Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Webmaster / Content Producer

med særlig flair for digital udvikling og markedsføring - søges til Kulturværftet

Vi søger en dynamisk webmaster med stor indsigt i digital markedsføring

Kulturværftet i Helsingør har gennem det sidste årti markeret sig som et kulturelt center for innovation, oplevelser og fællesskaber. Kulturværftet bidrager med programindhold og aktiviteter, som understøtter Helsingør Kommunes vækststrategi og skaber sammenhængskraft med regionen og borgerne.

Kulturværftet er i gang med definere en ny vision, og stillingen som webmaster indgår som led i en reorganisering af institutionen, der sigter mod at styrke Kulturværftets position i morgendagens kulturelle landskab.

Kulturværftet ønsker at fortsætte sin positive udvikling igennem styrkelse af partnerskaber, som sikrer at vores program og forankring i samfundet kommunikeres skarpt og i øjenhøjde med vores mange forskellige brugere og interessenter. I dialog med aktuelle agendaer på nationalt niveau. Vores nye webmaster udgør en vigtig funktion i Kulturværftets udvikling og er med til at definere strategien for synliggørelsen af vores profil, værdier og programaktiviteter på medieplatforme.

Dine kerneopgaver

  • Projektleder på udvikling og vedligehold af kuto.dk, clickfestival.dk og knejpe-festival.dk
  • Arrangementsoprettelser i CMS
  • SEO-vedligehold og -optimering
  • Analyse og rapportering i Google Analytics
  • Billedbehandling til web og digitale platforme
  • Teknisk opsætning af nyhedsbreve og mail-flows i mailchimp
  • Digital annoncering, Google ads
  • Udvikling og opsætning af re-marketing på egne platforme.

Dine faglige kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en uddannelse som multimedie-designer eller tilsvarende relevant uddannelse, og at du har et bredt kendskab til hjemmesideudvikling og –vedligehold. Du skal have teknisk flair og forståelse for systemer og basal kodning, men behøver ikke at være uddannet programmør. Har du erfaring inden for kulturområdet, vil det være en fordel. Du har:
  • Erfaring som webmaster med at arbejde i CMS (gerne Wordpress) og udvikle på websites i samarbejde med bureau.
  • Erfaring med at sikre den gode digitale oplevelse på tværs af digitale platforme.
  • Erfaring med SEO-arbejde.
  • Erfaring med digital markedsføring.
  • Kendskab til Adobe Creative Cloud.
  • Kendskab til videoproduktion, herunder konceptualisering, redigering og eksekvering af videoproduktioner på YouTube og SoMe platforme
  • Forståelse for hvad der er det rette content på de forskellige platforme
  • Erfaring med visuel storytelling.

Dine personlige kompetencer
  • Du har lyst til at arbejde og indgå i en levende organisation med mange fagligheder og snitflader.
  • Du magter at gribe initiativer, når de opstår.
  • Du er åben og har mod på en omskiftelig hverdag.
  • Du arbejder struktureret og kan holde fokus, også når der er travlt.

Kommunikationsafdelingens /- teamets arbejdsfelt:
  • Udvikling og udførelse af analog og digital salg, markedsføring og kommunikation
  • Optimering af salgs- og markedsføringsapparat, herunder billetsalg via Billetten A/S
  • Etablering af strategiske samarbejder og partnerskaber, som understøtter brand og institution
  • Proaktivt arbejde i snitfladerne med Kulturværftets øvrige teams og afdelinger
  • Udvikling og optimering af samarbejde og tværfaglige opgaver sammen med programredaktion
  • Optimering og styring af kommunikationsafdelingens arbejdsfelt inden for drift, projekt og årshjul.

Vi tilbyder
  • Et kreativt og uformelt miljø, hvor du får såvel faglige som personlige udfordringer
  • En aktiv rolle i Kulturværftets positive udvikling og indflydelse på retningen
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor dit initiativ bliver værdsat
  • En uformel arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og højt til loftet.

Lidt om os

Kulturværftet er et kommunalt kulturhus med to fysiske huse: Kulturværftet og Toldkammeret. Vi er én organisation men arbejder ad flere spor og på flere lokaliteter. Vores program og aktiviteter spænder bredt fra koncerter, shows, festivals, aktiviteter for børn og unge, talks, events og konferencer til kunstneriske udviklingsforløb i et bredt funderet samarbejde med byens øvrige kultur- og uddannelsesinstitutioner. Vi har i 2018 budt velkommen til i alt 150.000 gæster fordelt på ca 1700 arrangementer. Institutionen tæller i alt 35 engagerede medarbejdere samt ca 100 frivillige ildsjæle.

Kulturværftet fejrer 10 års jubilæum i 2020.

Det er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer til besættelse snarest muligt. Du skal være indstillet på stramme deadlines og skiftende arbejdstider.

Vil du vide mere

Se mere om os på http://www.kuto.dk.

Eller har du spørgsmål, kan du kontakte Mikael Fock på mail mfo64@helsingor.dk

Ansøgning

Send din ansøgning, så vi har den senest søndag den 19. maj 2019 via Helsingør Kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden http://www.helsingor.dk via knappen ”Søg jobbet”.

Samtaler forventes afholdt i uge 22 og 23. Tiltrædelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesforhold: Efter overenskomst og forhandling.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014322Phoenix-9cdce38912019-04-30T00:00:00Webmaster / Content Producermed særlig flair for digital udvikling og markedsføring - søges til Kulturværftet

Vi søger en dynamisk webmaster med stor indsigt i digital markedsføring

Kulturværftet i Helsingør har gennem det sidste årti markeret sig som et kulturelt center for innovation, oplevelser og fællesskaber. Kulturværftet bidrager med programindhold og aktiviteter, som understøtter Helsingør Kommunes vækststrategi og skaber sammenhængskraft med regionen og borgerne.

Kulturværftet er i gang med definere en ny vision, og stillingen som webmaster indgår som led i en reorganisering af institutionen, der sigter mod at styrke Kulturværftets position i morgendagens kulturelle landskab.

Kulturværftet ønsker at fortsætte sin positive udvikling igennem styrkelse af partnerskaber, som sikrer at vores program og forankring i samfundet kommunikeres skarpt og i øjenhøjde med vores mange forskellige brugere og interessenter. I dialog med aktuelle agendaer på nationalt niveau. Vores nye webmaster udgør en vigtig funktion i Kulturværftets udvikling og er med til at definere strategien for synliggørelsen af vores profil, værdier og programaktiviteter på medieplatforme.

Dine kerneopgaver
  • Projektleder på udvikling og vedligehold af kuto.dk, clickfestival.dk og knejpe-festival.dk
  • Arrangementsoprettelser i CMS
  • SEO-vedligehold og -optimering
  • Analyse og rapportering i Google Analytics
  • Billedbehandling til web og digitale platforme
  • Teknisk opsætning af nyhedsbreve og mail-flows i mailchimp
  • Digital annoncering, Google ads
  • Udvikling og opsætning af re-marketing på egne platforme.

Dine faglige kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en uddannelse som multimedie-designer eller tilsvarende relevant uddannelse, og at du har et bredt kendskab til hjemmesideudvikling og –vedligehold. Du skal have teknisk flair og forståelse for systemer og basal kodning, men behøver ikke at være uddannet programmør. Har du erfaring inden for kulturområdet, vil det være en fordel. Du har:
  • Erfaring som webmaster med at arbejde i CMS (gerne Wordpress) og udvikle på websites i samarbejde med bureau.
  • Erfaring med at sikre den gode digitale oplevelse på tværs af digitale platforme.
  • Erfaring med SEO-arbejde.
  • Erfaring med digital markedsføring.
  • Kendskab til Adobe Creative Cloud.
  • Kendskab til videoproduktion, herunder konceptualisering, redigering og eksekvering af videoproduktioner på YouTube og SoMe platforme
  • Forståelse for hvad der er det rette content på de forskellige platforme
  • Erfaring med visuel storytelling.

Dine personlige kompetencer
  • Du har lyst til at arbejde og indgå i en levende organisation med mange fagligheder og snitflader.
  • Du magter at gribe initiativer, når de opstår.
  • Du er åben og har mod på en omskiftelig hverdag.
  • Du arbejder struktureret og kan holde fokus, også når der er travlt.

Kommunikationsafdelingens /- teamets arbejdsfelt:
  • Udvikling og udførelse af analog og digital salg, markedsføring og kommunikation
  • Optimering af salgs- og markedsføringsapparat, herunder billetsalg via Billetten A/S
  • Etablering af strategiske samarbejder og partnerskaber, som understøtter brand og institution
  • Proaktivt arbejde i snitfladerne med Kulturværftets øvrige teams og afdelinger
  • Udvikling og optimering af samarbejde og tværfaglige opgaver sammen med programredaktion
  • Optimering og styring af kommunikationsafdelingens arbejdsfelt inden for drift, projekt og årshjul.

Vi tilbyder
  • Et kreativt og uformelt miljø, hvor du får såvel faglige som personlige udfordringer
  • En aktiv rolle i Kulturværftets positive udvikling og indflydelse på retningen
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor dit initiativ bliver værdsat
  • En uformel arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og højt til loftet.

Lidt om os

Kulturværftet er et kommunalt kulturhus med to fysiske huse: Kulturværftet og Toldkammeret. Vi er én organisation men arbejder ad flere spor og på flere lokaliteter. Vores program og aktiviteter spænder bredt fra koncerter, shows, festivals, aktiviteter for børn og unge, talks, events og konferencer til kunstneriske udviklingsforløb i et bredt funderet samarbejde med byens øvrige kultur- og uddannelsesinstitutioner. Vi har i 2018 budt velkommen til i alt 150.000 gæster fordelt på ca 1700 arrangementer. Institutionen tæller i alt 35 engagerede medarbejdere samt ca 100 frivillige ildsjæle.

Kulturværftet fejrer 10 års jubilæum i 2020.

Det er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer til besættelse snarest muligt. Du skal være indstillet på stramme deadlines og skiftende arbejdstider.

Vil du vide mere

Se mere om os på http://www.kuto.dk.

Eller har du spørgsmål, kan du kontakte Mikael Fock på mail mfo64@helsingor.dk

Ansøgning

Send din ansøgning, så vi har den senest søndag den 19. maj 2019 via Helsingør Kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden http://www.helsingor.dk via knappen ”Søg jobbet”.

Samtaler forventes afholdt i uge 22 og 23. Tiltrædelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesforhold: Efter overenskomst og forhandling.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-05-20T00:50:30.847 med særlig flair for digital udvikling og markedsføring - søges til Kulturværftet Vi søger en dynamisk webmaster med stor indsigt i digital markedsføring Kulturværftet i Helsingør har gennem det sidste årti markeret sig som et kulturelt center for innovation, oplevelser og fællesskaber. Kulturværftet bidrager med programindhold og aktiviteter, som understøtter Helsingør Kommunes vækststrategi og skaber sammenhængskraft med regionen og borgerne. Kulturværftet er i gang med definere en ny vision, og stillingen som webmaster indgår som led i en reorganisering af institutionen, der sigter mod at styrke Kulturværftets position i morgendagens kulturelle landskab. Kulturværftet ønsker at fortsætte sin positive udvikling igennem styrkelse af partnerskaber, som sikrer at vores program og forankring i samfundet kommunikeres skarpt og i øjenhøjde med vores mange forskellige brugere og interessenter. I dialog med aktuelle agendaer på nationalt niveau. Vores nye webmaster udgør en vigtig funktion i Kulturværftets udvikling og er med til at definere strategien for synliggørelsen af vores profil, værdier og programaktiviteter på medieplatforme. Dine kerneopgaver Projektleder på udvikling og vedligehold af kuto.dk, clickfestival.dk og knejpe-festival.dkArrangementsoprettelser i CMSSEO-vedligehold og -optimeringAnalyse og rapportering i Google AnalyticsBilledbehandling til web og digitale platformeTeknisk opsætning af nyhedsbreve og mail-flows i mailchimpDigital annoncering, Google adsUdvikling og opsætning af re-marketing på egne platforme. Dine faglige kompetencer Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en uddannelse som multimedie-designer eller tilsvarende relevant uddannelse, og at du har et bredt kendskab til hjemmesideudvikling og vedligehold. Du skal have teknisk flair og forståelse for systemer og basal kodning, men behøver ikke at være uddannet programmør. Har du erfaring inden for kulturområdet, vil det være en fordel. Du har: Erfaring som webmaster med at arbejde i CMS (gerne Wordpress) og udvikle på websites i samarbejde med bureau.Erfaring med at sikre den gode digitale oplevelse på tværs af digitale platforme.Erfaring med SEO-arbejde.Erfaring med digital markedsføring.Kendskab til Adobe Creative Cloud.Kendskab til videoproduktion, herunder konceptualisering, redigering og eksekvering af videoproduktioner på YouTube og SoMe platformeForståelse for hvad der er det rette content på de forskellige platformeErfaring med visuel storytelling. Dine personlige kompetencer Du har lyst til at arbejde og indgå i en levende organisation med mange fagligheder og snitflader.Du magter at gribe initiativer, når de opstår.Du er åben og har mod på en omskiftelig hverdag.Du arbejder struktureret og kan holde fokus, også når der er travlt. Kommunikationsafdelingens - teamets arbejdsfelt: Udvikling og udførelse af analog og digital salg, markedsføring og kommunikationOptimering af salgs- og markedsføringsapparat, herunder billetsalg via Billetten A SEtablering af strategiske samarbejder og partnerskaber, som understøtter brand og institutionProaktivt arbejde i snitfladerne med Kulturværftets øvrige teams og afdelinger Udvikling og optimering af samarbejde og tværfaglige opgaver sammen med programredaktionOptimering og styring af kommunikationsafdelingens arbejdsfelt inden for drift, projekt og årshjul. Vi tilbyder Et kreativt og uformelt miljø, hvor du får såvel faglige som personlige udfordringerEn aktiv rolle i Kulturværftets positive udvikling og indflydelse på retningenEn dynamisk arbejdsplads, hvor dit initiativ bliver værdsatEn uformel arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og højt til loftet. Lidt om os Kulturværftet er et kommunalt kulturhus med to fysiske huse: Kulturværftet og Toldkammeret. Vi er én organisation men arbejder ad flere spor og på flere lokaliteter. Vores program og aktiviteter spænder bredt fra koncerter, shows, festivals, aktiviteter for børn og unge, talks, events og konferencer til kunstneriske udviklingsforløb i et bredt funderet samarbejde med byens øvrige kultur- og uddannelsesinstitutioner. Vi har i 2018 budt velkommen til i alt 150.000 gæster fordelt på ca 1700 arrangementer. Institutionen tæller i alt 35 engagerede medarbejdere samt ca 100 frivillige ildsjæle. Kulturværftet fejrer 10 års jubilæum i 2020. Det er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer til besættelse snarest muligt. Du skal være indstillet på stramme deadlines og skiftende arbejdstider. Vil du vide mere Se mere om os på http: www.kuto.dk. Eller har du spørgsmål, kan du kontakte Mikael Fock på mail mfo64@helsingor.dk Ansøgning Send din ansøgning, så vi har den senest søndag den 19. maj 2019 via Helsingør Kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden http: www.helsingor.dk via knappen Søg jobbet . Samtaler forventes afholdt i uge 22 og 23. Tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesforhold: Efter overenskomst og forhandling. I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt. 9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11jobnet9cdce389100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=347140EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3516894Helsingør Kommune11Allegade 23000HelsingørDKDanmark0
vda64@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent751623JobNet4980992498099210030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cdce389https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cdce389https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cdce389&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cdce389&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/6.jpgWebmaster / Content Producer12008011Dansk3Læse/ tale123604Webredaktør1IT361628934Vibekevda64@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark330080484Eventmager med kompetencer indenfor webannoncering og wellnessRobot Store Karl Strandgård er er et lille vandrerhjem der ligger idylisk ned til vandet i Sølager Hundested. På nuværende tidspunkt tilbyder vi overnatninger til vores gæster i vores 5 værelser. Vores værelsesudlejning går fint og vi ønsker derfor at udbygge vores aktiviter således at vi også kan tilbyde det som vi kalder Viking Wellness. Ideen består i at tilbyde udendørs wellness der foregår året rundt. Derfor har vi investeret i stor sauna tønne og vildmarksbad. Vi søger dig der har kompetencer indenfor annoncering og web, men samtidig også forstår at give undervisning i wellness og velvære. Job: Jobbet består i at udarbejde en fuld Viking Wellness oplevelse ud fra de rammer og faciliteter der allerede er til stede Derefter skal konceptet annonceres på diverse platforme (hjemmeside, facebook, visit nordsjælland, Airbnb experience osv) Du vil også have ansvar for at forberede og gennemføre Viking Wellness programmet med kunderne klienterne. Dine kvalifikationer: Du har uddannelse eller specifik erfaring indenfor online annoncering, blogging eller marketing. Du forstår at bruge (sociale) medier til at skabe interesse Du har uddannelse eller specifik erfaring indenfor events making, coaching, fitness, wellness, saunamester, meditation eller lignende Du brænder for at arbejde med mennesker, krop og velvære i naturens rammer Du kan arbejde selvstændigt og målrettet Du ved hvordan man skaber interesse for et emne og efterfølgende driver et event Du bor helst i Nordsjælland da arbejdet vil være deltid til at starte med

