojekt søger vi en kommunikations- og webkonsulent i en tidsbegrænset stilling. Vores nye konsulent skal blandt andet stå for kontakt til alle plejehjemmene, koordinere med webudviklere og redigere tekster, så de står krystalklart.  
 
Du kommer til at indgå i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens kommunikationsafdeling i et team med to andre webkonsulenter, der arbejder med alt fra app-udvikling til SoMe-strategier, webrådgivning og digital udvikling.  
 
Din profil  
  • Du har en relevant videregående kommunikationsuddannelse, fx journalist, cand.comm. eller cand.IT.  
  • Du skal have en naturlig forståelse for brugervenlighed, UX, webudvikling og kommunikation på nettet  
  • Du behøver ikke at være jonglør og kunne have 10 bolde i luften samtidig, men du skal trives med at have flere sideløbende arbejdsopgaver  
Dine arbejdsopgaver  
  • Stå for kontakt med alle plejecentre og indsamle oplysninger til brug for relancering af hjemmesiden  
  • Koordinere udvikling af funktionalitet og grafisk design med både interne og eksterne udviklere  
  • Redigere og kvalitetssikre tekster på hjemmesiden, så de fremstår letlæseligt og overskuelige  
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er tidsbegrænset til ni måneder, men der er evt. mulighed for forlængelse. Løn- og ansættelsesforhold efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst.   
 
Ansættelsesstedet er Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Rådhus.  
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt chefkonsulent Morten Romby på 6146 3686.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 23. april 2018  
Vi afholder samtaler i uge 17.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789989Phoenix-2265c88a12018-04-09T16:00:09.133Webkonsulent til Københavns Rådhus
Vil du være med til at gøre livet lettere for københavnske ældre og deres pårørende, når de via en ny hjemmeside skal ansøge om en plejehjemsplads? Så er du måske vores nye kollega på rådhuspladsen.  
 
Københavns Kommune har 44 plejecentre med plads til over 3.000 ældre, der døgnet rundt har brug for omsorg og pleje. Flere plejehjem har særlige profiler med fokus på fx LGBT, musik, kunst og udeliv – og alle plejehjem har forskellig indretning, beliggenhed og forskellige typer af tilbud.  
 
Hjemmesiden boligertilaeldre.kk.dk er kommunens primære digitale indgang til at finde og ansøge om plads på et plejehjem. Siden står over for en større relancering, så den i endnu højere grad afspejler plejehjemmenes mangfoldighed og gør det nemmere for borgerne at finde den rette bolig.  
 
Til det udviklingsprojekt søger vi en kommunikations- og webkonsulent i en tidsbegrænset stilling. Vores nye konsulent skal blandt andet stå for kontakt til alle plejehjemmene, koordinere med webudviklere og redigere tekster, så de står krystalklart.  
 
Du kommer til at indgå i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens kommunikationsafdeling i et team med to andre webkonsulenter, der arbejder med alt fra app-udvikling til SoMe-strategier, webrådgivning og digital udvikling.  
 
Din profil  
  • Du har en relevant videregående kommunikationsuddannelse, fx journalist, cand.comm. eller cand.IT.  
  • Du skal have en naturlig forståelse for brugervenlighed, UX, webudvikling og kommunikation på nettet  
  • Du behøver ikke at være jonglør og kunne have 10 bolde i luften samtidig, men du skal trives med at have flere sideløbende arbejdsopgaver  
Dine arbejdsopgaver  
  • Stå for kontakt med alle plejecentre og indsamle oplysninger til brug for relancering af hjemmesiden  
  • Koordinere udvikling af funktionalitet og grafisk design med både interne og eksterne udviklere  
  • Redigere og kvalitetssikre tekster på hjemmesiden, så de fremstår letlæseligt og overskuelige  
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er tidsbegrænset til ni måneder, men der er evt. mulighed for forlængelse. Løn- og ansættelsesforhold efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst.   
 
Ansættelsesstedet er Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Rådhus.  
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt chefkonsulent Morten Romby på 6146 3686.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 23. april 2018  
Vi afholder samtaler i uge 17.  
 
2018-04-23T22:50:41.437 Vil du være med til at gøre livet lettere for københavnske ældre og deres pårørende, når de via en ny hjemmeside skal ansøge om en plejehjemsplads? Så er du måske vores nye kollega på rådhuspladsen. Københavns Kommune har 44 plejecentre med plads til over 3.000 ældre, der døgnet rundt har brug for omsorg og pleje. Flere plejehjem har særlige profiler med fokus på fx LGBT, musik, kunst og udeliv og alle plejehjem har forskellig indretning, beliggenhed og forskellige typer af tilbud. Hjemmesiden boligertilaeldre.kk.dk er kommunens primære digitale indgang til at finde og ansøge om plads på et plejehjem. Siden står over for en større relancering, så den i endnu højere grad afspejler plejehjemmenes mangfoldighed og gør det nemmere for borgerne at finde den rette bolig. Til det udviklingsprojekt søger vi en kommunikations- og webkonsulent i en tidsbegrænset stilling. Vores nye konsulent skal blandt andet stå for kontakt til alle plejehjemmene, koordinere med webudviklere og redigere tekster, så de står krystalklart. Du kommer til at indgå i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens kommunikationsafdeling i et team med to andre webkonsulenter, der arbejder med alt fra app-udvikling til SoMe-strategier, webrådgivning og digital udvikling. Din profil Du har en relevant videregående kommunikationsuddannelse, fx journalist, cand.comm. eller cand.IT. Du skal have en naturlig forståelse for brugervenlighed, UX, webudvikling og kommunikation på nettet Du behøver ikke at være jonglør og kunne have 10 bolde i luften samtidig, men du skal trives med at have flere sideløbende arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver Stå for kontakt med alle plejecentre og indsamle oplysninger til brug for relancering af hjemmesiden Koordinere udvikling af funktionalitet og grafisk design med både interne og eksterne udviklere Redigere og kvalitetssikre tekster på hjemmesiden, så de fremstår letlæseligt og overskuelige Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er tidsbegrænset til ni måneder, men der er evt. mulighed for forlængelse. Løn- og ansættelsesforhold efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Rådhus. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt chefkonsulent Morten Romby på 6146 3686. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 23. april 2018 Vi afholder samtaler i uge 17.10Phoenix2265c88a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150236&DepartmentId=22289&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3210416Kommunikationsafdelingen11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/2265c88a_logo.pngORS/Small/2265c88a_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset551741KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2265c88ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2265c88ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2265c88a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2265c88a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgHos Kommunikationsafdelingen søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale938304Konsulent1IT354269791mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK