Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Webshop og kundeservice-ansvarlig

Webshop- og kundeservice-ansvarlig

 

Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse?

 

Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop.

 

Selve jobbet:

 

Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.*

 

Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus.

 

Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder.

 

*Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics.

 

Jobprofil:

 

  • Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed.
  • Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften.
  • Venlig og imødekommende
  • Kan formulere dig fejlfrit på skrift.
  • Har lyst til at udvikle dig.

 

Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside.

 

Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling.

Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette.

 

Kontakt:

 

Thomas Hansen

Indehaver

2097 5723

mail@outletcykler.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008103Phoenix-41b36e9412019-06-03T00:00:00Webshop og kundeservice-ansvarlig

Webshop- og kundeservice-ansvarlig

 

Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse?

 

Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop.

 

Selve jobbet:

 

Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.*

 

Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus.

 

Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder.

 

*Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics.

 

Jobprofil:

 

  • Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed.
  • Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften.
  • Venlig og imødekommende
  • Kan formulere dig fejlfrit på skrift.
  • Har lyst til at udvikle dig.

 

Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside.

 

Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling.

Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette.

 

Kontakt:

 

Thomas Hansen

Indehaver

2097 5723

mail@outletcykler.dk

2019-06-11T00:52:08.907 Webshop- og kundeservice-ansvarlig Har du en interesse for e-handel og flair for at give kunder den bedste oplevelse? Så er det måske lige dig Outlet Cykler søger som den ansvarlige for webshop og kundeservice. OutletCykler.dk er en onlinebaseret cykelforretning i rivende vækst. Vi søger en dygtig shop administrator og kundeservice-ansvarlig til at varetage den daglige vedligeholdelse af vores webshop. Selve jobbet: Du får ansvaret for at vedligeholde vores webshop, både når det kommer til udvidelser af vores sortiment, og nye produkter skal oprettes og beskrives. Men også når det kommer til arbejdsopgaver som prissætning, tilbudskampanger, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og lign.* Herudover får du ansvaret for at koordinere og svare på kundehenvendelser gennem primært mail og chat. Kundehenvendelserne består primært i kundeforespørgsler før bestilling, og vi forventer at du kan arbejde struktureret med kundens behov i fokus. Som sidebeskæftigelse står du desuden for de sociale medier samt vores nyhedsbrev. Heraf at vi har interessant indhold som rammer og involverer vores målgruppe begge steder. *Det vil klart være en fordel hvis du behersker værktøjer som: Adobe Photoshop og Google Analytics. Jobprofil: Du kan arbejde selvstændigt og selv vurdere arbejdsopgavers væsentlighed. Du arbejder struktureret, men kan samtidigt have mange bolde i luften. Venlig og imødekommende Kan formulere dig fejlfrit på skrift. Har lyst til at udvikle dig. Det er ikke et krav at du har kendskab til cykling. Men det er klart, at vi forventer at du har lyst til at udvide din horisont inden for cykling. Sådan at du fremadrettet ud fra vores kunders behov, kan vejlede dem til de bedste produkter. Derudover ser gerne at du besidder gåpåmod, og at du har erfaring med vedligeholdelse af en hjemmeside. Så har du lyst til et spændende og ansvarsfuldt job. Så tilbyder vi et job med personlig frihed og udviklingsmuligheder i en dynamisk e-handelsvirksomhed, hvor der ofte ikke er langt fra tanke til handling. Indsend din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette. Kontakt: Thomas Hansen Indehaver 2097 5723 mail@outletcykler.dk11jobnet41b36e94100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3509412DEMSTRUP CYKEL OUTLET ApS11Kjellerupvej 338620KjellerupDKDanmark0mail@outlet-cykler.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746423JobNet4976204497620410015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41b36e94&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgWebshop og kundeservice-ansvarlig12008221Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361484099Thomas Hansenmail@outlet-cykler.dkDKDanmarkDKDanmark330081847Engagement ManagerRobot IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP -specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder. Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP -kompetencer. Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP -konsulent ønsker et karriereskifte. Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer. Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og Sense of Urgency . Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP , på allerhøjeste niveau. Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder. Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP -specialist og når en SAP -specialist ønsker et karriereskifte. Vi søger derfor en dedikeret, ambitiøs og resultatorienteret Engagement Manager, der kan få engagementet hos nogle af vores kunder til at vokse, og samtidig skabe nye kunderelationer. I rollen bliver du bl.a. ansvarlig for introduktion og præsentation af IT Optimisers serviceportefølje for eksisterende og nye kunder med henblik på at øge indtjeningsfremgangen på toplinjen, kundernes købsniveau samt rentabilitet. Du bliver endvidere ansvarlig for udførelse af behovsafdækning af potentielle kunder for imødekommelse af deres behov samt etablering, udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer for at sikre nuværende og fremtidige salg. Vi forventer, at Du har et kendskab til SAP -platforme, teknologier og værktøjer Du har et godt netværk både til SAP -kunder, konsulenthuse og til dygtige SAP -specialister Du har muligvis en baggrund fra en salgsstilling, som Account Manager, eller muligvis som SAP -konsulent, hvor du har arbejdet med pre-sales Du er fortrolig med relationsbaseret salg og besidder godt jysk købmandskab samt en stor vindermentalitet Du har god forståelse for hvordan SAP kan understøtte kundens forretning Personlige egenskaber og kompetencer Du kan lide at arbejde med mennesker, du nyder at socialisere og du er god til at skabe gode og langsigtede relationer, både mod kunder og konsulenter Du er effektiv og struktureret og går ikke på kompromis med kvaliteten Du er troværdig både overfor kunder, konsulenter, kandidater og kolleger Du kan lide at arbejde selvstændigt såvel som i teams, og trives med at styre din egen hverdag Du værdsætter et godt socialt arbejdsmiljø med plads til sjov, kreativitet og indflydelse Sidst men ikke mindst er du selvkørende med et stort drive og brænder for at gør en god forretning. Til den rette kandidat, tilbyder vi et spændende job i et uformelt men professionelt miljø i kraftig vækst, hvor du får en væsentlig rolle i vores rejse mod at opnå de ambitiøse målsætninger, vi har for fremtiden. Vi hjælper hinanden, når det går stærkt, har det sjovt og elsker det vi laver. Vi er kendetegnet ved høj faglig stolthed, positiv indstilling og et reelt ønske om at skabe stærke og varige resultater. IT Optimiser kan garantere et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse, fleksibilitet og frihed under ansvar. Et job hos os giver dig mulighed for at udleve dine faglige ambitioner samtidig med, at der er plads til familie, venner og fritid. Der er ingen ansøgningsfrist, men der vil løbende blive afholdt samtaler. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til partner Bo Tel n på tlf.: 53635333, ligesom ansøgninger sendes til bta@itoptimiser.com.

IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP®-specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder.

Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP®-kompetencer.

Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP®-konsulent ønsker et karriereskifte.

Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer.

Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og ”Sense of Urgency”.

Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP®, på allerhøjeste niveau.

Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder.

Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP®-specialist og når en SAP®-specialist ønsker et karriereskifte.

Vi søger derfor en dedikeret, ambitiøs og resultatorienteret Engagement Manager, der kan få engagementet hos nogle af vores kunder til at vokse, og samtidig skabe nye kunderelationer.

I rollen bliver du bl.a. ansvarlig for introduktion og præsentation af IT Optimisers serviceportefølje for eksisterende og nye kunder med henblik på at øge indtjeningsfremgangen på toplinjen, kundernes købsniveau samt rentabilitet.

Du bliver endvidere ansvarlig for udførelse af behovsafdækning af potentielle kunder for imødekommelse af deres behov samt etablering, udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer for at sikre nuværende og fremtidige salg.

 

Vi forventer, at

  • Du har et kendskab til SAP®-platforme, teknologier og værktøjer
  • Du har et godt netværk både til SAP®-kunder, konsulenthuse og til dygtige SAP®-specialister
  • Du har muligvis en baggrund fra en salgsstilling, som Account Manager, eller muligvis som SAP®-konsulent, hvor du har arbejdet med pre-sales
  • Du er fortrolig med relationsbaseret salg og besidder godt jysk købmandskab samt en stor vindermentalitet
  • Du har god forståelse for hvordan SAP® kan understøtte kundens forretning

 

Personlige egenskaber og kompetencer

  • Du kan lide at arbejde med mennesker, du nyder at socialisere og du er god til at skabe gode og langsigtede relationer, både mod kunder og konsulenter
  • Du er effektiv og struktureret og går ikke på kompromis med kvaliteten
  • Du er troværdig – både overfor kunder, konsulenter, kandidater og kolleger
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt såvel som i teams, og trives med at styre din egen hverdag
  • Du værdsætter et godt socialt arbejdsmiljø med plads til sjov, kreativitet og indflydelse

 

Sidst men ikke mindst er du selvkørende med et stort drive og brænder for at gør en god forretning.

Til den rette kandidat, tilbyder vi et spændende job i et uformelt men professionelt miljø i kraftig vækst, hvor du får en væsentlig rolle i vores rejse mod at opnå de ambitiøse målsætninger, vi har for fremtiden. Vi hjælper hinanden, når det går stærkt, har det sjovt og elsker det vi laver. Vi er kendetegnet ved høj faglig stolthed, positiv indstilling og et reelt ønske om at skabe stærke og varige resultater.

IT Optimiser kan garantere et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse, fleksibilitet og frihed under ansvar. Et job hos os giver dig mulighed for at udleve dine faglige ambitioner samtidig med, at der er plads til familie, venner og fritid.

Der er ingen ansøgningsfrist, men der vil løbende blive afholdt samtaler.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til partner Bo Telén på tlf.: 53635333, ligesom ansøgninger sendes til bta@itoptimiser.com.

IT OPTIMISER ApSSkanderborg2019-09-02T00:00:002019-10-24T00:00:00
330090325IT Account ManagerRobot IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dk

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk


HOSTHOUSE IT ApSVejle2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
330092426Technical Account ManagerRobot Eltronic FuelTech søger en erfaren Technical Account Manager med stærk teknisk salgsprofil kombineret med en kommerciel indsigt. Har du en teknisk baggrund, og kan du sikre, at kunderne oplever høj kvalitet og tilfredshed i leveringen af produkter? Vil du være en del af en international virksomhed, der udvikler og sælger noget af verdens mest innovative og fascinerende tekniske udstyr? Så er det muligvis dig, vi søger. Stillingen Med udgangspunkt fra kontoret i Hedensted, bliver din opgave at være teknisk sælger, tilbudsberegner og teknisk backup. Du skal være kundens sparringspartner og sikre kontinuerlig afklaring på tekniske specifikationer samt hjælpe kunden med at se løsninger. En selvstændig og krævende rolle, der udover din maskintekniske forståelse, stiller store krav til dine kommunikative evner, da samspillet med dine kunder og kolleger er altafgørende for succes. Dine primære arbejdsopgaver bliver: · Opsøgende teknisk salg af nye accounts. · Teknisk ansvarlig for individuelle accounts. · Deltage i relevante kundemøder i ind- og udland. · Lave teknisk afklaring ifht. kundenernes forespørgelser. · Udarbejde tilbud ifht. kundernes forespørgsler. · Deltage i udarbejdelse af teknisk kunde dokumentation. · Repræsentere kunden i relevante projekter. · Tværfaglig samarbejde på tværs af afdelinger. Faglige kvalifikationer Du har en relevant maskinteknisk uddannelse, som kan være maskinmester, mekanisk ingeniør eller lignende. Du har en solid maskinteknisk indsigt og har opnået god erfaring med teknisk salg eller support af kundetilpassede løsninger herunder afdækning og udarbejdelse af det rigtige tilbud. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Samtidig er erfaring med asiatisk kultur en stor fordel speciel Korea, Kina og Japan. Personlige kvalifikationer Stillingen er alsidig, krævende og stiller store krav til de menneskelige kvalifikationer og din erfaring med både teknisk backup og kunderelationer. Din gennemslagskraft, naturlig troværdighed og dit smittende engagement giver kunderne lyst til at være en del af virksomhedens fremtidige vækst. · Du er god til at sparke døre ind, samtidig med at du er tillidsvækkende. · Du formår at opbygge og vedligeholde langsigtede kunderelationer. · Du arbejder struktureret og evner at prioritere i en travl hverdag. · Du er ansvarlig og har en proaktiv og opfølgende adfærd. · Du arbejder selvstændigt men er samtidig en holdspiller. · Du er kundeorienteret og kan kommunikere på alle niveauer. · Du fordrer samarbejdet både internt såvel som eksternt. Vi tilbyder Du bliver en del af en innovativ og velrenommeret virksomhed, hvor produkterne og løsningerne er kendt for deres høje kvalitet. Du tilbydes kontinuerlig faglig og personlig udvikling kombineret med et stort ansvar samt en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Hverdagen er præget af samarbejdet med nogle af landets dygtigste teknikere, og fagfolk inden for mekanik, el og meget andet. Vi sætter en ære i at bibeholde den uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret et højt. Du skal forvente 20-40 rejsedage om året. Stillingen refererer til Sales Director for FuelTech. Eltronic FuelTech Eltronic er et ingeniørhus etableret i 2000. Vi opererer inden for 3 hovedområder: Production Systems, FuelTech og Wind Solutions. Kunderne er både nationale og globale virksomheder. Du bliver en del af en virksomhed bestående dedikerede og kompetente elektrikere, programmører, maskiningeniører, maskinmestre og andre teknisk interesserede kollegaer. Eltronic beskæftiger ca. 300 engagerede medarbejdere, hvoraf 33 er beskæftiget i forretningsenheden FuelTech. Eltronic FuelTech udvikler innovative løsninger til gasindustrien og den maritime sektor, som bl.a. gør det muligt for skibe at sejle på alternative og mere naturlige brændstoffer såsom LNG, LPG, ethan og methanol. Besøg os på www.eltronicfueltech.com Sådan ansøger du Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Michael Asger Wulff, Sales Director FuelTech på telefon 45 51 56 87 32. Ansøg om jobbet her:www.reqruiting.com job.aspx?id 6969

Eltronic FuelTech søger en erfaren Technical Account Manager med stærk teknisk salgsprofil kombineret med en kommerciel indsigt.

Har du en teknisk baggrund, og kan du sikre, at kunderne oplever høj kvalitet og tilfredshed i leveringen af produkter? Vil du være en del af en international virksomhed, der udvikler og sælger noget af verdens mest innovative og fascinerende tekniske udstyr? Så er det muligvis dig, vi søger.


Stillingen
Med udgangspunkt fra kontoret i Hedensted, bliver din opgave at være teknisk sælger, tilbudsberegner og teknisk backup. Du skal være kundens sparringspartner og sikre kontinuerlig afklaring på tekniske specifikationer samt hjælpe kunden med at se løsninger. En selvstændig og krævende rolle, der udover din maskintekniske forståelse, stiller store krav til dine kommunikative evner, da samspillet med dine kunder og kolleger er altafgørende for succes.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

·          Opsøgende teknisk salg af nye accounts.

·          Teknisk ansvarlig for individuelle accounts.

·          Deltage i relevante kundemøder i ind- og udland.

·          Lave teknisk afklaring ifht. kundenernes forespørgelser.

·          Udarbejde tilbud ifht. kundernes forespørgsler.

·          Deltage i udarbejdelse af teknisk kunde dokumentation.

·          Repræsentere kunden i relevante projekter.

·          Tværfaglig samarbejde på tværs af afdelinger.


Faglige kvalifikationer
Du har en relevant maskinteknisk uddannelse, som kan være maskinmester, mekanisk ingeniør eller lignende. Du har en solid maskinteknisk indsigt og har opnået  god erfaring med teknisk salg eller support af kundetilpassede løsninger – herunder afdækning og udarbejdelse af det rigtige tilbud.

Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Samtidig er erfaring med asiatisk kultur en stor fordel; speciel Korea, Kina og Japan.