Store Karl Strandgård er er et lille vandrerhjem der ligger idylisk ned til vandet i Sølager/Hundested. På nuværende tidspunkt tilbyder vi overnatninger til vores gæster i vores 5 værelser. Vores værelsesudlejning går fint og vi ønsker derfor at udbygge vores aktiviter således at vi også kan tilbyde det som vi kalder "Viking Wellness." Ideen består i at tilbyde udendørs wellness der foregår året rundt. Derfor har vi investeret i stor sauna tønne og vildmarksbad. Vi søger dig der har kompetencer indenfor annoncering og web, men samtidig også forstår at give undervisning i wellness og velvære.

Job:

  1. Jobbet består i at udarbejde en fuld Viking Wellness oplevelse ud fra de rammer og faciliteter der allerede er til stede
  2. Derefter skal konceptet annonceres på diverse platforme (hjemmeside, facebook, visit nordsjælland, Airbnb experience osv)
  3. Du vil også have ansvar for at forberede og gennemføre Viking Wellness programmet med kunderne/klienterne.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du har uddannelse eller specifik erfaring indenfor online annoncering, blogging eller marketing. Du forstår at bruge (sociale) medier til at skabe interesse
  • Du har uddannelse eller specifik erfaring indenfor events making, coaching, fitness, wellness, saunamester, meditation eller lignende
  • Du brænder for at arbejde med mennesker, krop og velvære i naturens rammer
  • Du kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • Du ved hvordan man skaber interesse for et emne og efterfølgende driver et event
  • Du bor helst i Nordsjælland da arbejdet vil være deltid til at starte med

 

GYRO ApSHundested2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Eventmager med kompetencer indenfor webannoncering og wellness

GYRO ApS

Hundested
Store Karl Strandgård er er et lille vandrerhjem der ligger idylisk ned til vandet i Sølager Hundested. På nuværende tidspunkt tilbyder vi overnatninger til vores gæster i vores 5 værelser. Vores værelsesudlejning går fint og vi ønsker derfor at udb...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019