Webshop og kundeservice-ansvarlig

Webshop- og kundeservice-ansvarlig

 

Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse?

 

Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop.

 

Selve jobbet:

 

Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.*

 

Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus.

 

Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder.

 

*Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics.

 

Jobprofil:

 

  • Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed.
  • Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften.
  • Venlig og imødekommende
  • Kan formulere dig fejlfrit på skrift.
  • Har lyst til at udvikle dig.

 

Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside.

 

Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling.

Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette.

 

Kontakt:

 

Thomas Hansen

Indehaver

2097 5723

mail@outletcykler.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008103Phoenix-41b36e9412019-04-15T00:00:00Webshop og kundeservice-ansvarlig

Webshop- og kundeservice-ansvarlig

 

Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse?

 

Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop.

 

Selve jobbet:

 

Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.*

 

Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus.

 

Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder.

 

*Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics.

 

Jobprofil:

 

  • Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed.
  • Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften.
  • Venlig og imødekommende
  • Kan formulere dig fejlfrit på skrift.
  • Har lyst til at udvikle dig.

 

Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside.

 

Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling.

Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette.

 

Kontakt:

 

Thomas Hansen

Indehaver

2097 5723

mail@outletcykler.dk

Webshop- og kundeservice-ansvarlig Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse? Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop. Selve jobbet: Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.* Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus. Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder. *Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics. Jobprofil: Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed. Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften. Venlig og imødekommende Kan formulere dig fejlfrit på skrift. Har lyst til at udvikle dig. Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside. Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling. Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette. Kontakt: Thomas Hansen Indehaver 2097 5723 mail@outletcykler.dk11star41b36e94100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3509412DEMSTRUP CYKEL OUTLET ApS11Kjellerupvej 338620KjellerupDKDanmark0
mail@outlet-cykler.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746423JobNet4976204497620410015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du en fagligt stærk Account Manager?12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361484099Thomas Hansenmail@outlet-cykler.dkDKDanmarkDKDanmark330023349ANNONCESÆLGER SØGES!Robot Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. Annoncekonsulent med flair for salg Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne. Vi forventer at • Du nyder at løfte telefonen og ringe ud • Du er god til kundekontakt- og kundepleje • Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav • Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal • Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn! Vi tilbyder • Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 50.000 om måneden • Løbende coaching samt salgstræning • En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv Annoncesælger i emnefeltet.

Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig!

AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. 

Annoncekonsulent med flair for salg
Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne.

Vi forventer at

• Du nyder at løfte telefonen og ringe ud

• Du er god til kundekontakt- og kundepleje

• Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav

• Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal

• Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig – Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn!

Vi tilbyder

• Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 – 50.000 om måneden

• Løbende coaching samt salgstræning

• En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt

Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv ”Annoncesælger” i emnefeltet.

AD-MEDIA ApSAarhus C2019-05-13T00:00:002019-06-14T00:00:00
330014193Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?Robot Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere? Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet. Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag fortæller Salgschef Mads Thomsen. Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads. Din hverdag går med, at du: Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter du booker dine møder selv. Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning og lukker salget. Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her. Vi spiser frokost sammen vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa så du kan udfordre dine kollegaer slutter Mads Du vil salget og har ja-hatten på! Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag. Herudover passer du godt ind hos os, fordi du: Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus. Du er konkurrence menneske med stort K Du har kørekort Interesseret? Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.

Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere?

Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet.

Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget

"Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag“ fortæller Salgschef Mads Thomsen.

Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads.

Din hverdag går med, at du:

  • Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter – du booker dine møder selv.
  • Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning– og lukker salget.

Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt

Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her.

"Vi spiser frokost sammen – vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa – så du kan udfordre dine kollegaer" slutter Mads

Du vil salget – og har ja-hatten på!

Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. – og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag.

Herudover passer du godt ind hos os, fordi du:

  • Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler
  • Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus.
  • Du er konkurrence menneske med stort K
  • Du har kørekort

Interesseret?

Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.

Plico A/SAarhus V2019-04-30T00:00:002019-06-19T00:00:00
330008758Account manager (deltid)Robot Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker restauranter caf er Arbejdsopgaver Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende: Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen. Tilbudsskrivning. Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system. Opdatering af CRM system. Diverse marketingopgaver. Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder. Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet. Erfaring og kompetencer Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant caf så du før har arbejdet med POS systemer. Meget gerne erfaring med salg. Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov. Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.). Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer. Du er flydende i dansk (både tale og skrift). Du har kørekort. Vi tilbyder Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar. Løn efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge. Om Bizsys Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caf er.

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.
  • Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  

BIZSYS ApSÅbyhøj2019-04-16T00:00:002019-06-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ANNONCESÆLGER SØGES!

AD-MEDIA ApS

Aarhus C
Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?

Plico A/S

Aarhus V
Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere? Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye f...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Account manager (deltid)

BIZSYS ApS

Åbyhøj
Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker restauranter caf er Arbejdsopgaver Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende: Kontakt med nye ...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019