Personlige kvalifikationer
Stillingen er alsidig, krævende og stiller store krav til de menneskelige kvalifikationer og din erfaring med både teknisk backup og kunderelationer. Din gennemslagskraft, naturlig troværdighed og dit smittende engagement giver kunderne lyst til at være en del af virksomhedens fremtidige vækst.

·          Du er god til at sparke døre ind, samtidig med at du er tillidsvækkende.

·          Du formår at opbygge og vedligeholde langsigtede kunderelationer.

·          Du arbejder struktureret og evner at prioritere i en travl hverdag.

·          Du er ansvarlig og har en proaktiv og opfølgende adfærd.

·          Du arbejder selvstændigt men er samtidig en holdspiller.

·          Du er kundeorienteret og kan kommunikere på alle niveauer.

·          Du fordrer samarbejdet både internt såvel som eksternt.


Vi tilbyder
Du bliver en del af en innovativ og velrenommeret virksomhed, hvor produkterne og løsningerne er kendt for deres høje kvalitet. Du tilbydes kontinuerlig faglig og personlig udvikling kombineret med et stort ansvar samt en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Hverdagen er præget af samarbejdet med nogle af landets dygtigste teknikere, og fagfolk inden for mekanik,  el og meget andet. Vi sætter en ære i at bibeholde den uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret et højt.

Du skal forvente 20-40 rejsedage om året. Stillingen refererer til Sales Director for FuelTech. 

Eltronic FuelTech
Eltronic er et ingeniørhus etableret i 2000. Vi opererer inden for 3 hovedområder: Production Systems, FuelTech og Wind Solutions. Kunderne er både nationale og globale virksomheder. Du bliver en del af en virksomhed bestående dedikerede og kompetente elektrikere, programmører, maskiningeniører, maskinmestre og andre teknisk interesserede kollegaer.

Eltronic beskæftiger ca. 300 engagerede medarbejdere, hvoraf 33 er beskæftiget i forretningsenheden FuelTech. 

Eltronic FuelTech udvikler innovative løsninger til gasindustrien og den maritime sektor, som bl.a. gør det muligt for skibe at sejle på alternative og mere naturlige brændstoffer såsom LNG, LPG, ethan og methanol. 

Besøg os på www.eltronicfueltech.com 

Sådan ansøger du

Spørgsmål og ansøgning 

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Michael Asger Wulff, Sales Director FuelTech på telefon +45 51 56 87 32. 

Ansøg om jobbet her:www.reqruiting.com/job.aspx?id=6969

Eltronic A/SHedensted2019-09-19T00:00:002019-10-11T00:00:00
330083834Resultatorienteret Account Manager til digitalt markedProfile Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel. FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Tilst. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Willadsen på tlf. 6124 6718. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.

Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager.

Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.

Du tilbydes

Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:

  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling
  • Præsentation af konceptet over for kunder
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale
  • Sikre opnåelse af salgsbudget
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering

Om dig

Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der:

  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt

Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.

FK er eksperter

Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Tilst. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Willadsen på tlf. 6124 6718. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S.

ORS/Small/778fcb2c_logo.pngDayli VestTilst2019-09-04T12:01:35.1302019-09-24T00:00:00
330081091Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagentRobot Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning. Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen. Svane Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere. Læs mere om os på svane-luhrs.dk Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket Handelsagent

Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35%. Du dækker selv alle dine rejseomkostninger.

For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale – Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning.

Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen.

Svane & Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere.

Læs mere om os på svane-luhrs.dk

Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket ”Handelsagent”

SVANE & LÜHRS ApSÅbyhøj2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engagement Manager

IT OPTIMISER ApS

Skanderborg
IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP -specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder. Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede ...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

IT Account Manager

HOSTHOUSE IT ApS

Vejle
IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemst...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Technical Account Manager

Eltronic A/S

Hedensted
Eltronic FuelTech søger en erfaren Technical Account Manager med stærk teknisk salgsprofil kombineret med en kommerciel indsigt. Har du en teknisk baggrund, og kan du sikre, at kunderne oplever høj kvalitet og tilfredshed i leveringen af produkter? ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019

Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

Dayli Vest

Tilst
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og ...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagent

SVANE & LÜHRS ApS

Åbyhøj
Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din ti...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019